Är du expert på att hålla många bollar i luften, samordna människor och teknik – och få allt att klaffa i avgörande ögonblick? Nu söker vi en erfaren Go-Live Koordinator som kan ta stafettpinnen i en viktig implementation av ett nytt barn- och elevregistersystem. Vi söker en erfaren projektkoordinator som har möjlighet att starta omgående, gärna 1 april 2025! UppdragetDu blir navet i ett större projekt, där din roll är att leda, koordinera och säkerställa en trygg och effektiv go-live. Det handlar om att se till att teknik, verksamhet och projektledning spelar i samma lag och i samma takt. Ditt uppdrag i korthet: Planera och leda go-live-processen Säkerställa leveranser i tid och enligt plan Vara bryggan mellan teknik och verksamhet Kommunicera tydligt, lyfta risker och eskalera vid behov Våga driva beslut och skapa tydlighet Säkerställa stabil drift efter go-live Vem är du?Vi tror att du är en person som får saker att hända. Du är strukturerad, kommunikativ och handlingskraftig. Du har förmågan att skifta ditt fokus mellan detaljer och helhet och får energi av att hantera många socia kontaktytor. Som ledare är du lösningsorienterad och pragmatisk och har lätt för att skapa trygghet och förtroende. Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av projektledning, förändringsledning eller koordinering i komplexa IT-projekt. Tidigare lett go-live-processer för verksamhetskritiska system. Förståelse för teknik och systemintegration – men framför allt: kan prata teknik med icke-tekniker. Stark kommunikativ förmåga – du får folk med dig och är förtroendegivande. Erfarenhet av att samordna flera intressenter och samhällsaktörer. Praktisk information: Plats: Malmö (på plats) Omfattning: 50–100% Period: 1 april – 31 augusti 2025 Möjlighet till förlängning: Ja (6 månader) Sista ansökningdag: 27 mars 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö, bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomsyrar hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera bolag och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system Retailer. Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och det är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Är tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och gillar att förhandla Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Kan jobba minst 3 dagar i veckan. Vi erbjuder: En deltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan fokusera 100% på dina mål, är fri från administrativt arbete samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som anställt hos oss tillgång till åtta duktiga agenter som jobbar heltid med supporten. 0735 bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Vi söker nu en produktionsmedarbetare till vår kund i Malmö. Du kommer att arbeta på en återvinningscentral och vara placerad på pappersavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att lossa och lasta material från lastbilar med hjälp av truck/hjullastare/materialhanterare. Du genomför mottagningskontroller på allt material samt sorterar det rätt utifrån vad det är för typ av material. I din roll kommer du även att göra riskbedömning av arbetsuppgifter och genomföra egenkontroller på arbetsområdet. Du får en gedigen introduktionsutbildning för att kunna utföra arbetet tryggt och säkert. Vi söker dig som är noggrann, nyfiken och trivs i en flexibel roll där du behöver vara bra på att prioritera. Samarbete och lagspel är självklart för dig, men du trivs också i det självständiga arbetet med individuella arbetsuppgifter och mål. Du har ett högt säkerhetstänk där du är uppmärksam på risker och arbetar ständigt för att minimera dem. Du har tidigare erfarenheter att köra tyngre maskiner. Kvalifikationer: Truckkort och minst 2 års erfarenhet av att arbeta med truck eller hjullastare. Arbete med grävmaskin eller med materialhanterare är meriterande. B-körkort. Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Arbetstider är måndag till fredag 06:00-15:00 varannan vecka och 08:00 – 17:00 den andra veckan. Tjänsten förväntas startas upp omgående när vi hittat rätt person. Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag där du blir anställd av oss på PIKE Personal. För rätt person finns det goda chanser till övertag hos kund. Observera att bakgrundskontroll kommer att genomföras innan anställning. Är detta en tjänst för dig eller känner du någon som skulle passa för rollen? Välkommen att sända in din ansökan idag eller tipsa vidare! Ansökningarna kommer att behandlas löpande.
Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få de verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt – jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning – Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. Utbildning och löpande coachning. Provisionsbaserad lön. Spännande tävlingar löpande. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. Är social och har lätt för att prata. Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) Tävlingsinriktad Vana att arbeta med frihet under ansvar. Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Garanti + Provision Annan ersättning: Bonus Provisionslön Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: Dagtid 07:30-16:30 Måndag till fredag
Beskrivning av tjänsten som Personlig assistent Vi söker en erfaren personlig assistent som vill arbeta som vikarie/inhoppare omgående samt över jul och nyår. Kunden är en äldre man med MS som bor i en villa med sin katt. Han är historiskt och kulturellt intresserad och personkemin är avgörande. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Personlig hygien Förflyttningar Matlagning Städning Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet inom vård Lyhörd, respektfull och uppmärksam Kunna laga mat Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Dag/kväll/natt Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Love Sennerdal [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling. OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 1-3år+ Vilka är Gekomm? Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet. I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig. Ansvarsområden. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över: Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag. Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder. Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag. Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten. Förmåner. - Tjänstebil / Jour Bil - Tjänstetelefon - Flex i Arbetstiden - Tävlingar med härliga vinster. Lön: Garanti + Provision Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!
Werksta Malmö Bernstorp är i behov av en engagerad och kompetent Kundmottagare / Skadeberäknare som vill stärka vårt erfarna team. Hos oss kommer du att spela en avgörande roll i att garantera hög kundnöjdhet och precision i skadehantering. Din profil - Erfaren Kundmottagare / SkadeberäknareVi söker en person med en grundlig erfarenhet inom kundmottagning och skadeberäkning. Du är noggrann och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, allt medan du levererar en överlägsen kundupplevelse. Beprövad erfarenhet inom skadebedömning och hantering. Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med kunder och kollegor. Kunskap om och vana vid att arbeta i datoriserade system för skadeanalyser. Flexibel och lösningsorienterad med en stark känsla för kundservice. B-körkort är ett krav. Ansvar och arbetsuppgifter Hantering av kundärenden från mottagande till slutförande, inklusive skadebedömning och service. Utvärdera, kalkylera och justera skadekostnader i samarbete med försäkringsbolag och verkstad. Upprätthålla transparenta och professionella dialoger med kunderna. Samarbeta med verkstadspersonalen för att säkerställa att reparationer uppfyller högsta kvalitetsstandard. Dokumentera och övervaka all relevant information i våra system. Möjligheter och förmåner Som medarbetare hos Werksta Malmö Bernstorp erbjuds du en arbetsmiljö som främjar utveckling och innovation. Vi värnar om ett gott arbetsklimat och erbjuder möjlighet till både personlig och yrkesmässig tillväxt. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida. Om WerkstaWerksta Malmö Bernstorp är en del av den ledande fristående skadeverkstadskedjan i Sverige. Med fler än 100 verkstäder i Skandinavien, strävar vi alltid efter att leverera hög kundnöjdhet och vara det självklara valet för både försäkringsbolag och privatpersoner. Har du frågor om tjänsten? Kontakta platschef Sonny Sahlin på 0720- 766718. Vi ser fram emot att få din ansökan och välkomna dig till vårt team på Werksta Malmö Bernstorp!
Om tjänsten Boxflow växer och letar nu efter en ny kollega till huvudkontoret i Östra Ljungby. Vi tillhandahåller bemanningslösningar mot framförallt lager, industri och produktion. Vardagen för en konsultchefsassistent hos oss är omväxlande med stort fokus på leverans mot kund- och konsultnöjdhet. Du erbjuds en spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter I rollen som konsultchefsassistent kommer du att stötta konsultchefen i nedan arbetsuppgifter: Rekrytering- stötta i pågående rekryteringsprocesser med exempelvis annonsering, urval, telefonintervjuer, fysiska intervjuer, referenstagning. Proaktivt arbeta med rekrytering för att bygga upp bemanningspooler. Schemaläggning och bemanningsplanering- du kommer att hjälpa konsultchefen med att boka personal ut i arbete. Övrig administration Profil & bakgrund Vi söker dig som är strukturerad och organiserad med en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och hålla deadlines. Du har en stark servicekänsla och trivs med att stötta både konsultchefer och konsulter. Kommunikation är en av dina styrkor – du uttrycker dig väl i både tal och skrift och har lätt för att samarbeta. Vi värdesätter flexibilitet och problemlösningsförmåga, där du snabbt kan anpassa dig efter förändringar och hantera oväntade situationer. Dessutom är du initiativtagande, arbetar självständigt och kommer gärna med förbättringsförslag Urvalet sker löpande och tjänsten förväntas tillsättas i vår Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.
Välj ett jobb för att visa detaljer