Data Engineer / Scientist till Random Forest South
EdZa AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta med de senaste dataplattformarna och utvecklas i ett team som brinner för teknik, kunskapsdelning och problemlösning? Random Forest söker nu en Data Engineer/Data Scientist till Malmö, en roll för dig som vill kombinera teknisk spets med frihet, utveckling och stark gemenskap. Om Random Forest Random Forest är ett av Sveriges mest tekniskt specialiserade konsultbolag inom moderna dataplattformar och avancerad analys. Sedan starten 2012 har de vuxit med cirka 30% per år och varit först ut med flera banbrytande projekt, bland annat Sveriges första kompletta BI-lösning i molnet. Här arbetar över 70 konsulter i en kultur som genomsyras av kompetensdelning, teknisk spets och gemenskap. Random Forest har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Aarhus, och nu söker vi dig som vill stärka deras team i Malmö. Hos Random Forest får du arbeta med moderna tekniker som Azure, Microsoft Fabric, Snowflake och Databricks. Företaget har låg personalomsättning och en kultur som fokuserar på utveckling, frihet och möjligheten att forma sin egen karriär. Det här är arbetsplatsen för dig som vill växa tekniskt, jobba med de senaste lösningarna och vara en del av ett kompetent och socialt team. Om rollen Som Data Engineer eller Data Scientist på Random Forest i Malmö kommer du att jobba i leveransteam tillsammans med andra Random Forest-konsulter. Du arbetar nära kund och kollegor i uppdrag som omfattar att bygga, utveckla och förvalta moderna dataplattformar i molnet. En viktig del i rollen är att du får ta tekniskt ansvar tidigt, hos Random Forest är det kompetens, inte titlar, som styr. Även med ett par års erfarenhet kan du få ta arkitektansvar, fatta designbeslut och vara med och påverka utformningen av kundernas plattformar. Det ger både ansvar och möjligheter att växa snabbt i rollen. Du kommer att arbeta med både klassiska batch pipelines och strömmande data, och använda moderna tekniker för att hantera och transformera stora datamängder på ett effektivt sätt. Exempel på arbetsuppgifter: Design och utveckling av batch pipelines och dataplattformar i Azuremiljö. Utveckling i SQL och Python för dataintegration, datalagring och transformationer. Arbeta i moderna verktyg såsom Databricks och Microsoft Fabric. Samarbete med andra konsulter och kunder i agila team. Bidra till teknikval och arkitekturella beslut i leveranser. Arbeta kundnära och bidra till kontinuerliga förbättringar av datalösningar. Vi söker dig som har: Relevant utbildning från universitet eller högskola, exempelvis inom datateknik, fysik, matematik eller liknande. 2–5 års erfarenhet av arbete inom data engineering eller data science. Goda kunskaper i SQL. Erfarenhet av Python eller liknande språk. Erfarenhet av arbete i Azure-miljö, exempelvis med Data Factory, Synapse, Databricks, Microsoft Fabric eller Snowflake. Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Som person: Vi söker dig som är drivande och självgående, med en stark vilja att utvecklas både tekniskt och som konsult. Du trivs i en miljö där du får ta ansvar, fatta egna initiativ och hela tiden söka nya sätt att förbättra lösningar och arbetssätt. Nyfikenhet och problemlösningsförmåga är centrala egenskaper hos dig, och du tycker om att förstå komplexa utmaningar på djupet och ser värdet i att hitta smarta och hållbara lösningar. Du har en naturlig vilja att hålla dig uppdaterad kring nya teknologier och metoder inom dataområdet. Samarbete är viktigt för dig, och du uppskattar att vara en del av ett kompetent team där kunskapsdelning och gemensamma framgångar står i fokus. Du har lätt för att kommunicera och bygga goda relationer både med kollegor och kunder. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

26 maj 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Biträdande Restaurangchef Rasta Hallandsåsen
Rasta Sverige AB
Restaurang- och kökschefer

Vid E6 på toppen av Hallandsåsen, mittemellan Göteborg och Malmö ligger Rasta Hallandsåsen. Härifrån har du nära till tennis metropolen Båstad på den underbara Bjärehalvön. På anläggningen finns restaurang med uteservering, OKQ8-butik och 19 hotellrum. Restaurangen är rymlig och barnvänlig. Trivs du när det är full fart och vill vara med och ansvara för en restaurang, hotell med fantastiska gäster, allt från lokala stamgäster till gäster längs vägen och många bussresenärer. Vi söker nu dig som älskar service och har goda ledaregenskaper och är driven i det du gör och vill arbeta i ett företag i utveckling. Arbetsuppgifterna innefattar administrativt, ekonomiskt, personalansvar samt att du är delaktig i den dagliga driften i restaurangen. Som biträdande restaurangchef driver du verksamheten tillsammans med platschefen. Du värdesätter renlighet och rutiner i arbetet samt har öga för detaljer som gör att vi kan överträffa gästens förväntningar. Kvällsarbete förekommer och du kommer arbeta varannan helg. Du kommer vara med och leda och fördela arbetsuppgifterna i restaurang och hotell. Tjänsten innebär nära kontakt med personal och gäster vilket kräver goda kunskaper i det svenska språket. Kan leda till en heltidstjänst. Låter detta intressant, tveka inte. Sök tjänsten!! Vi anställer löpande.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Truckförare med omgående start-Eslöv

Med omgående start söker vi en truckförare till vår kund i Eslöv. Arbetsuppgifter innefattar truckkörning B1 och maskinövervakning. Då arbetsplatsen är livsmedelscertificerad är arbetsplatsen rök och snusfri. Tjänsten är förlagd till 2-skift v22-31 med chans till förlängning. Vem är du? För att lyckas i rollen är du en säker truckförare med erfarenhet av att arbeta i lager- eller produktionsmiljöer. Du trivs i ett högt tempo och är inte rädd för att ta i när det behövs. Du är en lagspelare som vet vikten av att samarbeta och stödja kollegor. Krav för tjänsten: -Erfarenhet av truckkörning, B1 -Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter -Gärna erfarenhet från lager eller produktionsmiljö -För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Fordonstekniker/Reparatör till AB Sydsten
Temp-Team Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en skicklig tekniker som trivs med att ha frihet under ansvar? Vill du arbeta med allt från service till felsökning och planering – och ta ansvar för en modern fordonspark med tunga maskiner? Då kan det vara dig vi söker! Om rollen I rollen som fordonstekniker/reparatör ansvarar du för service, felsökning och reparation av kundens maskiner – bland annat dumpers, grävmaskiner och krossar. Arbetet sker både i verkstad och ute på fält, där du själv planerar och styr dina dagar. Du har bland annat ansvar att beställa reservdelar, hålla ordning på förbrukningsmaterial och prioritera uppgifter utifrån behov. Vi söker dig som: Har erfarenhet av service och reparation av fordon/maskiner, gärna tunga fordon Är van att arbeta självständigt och kan planera din egen arbetsvecka Har god felsökningsförmåga och gärna erfarenhet av digitala diagnosverktyg Har goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Har B-körkort Meriterande: Fordonsteknisk utbildning Kompetens inom hydraulik och pneumatik Du erbjuds: En fri och självständig roll med stort ansvar Trygghet i ett välmående företag med stabil verksamhet Arbete i ett litet, sammansvetsat team Övrigt: Plats: Dalby, med resor inom Skåne på våra fyra bergtäkter Omfattning: Heltid, dagtid kl 06.45–15.30 Start: Snarast eller enligt överenskommelse Intresserad? Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte för länge med att ansöka. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Friberg. Vi tar inte emot ansökningar via mejl på grund av GDPR.

26 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Chief Technology Officer @ Strawbay
Finqr AB
IT-chefer

Chief Technology Officer (CTO) @ Strawbay - en del av Blingdalefamiljen Vill du bygga framtidens integrationsplattform för fintech – och leda den tekniska resan från idé till verklighet? På Strawbay kopplar vi ihop system som andra helst undviker att röra vid. Vi har byggt en kraftfull iPaaS-plattform som förenklar det svåra – och nu söker vi en CTO som vill vara med och forma tekniken bakom nästa generations finansiella lösningar. Hos oss får du kombinera strategi med kod, vision med verklighet, och driva ett tekniskt arbete som faktiskt gör skillnad.   Din roll: Som vår nya CTO kommer du att ha det övergripande ansvaret för Strawbays tekniska strategi och arkitektur. Du kommer att: Leda och vidareutveckla vår mikrotjänstbaserade plattform, som använder både synkrona och asynkrona tjänster för att säkerställa skalbarhet och flexibilitet. Säkerställa att våra lösningar uppfyller höga krav på datasäkerhet och integritet, inklusive kryptering och efterlevnad av EU:s dataskyddsregler. Bygga och leda ett tekniskt team, inklusive rekrytering och mentorskap. Samarbeta nära med produktägare och affärsutvecklare för att forma vår tekniska roadmap. Fortsätta utveckla vår low-code-editor och vårt deklarativa språk för integrationer.     Din bakgrund:  Vi söker dig som har: Har gedigen erfarenhet av att leda tekniska team och utveckla skalbara SaaS- eller iPaaS-lösningar. Behärskar moderna teknologier och arkitekturer, särskilt mikrotjänster och NoSQL-databaser. Har starka kunskaper inom datasäkerhet och integritet. Är en visionär ledare med förmåga att omsätta idéer till konkreta tekniska lösningar. Är flytande i engelska, både i tal och skrift.   Vi erbjuder dig: Möjlighet till tilldelning i Optionsprogram Flexibla arbetstider & Work-life balance Arbeta hemifrån upp till 50% av din arbetstid Välj själv utrustning från den tillverkare du föredrar Tjänstepension enligt ITP-plan 6 veckors förskottssemester Friskvårdsbidrag om 3 000 kr/år Försäkringar & Årliga hälsokontroller Träna under arbetstid - allt från Zumba till Marathon Betald parkering i anslutning till kontoret Frukost & Fika - 10-knäckisen och 3-fikat är heligt hos oss Häng med på regelbundna after works och happenings Pingis til you drop in vår interna pingisliga Team spirit - bli ev del av ett sammansvetsat team Saas & Fintech - två av de hetaste branscherna på marknaden Möjlighet att påverka och bygga något från grunden Var med på vår globala expansion utanför Sverige Stora utvecklingsmöjligheter inom koncernen En tydlig utvecklingsplan för dig som individ Om Strawbay  Strawbay är en molnbaserad integrationsplattform som fungerar som en hamn för att sammanlänka olika mjukvaror inom fintech-sektorn. Genom att erbjuda en smidig anslutning mellan system hjälper Strawbay företag att automatisera processer, förenkla kundupplevelser och få djupare insikter från sina datastreams. Plattformen prioriterar datasäkerhet med en "privacy by default"-strategi och använder skalbara mikrotjänster för att säkerställa effektivitet och flexibilitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Stiftsgård Åkersberg en del av Lund Stift söker servitris
Lunds Stiftsgård, Stiftelsen
Hovmästare och servitörer

Vi söker en erfaren servitris/servitör till Åkersberg Stiftsgård! Vi letar efter dig som har ett genuint intresse för service och mat & dryck – och som vill bli en del av vårt härliga team! Om tjänsten: Startdatum: 11 augusti (möjlighet att börja tidigare) Omfattning: 75% med möjlighet till fler timmar Vi söker dig som: ✅ Har minst 2 års erfarenhet av arbete inom restaurang ✅ Är social, engagerad och gillar att jobba i team ✅ Har gärna erfarenhet av à la carte och konferens servering ✅ Har gärna kunskaper inom dryck och vin Hos oss får du arbeta i en naturskön miljö med varierande arbetsuppgifter och trevliga gäster. Låter det som något för dig? Skicka din ansökan till [email protected] så snart som möjligt – urval sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan! 💫

26 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Erfaren elektriker som vill arbeta med service
Emptiro AB
Installations- och serviceelektriker

Är du en erfaren elektriker som söker nytt jobb i Malmö/Lund-regionen? Vi på Emptiro arbetar med rekrytering och uthyrning av elektriker till företag i sydvästra Skåne. Just nu hjälper vi ett välkänt elföretag som är intresserade av att rekrytera till sin serviceavdelning. Kanske är du nyinflyttad i regionen eller har fått besked om att din nuvarande anställning kommer att upphöra och vill veta mer om den aktuella arbetsmarknaden och de möjligheter som finns i branschen just nu? Vi träffar gärna dig på ett förutsättningslöst möte för att berätta mer om de tjänster som vi arbetar med och hur vi på Emptiro kan hjälpa dig vidare. Om oss Emptiro är ett företag som arbetar med rekrytering och kompetensförsörjning inom elteknikbranschen. Vi har en lång erfarenhet av arbete inom installationsbranschen och ett stort kontaktnät som kan hjälpa dig vidare i karriären.  Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan vara tillsatta innan utsatt sista ansökningsdatum.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Är du Skånes grymmaste supporttekniker?
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Är du vår nästa stjärna inom IT-support? Då vill vi gärna få kontakt med dig. Vi har flera kunder i södra Skåne som just nu söker fler duktiga supporttekniker som vet hur man ger bästa möjliga support mot företagets slutanvändare. Många av dem finns i Malmö, Lund och Trelleborg. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I din roll som supporttekniker kommer du att hjälpa användare med diverse IT-relaterade problem över telefon, remote eller mail. Du kommer att arbeta en hel del i Active Directory genom att bland annat skapa konton och hantera behörigheter. Du kommer även hjälpa användare med mailproblem, skrivarproblem kundspecifika applikationer och andra IT-problem som dyker upp för den du supporterar. Din profil och kvalifikationer För att passa för rollen som supporttekniker ser vi gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom IT. Har du dessutom tidigare jobbat inom telefonsupport och/eller onsite-support från en LIA eller dylikt är det ett stort plus. Vi ser gärna att du har kunskaper inom AD, Exchange, Citrix och något ärendehanteringsprogram.  Självklart är du en serviceinriktad person som alltid vill ge bästa möjliga support. Du trivs med kundkontakt och ser dig som en problemlösare. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.   Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.  Körkort är meriterande. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Mathias Gyllander +46 734159368 [email protected]

26 maj 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Indirect Tax Specialist till Camurus i Lund
Mpya Finance AB
Redovisningsekonomer

Du, som söker efter en nätverkande roll med många internationella kontakter, chansen finns här! Här erbjuds du ett innovativt, börsnoterat bolag som befinner sig på en mycket spännande tillväxtresa, och du är välkommen att följa med. Detta är en ny roll, där du har stora möjligheter att påverka innehållet. Erfarenheter och intressen spelar roll, men huvudsaken är att det finns intresse för och kunskap inom moms. Vi söker efter en Indirect Tax Specialist till Accounting teamet som idag består av sex personer. Tjänsten är belägen på huvudkontoret i Lund och du rapporterar till Group Accounting, Tax & Reporting Director. Kontaktytorna är många i denna roll och det är precis så du vill sätta guldkant på din tillvaro. Som koncernens specialist inom området Indirekta skatter kommer du att vara en supportfunktion som utvecklar, implementerar och säkerställer processer och skatteoptimering inom området. På Camurus råder en samarbetsinriktad och innovativ kultur med korta beslutsvägar och många utvecklingsmöjligheter. Du omger dig med duktiga och engagerade kollegor som känner en stolthet i att jobba på ett bolag som gör skillnad för patienter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Huvudansvar för momsfrågor för hela koncernen, inklusive rapportering av moms, periodisk sammanställning och intrastat i flera juridiska enheter i Sverige och utomlands Arbeta proaktivt och nära verksamheten för att säkerställa efterlevnad av momsregler och andra indirekta skatteregler för både de svenska och utländska enheterna, samt bedöma och hantera risker inom området Samarbeta med skatterådgivare och Senior Accountants gällande deklarationer för inkomstskatt och skatterevisioner i Sverige och utomlands Ansvarig för intercompany-transaktioner inom koncernen Koordinera arbetet avseende Transfer Pricing Utrymme finns i denna roll att även utvecklas inom andra delar av ekonomiavdelningen beroende på erfarenhet och intressen Har vi fångat ditt intresse? För att trivas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Ditt intresse för moms-/skattefrågor är stort och du har flera års erfarenhet inom området. Du har med fördel erfarenhet inom Accounting. Problem är till för att lösas, och ärmarna kavlas gärna upp. Din kommunikativa förmåga gör att du tar dig fram i organisationen på ett smidigt sätt och du trivs med många kontaktytor. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Camurus med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 0706-555730, [email protected] alternativt Kristina Bennet på tel. 0703-755075, [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se

26 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Gastronomisk ledare till Grands kreativa kök
Hotell och Restaurang AB Grand i Lund
Köksmästare och souschefer

Kökschef med strategiskt fokus och delegerande ledarskap Vill du vara gastronomisk ledare för ett kök där du får utveckla både verksamheten, dig själv och ditt team? Har du en strategisk ådra, en förmåga att planera långsiktigt och en passion för att optimera både upplevelsen för våra gäster och lönsamhet? Grand Hotel söker nu en kökschef som med tydligt ledarskap och strukturerat arbetssätt kan ta vår matupplevelse till nya höjder. Vem är vi? Grand Hotel har genom tradition och förnyelse arbetat med att överträffa besökares förväntningar sedan 1899. Vi söker nu vår nya kökschef som vill vara delaktig i att förverkliga och förmedla Grands historiskt unika själ till alla våra gäster. Grand Hotel är ett levande hotell med restaurang och bar som är öppna från tidig morgon till efter midnatt för frukost, lunch och middag veckans alla dagar. Dessutom finns här flertalet magnifika festsalar och mötesrum. Vi älskar att skapa anledningar för gäster att besöka oss och vår evenemangskalender är fylld med allt från afternoon tea till skaldjursbuffé. Tillsammans med hotellets restaurangchef ansvarar du för driften av hela mat- och dryckesverksamheten på Grand Hotel med en årlig omsättning på cirka 85 miljoner kronor. Om rollen Som kökschef hos oss leder du arbetet i hotellets kök som levererar till alla delar där mat och dryck serveras. För att lyckas så behövs det ett särskilt fokus på strategisk planering, effektiv schemaläggning och framtagna nyckeltal. Du arbetar tätt med restaurangchefen och rapporterar direkt till hotelldirektören. Genom ditt delegerande ledarskap och förmåga att förutse verksamhetens behov skapar du en stabil grund för en hållbar och framåtblickande drift. Ditt uppdrag Delegerande ledarskap – Bygg ett starkt team genom att inspirera, coacha och fördela ansvar effektivt. Tydlig kommunikation både i skrift och verbalt är viktigt. Långsiktig planering – Arbeta proaktivt med menyutveckling, resursplanering och schemaläggning. Ekonomisk styrning – Säkerställ lönsamhet genom budgetarbete, kostnadskontroll och nyckeltalsuppföljning. Operativ och strategisk balans – Kombinera ett hands-on-förhållningssätt med ett helikopterperspektiv. Effektivt samarbete – Koordinera köket med restaurang, eventverksamhet och hotell för en sömlös gästupplevelse. Administrativa ansvarsområden Upprätta och följa upp intäkts- och kostnadsbudget. Optimerad schemaläggning med fokus på både effektivitet och arbetsmiljö. Ansvara för rekrytering, utvecklingssamtal och personalplanering. Hantera och säkerställa certifieringar och tillstånd. Kommunicera tydligt till övriga avdelningar inom organisationen. Vi söker dig som Har erfarenhet av att leda och utveckla köksverksamheter med fokus på effektivitet och lönsamhet. Trivs med att delegera och få ditt team att växa. Har en analytisk och strategisk förmåga, med god kontroll på siffror och planering. Brinner för matupplevelser och att överraska gäster med hög kvalitet. Är organiserad, strukturerad och ser detaljerna utan att tappa helheten. Får energi och tycker det är roligt när det händer mycket, det mesta planerar vi med framförhållning men det händer också saker som vi hanterar med kort varsel. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en arbetsplats olik någon annan, med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling samt generösa förmåner. Du får många passionerade kollegor som arbetar över avdelningsgränserna för att överträffa förväntningar varje dag. Under varumärkeslöftet ”avslappnad lyx med personlig omtanke präglat av tradition och förnyelse” vill vi vara en arbetsplats som är inkluderande, kunnig, personlig och engagerande. Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare för att kunna locka de främsta talangerna inom besöksnäringen. Tjänsten är en heltidsanställning, där helg- och kvällsarbete förekommer. Anställningen är tills vidare med start omgående. Ansökan är öppen till 30/4 men vi behandlar ansökningar löpande, så sök redan idag. Vi ser fram emot att lära känna dig bättre - välkommen med din ansökan!

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025