Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Digitaltryckare till kund i Malmö

Är du en tekniskt kunnig person som vill lära dig mer inom digitaltryck? Nu har du chansen att bli en del av ett innovativt och framåtblickande team där du får arbeta med den senaste tekniken inom digitaltryck. Om tjänsten: Vi söker en engagerad digitaltryckare som gillar att arbeta i ett högt tempo och samtidigt behålla fokus på kvalitet. I rollen kommer du att arbeta i 2-skift tillsammans med ett dedikerat team som brinner för tryckteknik och etikettproduktion. Ditt ansvar omfattar HP Indigo-pressarna där du kommer bidra till att leverera högkvalitativa produkter till kundens kunder. Hos företaget är samarbete och laganda centralt, där alla arbetar mot gemensamma mål. Du är en person som trivs med att ta ansvar och som gillar att bidra till både trivsel och förbättringar på arbetsplatsen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Ställa in och köra HP Indigo-pressarna för att säkerställa högkvalitativ etikettproduktion Övervaka tryckprocessen, utföra färgjusteringar och materialbyten vid behov Kontrollera och justera tryckinställningar för att optimera produktionsflödet Utföra kvalitetskontroller och felsökning vid eventuella tryckfel Underhålla och rengöra tryckutrustningen för att säkerställa driftstabilitet Samarbeta med kollegor för att bibehålla en effektiv och smidig produktionsprocess Bidra till förbättringar inom tryckprocesser och arbetsrutiner Följa säkerhetsföreskrifter och arbeta enligt Ettikettos standarder och rutiner Tjänsten är på heltid, med arbete på 2-skift (förmiddag och kväll), på löpande schema. Krav för tjänsten: Tidigare erfarenhet av tekniska roller inom produktion/industri Förmåga att arbeta noggrant och effektivt, även i ett högt tempo God samarbetsförmåga och en positiv inställning Självgående och initiativrik med en vilja att utvecklas inom tryckteknik Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av digitaltryck, med inriktning på HP Indigo (minst Level 1) Tidigare erfarenhet av produktion inom etikett- eller tryckindustrin Utbildning inom grafisk teknik eller en teknisk utbildning Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete inom produktionsprocesser Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning AB Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Ansvarig konstruktör till Sweco
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sweco. Om företaget Sweco bygger på samarbete – det är så de når resultat som verkligen gör skillnad. Med omkring 22000 arkitekter, ingenjörer och andra specialister formar de framtidens samhälle tillsammans med sina kunder. Hos Sweco arbetar du med kollegor som har djup kompetens och ett starkt engagemang för hållbar utveckling. De lägger stor vikt vid att ha en arbetsmiljö där det finns plats för både fokus och gemenskap – och där balansen mellan jobb och fritid faktiskt fungerar. Sweco ser sig som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och styrs av tre tydliga principer: nyfikenhet, engagemang och ansvar. Swecos kontor i Malmö växer och de söker nu en ansvarig konstruktör till teamet som arbetar med brokonstruktion. Här blir du en del av ett team med 15 medarbetare, varav 9 är baserade i Malmö, med gedigen kompetens inom samhällsbyggnad. Arbetsuppgifter I rollen som ansvarig konstruktör ansvarar du för att utforma och kvalitetssäkra tekniska lösningar inom bro- och anläggningskonstruktion. Du säkerställer att utformningen är genomförbar, hållbar och uppfyller krav enligt Eurokod och relevanta branschstandarder. Arbetet innefattar att bedöma projektets förutsättningar och definiera strategi för beräkningar och konstruktion – ofta i nära dialog med konstruktörer, uppdragsledare och andra teknikområden. Som ansvarig konstruktör vägleder du arbetet från idéstadiet till färdiga konstruktionshandlingar och granskar både enklare och mer komplexa projekt. Du koordinerar och kvalitetssäkrar de tekniska lösningarna med stöd av geoteknisk data och relevanta regelverk. Samarbetet är nära med interna och externa parter, och din roll är avgörande för att skapa hållbara och tekniskt funktionella lösningar. Du bidrar också till uppföljning av tidplan och ekonomi, samt ger tekniskt stöd och rekommendationer i beslutssituationer. • Övergripande ansvar för den konstruktiva utformningen av broar • Bedöma projektförutsättningar och utveckla strategier för beräkningar, konstruktion och tekniska lösningar • Granska och koordinera konstruktionshandlingar och beräkningar, samt säkerställa att de uppfyller Eurokod och branschstandarder • Kontakt med konstruktörer, teknikansvariga, uppdragsledare och andra teknikområden • Bidra till projektuppföljning genom att ge tekniskt stöd och rekommendationer för tidplan, ekonomi och lösningsförslag Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst 6 år erfarenhet av självständigt konstruktionsarbete inom bro- och anläggningskonstruktion • Civilingenjörsexamen med konstruktionsinriktning eller motsvarande • Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen som ansvarig konstruktör tror vi att du är en ansvarstagande och nyfiken person med ett starkt engagemang i ditt arbete. Du kombinerar teknisk kompetens med en praktisk och analytisk problemlösningsförmåga, och du har lätt för att växla mellan självständigt arbete och samarbete i team. Du kommunicerar tydligt, delar gärna med dig av din kunskap och har en naturlig vilja att stötta dina kollegor. Med en öppen inställning och ett helhetsperspektiv bidrar du till lösningar som fungerar i praktiken och skapar värde för både teamet och kunden. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Product Manager – Deposit
Resurs Bank AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

We are hiring a Product Manager for our Deposit team in Skåne. In this role, you'll work closely with a cross functional development team to solve real customer and business challenges around savings products. Your main responsibility is ensuring our digital savings solutions provide value to customers, align with our strategic goals, and are technically feasible for our engineers. You will identify opportunities, set the product roadmap, and take ownership of the product backlog, driving continuous improvements throughout the product lifecycle. To succeed in this role, you will need to confidently make strategic decisions, work independently, and collaborate closely with various business stakeholders. You have a strong product mindset, solid experience with modern discovery and delivery methods, and excellent communication skills. About the team You will join a great Deposit team consisting of frontend and backend developers. The team is focused on creating seamless and engaging digital savings experiences, covering everything from customer onboarding to lifecycle management. We collaborate closely across various internal teams and stakeholders, fostering an environment of innovation, continuous learning, and close collaboration. Who we’re looking for: 3+ years of experience as a Product Manager, Product Owner, or similar. Independent with strong initiative and decision-making capabilities. Exceptional communication skills to clearly present complex topics. Collaborative mindset, comfortable working closely with various stakeholders. Experience or interest in financial products, banking, or fintech is a plus, but not required. Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and a team of around 800 colleagues, we are committed to delivering long-term value for individuals, businesses, and society. Being named a career company for the past six years, we have a strong focus on emphasizing both personal and professional growth. With an inclusive and diverse culture, we create a workplace where employees are valued, supported, and encouraged to reach their full potential. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from different countries. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process. #LI-LN1

23 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Är du vår nästa tekniska maskinoperatör?

Vill du arbeta som maskinoperatör med varierande arbetsuppgifter? Har du intresse för det grafiska och intresserad av att arbeta inom produktion? Då kan detta jobb vara perfekt för dig! Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som maskinoperatör  (förberedning-och efterbearbetningsmaskiner) hos en av våra kunder. Tjänsten är på heltid och varaktigheten är långsiktig. Som sökande har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom produktion som maskinoperatör. Du är en del i produktionen och du ställer in maskiner, övervakar, tar fram material, avhjälper och korrigerar mindre fel. Arbetstiden är förlagd till 2-skift (dag och kväll) under vardagar. Vem är du? Personliga egenskaper vi söker är att du är positiv och glad, framåt, självgående och initiativtagande. Du har inga problem att arbeta självständigt med ett eget driv eller att samarbeta tillsammans med andra på arbetsplatsen. Ledorden ansvarstagande, effektiv och flexibel stämmer väl in på dig. Arbetet utförs i ett tryckeri och därför är det extra viktigt att du har bra färgseende och att du är mycket fingerfärdig. Krav för tjänsten är: - Tekniskt intresserad - Svenska i tal och skrift - Tillgänglig för skiftarbete (dag och kväll) Meriterande för tjänsten: - Körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats - Dokumentationsvana - Produktionsvana - Tidigare erfarenhet av stansmaskiner Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: kl 06:00-14:30, kl 14:15-23:45 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Vi söker svarvare - Helsingborg
Processbemanning Svenska AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om dig Är du en noggrann och erfaren svarvare som trivs i en miljö där kvalitet och teknisk kompetens står i fokus? Nu söker vi dig som vill bli en del av ett sammansvetsat team i en modern verkstad med högt tempo och varierande uppdrag. Om tjänsten I rollen som svarvare kommer du att arbeta med tillverkning av komponenter en mängd olika metalliska material beroende på kundens behov främst i mindre serier med höga krav på precision. Du kommer att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra inom produktion och teknik. Arbetet sker främst i CNC-styrda svarvar, men även manuella maskiner förekommer. KRAV: - Erfarenhet av arbete som svarvare i metalliska material. - God förståelse för ritningsläsning och mätteknik - Ett lösningsorienterat arbetssätt och ett öga för detaljer - Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppdrag - Kan arbeta dagtid då arbetet är förlagt mellan 07:00-16:00 För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Senior Lighting Artist
IO Interactive AB
Designer inom spel och digitala medier

A passion for fantasy worlds has long been ingrained in our studio, and at last we can announce we have embarked on a journey into that beloved realm. With a party of veteran IOI guild members and new wizards and sorceresses of the industry, we are building an ambitious new IP for console and PC that will revolutionize the online fantasy RPG genre. If you share a similar passion for creating welcoming, heartfelt, bold and impactful worlds, join us and together we will write the next chapter in IOI's history. We’re creating a visually stunning world, and lighting plays a key role in shaping its atmosphere, mood, and immersion. This requires both a strong artistic eye and deep technical expertise. We’re looking for a highly skilled Senior Lighting Artist to bring our vision to life, balancing creative expression with technical precision. What you will do: Design, implement, and optimise high-quality lighting that enhances gameplay, environments, and cinematics. Collaborate closely with Render Programmers and Technical Artists to develop real-time lighting solutions within our proprietary Glacier engine. Shape the mood, tone, and storytelling of the game through expert use of light and shadow. Ensure performance-friendly lighting solutions without compromising artistic vision. Troubleshoot technical challenges related to lighting and ensure seamless integration across platforms. Who you are: A seasoned lighting artist with AA/AAA game development experience. Proficient in real-time lighting techniques and game rendering workflows. Strong technical expertise, with the ability to collaborate effectively with technical teams. Skilled at balancing artistic vision with technical constraints to ensure optimal performance. Experienced in working within game engines and adapting to new technologies. A strong communicator and team player who thrives in a collaborative development environment. Experience with multiple game engines is a plus, but not essential. Film and/or VFX experience is a plus, but not essential. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. IOI is a studio that values in-person collaboration. Being together helps us focus our collective energy on our immediate goals. For us, being both in-office as well as connected across our studios helps us integrate our teams faster, strengthen relationships, and improve knowledge-sharing. We believe that the more time we spend together, the more quality and progress we achieve for our games and players. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. Learn more about Project Fantasy.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Produktionsansvarig sökes
Ctwo Products AB
Lager- och terminalpersonal

Hej. Vi på CTWO Products AB söker nu en medarbetare till vårt team i Malmö. Vi består idag av totalt 6 stycken medarbetare på Malmö kontoret. Vi är ett litet men sammansvetsat företag och det är därför viktigt att du passar in med oss och för oss. Vi söker en strukturerad, noggrann, nyfiken och stark person till vår produktionsavdelning. I början kommer du att jobba tillsammans med en kollega som idag har ansvar för produktionen. Och dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av tryckning utav musmattor. Vi köper in musmattor från vår leverantör i Kina och skriver sedan ut kundernas önskade design på vår sublimeringsskrivare. För att sedan montera utskrifterna i vår kalendermaskin som vi använder oss utav vid tryckning. Vi trycker sedan musmattorna manuellt i vår kalendermaskin. Och det till den tjänsten vi nu söker en ny medarbetare. Förutom att du ansvarar för produktionen kommer du också att ansvara för planeringen av produktionen, så att orders produceras och skickas ut i rätt tid. Du kommer även ansvara för att kontrollera att logga och motiv som trycks på musmattorna är i rätt färg och följer våra kvalitéts krav. Du behöver vara strukturerad, noggrann och ha en god fysik då du jobbar en del vid maskin. Tjänsten är en heltidstjänst på 40timmar i veckan och dina arbetstider är mellan 07,30-16,30 Måndag till Fredag, med start omgående. Känner du att detta är något för dig så ser vi framemot att ta emot din ansökan. (Erfarenheter från liknande arbete är inget krav, har du det vi letar efter så skicka in din ansökan till oss) Krav på dig som söker: Anställningsstöd från Arbetsförmedlingen. God Svenska i tal och skrift. Grundläggande Engelska i tal och skrift (meriterande) Viss datorvana. Ansökan görs till: [email protected]

23 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Chief Operating Officer
E-commerce Recruit Nordic AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Om bolaget  Spares Group har framgångsrikt vuxit från 90 till 820 miljoner i omsättning under de senaste fem åren. 2023 blev man en del av Clas Ohlson och sedan tidigare återfinns bland andra Teknikdelar och Batteriexperten inom gruppen. Spares gundades 2012 och har idag cirka 80 anställda med HK i Malmö samt försäljningskontor i Stockholm.   Om tjänsten  I rollen som COO får du helhetsansvaret för att optimera och skala vår kundresa – från första klick till leverans och support. Du leder arbetet inom operations, logistik, tech, kundservice och processutveckling. Samtidigt är du en nyckelspelare i vår ledningsgrupp och jobbar nära VD för att förverkliga företagets strategiska mål. Dina huvudområden: Driva och utveckla hela kundresan – från beställning till leverans och support Säkerställa att vår tech och våra processer skalar med tillväxten Leda daglig drift inom supply chain, logistik och kundtjänst Sätta struktur, KPI:er och datadriven uppföljning Bygga team och processer som klarar av att växa snabbt Fokusera på automation, effektivisering och kvalitet i varje steg Arbeta nära sälj, produkt och marknad – allt hänger ihop Skapa en stark kultur med ansvar, transparens och framåtlut Din bakgrund Vi söker dig som: Har relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, teknik, logistik eller management Har minst 3–5 års erfarenhet från e-handel i en ledande operativ roll (t.ex. operations, logistik, customer success eller plattformsansvar) Förstår både teknikens möjligheter och vikten av en sömlös kundupplevelse Är van att jobba i tillväxtbolag med högt tempo och korta ledtider Tänker helhet men jobbar gärna hands-on med både människor och system Har en analytisk och lösningsorienterad ådra Kommunicerar tydligt och gärna – på både svenska och engelska Spares Group erbjuder Vi är ett entreprenörsdrivet bolag som förändrar en bransch i stort behov av digitalisering. Här får du: Vara med och forma hur ett modernt e-handelsbolag byggs upp från insidan Arbeta nära grundarna och få stort inflytande Vara en nyckelspelare i ett team med höga ambitioner men låg prestige En vardag där idéer snabbt blir verklighet Möjlighet att växa i takt med bolaget Placering & start Spares kontor är i Malmö. Tillsättning är enligt överenskommelse. Kontakt & ansökan Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att den kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.  Placering & Ansökningsprocess Detta är en heltidstjänst med placering 100% på Spares kontor i Malmö. Tjänsten startar enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen hanteras av E-commerce Recruit, och om du har några frågor om rollen är du välkommen att kontakta Nis Kehler på [email protected] Vi utvärderar ansökningar löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan tidigt för att bli en del av vår urvalsprocess. Vi ser fram emot att få veta mer om vad du kan bidra med!

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
REDOVISNINGSKONSULT TILL MINDRE BYRÅ
Comcube AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren ekonom som trivs i en varierad roll där du får arbeta både självständigt och nära kund? Vill du bli en del av ett mindre, sammansvetsat team där din insats verkligen gör skillnad? Då kan detta vara en fantastisk möjlighet för dig. Vi söker nu, för kunds räkning, en redovisningskonsult till en mindre redovisningsbyrå i hjärtat av Landskrona. Här arbetar ett engagerat team med stor bredd och hög servicenivå, där varje medarbetare är viktig. Du kommer in i en verksamhet med hög kompetens, god stämning, nära samarbete och många spännande uppdrag. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden Som redovisningskonsult kommer du att arbeta med ett flertal olika kunder och uppdrag – små och medelstora företag inom varierande branscher. Arbetsuppgifterna anpassas efter din erfarenhetsnivå men kräver minst 2–3 års relevant arbetslivserfarenhet från konsultbyrå. Oavsett om du är junior eller senior, förväntas du vara prestigelös och tycka om att arbeta hands-on – både med enklare och mer kvalificerade uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter - Löpande bokföring och redovisning - Månads-, kvartals- och årsbokslut - Lönsamhetsuppföljning och rapportering - Löneadministration - Skatte- och inkomstdeklarationer - Kontakt med myndigheter - Stöd och rådgivning till kunder  Du kommer att arbeta parallellt med 20–40 kunduppdrag, vilket kräver att du är strukturerad, flexibel och tycker om att ha många bollar i luften. Du är givetvis noggrann men vet också när det är good enough. Personlighet  Vi söker dig som är: - Flexibel och lösningsfokuserad. - Nyfiken och handlingskraftig. - Prestigelös och positiv. - Van att ta egna initiativ. - Trivs med att arbeta nära kund och sprider god stämning omkring dig. - Har en privat situation som medger flexibilitet i samband med säsongstoppar.  Kvalifikationer - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi (högskola, KY/YH eller motsvarande). - Minst 2–3 års erfarenhet som redovisningskonsult eller från liknande roll. Vi söker också dig som är senior med gedigen erfarenhet. - Minst grundläggande kunskaper i redovisning och löneadministration och en vilja och ambition att utvecklas inom området. - Erfarenhet av system som Fortnox, Visma, Capego och ev. SAP. - God svenska i tal och skrift.  Om anställningen - Tjänsten är på heltid (100%). - Placeringsort: Centrala Landskrona. - Rapporterar till företagets VD och ägare. - Goda anställningsvillkor erbjuds (30 semesterdagar, övertidsersättning, friskvård, pension och sjukvårdsförsäkring).  - Möjlighet att fakturera från eget bolag finns. - Introduktionsutbildning (FAR). - På plats / Hybrid – upp till en dag per vecka på distans medges.  Kontakt och ansökan I det här uppdraget samarbetar vi med rekryteringsföretaget ComCube. Vänligen inkludera, i din ansökan, CV och ett motivationsbrev som svarar på: - Varför är du intresserad av tjänsten som Redovisningskonsult? - Vad tror du framför allt att du kan bidra med som Redovisningskonsult?   Har du några frågor beträffande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Helena Heijmink, 070-554 03 42, [email protected] eller Helena Fransson, 070-554 05 04 som hjälper oss i detta uppdrag. Du ansöker om tjänsten genom att följa denna länk: https://comcube.varbi.com/se/what:job/jobID:831007/ Notera att vi arbetar med löpande urval. Vi tar endast emot ansökningar via ovan länk. Varmt välkommen med din ansökan!

23 maj 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025