Senior testare med fokus på manuella tester och python-kompetens
Gigstep AB
Systemtestare och testledare

I den här rollen får du arbeta med testning i en tekniskt avancerad miljö där fokus ligger på manuella tester – men med inslag av automation. Du kommer att: -Planera, exekvera och dokumentera tester -Jobba tätt ihop med utvecklare och andra testare för att säkerställa kvaliteten i produkten -Skriva och underhålla testskript i Python -Identifiera och rapportera buggar samt bidra till förbättringar Det är en roll för dig som gillar att dyka djupt ner i detaljerna, analysera resultat och optimera testprocesser. Vem är du? Vi letar efter en noggrann och lösningsorienterad testare som: -Har minst 3 års erfarenhet av testning (både manuellt & automatiserat) -Behärskar Python – och gärna andra programmeringsspråk -Har erfarenhet av testverktyg och ramverk som Selenium, pytest eller liknande -Är självständig, analytisk och driven – du kan utan problem sitta i timmar och djupdyka i tester -Trivs i en social och samarbetsinriktad miljö Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

20 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Export Sales Manager till Orkla Foods

Vill du vara med och driva framgångsrika affärer med spännande internationella kunder? Har du passion för försäljning och älskar att bygga långsiktiga relationer? Då kan detta vara rollen för dig! Vi på FoodSolutions inom Orkla Foods Sverige söker en driven och affärsorienterad Export Sales Manager som vill ta försäljningen till våra exportkunder till nästa nivå. Varför Orkla Foods Sverige? Vi är en del av en ledande livsmedelskoncern med starka varumärken, relevant produktportfölj och långsiktiga kundrelationer. Vår försäljning har utvecklats mycket, och vi samarbetar idag med både nationella och internationella kunder nära och på djupet. Nu behöver vi dig med starkt affärsmannaskap, som kan stärka våra relationer och närvaro ytterligare för att skapa hållbar, lönsam tillväxt. Om rollen Som Export Sales Manager får du ett helhetsansvar för att driva och utveckla affären med våra kunder internationellt. Du arbetar både strategiskt och operativt för att analysera, planera och säkerställa lönsamhet och tillväxt, och rollen kräver både affärsförståelse samt kund- och konsumentinsikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Bygga starka och långsiktiga relationer med kunder och beslutsfattare – både formella och informella Skapa, utveckla och genomföra kundplaner, aktiviteter och kampanjer Analysera försäljning och resultat – och vid behov vidta åtgärder Ansvara för avtal, investeringar och rabatter Driva volymtillväxt genom initiativ, projekt och kundaktiviteter Vara en central kontaktpunkt både internt och externt för exportaffären – du är en ambassadör för Orkla Foods Sverige Du rapporterar till en av våra Affärschefer inom FoodSolutions, och resor både inom Sverige och internationellt är en del av tjänsten. Räkna med minst 50 resdagar per år. Du utgår från vårt huvudkontor i Malmö. Vem är du? Vi söker dig som brinner för försäljning och har en stark vilja att skapa affärer! Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning eller motsvarande – gärna inom ekonomi. Andra delar vi värdesätter högt är erfarenhet av: Arbete i säljorganisation och tidigare roller som ex. Key Account Manager Förhandling med beslutsfattare Projektledning FMCG/Livsmedelsbranschen Export - både inom och utanför EU, inklusive internationella förhandlingar Goda kunskaper i ekonomisk styrning Som person tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper: En nyfiken och lösningsorienterad inställning – du ser möjligheter där andra ser hinder En duktig kommunikatör som bygger förtroende och långsiktiga relationer och kan formulera dig obehindrat på affärsengelska i både tal och skrift En person som trivs i en självständig roll, med stort ansvar och möjlighet att utveckla affären internationellt, men också har en stark samarbetsförmåga Vi erbjuder en dynamisk roll där du får vara med och påverka en spännande del av vår verksamhet! Låter det som något för dig? Sök idag och bli en del av vårt team på Orkla Foods Sverige! Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är söndagen den 13/4. Orkla Foods samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Källan. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Källan kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Källan är ett stort apotek som ligger på ett köpcentrum med bra parkeringar och tågförbindelser. Vi är ett glatt gäng på 10 härliga kollegor som har total kundfokus. Vi arbetar i team med alla arbetsuppgifter och mycket kommunikation. Vi sätter laget före jaget och arbetar med aktivt utlåning inom regionen. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09:00-20:00, lördagar 09:00-18:00 och söndagar 10:00-18:00. Välkommen till Apoteket!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Kundtjänst / Kundsupport till Gleerups Utbildning
Bravura Sverige AB
Telefonister

Brinner du för kundservice och är den där personen som redan vet kundens nästa fråga och kan svara på den innan kunden ens ställt den? Är du en person som tycker att skola och lärande är viktigt och vill arbeta med något som gör skillnad på riktigt? Då kan det här vara din nästa utmaning! Gleerups söker nu en driven, engagerad och trygg kundsupportmedarbetare för att stärka upp sitt supportteam. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gleerups som erbjuder en trygg arbetsmiljö med ett generöst förmånspaket. Om företaget Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 70 anställda. Läs mer på gleerups.se Arbetsuppgifter I din roll på Gleerups kundservice/support är du en viktig pusselbit i att erbjuda bästa möjliga kundservice. I rollen kommer du bland annat att: • Stötta och hjälpa lärare som använder Gleerups läromedel samt återförsäljare • Besvara kundfrågor via telefon och mejl, särskilt kring licenser och digitala läromedel • Hantera beställningar och ordrar • Vid behov stötta sälj- och marknadsorganisationen • Samarbeta med kollegor i supportteamet och ha många interna och externa kontaktytor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tidigare erfarenhet av att arbeta kundnära, företrädesvis inom kundtjänst / kundsupport / ordermottagning med fokus på service • God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system • Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, meriterande om du tidigare arbetat i Dynamics365 och Dynamics CRM • Mycket goda kunskaper i svenska • Meriterande om du har ett pedagogiskt intresse och vill arbeta nära skolans värld Vi söker dig som är en engagerad och serviceinriktad person med en stark drivkraft att leverera snabb, korrekt och högkvalitativ service. Du har en lösningsorienterad inställning och trivs med att hjälpa kunder, även när svaren inte är givna. Som person är du trygg, positiv och har ett genuint intresse för att skapa bra kundupplevelser. Du är initiativrik, tar ansvar och arbetar strukturerat med hög kvalitet, oavsett arbetsbelastning. Gleerups är en kreativ och öppen arbetsplats, och vi ser därför gärna att du är nyfiken, prestigelös och trivs i ett socialt och samarbetsinriktat team. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper samt ditt intresse för tjänsten, skola och lärande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Fullstack-utvecklare sökes för framtida uppdrag
Gigstep AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Arbetsbeskrivning Vi söker löpande efter seniora utvecklare som vill arbeta med innovativa projekt hos våra kunder. Genom oss får du möjlighet att jobba med ledande företag och teknikstackar som matchar din kompetens och intressen. Om rollen: Som Fullstack-utvecklare hos våra kunder kommer du att: Utveckla och underhålla både frontend- och backend-lösningar Bygga moderna webbapplikationer med fokus på prestanda och användarupplevelse Arbeta med databashantering, API-integrationer och molntjänster Samarbeta med designers, produktägare och andra utvecklare i agila team Kvalifikationer: Relevant utbildning inom datavetenskap eller liknande område. Erfarenhet av moderna JavaScript-ramverk som React eller Angular. Kunskap inom backend-teknologier som Node.js, .NET eller Java. Erfarenhet av databashantering, både SQL och NoSQL. Förståelse för DevOps-principer och erfarenhet av molntjänster som AWS eller Azure. Goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att arbeta både självständigt och i team. Vad vi erbjuder: Tillgång till en bredd av uppdrag hos spännande företag Flexibla arbetsformer – hybrid eller distans beroende på uppdrag Konkurrenskraftig ersättning och förmåner Möjlighet att utvecklas och bredda din kompetens i olika tekniska miljöer Intresserad? Skicka in ditt CV så tar vi kontakt när rätt uppdrag dyker upp!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Säljledare Frukt & Grönt Friskvårdsavdelningen ICA Kvantum Toppen Höllviken
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre! Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

20 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Commercial Manufacturing Project Manager
Magle Chemoswed AB
Arbetsledare inom tillverkning

Magle Group is growing and we are looking for a Commercial Manufacturing Project Manager who is ready for a new challenge and who wants to be part of a small but dynamic project team. Magle Group is supporting other Life Science Companies by providing CDMO services as well developing and manufacturing our own products with DSM technology. As a Commercial Manufacturing Project Manager, you will play a crucial role in ensuring the successful coordination and timely release of commercial production batches. Serving as the key link between multiple teams, you will oversee all critical activities, from production start-up through to final product release. In this position, you will also provide critical support in Tech Transfer, ensuring smooth transitions from development to commercial manufacturing. A solid understanding of release processes, deviation investigations, and production coordination within regulated industries such as pharmaceuticals or medical devices is essential. Your ability to drive cross-functional collaboration, manage timelines, mitigate risks, and optimize resources will be key to ensuring the seamless execution of projects. This newly created role offers you the opportunity to influence processes, enhance efficiencies, and contribute to the overall success of both production and commercial operations. If you excel in fast-paced environments, enjoy problem-solving, and are passionate about project management, this is an exciting opportunity to make a significant impact. Key Responsibilities: Collaborate with teams in QC, QA, Production, R&D, Supply Chain, and Engineering to ensure operational readiness. Effectively manage project timelines, risks, and resources to achieve on-time and on-budget delivery. Lead and coordinate commercial production projects, ensuring timely product release through effective cross-functional alignment. Provide support in Tech Transfer, managing the smooth transition from development to production, ensuring operational continuity and compliance. Ensure adherence to regulatory and quality standards, especially GMP and medical device regulations. Serve as a liaison between internal teams and external stakeholders, facilitating clear communication and alignment. Handle customer communication regarding deliveries for commercial batches, ensuring customers are informed of timelines, potential delays, and any changes. Drive and optimize processes for batch coordination, release, and product quality improvement. Generate and maintain comprehensive project documentation, including status reports, timelines, and compliance records. Take on additional commercial production projects as needed to support business objectives and enhance operational efficiency. Perform other duties as assigned to support the project management team. Qualifications: Bachelor’s degree in a scientific or related field; advanced degree or relevant industry experience preferred. What we are looking for: Proven project leadership experience in regulated industries such as pharmaceuticals, biotech, medical devices, or related fields. Strong background in operational QA, production engineering, or similar roles within the medical device or pharmaceutical industry, with additional experience in supply chain, manufacturing, or production coordination considered a plus. Extensive knowledge of medical device regulations, GMP, quality systems, release processes, deviation management, and production workflows. Experience working with customers or acting as a liaison to ensure clear communication and alignment on project goals and deliverables. Demonstrated ability to manage multiple stakeholders and work cross-functionally. Strong organizational, leadership, and project management skills. Excellent communication and problem-solving abilities. Proven track record of delivering impactful results If this position aligns with your experience and you’re excited about joining a company with a promising future, we’d love to hear from you. We are a value-driven organization, and we seek individuals who share our passion for making a meaningful impact and improving lives. We’re looking for someone who not only meets the qualifications but also embraces our values and fits within our organizational culture. This is an ongoing recruitment process. Please submit your CV along with a brief cover letter explaining why you’re interested in this position. The role is based at our office in Malmö, with collaboration at our sites in Lund and Denmark. It’s a full-time position.

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Unikas LSS-boende Pumpmakaregatan söker semestervikarier
Attendo LSS AB
Vårdare, boendestödjare

Nu söker vi semestervikarier till vårt serviceboende på Pumpmakaregatan i Örkelljunga. Hos oss arbetar du med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Hos oss arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. Körkort God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Anställningsvillkor Anställningsform: Semestervikariat Tjänstgöringsgrad: ca 80% Arbetstid: Dag, kväll och helg med sovande jour. Tillträde: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Kundtjänstmedarbetare till Assistansbolaget (timanställning)

Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige med en egen rikstäckande bärgningsorganisation. I takt med att vi växer söker vi nu innesäljare till vår kundtjänst. Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare i en utpräglad prestationsinriktad kultur. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER Som innesäljare kommer du att förmedla försäkringar och tjänster till våra befintliga kunder samt vara behjälplig vid fakturafrågor, försäkringsfrågor och liknande. All försäljning sker via telefon och avser inkommande samtal. Din uppgift är att leverera den bästa kundupplevelsen till varje kund, i varje samtal. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som besitter hög social kompetens, har lätt för att bygga tillitsfulla relationer, trivs med att arbeta självständigt, är resultatorienterad, målmedveten och tävlingsinriktad. Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. För att lyckas i rollen krävs det att: Du har ett genuint intresse och erfarenhet av försäljning, rådgivning och kundnöjdhet via telefon Du är en flexibel lagspelare och ambitiös problemlösare Du har god datorvana och trivs med att arbeta med telefonen som främsta verktyg Du gillar kundkontakt och kan lätt anpassa ditt förhållningssätt till olika kunders behov, du leder samtal målinriktat samt har ett högt kundfokus Du trivs med att arbeta i ett högt tempo. För att kunna söka tjänsten krävs det att: Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse. VI ERBJUDER DIG: Fast lön samt resultatbaserad lön Inspirerande och engagerade kollegor Värdefull erfarenhet inom kundkontakt, försäljning och försäkringar Utbildning och onboarding inom försäkringsförmedling En fantastisk arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplatser, vårt kontor ligger på sjunde våningen i den nya Prisman med milsvid utsikt över Öresund. OMFATTNING Timanställning. ARBETSTIDER Kontorstider. ANSTÄLLNING Timanställning om ca 50-75% ANSTÄLLNINGSSTART Snarast eller enligt överenskommelse. PLACERING Högst upp i Prismanhuset, ett stenkast från Helsingborg C. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval, så sök gärna innan sista ansökningsdatum.

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Montör/Operatör- Malmö/Aimpoint
FolCon AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Aimpoint AB söker fler montörer/operatörer – Vi expanderar och satsar för framtiden! Vill du vara en del av ett företag som växer och satsar stort för framtiden? Folcon AB söker nu fler montörer/operatörer som vill arbeta som konsulter åt vår kund Aimpoint AB i Malmö. Aimpoint är ett världsledande företag inom sitt område, och nu behöver de förstärka sitt team för att möta framtida utmaningar och möjligheter. Vi ser redan nu ett växande behov av både montörer och operatörer, så detta kan vara din chans att bli en del av framtiden hos Aimpoint! Har du vad som krävs? Om du älskar att arbeta med finmotorik och har intressen som kräver precision, som flugbindning, makeup, spelande, eller laddning av ammunition, då är det dig vi söker! Vi vet att du kommer att trivas och lyckas som montör/operatör hos Aimpoint om du har: ✔️ Utmärkt fingerfärdighet ✔️ Hög koncentrationsförmåga och tålamod ✔️ Förmåga att förstå helheten i processer och följa rutiner, samtidigt som du är flexibel ✔️ Ett sinne för detaljer ✔️ Noggrannhet och effektivitet i ditt arbete Vi söker dig som: 🔹 Har fyllt 18 år 🔹 Uttrycker dig obehindrat i svenska, både i tal och skrift 🔹 Är villig att lämna ett utdrag från belastningsregistret Vad vi erbjuder: Du blir anställd av Folcon AB och arbetar som konsult åt Aimpoint AB. Vi erbjuder: 💰 Marknadsmässig lön 🎁 Generösa förmåner 🛡️ En trygg start med 3 månaders provanställning och möjlighet till tillsvidareanställning Aimpoint är på en stark tillväxtresa, och vi söker medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss. Du blir en viktig del av vårt konsult team på Folcon AB, där vi skapar en arbetsmiljö där både du och vår kund trivs och lyckas.  Hur ansöker du? För att ansöka till tjänsten vill vi att du spelar in en kort video (2–3 minuter) där du berättar: 🎤 Kort om dig själv 🎯 Varför du har sökt tjänsten 🏆 Varför just du är rätt person för oss Ladda sedan upp din video i vårt ansökningsformulär. Alternativ, så kan ni kontakta oss, så delar vi en mapp via onedrive som ni kan ladda upp er videopresentation.  ⏳ Tveka inte – ta chansen att bli en del av Aimpoints framgångssaga och Folcon AB:s professionella team! Ansök redan idag!

20 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025