Lagerchef sökes till DSV Road i Landskrona
Jobandtalent Sweden AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

OM KUNDEN DSV är en global leverantör av transport- och logistiktjänster. Koncernen består av tre divisioner: DSV Road (lastbilstransporter), DSV Air & Sea (sjö- och flygtransporter) och DSV Solutions (lagerhållning och tredjepartslogistik), vilka alla är representerade i Sverige. DSV har över 1600 kontor och logistikanläggningar, återfinns i över 80 länder över hela världen och har idag ca 73 000 anställda. Den 13 september 2024 stod det även klart att DSV förvärvat DB Schenker. OM TJÄNSTEN Till DSV Road i Landskrona söker vi nu en driftig, driven och handlingskraftig lagerchef som vill vara med på en spännande tillväxtresa. I ett nyförvärvat lager håller just nu strukturen på att byggas samt nya kunder att bearbetas för att fortsatt fylla hyllorna. I rollen som lagerchef har du ansvaret för utvecklingen av verksamheterna DSV Road och Road+ i Landskrona där det b.la ingår att driva den strategiska och operativa utvecklingen av siten och säkerställa god lönsamhet, arbetsmiljö, säkerhet, effektivitet och kvalitet i takt med att verksamheten växer. Vidare ser vi att du kan skapa förtroendefulla kundrelationer och ansvarar för att följa upp kvalitets-, arbetsmiljö- och miljömål samt vidtar åtgärder för att dessa uppfylls samt följa och uppfylla tydliga mål kring budget och resultat. Du kommer även att bedriva verksamheten kring lagret och rapportera avvikelser enligt företagets ledningssystem samt ansvara för att delegerade arbetsmiljöuppgifter genomförs. Utöver personalansvaret för mellan 6-20 lagermedarbetare ser vi gärna att du inte har några problem med att själv kavla upp ärmarna om det behövs och arbeta operativt med t.ex truckkörning (motviktstruck och skjutstativ). Har du tidigare bakgrund inom försäljning eller kundhantering kan det även till en början bli aktuellt att få vara en del av nykundsbearbetningen och följa med på kundmöten. Du rapporterar till affärsområdeschefen för lager som sitter i Örebro. Lokalerna är ljusa, fräscha och den totala lagerytan är på 55.000 kvm. Tjänsten är inledningsvis en konsultanställning med möjlighet till övertag/direktanställning hos kunden. ANSVARSOMRÅDEN Personal och resultatansvar Arbetsmiljöansvar Operativ effektivisering med ekonomi i fokus Implementering av nya kunder med operativ syn i fokus Implementering av WMS och säkerhetsställa korrekt användning av WMS Utveckla och genomföra operativa processer i lagerverksamhet Säkerhetsställa smidig fakturering och värdering från WMS Säkerhetsställa och genomföra KPI mätningar i den operativa verksamheten DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig med tidigare liknande arbetslivserfarenhet som lagerchef eller lageransvarig eller annan likvärdig erfarenhet. Har du erfarenhet inom projektleding, flödesoptimering eller försäljning inom lager- och logistik är det meriterande. Vidare tror vi att du är en person som har god förmåga att prioritera bland flera parallella uppgifter och inte har några problem med att kavla upp ärmarna när det behövs och vara hands on i arbetet. KOMPETENSKRAV Analytisk förmåga Ekonomi (god förståelse) Operativ förståelse FG-gods Truck Arbetsmiljöutbildning (BAM eller PAM) OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Resande Onsite Support till Dental IT
Bravura Sverige AB
Drifttekniker, IT

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dental IT. Om företaget Dental IT är en specialiserad IT-partner inom tandvården med lång erfarenhet. Företaget hjälper tandvårdskliniker över hela landet att skapa smidiga, säkra och effektiva IT-lösningar. Med djup kunskap om branschens unika behov och de ledande journal- och röntgensystemen på marknaden, kan Dental IT optimera och integrera sina kunders IT-miljö. Oavsett vilka system som används, ser de till att allt fungerar stabilt och effektivt – så att tandvårdspersonalen kan fokusera på patienterna. Dental IT är ett mindre bolag med huvudkontor i Stockholm som tillhör en större koncern, därmed är organisationen platt med korta beslutsvägar, vilket innebär att du som individ får goda möjligheter att jobba flexibelt. På Dental IT arbetar du nära dina kollegor i ett sammansvetsat och socialt team. Du har stora utvecklingsmöjligheter och arbetar med den senaste tekniken. Arbetsuppgifter I rollen som resande Onsite Support arbetar du självständigt och har samtidigt alltid stöttning från ditt team. Du har möjlighet att antingen utgå hemifrån eller från moderbolagets kontor i Malmö. En majoritet av ditt arbete utförs ute hos Dental ITs kunder vilket innebär en hel del resande nationellt, främst i södra Sverige. Ute hos kunderna arbetar du brett med att sätta upp hårdvara, supportera med mjukvara, felsöka och sätta upp nätverk. I arbetet hemifrån eller på kontoret hjälper du kunder över tele- och fjärrstyrning där du har daglig kontakt med kunder och representerar företaget. Dina ärenden är varierande och av olika komplexitet. För att komma in i rollen har Dental IT en gedigen onboarding och du kommer få stöttning av seniora kollegor. Installation av servrar, klienter, skrivare, switchar och routrar Felsökning av hård- och mjukvara Felsökning och konfigurering inom Office 365 samt Microsoft Azure Hantera allt från enklare supportärenden till mer komplex drift- och nätverksproblematik Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, avslutad eftergymnasial utbildning in IT är meriterande Tidigare erfarenhet inom liknande IT-roller och kan därmed hantera nätverk, konfigurera routrar samt switchar Arbetslivserfarenhet inom Active Directory och Office 365 Kunskaper inom Microsoft Azure, samt Powershell är meriterande B-körkort Svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Vi tror att du som söker tjänsten som On-site Support hos Dental IT har ett stort tekniskt intresse och breda kunskaper inom området. Du är social, serviceinriktad och har förmågan att på ett pedagogiskt och professionellt sätt vägleda kunder med olika kunskapsnivåer. Du är självgående och tar initiativ för att lösa problem, samtidigt som du är driven och trivs i en roll där du får ta eget ansvar. Med en god prioriteringsförmåga hanterar du flera uppgifter parallellt, håller huvudet kallt i stressiga situationer och säkerställer hög kvalitet i ditt arbete. Övrig information Start: Omgående Plats: Arbete kan göras hemifrån eller från kontoret i Malmö. Resande ingår i södra Sverige. Lön: Enligt överenskommelse + tjänstebil, mobil, dator och förmåner enligt unionens kollektivavtal. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa genom [email protected] 070 - 434 17 71 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Butiksambassadör för expanderande varumärke (Elektronik) - Malmö
NRG Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nordic Retail Group söker efter butiksambassadörer som kan jobba under helgdagar 5:e - 27 april (se mer exakta datum nedan). Detta för att boosta varumärket under påsken. Du kommer givetvis få produktutbildning och sälj & service träning innan start. Vi letar efter glada och serviceinriktade personer som kommer att ansvara för varumärkets yta på Elgiganten. Butiker vi söker till: - Elgiganten Malmö Om kunden Varumärket har som mål och syfte att revolutionera smarta hem-produkter. Varumärket inspireras av teknologins oändliga möjligheter, och det driver dem dagligen till att utmana gränserna. Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp produkterna för kunder i butik Vara ansiktet utåt för varumärket Skicka in en kortare rapportering till oss efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av service och försäljning. Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer. Personliga egenskaper Som butiksambassadör ser vi att du är: Social och framåt. Ansvarstagande. Har lätt för att samarbeta med andra. Arbetstider Passen varierar mellan 6-12 timmar. Period 5/4 - 27/4 Lördag och söndag, 5-6/4, 12-13/4, 19-20/4 samt fredag-söndag 25-27/4 Utbildning sker dagar innan första arbetspasset. Övrigt: Du blir anställd av Nordic Retail Group och representerar varumärket Elgiganten. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start 5/4, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Daniel Dixgård på [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från jobbet – utan också på väg till jobbet”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Jobba i restaurangen på BJÄRE GOLFKLUBB
M Dryck & Konsult AB
Hovmästare och servitörer

Vill du vara med att utveckla vår destination där golf, mat och upplevelsen står i centrum? Vi letar nu efter engagerade och serviceinriktade kollegor för sommaren som gillar att driva på utvecklingen framåt. För oss är det viktigt att använda oss av det fantastiska utbudet av lokala produkter som finns på Bjärehalvön och ta hand om våra gäster på västa sätt. Här kommer du vara en inspirationskälla tillsammans med dina kollegor. Låter det som du? Då ska du läsa vidare. ROLLEN Som servitör är du med och arbetar i restaurangen. Du är van att ta beställningar, ta betalt och skapa gästupplevelser utöver det vanliga. Du är en person som gillar att arbeta i grupp och självständigt. Har du ett intresse för mat och dryck som kommer från närheten är det fördel. Vi kan lära dig så länge din attityd och ambition är framåt. Samtidigt är du en god lagspelare som vill vara med att utveckla helheten i ett litet team. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Planera och genomföra Gästmötet Inspirationskälla Kreativ Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor DET HÄR FÅR DU - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Anställning över sommaren - Ett schema som följer verksamheten - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer, gäster och kollegor DET HÄR FÅR VI - Är duktig på att möta gäster - Är Noggrann och ansvarsfull - Gillar att lära och lära nytt TJÄNSTEN - Säsongsanställningar med start i april/maj/juni - Lön efter överenskommelse - Andra förmåner finns Vi går igenom ansökningar löpande och tillsätter tjänsten omgående. Dock senast i april 2025. OM BJÄRE GOLF & RESORT Bjäre Golf & Resort ska vara den självklara destinationen för golfare att åka hit och spela golf, äta god mat och njuta. Idag har vi 17 stycken rum för övernattning med plats för 34 personer. Vi har gäster från hela Sverige men framförallt Stockholm, Göteborg och Danmark. Vi i tillväxttakt då vi kommer att bygga 12 nya lodger under vintern. Likväl att vi ska bygga 10-20 nya hotellrum inom kort. OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vissa ser oss som ett rekryteringsföretag, vi se ser oss som Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa #köksmästare #rekrytering #kock #skåne #båstad #tillväxt

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Jobba som Personlig Assistent i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

3 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Extrajobb som truckförare med B3 behörighet - Hässleholm
Boxflow Staffing Syd AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Den här tjänsten passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, dvs studier eller annat arbete. Som anställd hos oss kommer du få prova på olika uppdrag hos våra kunder runt om i Hässleholm med omnejd. Arbetet kan variera i omfattning, allt från långa till korta uppdrag. På sikt kan det även leda till utvecklingsmöjligheter både hos oss och hos kund. Arbetstiderna hos våra kunder är dagtid 07.00- 16.00 måndagar- fredagar men kan även förekomma andra tider så vi ser gärna att du är flexibel när det kommer till arbetstider. Just nu söker vi truckförare med erfarenhet av Skjutstativtruck (B3). Vanligt förekommande arbetsuppgifter plock och pack terminalarbete med pakethantering truckkörning containerlossning Profil & bakgrund Den här tjänsten passar dig som tycker om att arbeta med hela kroppen och som gillar arbete i högt tempo. Du har en god samarbetsförmåga, är flexibel och trivs bra med att ha varierande arbetsuppgifter. Som person tror vi att du är noggrann, initiativtagande och serviceinriktad. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll. Varmt välkommen med din ansökan.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Jobba som Personlig Assistent i Malmö i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

3 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Maskinoperatör – Heltid i Eslöv
Today Consulting AB
Maskinoperatörer, pappersvaruindustri

Är du en engagerad och ansvarsfull person med erfarenhet av att arbeta som maskinoperatör? Vi söker nu en maskinoperatör till vår verksamhet i Eslöv! Arbetsuppgifter: Driva och övervaka produktionsmaskiner. Säkerställa att produktionsflödet sker effektivt och enligt gällande kvalitetskrav. Utföra dagligt underhåll och enklare reparationer av maskiner. Föra produktionslogg och rapportera eventuella avvikelser. Arbeta med kollegor för att uppnå uppsatta mål. Kvalifikationer: Erfarenhet som maskinoperatör eller från liknande arbetsuppgifter. Grundläggande teknisk förståelse och problemlösningsförmåga. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Flexibel och noggrann. Tidigare erfarenhet av arbete inom industri eller produktion är meriterande. Arbetstider: 2 skift, mån-fre 6-14 mån-tors 14-23 Om företaget: Vi är ett framstående företag inom vår bransch och vi värdesätter våra anställda högt. Hos oss får du vara en del av ett engagerat team som strävar efter att leverera högkvalitativa resultat. Ansökan: Vänligen skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Account Manager
Widju AB
Företagssäljare

Vill du utveckla din karriär inom försäljning? Boncena växer och söker nu två drivna innesäljare, Account Managers, som är redo att ta sig an nya utmaningar. Om Boncena Boncena är ett familjärt scale-up-företag inom livsmedelsbranschen som specialiserar sig på delikatesser från Kroatien. Med en rak och öppen kommunikation, höga ambitioner och en stark samarbetskultur ser de sina medarbetare som sin största tillgång – och en del av familjen. Hos Boncena får du både utvecklas och bidra till företagets fortsatta framgång. Om rollen Som Account Manager och innesäljare hos Boncena spelar du en central roll i att driva försäljningen och bygga långsiktiga kundrelationer. Du arbetar proaktivt med att identifiera och bearbeta nya kunder, analysera deras behov och presentera skräddarsydda lösningar. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till affärsavslut – och samarbetar tätt med säljchefen och resten av teamet för att nå gemensamma mål. Dina arbetsuppgifter: Ansvara för försäljning och kundrelationer inom ditt distrikt. Fungera som säljstöd till butiker och driva försäljning och kampanjer. Utveckla och vårda befintliga kundrelationer via telefon och e-post. Arbeta proaktivt för att identifiera nya affärsmöjligheter. Profilen vi söker: Vi söker en självgående och ambitiös person med ett starkt intresse för försäljning. Du trivs i en kultur med höga förväntningar där du får både förtroende och möjligheter att utvecklas och belönas för dina insatser. Med en initiativrik och orädd inställning tar du ansvar och driver affärsmöjligheter framåt, alltid med fokus på att skapa värde och nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen tror vi att du har: Minimum 1-2 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B/B2C och/eller telefonförsäljning. Förmåga att arbeta självständigt och målinriktat. En naturlig fallenhet för att bygga och underhålla professionella relationer. Erfarenhet av snabbrörliga säljmiljöer och en dokumenterad förmåga att skapa affärer. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt. Vad Boncena erbjuder: Karriärmöjligheter: Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats där du kan växa och utvecklas. Attraktiv ersättning: Fast lön plus en bonusmodell som belönar ditt engagemang och långsiktiga resultat. Mentorskap och utbildning: Vi investerar i din personliga utveckling inom försäljning och ledarskap. Teamkultur: Vi arbetar tillsammans mot gemensamma mål i en familjär och stöttande miljö. Detaljer om tjänsten: Placeringsort: Huvudkontoret i Helsingborg. Omfattning: Heltid. Möjlighet till distansarbete: Nej. Startdatum: Enligt överenskommelse. Ansökan: Om du är en person som älskar att utmana dig själv och vill utvecklas i ett företag som värdesätter både prestation och människor, då vill vi gärna komma i kontakt med dig! Skicka in din ansökan och CV redan idag – vi behandlar ansökningar löpande. I den här rekryteringen samarbetar Boncena med WIDJU Rekrytering. Ta gärna kontakt med rekryteringskonsult Jenny Fredin per mail: [email protected] eller telefon +46736911945 om du skulle ha några frågor. Varmt välkommen till oss och en roll där du gör skillnad varje dag!

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Servicerådgivare till Hedbergs Bil Malmö
Starfinder AB
Övriga förmedlare

Om företaget Hedbergs Bil är ett familjeägt företag med anor från 1896, där en lång historia av engagemang för kundnöjdhet och en positiv arbetsmiljö ligger till grund för vårt arbete. Företaget är inne i en expansiv fas och erbjuder nu ett brett utbud som auktoriserad återförsäljare och servicepartner för Mitsubishi, Opel, Peugeot, Citroën och DS i Malmö. Vi fortsätter också att erbjuda Ford-service av högsta kvalitet. För att stärka vårt team söker vi nu en driven och serviceinriktad servicerådgivare som vill vara en del av vår framgångsresa. Arbetsuppgifter Som servicerådgivare hos oss kommer du att spela en central roll i att utveckla och förbättra våra rutiner och processer för att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder, hjälpa dem med allt från bokning av verkstadsbesök till merförsäljning, och se till att administrativa uppgifter hanteras på ett effektivt sätt. Tillsammans med ditt team kommer du att arbeta för att skapa nöjda kunder som känner sig väl omhändertagna och som gärna rekommenderar oss vidare. Din profil Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service och som har erfarenhet från serviceyrken, exempelvis inom fordon, hotell, restaurang eller detaljhandel. Du trivs i ett högt tempo och har lätt för att anpassa dig till olika arbetsuppgifter. Ett intresse för bilar är meriterande men viktigast är att du har en genuin vilja att skapa relationer och leverera en personlig upplevelse för varje kund. I rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, där vi särskilt söker någon som är ansvarstagande, lösningsorienterad och har en positiv inställning. Vi har en stark teamkänsla där vi stöttar varandra för att nå gemensamma mål. Du har god datavana och erfarenhet av att arbeta med olika affärssystem. Erfarenhet av Kobra och Cabas är ett plus. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, och har B-körkort. Vi erbjuder dig Hos Hedbergs Bil prioriterar vi både mångfald och jämställdhet, och vi vill att varje medarbetare ska känna sig välkommen, uppskattad och ha möjlighet att växa både personligt och professionellt i vår dynamiska arbetsmiljö. Här får du inte bara chansen att utvecklas utan också vara en del av vår framgångsrika resa. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Ansök nu och bli en del av Hedbergs Bil! I denna process samarbetar Hedbergs Bil AB med Starfinder AB. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 0767776762. Intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.

3 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025