Unikas LSS-boende söker timvikarier
Attendo LSS AB
Vårdare, boendestödjare

Om Unika LSS-boende Mellan Trolleholm och Billinge ligger en vackert belägen servicebostad dit vi nu söker timanställda. För att ta dig till arbetsplatsen krävs det att du har tillgång till egen bil då kollektivtrafiken ej tar dig hit. Om rollen som timvikarie Som timvikarie kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som timvikarie arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. B-körkort God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning Arbetstid: Varierande arbetstider. Dag/kväll/natt/helg. Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Vad kan vi erbjuda dig?Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att eventuellt gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, samt flera andra förmåner och  personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-07-11 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Tillsammans för en meningsfull vardag!Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:  Emelie Johansson [email protected]

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Project Sourcing Lead
Axis Communications AB
Inköpare och upphandlare

An exciting opportunity to work together with inspiring colleagues making tomorrow a better world - in a company offering great culture and development opportunities. The project sourcing lead will have a central role in our development projects securing short time to market, optimal supply chain and best possible cost. All with direct connection to Axis continued growth and bottom line, are you the one we are looking for? Who is your future team? Project Sourcing is a team of skilled and dedicated professionals that greatly contribute to our company's and each other's success! We work with a high sense of individual responsibility and continuously use our team strength by supporting each other and finding improved common ways of working. Always with an inclusive team spirit and solid believe in our personal potential. What you'll do here as (Job Title)? The project sourcing lead is responsible for supporting new product development projects regarding sourcing related tasks, from concept phase until hand over for volume production. Working as buyer you will have a wide network of contacts internally across Axis and externally with suppliers and manufacturing partners. Even though focusing on sourcing and procurement related tasks, you will grow your knowledge in many other areas when co-operating with other company departments as they have vital input to the decisions you will take together with the projects. Typical responsibilities include: * Evaluate quotes, negotiate, and select suppliers together with the projects and stakeholders. * Review and analyze BOM (Bill of Material) in term of costs, lead times and risk to review if best possible components are selected. * Order placement and follow up towards suppliers to support the project time plan. * Close collaboration with contract manufacturing partners to ensure all components and materials are secured for prototype builds and production ramp up. * Cooperation with other departments as R&D, Industrial Lead, Supply and Quality during development phase. * Enter and maintain component and supplier information in business system. Who are we looking for/Who are you? We believe that you are a relationship builder who enjoys working together in teams and like taking initiative. You are analytical, well-structured and result oriented with a keen interest in the business. We also believe that you are a service minded individual with an open mind, like to co-operate with people and have strong drive to make an impact. A positive attitude with focus on finding solutions and how you personally can contribute to them is highly beneficial in the role. It is also important that you strive in a high pace environment, managing both short- and long-term tasks. We'd love to hear that you have/are: * A degree in Industrial Economy, Business, Supply Chain Management or similar * Technical or market knowledge about electronics and mechanical components * About 2 years of purchasing experience, or other relevant work experience during studies if recently graduated. * Excellent MS Office skills, comfortable working in ERP or other IT-systems. * Experience and understanding of different cultures through-out the world. * Excellent skills in English and intermediate, or better, skills in Swedish What Axis have to offer In exchange for your dedication Axis can offer you an innovative and global organization with an environment where you can develop both as a professional and as an individual. You will have a great opportunity to make a difference to our business. Ready to Act? If this sounds like the right opportunity for you, send in your application or call to find out more about the position from our Manager Global Project Sourcing, Anna Ågren +46 761 759802 About Axis Communications Axis creates network solutions that provide insights for improving security and new ways of doing business. Through continual innovation since 1984, Axis is the industry leader in network video, and offers products and services for video surveillance and analytics, access control, intercom and audio systems. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees. Our commitment to inclusion across gender, age, identity and experience drives us forward. Axis has more than 3,5​00 committed employees in over 50 countries and collaborates with partners worldwide to deliver customer solutions. Together, we re-imagine tomorrow For more information about Axis, please visit our website www.axis.com.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Serveringspersonal, Bistro V
Stadshotellet i Hässleholm AB
Hovmästare och servitörer

Vi söker dig som är erfaren, motiverad och brinner för service – välkommen till vår bistro på V Hotel! Vi söker dig som är en erfaren och engagerad person inom serveringsyrket och som alltid sätter gästen i första rummet. På V Hotel vill vi bjuda våra gäster på en oförglömlig upplevelse där god bistromat, dryck och ett varmt bemötande står i centrum. Vår bistro har öppet tisdag till lördag kväll, och vi serverar en mindre à la carte-meny med noggrant utvalda rätter. Utöver maten erbjuder vi ett brett sortiment av chark, ost, snacks, desserter och ett genomtänkt dryckesutbud – med särskilt fokus på vin. Som medarbetare hos oss får du ett stort eget ansvar, där du bland annat ansvarar för dryckesbeställningar och att hålla vårt utbud aktuellt och intressant. Du arbetar kvällar och helger tillsammans med ett engagerat team där samarbete, personligt värdskap och arbetsglädje är viktiga ledord. Vi söker dig som: Är självgående och har god känsla för service, kvalitet och ansvar Har erfarenhet från restaurang, bistro eller liknande miljö Har ett stort intresse för mat och dryck, gärna med kunskap inom vin Trivs i ett högt tempo och är flexibel Gillar att ta initiativ, sprida kunskap och bidra till en positiv arbetsmiljö Vem är du? Du är strukturerad, prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du ser vad som behöver göras och gör det – alltid med gästens upplevelse i fokus. Du tar ansvar för helheten och är en viktig del i att skapa den atmosfär som gör att gästerna gärna kommer tillbaka. Vilka är vi? Hos oss får du arbeta i en familjär miljö med korta beslutsvägar och härliga kollegor. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med möjlighet till utveckling inom mat, dryck och service. Krav: Avslutad gymnasial utbildning Minst tre års erfarenhet inom servering Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Flexibel gällande arbetstider (tjänsten är förlagd till kvällar och helger) God vana av dryckeshantering och gärna tidigare erfarenhet av att lägga beställningar Om tjänsten:      Tillträde: slutet på augusti/början september (rekrytering sker löpande) Omfattning: 75 %, tillsvidareanställning Arbetstider: Kvällar och helger, tisdag–lördag Lön: Enligt överenskommelse Kollektivavtal finns Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Kvalitetskoordinator Landskrona

Företaget har globalt starka marknadspositioner och är ledande inom hållbar utveckling och arbetar målmedvetet för att ta fram kvalitetshöjande lösningar. Bland koncernens kärnvärden utmärker sig arbetet för Mångfald och Inklusion. Vid anläggningen i Landskrona har man cirka 35 anställda och tillverkar bland annat polymerdispersioner till färg– och pappersindustrin. På uppdrag av kund söker vi nu för bemanning med anställning hos Processbemanning en erfaren kvalitetskoordinator till deras anläggning i Landskrona. Om tjänsten: I denna roll kommer du att ansvara för ett brett spektrum av uppgifter, inklusive rutinmässig provtagning, kalibrering, analys och korrekt registrering av resultat i datorsystem. Du kommer även spela en viktig roll i validering av analysmetoder, med fokus på HPLC/GC-metoder och titreringar. Som kvalitetskoordinator kommer du att fungera som en viktig länk mellan produktion- och logistikoperatörer för att säkerställa effektiv kommunikation och samordning. Att klassificera inkommande varor, dokumentation, analysera samt frigöra råmaterial för produktion kommer att vara en del av dina ansvarsområden. I rollen som kvalitetskoordinator Flexibilitet är viktigt i denna roll då du förväntas bistå med produktionsuppgifter i samarbete med operatörer för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde. Dessutom kommer du att underhålla och felsöka laboratorieinstrument för att säkerställa deras tekniska beredskap och noggrannhet. Du kommer också att vara ansvarig för att genomföra mätningar av arbetsmiljön och säkerställa efterlevnad av kvalitetsstandarder och protokoll. Om du är noggrann, har teknisk kompetens och trivs i en dynamisk laboratoriemiljö i närhet till produktion, inbjuder vi dig att söka tjänsten som kvalitetskoordinator.  Arbetet sker efter skrivna instruktioner och de anställda tar ett aktivt deltagande i förbättringsarbetet. Miljö, hälsa och säkerhet är viktigt och alla anställda deltar aktivt i processen. Tjänsten är en visstidsanställning med sex månaders provanställning. Arbetsformen är dagtid. Krav för tjänsten: - Bakgrund inom kemi/labb - Tidigare akademisk eller teoretisk metodvana såsom kromatografi/HPLC/GC, titrering och spektroskopi - Erfarenhet av laborativt arbete, yrkesmässigt eller akademiskt - Mycket god kännedom om miljö, hälso- och säkerhetsregler - Stort ansvarstagande, noggrannhet och analytiskt förhållningssätt - Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift - Kunna arbeta dagtid Meriterande: - Tidigare yrkeserfarenhet inom kemi- alt. livsmedelsindustri - Kännedom om kvalitetssystemet GMP (Good Manufacturing Practice) samt affärssystemet SAP - Tidigare akademisk eller teoretisk metodvana såsom kromatografi/HPLC/GC, titrering och spektroskopi - Validering av analysmetoder Personliga egenskaper: Som person är du noggrann, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Det är viktigt att du värdesätter kvalité, uppmärksammar detaljer och visar stark drivkraft för att lyckas. Du är vidare en person som är känner dig trygg med ett stort ansvarstagande, har lätt för att prioritera och besitter god förmåga att hantera stress. Du är pålitlig och vågar säga till om något avvikande händer och är analytisk i ditt arbetssätt. AnsökanVarmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om ProcessbemanningProcessbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

11 juni 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Drifttekniker inom Linux
Linden-IT AB
Drifttekniker, IT

Är du intresserad av IT och söker en roll där du får arbeta nära både teknik och kund? Till vår kund söker vi nu en erfaren drifttekniker inom Linux som får en nyckelroll i ett bolag som utvecklar applikationer och tjänster för framtidens digitala samhälle. Här får du möjlighet att utvecklas i en bred roll med stort ansvar och varierande arbetsuppgifter. Om företaget Kunden är ett växande bolag som erbjuder tjänster inom IT och utveckling. De hjälper både privat och offentlig sektor att ta tillvara på digitaliseringens möjligheter. Kulturen präglas av samarbete, flexibilitet och engagemang. Här hjälps alla åt, och ingen dag är den andra lik. Om rollen Som drifttekniker inom Linux kommer du att arbeta både med daglig drift och teknisk problemlösning samt utveckla och förbättra infrastrukturen. Arbetsuppgifter: Installera och uppdatera företagets mjukvara, både hos kund och i SaaS-miljö Felsöka genom loggar, databaser och filer Konfigurera certifikat Kommunicera med kunder kring installation, felsökning och allmänna frågor Arbeta i företagets supportsystem och hantera ärenden kring felsökning, önskemål och nya funktioner Ha ett övergripande ansvar för framtida utveckling inom driftområdet Vi söker dig som Har minst 5 års erfarenhet inom IT-drift Har erfarenhet från offentlig verksamhet och/eller säkerhetsinriktade miljöer Behärskar Linux/Unix, MariaDB och MySQL Har erfarenhet av nätverk och nätverkstrafik, samt ett starkt säkerhetstänk Är tekniskt nyfiken, flexibel och självgående Trivs i en prestigelös miljö där initiativ och ansvar uppmuntras Vi ser fram emot din ansökan.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Maskinoperatör till industriföretag - Hörby
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Maskinoperatör till industri i Hörby Är du noggrann, ansvarsfull och har du erfarenhet av att arbeta som maskinoperatör? Då kan det här vara ett jobb för dig! Om tjänsten: Vi söker nu en maskinoperatör till vår kund i Hörby. I denna roll kommer du bland annat att sköta och övervaka maskiner, fylla på material samt ställa om och justera maskinerna vid behov. En del av arbetet innebär också att kontrollera färdigproducerade detaljer, förpackningar och bipacksedlar. Dessutom kommer du att arbeta med dokumentation på både svenska och engelska. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda 5-skift alternativt 3-skift- Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, framåt och självgående. Eftersom arbetet kräver noggrannhet och tålamod är det viktigt att du är noga med detaljer och kan arbeta självständigt. Då arbetsplatsen är verksam inom den medicintekniska branschen, ställs det höga krav på kvalitet och precision, så tidigare erfarenhet från en kvalitetsmedveten industri är ett plus. Du måste också vara rök- och snusfri för att kunna arbeta hos oss. Krav för tjänsten: - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. - Datorvana och erfarenhet av dokumentation. - Erfarenhet som maskinoperatör eller annan teknisk bakgrund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänken nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

11 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Semester- och timvikarier till Strukturerad öppenvård LARO
Malmö kommun
Socialsekreterare

Ref: 20251511 Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom Strukturerad öppenvård LARO. Vi jobbar initialt hands-on med saker av praktisk karaktär för att efter en tid övergå i ett mer återhämtningsinriktat arbetssätt. Insatsen ska vara effektiv och tillgänglig med utgångspunkt i den enskildes behov. Syftet är att få målgruppen mer följsam till sin underhållsbehandling och att hjälpa den enskilde att undanröja vardagliga hinder och få en ökad livskvalitet. Kontakten med målgruppen är både individuell i form av psykosociala stödinsatser och praktiskt stöd, men innebär också gemensamma måltider (frukost och lunch) samt deltagande i gemensamma frivilliga aktiviteter och temagrupper. I uppdraget ingår samverkan med såväl IFO Utredning som är uppdragsgivare som andra aktörer den enskilde har kontakt med. Den semistrukturerade öppenvården sker dagtid, måndag till fredag. Verksamheten har totalt 12 platser som Malmöbon ansöker om via sin socialsekreterare på IFO Utredning. Som timvikarie i verksamheten arbetar man framför allt vi sjukdom och ledighet hos ordinarie personal och antalet tillgängliga timmar kan variera från månad till månad. Kvalifikationer Vi söker dig som har en avslutad eller pågående socionomutbildning eller annan högskoleutbildning som bedöms likvärdig. Du ska också ha god datorvana och god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift.   Meriterande för tjänsten är: - erfarenhet av socialt arbete med målgruppen personer med missbruk/riskbruk/beroende - erfarenhet av personer med opiatberoende - erfarenhet av att arbeta med personer med LARO - erfarenhet av att arbeta med personer med samsjuklighet - erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation - erfarenhet av journalföring - utbildning i ÅP, MI, CM, CRA, Återhämtningsinriktat arbetssätt, Första hjälpen psykisk ohälsa, Samsjuklighetsmanualen - B-körkort för manuellt växlad bil   Förutom ovanstående vill vi att du: Visar handlingskraft utifrån klientens specifika behov Har ett empatiskt förhållningssätt Har ett Harm reductionperspektiv/good enough-perspektiv Är uppfinningsrik och lösningsfokuserad Är flexibel – du behöver kunna växla mellan psykosocialt stöd och praktiska göromål Om arbetsplatsen Arbetsgruppen består av fyra medarbetare. Vid Sveriges största arbetsmarknads- och socialförvaltning jobbar 2500 medarbetare varje dag för att stärka Malmöbor. Tillsammans med Malmöborna vill vi öka möjligheterna till egen försörjning, minska hemlöshet, bidra till att barn och unga ska få bra uppväxtvillkor och verka för att nyanlända ska få goda förutsättningar. Det är ett viktigt och roligt arbete, men långt ifrån enkelt. Sök jobb hos oss, du kommer att göra skillnad. Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Timvikariat Omfattning: Deltid Antal tjänster: 2-4 Tillträde: Enligt överenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete.  Innan anställning behöver du visa socionomexamen eller intyg på likvärdig utbildning samt giltig id-handling. Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Processoperatör (-er) till Celanese i Perstorp
Celanese Production Sweden AB
Processövervakare, kemisk industri

Processoperatör Celanese Production Sweden AB tillverkar vattenbaserade bindemedel för färg-, lim-, pappers-, bygg-, textil- och non-woven industrin, designade för högteknologiska krav. Företaget är beläget i Perstorp i norra Skåne och har cirka 70 anställda. Celanese Production Sweden AB ingår i den amerikanska globala kemikoncernen Celanese Corporation med säte i Dallas, Texas USA. Då företaget i nuläget befinner sig i ett rekryteringsbehov på grund av pensionsavgångar med mera, finns det nu möjlighet att söka till tjänsten som Processoperatör hos oss. Vi kommer att kunna erbjuda minst en ledig tjänst, kanske fler, som innebär heltid med kontinuerligt 5-skift. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Uppvägning av råvaror och blandning av lösningar enligt recept, fyllning av IBC:er samt flytt av färdigprodukt · Verifiering och validering av att rätt material används i enlighet med produktionsplanen · Tillverkning av produkt – körning via processdator · Felsökning vid onormala processförhållanden · Provtagning samt analys av prov · Utföra observationer samt identifiera och kommunicera incidenter Vi förutsätter att du verkar för en god säkerhets-, kvalitets- och driftsäkerhetskultur tillsammans med kollegor, entreprenörer och besökare samt eftersträvar ordning och reda jämte de renhållningskrav som krävs för våra produkter. Vem är du? I din roll kommer du att interagera med andra avdelningar vilket innebär att en god samarbetsförmåga är ett måste. Du har också god initiativförmåga, arbetar noggrant och systematiskt, är engagerad och självgående. Ett högt fokus på säkerhet är av största vikt. Truckkörning förekommer i rollen. Eftersom Celanese är ett internationellt företag är det viktigt att du förutom svenska har grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift. Kontaktuppgifter: Vänligen sök tjänsten via [email protected] Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Säljare – Telenor Shop in Shop på Costco
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden? 2024 slog Telenor upp dörrarna för ett nytt och spännande koncept – Shop in Shop. Efter framgångarna med vårt Shop in Shop i Costco, Stockholm, tar vi nu nästa steg och öppnar en ny butik i Malmö, Bernstorp! Du har därmed möjligheten att få vara en del av teamet som kommer göra den här butiken till en av Sveriges bästa! Att besöka vår Telenors shop in shop ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Är du vår nya säljare?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.   Att ha driv och engagemang i allt du gör är något vi värderar högt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning i butik eller via telefon, är det meriterande. Grundläggande kunskaper i säljteknik är ett stort plus. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 70% Våra löften till dig  Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.   Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.  Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.  Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.   Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.   Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Dennis Svensson på [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.  Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Graduate Program: AI Developer
Verisure Sverige AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Are you graduating in 2025 and looking for an exciting opportunity to start your career in AI development? Do you want to work in a fast-paced environment where your contributions have a real impact? Join Verisure’s Graduate Program in autumn 2025 and kick-start your career as an AI Developer in our Visual Security Engineering team!  About the Graduate Program  Our Graduate Program is designed for students graduating in 2025 who are eager to transition into the professional world. It offers hands-on experience, mentorship, and a structured career development path. As a participant, you will be involved in real-world projects from the start, working closely with experienced colleagues in an agile and innovative setting. This program provides exposure to different aspects of software development while offering long-term career growth opportunities within Verisure.  About the Team  To be able to protect what matters most, Verisure have a range of devices that gives insight into the status of the home. One type of device is our cameras, which is developed by the Visual Security Engineering team. We do everything from casing, to hardware, to firmware and what’s most relevant to this role – the detection models.   We work in all stages of product development, from looking into new tools and technologies within the area, to how we can facilitate different types of hardware, to how we can fulfill the needs of the users, to planning and executing development in an iterative way. After release, we have a continuous monitoring of the products to further enhance their AI capabilities.   As a Graduate AI Developer, you will:  * Start out with data collection, the foundation of any model development.   * Get insight in our data pipelines.   * Get insight into different approaches to training models.   * Understand how our models are used in the larger scope.   * Get insight in how we collaborate with the rest of the organization and how we monitor our products during the different stages of development.   Our Tech Stack  * Pipelines:   * Model:   * Monitoring and cloud: AWS  Who We Are Looking For  We are looking for graduates who are eager to learn, take on complex tasks, and grow their skills in a structured and collaborative environment. You should:  * Be able to work independently and act when you are stuck.   * Have an academic degree in computer science (or a related field), graduating in 2025.  * Have good English skills, both spoken and written.  * Be a team player with strong problem-solving abilities and a structured approach to tasks.  About Verisure  Verisure is a global leader in professionally monitored security solutions, protecting over 5.5 million customers across 17 countries. Our Innovation Centre in Malmö is at the forefront of smart-home security, developing cutting-edge products and services.  At Verisure, we foster a culture of collaboration, innovation, and continuous learning. We provide our employees with the tools, mentorship, and opportunities needed to develop their careers while making a real impact.  Why Join Our Graduate Program?  * Start your career in autumn 2025 with a structured development program.  * Work on meaningful projects with real-world applications.  * Be part of a dynamic, high-performance team.  * Develop your skills through hands-on experience and mentorship.  * Enjoy a supportive work environment with an emphasis on collaboration and knowledge-sharing.  * ...

11 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025