Are you a curious and driven developer? This is your chance to grow in a modern tech environment, specializing in backend, frontend, full-stack, or 3D development—tailored to your strengths and passions. Kick-start your career within a large, global furniture company where innovation and core values go hand in hand! Working as a Software Developer Our client is a well-established company with a strong vision of delivering high-quality products at the best possible prices. Their culture is built on collaboration, inclusion, and leading by example. To ensure a great match, we emphasize finding a candidate who shares these values and is eager to contribute to an inspiring work environment. As a Software Developer, you will be part of the Digital Engineering Division—the core of where all products sold worldwide are created. You will join one of several teams specializing in backend, frontend, full-stack, or 3D development. Each team focuses on developing and maintaining digital systems that connect physical products with global retail platforms. You will work in a modern tech environment with tools like C# .NET, NodeJS, TypeScript, React, and Azure. The teams are agile and operate in two-week sprints. As a part of your onboarding you will be paired with a "Buddy" mentor, to help you settle into the role. Pair programming will also be a key part of your initial learning process. The position is located in Malmö, with occasional travel to Älmhult. The start date for this position is as soon as possible, but no later than August 2025. This is a consulting assignment trough Nexer, with the goal to lead to permanent employment with the client company after a 6-8 month consultancy period. Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at our client in Malmö. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the client. Desired qualifications: Have a bachelor or master degree in engineering Have a strong interest and solid knowledge in programming, whether your expertise lies in backend, frontend, or 3D development, preferably using languages like C#, Typescript and React Is fluent in English As a person you are driven, curious and share the right values Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Molly Rytter at [email protected]. We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.
Palmyra Ögonklinik söker en ortoptist som är intresserad av att arbeta på kliniken enligt ett schema. Vi välkomnar både ortoptister med erfarenhet och pensionerade ortoptister som vill bidra till vår klinik. Erfarenhet är absolut inte kräv alls .
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi en driven och engagerad miljövärd till vårt fastighetsbestånd i Landskrona. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på upp till 18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet av snickeri eller målning är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. B-körkort är meriterande. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, allmän visstidsanställning Placering: Landskrona Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Om vårdcentralen Kry vårdcentral Tuna i Lund var den första av Krys digifysiska vårdcentraler som öppnades 2018. Du kommer att tillhöra ett kompetensstarkt och engagerat team med fokus på gott bemötande, god tillgänglighet och med ett tydligt patientfokus. I vårdteamet arbetar vi med täta dialoger mellan professionerna i syfte att skapa den bästa vården för patienten. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta resa inom digifysisk vård? Sök vikariatet som psykolog hos oss! Om rollen I rollen som psykolog har du en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika patienter. Du får arbeta både på vår fysiska vårdcentral samt till viss del digitalt. Arbetet innefattar bedömning, rådgivning och behandling. Du får möjlighet att kompetensutveckla dig själv samt vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med ett nära samarbete mellan olika professioner, uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad psykolog med KBT-inriktning. Erfarenhet inom svensk primärvård, psykiatri eller företagshälsovård. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Period: 1 augusti 2025 - 31 december 2025 Omfattning: 60-100% Anställning: Vikariat Arbetstider: Vardagar kl 8-17 Plats: Kry Vårdcentral Tuna, delvis arbete hemifrån Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen Anna Rosborg på mail [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Vill du verka som Functional Solution Architect inom D365? Vi har flest projekt inom Dynamics 365 i Norden, och vi växer snabbt – nu vill vi bli ännu fler! Trivs du med att jobba i projekt och utveckla processer och verksamheter? Vill du vara en del av Nordens främsta D365-organisation? Då har vi något spännande för dig! Vi söker en Functional Solution Architect (FSA) med kunskap inom Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations. Du kommer att tillhöra ett av våra centrala kontor i Malmö, Göteborg eller Stockholm, men vi erbjuder även möjlighet till remote-arbete, vilket ger dig flexibiliteten att arbeta varifrån du vill. Vad innebär rollen?Som FSA inom Dynamics 365 F&O kommer du att arbeta med både implementation och viss del förvaltning. Din erfarenhet kommer att vara avgörande för att hjälpa våra kunder att optimera sina affärsprocesser. Hos oss är du aldrig ensam – du jobbar tillsammans med ett kompetent team bestående av konsulter, lösningsarkitekter och projektledare. Du kommer att ha en nära dialog med kunderna, där du coachar dem kring deras strategier och hjälper dem att definiera de KPI:er som är avgörande för att styra och utveckla deras verksamhet framåt. I rollen behöver du vara både specialist och rådgivare och därför är det viktigt med systemkunskaper inom D365. Du fördelar din tid mellan kontoret (eller vardagsrummet) och våra kunder tillsammans ditt projektteam, vilket skapar en varierande arbetsmiljö! Vad vi tror om dig:Vi tror att du har flerårig ekonomikunskap på koncernnivå från internationella bolag och förstår kundens hela process. Du har arbetat med Dynamics 365 i ca 3 år Du kommunicerar på ett tydligt sätt, både externt och internt Du talar och skriver flytande svenska och engelska Kanske är du ekonom idag och vill jobba med finansprocesser och Dynamics? Eller så är du redan konsult och vill jobba i Nordens ledande Dynamics-organisation med internationella, spännande och komplexa projekt Vad vi erbjuder dig: Dynamics har en rad spännande projekt på gång – och fler är på väg! Du kommer att vara en del av ett affärsområde som växer snabbt inom Columbus, där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Här får du också tillgång till vår egen plattform, Columbus Academy, som erbjuder utbildningar inom områden som till exempel Change Management. Vi har även sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar erfarenheter och kompetens för att alltid kunna växa tillsammans. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen, och medarbetarnas engagemang är också på topp! Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 5000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Det ska vara smidigt! Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser. Om Columbus:Columbus är ett IT-konsultbolag med ca 1800 medarbetare runtom i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Tycker du det är roligt att arbeta med Business Central och vill vara med och driva digitalisering och affärsutveckling? Trivs du med att omge dig med kunniga kollegor och fortsätta växa i din roll? Då kan Columbus vara rätt plats för dig! Vi är glada att kunna lansera ett nytt, dedikerat Business Central-team inom vårt affärsområde. Vårt mål är att skapa smarta och anpassade lösningar som hjälper våra kunder att utveckla sina affärsprocesser på bästa sätt. Med det här teamet stärker vi vårt erbjudande och säkerställer att vi kan fortsätta leverera värde och expertis till våra kunder Vad innebär rollen? Som senior konsult hos oss får du titeln Functional Solution Architect (FSA) - en nyckelroll där du får kombinera dina expertkunskaper som applikationskonsult, affärskonsultoch lösningsarkitekt inom ditt specialistområde. Du kommer att leda spännande projekt, designa och implementera processer, och tillsammans med ditt team skapa innovativa lösningar som gör verklig skillnad för våra kunder. I rollen ingår att stödja våra kunder och guida dem i hur de bäst kan utnyttja Business Central i sina verksamheter. Du kommer att jobba nära våra kunder för att förstå deras unika behov och affärsmål, och tillsammans med ditt team skapa hållbara och långsiktiga lösningar. Arbetet innebär en blandning av analys och samarbete där vi tillsammans strävar efter att hitta de bästa vägarna framåt. Att förstå Business Centrals olika moduler och hur de kan stötta affärsprocesser är centralt, liksom att se hur hela kedjan hänger ihop – från inköp och försäljning till lager och ekonomi. Vem är du? Du trivs både med att arbeta självständigt och i team, och har flera års erfarenhet av att arbeta med Business Central. Vi söker dig som har spetskompetens inom områden som Supply Chain, finans och produktionsprocesser, och som vill fortsätta utvecklas i en roll som erbjuder stor variation. Eftersom vi arbetar både lokalt och globalt ser vi att du behärskar både svenska och engelska flytande. Varför ska du jobba hos oss? Här får du göra det du är bäst på, tillsammans med kollegor som uppskattar både dig och det du gör. Du blir en del av ett team som stöttar varandra, firar framgångar tillsamman och gärna skrattar. Vad säger du? Ansökan och nästa stegHos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV. Du behöver inte skicka in något personligt brev. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till Miriam Fidler. Intervjuer kommer hållas löpande. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Vill du vara med och forma framtidens produktionslösningar? Vi söker nu en Functional Solution Architect inom produktion som tycker om att optimera processer, hitta tekniska lösningar och samarbeta med människor. Som en del av vårt ledande team inom Dynamics 365 kommer du att arbeta tillsammans med de vassaste konsulterna i branschen, där vi kombinerar teknik och affärsutveckling för att skapa innovativa lösningar för våra kunder. Fun fact: År 2022 blev vi utsedda till Microsofts Partner of the year inom Dynamics - inte illa va . Vad ska du göra i rollen? På Columbus kallas en senior konsult för Functional Solution Architect (FSA). Det är en blandning av att vara applikationskonsult, affärskonsult och lösningsarkitekt inom ditt specialistområde. Som FSA har du ansvar för att ta lead i projekt inom din specifika modul, sätta processer och driva lösningen framåt tillsammans med ditt team. Du kommer jobba i åtagandeprojekt (ej resurskonsult) och ha kontakt med fabrikschefer, planeringspersonal, montörer, superusers osv. Du kommer bl.a. hålla workshops och göra tester inför Go Live. Att byta ett affärssystem är en stor förändring – din roll kommer vara att guida och rådge kunden i deras produktionsprocesser. Du kommer arbeta i projekt som är både lokala och globala. Ofta har våra kunder även produktion utomlands, så resor i tjänsten kan förekomma, vanligtvis en gång i månaden eller vid behov. Hur du fördelar tiden är upp till dig! Du kan välja mellan kontoret eller vardagsrummet och våra kunder tillsammans ditt projektteam. Vad vi tror om dig: Utbildning inom Supply Chain eller Logistik Jobbat som konsult inom Dynamics 365 Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Vi söker dig som är trygg i din roll och är van att leda och planera produktion inom tillverkning. Du har en processförståelse och förstår vilka andra områden som berörs och de ekonomiska effekterna. Erfarenhet av projektorderstyrd tillverkning är en fördel men inget krav. Vad vi kan erbjuda: Dynamics har flera spännande projekt och fler är på väg in, och du kommer tillhöra ett av de affärsområden som växer mest inom Columbus. Du kommer få möjlighet att utvecklas både som person och professionellt, och få tillgång till vår egna läroplattform som innehåller utbildningar inom t.ex change management. Utöver det har vi sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar med oss av erfarenheter och kompetens. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen och så även engagemanget hos medarbetare. Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 5000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Här kan du läsa mer om rekryteringsprocessen, om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag - det tar bara några sekunder. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser. Innan anställning genomför vi en bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan! Om Columbus:Columbus är ett IT-konsultbolag med 1800 medarbetare runt om i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
About Camurus Camurus is an international, science-led biopharmaceutical company committed to developing and commercializing innovative, long-acting medicines for improving the lives of patients with severe and chronic diseases. New drug products with best-in-class potential are conceived based on the company’s proprietary FluidCrystal technology and its extensive R&D expertise. The R&D pipeline includes products for the treatment of dependence, pain, cancer, and endocrine diseases. Camurus has operations across Europe, the US, and Australia, with headquarters in Lund Sweden. The company’s shares are listed on Nasdaq Stockholm under the ticker CAMX. For more information, visit www.camurus.com and LinkedIn. Camurushas approximately 250 employees. The corporate culture is driven by our core values of innovation, collaboration, ownership,quality, and passion for realizing ourpatient-centric commitment. The corporate culture is driven by our core values of innovation, collaboration, ownership,quality, and passion for realizing ourpatient-centric commitment. Camurus is growing and strengthening their IT team! The company is adding a new, critical role to our headquarters in Lund and recruiting an IT Validation Manager. If you have strong GxP validation and qualification knowledge, pharma industry experience and great collaboration skills, then you might be the one we are looking for. You will have a unique opportunity to be part of our growth and enter a new role, taking the lead for the IT related validation and qualification activities in Camurus. The role: Manage validation and qualification activities. Develop and improve IT QMS policies and procedures to an efficient framework. Participate in IT audit activities, and close IT audit findings in a timely and efficient manner. Participate in projects involving system validation. Closely collaborate with IT and QA colleagues. Your profile: Bachelor’s degree in information technology, Computer Science, or a related field. Proven experience as an IT Validation Manager or similar role. Strong GxP validation and qualification knowledge; GAMP 5, 21CFR Part 11 and Eudralex, Vol 4 Annex 11 Deep understanding of IT processes and best practices. Excellent communication and interpersonal skills. Leadership and management skills. You know IT processes and best practices and will be able to contribute with your experience to further improve our way of working. You thrive in a collaborative environment and have excellent interpersonal and leadership skills. We offer: This is a great time to join a highly dynamic company during a very exciting phase of growth. The position offers an international work environment and corporate culture, with the possibility for individual development and growth. Application: We are eager to answer your questions about the position so dont hesitate to contact responsible recruitment consultant Carolina Pankarz Bernro at +46730981310 or e-mail [email protected]. This is an immediate, full-time employment opportunity. Welcome!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: We are now looking for a Fullstack Software Developer for MIS/MES/MOM in the Production Operation program on the behalf of our client, Tetra Pak. Assignment Description: Software Developer for MIS/MES/MOM in the Production Operation program. The focus in this team is to develop and life cycle software applications delivered to Tetra Pak customers. The team is developing applications in the data management/storage and visualization of data domain with embedded functionality for food & beverage manufacturing. The applications are used by stakeholders at customer plants to visualize, control and optimize production. The assignment allows to work from remote two days a week Required Technical Experience: Experience in .NET Core C# Experience with SQL Server platform, SQL queries ,T-SQL, stored procedures Experience with Entity Framework Strong JavaScript fundamentals. This includes understanding the Angular component model, JSX syntax, lifecycle methods, hooks and state management. Proficiency in HTML and CSS is necessary to structure and style web applications. Experience with REST and RESTful APIs Experience with Typescript Experience in writing unit tests, integration tests, and end-to-end tests for Angular components and applications. Experience with MSTest, xUnit, and NUnit testing, as well as debugging tools Experience with version control systems like Git Preferred Technical Experience: Knowledge of frontend testing frameworks like Cypress, Jest or Angular Testing Library Knowledge of continuous Integration and Deployment (CI/CD) methodologies Experience on developing international software. Understanding techniques to optimize website performance, such as code minification, caching, lazy loading, and reducing network requests. Personal/Education: Software or Science engineer Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Säljare Face-to-Face | Representera ett av Sveriges starkaste varumärken! Är du social, driven och älskar att möta nya människor? Nu söker vi fler kollegor till vårt väletablerade säljteam! Som en del av vårt framgångsrika samarbete med Postkodlotteriet får du chansen att arbeta med face-to-face försäljning på köpcentrum, matbutiker och varuhus – där du blir en nyckelspelare i att skapa starka kundrelationer och driva försäljningen framåt. Vad vi erbjuder: Ett socialt och fartfyllt jobb – Träffa nya människor varje dag och bygg starka relationer. Fast lön + Provision – Inga gränser för hur mycket du kan tjäna! Karriärmöjligheter – Väx inom företaget och ta steget till ledande positioner. Utbildning & coachning – Löpande sälj- och retorik utbildningar för att du ska nå din fulla potential. Teamkänsla & utveckling – Jobba i ett sammansvetsat team där vi pushar varandra mot framgång. Vi söker dig som: Är utåtriktad, social och älskar att skapa nya kontakter. Har driv, engagemang och ser utmaningar som möjligheter. Är flexibel och redo att resa till olika platser i Sverige. Har viljan att utvecklas och ser försäljning som en spännande karriärväg. Vem är Impressive Relations? Vi är ett växande sälj- och bemanningsföretag som sedan 2012 hjälpt några av Nordens största varumärken att nå nya kunder. Vi tror på utveckling, engagemang och att ha roligt på jobbet. Hos oss får du chansen att påverka din karriär, oavsett tidigare erfarenhet! Vill du bli en del av vårt framgångsrika team? Ansök idag och ta nästa steg i din karriär! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer