Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och den förändringen leder vi framåt. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi leda utvecklingen. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi söker nu flera personer för säsongsanställning som Fastighetsskötare i Malmö med fokus på trädgårdsarbete och markskötsel. Under sommarsäsongen får vi mer att göra i våra kunders utemiljöer och vill därför förstärka teamet med start april till och med mitten av oktober. Som Fastighetsskötare inom markskötsel spelar du en avgörande roll för att säkerställa att våra kunders utemiljöer tas hand om på ett bra sätt, vilket innebär bla. städning, rensning av ogräs samt gräs-och häckklippning. Teamet består av Gruppchef och Fastighetsskötare som tillsammans ansvarar för att leverera tjänster enligt kundavtal eller agerar på felavhjälpande underhåll. Du kommer framförallt arbeta inom ett specifikt fastighetsområde i Malmö men som team stöttar vi varandra för att leverera den bästa servicen till våra kunder. Din bakgrund I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är tekniskt kunnig och är intresserad av att lära dig mer om markskötsel och trädgårdsarbete. Om du har utbildning inom området eller har erfarenhet av arbeta med fastighetsskötsel ses det som mycket meriterande för tjänsten. Traktorkörkort eller erfarenhet av att arbeta med motordrivna handredskap/trimmers ses också som en meriterande. Rollen som fastighetsskötare innebär att man kommer åka till olika platser runt om i Malmö, därav är det krav på att man har körkort. Då man kommer vara i kontakt med flera av våra kunder är det även viktigt att ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi ser att du som söker är en positiv och ansvarstagande person som tycker det är roligt att arbeta i team. Du drivs av att lära dig nya saker och tycker det är viktigt att leverera en hög servicenivå till våra kunder. Du är bra på att se helheten och har en förmåga att prioritera ifall arbetet kräver det. Avslutningsvis ser vi du har en “can-do” attityd och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. Placeringsort Malmö
På uppdrag av Sprit of Hven Backafallsbyn söker vi nu en kreativ kökschef Vill du jobba på en av Sveriges mest unika destinationer? Då har du hittat rätt! På vackra ön Hven, omgivet av havets brus och naturens skönhet har det skapats en plats för unika upplevelser, avkoppling och inspiration. Här drivs destilleriet tillsammans med restaurangen och hotellet som tillsammans skapar utsökta matupplevelser, goda drycker och erbjuder en harmonisk plats. Välkommen till en arbetsplats där passion, kvalitet och upplevelse står i centrum! Vem är du? Vi letar efter dig som är rutinerad och självgående i köket, som vet att bra råvaror är viktigt för att behålla den bästa smaken, samtidigt som du balanserar dina kunskaper och arbetar effektivt med fokus på kvalitet samt kreativitet där destilleriets smaker framhävs och ekonomisk hållbarhet. Du ska brinna för perfektion och matupplevelse samt se detaljer som gör att gästen vill återkomma. Att hålla köket rent och snyggt är en självklarhet för dig. Vem är du? Flexibel och lösningsfokuserad i ditt sätt att arbeta Har utbildning och god kunskap i HACCP Har en god ekonomisk förståelse Är van vid att planera och arbeta med logistik för att få hem råvaror i tid Ser dig själv som en person med stark känsla för service Arbetar noggrant och strukturerat Är en bra ledare som drivs av att utveckla ditt team Du trivs med ditt administrativa arbete samtidigt som ditt största fokus ligger i driften Arbetat som souschef och vill ta nästa steg i karriären/ eller minst 5 års erfarenhet som kock Talar och skriver svenska Det är meriterande om du har: Arbetat i miljöer där det krävs att du är självgående Vad får du? Tjänsten är en tillsvidaretjänst med direktrekrytering till uppdragsgivare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetet är varierande och i det ingår arbete på frukost, lunch, kvällar och helger samt några eventdagar om året. Enklare övernattningsrum finns. Lön enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att få läsa din ansökan! Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen maila till [email protected] All kommunikation och ansökningar går via Restaurang Assistans.
Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team i Helsingborg, som skall arbeta i matsalen med löpande restaurangarbete. Du kommer att ta emot dagens leverans med mat och sallad från vårt beredningskök, som sedan ska ställas fram och fyllas på under lunchen och se till att det är rent och snyggt överallt. Disk och städ ingår också i arbetsuppgifterna. Är du rätt person för jobbet så finns stora möjligheter till utveckling inom Nordrest! Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Säsongsbunden anställning Omfattning: 4h/dag Tillträde: Snarast Lön: Enligt kollektivavtal Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Om Villa Roos Park Villa Roos Park är ett modernt, demensvänligt äldreboende i Staffanstorp. Här finns 63 lägenheter, en stor trädgård, odlingslotter samt inglasad vinterträdgård - 8 av platserna är reserverade för korttidsvård. Verksamheten är specialiserad och anpassad för boende med demens, vilket präglar utformning och inredning. Vi söker nu en sjuksköterska för en tillsvidareanställning. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Dagtid helgfri måndag-fredag Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-10 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Christina Åhlin, enhetschef/ssk: [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Nu söker vi dig som har en Civilingenjörsexamen inom datateknik, elektronikdesign, teknisk fysik, elektroteknik eller motsvarande för kommande gig! För dessa roller söker vi dig som är resultatinriktad och har god analytisk förmåga. Du tar ansvar för ditt arbete som du effektivt driver vidare på ett strukturerat sätt för att leverera efterfrågade resultat i tid. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och samarbetar på ett bra och konstruktivt sätt med såväl kollegor som uppdragsgivare. Eftersom vi arbetar med flera globala bolag är det även viktigt att du kommunicerar väl både på svenska och engelska. Nyexaminerad eller några års erfarenhet! Utöver ovanstående kompetens bör du också ha god förståelse för: Något eller flera utvecklingsspråk så som C, C++, C#,Java, Python mm. Ha en god teknisk förståelse och ett genuint intresse till att utvecklas ännu mer. Tycka att det är kul att ta till dig ny information för att kunna utvecklas i ditt arbete. Projektledning i en teknisk befattning/område. Det är meriterande om du har erfarenhet inom ett eller flera av hårdvarunära programmering samt mjukvaruutveckling för styrning av extern elektronik och hårdvara. Att jobba som konsult hos oss på Gigstep är perfekt för dig som är nyexaminerad och vill komma in på coola och spännande tekniska företag, men även för dig som har jobbat några år och vill ta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med olika företag runt om i Sverige och främst i Malmö/Lund området. Vill du höra mer om våra gig? Välkommen med ditt CV redan idag!
Om oss Vi är en dynamisk och professionell enhet som specialiserar oss på elektiv en-dygnsvård inom artroplastiker, kirurgi, sportmedicin, axelkirurgi, handkirurgi och plastikkirurgiska operationer. Vårt mål är att erbjuda våra patienter den bästa möjliga vården och en trygg och stödjande miljö. Majoriteten av patienterna är självgående och en del av undersköterskans arbetsuppgifter består av verbal guidning i omvårdnadsarbetet. Du blir en del av vårt team som även innefattar operationsavdelningen. Rollen Arbetsuppgifterna för rollen är till stor del som följande -Samverka inom ett tvärprofessionellt team för att säkerställa högkvalitativ vård -Ge vägledning till patienterna i sin omvårdnad efter operation -Utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter som sårvård, ta bort pvk, urinskanning -Iordningställa patientplats efter hemgång -Ge relevant information till patienterna för att skapa trygghet inför sin hemgång -Beställa linneförråd, livsmedel samt engångsartiklar Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En stimulerande arbetsmiljö med fokus på samarbete och trivsel Om dig Du ska kunna visa upp ditt bevis för skyddad yrkestitel. Meriterande är om du har erfarenhet av vårdavdelning och postoperativ vård. Vi söker dig som levererar och har arbetssätt som går i linje med våra värdeord, enkelt, innovativ och ansvarsfull. Du ska även bidra till en god social arbetsmiljö. Anställningsvillkor Anställningsform: Provanställning 6 månader därefter en tillsvidaretjänst Omfattning: Heltid 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Ansökan Skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast 23/3-25. Vi ser över ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista svarsdatum, så om du är intresserad skicka in din ansökan snarast. Har du några frågor så kontakta Enhetschef Robert Larsson [email protected] eller bemanningskoordinator Monika Pluskota [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget Peab är Nordens samhällsbyggare med 16 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger Peab vardagen där livet levs. Är du en strukturerad och analytisk person med passion för licenshantering och kostnadseffektivisering? Vill du spela en nyckelroll i att optimera Peabs programvaruanvändning och säkerställa regelefterlevnad? Då kan du vara den vi söker! Din roll Som Software Asset Manager (SAM) har du huvudansvar för att säkerställa en effektiv hantering av programvarulicenser, kostnader och avtal inom Peabs IT-miljö. Du kommer att arbeta nära både IT och inköp för att säkerställa att de har rätt licenser, rätt antal och till rätt kostnad. Utöver SAM-området kommer du även att hantera sedvanliga IT-administrativa uppgifter. Det innebär bland annat: Hantering av beställningar i ärendehanteringssystem. Fakturagranskning och uppföljning av kostnader. Administration och support kring tjänster, mjukvarubeställningar och licenshantering. Hantering av abonnemangsfrågor och användarsupport. Dialog med leverantörer samt uppföljning av avtal och licenser. Säkerställande av att interna processer följs och utvecklas. Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Clevry och arbetar hos Peab. Efter uppdragets slut är målsättningen att du erbjuds en tillsvidareanställning hos Peab, men det finns även möjlighet att övergå till Peab tidigare. Startdatum är så snart som möjligt och vi ser helst att du utgår från kontoret i Ängelholm. Din profil Vi söker dig som har: Erfarenhet av Software Asset Management och licenshantering. God förståelse för olika licensmodeller och avtal. Erfarenhet av verktyg som Xensam, Flexera, Snow eller liknande. Förmåga att analysera kostnader och optimera licensanvändning. Strukturerat och analytiskt arbetssätt med fokus på detaljer. Erfarenhet av IT-administrativa uppgifter och systematiskt arbete inom IT-support eller inköp. När det kommer till personliga egenskaper söker vi dig är strukturerad och analytisk samt är bra på att samarbeta i grupp. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Peab med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet och vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Om företaget: Företaget finns i Malmö sedan 100 år och är ett familjeägt och hållbarhetsdrivet företag som erbjuder premiumprodukter för installation, renovering och underhåll av kvalitetsgolv. De utvecklar och tillverkar lacker, limmer, oljor, rengöringsprodukter och slipmaskiner. Deras produkter säljs till såväl hantverkare och parkettfabriker som direkt till konsumenter. Om tjänsten: Till produktionen söker vi nu en skicklig processoperatör. Som processoperatör arbetar du med tillverkning och tappning av företagets produkter enligt veckoplanering med hjälp av processdatorsystem. Du styr och övervakar driften på din avdelning och arbetar noggrant i enlighet med gällande instruktioner. Du kommer att beställa insatsmaterial och sköta återrapportering av orders. Det är en bred tjänst som kräver mycket eget ansvar. Lyft i arbetet förekommer så det krävs fysik som klarar det. Då det förekommer truckkörning i arbetet är truckkort samt erfarenhet av truckkörning ett krav. Tjänsten löper på heltid med dagskift och arbetstiden är 7.30-16.00 måndag – fredag. Om dig: Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och strukturerad. Som person är du flexibel och en teamspelare med god förmåga att kommunicera där du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Du är en initiativrik person med ansvarskänsla som inte är rädd för att lösa problem. Har du kunskap inom SAP och tidigare erfarenhet av arbete inom processindustrin är det meriterande. Det läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt: Företaget arbetar för jämställdhet samt för en drogfri arbetsplats. Tjänsten är en inhyrning via PIKE Personal på 6 månader inledningsvis med omgående start. Varmt välkommen in med din ansökan. PIKE Personal verkar som en extern HR-Partner där vi bistår våra kunder med personallösningar. Vi arbetar med rekrytering och personaluthyrning för såväl tjänstemän som kollektivpersonal – från kontor till produktion.
Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Västerås, Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Vi söker nu truckförare till vår kund i Perstorp för ett längre säsongsuppdrag. Uppdraget kommer att dra igång omgående. I rollen krävs att din samarbetsförmåga och vilja att bidra till det yttersta för att säkerställa produktionsutfallet. Vi söker en person med rätt inställning och rätt driv. Tjänsten innebär 2-skift under högsäsong som gör att du ska kunna arbeta förmiddag ena veckan och eftermiddag andra veckan. Det kan också förekomma arbetstid på dagtid. Profil & bakgrund Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att köra truck samt trivs bra i att arbeta i både utomhusmiljö och inomhus. Det krävs att du har truckkort samt erfarenhet av att köra motvikstruck sedan tidigare. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B körkort och tillgång tid bil är krav.
OM KUNDEN " BAT is evolving at pace into a global multi-category business. With products like VELO, VUSE and GLO we are on a mission to decrease the health impact of our industry. To achieve our ambition, we are looking for colleagues who are ready to Be The Change. Come, join us on this journey! We offer a market leading annual performance bonus (subject to eligibility). Our range of benefits varies by country and includes diverse health plans, initiatives for work-life balance, transportation support, and a flexible holiday plan with additional incentives. Your journey with us isn't limited by boundaries; it's propelled by your aspirations. Join us at BAT and become a part of an environment that thrives on internal advancement, where your career progression isn't just a statement – it's a reality we're eager to build together. Seize the opportunity and own your development; your next chapter starts here. You'll have access to online learning platforms and personalized growth programs to nurture your leadership skills. We prioritise continuous improvement within a transformative environment, preparing for ongoing changes. We’re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions. Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals. We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture). Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here. If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential. " ARBETSBESKRIVNING Som maskinoperatör inom produktion av vitt snus är du ansvarig för att se till att maskinen rullar som den ska och att inställningar etc är rätt. Du utför även enklare service och kvalitetskontroller av produkterna vid behov. Maskinmärket är Mertz. Arbetstiderna är förlagda 5-skift och innebär varierande arbetstider (morgon, kväll, natt och helg) 7 timmars pass och 12 timmars pass. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är intresserad av eller tidigare har arbetat inom produktion eller med maskiner. Då arbetsplatsen är svår att ta sig till utan bil behöver du säkerställa att du kan ta dig till och från arbetet de angivna tiderna ovan. Arbetsplatsen ligger i Fosie i Malmö. Då all dokumentation är på svenska behöver du kunna läsa och förstå svenska obehindrat. Då vår kund ständigt arbetar mot en positiv mångfald på arbetsplatsen ser vi gärna både kvinnliga och manliga sökanden. MERITERANDE Engelska i tal och skrift Tidigare erfarenhet som maskinoperatör Tidigare erfarenhet från livsmedels- eller läkemedelsproduktion OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer