Vi söker nu en rehabassistent till vår verksamhet Vellinge Hemsjukvård. Vi erbjuder omsorg och service av hög kvalitet genom personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas med detta är några av nycklarna motiverade, engagerade och nöjda medarbetare. Här kommer du att arbeta: Hemsjukvården Forenede Care i Vellinge är en professionell verksamhet som har ambitioner. Verksamheten arbetar efter LOV-avtal med fokus på patient- och kvalitetsarbete. Vi arbetar med en intention om gott samarbete internt och med hemtjänst och andra parter. Verksamheten präglas av en hög och bred kompetens med varierad erfarenhet. Vi är en personalgrupp som består av arbetsterapeuter, demenssjuksköterska, distriktssköterskor, fysioterapeuter/sjukgymnaster, silviasyster, sjuksköterskor, undersköterskor, servicemedarbetare, verksamhetschef och biträdande verksamhetschef. Med tvärprofessionella team bedriver Forenede Care hälso- och sjukvård och rehabilitering i hemmet. Det utförs omvårdnads- och rehabiliteringsinsatser samt uppföljning och dokumentation enligt gällande lagstiftning. Teamet arbetar med att främja en god och säker vård. Arbetet ska präglas av ett personcentrerat, flexibelt och lösningsorienterat arbetssätt med den enskildes behov i centrum. I Vellinge kommun driver Forenede Care: • Hemtjänst och hemsjukvård • Hälso- och sjukvård inom kommunens ansvars- område • Servicehus Almgården, Bäckagården och Postgården med aktivitetscentra och restauranger • Vård- och omsorgsboende Omtankens hus, Postiljonen och Månstorps Ängar • Dagverksamheter • Personlig assistans, ledsagarservice och avlösarservice Forenede Care är del i den familjeägda Forenede koncernen som består av två affärsområden, Care och Service fördelat på fyra bolag. Forenede Care är verksamt inom vård och omsorg, personlig assistans, hälso- och sjukvård, socialt boende och måltidsservice. www.forenedecare.se Arbetsuppgifter Primärt söker vi personal som är utbildade undersköterskor eller har likvärdig utbildning och erfarenhet från vård och omsorg och/eller erfarenhet eller utbildning som rehabassistent. Rehabassistentens arbetsuppgifter är att arbeta på uppdrag av legitimerad fysio- eller arbetsterapeut. Detta kan vara att bistå med beslutade insatser, utföra och/eller instruera träningsprogram, utföra träning/behandling enligt ordination, prova ut hjälpmedel, samt bistå vid bedömningar, uppföljningar och utprovning av hjälpmedel. Ditt arbete fokuserar på att stödja den äldre individen i både fysiska och kognitiva utmaningar. Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollega till ett sommarvikariat från v28-33 med sysselsättningsgrad 100% Utbildad undersköterska eller har likvärdig utbildning och erfarenhet från vård och omsorg och/eller erfarenhet eller utbildning som rehabassistent. Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Körkort Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. I den mån det begärs ska du även uppvisa giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som rehabassistent får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag Ange datum 25-05-16 Kontaktperson Verksamhetschef Louise Rijpma E-post: [email protected] Telefonnummer: 0733555740 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Är du en utåtriktad och flexibel person som är genuint nyfiken på människor och vill arbeta i en roll som innebär många dagliga kontaktytor? Är du dessutom praktiskt lagd och brinner för att ge bästa möjliga service? Som Bovärd hos AF Bostäder blir du en del av ett härligt och prestigelöst gäng som ser stort värde i att samarbeta, leverera god service och ha kul på jobbet! Om tjänsten Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AF Bostäder. Om företaget AF Bostäder är ett av Sveriges största studentbostadsföretag som äger och förvaltar cirka 6200 bostäder, alla i centrala Lund. AF Bostäder äger, förvaltar och utvecklar bra och prisvärda bostäder åt Lundastudenter. Deras hyresgäster är unga, vetgiriga, optimistiska och på väg ut i livet. Hos AF Bostäder är fokus att studenterna under sin tid hos AF Bostäder får god service i ett hem där de kan må bra, känna sig trygga och ha utrymme för umgänge med grannar och vänner i en miljö som främjar studieglädje. AF Bostäder är ett syftesdrivet företag i stiftelseform med vision att vara det bästa studentbostadsföretaget i Sverige. Med fokus på satsningar inom hållbarhet med hänsyn till trivsel, hälsa, miljö och ekonomi i kombination med studenternas behov och önskemål i centrum arbetar de aktivt för att uppnå denna vision. Hos AF Bostäder välkomnas du till en platt organisation med prestigelös och sammansvetsad företagskultur med fokus på delaktighet. Medarbetarna på AF Bostäder berättar! Arbetsuppgifter I rollen som Bovärd kommer du att arbeta i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik. Det som är centralt och som du alltid behöver ha med dig är att uppskatta kontakten med människor och trivas i en varierande vardag. Du kommer bland annat att hantera inkommande och utgående kundkontakter såsom frågor, felanmälan, klagomål och vara behjälplig med information. Du hanterar störningsärenden, planerar och genomför besiktningar och tillsyn i samband med in- och utflyttningar. Du ansvarar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll inom ditt egna bovärdsområde samt granskar och konterar fakturor i samband med detta. Utöver detta innebär en stor del av arbetet att utföra enklare reparationer såsom täta fönster, rensa avlopp, byte av lampor, packningar, kranar etc. Du ansvarar även för yttre skötsel såsom renhållning av sten- och grusytor, avfallsstationer samt snöröjning. • Daglig kundkontakt och nära samarbete med hyresgäster • Hantering av felanmälningar, störningsärenden och besiktningar • Utföra enklare reparationer • Ansvar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Några års arbetslivserfarenhet av en kundorienterad roll alternativt relevant hantverksyrke som innefattat nära kundkontakt • God datorvana • B-körkort • Svenska / Engelska i både tal och skrift (övriga språk är meriterande) Vi är övertygade om att det är dina personliga egenskaper som kommer vara avgörande för att lyckas i rollen som bovärd. Har du rätt inställning och vilja så lär AF Bostäder dig gärna resterande. Vi ser att du är utåtriktad, kommunikativ och har en stor social kompetens samt ett medmänskligt engagemang. Du brinner för att hjälpa andra människor och trivs med att vara del av ett team där du är en lagspelare. Därtill tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är inte rädd att hugga tag där det behövs. Du besitter förmågan att prioritera och strukturera upp ditt arbete men även agera flexibelt när vardagen ställs om. Slutligen har du lätt för att fatta beslut, även under svåra omständigheter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten som bovärd samt AF Bostäder. Övrig information Start: Omgående Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Har du gedigen erfarenhet inom M3, och är sugen på att göra något nytt? Drivs du av att jobba nära kund, och designa lösningar som verkligen gör skillnad? Har du redan gjort resan upp i "molnet" eller är du redo att börja den med oss? Eller är du kanske expert på senare versioner av On-Prem? Då låter du som den vi söker som vår nya kollega. Om rollen som lösningsarkitektSom lösningsarkitekt på Columbus är du tillsammans med ett projektteam ansvarig för att implementera lösningar inom M3 hos våra kunder, där ditt övergripande ansvar är att ta fram lösningsförslag och utforma arkitekturen. Dina uppgifter är varierande, och du är delaktig i projektets alla faser. Störst fokus är i leverans, men det finns också möjlighet att stötta i pre-sales. Du utför behovsanalys för att förstå kundens verksamhet, är med i design och presentation av lösningen samt projektgenomförande. Med andra ord, inte en tråkig stund! På Columbus strävar vi efter att vara våra kunders Trusted Advisors och guida dem genom hela deras digitala transformation. Därför är det viktigt att du trivs med att jobba nära kund, och du drivs av att skapa en förståelse för våra kunders verksamhet och deras specifika behov. Detta för att du och ditt projektteam tillsammans ska kunna forma lösningar ämnade för att underlätta och optimera våra kunders processer och verksamheter! Din framtida kollega Felipe, har en roll som Business Consultant inom Infor OS. Så här sammanfattar han sitt första intryck av Columbus: "Det jag insåg direkt när jag började på Columbus är att det finns otroligt mycket verktyg, resurser och kompetens som man inte är rädd för att nyttja. Istället för att gå med den tekniska lösning som man redan kan, så vågar man prova sig fram och nyttja verktyg som i slutändan gör stor skillnad för kunden och deras processer. Infor OS är mitt intresseområde, och jag har märkt att det finns djup kompetens inom det på Columbus. Jag känner att mycket handlar om att det finns en otrolig nyfikenhet, och en otrolig tro på sina anställda att våga prova - vilket jag inte känt tidigare på något annat bolag. " Vem är du?För att lyckas i rollen ser vi att du är bra på att kommunicera, då du är bryggan mellan verksamhet och det tekniska. Du är skicklig på att anpassa din kommunikation på ett sätt som gör att både kund och kollegor förstår syftet och värdet av lösningen. Du har förmågan att se helheten i lösningen, men kan också grotta ned dig i detaljer när det behövs. Den erfarenhet vi ser att du har med dig är: Erfarenhet och en djup förståelse inom Infor M3 Van att arbeta i stora projekt Vana att hålla i presentationer för kund Då du har löpande kontakt med kunder och kollegor på olika platser är det viktigt att du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. This position is located in Sweden and requires a Swedish VISA and fluency in the Swedish language. Vad vi kan erbjudaVi är världens största oberoende partner till Infor M3 och du kommer få möjlighet att arbeta i spännande projekt hos kunder. Våra kunder är ofta tillverkande- och distribuerande företag, inom industrier som bland annat Manufacturing, Food & Beverage, Equipment och Fashion & Retail. Du kommer arbeta i projektform tillsammans med kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. På samma sätt som du är engagerad i ditt arbete vill vi göra det vi kan för att skapa förutsättningar för en god balans i det välkända livspusslet. För vissa handlar det om förmåner som generösa friskvårdsbidrag, föräldralön, privat pensionsförsäkring eller extra ersättning vid sjukdom för att underlätta livets olika stadier. Ansökan och nästa stegIntervjuer sker löpande och du kan ansöka med ditt CV eller LinkedIn. Rekryteringsprocessen kommer bestå av en telefonintervju, ett personlighet- och logiktest samt en bakgrundskontroll. Några frågetecken? Varmt välkommen att kontakta Daniel Sparrow. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret. Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden eller länken för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Do you have a passion for leadership, process optimization within collections and driving performance? We are looking for a Collections Manager to take charge of our internal collections function across the Nordic markets. In this role, you will drive operational excellence, support customers facing financial difficulties, and ensure regulatory compliance - all while leading a dedicated team towards success. As Collections Manager, you will be responsible for the early-stage collections and restructuring processes, ensuring that we maintain a professional and solution-oriented approach to debt recovery. You will oversee a team of specialists and agents, coaching them to improve efficiency and customer interactions. A key part of your role will be to develop and implement strategies that optimize workflows, enhance customer support, and align with financial targets. Additionally, you will manage collaborations with external debt collection agencies, ensuring seamless integration with our internal processes. Beyond the operational aspects, this role has a stetegic focus. You will continuously analyze performance data, identify areas for improvement, and refine our collections strategies to meet business objectives. You will also work closely with departments such as Legal, Finance, and Customer Service to ensure a holistic approach to debt management. Given the regulatory complexities in the Nordic markets, staying up to date with legal requirements and implementing necessary adjustments will be a crucial part of your responsibilities. What we are looking for Experience in collections, credit underwriting, or a related field, preferably with at least 2–3 years in a leadership role. Proven leadership skills with the ability to develop, motivate, and engage teams, communicate effectively, negotiate, and manage conflicts constructively. Experience with collections and CRM systems, as well as Microsoft Excel and analytical tools. Fluent in English and at least one Nordic language (spoken and written) Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and a team of around 700 colleagues, we are committed to delivering long-term value for individuals, businesses, and society. Being named a career company for the past six years, we have a strong focus on emphasizing both personal and professional growth. With an inclusive and diverse culture, we create a workplace where employees are valued, supported, and encouraged to reach their full potential. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process. #LI-LN1
Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Combine Control Systems På Combine Control Systems är vi passionerade inom teknik och innovation. Vi är specialiserade på att skapa innovativ teknik som stärker industrier och formar världen omkring oss. Vår strävan efter att vara i framkant av den snabbt föränderliga techvärlden driver oss att utveckla och arbeta med de senaste verktygen och teknikerna inom områden som Data Science, AI, inbyggda system och reglerteknik. Vi erbjuder spännande och varierande utmaningar vid teknologins absoluta framkant och skapar en inspirerande arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och får möjlighet att växa och utvecklas. Tillsammans bildar vi ett team av engagerade och kompetenta ingenjörer och experter som brinner för teknik och innovation. När vi fortsätter att expandera våra horisonter söker vi en passionerad och begåvad ingenjör inom Data Science till vårt dynamiska team. Vad kan vi erbjuda dig? Att ingå i vårt team innebär att bli en del av en gemenskap som värdesätter öppenhet, kreativitet och förtroende. Vi omfamnar samarbetsanda och välkomnar ditt bidrag. På Combine uppmuntrar vi personlig utveckling, ger möjligheter att utforska nya domäner och erbjuder en inspirerande och inkluderande arbetsplats. Tekniskt utmanande projekt - Du får vara en del av spännande och tekniskt utmanande projekt. Du kommer att arbeta med de senaste teknikerna och verktygen inom Data Science och AI / Machine Learning. Vi ger dig möjligheten att utmana dig själv och utvecklas inom specialiserade områden. Inspirerande arbetsmiljö - Hos oss kommer du att vara omgiven av likasinnade och entusiastiska kollegor. Vi främjar samarbete och kunskapsdelning för att skapa en dynamisk och givande arbetsmiljö. Professionell utveckling - Vi investerar i våra medarbetare och ger möjligheter till kompetensutveckling och vidareutbildning för att du ska kunna växa i din karriär. Vem är du? Som mjukvaruutvecklare hos Combine spelar du en avgörande roll i vårt team med stark tonvikt på inbäddad utveckling och Edge AI. Du ansvarar för att designa och implementera inbäddade system, arbeta med utvecklingen av in-depth firmware och mjukvarulösningar för olika tillämpningar. Dina uppgifter innefattar att optimera inbäddade system för prestanda, tillförlitlighet och effektivitet. Du samarbetar nära med tvärfunktionella team för att säkerställa en smidig integration av inbäddad teknik i olika produkter och system. Vilka färdigheter behövs för att bli en del av teamet? Magisterexamen inom relevant område. Kompetens inom C/C++-utveckling för inbäddade system och erfarenhet av Linux Entusiasm för hela produktcykeln, från implementation till underhåll. Kännedom om maskininlärning, Python-utveckling, Edge AI och IoT-teknologier är en fördel. Professionell kunskap i engelska i tal och skrift. Meriterande med svenska. Vi letar efter en dynamisk individ som tycker om att samarbeta med andra och är motiverad av att möta utmaningar. Om du älskar att utforska nya områden, värdesätter teamwork och uppskattar ett holistiskt tillvägagångssätt för problemlösning är du rätt person för vårt team. För eventuella frågor är du välkommen att kontakta vår rekryterande gruppchef, Irena. Vi ser fram emot att höra från dig!
Combine Control Systems På Combine Control Systems är vi passionerade inom teknik och innovation. Vi är specialiserade på att skapa innovativ teknik som stärker industrier och formar världen omkring oss. Vår strävan efter att vara i framkant av den snabbt föränderliga techvärlden driver oss att utveckla och arbeta med de senaste verktygen och teknikerna inom områden som Data Science, AI, inbyggda system och reglerteknik. Vi erbjuder spännande och varierande utmaningar vid teknologins absoluta framkant och skapar en inspirerande arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och får möjlighet att växa och utvecklas. Tillsammans bildar vi ett team av engagerade och kompetenta ingenjörer och experter som brinner för teknik och innovation. När vi fortsätter att expandera våra horisonter söker vi en passionerad och begåvad ingenjör inom Data Science till vårt dynamiska team. Vad kan vi erbjuda dig? Att ingå i vårt team innebär att bli en del av en gemenskap som värdesätter öppenhet, kreativitet och förtroende. Vi omfamnar samarbetsanda och välkomnar ditt bidrag. På Combine uppmuntrar vi personlig utveckling, ger möjligheter att utforska nya domäner och erbjuder en inspirerande och inkluderande arbetsplats. Tekniskt utmanande projekt - Du får vara en del av spännande och tekniskt utmanande projekt. Du kommer att arbeta med de senaste teknikerna och verktygen inom Data Science och AI / Machine Learning. Vi ger dig möjligheten att utmana dig själv och utvecklas inom specialiserade områden. Inspirerande arbetsmiljö - Hos oss kommer du att vara omgiven av likasinnade och entusiastiska kollegor. Vi främjar samarbete och kunskapsdelning för att skapa en dynamisk och givande arbetsmiljö. Professionell utveckling - Vi investerar i våra medarbetare och ger möjligheter till kompetensutveckling och vidareutbildning för att du ska kunna växa i din karriär Din roll Som Data Engineer på Combine är du en avgörande del av vårt team. Du arbetar med kunder från olika branscher och sektorer, där data utgör kärnan i varje projekt. Din roll innebär anpassning av befintliga verktyg/paket för att skapa automatiserade pipeliner i molnet, i enlighet med branschens bästa praxis. Du analyserar data för att adressera intressenternas frågor, övervaka data och skapa/uppdatera rapporter eller instrumentpaneler. Utöver detta samarbetar du nära med intressenter och stödjer tvärfunktionella team. Kvalifikationer Masterexamen inom områden relaterade till ML, AI eller Data Science. Kompetens i Python och Java. Erfarenhet av SQL och NoSQL-databaser. Erfarenhet av containerbaserade lösningar, inklusive Docker och/eller Kubernetes. Kunskap om molnteknologier som AWS, GCP eller Azure. Kännedom om djupinlärningsramverk som TensorFlow, PyTorch eller Keras. Praktisk erfarenhet inom områden som datorseende, såsom bildklassificering/segmentering, modeller för objektigenkänning (single-shot detection) och generativa adversariala nätverk (GANs). Vem är du? Vi letar efter en mångsidig och talangfull individ som trivs med samarbete, omfamnar utmaningar och uppskattar en holistisk ansats till problemlösning. Om du tycker om att utforska nya områden, värdesätter teamwork och kan kommunicera tekniska kunskaper till kollegor och intressenter på olika områden och tekniska nivåer, är du rätt person för vårt team. För eventuella frågor, kontakta vår rekryteringsansvarige, Irena Ilvesten. Vi ser fram emot att få din ansökan!
We are looking for a Customer Success Manager to join the Spiideo team! Spiideo is a global leader in automated, cloud-based solutions for sports video analysis and streaming. Trusted by thousands of organizations worldwide, Spiideo serves some of the most renowned professional and collegiate teams, media companies, and leagues and federations. Join the Customer Success team if you would love the opportunity to manage some of the top sports organizations across Europe. This role is remote and you will report directly to the VP of Customer Success. The role: You will manage a diverse portfolio of clubs and leagues across the DACH region and rest of Europe. Fluency in German is required for this position. Core responsibilities: Onboarding & Training: help new customers get onboarded with Spiideo Customer Satisfaction: delivering exceptional guidance, maximize potential Renewals: proactive management to achieve company renewal targets Upsell & Expansion: identify opportunities to maximize and expand usage Churn management: proactively engage to reduce churn and ensure success Relationship building: cultivate strong, trusted partnerships with key stakeholders Process development: ability to coordinate and manage complex implementations What type of customers would you manage? Your customer portfolio will primarily consist of Professional sports clubs across across a variety of sports (Football, Ice Hockey, Basketball, Handball, etc.) using all of Spiideo's products: Spiideo Perform (video analysis), Spiideo Play (streaming), and Spiideo Replay (VAR). Primary customer type: Sports clubs Leagues and Media companies What we are looking for: Sports background or sports tech industry Prior Customer Success or Sales experience (at least 2 years) Fluent in German and English Very process-driven and structured approach to working Self-motivated, takes initiative, positive, team-first attitude Excellent ability to train customers via Webinars, 1on1 meetings, etc. Strong problem solving skills Excellent communication and presentation skills Passion for customer success and get joy out of seeing our customers succeed What we can offer: The chance to make an impact in a growing, international SaaS company A friendly and skilled multinational team Access to cutting-edge tools and resources to empower your work Benefits package that includes an extensive pension & insurance package in line with collective agreements, wellness contribution, parental leave benefits and the opportunity to spend two working hours per week on physical activity. Location: Remote Application You will be part of an international team with knowledgable and friendly people from many different nationalities and backgrounds. We welcome applicants from all backgrounds to contribute their unique perspectives, skills, and experiences, fostering a diverse and inclusive workforce across Spiideo. We believe that when the best people work together in an open environment, magic happens. Apply now and become an integral part of our success story! We review new applications continuously.
Nu söker vi en bussmekaniker till vår kund Bergkvara Buss i Malmö. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bergkvara Buss Om Bergkvara Bergkvaras verksamhet kännetecknas av närhet, mänsklighet och handlingskraft. Det kollektiva resandet utvecklas snabbt med ett stort fokus på hållbarhet och teknisk utveckling. Vi är med och driver den utvecklingen. Bergkvara är en av Sveriges ledande aktörer inom kollektivtrafik. Med verksamhet på cirka 40 orter och över 2 500 engagerade medarbetare bedriver vi busstrafik och spårburen trafik inom upphandlad kollektivtrafik samt skoltrafik och kommersiell linje- och beställningstrafik med buss. I vår verksamhet ryms även all typ av service och underhåll av tunga nyttofordon. Vår årliga omsättning är cirka 2,65 miljarder kronor. Din roll Som mekaniker hos Bergkvara får du en varierad och utvecklande vardag. Du arbetar med allt från service och underhåll till avancerad felsökning, diagnos och reparationer. Arbetet sker både självständigt och i team, där du tillsammans med verkstadsansvarig eller teamledare planerar dina uppgifter. Detta ger dig stora möjligheter att påverka din egen utveckling och arbetsdag. Skiftarbete kan förekomma. Vid anställningsstart får alla nyanställda en gedigen introduktion. Därefter har du kontinuerliga utvecklingssamtal med din närmaste chef för att identifiera dina utvecklingsmöjligheter. Vi investerar i vår personal och erbjuder de bästa förutsättningarna för att du ska kunna växa tillsammans med oss. Vi vill att du ska känna stolthet över ditt arbete varje dag! Kvalifikationskrav För att lyckas i rollen som mekaniker ser vi gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå Erfarenhet av fordonstekniskt arbete, gärna inom buss eller andra tunga fordon B-körkort God datorvana Meriterande: C- och/eller D-körkort Erfarenhet av diagnosverktyg eller annan spetskompetens inom fordonsteknik Erfarenhet av reparationsarbete på elbussar Certifieringar för alkolås, AC mm. Din profil Du är noggrann, fokuserad och flexibel samt har en stark samarbetsförmåga. Du tar ansvar för ditt arbete, prioriterar uppgifter effektivt och löser problem självständigt. Säkerhet är alltid av högsta prioritet hos oss, och vi förväntar oss att du bidrar till en ren, organiserad och trygg arbetsmiljö. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus på 0728536226 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
Välj ett jobb för att visa detaljer