Kantpressare, start omgående!
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker en kantpressare som vill bli en del av ett härligt och engagerat team. Vi söker efter dig som har någon erfarenhet och som har en grundläggande förståelse för maskinerna. Du trivs med att arbeta fysiskt och är intresserad av att lära samt utvecklas i rollen. I ditt arbete kommer du bland annat att - Ställa in och köra CNC-styrda kantpressmaskiner - Kontrollera mått och toleranser enligt ritningar - Utföra kvalitetskontroller och enklare underhåll - Arbeta med ständiga förbättringar i produktionen Tjänsten är på heltid, dagtid med omgående start. Din profil För att trivas i rollen ser vi att du som söker - Är noggrann, strukturerad och ansvarstagande. - Trivs med ett fysiskt arbete. - Har kunskap inom ritnigsläsning och förståelse för tekniska mått. - Tidigare erfarenhet av kantpressning ser vi som väldigt meriterande. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Innesäljare till 1KOMMA5° Malmö
1KOMMA5 grader AB
Telefonförsäljare m.fl.

Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Vår Innesäljavdelning är en fantastisk plats att arbeta på där teamkänsla och glädje står i centrum. Här arbetar du tillsammans med både mötesbokare och innesäljare i en inspirerande miljö som präglas av samarbete och gemenskap. Vi sitter i ett sprillans nytt kontor som ger den perfekta inramningen för att trivas och växa. Med stark sammanhållning, bra stöd från kollegor och tydliga utvecklingsmöjligheter kan du räkna med att din karriär tar fart samtidigt som du har kul på vägen. Som Innesäljare kommer du att guida kunder genom hela försäljningsprocessen, från det första intresseväckandet till färdigt avtal, och säkerställa att varje steg sker smidigt och professionellt. Din arbetsdag kommer att präglas av samtal med kunder där ni tillsammans kommer fram till en lösning som passar just dom. Förutom säljmöten innebär tjänsten även att du kommer designa solcellsanläggningar, skapa offerter och följa upp på varje projekt. Vi söker dig som Är erfaren och trygg i din säljroll sedan tidigare. Du behärskar kunddialogen och motiveras av en nöjd kund vid avslutad affär. Du är social och trivs i en fartfylld roll där du får forma din egen lön. Vi tror att du Viss arbetslivserfarenhet inom försäljning Har god telefonvana samt datavana Behärskar svenska och engelska Meriterande Erfarenhet av att jobba i CRM-system Har jobbat inom solcellsbranschen tidigare Övrigt START: Enligt överenskommelse PLATS: Malmö (huvudkontoret) OMFATTNING: 100% MÅLLÖN: 40 000 - 45 000 (grundlön + provision) 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Pensionshandläggare
Kristianstads kommun
Löne- och personaladministratörer

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Då vår pensionshandläggare går i pension i år, söker vi nu hennes efterträdare. Vi välkomnar dig som vill bli en viktig aktör i vårt serviceinriktade team, HR Lön. Du kommer bli en del i ett härligt gäng med en bra teamkänsla! Vi håller till i vårt moderna Rådhus Skåne bara ett stenkast från både buss och tåg. Vi ser fram emot din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Din huvudsakliga arbetsuppgift är att självständigt handlägga pensioner och ge konsultativt stöd i pensions- och försäkringsfrågor. I rollen ingår att upprätta pensionsprognoser, handlägga omregleringar och löneväxlingar samt hantera kommunens tjänstepensionsavtal och avtalsförsäkringar. Som pensionshandläggare förväntas du dessutom genomföra interna informations- och utbildningsinsatser. Då vår enhet är inne i en spännande utvecklingsfas med ökad digitalisering och automatisering av personalinformations- och löneprocesser kommer en del av ditt arbete bestå i att förbättra och förenkla rutiner och arbetssätt inom hela HR Löns verksamhetsområde. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gymnasieexamen och minst två års erfarenhet av pensionshandläggning inom offentlig förvaltning. Det är en fördel om du dessutom har högskoleutbildning inom personal- eller ekonomiområdet. Vi ser helst att du har aktuell erfarenhet av att arbeta med stora personal- och lönesystem, såsom Heroma och att du har goda avtalskunskaper i KAP-KL och AKAP-KR. För oss är det viktigt att vi anställer rätt person därför har dina personliga egenskaper stor betydelse för att lyckas i rollen. Det är viktigt att du är serviceinriktad och har ett pedagogiskt och konsultativt förhållningssätt. Uppgifterna kräver att du har ett gott siffersinne och att du arbetar strukturerat och noggrant. Då du i din roll samverkar med både interna och externa aktörer, förväntas du även ha god samarbetsförmåga. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun. Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer alternativt lämnar du din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan du nå oss via medborgarcenter 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

30 juni 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Vi söker dig som vill skapa magi i kallköket
Margretetorps Gästgifvaregård AB
Kockar och kallskänkor

Är du passionerad kring mat, färg och form? Har du ett öga för detaljer, gillar att jobba med säsongens råvaror och vill vara med och skapa smakupplevelser som sitter kvar länge hos gästen? Då kanske det är just dig vi söker! På Margretetorp Gästgifvaregård arbetar vi med kärlek till det svenska köket, kombinerat med en modern känsla för presentation och kvalitet. Nu söker vi en kallskänka som vill bli en viktig del av vårt köksteam. Vem är du? Du är noggrann, kreativ och har ett hjärta som klappar lite extra för färska råvaror, snygga upplägg och smaker som harmonierar. Du tycker det är viktigt att det ser lika bra ut som det smakar – och älskar när gästerna säger “wow” innan de ens hunnit ta en tugga. Du trivs i ett kök där det händer saker, där man ställer upp för varandra och där tempot kan skifta från lugn frukost till fullsatt event. Du gillar struktur, men blir inte stressad om du behöver improvisera med ett leende. Du har jobbat i kök tidigare och vet vad som krävs – kanske i kallköket, kanske i service, kanske båda. Har du dessutom ett öga för säsong, smak och presentation så är du precis den typ vi längtar efter. Det viktigaste? Att du vill vara med och göra Margretetorp ännu bättre – varje dag, tillsammans med oss. Vi erbjuder dig En vacker arbetsplats vid Hallandsåsens sluttning Ett kök där svenska smaker möter kreativitet Ett glatt team med mycket energi och arbetsglädje Möjlighet att påverka menyer och utvecklas som kock Arbetstider som inkluderar dag, kväll och helg enligt schema

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
MAX Emporia söker driftledare
Max Burgers AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du ta första steget till att utvecklas som ledare? Hos oss kan du göra karriär inom snabbmatsbranschen och samtidigt få en av marknadens bästa ledarskapsutbildningar. Vem är du? För att trivas hos oss är du serviceinriktad och gilla ett högt arbetstempo. Du har en naturlig fallenhet för att leda och inspirera andra genom arbetsglädje med fokus på resultat och mål. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Din roll som driftledare innebär att du tillsammans med dina kollegor arbetar som ett team för att våra gäster ska få en upplevelse i världsklass.  Du har överblick över restaurangens alla områden vilket innefattar kök, kassa och restaurangdel samt den yttre miljön runt restaurangen. Du ansvarar för planering, bemanning, utbildning och kontroll av restaurangens drift. Under handledning av restaurangchefen lär du dig jobbet och verksamheten steg för steg på de olika stationerna samt genom våra interna utbildningar.  Vad erbjuder vi? Ett fartfyllt jobb där du driver ett sammansvetsat team och utvecklas som ledare. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt ett chefstillägg. Som driftledare får du ta del av våra praktiska och teoretiska ledarskapsutbildningar. Du får också möjlighet att ansöka till vårt utbildningsprogram för blivande restaurangchefer. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss innebär det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Vi lanserade i våras våra värderingar Mod, Passion och Gemenskap och detta genomsyrar det dagliga arbetet på MAX. Välkommen att söka! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Sjuksköterskor till Neonatalavdelning i Malmö
REGION SKÅNE
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör skillnad. Varje dag. Vill du bli en del av en utvecklande verksamhet där ditt arbete är meningsfullt, omväxlande och utmanande? Då ska du söka dig till oss! På Neonatalavdelningen arbetar du med omsorg och omvårdnad av det lilla barnet i en unik och stimulerande arbetsmiljö. Område neonatal på Skånes universitetssjukhus (Sus) består bland annat av Neonatalavdelning i Malmö och Neonatalavdelning intensivvård i Lund. I Malmö har avdelningen 18 vårdplatser, och här vårdas barn som är födda från graviditetsvecka 28 och framåt. Det kan vara nyfödda sjuka barn eller för tidigt födda barn med varierande vårdbehov, från lätt vård till intensivvård. Vi bedriver allt från intermediärvård med CPAP-behandling till allmän observation och omvårdnad med fokus på tillväxt och amning. Vårdtiden på avdelningen varierar mellan ett par timmar upp till veckor och ibland månader. Vidare bedriver vi en familjecentrerad vård med målet att ge en god vård till alla familjer och i möjligaste mån undvika separation av barn och förälder. - Det bästa med att jobba på neonatal är mixen av arbetsuppgifter, säger Jessica, barnsjuksköterska på Neonatalavdelningen. Allt från det akuta med det lilla nyfödda barnet till att hjälpa föräldrarna att växa i sin nya roll som föräldrar. Man blir aldrig trött på jobbet, finns alltid något nytt att lära sig. Och teamkänslan på neo är oslagbar! Det finns alltid en känsla av att vi gör det tillsammans. Vi välkomnar dig till en arbetsplats där vi värnar om varandra. Här arbetar vi nära varandra i team där alla yrkeskategorier bidrar med sin specifika kompetens. ARBETSUPPGIFTER Hos oss arbetar sjuksköterskor och barnsjuksköterskor tillsammans med patientnära vård och familjen i centrum. För barnets bästa har vi ett tvärprofessionellt samarbete tillsammans med läkare, barnsköterska, kurator, medicinsk sekreterare, fysioterapeut, psykolog och dietist. I din roll alternerar du mellan intermediärvård och familjevård. På så sätt får du ett varierande, stimulerande och lärorikt arbete. Vi ser positivt på kunskapsutveckling och du erbjuds fortlöpande kompetensutveckling tillsammans med dina arbetskamrater. Under ditt första år som ny medarbetare tillhör du en mentorsledd grupp för att du på ett så bra sätt som möjligt ska känna dig trygg i din yrkesroll. Neonatalvården på Sus är först i landet med att utbilda all personal inom FINE I-II. Detta ger en fördjupad kunskap och inlärning kring barnets beteende och välmående, samt ger redskap till att stötta barnets föräldrar på bästa sätt. Vill du vara med på den resan? Då finns chansen nu! Vi tillämpar en flexibel arbetstidsmodell med timbank. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Det är starkt meriterande om du har specialistutbildning till barnsjuksköterska, eller är legitimerad barnmorska. Språkkunskaper i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är också ett krav. För oss är det värdefullt om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom neonatalvård. Hos oss är mötet med barnet och familjen centralt, och du får en viktig roll i att skapa en trygg miljö för både patienten och dess anhöriga. Vi söker därför dig som är säker i din yrkesroll och har ett positivt förhållningssätt. Du trivs med ett tidvis högt arbetstempo och har en god förmåga att anpassa dig till förändrade omständigheter samt att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Därtill tycker du om att arbeta i team samtidigt som du kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Vi ser även att du som person är ansvarsfull och värnar om patienterna samt patientsäkerheten. Vidare är det viktigt att ditt arbete utgår från barnets och familjens unika behov och präglas av engagemang, lyhördhet och struktur. Vi önskar att du, liksom vi, värdesätter ett arbete som kännetecknas av eget ansvar, gott bemötande, delaktighet och effektivt samarbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag ur misstanke- och belastningsregister görs inför eventuell anställning. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt i allt vi gör. Skånes universitetssjukhus (Sus) finns i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Sus är ett kunskapsnav för hälso- och sjukvård i livets alla skeden på regional, nationell och internationell nivå. Våra 12 000 medarbetare är med och driver utvecklingen inom universitetssjukhusets tre uppdragsområden: vård, forskning och utbildning. Hos oss får du arbeta i en värderingsstyrd organisation som utvecklar hälso- och sjukvården tillsammans med patienter och deras närstående. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

30 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Biståndshandläggare till Hemgångstödet
Kristianstads kommun
Biståndsbedömare m.fl.

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Du blir en del av ett team på totalt 29 medarbetare bestående av biståndshandläggare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och undersköterskor. Vi arbetar tillsammans genom hela kundprocessen från planering på sjukhuset till att hemgångsstödstiden avslutas, cirka tre veckor efter hemkomst. Syftet med Hemgångsstöd är att skapa en trygg övergång från sjukhus eller korttidsboende till hemmet. Vi fokuserar på återhämtning, träning och rehabilitering i hemmiljö alltid med individens bästa i centrum. Vårt team har ett nära och gott samarbete med Region Skåne. Välkommen till ett meningsfullt arbete där du varje dag får bidra till att någon annan kan leva ett bättre liv. Ansök idag och bli en viktig del av vår framtid! ARBETSUPPGIFTER Som biståndshandläggare har du självständigt ansvar för handläggning, uppföljning och utvärdering av insatser enligt SoL inom omsorgsförvaltningen. Du samarbetar med flera i teamet och är underställd enhetschefen som du kommer att ha närhet till. Dina arbetsuppgifter innebär att utreda enskild människas rätt till stöd och hjälp utifrån sina behov och förutsättningar. Huvudsakligen innebär det att utreda, besluta och följa upp insatser enligt SoL. Det dagliga arbetet innefattar vårdplaneringar, dokumentation, individuella möten och samverkan med övrig personal, anhöriga och andra externa myndigheter. Dokumentation sker i Life Care. Som biståndshandläggare förväntas du bidra till att verksamheten håller en hög kvalitet med nöjda kunder. Du bidrar till ett gott arbetsklimat och teamkänsla utifrån ledorden: trygghet, självständighet och delaktighet. Vi har fin arbetsgemenskap och har ett utvecklande yrke med en mångfald av möten. KVALIFIKATIONER Du som söker har socionomexamen eller annan examen som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi vill att du har goda kunskaper i för området gällande lagstiftningar och har du erfarenhet av handläggning enligt SoL är det meriterande. Det är en fördel om du även har erfarenhet av handläggning i verksamhetssystemet Life Care. Eftersom dokumentation och kommunikation igår i rollen krävs goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. B-körkort för manuell växellåda är ett krav. Som person är du självständig och utvecklingsinriktad med förmåga att ta ansvar. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera i tal och skrift. Du ska även ha beslutsförmåga samt förmåga att omsätta mål och visioner till praktisk handling. ÖVRIGT Omsorgsförvaltningens verksamhet riktar sig till äldre och personer som har behov av funktionsstöd samt till personer med behov av hemsjukvård. Verksamheten är funktionsindelad i fyra verksamhetsområden: stöd i ordinärt boende, stöd i vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård samt funktionsstöd. I förvaltningen finns också myndighetsenheten, riksgymnasiet och hjälpmedelscentrum i Östra Skåne. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer alternativt lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via medborgarcenter 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
LOGISTICS ANALYST
AB Tetra Pak
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen. We are now looking for a Logistics Analyst to join our global Logistics Excellence Team within Processing Solutions & Equipment. In the Logistics Excellence Team, we are responsible for standardizing processes and procedures within Integrated Logistics, working with best practices, synergies and minimizing duplication. As a member of our team, you will get to participate in all activities within logistics related to warehouse/ packing/ transportation. Location for this role is Lund, Sweden. What you will do · Support the various projects ongoing within the Logistics Excellence Team · Research relating to the logistic activities within warehouse/ packing/ transportation · Analyse statistical data to help find ways to improve processes and standards · Maintain process documentation and master data quality · Support in our IT tool development and utilization Who you are · Education or experience related to logistics, warehousing or supply chain. · Great communications and networking skills · Great analytical skills and passionate about data · Experience working with SAP R/3 and MDM (Master Data Management) would be an advantage We offer you · Variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape · Culture that pioneers a spirit of innovation where our engineering experts drives visible results · Equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion · Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements Apply now! There is a preferred candidate Please complete and submit your CV in English to [email protected] no later than 2025-07-10

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kurator Sånnaskolan

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Vill du arbeta på en av Kristianstads kommuns bästa skolor! Vi har en ledig tjänst på grund av föräldraledighet som kurator på Sånnaskolan under nästa läsår. Välkommen att söka dig till oss på Sånnaskolan! Sånnaskolan är en F-6 skola med cirka 500 elever. Skolan öppnade 2020 och innefattar ett tillhörande montessorispår. Sånnaskolan ligger i natursköna Åhus nära havet, bredvid golfbanan och med en skolgård som kan fungera som en arena för skolgårdens lärande. Sånnaskolan ligger samtidigt med närhet till det kulturlandskap med magra sandiga marker som givit skolan dess namn, Sånnarna. ARBETSUPPGIFTER Som kurator hos oss arbetar du med rådgivning och stödsamtal. Att hålla informationer och göra utredningar ingår också i rollen. Du kommer att ha ett nära samarbete med rektorer, skolsköterskor och resursteam samt andra myndigheter. Vi prioriterar förebyggande arbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen. Har du dokumenterad erfarenhet av arbete som kurator är det meriterande liksom alternativt erfarenhet som socialsekreterare inom socialtjänsten. Det är också en fördel om du har ART och DISA utbildning. För att lyckas i rollen är du en person med ansvarskänsla och samarbetsförmåga som också har förmåga att arbeta självständigt. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan ska du bifoga examensbevis. När vi vill erbjuda dig tjänsten krävs det att du visar upp ett utdrag ur polisens belastningsregister för att vi ska kunna anställa dig, enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ i skollagen. ÖVRIGT Barn- och utbildningsförvaltningen bedriver pedagogisk verksamhet som sträcker sig från förskola till vuxenutbildning. I en trygg, kreativ och demokratisk miljö som värnar alla människors lika värde arbetar vi för lärande, kunskap och omsorg. Vi söker dig som vill vara med och forma framtiden! I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter ska du inte ansöka via vår ansökningsknapp, utan kontakta HR-rekrytering via växeln 044-13 50 00 för en säker ansökningsprocess. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

30 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
PERSONLIG TRÄNARE LÖDDEKÖPINGE
Energicenter Södra AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Provisionsanställd Personlig Tränare sökes Vill du arbeta med träning, hälsa och människor – och samtidigt styra över din egen inkomst? Vi söker nu en driven och engagerad personlig tränare på provisionsbasis till vårt team! Om tjänsten Som personlig tränare hos oss får du möjlighet att arbeta med motiverade kunder i en inspirerande miljö. Du ansvarar själv för att boka och genomföra träningspass, samt följa upp och utveckla dina klienters träningsmål. Tjänsten är provisionsbaserad, vilket innebär att du själv påverkar din inkomst utifrån ditt engagemang och antal genomförda PT-timmar. Vi söker dig som: Är utbildad personlig tränare (licens/certifiering krävs) Har ett brinnande intresse för träning, hälsa och att hjälpa andra att nå sina mål Är självgående, social och har lätt för att skapa nya kontakter Trivs med att arbeta resultatinriktat och mot provision Har god kommunikativ förmåga på svenska (engelska är meriterande) Vi erbjuder: En modern och välutrustad träningsanläggning Flexibla arbetstider – du styr själv över din kalender Stöttning och marknadsföring för att hitta nya kunder Möjlighet till vidareutbildning och utveckling inom yrket Ett härligt team av kollegor och inspirerande arbetsmiljö Ansökan Skicka din ansökan med CV och ett personligt brev där du berättar varför just du passar som personlig tränare hos oss. Märk ansökan med “Personlig Tränare Provision”. Ansök redan idag! Urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025