Vårdcentralen Leva Lund är en privat vårdcentral som drivs på uppdrag av Region Skåne. Genom vårt engagemang och kunskap ger vi patienten god och vård och omhändertagande av hög kvalité. Med professionellt bemötande och hög tillgänglighet kan vi erbjuda våra vårdtjänster till våra patienter. Vår målsättning är att utveckla verksamheten utifrån de behov och den service som våra patienter efterfrågar. Din roll Vi söker dig som är Leg. läkare och vill påbörja tjänst som ST-läkare i allmänmedicin. Du vill arbeta i primärvården och har stort intresse för allmänmedicin. Du är flexibel, positiv, engagerad och tar ansvar för ditt arbete. Du har god samarbetsförmåga och kan planera, organisera och prioritera ditt arbete. Det är av vikt att du är strukturerad, självgående och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. I arbetsuppgifterna ingår att undersöka, utreda, bedöma och behandla patienter på mottagningen samt vid behov även i hemmet. Utredning och behandling av patienter med akuta sjukdomar och besvär. Delta i handledning och läkarmöten. Dokumentera korrekt i journalsystemet PMO. Hålla dig uppdaterad om riktlinjer, samverkan mellan primärvårdens hälsoval och specialiserad sjukvård. Som ST-läkare kommer du även att följa programmet och riktlinjerna för din ST-utbildning med randningar, kurser, deltagande i möten med studierektor, handledare och medicinskt ansvarig. Kvalifikationer Leg. läkare/ST-läkare med behörighet att arbeta i Sverige och kan påbörja ST-tjänstgöring inom kort. Erfarenhet av arbete inom primärvård eller liknande område Förmåga att arbeta självständigt och fatta egna beslut Noggrann och professionell i bemötande, undersökning och journalföring. Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Andra språk är meriterande. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden slut. Så välkommen med din ansökan!
Join Telavox as a Support Agent At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot. If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated Support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service! About the job We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. A typical day in this role involves: Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions Collaborating with our Customer Success Managers and Key Account Managers Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services About you We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. Competencies: Experience in customer service, technical support, or a similar role Fluent in Finnish, Swedish, and English, both written and spoken Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach Good communication skills and comfortable handling customer interactions Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues Able to work both independently and as part of a team Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving Join us at Telavox Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English. For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. We are looking for an up-and-coming researcher who wants to conduct pioneering research to take up a position as Assistant Professor at the Joint Faculties of Humanities and Theology, Lund University. What we offer the successful candidate Do you want to define the future research frontier of humanities or theology with specialisation in AI through research leadership based on pioneering basic research? If so, we offer you the opportunity of Assistant Professor at Lund University. We are looking for a very promising, academically young, researcher who can build and lead a research group within one of the following themes: Archaeology and Ancient History (placed at the Department of Archaeology and Ancient History) Fashion Studies or Musicology (placed at the Department of Arts and Cultural Sciences) European Studies (placed at the Centre for Languages and Literature) Human Rights or East and Sout-East Asian Studies (placed at the Department of History) Practical Philosophy, Theoretical Philosophy or Cognitive Science (placed at the Department of Philosophy) Theology and Religious Studies (placed at the Centre for Theology and Religious Studies) You will develop your qualifications as a researcher and teacher over a period of 4 years. During your fourth and final year, you may apply for promotion to permanent employment as a Senior lecturer, and – depending on your future development – eventually Professor. You will receive five weeks of training in teaching and learning in higher education and also get the opportunity to learn Swedish through the University’s Swedish language courses for new international staff. For your move to Sweden, we offer you continuous support through our relocation services. If you are accompanied by family members, Lund’s International Citizen Hub provides a gateway to Swedish society and your new community. Sweden and Europe offer excellent opportunities to secure funding for pioneering research. As a Lund University employee, we will coach you in the art of grantsmanship. At the turn of the year 2025/2026, the Swedish Research Council, Sweden's largest scientific funder, will announce attractive funding for assistant professors with an international background. Our ambition is for you to be nominated for this programme, as one of Lund University’s candidates of excellence. Read more about the Swedish Research Council here. Ready to shape the future of research? Find more reasons why Lund University and the HT Faculties is right for you here, and learn more about Working in Lund, Moving to Lund and Living in Lund. Duties – what we expect from you We want you to thrive at Lund University and be able to make the best of your time at the Joint Faculties of Humanities and Theology (HT-faculties). As Assistant Professor, you are offered the opportunity to engage whole-heartedly with research questions you are passionate about. As the holder of this position, the majority of your time will be allocated for your own research in collaboration with strong research environments, research infrastructures and international platforms. The HT Faculties provide unique support for research on AI, culture, cognition, languages, and learning. Continuously expanding its methodological expertise in e-scientific and digital materials, research tools and experimental methods for the Humanities, the HT-Faculties harbours several research infrastructures: Lund University Humanities Lab, Lund University Digital Archaeology Laboratory, LUCS Robotics Group, and more. In addition to conducting research, during your time as Assistant Professor you will also develop your teaching expertise, outreach and collaboration skills, along with Swedish language proficiency. Throughout your employment, you are an active member of your Department and participant in its diverse work. Qualifications for employment as an Assistant Professor You hold a doctoral degree or have corresponding research expertise in the relevant subject. Applicants who hold a doctoral degree that has been obtained within the last 7 years from the application deadline, will be prioritized. If there are documented special grounds, such as parental leave, military service or illness, that have prevented you from working as a researcher after graduating, the doctoral degree in the subject can in such cases have been awarded earlier. Requirements – what you must have in order to carry out duties A good ability to initiate, develop and implement high-quality research Good teaching ability Recent and relevant experience from research outside Sweden A project description for an innovative project within basic research in any of the abovementioned themes Documented good leadership skills, e.g. through elected office assignments, leadership courses and assessed leadership skills Good communication skills Very good oral and written English language skills Good motivation and the ability to learn new languages You have not received any renumeration or grant from Swedish employers or funding bodies from 31 December 2021 onwards. Om Humanistiska och teologiska fakulteterna Humanistiska och teologiska fakulteterna har åtta institutioner och bedriver en stor och varierad verksamhet inom forskning och utbildning. Vi har ca 700 anställda och ca 4 000 helårsstudenter. Om Kansliet för humaniora och teologi Kansliet ger service till HT-fakulteternas gemensamma ledningsorgan och universitetets centrala ledning. En viktig uppgift är vidare att stödja och samordna fakulteternas institutioner i den decentraliserade administrationsstruktur som finns vid Lunds universitet. Kansliet fungerar också som en kunskapsbank och en rådgivande konsultinstans ifråga om relevanta lagar, förordningar och regelsystem. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.
För kunds räkning söker vi en erfaren truckförare/logistikmedarbetare till företagets anläggning i Bjuv. Du kommer att vara en viktig del av teamet och arbeta med att säkerställa ett effektivt och noggrant materialflöde i verksamheten. Arbetsuppgifter: Dagligt arbete med plocklistor och orderplock Truckkörning med skjutstativtruck In- och utlastning av gods Placering av material på rätt platser i lagret Inplastning av gods inför transport Uppdatering av lager- och ordersystem Kontakt med chaufförer och hantering av bokningar Samverkan med andra avdelningar inom företaget Krav: Erfarenhet från lagerarbete Truckkort A1–A2, B1 och B3 B-körkort och tillgång till bil (begränsad kollektivtrafik till arbetsplatsen) Personliga egenskaper: Noggrann och strukturerad Positiv och lättsam Stresstålig och självgående Tjänsten är en heltidstjänst på dagtid, förlagd mellan v27-34. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Omgivet av hav i tre väderstreck, med vacker natur och goda kommunikationer är Båstads kommun en modern idyll med fullskalig service. Vårt strategiska läge på Bjärehalvön med två järnvägsstationer, närhet till flygplats och motorväg gör oss dessutom till en attraktiv pendlingskommun och kreativ mötesplats för olika människor, erfarenheter och kompetenser. Vår vision är att vara en förebild för ett friskt liv och hållbart entreprenörskap samt att attrahera människor som vill värna det sunda livet och utveckla kunskap, kultur och affärer. Båstads kommun är en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vår värdegrund bygger på professionalism, arbetsglädje och respekt. Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans gör skillnad varje dag. Genom samarbete och utveckling samt kompetenta och engagerade medarbetare, ger vi god service till våra medborgare. Vill du arbeta med människor och göra skillnad i deras vardag? Är du en ansvarsfull och flexibel person som trivs i en omväxlande arbetsmiljö? Då kan du vara den vi söker! Vi söker vårdbiträden och undersköterskor för timanställning med möjlighet till månadsanställning. För rätt person kan detta även leda till vikariat, och om du är undersköterska finns möjlighet till en tillsvidaretjänst. ARBETSUPPGIFTER Som vårdbiträde eller undersköterska arbetar du med att ge omvårdnad, service och stöd till våra omsorgstagare i deras hem eller på vårdboende. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: • Personlig omvårdnad, såsom hjälp med hygien och påklädning • Stöd vid måltider och hushållssysslor • Social samvaro och aktivering • Utföra arbetsuppgifter delegerade av sjuksköterska, exempelvis läkemedelshantering och såromläggning Eftersom arbetet utförs i olika delar av kommunen är B-körkort ett krav. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Har ett genuint intresse för att arbeta med människor • Är ansvarsfull, flexibel och har ett gott bemötande • Har erfarenhet av vård och omsorg (meriterande) • Är trygg med att utföra arbetsuppgifter efter delegering av sjuksköterska • För underskötersketjänst: har undersköterskeutbildning • Kan arbeta självständigt och i team • Behärskar svenska i tal och skrift • B-körkort ett krav. Vi erbjuder: Timanställning med möjlighet till tillsvidaretjänst Ett meningsfullt och varierande arbete Introduktion och stöd från kollegor Möjlighet till kompetensutveckling och delegeringsutbildning Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! ÖVRIGT Båstads kommun eftersträvar mångfald och ser gärna sökande som bidrar till detta. Kommunen vill även verka hälsofrämjande och erbjuder en mängd olika friskvårdsaktiviteter. Rökfri arbetstid tillämpas. Kommunala avtal gäller. Som en del i anställningsprocessen har vi som rutin att ta registerutdrag ur polisens belastningsregister. Detta innebär att vi kommer att begära ett registerutdrag från dig innan anställning. Du beställer själv registerutdraget från Polisen och blanketten heter Kontroll av egna uppgifter. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag. Fackliga representanter nås vi deras webbsida. Inför rekryteringsarbetet har Båstads kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi ser fram emot att få veta mer om dig! Välkommen med din ansökan!
Extrajobb som administrativ assistent - Perfekt för studenter! Vi söker en ansvarsfull och engagerad administrativ assistent som kan hjälpa till med en rad olika uppgifter inom administration, ekonomi och personalhantering. Detta är ett flexibelt extrajobb på ca 6-12 timmar i veckan, med möjlighet till mer intensivt arbete vid behov, t.ex. vid företagsfester eller konferensresor. Tyvärr ingen möjlighet till sommarjobb då det är vår lugnare period. Arbetsuppgifter: · Enklare bokföring och löneadministrering · Planering och koordinering inför företagsfester, konferensresor och andra evenemang · Städning och underhåll av kontorslokaler · Administrering av försäkringar och andra administrativa uppgifter · Stödja chefen i dagliga arbetsuppgifter och vara chefens högra hand Vi söker dig som: · Har erfarenhet av eller studerar ekonomi, HR eller ett annat relevant område · Är noggrann, strukturerad och har god organisatorisk förmåga · Är flexibel och kan hantera varierande arbetsbelastning · Då det är en del kommunikation på svenska så är svenska ett krav i både tal och skriftform. Vi erbjuder: · Ett flexibelt extrajobb som passar perfekt för studenter, då det erbjuder möjlighet att anpassa arbetsbelastningen efter dina behov, mindre intensivt under exempelvis tentaperioder, eller mer timmar när det passar dig. · Första tre-sex månaderna är det bara på plats efter det finns det möjlighet att göra en del jobb hemifrån men primärt är detta jobbet på plats. · Möjlighet att utveckla praktisk erfarenhet inom ekonomi, administration och HR Startdatum: 1 augusti Sista ansökningsdag: 16 juni (Vi intervjuar löpande så kan stängas tidigare) Är du en självgående och ordningsam person som söker ett meningsfullt extrajobb? Skicka in din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
WeMind är Sveriges största privata vårdgivare inom psykiatrin. Med ett unikt fokus på evidensbaserade vårdinsatser och ständig utvärdering av vårdutfall har vi över 20 000 patienter under behandling. WeMind finns till för att ständigt förbättra psykiatrin och genom effektiv, jämlik och evidensbaserad vård gör vi skillnad på riktigt. Välkommen till oss! Att jobba som läkare på WeMindLäkarens roll på WeMind är central i arbetet med att garantera våra patienter evidensbaserade vårdprocesser och regelbunden uppföljning. Vi lägger stor vikt vid empiri och evidensbaserad behandling. På samtliga mottagningar strävar vi efter att ha ett tätt samarbete mellan olika professioner samt arbetar aktivt för god samverkan med närstående, vårdgrannar och myndigheter. Träffa läkare på vår karriärsida. Hur vet vi att vi är på rätt väg? Vi använder ett datoriserat system för utvärdering av vården genom patientmätningar i hur våra patienter mår och utvecklas. Vårt vetenskapliga råd har i uppgift är att säkerställa att våra patienter får den bästa behandling som går att uppbringa i dagsläget. Din nya arbetsplatsWeMind Helsingborg är en psykiatrisk öppenvårdsmottagning som behandlar alla typer av specialistpsykiatriska diagnoser så som affektiva sjukdomar, ångesttillstånd, självskadebeteende, ätstörningar, psykossjukdomar, neuropsykiatriska diagnoser samt samsjuklighet vid missbruk förutom Laro. Vårt upptagningsområde är södra Helsingborg samt Ekeby i Bjuvs kommun och verksamheten utgörs idag av en personalgrupp på cirka 40 personer. Du kommer att erbjudas ett varierat arbete där samarbete med övriga professioner och vårdgrannar är en central del av ditt arbete. Från november 2025 flyttas verksamheten från WeMind till Capio Hjärnhälsa. Om dig Legitimerad läkare, specialist i psykiatri Har ett stort intresse för utveckling och evidens Vi fäster stor vikt vid att du delar WeMinds värderingar och det upplägg som erbjuds. I övrigt kommer vi trivas bra tillsammans om du värdesätter; den sociala arbetsmiljön, teamkänslan, flexibilitet, delaktighet, initiativ. WeMind erbjuder dig En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Friskvårdsbidrag via Epassi Individuell lönesättning Regelbunden utbildning och möjlighet till kompetensutveckling Löneväxling Vi erbjuder en välstrukturerad arbetsplats med tydligt ledarskap, korta beslutsvägar, väl utformade vårdprocesser och god stämning. Du kommer att vara en del av en läkargrupp bestående av sex läkare. För oss är det viktigt med en trygg och trivsam arbetsmiljö där varje medarbetare har en stimulerande arbetssituation och att du dessutom har roligt på jobbet. Läs mer om vårt erbjudande. Din ansökanVi intervjuar löpande innan sommaren och fortsätter så även efter semesterveckorna, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Anställningsform: Tillsvidareanställning, och vi tillämpar provanställning Omfattning: Heltid eller efter överenskommelse Lön: Månadslön Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Vid patientnära arbete inom WeMind tillämpas kontroll av yrkeslegitimation och utdrag ur belastningsregistret före beslut om anställning enligt gällande riktlinjer. För mer information kontakta verksamhetschef Josefine Mangbo 046-540 37 02. Varmt välkommen med din ansökan! Josefine Mangbo Till bemanning- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Har du känsla för service och tycker om att träffa kunder i kombination med att jobba praktiskt? Har du dessutom ett genuint intresse för fordon? Då kommer du att passa som besiktningstekniker hos oss på DEKRA! Vi söker nu besiktningstekniker till Malmö, Jägersro! OM TJÄNSTEN Som besiktningstekniker kommer du att genomföra opartiska kontroller av fordon utifrån de krav som ställs av svenska myndigheter i allt från fordonets generella skick till avgasutsläpp och miljöpåverkan samt se till att de uppfyller ställda säkerhetskrav. Din roll är viktig i säkrandet av kundnöjdheten då du dagligen möter, ger service till och säkerställer att våra kunder är både är nöjda med våra produkter och tjänster men också ser oss som deras framtida leverantör av besiktningstjänster. Våra kunder besöker oss dagtid, måndag-fredag vanligtvis mellan 07.00-17.00. OM DIG Vi söker dig som är nyfiken, serviceorienterad och förtroendeingivande. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Du trivs i mötet med kunden och brinner för att alltid göra det lilla extra och ge bemötande i världsklass! Vi sätter alltid kunden främst! För att passa in i rollen så bör du ha ett stort intresse för fordon, har du tidigare erfarenhet från branschen så är det meriterande. För dig som inte är certifierad tekniker så erbjuder vi dig betald utbildning med lön under tiden. Vidare så har du slutförd gymnasieutbildning samt B-körkort för, manuell. Vi tror på mångfald och inkludering och vill rekrytera medarbetare med olika perspektiv, erfarenheter och kompetenser. VI ERBJUDER DIG En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling inom våra olika affärsområden Fortlöpande intern utbildning En teamkänsla, stöd av kollegor där vi hjälper varandra i vardagen Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Engagerat ledarskap Balans mellan arbete och fritid Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benefit Sedan start 1925 har vi gjort världen lite säkrare. Idag är DEKRA ett av de mest framgångsrika företagen i världen inom sin bransch. Enligt oss är det medarbetarna som för oss framåt - din utveckling är därför värd att satsa på! Genom interna och externa utbildningar kommer din kompetens ständigt att utvecklas. Hos oss blir du en i DEKRA-familjen med härliga kollegor och kompetenta ledare. Vill du arbeta på ett företag där din idé kan bli verklighet, oavsett position, då har du kommit rätt. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Olof Sjöberg, kontaktuppgifter nedan. Kontaktperson Olof Sjöberg [email protected]
Sweet Lemon AB söker tre specialkockar till sin restaurang i Malmö och Lund. Om du har erfarenhet av thailändsk matlagning och är intresserad av att arbeta i en dynamisk miljö, är detta en utmärkt möjlighet. För mer information och ansökan, vänligen kontakta [email protected]
Om oss Välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – en plats där matkvalitet, service och inspirerande shoppingupplevelser möts! Hos oss hittar du ett brett utbud av färska råvaror, lokala produkter och allt du behöver för att fylla ditt hem med god mat. Vi strävar efter att göra din vardag lite enklare och roligare, med produkter som passar både de stora och små behoven. Oavsett om du söker det senaste inom hälsosamma alternativ, klassiska favoriter eller något extra för helgens middag, har vi något för alla smaker. Vi är också stolta över vårt miljöengagemang och vårt stora fokus på hållbara val. Vill du arbeta i en citybutik med puls? Då har vi tjänsten till dig i Lunds största ICA butik mitt i city, lätt att pendla. Här finner du lokala färskvaror, delikata delikatesser och prisvärd vardagsmat. Butiken har ca 120 medarbetare och ca 50 000 besökande kunder i veckan. Vår personal är alltid här för att ge dig bästa möjliga service och hjälpa till med tips och råd. Varmt välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – din matbutik med hjärta och kvalitet! Tjänsten i sig ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget söker just dig som ser dig som Köksansvarig i vårt nya fina kök. Du arbetar löpande med matproduktion och svinn samt att hålla avdelningen snygg och fräsch. Du ansvarar för produktion, catering och matlagning. Ekonomi, personalplanering och utveckling i sälj och drift ingår också i ditt dagliga arbete. Du arbetar ständigt med hygien och egenkontroll. Tillsammans med ditt team ser du till att både köket och den absoluta kundnöjdheten alltid är i topp. Du kommer att ha huvudansvaret för vårt kök och dess dagliga drift. Du kommer att leda köksteamet, säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet och bidra till utvecklingen av vårt matutbud. Ditt arbete kommer att vara centralt för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö samt upprätthålla ett gott samarbete med övrig butikspersonal och leda teamet för att uppnå gemensamma mål. Dina arbetsuppgifter Som Köksansvarig kommer du säkerställa att produkterna i vårt kök håller högsta kvalitet och lever upp till våra besökares förväntningar. Du planerar och skapar menyer samt utveckla nya produktidéer. Du ansvarar för ekonomi och resultat i köket, inklusive inköp, kostnadskontroll och planering av produktionen. Uppfölja och säkerställa efterlevnad av hygien- och säkerhetsrutiner. Du arbetar för att skapa en inspirerande och positiv arbetsmiljö. Det är du som kommer leda och organisera arbetet inom köksavdelningen. Du är en av nyckelpersonerna för butikens sortiment, utveckling och fortsatta framgång! Dina egenskaper Du har tidigare erfarenhet av köksarbete och har arbetat som ledare. Du har ett genuint intresse för matlagning och hållbarhet. Vi söker dig som är självgående, initiativrik och drivs av att skapa en hög standard på arbetet. Kommunikations- och samarbetsförmåga är dina styrkor. Du har erfarenhet och ett stort intresse och kunnande för färskvaror och matlagning. Vi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk köksmiljö. Du är genuin och inkluderande som person. Du drivs av sälj och kundnöjdhet. Som person är du lösningsorienterad, målmedveten och van att prioritera. Du älskar mat och delar gärna med dig av din kunskap, tips och ideér till ditt team. Kvalifikationer För att du ska trivas och utvecklas med ditt team har du redan ett brinnande intresse för matlagning och älskar försäljning. Du har din bakgrund som kock, kallskänk eller annan erfarenhet från restaurangbranschen. Kanske har du haft en liknande roll från dagligvaruhandeln sedan tidigare? Du är noggrann och tummar aldrig på egenkontroll och kvalitet. Du har en hög kommunikationsförmåga och har service ut i fingerspetsarna! Du är trygg i ditt ledarskap och har förmågan att inkludera dina medarbetare och sätter trivsel, positivitet och effektivitet högt på din dagordning. Du har goda vitsord och referenser sedan tidigare arbete. Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande arbetsmiljö med stora möjligheter att påverka och utveckla köket med ditt team. Ett nytt modernt kök med arbetsgrupp där vi hjälps åt för att nå våra mål. En inspirerande köksavdelning med högkvalitativa produkter. Vi erbjuder en anställning i en butik i framkant! Anställning Heltid. Lön enligt överenskommelse.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 06:00-23:00 alla dagar i veckan. Du ska kunna starta din arbetsdag från kl 05:30 på morgonen. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer