Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Barnets socialsekreterare

Östra Göinge kommun med drygt 15 000 invånare är centralt belägen i södra Sverige. Här möter det öppna jordbrukslandskapet den gröna skogsbygden. I Östra Göinge finns det goda livet med tryggt boende, bra skolor, storslagen natur, brett kulturutbud, livskraftigt föreningsliv och goda kommunikationer. Östra Göinge är en av landets modigaste och mest innovativa kommuner. Här har motgång vänts till framgång och här växer stolta göingar! Östra Göinge kommun har målsättningen att vara socialsekreterares och biståndshandläggares förstahandsval. Hos oss har du stor möjlighet att utvecklas i arbetet som socialsekreterare. Vi erbjuder en positiv och inspirerande arbetsmiljö med kunniga, trevliga och glada kollegor där du ges möjlighet att lära nytt och ta eget ansvar. Självklart anpassar vi introduktionen efter dina individuella behov och erbjuder utbildning, regelbunden handledning och arbetsledning. Hos oss är det viktigt att du utvecklas, trivs, mår bra och känner arbetsglädje. ARBETSUPPGIFTER Hej! Vi är ett positivt, tryggt och välfungerande team av socialsekreterare som vi nu vill utöka med ytterligare en tjänst och söker därför vår nästa kollega! Hos oss arbetar vi utifrån ett helhetsperspektiv med fokus på barnets behov, välmående och utveckling. Vi tror att samarbete, såväl internt som externt, är av högsta vikt för att ge våra barn och unga de bästa förutsättningarna i livet. Vi är den lilla kommunen som har nära till beslut och där mandat delegeras långt ner i organisationen hos oss får du därför både ansvar och möjlighet att använda din kompetens fullt ut. Målet är att utveckla en modern socialtjänst där vi satsar stort på att alla barn och unga i Östra Göinge kommun ska få likvärdiga möjligheter till goda levnadsvillkor. Som socialsekreterare på vår enhet arbetar du tillsammans med 7 andra handläggare med myndighetsutövning gällande barn och unga samt en teamledare. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: • Uppföljning av insatser för placerade barn och unga • Regelbunden kontakt med barnet, biologiska föräldrar och familjehem • Dokumentation såsom journalföring, omprövningar och övervägande • Omvärldsbevakning I din roll kommer det viktigast vara att bygga relationer och samverka med barn, föräldrar, familjens nätverk och med andra verksamheter som familjen har kontakt med. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra barnsekreterare, familjehemssekreterare och övriga utredare. Det kommer också ingå i ditt arbete att våga tänka och testa nytt, självklart inom ramen för de lagar och regler som omger ditt verksamhetsområde. Vi håller på att implementera Signs of Safety och vi har även öppnat en familjecentral i kommunen. Hos oss har du stor möjlighet att utvecklas i arbetet som socialsekreterare. Vi erbjuder en positiv och inspirerande arbetsmiljö med kunniga, trevliga och glada kollegor där du ges möjlighet att lära nytt och ta eget ansvar. Vi anpassar självklart introduktionen efter dina individuella behov och erbjuder utbildning och regelbunden arbetsledning. Exempelvis kommer du att ingå i en arbetsgrupp med en teamledare och sju socialsekreterare inom barn och unga, som träffas varje vecka för arbetsledning. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är genuint intresserad av att arbeta enligt ovanstående, du som känner att det här teamet vill jag bli en del av eller som tänker att den här tjänsten, i den här kommunen, låter som klippt och skuren för mig här kan jag trivas och bidra med min kompetens. Med andra ord så söker vi dig som verkligen har intresse för rollen och som tror på vårt sätt att arbeta och organisera oss men även kan tänka sig att utvecklas som socialsekreterare. Självklart behöver du också uppfylla de lite mer formella kraven. Ibland dessa ingår att du ska ha Socionomexamen. Tidigare erfarenhet av utredningsarbete inom socialtjänsten, helst med barn och unga, är också meriterande men lika viktigt är din personliga lämplighet, ditt engagemang och din inställning. Som person har du förmåga att lyssna in olika perspektiv och att samarbeta med andra. Du är även bra på att strukturera ditt arbete, prioritera och genomföra arbetsuppgifterna du har. Vidare är du förtrogen med gällande lagstiftning och har god förmåga att uttrycka dig i det svenska språket i tal och skrift. Du är intresserad av att lära och utvecklas i arbetet och tar ett eget ansvar för löpande kunskapsutveckling. Innan anställning erbjuds ska utdrag ur belastningsregistret lämnas. Körkort klass B erfordras. ÖVRIGT Varmt välkommen till Östra Göinge kommun- Skånes gröna hjärta! Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter här: https://www.ostragoinge.se/behandling-av-personuppgifter/ I Östra Göinge kommun strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Östra Göinge kommun tillämpar rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

8 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Project Manager Offshore

Vill du forma en hållbar framtid tillsammans med oss? Eolus är en ledande projektutvecklare i Europa inom förnybar energi, börsnoterat på Nasdaq Stockholm mid cap. Vi har utvecklat projekt inom förnybar energi sedan 1990 och är idag aktiva inom vindkraft, solkraft samt batterilagring i Europa och Nordamerika. Vi söker nu efter en senior projektledare till vår havsbaserade verksamhet. Detta är en chans att komma in i ett väletablerat bolag med korta beslutsvägar med stora möjligheter att påverka. Du kommer bli del av ett team där stort värde sätts på din kompetens. Eolus kännetecknas av en prestigelös miljö, där vi värdesätter kreativ input och nya idéer som komplement till vår grundläggande struktur som möjliggör god effektivitet. I rollen som senior projektledare är du ansvarig för att driva projekt i utvecklingsfas inom havsbaserad vindkraft. Vi har lämnat in tillståndsansökningar för flera vindparker och fokuserar nu på fortsatt tillståndshantering, intressentdialog och elnätsanslutningar. Det är ett varierat arbete och passar dig som tycker om omväxling. Arbetsuppgifterna spänner över många olika ämnesområden såsom teknik, juridik, ekonomi, miljö och politik. I rollen som senior projektledare förväntas du även kunna representera projektet i externa sammanhang samt föra dialog med externa intressenter. Vi söker dig som har arbetat med större infrastrukturprojekt tidigare, gärna inom energibranschen, erfarenhet av havsbaserad vindkraft är starkt meriterande. Du har lång arbetserfarenhet som projektledare sedan tidigare och är van vid att leda projektgrupper, prioritera, fatta beslut och kommunicera. Du är engagerad, driven och för dig är det självklart att kollegor hjälps åt. Vi tror att du har en teknisk högskoleutbildning i botten, civilingenjör eller liknande. Då du i ditt arbete kan komma att arbeta med internationella kontakter, ser vi även att du förutom svenska har goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt. Detta är en heltidstjänst med placering på något av Eolus kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm eller Halmstad, centralt belägna kontor med mycket goda pendlingsmöjligheter, och med möjlighet att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. Om du vill veta mer om denna roll, vänligen kontakta rekryterande chef Anna Lundsgård, [email protected], 0730 626 526 och ansök med CV och brev via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Join us in shaping the future of renewable energy!

8 maj 2024
Sista ansökan:
8 juli 2024
Rektor till Risebergaskolan

Ref: 20240987 Arbetsuppgifter Risebergaskolan söker nu en erfaren skolledare som vill ta sig an uppdraget som rektor! Här välkomnas du till en stabil F-6 skola där arbetsmiljöarbetet har en viktig och självklar plats. Vi har hög behörighet bland personalen, positiv elevsyn och mycket tillit till varandra. Hos oss trivs man! Du blir en del av en ledningsgrupp bestående av en administrativ chef och två biträdande rektorer som har ett nära samarbete kring alla de frågor en skolledning hanterar, och alltid med elevernas bästa i fokus. Som rektor har du lednings-, utvecklings-, uppföljnings- och samverkansansvar. Du har det övergripande ansvaret för ekonomi, kvalitet och resultat inom skolenheten och är direkt underställd utbildningschef. Ta chansen att bli en del av arbetsglädjen på Riseberga! Kvalifikationer Vi söker dig med lärarexamen och rektorsutbildning, eller minst påbörjad rektorsutbildning. Har du genomfört någon ytterligare ledarutbildning är det meriterande. Du har pedagogisk insikt genom utbildning och minst tre års elevnära arbete i skolverksamhet. Det är ett krav att du har chefserfarenhet från skola, antingen som rektor eller mångårig erfarenhet som biträdande rektor. Vidare har du erfarenhet av facklig samverkan, god kännedom kring systematiskt kvalitetsarbete och erfarenhet av relationsskapande med både personal, elever och vårdnadshavare. Du är en person som leder med både hjärta och struktur och som trivs när du får samarbeta med andra. Det är också viktigt att du, precis som vi, alltid har elevens bästa i fokus och du får gärna ha ett intresse för arbetsmiljö. Välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Vi är en F–6-skola med 100 % behörig och legitimerad personal som undervisar våra 380 elever fördelade på 14 klasser. Skolan är placerad mitt i ett trivsamt villaområde, med två välplanerade skolgårdar och närhet till Bulltoftas fantastiska rekreationsområde. Arbetslagen är verksamhetens kärna, här möts pedagogerna som har gemensamma elever för att utveckla det individuella- och kollektiva lärandet.  På vår skola är tillit och arbetsglädje en självklarhet vilket syns, hörs och känns i klassrum, på skolgård och i personalrum. Vår idé är att vi arbetar tillsammans för att möjliggöra att varje elev utvecklas så långt som möjligt. Lärandet på Risebergaskolan börjar här och nu, har inget tak och öppnar sig mot framtiden. Grundskoleförvaltningen – stadens största förvaltning med ca 80 skolor, 6500 medarbetare och 36000 elever erbjuder en arbetsplats för alla. Här vill vi växa, utvecklas och utmanas i vårt lärande tillsammans – varje dag. Vi ser till att alla får en god arbetsmiljö och satsar på ledarskap. Tillsammans arbetar vi alla för varje elevs bästa skola! Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete.  Enligt skollagen krävs uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. Blankett för att beställa utdraget finns på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta kontaktpersonerna i annonsen. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.

8 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kvällssjuksköterskor till våra vård- och omsorgsboenden!

Ref: 20240974 Söker du efter ett arbete där du får göra skillnad på riktigt? Är du nyfiken på att prova på att arbeta kväll på vård- och omsorgsboenden? Malmö stad storsatsar för att möta framtidens vård. Nu utökar vi antalet tjänster och söker därför efter en kvällssjuksköterska till våra vård- och omsorgsboenden! Våra boenden finns i hela Malmö, här finns patienter med demenssjukdom eller patienter med fysiska vårdbehov. Arbetstiden är cirka 14.45-22.45 med tjänstgöring varannan helg. Som kvällssjuksköterska har du din bas i våra lokaler på Erikslust och Söderkullagatan. Du arbetar med både fasta insatser, bedömningar och akuta ärenden på våra 38 vård- och omsorgsboende. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med frihet att kunna planera och strukturera ditt arbete självständigt. Du får också möjlighet till kompetensutveckling via professionella nätverk och vidareutbildning till specialistsjuksköterska under arbetstid. Som ny sjuksköterska hos oss kommer du att få en individuellt anpassad introduktion utefter dina behov och en sjuksköterskakollega fungerar som din mentor under hela första året. Vi är också intresserade av timavlönade sjuksköterskor inför sommaren och storhelger. Som timavlönad sjuksköterska arbetar du där det finns behov inom våra vård- och omsorgsboenden. Kanske är du pensionär och önskar hjälpa oss som timavlönad? Kanske har du ändrat karriärsbana men vill tillbaka under en begränsad tid? Kanske söker du efter nya utmaningar i yrket? Vill du veta mer? Se intervju med kollegan Magnus eller läs mer om våra boenden samt ditt uppdrag som sjuksköterska i Malmö stad: Alla boenden - Malmö stad (malmo.se) Magnus uppskattar de varierande arbetsuppgifterna på kvällspassen - Malmö stad (malmo.se) Uppdragsbeskrivning leg SSK.pdf (sharepoint.com) Rekryteringen pågår löpande under ansökningstiden – välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter Som kvällssjuksköterska ansvarar du för omvårdnaden av patienterna. Det innebär att du självständigt bedömer, planerar och organiserar medicinska - och omvårdnadsinsatser. Du ansvarar för att handleda och utbilda omvårdnadspersonal. Du arbetar personcentrerat med att involvera patienten i beslut och samarbetar nära anhöriga och teamet kring patienten. Som kvällssjuksköterska utför du akuta och planerade insatser ute på vård-och omsorgsboendena. Du kommer att samverka med flera aktörer enligt hälso- och sjukvårdavtalet där landsting, kommun och primärvård ingår för att tillgodose den enskildes omvårdnadsbehov. På våra vård-och omsorgsboenden arbetar vi med kvalitetssäkringssystemen BPSD, Senior Alert och Palliativregistret. Nyanställda sjuksköterskor erbjuds två dagars demensutbildning. Vi söker dig som Är legitimerad sjuksköterska med minst ett års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personer som är multisjuka och/eller har demenssjukdom samt om du har specialistutbildning inom relevant område. Vi ser gärna att du har god vana av att samarbeta med andra myndigheter och ingå i olika nätverk. För att du ska trivas med uppdraget är du självständig, ansvarsfull, lösningsfokuserad och har ett självklart engagemang och intresse för den äldre patientens hälsa. Vi välkomnar nytänkande och ser stora fördelar med att du aktivt är med och utvecklar verksamheten. Du är flexibel, öppen för nya utmaningar samt har viljan och förmågan att arbeta i team. Du har ett gott bemötande och bidrar till en god arbetsmiljö. Arbetet kräver en god digital kompetens, insikt i gällande lagstiftning, fastställa mål och riktlinjer samt mycket god kunskap i svenska språket, både i tal och skrift. För oss är det viktigt att arbeta utifrån Malmö stads värdegrund: Respekt, engagemang och kreativitet. Om arbetsplatsen Särskilt boende är uppdelat i fem sektioner med flera boenden per sektion. Vart du än väljer att jobba är vårt mål att bedriva en så personlig och sömlös hälso- och sjukvård som möjligt med hög kvalitet och närvaro. Vi i hälsa-, vård- och omsorgsförvaltningen är med våra ca 5 500 medarbetare Malmö stads näst största förvaltning. Vi har det samlade ansvaret för Malmös hemtjänst, vårdboende, mötesplatser, hemsjukvård och rehabilitering och dess biståndshandläggning. Tillsammans skapar vi en dynamisk och framtidssmart organisation. Med engagemang, nyfikenhet och hjärta gör vi vardagen enklare för tiotusentals Malmöbor. Följ vår spännande utveckling på https://sv-se.facebook.com/halsavardochomsorg/  Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Viktig information till dig som söker jobb i Hälsa-, Vård- & Omsorgsförvaltningen. När du söker jobb hos oss kommer vi be dig att visa upp ett utdrag ur Polisens Belastningsregister.  Du behöver själv begära ett utdrag ur Belastningsregistret och det gör du via en blankett som du hittar på polisens hemsida: http://bit.ly/polisens-blankett När du fått ditt utdrag uppvisar du sedan det för rekryterande chef.   Observera att den normala handläggningstiden hos polisen är cirka två veckor, så beställ gärna utdraget i samband med att du söker tjänsten. Här kan du läsa mer: http://bit.ly/Information-om-utdrag Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare + Timavlönad Omfattning: Heltid/Timavlönade  Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstid: Arbetstiden är förlagd mellan ca 14:45-22.45 med tjänstgöring varannan helg. Tjänsterna kan komma att tas i anspråk. Vi utformar introduktion och bredvidgång utifrån din individuella kompetens och dina behov.  Övrigt Malmö stad är sedan 2015 finskt förvaltningsområde. Det innebär att kommunen ska informera om finska minoritetens rättigheter, erbjuda äldreomsorg helt eller till väsentlig del på finska samt främja det finska språket och finsk kultur.  Det innebär också en rättighet att använda finska i kontakten med oss i kommunen. Eftersom Malmö stad är finskt förvaltningsområde är det meriterande om du kan tala finska. Varmt välkommen med din ansökan! / Tervetuloa hakemuksesi kanssa!   Läs mer om finskt förvaltningsområde här:  Finskt förvaltningsområde - Malmö stad (malmo.se)

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Farmaceut till DOZ Apotek i Eslöv

DOZ Apotek i Eslöv söker en serviceinriktad farmaceut som brinner för rådgivning och att bidra till människors hälsa. Trivs du i en roll där du möter mycket kunder? Sök då jobbet som farmaceut hos oss redan idag! Arbetsuppgifter I rollen som farmaceut arbetar du omväxlande med recepthantering, kvalificerad rådgivning av läkemedel och i egenvården, försäljning samt kvalitetsarbete. Du har en viktig roll i apoteket då du genom din kompetens bidrar med att ge bästa råd till våra kunder. En stor del av arbetet handlar om att skapa goda kundrelationer, ge service och arbeta med försäljning. Apotekets öppettider är: vardagar kl. 09:00-18:00, lördagar kl. 09:00-16:00, söndagar kl. 11:00-16:00. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som gärna vill skapa goda relationer både till kunder och kollegor. Har du tidigare erfarenhet av arbete som farmaceut i apotek är det meriterande men inte ett krav. Personliga egenskaper Som person trivs du med rådgivning både vid recepthantering och i egenvården och det är viktigt för dig att varje enskild kund får bästa service. Du värdesätter kunskap och vill gärna dela med dig av den. Du är noggrann, ansvarsfull och nyfiken på utveckling samt drivs av att göra skillnad. Du har en god förmåga att bygga förtroendefulla relationer både med kunder och kollegor och trivs med att arbeta i team. Vi erbjuder Hos oss på DOZ Apotek får du möjligheten att vara med på en spännande resa där vi tillsammans hjälps åt att nå högre höjder, dagligen. DOZ Apotek är Sveriges nyaste apotek och vi har en vision om att alla ska få råd till en bättre hälsa och hos oss vill vi sänka trösklen till att må bra. DOZ Apotek - Råd med mera! Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum. Låter det här som en utmaning för dig? Sök då tjänsten snarast, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Inas Salameh, 070 235 95 07. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ett 70-tal fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige.

8 maj 2024
Sista ansökan:
30 juli 2024
Enhetschef för Sortiment till verksamhetsområde hjälpmedel i Malmö

Gör skillnad. Varje dag. Har du viljan och modet att leda en specialiserad och kompetent enhet framåt i sin utveckling? Är du en ledare som är utvecklingsfokuserad, med förmåga att samverka och skapa goda relationer både internt och externt? Då är detta en spännande möjlighet för dig! Hjälpmedelsverksamheten är ett verksamhetsområde (VO) inom förvaltning Psykiatri, habilitering och hjälpmedel som ansvarar för samtliga hjälpmedelsområden som finansieras av Region Skåne. Här ingår hjälpmedel till personer med rörelse-, syn-, hörsel-, kommunikations- och kognitionsnedsättningar, medicinska behandlingshjälpmedel, ortopedtekniska hjälpmedel samt läkemedelsnära produkter. Sortimentsenheten tillhör område order/logistik, som ansvarar för order- och materialflödet i hela verksamheten. I området ingår även enheterna kundservice, administration, och logistik. Enheten för sortiment har sortiment- och avtalsansvar för de olika hjälpmedelsområdena samt ansvar för hjälpmedelsanvisningarna. Vi leder upphandlingsarbete och följer upp avtal, sortiment och anvisningar i syfte att säkra att Region Skånes patienter får rätt produkter. Vi på Sortimentsenheten är ett organiserat arbetslag och hanterar Region Skånes förskrivningsbara hjälpmedel. Vårt syfte är att göra livet mera möjligt för Skånes invånare som nyttjar hjälpmedel. ARBETSUPPGIFTER Nu välkomnar vi en enhetschef till enheten för sortiment. Enheten består av cirka tio medarbetare och som enhetschef har du ansvar för enhetens samlade verksamhet, ekonomi och personal. Du leder medarbetare som är specialiserade inom sina olika områden och rollen kräver ett kommunikativt och tydligt ledarskap som i sin tur skapar en god och hållbar arbetsmiljö samt arbetsglädje. Som enhetschef säkerställer du att verksamheten bedrivs med förväntad effektivitet och ger medarbetarna förutsättningar för att kunna arbeta med ständiga förbättringar i vardagen. Du är bra på att motivera och entusiasmera och du fungerar som en inspiration och mentor för medarbetare genom att ha en vision för enhetens arbete. På ett professionellt och förtroendeingivande sätt stärker du länkar mellan enheten och dess samarbetspartners och du representerar enheten för verksamheten som helhet. I rollen som enhetschef har du stort fokus på att utveckla arbetet utifrån hjälpmedels processbaserade arbetssätt, därutöver driver du strategiska frågor rörande enheten och ibland på en övergripande nivå. Verksamheten utgår ifrån LEAN-filosofin och har skapat en struktur där samtliga medarbetare deltar i lokala puls- och förbättringsmöten. I dessa möten hanteras avvikelser och förbättringar utifrån givna processer. Perspektivet är kundcentrerat, där kunden primärt är förskrivaren och slutkunden är patienterna. Du rapporterar direkt till områdeschefen för order/logistik och ingår tillsammans med övriga enhetschefer i områdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som har en för tjänsten relevant högskoleutbildning eller likvärdig utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Därtill har du flerårig erfarenhet av en ledande befattning. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda medarbetare inom politiskt styrd organisation. Utöver detta är det fördelaktigt om du har utbildning inom organisation och/eller ledarskapsutbildning. Har du erfarenhet av upphandlingsarbete och kunskap om lagen om offentlig upphandling samt andra relevanta lagar och avtal inom området är detta till en fördel. Som person är du värderingsstyrd, engagerad och har ett prestigelöst förhållningsätt. Du står stadigt i din ledarroll där du tar ditt chefsansvar för att styra och koordinera enheten. Vidare trivs du bra med att arbeta med utvecklingsfrågor där ditt ledarskap präglas av en tydlighet och din förmåga att utgå från ett helhetsperspektiv. Som ledare använder du dig av ett coachande förhållningsätt samt en rak kommunikation för att uppmuntra dina medarbetare och teamet att utvecklas samt hitta nya samarbetsformer. Därutöver är du nyfiken och lyhörd till din medarbetargrupp där ett utvecklingsfokus är en självklarhet för dig och du styr och koordinerar enheten på ett strukturerat sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag från misstanke- och belastningsregister kommer att göras innan eventuell anställning. Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer planeras hållas 2024-06-03 samt 2024-06-06 ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den tredje största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024