Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg
Säljpitch AB
Företagssäljare

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige - Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan! Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
30 000 kr i fast lön + provision – för dig som är redo att ta nästa steg...
Our Stars AB
Företagssäljare

Vill du arbeta med modern B2B-försäljning i ett bolag som kombinerar trygghet, utveckling och tydliga resultat? På StjärnaFyrkant Malmö erbjuder vi en unik helhetslösning inom telefoni, IT och fordonslösningar för företag – och vi söker fler säljare som vill vara med och driva vår tillväxt framåt. Här får du dagligen bokade möten från vårt interna bokningsteam, 30 000 kr i fast lön och en generös provisionsmodell utan tak. Vi tror på långsiktighet, kvalitet och struktur – och vi vet att rätt person i rätt miljö kan prestera på riktigt hög nivå. Det här erbjuder vi: 30 000 kr i fast lön – stabil grund att stå på Generös provision utan tak – du belönas för dina resultat Dagliga varma möten – vårt interna bokningsteam fyller din kalender Arbete med tre starka affärsområden: telefoni, IT och fordonslösningar Långsiktig arbetsgivare med tydliga mål, bra stöd och ordning & reda Om rollen Du kommer att arbeta med försäljning av lösningar som hjälper företag att effektivisera sin kommunikation, sin IT-miljö och sina fordon. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till stängd affär – och du jobbar nära både mötesbokare och säljkollegor. Dina dagar kommer att innehålla: Möten via telefon, digitalt och fysiskt med både nya och befintliga kunder Proaktiv nykundsbearbetning och relationsbyggande Affärsutveckling inom flera tekniska områden Vi söker dig som: Har dokumenterat starka resultat inom B2B-försäljning eller Har jobbat med försäljning till privatkunder (B2C) och är redo att ta klivet till B2B Är strukturerad och van vid att ta ansvar för dina resultat Vill arbeta i ett långsiktigt sammanhang där du kan utvecklas över tid Varför StjärnaFyrkant Malmö? Vi är en etablerad aktör inom företagslösningar med fokus på helhet. Genom att kombinera telefoni, IT och fordonstjänster under samma tak kan vi skapa verkligt värde för våra kunder – och det märks i försäljningen. Hos oss får du rätt verktyg, en tydlig struktur och ett team som backar dig hela vägen. Vi satsar på våra säljare – för vi vet att när du lyckas, så lyckas vi. Ansök redan idag – vi intervjuar löpande. Välkommen till StjärnaFyrkant Malmö – där sälj är på riktigt.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
R&D Lead engineer
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Möjligheten Hitachi Energy Cooling System har ett globalt ansvar för utvecklingen och tillverkning av kylsystem för kraftelektroniksapplikationer samt andra applikationer som kräver vattenkylning med hög tillförlitlighet och tillgänglighet. Våra kylsystemslösningar bidrar till en säker och pålitlig drift där kunden och kvalitet är i fokus. Det ökade kraftbehovet i hela världen driver en stark tillväxt inom vår bransch och vi kan nu med glädje rekrytera för nya tjänster. Du har chansen att få arbeta i ett globalt företag med fokus på utveckling och tillverkning av kylsystem för kraftöverföring. Även om du inte uppfyller alla kriterierna ser vi gärna att du ansöker till tjänsten om den är av intresse. Hitachi Energy Cooling Systems arbetar framför allt med kundanpassad produktutveckling där vi utgår från kända teknologier och leverantörer för att bygga kompletta kylsystemslösningar som passar kundens behov. Som ledande utvecklingsingenjör på Hitachi Energy Cooling Systems med huvudsaklig inriktning på systemens funktion (process) och automation, kommer du att ansvara för att hålla samman våra kylsystemslösningar inom produktutvecklingssegmentet. Framför allt kommer du att agera expert inom systemens funktion, automation och elkonstruktion men till viss mån kommer du även agera ledande ingenjör för utvecklingsingenjörer med andra expertområden så som mekanik och systemberäkning. Du kommer ingå i el och automationsavdelningen, oftast arbetar du med utvecklingsingenjörer från den mekaniska avdelningen. Rollen som ledande R&D ingenjör är en teknisk ledare utan personalansvar men det ingår mentorskap för juniorer och förmåga att agera bollplank till andra ingenjörer. Din huvudfunktion kommer att vara att agera tekniska expert inom just funktionsdesign och automation men också att driva projektarbetet framåt i tilldelade utvecklingsprojekt under styrning av projektledare. En del av din tid kommer ägnas åt att diskutera med kunder om specifikationer, krav och önskemål, för att sedan ta fram koncept, ungefärlig budget och driva igenom designlösningar i enlighet med dessa. Du kommer vara ansvarig för tekniska lösningarna i delar eller hela utvecklingsprojekt beroende på storlek och komplexitet. Vi söker dig som har ett expertområde inom automation och funktionsdesign med kunskap om elkonstruktion och mekanisk konstruktion. Du tycker om förändring men jobbar strukturerat och metodiskt, du är driven och målmedveten men ödmjuk och förståndet. Du kan självständigt utföra designarbete så som att programmera, skapa el-ritningar och dokumentation samt utföra funktionstester. Hur du kommer att göra skillnad • Arbeta i enlighet med framtagen gatemodell under ledning av projektledare och driva det tekniska arbetet framåt i tilldelade projekt samt agera mentor för juniora ingenjörer. • Framtagande av marknadsdokument så som koncept, ungefärliga kostnader och annat beslutsmaterial. • El-design, process och funktions design, automation, programmering, val av komponenter och tekniska lösningar, skapande av; BOM och specifikationer till underleverantörer. • Skapa, underhåll och uppdatera kvalitetsdokumentation så som provningsprotokoll, tekniska rapporter, lathundar, guider mm • Delta och genomföra komponenttestning, prototyptestning, DFMA, FAT och underleverantörs utvärderingar samt integrations tester med kunder. • Driva och utföra långsiktiga utvecklingsbeslut samt koordinera dagliga tekniska arbetsuppgifter inom din grupp/projekt. • Idrifttagning hos kunder (SAT) och leverantörsbesök samt andra resor kan förekomma. Din bakgrund • Runt 10 års erfarenhet inom produktutveckling beträffande industriell automation och elkonstruktion inom relevant industri så som maskintillverkning, processindustri, vatten och reningsanläggningar gärna inom kundanpassade utvecklingsprojekt • Du har en eftergymnasial utbildning. • Har tidigare arbetat som teamledare, ledande projektingenjör, projektledare eller liknande. • Arbetat i utvecklingsprocesser av fysiska produkter för CE certifiering och har kunskap om konstruktion av automatikskåp och lågspännings ställverk samt val av styrsystems utrustning. • Erfarenhet av process/funktions design och automation. • Erfarenhet i programmering av PLC/DCS/RTU/IPC/HMI eller annan liknande teknisk utrustning samt goda kunskaper i 2006/42/EC, IEC61439, IEC61000-6-2 / IEC 6100-6-4, CE Certifiering. • Du har mycket goda kunskaper i Svenska och utmärkta kunskaper i teknisk engelska i så väl tal som skrift. • Meriterande: UL / CSA Certifiering, EMC testning, spänning stabilisatorer, VFD teknologi, UPS system. • Vi söker dig som är kommunikativ, positiv, strukturerad och målinriktad men ödmjuk inför andras utmaningar. Vad vi erbjuder • Kollektivavtal • Flexibel arbetstid • Arbetstidsförkortning • 5 timmars arbetsdag före röd dag. • Hälso- och friskvårdsbidrag • Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt • Mängder med olika utbildningar och kompetensutveckling för anställda • Extra ersättning för föräldraledighet • Förmånsportal för anställda med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Ta chansen att bli en del av ett världsledande och teknikledande företag och ge dig själv obegränsade karriärmöjligheter genom att ansöka till denna tjänst! Även om du inte uppfyller alla kriterierna ser vi gärna att du ansöker till tjänsten om den är av intresse. Ansök redan idag. Vi går igenom ansökningarna löpande. För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Sebastian Lindström [email protected]. För övriga frågor kontakta Talent Partner Michael Blomberg [email protected].  Fackliga företrädare - Sveriges Ingenjörer Philip Bengtsson +46 107 38 25 17; Unionen: Claudiu Pop, +46 107 38 68 70.

27 mars 2025
Sista ansökan:
22 september 2025
Lagerarbetare sökes till Landskrona
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en noggrann, driven och flexibel person som trivs i en dynamisk lagerverksamhet? Vi söker nu en lagerarbetare till vår kund i Landskrona. Skicka in din ansökan idag! Om tjänsten Tjänsten innebär heltidsarbete som ambulerande konsult hos oss på Tranpenad. Arbetsplatsen vi just nu söker personal till är lokaliserad i Klippan, men det viktigt att också kunna arbeta hos någon av våra andra kunder vid behov. Tjänsten är tänkt att tillsättas så snabbt som möjligt, men viss hänsyn kan tas till eventuella uppsägningstider. Arbetsuppgifter Lastning och lossning Truckkörning med skjutstativtruck Orderplock Tömning av container. Övriga sedvanliga lageruppgifter Om dig som söker Vi söker efter personer med rätt inställning och ett eget driv av att vilja utvecklas. För tjänsten är erfarenhet inget krav så länge engagemang och attityd är i toppklass. Krav Truckkort A+B med behörighet B1 och B3 Obehindrad svenska i tal och skrift God fysik för att orka arbeta en hel arbetsdag i bra tempo. Körkort och tillgång till bil Kunna arbeta tvåskift (morgon/kväll) Vara fullt tillgänglig för arbete under perioden v.23-v.34 Kunna arbeta på andra arbetsplatser vid behov. Meriterande Erfarenhet av att köra skjutstativstruck Tidigare arbetat med orderplock via truck Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: måndag-fredag. Lön: Enligt gällande kollektivavtal. Start: Enligt överenskommelse. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping, Helsingborg och Malmö. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra po

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Project Manager
Hitachi Energy Sweden AB
Övriga förmedlare

Möjligheten Vi söker nu en Projektledare. Den här positionen ger dig möjlighet att arbeta med ett brett utbud av produkter, inklusive nya produkter. Du jobbar med In-House Projektledning, d v s du har ansvar för uppföljning av intern ex-ekvering, montering, provning och packning. Du kommer att ha ett brett ansvarsområde i ett företag som fokuserar på ständig tillväxt. Vårt team har ett stort fokus på samarbete och vi välkomnar nya idéer och ett innovativt tillvägagångssätt. Kontoret är beläget i Landskrona. Hur du kommer att påverka Hantera och samordna flera globala projekt samtidigt Uppföljning av projektrelaterade aktiviteter såsom inköp, konstruktion och dokumentation Hantera ekonomisk uppföljning i vårt affärssystem Smart tidsplanering för att uppnå bästa möjliga resultat inom givna tidsramar Se till att projektaktiviteter genomförs enligt plan och i tid Skapa och underhålla goda och långvariga kundrelationer Din bakgrund Du har minst 3 års erfarenhet av projektledning Att samordna flera projekt samtidigt är inte ett problem för dig Övergripande teknisk förståelse Goda ledaregenskaper Du behärskar svenska och engelska, såväl skriftligt som muntligt Gärna kunskaper i affärsystem, t ex SAP. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibel arbetstid Hälso- och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mentor som stöd under introduktionsfasen Olika utbildningar och kompetensutveckling för anställda Mångfaldigt företag med över 70+ nationaliteter som arbetar i Sverige Extra ersättning för föräldraledighet Förmånsportal för anställda med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Vi är intresserade av att lära känna dig och vad du kan bidra med, så tveka inte att ansöka även om du inte uppfyller alla krav. Ansökningar granskas löpande så ju tidigare du visar ditt intresse desto bättre. Mer information: Rekryterande chef Peter Nilsson, [email protected] svarar gärna på dina frågor om tjänsten. Fackliga företrädare - Sveriges Ingenjörer Philip Bengtsson +46 107 38 25 17; Unionen: Claudiu Pop, +46 107 38 68 70. Övriga frågor kan ställas till Talent Acquisition Partner – Michael Blomberg, [email protected]

27 mars 2025
Sista ansökan:
22 september 2025
Teknisk montör till Trepak International AB
Bravura Sverige AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Har du ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta praktiskt? Är du lösningsorienterad, noggrann och trivs både med att jobba självständigt och i ett engagerat team? Hos Trepak International AB får du chansen att arbeta med montering, provkörning och testning av avancerade maskiner, samtidigt som du får möjlighet att resa, möta kunder och utvecklas i ett dynamiskt och samarbetsinriktat team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Trepak International AB. Om företaget Trepak International AB, grundat 1981 och baserat i Malmö, är en ledande aktör inom utveckling, byggnation, installation och underhåll av fyllnings- och kapsyleringsmaskiner för flytande produkter. Med över 40 års erfarenhet i branschen erbjuder vi skräddarsydda lösningar som möter varje kunds unika behov. Trepaks vision är att leverera driftsäkra maskinlösningar och vara ett ledande varumärke för kompletta fyllningslinjer i Skandinavien. Arbetsuppgifter Som teknisk montör hos Trepak International AB arbetar du huvudsakligen med montering, provkörning och testning av deras maskiner. Du deltar även i modifiering av komponenter, svetsning och tillverkning av delar för utvecklingsprojekt. Vid behov utför du installation, service och underhåll hos deras kunder, vilket kan innebära resor, cirka 20 dagar per år. Resorna kan innebära kortare uppdrag, exempelvis 1–3 dagar i Norge, där du installerar och driftsätter maskiner. Inom produktionen samarbetar du nära dina kollegor och bidrar både operativt och genom att driva förbättringar inom produktion och utveckling. Montering, provkörning och testning av maskiner Modifiering av komponenter samt enklare svetsning Tillverkning av delar för utvecklingsprojekt Installation, service och underhåll hos deras kunder vid behov Resor i tjänsten vid installationer och serviceuppdrag Samarbete med kollegor och bidra till ständiga förbättringar inom produktion och utveckling Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Teknisk gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial utbildning inom mekanik eller el Tjänsten ställer krav på B-körkort Erfarenhet av tekniskt/mekaniskt kvalificerat arbete inom förpacknings- och/eller processindustrin är starkt meriterande Erfarenhet av montering och svetsning är meriterande Ett starkt gediget tekniskt intresse För att trivas och lyckas i rollen som teknisk montör hos Trepak tror vi att du har ett starkt tekniskt intresse och en nyfikenhet för att utvecklas. Du är en driven och prestigelös person som tar ansvar för ditt arbete och ser lösningar där andra ser problem. Eftersom arbetet innebär både självständigt arbete och nära samarbete med kollegor, är det viktigt att du trivs i båda rollerna. Noggrannhet och engagemang är avgörande för att du ska lyckas, och din vilja att lära och bidra till ständiga förbättringar kommer göra att du snabbt hittar din plats och utvecklas i rollen. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Systems Engineer
Telavox AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Join Telavox as a Systems Engineer We are looking for a Systems Engineer to join our Infrastructure Engineering team. This is an exciting opportunity for someone passionate about infrastructure who enjoys collaborating with diverse teams and is eager to contribute to a fast-growing, innovative company in the telecom industry. We'd love to hear from you if you’re excited about designing scalable solutions, implementing cloud-native technologies, and driving automation in infrastructure operations! About the job As a Systems Engineer at Telavox, you will be a vital part of our infrastructure team, responsible for transforming abstract requirements into robust, automated solutions using modern DevOps practices. You’ll work closely with cross-functional teams to ensure high-quality infrastructure solutions that support our global communication services. A typical day in this role involves: Improving scalability, security, and accessibility of our platform, focusing on virtualization, container environments, storage, and automation. Building and improving developer-facing APIs for on-prem hardware resources to enhance self-sufficiency for application teams. Developing and refining monitoring and tooling to ensure high reliability and efficient maintenance. Collecting requirements and feedback from colleagues across teams to build the best possible solutions. Identifying challenges and proposing strategic solutions to improve infrastructure efficiency and effectiveness. This role is based in our Malmö office, where you’ll join a collaborative work environment with opportunities to influence our infrastructure engineering practices. About you To thrive in our team, we value your 5+ years of experience in a similar role with experience in infrastructure engineering, cloud-native technologies, and automation. You thrive in a technical role, have a strong grasp of infrastructure principles, and are dedicated to delivering exceptional results. Competencies: Experience with Linux, Kubernetes, on-prem Ceph, container technologies, and virtualization Proficiency in compute, storage, and networking intricacies Understanding of cloud-native architecture concepts such as microservices, event-driven architecture, and observability Strong background in software development and automation Passion for learning, sharing, and engaging in insightful discussions Good-to-have skills: Experience in telecom or voice streaming is a plus Relevant certifications in cloud or infrastructure technologies are a plus, but not mandatory Experience setting up and managing on-prem Kubernetes clusters You’ll fit right in with a collaborative mindset, a passion for technology, and a proactive approach to problem-solving. Join us at Telavox Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English. For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] or Engineering Manager Emil Nilsson at [email protected] Learn more about what we do!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Vi söker just nu en Assistent Brow Bar Manager till Hansa i Malmö!
Rapide AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker just nu en Assistant Brow Bar Manager till vår salong inne på Hansa Kompaniet i Malmö. Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare bara att du har ett stort intresse för skönhet, utveckling och service. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 16 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och service. Rapide Academy är en grundutbildning på 4 dagar som hålls på servicekontoret i Stockholm och stylisterna utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du jobbar med försäljning av Rapide Cosmetics. Du är även Brow Bar Managerns högra hand, med insikt i budget, coachning av personal etc. Tjänsten är 60% och en provanställning på 6 månader som löper vidare till en tillsvidareanställning om inget annat sägs inom de 6 månaderna. Är du den vi söker? – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Jenny Andersson, Stephanie Wedholm & Philippa Ottenfalk

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Team Member EXTRA Malmö
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker fler stjärnor till Malmö Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Malmö är näst på tur. Tjänst Nu söker vi nya stjärnor till vårt team som vill jobba någon/några dagar i veckan, exempelvis vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Arbetstid kan variera alla dagar i veckan. Tillträde enligt överenskommelse Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & duktig på att samarbeta väl i grupp. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är flexibel gällande arbetstider och ställer upp när det finns behov. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025