Undersköterska till vårdcentralen Mobilia Malmö filial Oxie
Svenska Primärvårdsspecialisterna AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Undersköterska till Vårdcentralen Mobilia Malmö filial Oxie. Välkommen till en del av Mobilia Vårdcentral! Vi är en väletablerad vårdmottagning i utveckling och öppnar hösten 2025 en ny enhet i Oxie. Till vår nya verksamhet söker vi nu en undersköterska med erfarenhet från primärvård. Hos oss möter du patienter i alla åldrar och med varierande bakgrund. Vi har idag cirka 7 500 listade patienter och arbetar ständigt för att erbjuda hög kvalitet och god tillgänglighet. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö präglad av respekt, arbetsglädje och engagemang. Om tjänsten Som undersköterska arbetar du både i laboratoriet och i receptionen. I labb ansvarar du för provtagning, hantering av prover och att följa riktlinjer och rutiner. I receptionen möter du patienter, hanterar bokningar och svarar på frågor – du är ofta deras första kontakt med oss. Du arbetar självständigt och behöver ha tidigare erfarenhet från både labb och reception inom primärvård. Du är van att använda journalsystemet PMO, och känner dig trygg i digitalt administrativt arbete. Vi söker dig som är utbildad undersköterska med erfarenhet från primärvården, något vi ser som ett krav för tjänsten. Du är trygg i din roll och kan arbeta självständigt i både laboratoriet och receptionen, där du möter patienter, hanterar provtagningar och sköter administrativa uppgifter. Du har goda kunskaper i journalsystemet PMO och trivs i en varierad vardag där service, struktur och bemötande står i centrum. Som person är du noggrann, flexibel och positiv, och du bidrar aktivt till ett gott samarbete i teamet. Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att vara med från starten när vi öppnar vår nya enhet i Oxie hösten 2025. Hos oss får du en varierad arbetsdag i ett stöttande och engagerat team, där din erfarenhet och dina idéer värdesätts. Du får också möjlighet att påverka och bidra till verksamhetens utveckling. Är du nyfiken på oss? Tveka inte att höra av dig – vi berättar gärna mer. Ansök idag och bli en del av vårt team – vi ser fram emot att lära känna dig!

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
C-chaufför till sopkärlstvätt

Klottrets Fiende No 1 söker nu 1-3 st duktiga saneringstekniker för att tvätta sopkärl och soprum till olika kunder runtom Skåne (och stundtals även utanför). Hos oss kommer du jobba huvudsakligen med tvättning av sopkärl- och soprum med specialbyggda lastbilar. Vid intresse kan det på längre sikt finnas möjlighet att lära sig företagets andra tjänster; såsom klottersanering men även fasad- och taktvätt, garagestädning, snöskottning och mycket mera. Vi är ett litet till medelstort företag med ca 30 anställda fördelat på fyra kontor, med härlig stämning och stundtals gränsöverskridande arbetsuppgifter. Arbetstiderna till passen vi söker är: Måndag-fredag 06.00-15.00 Måndag-fredag 14.00-23.00 Kvalifikationer B & C-körkort God svenska i tal och skrift God lokalkännedom God fysik då arbetet är fysiskt ansträngande Kan arbeta under egen ansvar och upprätthålla ordning och reda Positiv och noggrann Möjlighet och vilja att några veckor om året "ligga borta" på andra orter Meriterande Tidigare erfarenhet från renhållnings- eller saneringsbranschen Utbildningen ”Arbete på Väg”, "YKB" m.fl. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Drifttekniker med erfarenhet av nätinfrastruktur
Sway Sourcing Sweden AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Vi söker en senior drifttekniker till ett spännande uppdrag där du får vara med och utveckla infrastrukturen för trådlösa nätverk inom vård- och omsorg. Du blir en nyckelperson i arbetet med att installera, optimera och byta ut nätverksutrustning i en större verksamhet med höga krav på stabilitet och säkerhet. Dina uppgifter kommer att inkludera: Installation, flytt och utbyte av accesspunkter Byte av switchar i olika miljöer Felsökning, optimering och konfiguration av verksamhetssystem Vi söker dig som har: Erfarenhet av arbete med nätinfrastruktur i offentlig miljö Vana av trådlös utrustning från Cisco Tidigare jobbat i enterprise-miljöer med 10 000+ användare Förståelse för utveckling inom offentlig förvaltning Om uppdraget: Plats: På plats i Lund (ingen möjlighet till distans) Period: 1 augusti – 31 december 2025 Option: Möjlighet till förlängning upp till 18 månader Omfattning: Löpande timmar (ersättning för restid och resor utgår ej) Språkkrav: Svenska, flytande i tal och skrift Är du en självgående tekniker med ett skarpt öga för nätverk och struktur? Då vill vi höra från dig! Ansök så snart som möjligt – urval sker löpande. Placeringsort: Lund | Start: Augusti 2025 | Längd: Till årsskiftet – med chans till förlängning! Sista ansökningsdag: 16 juni 2025, kl. 12:00 – men vänta inte! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
SHE Supervisor
Randstad AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Arbetsbeskrivning Brinner du för säkerhet, hälsa och miljö och vill bidra till en trygg och hållbar arbetsplats? Vi söker dig som vill kliva in som vikarierande SHE Supervisor under ett års föräldraledighet hos vår kund i Stidsvig. Hos vår kund får du en nyckelroll i deras team, där du bl.a kommer att arbeta nära med medarbetarna på labbet för att säkerställa att de har en arbetsmiljö i toppklass. Din huvudsakliga uppgift blir att systematiskt arbeta med säkerhet, hälsa och miljö, och se till att deras rutiner och processer följs och utvecklas. Uppdrag med start omgående och uppdragslängd på 12 månader. Chans till förlängning. Du kommer utgå från vår kunds site i Stidsvig, Arbetstid måndag - fredag, kontorstider. Att vara konsult Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär. Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-06-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Waldemar Larsson. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl. För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Arbete med säkerhet, hälsa och miljö - systematiskt samt löpande på arbetsplatsen. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Erfarenhet av att arbeta med arbetsmiljö och säkerhet, gärna från liknande/producerande verksamhet Utbildning inom BAM (Bättre Arbetsmiljö) och SAM (Systematiskt Arbetsmiljöarbete). Praktisk erfarenhet av att arbeta systematiskt med arbetsmiljö och säkerhet. Svenska och engelska, tal och skrift Körkort och tillgång till bil Vi värdesätter din erfarenhet och förmåga att självständigt driva arbetsmiljöfrågor. Du behöver inte vara en arbetsmiljöingenjör, utan vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom området och kan bidra från dag ett. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Teknisk säljare | Presona
Hireq AB
Företagssäljare

Lyssna på tjänsten som ett podjob Nu kan du lyssna på tjänsten som ett podjob. Lyssna när VD Stefan Ekström samt exportsäljare Stefan Lewandowski berättar mer om tjänsten och företaget. Om PresonaPresona AB är en av världens ledande utvecklare och tillverkare av balpressar med förpressteknik för effektiv balning av de mest skiftande material, från papper och plast till hushålls- och verksamhetsavfall. Produktsortimentet omfattar också lufttransportanläggningar för grafisk industri och pappers- och förpackningstillverkare. Presonas utrustning finns (nästan) överallt. Vi har levererat balpressanläggningar och lufttransportanläggningar till mer än 65 länder över hela världen. Vi finns i Tomelilla i södra Sverige med närhet till kontinenten. Huvudkontor och fabrik huserar i moderna och luftiga lokaler där arbetsmiljön har prioriterats. Vi har ett effektivt produktionsflöde och samarbetar med etablerade underleverantörer för att säkerställa kvaliteten i alla led.  Presona söker nu en ambitiös och driven internationell Säljare för avdelningen balpressar. ArbetsbeskrivningSom Säljare av balpressystem kommer du att ansvara för försäljningen av våra produkter internationellt. Du ingår i ett team på tre säljare med ansvar för olika regioner. Eftersom du kommer att efterträda Stefan som går i pension, kommer ditt fokus att ligga på tysktalande länder. Du kommer i första hand att arbeta med försäljning av balpressar till distributörer, agenter och direktkunder.  Ditt arbete innebär mer konkret att ansvara för att besvara kunders frågor och förklara produkter och system för att sedan tillsammans med kollegorna lösa tekniska utmaningar. Teamet är styrkan hos Presona och det är i nära samarbete med dina kollegor som du säkerställer hög kundtillfredsställelse. Du har alltid tillgång till ett tekniskt högkompetent team som alla drivs av att leverera tekniskt kundanpassade lösningar som gör våra kunder nöjda och löser deras behov. I denna breda roll kommer du att ansvara för hela säljprocessen, från att ta fram kalkyler och underlag för offerten, till att sköta förhandlingar och skriva avtal. Efter att du skrivit avtal med kund lämnar du över till vår projektledare, men du håller kontakten med kunden under projektets gång.  Ditt arbete kommer också att innebära att bygga upp nya marknader och partners, samtidigt som du driver och utvecklar affären hos de befintliga. Du kommer dessutom att delta på olika mässor för Presonas räkning. Din profilVi söker en ambitiös och driven säljprofil med en teknisk förståelse. Har du erfarenhet av maskin- och systemförsäljning är detta en merit men inget krav. För att bli framgångsrik i tjänsten krävs att du är ytterst lyhörd för kundens behov. Tillsammans med dina kollegor på Presona tar du sedan fram den bästa lösningen och föreslår för kunden. Detta kräver en stark kommunikativ förmåga och en god förmåga att ta tillvara kunskapen som finns internt. Du är helt enkelt bryggan mellan kunden och Presonas skickliga teknikteam.  Som person är du självgående och har ett stort driv. Vidare är du uthållig och kan hantera långa säljprocesser. Ditt sätt att bygga relationer är därför avgörande för goda affärskontakter. Du har näsa för affärer och kickar när du tar hem en affär som samtidigt är en perfekt lösning för kunden. En av dina viktigaste egenskaper är din nyfikenhet som gör att du ställer rätt och avgörande frågor till din kund. Allt för att säkerställa rätt lösning. Förutom ovanstående ser vi helst att du är prestigelös och jordnära i din framtoning, och tar gärna hjälp av kollegorna, oavsett vilken position man har i företaget.   Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Vi ser helst att du också talar och skriver tyska, då du kommer att arbeta mycket med tysktalande länder. Då tjänsten innebär att du är på resande på mellan 50-100 nätter, behöver du ha en privat situation som tillåter detta. Denna rekryteringsprocessI denna rekrytering samarbetar Presona med HIREQ. För ytterligare information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram mot din ansökan!

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Internationell koordinator vid Ekonomihögskolan
Lunds Universitet
Övriga handläggare

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Ekonomihögskolan vid Lunds universitet är en internationellt framstående handelshögskola som har s k trippel kvalitetsackreditering. Vi arbetar i en internationell miljö och har eftertraktade utbildningar på grund-, masters- och forskarnivå. Ekonomihögskolan har ett nära samarbete med företag och myndigheter såväl nationellt som internationellt. Vi månar om en god, stimulerande arbetsmiljö och arbetar kontinuerligt med att utvecklas som en attraktiv arbetsgivare. Internationella avdelningen arbetar brett med internationalisering i många forum där Ekonomihögskolans utbytesprogram utgör den största delen av verksamheten. Totala antalet utresande studenter är cirka 400 per år till några av våra 130 partneruniversitet. Ekonomihögskolan tar också emot lika många inresande studenter varje år. Vi söker nu en medarbetare till vårt team. Vi erbjuder Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Vi har även ett flextids- och distansarbetsavtal som skapar goda förutsättningar för balans mellan arbete och fritid. Läs mer på universitetets webbplats om att vara anställd vid Lunds universitet, https://www.lu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss. Arbetsuppgifter Du kommer att delta i arbetet med administration av studentutbyten på Ekonomihögskolans utbytesprogram. Du arbetar i nära kontakt med medarbetare inom hela universitetet och utgör en av fem medarbetare vid Ekonomihögskolans Internationella avdelning. Några exempel på vanliga arbetsuppgifter är att i samarbete med kollegorna på Internationella avdelningen organisera och genomföra informationsmöten för utresande och inresande utbytesstudenter, allmän studentservice till utbytesstudenter, kursregistreringar, uppdatering av hemsidor och våra kurssidor i Canvas, hantering av ansökningar i mobilitetssystemet Solemove, statistikuppföljningar, information till partneruniversitet, bemanning av studentmottagningen, allmänt administrativt arbete rörande bland annat tillgodoräknanden och intyg. Övriga arbetsuppgifter är att ha kontakt med partneruniversitet och övriga institutioner vid Ekonomihögskolan, företräda internationella avdelningen i olika nätverk och forum samt hantera praktiska detaljer inför och under internationella studenters ankomst. Kvalifikationer Vi söker dig med en kandidatexamen eller motsvarande, företrädesvis inom de ekonomiska ämnesområdena. Du ska ha mycket goda muntliga och skriftliga språkkunskaper i både svenska och engelska, eftersom dessa är våra huvudsakliga arbetsspråk. Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete samt god erfarenhet av arbete med internationella frågor är båda krav. Erfarenhet av arbete med internationella frågor inom högskolesektorn samt erfarenhet av studieadministrationssystem såsom LADOK, Solemove och Canvas är meriterande. Arbetet är serviceinriktat och innebär mycket kontakter med studenter och medarbetare. Att presentera inför studentgrupper kommer exempelvis att vara en arbetsuppgift. Sammanfattningsvis  måste du därför ha lätt för att samarbeta, kommunicera men även presentera samt vara intresserad av människor från olika kulturer.  Du måste vara noggrann samt ha lätt för att arbeta såväl självständigt som i grupp. Du bör även kunna ta egna initiativ och kunna hantera arbetssituation med säsongsvariationer där många olika arbetsuppgifter ska lösas parallellt och ofta inom snäva tidsramar. Villkor Tillsvidareanställning. Provanställning kan komma att tillämpas. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan. Övrigt Resor i tjänsten kan förekomma. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

13 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Vårdcentralen Mobilia Malmö filial Oxie söker sjuksköterska

Nu har du chansen att vara med från början! Den 1 oktober 2025 öppnar vi Mobilia Vårdcentrals nya enhet i Oxie, och vi söker dig som vill vara en del av vårt team och bidra till att bygga upp verksamheten från grunden. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, gärna med vidareutbildning som distriktssköterska (minst 60 hp). Har du tidigare erfarenhet från arbete i primärvården eller som distriktssköterska är det meriterande – men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, engagemang och samarbetsförmåga. Om rollen Som sjuksköterska hos oss får du ett brett och varierat uppdrag inom det allmänmedicinska området. Du möter patienter i alla åldrar och livssituationer – i reception, via telefon, på mottagningen och i digitala kanaler. Arbetet är till stor del självständigt med möjlighet att göra egna bedömningar och fatta beslut, men du ingår också i ett tvärprofessionellt team där nära samarbete är en självklar del av vardagen. Vi arbetar aktivt med sambedömningar, där du tillsammans med läkare och andra professioner gemensamt bedömer och planerar patientens vård. Arbetet är både hälsofrämjande, rådgivande och behandlande – en viktig del av första linjens vård. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska – gärna med specialistutbildning till distriktssköterska Har ett flexibelt, nyfiket och lösningsfokuserat förhållningssätt Är trygg i din yrkesroll och van vid att fatta egna beslut Har god samarbetsförmåga och trivs med teamarbete Är tillmötesgående, lyhörd och tydlig i din kommunikation Har intresse för digitalisering och utveckling av vårdverksamhet Trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och ett stundtals högt tempo Tillsammans med vårdcentralsledningen kommer du att vara en viktig del i utvecklingen av vår nya mottagning i Oxie – där vi tillsammans skapar en trygg, tillgänglig och modern vård för invånarna i området. Om oss Mobilia Vårdcentral är en väletablerad mottagning med ca 7500 listade patienter. Vi har ett stabilt team där samarbete, delad kompetens och arbetsglädje står i fokus. Nu växer vi – och öppnar en ny enhet i Oxie hösten 2025. Vi hoppas att du vill bli en del av vår fortsatta utveckling!

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Lagerarbetare/maskinoperatörer
Randstad AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Arbetsbeskrivning Arbetet innebär att driva och övervaka hel- och halvautomatiska maskiner som bearbetar metall eller liknande material genom olika metoder Det ingår även att programmera och justera datorstyrda maskiner, sätta upp och besiktiga verktyg samt hantera maskiner som formar eller kapar metallprodukter. Som truckförare arbetar du med att plocka och packa orders som ska skickas till kund, lossa och lasta. Erfarenhet från skjutsstativ och motviktstruck är ett krav. Ansvarsområden: Följa produktionsplan samt kvalitets- och miljöledningssystem. Sköta den dagliga driften och operatörsunderhållet, inklusive planerade och akuta stopp. Hålla anläggning och lokaler rena och välskötta. Delta i arbetsrotation och produktionsmöten. Främja en hälsosam arbetsmiljö. Rapportera fel, brister, säkerhetsrisker och incidenter. Delta i utbildningar och vid behov kontakta gruppledare vid osäkerheter. Motviktstruckkörning och skjutsstativ. Ansvarsområden Följa produktionsplan samt kvalitets- och miljöledningssystem. Lasta och lossa Truckkörning Sköta den dagliga driften och operatörsunderhållet, inklusive planerade och akuta stopp. Utföra enklare underhåll och felsökning. Övervaka och styra maskiner under produktion Kvalifikationer Tekniskt intresse Goda kunskaper i engelska och svenska Minimum 3 årig gymnasiekompetens Erfarenhet från skjutsstativ och motviktstruck Körkort och tillgång till bil Förmåga att arbeta i skift (skiftarbete är ett krav + kan finnas helg) Erfarenhet från SAP + datorvana är meriterande Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Arbetsmarknadskonsulent till Kristianstad
Arbetslivsresurs Ar AB
Arbetsförmedlare

Arbetsmarknadskonsulent - Hjälp människor att nå sina mål! Vill du vara med och skapa förändring? Hos Arbetslivsresurs får du möjligheten att göra en verklig skillnad i människors liv genom att vägleda och stötta dem på vägen mot varaktigt arbete eller utbildning. Vår vision är att minska arbetslösheten och utanförskapet, och vi söker nu dig som vill vara en del av denna resa! Om tjänsten I rollen som arbetsmarknadskonsulent kommer du huvudsakligen att arbeta inom Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Du kommer att möta arbetssökande med olika bakgrunder, inklusive de med funktionsnedsättningar, och hjälpa dem att kartlägga sina arbetsmöjligheter samt stödja dem i att prova sina färdigheter i verkliga arbetsmiljöer. Du arbetar både enskilt och i grupp för att coacha, stötta och motivera deltagarna till framgång. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Genomföra individuella kartläggningar och vägledning. Hålla föreläsningar och gruppaktiviteter. Ordna prövningsplatser i riktiga arbetsmiljöer. Föra motiverande samtal för att stärka individens förutsättningar att nå sina mål. Vem är du? Vi söker dig som är driven, lösningsorienterad och brinner för att stötta människor. Du är en god kommunikatör med en coachande inställning och har en stark vilja att skapa förändring, både för individer och på gruppnivå. Kravprofil: Minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom exempelvis sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin. Minst ett års erfarenhet av individuell eller grupphandledning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa eller funktionsnedsättning. Erfarenhet av att arbeta strukturerat och administrativt samt vana att använda datorer i ditt dagliga arbete. God kännedom om den lokala arbetsmarknaden är meriterande. Vad vi erbjuder Hos oss får du möjligheten att arbeta kreativt och flexibelt. Arbetet är varierat och varje dag bjuder på nya utmaningar där du får planera och strukturera ditt arbete självständigt. Utöver din roll i Steg till arbete finns möjlighet att vara delaktig i andra spännande projekt och tjänster inom organisationen. Vi söker dig som är prestigelös, utåtriktad och duktig på att skapa och underhålla nätverk. Om du gillar att arbeta i en dynamisk miljö och vill se konkreta resultat av dina insatser, är detta rätt plats för dig! Ansökan och tillsättning sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt! Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsvillkor Tillträde omgående. Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Heltid Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval och ber dig därför sända in din ansökan, via mail. För eventuella frågor vänligen kontakta Suna Cicek 0724-010955 på [email protected] Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-07-31. Om du känner att du är rätt person så sök tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Bifoga följande dokument till din ansökan CV Examensbevis eller betyg Anställningsform Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Omfattning 100 % Tjänstgöringsort Hässleholm

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
C-chaufför till sopkärlstvätt

Klottrets Fiende No 1 söker nu 5-6 st duktiga saneringstekniker för att tvätta sopkärl och soprum till olika kunder runtom Skåne (och stundtals även utanför). Hos oss kommer du jobba huvudsakligen med tvättning av sopkärl- och soprum med specialbyggda lastbilar. Vid intresse kan det på längre sikt finnas möjlighet att lära sig företagets andra tjänster; såsom klottersanering men även fasad- och taktvätt, garagestädning, snöskottning och mycket mera. Vi är ett litet till medelstort företag med ca 30 anställda fördelat på fyra kontor, med härlig stämning och stundtals gränsöverskridande arbetsuppgifter. Arbetstiderna till passen vi söker är: Måndag-fredag 06.00-15.00 Måndag-fredag 14.00-23.00 Kvalifikationer B & C-körkort God svenska i tal och skrift God lokalkännedom God fysik då arbetet är fysiskt ansträngande Kan arbeta under egen ansvar och upprätthålla ordning och reda Positiv och noggrann Möjlighet och vilja att några veckor om året "ligga borta" på andra orter Meriterande Tidigare erfarenhet från renhållnings- eller saneringsbranschen Utbildningen ”Arbete på Väg”, "YKB" m.fl. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025