Det händer en hel del hos i Life Science teamet på Technogarden! Nu är vi på jakt efter en erfaren QA/Validerings konsult som kan ta sig an ett uppdrag i Skåne hos ett företag inom medical device. Den vi söker har mångårig erfarenhet inom Quality Affairs samt är väl förtrogen med validering av såväl instrument som dokument och metoder. Det är en stor fördel om du har arbetat med materialet silikon samt även är van vid att hantera kundrelationer. Som konsult är du såklart van att snabbt sätta dig in i nya projekt och skaffa dig en god överblick över uppgiften - och att leverera med hög kvalitet. Om dig: - du har troligen en teknisk alt. kemi bakgrund på Master nivå. - du har lång erfarenhet av kvalitetsarbete och väl förtrogen med standarder och regelverk inom medical device. - Du är noggrann samtidigt som du håller tidsramar . - Du är en god kommunikatör som talar och skriver såväl svenska och engelska på hög nivå. - Du har en utmärkt samarbetsförmåga. - Du är tillgänglig omgående. Vi på Technogarden Life Science är ett relativt litet men naggande gott team som alla är fullt sysselsatta i diverse uppdrag, mestadels i södra Sverige men även i andra delar av Sverige. Även om vi vistas hos olika uppdragsgivare har vi regelbunden kontakt i form av erfarenhets- och kompetensträffar, konsultluncher e t c. Och givetvis erbjuder vi våra konsulter konkurrenskraftiga villkor. Om du känner att detta är DITT uppdrag så tveka inte att kontakta oss omgående. Du behövs redan! Varmt välkommen till oss!
IO Interactive is currently looking for a Technical Animator to join Project 007, a brand-new James Bond video game to be developed and published by IOI. Featuring a wholly original Bond story, players will step into the shoes of the world's favourite Secret Agent to earn their 00 status in the very first James Bond origin story. This is a permanent position based in one of our studios, with the option to work from home up to two days per week. What you will do: Collaborate with the team to develop and implement character rigs, focusing on weight skinning, RBF deformation, and animation. Set up animatable rigged objects such as weapons and vehicles, including skeletons, weight skinning, and control rig development. Utilize our Glacier engine to create cloth and rigid body physics for realistic character movement. Work closely with the central DCC team to develop and maintain tools and pipelines, troubleshoot issues, and provide documentation. Coordinate with gameplay and cinematic animation teams to ensure smooth and fluid animation implementation. Identify and resolve technical animation issues, ensuring a seamless experience for both developers and players. Optimize animation workflows to improve efficiency and quality while ensuring high performance across various platforms. Contribute to the development and enhancement of proprietary tools and technologies that support animation workflows. Provide technical support and troubleshooting for animation-related tools and systems. Who you are: An experienced technical animator with a strong background in game development and real-time animation. Proficient in animation software and tools such as Maya, 3ds Max, MotionBuilder, and game engines. Experienced in Python development for animation and rigging tools, as well as automation. Experienced in troubleshooting and resolving animation-related technical issues. Adept at collaborating with cross-disciplinary teams, including animators, riggers, and programmers. Proactive and detail-oriented, with a passion for optimizing animation processes and enhancing overall quality. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. Learn more about Project 007.
IO Interactive is currently looking for a Technical Artist to join Project 007, a brand-new James Bond video game to be developed and published by IOI. Featuring a wholly original Bond story, players will step into the shoes of the world's favourite Secret Agent to earn their 00 status in the very first James Bond origin story. As a Technical Artist at IO Interactive, you will play a pivotal role in the holistic creation of immersive game environments, contributing from initial concept to final execution. Your responsibilities span the entire spectrum of asset creation, from designing and implementing real-time effects like particle systems and shaders to crafting intricate destructible setups and content. This is a permanent position based in one of our studios, with the option to work from home up to two days per week. What you will do: Create, implement, and optimize assets and systems for in-game, real-time effects (e.g., for particle effects, shaders, simulations, rigging of real-time dynamics etc.) Take ownership of creating destructible setups and content. Take responsibility for cinematic setups and deliver custom high-quality visual effects for the cinematic team. Support art teams in achieving the visual target by providing automation, shaders, documentation, cinematic setups, and scripts. Solve technical production issues, define workflows, streamline processes, and develop tools/frameworks for art, working in conjunction with art team and the programming team. Collaborate with leads and team members to define and prioritize goals and tasks for visual effects and tech art. Coordinate with other studio groups to achieve project objectives. Who you are: Minimum of 2 years of professional experience as a technical artist in the gaming industry. Demonstrated expertise in working with particle effects, optimization techniques, and shader development. Previous hands-on experience with 3D software tools such as Maya, Blender, 3ds Max, Adobe AfterEffect, SideFX Houdini and/or Photoshop. Hands-on experience with proprietary game engines. Strong problem-solving skills and the ability to troubleshoot technical issues effectively. A demonstrated ability to contribute innovative and original ideas across all facets of game production and development. A team player, actively fostering a collaborative and supportive work environment, and dedicated to maximizing team and departmental performance. We would love it if you had: Strong focus on VFX and/or cinematics. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. Learn more about Project 007. #LI-GK1
Vi fortsätter att växa och söker en administratör/medicinsk sekreterare till vår enhet och mottagning i Landskrona. Vill du vara med i vårt team inom HMC Företagshälsa och tillsammans skapa en bra arbetsmiljö och hälsa hos våra kundföretag? Vi söker dig som utifrån din profession kan vara vår administratör och stöd för våra olika kompetenser såsom företagsläkare, företagssköterska, psykolog/beteendevetare m.fl. i våra gemensamma uppdrag för våra kundföretag. Rollen som Administratör hos oss på HMC Företagshälsa innebär att - På ett konsultativt och professionellt sätt besvara/hantera inkommande telefonsamtal/ e-mail från våra kunder och vid behov slussa vidare till rätt kompetens. - Arbeta i vårt journalsystem CGM J4 samt övriga IT-system med tidsbokning och uppdatera register. - Hantera bokningar och schemaläggning av hälsoundersökningar, mottagningsbesök och utbildningar med mera. - Ansvara för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbeta med intern och extern administration. Arbeta med ett professionellt och serviceinriktat bemötande gentemot våra kundföretag och deras anställda, myndigheter samt kollegor på enheten. Att vara stöd till våra rehabkoordinatorer då det gäller administration. - Förbereda dokumentation och stödmaterial för möten och utbildningar. - Ansvara för journalskrivning och vara ett stöd till våra företagsläkare då det gäller journalhantering och tillhörande arbetsuppgifter ex. brev- och remisshantering om du är medicinsk sekreterare. Sammanfattningsvis söker vi dig som trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är flexibel, målmedveten, initiativrik, nyfiken och lösningsfokuserad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Utbildning och erfarenhet - Krav för tjänsten är att du har en 3-årig gymnasieutbildning samt meriterande om du har godkänd utbildning inom hälso- och sjukvårdsadministration. - Du har god datorvana där du gärna behärskar Microsoft Office, Word, Excel mm. - Du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska. -Det är meriterande om du tidigare haft erfarenhet av administrativt arbete inom företagshälsovård eller vården. - Tjänsten kan innebära resor mellan våra enheter, det är meriterande att ha körkort. HMC Företagshälsa arbetar efter Våra värdeord: respekt, tilltro, engagemang, empati och alltid med det “lilla extra”. Vi erbjuder dig: - Ett varierande arbete med ständig utveckling och nytt lärande. - Att bli en del i vårt engagerade team som tillsammans arbetar både för kundernas och organisationens bästa. - Arbete på en enhet med lång tradition, hög kompetens och nöjda kunder inom företagshälsovård. - En arbetsplats där vi levererar hög service till våra kunder och har möjlighet att anpassa våra tjänster efter kundens behov. - Trevliga kollegor inom företagshälsovården och primärvården som finns i samma koncern. - En tjänst med möjlighet att påverka innehållet och att utvecklas. - Att arbeta i en av Sveriges viktigaste framtidsbranscher. Vid denna rekrytering lägger vi i urvalet stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänstens omfattning: 50-100%, tillsvidareanställning. Ort: Placering Landskrona men även arbete på våra andra enheter i Arlöv/Malmö/Staffanstorp/Löddeköpinge eller på kundföretag kan förekomma vid behov. HMC-koncernen: HMC Företagshälsa, tidigare Industrihälsan och Företagshälsan Arlöv-lomma är erfarna av företagshälsovård och har verkat sedan 60-70 talet. Idag har vi mottagningar i Landskrona, Löddeköpinge, Arlöv, Staffanstorp, Malmö och Göteborg. Vi har anställda företagsläkare, företagssköterskor, undersköterskor, psykoterapeut, psykolog, rehabkoordinator, fysioterapeut, ergonom och arbetsmiljöingenjör. HMC Företagshälsa erbjuder komplett företagshälsovård som utgår ifrån en djup kompetens inom yrkesmedicin och arbetsmiljö i kombination med en välutvecklad livsstilsmedicin och fokus på att förstärka det friska. I dag finns ca 300 företag med över 9500 anställda anslutna till vår företagshälsovård. HMC Företagshälsa ingår i koncernen Medtanken groupe AB som även driver primärvård genom vårdavtal med Region Skåne och Region Västra Götaland. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om våra mottagningar, vad vi står och går för; www.hmcforetagshalsa.se Låter det intressant för dig så tveka inte att höra av dig till oss eller skicka in en ansökan. Du kan kontakta verksamhetschef Patricia Cedervall på 040-53 66 76 eller [email protected] vid frågor.
Vi söker sjuksköterskor för Sommaruppdrag i Höörs kommun Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en erfaren och driven säljare med intresse för byggvaror och produkter för hemmet? Vi söker en resultatorienterad lagspelare som brinner för att kombinera service, kundfokus och försäljning i en spännande och tempofylld roll – hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Om tjänsten Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra många inringande kunder framåt. Det är minst lika viktigt för oss att kunden får rätt bemötande som rätt produkt. Servicen vi ger bygger grund för långvariga relationer. Som säljare guidar du våra inringande kunder genom köpprocessen och hjälper dem att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet, en god supportstruktur och inte minst våra leverantörer som du kontinuerligt kommer vara i kontakt med. Lönen är fast, med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Tjänsten är placerad vid Bygghemmas kontor i Malmö. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna via telefon. Vi förväntar oss inga större förkunskaper inom byggvaruhandeln eftersom vi erbjuder en egen grundläggande internutbildning i produkter, sortiment och orderhandläggning. Ett intresse för våra produkter ser vi som en självklarhet för att du ska lyckas och utvecklas i rollen. Som person är du ambitiös och tar personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Du gillar tanken av att kombinera orden ”service”, ”kundfokus” och ”försäljning” på ett framgångsrikt sätt. Du är en säljande och resultatorienterad person som med din kommunikativa förmåga bygger starka relationer i samtal. Samtidigt är du en lagspelare som trivs i ett högt tempo och håller alltid ett mycket högt fokus på affären, ständigt på jakt efter möjligheter att utveckla denna. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer med kontor som är centralt beläget i Malmö, bara några minuter från Malmö C. Du kommer arbeta i en roll där du kan ta eget ansvar för din framgång och utveckling. Du kommer arbeta tillsammans med ett kompetent och stöttande team som värdesätter en god och trevlig stämning på arbetsplatsen. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang såsom exempelvis teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i livsmedelsproduktion som packningsoperatör! Kunden finns i Malmö och producerar kött- och charkprodukter. Arbetsuppgifterna består utav att packa och kvalitetssäkra produkter längs ett löpande band, samt ansvara för att ställa maskiner och byta förpackningsmaterial. Arbetet sker i en kall miljö och det förekommer tunga lyft. Det är därför viktigt att du är i god fysisk form. Som person är du initiativrik, stresstålig och ordningsam. Då majoriteten av arbetet sker i grupp är du även social och en sann lagspelare! Krav för tjänsten: » Du är bekväm med att arbeta med rått kött (nöt, fågel, vilt, fläsk) » Du har tidigare arbetslivserfarenhet av producerande verksamhet » Du besitter god förmåga att tala, skriva och läsa svenska » Du har körkort B Meriterande för tjänsten: Tidigare arbetslivserfarenhet inom livsmedelsbranschen, gärna inom kött-, chark- eller slakteribranschen Tidigare arbetat som maskinoperatör/maskinställare Tidigare erfarenhet av ledarskap, t.ex. teamleader Tidigare arbetsvana och/eller kännedom kring kvalitetsledningssystem som till exempel LEAN eller 5S Truckkort enligt TLP 10 God förmåga att tala, skriva och läsa engelska Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående. Arbetstiderna är tvåskiftsgång måndag-fredag. Tjänsten är en anställning hos Logent som ambulerande bemanningskonsult.
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Swedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Välj ett jobb för att visa detaljer