Vill du leda och utveckla ett engagerat team i en dynamisk miljö? Brinner du för kundservice och har en naturlig förmåga att coacha och motivera andra? Vi söker nu en operativ Gruppchef/ Team Leader. Ditt uppdrag: Som Team Leader hos oss har du en central roll i vår kundserviceavdelning. Ditt främsta ansvar är att leda, stötta och utveckla ditt team, inte bara för att säkerställa en hög kundnöjdhet, utan också för att skapa en arbetsmiljö där medarbetarna trivs, mår bra och har de bästa förutsättningarna att lyckas i sina roller. Med ett närvarande och operativt ledarskap coachar du teamet i det dagliga arbetet, följer upp prestationer och identifierar förbättringsområden. Du arbetar också administrativt med exempelvis schemaläggning, uppföljning av frånvaro och ledighetsansökningar, alltid med syftet att underlätta för teamet och skapa en hållbar arbetsvardag. Du bidrar med förändringsdriv och förståelse för vår utvecklingsresa mot en mer effektiv och teknikdriven verksamhet. En viktig del av allas arbete är att kontinuerligt identifiera behov av förbättrade rutiner och arbetssätt. Du fångar upp förslag och säkerställer att vi tar hand om dem på rätt sätt. Du följer upp och kommunicerar kring olika initiativ, alltid med syftet att skapa tydlighet och motivera ditt team. För att lyckas i din roll har du ett nära samarbete med flera nyckelroller för att säkerställa en effektiv och välfungerande verksamhet: Workforce Management Specialist – för att optimera bemanning och schemaläggning. Support Specialist – för stöd vid komplexa kundärenden och tekniska frågor Quality Evaluator & Trainer – för att säkerställa att medarbetarna får rätt stöd och utveckling genom feedback, medlyssning och utbildningsinsatser. Operations Manager – din närmaste chef som har huvudansvaret för avdelningen och driver strategiska initiativ, projekt samt stöttar dig i ditt personalansvar. Din vardag hos oss Dagligt operativt ledarskap med fokus på coachning, uppföljning och stöd till teamet. Hålla individuella uppföljningssamtal och säkerställa medarbetarnas utveckling och välmående. Delta vid behov i den dagliga verksamheten och arbeta för att optimera arbetssätt och rutiner. Skapa en stark teamkänsla där samarbete och utveckling står i centrum. Samarbeta med olika avdelningar för att garantera en optimal kundupplevelse. Ta initiativ till förbättringsarbete och identifiera effektivitetsvinster. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av en ledande roll, gärna inom kundservice eller liknande verksamhet. Har en god förmåga att motivera, coacha och inspirera andra. Är tålmodig, prestationsorienterad och modig i ditt ledarskap. Har ett naturligt driv för förbättringsarbete och en nyfikenhet på ny teknik. Är en lagspelare som alltid ser till helheten och arbetar för bolagets bästa. Har god förmåga att fatta snabba beslut, strukturera och prioritera. Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet som agent på kundservice/kontaktcenter. Relevant utbildning inom ex. ledarskap, service, administration Erfarenhet av G-suite och andra digitala verktyg. Varför välja Amili? På Amili väntar ett jobb med kompetenta kollegor och engagerade ledare som verkligen bryr sig. Från fina förmåner till hisnande utsikt i våra fräscha lokaler i Oceanhamnen i Helsingborg, har vi skapat en arbetsplats med värme och omtanke. Amili är dessutom en del av techkoncernen Visma. Tillsammans är vi 16.400 kollegor världen över som stärker lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor. Välkommen till en plats där du kan växa, påverka och verkligen trivas. För en inblick i vår vardag, följ oss på instagram: @amilisweden Vill du bli vår nya kollega? Skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (2025-03-16). Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Operations Manager Agge Bendtzen, [email protected] Lön: enligt överenskommelse Tillträde: snarast Tillsvidareanställning med inledande provanställning. On-site på vårt kontor i Oceanhamnen
Vi fortsätter att växa och söker en företagssköterska till vår enhet och mottagning i Landskrona. Vill du vara med i vårt engagerade team och tillsammans med oss och våra kunder utveckla både hälsa och arbetsmiljö hos våra kundföretag? Vi söker dig som är utbildad sjuksköterska och gärna har erfarenhet som företagssköterska inom företagshälsovården. Du är engagerad och genuint intresserad av att hjälpa både kunder och kundanställda med livsstilsförändringar och arbetsmiljöförbättringar samt rehablitering. Att arbeta i team nära både professionella beställare och duktiga medarbetare med olika kompetenser tror vi att du tycker är spännande. Vi tror att du är van att hålla flera bollar i luften samtidigt och att du gillar att arbeta strukturerat. Du har kunskap och erfarenhet (eller stort intresse för att lära mer) av arbetsmedicin, rehabilitering och hälsofrämjande arbete. Du trivs med att göra hälsoundersökningar för att stötta individen i livsstil och arbetsmiljöfrågor och efter det dra slutsatser på gruppnivå för att i rapporten föreslå ev förbättringsmöjligheter. På vår enhet i Landskrona har vi även en uppskattad sköteskemottagning där de kundanställda får kontakta oss, vilket gör att vi har en del arbetsskador och bedömningar som företagssköterskan förväntas hjälpa till med via fysiska besök eller telefon. Utbildning och erfarenhet: - Leg sjuksköterska - Det är meriterande om du är specialistutbildad sjuksköterska inom företagshälsovård. eller har erfarenhet av tidigare arbete inom företagshälsovård. - Har du dessutom arbetat inom akutsjukvård, arbetsmedicin, rehabilitering eller med hälsofrämjande insatser på individ- och gruppnivå är det med intressant. - Du har god datorvana, har flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Vi använder oss tex av J4, Takenote, Sefos och Plustoo. - Tjänsten innebär resor, vilket innebär att du behöver ha körkort och tillgång till bil. HMC Företagshälsa arbetar efter våra värdeord: respekt, tilltro, engagemang, empati och alltid det “lilla extra”. Vi erbjuder dig: - Ett varierande arbete med ständig utveckling och nytt lärande. - Att bli en del i vårt engagerade team som tillsammans arbetar både för kundernas och organisationens bästa. - Arbete på en enhet med lång tradition, hög kompetens och nöjda kunder inom företagshälsovård. Vi arbetar i en helt nybyggd lokal som är anpassad utifrån vårt behov. - En arbetsplats där vi levererar hög service till våra kunder och har möjlighet att anpassa våra tjänster efter kundens behov och ligger precis bredvid tågcentralen och nära motorvägen. - Trevliga kollegor inom företagshälsovården och primärvården som finns i samma koncern. - En tjänst med möjlighet att påverka innehållet och att utvecklas. - Att arbeta i en av Sveriges viktigaste framtidsbranscher. Vid denna rekrytering lägger vi i urvalet stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänstens omfattning: 50-100% tillsvidareanställning. Ort: Placering Landskrona men även arbete på våra andra enheter i Arlöv/Malmö/Staffanstorp/Löddeköpinge eller på kundföretag kan förekomma vid behov. HMC-koncernen: HMC Företagshälsa, tidigare Industrihälsan och Företagshälsan Arlöv-lomma är erfarna av företagshälsovård och har verkat sedan 60-70 talet. Idag har vi mottagningar i Landskrona, Löddeköpinge, Arlöv, Staffanstorp, Malmö och Göteborg. Vi har anställda företagsläkare, företagssköterskor, undersköterskor, psykoterapeut, psykolog, rehabkoordinator, fysioterapeut, ergonom och arbetsmiljöingenjör. HMC Företagshälsa erbjuder komplett företagshälsovård som utgår ifrån en djup kompetens inom yrkesmedicin och arbetsmiljö i kombination med en välutvecklad livsstilsmedicin och fokus på att förstärka det friska. I dag finns ca 300 företag med över 9500 anställda anslutna till vår företagshälsovård. HMC Företagshälsa ingår i koncernen Medtanken groupe AB som även driver primärvård genom vårdavtal med Region Skåne och Region Västra Götaland. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om våra mottagningar, vad vi står och går för; www.hmcforetagshalsa.se Låter det intressant för dig så tveka inte att höra av dig till oss eller skicka in en ansökan. Du kan kontakta verksamhetschef Patricia Cedervall på 040-53 66 76 eller [email protected] vid frågor.
10% of Europe’s CO emissions are caused by residential heating and energy bills are out of control. Aira is here to change that. The Aira Story With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we’re making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden. In Helsingborg, where this role is located, Aira has built a brand new development center. We have hubs across the UK, Germany and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. We are expanding our product development department and hiring a talented Electromechanical Design Engineer to join our dynamic electrical engineering team. As a Design Engineer, you will play a pivotal role in developing cutting-edge energy solutions and products. What you’ll be doing You will be developing and designing electrical & mechanical components and solutions tailored for heat pumps focusing on 3D representation and 3D routing of internal wire harnesses. Your work will ensure that our solutions exceed our customers' needs and requirements. From concept development to detailed design, testing, verification, documentation, and preparation for manufacturing, you will be a key contributor throughout the entire development phase. In our exciting journey of growth, you will wield a substantial influence on working practices and technology choices. Your role will be crucial in shaping the design of Aira’s heat pump, making impactful decisions in product development, and assuming a leadership position in creating our innovative products. Moreover, you will be instrumental in our mission to make an environmental and sustainable impact in the world. Your main responsibilities will include: Developing and designing electrical assemblies, Bill of Materials, components, and solutions specifically tailored for heat pumps. Creating comprehensive technical documentation, including 3D models and drawings. Proficiency with PLM tools and Solidworks is advantageous. Design of internal wire harness in routed in 3D environment. Actively participating in project meetings and providing regular reports to product management. Collaborating seamlessly with other engineering disciplines and the product development team to ensure our solutions align with customers' needs, requirements, regulatory standards, and conformance. Exploring innovative materials, including but not limited to plastic and sheet metal, to enhance the quality and sustainability of our products. What you bring to the team Experience working with product development, and electrical and mechanical design of household products is an advantage. Experience working with 3D tools to design electrical connections and cable routing in a 3D environment. Solidworks, Autodesk Inventor, or similar are meritorious. Experience with LVD & EN60335-1, RED & EMC directives, and knowledge & familiarity with regulatory certification requirements & compliance. An open mind and a passion to work in a start-up environment with high ambition to quickly scale up. What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy our brand-new R&D Center located at Berga, Helsingborg. At Aira, we champion next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.
Vi söker en junior mjukvaruutvecklare till ett ledande företag inom videoövervakning. Du kommer att vara en del av ett engagerat utvecklingsteam som arbetar med att skapa banbrytande lösningar för både desktop- och mobilplattformar. Arbetsuppgifter: Delta i utveckling och förbättring av programvara för att optimera kundupplevelsen Arbeta med kodgranskning och samarbeta i dagliga möten för att driva fram nya lösningar Arbeta med säker kod och effektiv lösningsutveckling genom pair programming och hotmodellering Kvalifikationer: Examen i systemutveckling, spelutveckling eller motsvarande Minst 2 års erfarenhet av C#/.NET-utveckling (linux miljö) Flytande i svenska och engelska, både tal och skrift Meriterande: Kunskap i andra programmeringsspråk Erfarenhet av Github och testbar kod är ett plus Intresse för videoövervakning eller säkerhetslösningar Låter det intressant? Vänta in med att skicka in din ansökan!
Bladins International School of Malmö (BISM) är en IB Continuum School belägen i centrala Malmö, alldeles intill den vackra gröna Pildammsparken. Vi är auktoriserade att leverera IB Primary- och Middle Years Programme till cirka 400 elever från hela världen. Till BISM söker vi nu efter en skolsköterska, med goda engelsk färdigheter och kunskaper, att vara en viktig del av vårt elevhälsoteam. En del av tjänsten innebär även att vara medicinskt ledningsansvarig (MLA) för övriga skolsköterskor inom Bladins. Arbetsuppgifter I arbetet som skolsköterska arbetar du främst hälsofrämjande och förebyggande. Åtgärdande insatser kan vid behov komma att ingå. Det övergripande målet är att alla elever ska ha möjlighet att nå betygskriterierna i skolan. Som skolsköterska ingår du i en samlad elevhälsa på skolan vilket innebär ett nära samarbete med elever, rektor, lärare och annan skolpersonal samt samverkan med företrädare för myndigheter och organisationer. Skolsköterskan är ansvarig för att erbjuda och genomföra vaccinationer enligt det nationella vaccinationsprogrammet. På en internationell skola med expatfamiljer från många kulturer och bakgrunder, är vaccineringsrutin oerhört viktigt vid säkerställande av god elevhälsa. I rollen som skolsköterska ingår att arbeta med hälsosamtal, mottagningsbesök, arbete i elevhälsoteam samt med förebyggande och hälsofrämjande arbete, både individuellt, grupp och organisationsnivå. Du förväntas, tillsammans med kollegor i elevhälsoteamet, arbeta verksamhetsnära eleverna med till exempel utbildning och föreläsningar kring hälsa. Även föräldrautbildning kan komma att ingå. Uppdraget som medicinskt ledningsansvarig innefattar att du har tätt samarbete med respektive verksamhetschef. Det innebär också ett övergripande samordningsansvar för bl.a vaccinationsprocess, remisser, journalföring, avvikelserapportering, medicintekniska produkter och systematiskt patientsäkerhetsarbete inom Bladins. Kvalifikationer Du ska vara legitimerad sjuksköterska och ha specialistutbildning inom hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller öppen hälso- och sjukvård. För tjänsten krävs att du har tidigare erfarenhet från arbete med barn och ungdomar som skolsköterska och att du tidigare har haft medicinskt ledningsansvar. Eftersom den del som omfattar arbetet som skolsköterska sker på en internationell skola, så behöver du kunna kommunicera väl på både engelska och svenska i tal och skrift. Som person ska du vara strukturerad, noggrann, samt ha en god kommunikationsförmåga och trivas att arbeta i tvärprofessionella team. Du har en stark drivkraft för det hälsofrämjande arbetet, att skapa en skolmiljö som är positiv, tolerant och trygg samt att tillsammans ständigt arbeta med att skapa goda relationer i alla led. Du har god initiativförmåga och självklart har du ett gott, respektfullt bemötande och är lyhörd och öppen. Som person behöver du vara kreativ, nytänkande och bekväm i att initiera, driva och följa upp utvecklingsprocesser för elevhälsoarbetet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Varaktighet: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Tjänsten är på 100% För mer information om tjänsten, kontakta rektor på BISM, Anders Hjelm [email protected] Om oss Bladins skola är en fristående skola i Malmö bestående av fyra olika verksamheter – förskola, grundskola, internationell skola och gymnasium. Bladins drivs som en icke vinstdrivande stiftelse. Detta betyder att eventuellt överskott återinvesteras i kärnverksamheten - i utbildningen vi erbjuder våra drygt 1600 barn och elever. Vi är en av få i Sverige som erbjuder möjligheten att få följa barnet från förskolan till gymnasiet. Vi på Bladins hjälper barn och elever att utveckla en mångfald av förmågor som behövs för att kunna forma sin egen framtid. Historia, tradition och nytänkande förenas. Vi kallar det att utbilda i sann Bladinsanda!
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba timvikarierande barnskötare på vår förskola Trollbäcken i Hörby. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som barnskötare på Norlandia Förskolor Trollbäcken, Hörby. Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som barnskötare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som barnskötare förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi är i behov av flexibla timvikarier som är beredda att ta uppdrag med kort varsel. Det är meriterande om du har barnskötarutbildning eller annan relevant pedagogisk utbildning, men är absolut inte ett krav. Du är ansvarstagande och tar ditt uppdrag på allvar och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du arbetar i enlighet med Norlandias policy, etiska riktlinjer samt följer skollagen och våra styrdokument. Kontakt med barn och deras vårdnadshavare är viktigt, och vi ser att du har god social förmåga och alltid sätter barnet i fokus. Du är nyfiken och kreativ och ser till att skapa en trygg och utvecklande miljö för barnen genom lek och utforskande. Rent belastningsregister är ett krav. Ytterligare kvalifikationer och krav: Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper om läroplanens innehåll och känner att du kan bidra till verksamhetsutveckling tillsammans med kollegor i ett kollegialt lärande. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolan Trollbäcken Norlandia Förskolor Trollbäcken ligger i Hörby. Vi är en stor förskola med 10 avdelningar och 150 barn. Här jobbar 19 fantastiska pedagoger redan och hoppas att du vill bli en del av vårt härliga team. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Extra/Timvikarie Omfattning: - Arbetstider: ~6.30-17.00 Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 30 mars 2025 Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
SKAPA MOSSBYMAGI MED OSS Är du en organiserad person som älskar att sätta guldkant på varje detalj? Vi söker nu engagerad personal till vårt härliga köks- och restaurangteam. Här får du chansen att bli en del av ett dynamiskt team som tillsammans strävar efter att ge våra gäster en oförglömlig upplevelse. DINA ARBETSUPPGIFTER Du ansvarar över att se till att det hela tiden finns rena kärl för vår arbetande kökspersonal och rent porslin till vår restaurang. Du ska också städa samt hålla ordning på och omkring din station i diskrummet, samt att efter service kvällstid städa köket och diskrummet. I perioder är tempot högt men det är samtidigt viktigt att vara noggrann så att disken alltid är skinande ren. För att trivas i denna roll ser vi gärna att du: - Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom disk och städning - Har körkort och tillgång till bil eller annat fordon, såvida du inte bor inom cykelavstånd - Har god planeringsförmåga och kan arbeta självständigt - Är flexibel och kan anpassa dig mellan olika tempon och klarar av ett fysiskt arbete - Kan kommunicera på svenska och/eller engelska Vi värdesätter alltid personliga egenskaper framför erfarenhet. DETTA ERBJUDER VI Hos Hotell Mossbylund får du möjligheten att bli en del av ett engagerat team där kollegor blir till vänner. Anställningen är en tillsvidareanställning på 60%, med möjlighet till mer, och med arbete både vardag som helg. Som anställd får du även njuta av personalförmåner som fantastisk restaurangmat, träning, spabehandlingar och övernattning till rabatterat pris. VEM ÄR VI? Beläget på Skånes absolut vackraste del av sydkusten, är Mossbylund och Bongska Huset unika platser med en familjär arbetsmiljö där vi strävar efter att skapa en trivsam och kreativ atmosfär. Vi värnar om korta beslutsvägar och ger utrymme för innovation. Vi är kollektivavtalsbundna och en Svanenmärkt arbetsplats som särskilt värnar om miljön. Här får du kollegor som delar din passion för service och som tillsammans med dig vill skapa Mossbymagi för alla våra gäster. REDO ATT ANSÖKA? Om detta låter som en perfekt möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan via länken redan idag! Vi hörs!
Är du en erfaren serveringspersonal med passion för service och söker en spännande möjlighet? Vi på RestaurangAssistans behöver just dig för att förstärka vårt team på Bjärehalvön! Beskrivning av rollenVi letar efter en självgående och serviceinriktad person som kan leverera exceptionell service till våra gäster. Du kommer att arbeta i en dynamisk och snabb arbetsmiljö, där vi erbjuder anställning för enstaka dagar. Arbetsuppgifter Hantering av servering vid olika evenemang och restauranger Kommunikation med gäster för att säkerställa en fantastisk upplevelse Samarbete med andra kollegor för att uppnå bästa möjliga service Upprätthållande av hygien- och säkerhetsstandarder Krav och kvalifikationer Minst ett års erfarenhet av servering i restaurang med eget bordsansvar och betalning Stark förmåga att hantera stressiga situationer och hålla en positiv attityd God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team Kunskap i svenska & engelska Flexibel och tillgänglig för arbete under vardagar, helger och röda dagar Vad vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på spännande evenemang Flexibla arbetstider och möjlighet att anpassa ditt schema efter behov Stark teamkänsla med stöd och möjlighet till nätverkande inom branschen Personalrabatter och förmåner inom hotell och restaurangsektorn Professionell utveckling och utbildningar för att främja din karriär En trygg anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 år i branschen erbjuder vi bemanning och rekrytering till hotell, restauranger och evenemang. Vi strävar alltid efter att leverera kvalitet och service i världsklass. Vänligen notera att vi endast accepterar ansökningar via formulär på vår hemsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och hoppas på en fantastisk säsong tillsammans under 2025!
Om företaget Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt. Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv! Om tjänstenI rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Vi tror att du uppskattar att få skapa och vårda kunddialoger med målsättningen att etablera långsiktiga relationer. Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är: Medverkande av BIM-samordningsuppdrag Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation Kvalifikationer och egenskaperVi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Ditt service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat. Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare: Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör) Minst 1-2 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen God datorvana Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering Du kan också uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska. Meriterande: Kunskaper inom system så som Revit, Solibri, Navisworks, Dalux, Autocad Architecture, MEP eller Archicad. Övrig informationZynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]
Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda. Om tjänsten Nu söker vi erfarna svetsare till kund i Osby. Här erbjuder vi möjligheten för dig som har utbildning samt tidigare erfarenhet av att svetsa att utvecklas och växa i din yrkesroll tillsammans med företaget. Uppdraget är ett långsiktigt på heltid med goda chanser att kunden tar över din anställningen efter ca 6 månader. Vi tror att arbetet passar dig som vill utvecklas och skapa nya möjligheter i din yrkesroll. Arbetet passar dig som har en god samarbetsförmåga och trivs bra med att arbeta såväl i grupp som enskilt. Som person tror vi att du är noggrann, har en hög arbetsmoral och är flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Arbetsuppgifter I din roll som Svetsare kommer arbetsuppgifterna vara inriktad på produktion inom svetsning. Arbetstider kommer vara dagtid. Profil & bakgrund För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har relevant yrkesutbildning och erfarenhet inom svets/industri, du är väl insatt i MAG svetsning och ritningsläsning och har helst även kunskaper i robotsvetsning, TIG svetsning och hårdlödning. Du behöver ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift, körkort samt tillgång till bil. Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer