Vill du jobba med nordisk matlagning på hög nivå, lokala och hållbara råvaror och med ett gott gäng som ständigt ska framåt? Vårt mål är att vara Sveriges bästa arbetsgivare och samarbetspartner inom hotell och restaurangbranschen. Vi hjälper företag och människor att trivas och skapar förutsättningar tillsammans framåt. Vi tror att du har jobbat något eller några år. Det viktiga är att du har ambitioner och rätt attityd framåt. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, ansvarar att prepp, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Ha en god struktur - Vara behjälplig hos dina kollegor - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - Försäkringar betalda - OB - Boende finns vid behov TJÄNSTEN 85-100% Start mellan 15 mars 1 april. VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa
Vi söker medarbetare till The Nationals reception. Vi söker ”Säsongsmedarbetare” med anställning mars/april-okt/dec samt ”Sommarjobbare” med anställning maj/juni-aug/sep. Vissa tjänster kan ev. bli tillsvidareanställningar. Att arbeta i vår Reception innebär att Du tar hand om våra gäster med allt ifrån scorekort, konferensservice, in/utcheckning utav hotellvistelse samt försäljning i vår Golf Shop. Som receptionist spelar du en central roll i att skapa en välkomnande och effektiv miljö för våra gäster, medlemmar och besökare. Vi söker Dig Som vill utvecklas och som bidrar med arbetsglädje och vänlighet Du gillar att leverera upplevelser inom service utöver vad gästen förväntar sig Du bidrar till att utveckla företaget och säkerställa företagets mål och vision Du är en god medarbetare och gillar att jobba tillsammans Du kan arbeta dag/kväll och helg Du pratar och skriver obehindrad svenska samt engelska Du har goda kunskaper inom Office paketen Du har en snabb inlärningsförmåga för nya digitala verktyg och system Meriterande Erfarenhet av Hotell- eller konferensreception Golfintresse Erfarenhet av butik Erfarenhet av servering Arbetat i Golfens IT-system Tjänsten varierar och kan både vara deltid och/eller heltid. Tillsammans ser vi vad Du och vi har för behov. Fördel om du har körkort och bil, men det finns kollektivtrafik att tillgå. Företaget har kollektivavtal med HRF/Unionen-Visita.
Om Unika Arwidius väg Unika Arwidius Väg är en verksamhet som erbjuder individuellt anpassat stöd för personer med särskilda behov. Här arbetar vi i en miljö präglad av utveckling och förändring, där fokus ligger på att skapa en trygg och stimulerande tillvaro för våra brukare. Vi arbetar nära varandra i ett engagerat team och är stolta över att erbjuda högkvalitativ omsorg och stöd i en arbetsplats som ständigt utvecklas för att möta nya utmaningar och behov. Vi söker nu timvikarier till vår verksamhet. Här får du möjlighet att vara en del av en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där omorganisation och utveckling är en naturlig del av arbetet. Vi ser gärna att du har en positiv inställning till förändringar och är villig att bidra till att forma verksamheten under dessa spännande tider. Om rollen som Stödassistent Vi söker dig som är flexibel och trivs i en verksamhet under omorganisation och utveckling. Du tar egna initiativ och kan arbeta själv ständigt även när rutiner inte är helt på plats. Du är orädd för utmaningar och har erfarenhet av lågaffektivt bemötande och arbete med brukare med utmanande beteende. Du trivs med hög personaltäthet och samarbetar gärna med kollegor. Som stödassistent kommer du att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, för att främja deras självständighet och välbefinnande. Du stöder brukarna i deras dagliga aktiviteter utifrån deras behov och genomförandeplan. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och leva ett meningsfullt liv. Krav: Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God datorvana och erfarenhet av dokumentation. Gymnasial utbildning, exempelvis inom barn- och fritidsprogrammet, vård- och omsorgsprogrammet, eller relevant eftergymnasial utbildning såsom stödpedagog, socialpedagog eller annan högskoleutbildning inom relevant område. Minst undersköterskeutbildning eller en pedagogisk utbildningsbakgrund. Erfarenhet av arbete inom LSS-verksamhet och med personer som behöver särskilt stöd. B-körkort krävs för tjänsten. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att behöva uppvisas innan anställning.
Trivs du i rollen som spindeln i nätet och har ett intresse för mäklaryrket? – Då är detta en tjänst för dig. Svensk Fastighetsförmedling i Lund söker nämligen nu efter en Mäklarkoordinator. Svensk Fastighetsförmedling har sedan starten 1937 växt till ett av landets största mäklarföretag och förmedlar idag allt från bostäder till skog & lantbruk. Vi är därmed Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. I vår bobutik i Lund värdesätter vi en öppen atmosfär och skapar en plattform för att stödja din personliga utveckling. Vi uppmuntrar gemenskap och ett engagerat arbetsklimat. Vi ser gärna att du är bosatt i Lund, alternativt har tankar på att flytta till Lund. Om tjänsten Som mäklarkoordinator kommer du att ha en nyckelroll i vår bobutik. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att stötta mäklarna i försäljningsprocessen och att ge våra kunder en service utöver det vanliga. Du kommer också att ansvara för administrativa uppgifter, hantera kundkontakter, delta i inköpsprocesser och marknadsföring via sociala medier. För att trivas i rollen ser vi att du är en person som tycker om att möta nya människor och som trivs i en miljö där försäljning är i fokus. Du bör ha en stark känsla för service, vara bekväm med att arbeta kreativt och kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Vi ser också att du är självgående, ansvarsfull och har en positiv attityd. Vi söker dig som: Flytande i Svenska, tal/skrift B-körkort Tidigare arbetslivserfarenhet som mäklarkoordinator eller liknande roll Erfarenhet av att arbeta med administration Gymnasial utbildning Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom mäklarassistent eller fastighetsmäklare Arbetat som fastighetsmäklare Om oss: Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Kontakt: Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Anna Maria Kronqvist på [email protected] & TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected] eller 076-771 92 32. Notera att alla ansökningar sker via annonsen av GDPR-skäl. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Välkommen in med din ansökan! Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Om oss: HHevents är en trivsam och inbjudande festvåning i hjärtat av Malmö, specialiserad på att arrangera högtider som förlovningar, bröllop och andra minnesvärda tillfällen. Vi strävar efter att erbjuda våra kunder och deras gäster en oförglömlig matupplevelse med högkvalitativa ingredienser och autentiska smaker. Vi söker: Vi söker en passionerad och erfaren kock med specialisering inom afghansk matlagning, särskilt Qabeli och chapli kebab. Du ska vara kreativ och kunna arbeta i ett dynamiskt team, samt leverera enastående rätter som speglar den afghanska matkulturen och andra traditionella rätter. Ansvarsområden: Förbereda och tillaga autentiska afghanska maträtter Säkerställa hög kvalitet och konsistens på alla rätter Hantera beställningar av ingredienser och underhålla köksutrustning Följa hygien- och säkerhetsföreskrifter Bidra med idéer till menyn och skapa nya rätter Kvalifikationer: Minst 3 års erfarenhet som kock, med specialisering i afghansk mat, särskilt Qabeli och Chapli kebab. Goda kunskaper om traditionella afghanska kryddor och tekniker Förmåga att arbeta effektivt under stress och ha god organisationsförmåga En positiv attityd och en passion för matlagning Vi erbjuder: En inspirerande arbetsmiljö med ett dedikerat och vänligt team Möjligheter till vidareutbildning och utveckling inom företaget Konkurrenskraftig lön och förmåner Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected] snarast. Märk ansökan med "Kock afghansk mat". Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna en ny stjärna till vårt team!
DITT NYA ARBETE Green Landscaping Skåne AB är en av Skånes ledande aktörer inom skötsel och finplanering av utemiljöer. Vi hjälper såväl offentliga som privata fastighetsägare med deras utemiljöer. Vårt mål är att bli kundens förstahandsval och för att lyckas krävs det ett sammanhållet och engagerat arbete av oss alla på Green Landscaping Skåne. Du kommer att bli en viktig kugge i hjulet! Vi söker parkarbetare med erfarenhet inom skötsel och underhåll inför säsongen 2025. Du kommer att arbeta ute hos våra kunder i Löddeköpinge. Som parkarbetare hos oss har du både frihet och ansvar att planera din dag och ta stort ansvar för utförandet av dina arbetsuppgifter. Du kommer att utföra skötsel och underhåll ute hos våra kunder enligt gällande avtal. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår t ex skötsel av grönytor så som beskärning, renhållning och plantering. Du jobbar självständigt och i team och utför arbetet inom gällande tidplaner. Anställningen är en säsongsanställning på heltid med start i mars/april. Lön enligt avtal. Kollektivavtal finns. VEM ÄR DUVi söker dig som är en lagspelare som tar stort eget ansvar. Som person är du ansvarstagande, positiv och drivande. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Det är meriterade om du har trädgårdsutbildning, yrkesbevis i växtkunskap och beskärning och/eller utbildning i motorsåg och röjsåg. Du trivs med att jobba utomhus oavsett väder och är inte rädd för att ta i. B-körkort är ett krav. Du gör dig väl förstådd på svenska i både tal och skrift. KONTAKT OCH ANSÖKANFör mer information om tjänsten kontakta gärna Jenny Hermansson, Produktionschef, 070-795 79 07. Läs mer om Green Landscaping Skåne AB på www.greenlandscapingskane.se Skicka in din ansökan senast den 15 mars 2025, men gärna så snart som möjligt då tillsättning sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Är du redo att ta dig an rekrytering i högt tempo på ett tillväxtbolag? Som en del av vårt engagerade team på Advisera söker vi en driven Rekryterare för ett vikariat som vill vara med och bidra till vår tillväxtresa. Vikariatet sträcker sig ca 12 månader. För rätt person och utifrån verksamhetens behov finns möjlighet till förlängning efter vikariatet. Om rollen: Som Rekryterare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion och tillväxt. Din främsta uppgift blir att attrahera, identifiera talanger och driva en effektiv rekryteringsprocess. Du kommer arbeta med samtliga personalgrupper inom koncernen exempelvis juniora och seniora säljare, kundtjänstmedarbetare, IT-Tekniker, försäkringsförmedlare och administratörer. Rollen kommer även inkludera vissa personaladministrativa delar. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och gillar när det händer saker runtomkring dig. Du tar dig an uppgifter på ett optimistiskt sätt och söker dig gärna själv fram till svar. Som alltid inom HR krävs att du har hög integritet. Arbetsuppgifter: Ansvara för och driva hela rekryteringsprocessen från start till mål, inklusive att utforma kravprofiler i samarbete med rekryterande chefer, annonsera tjänster, genomföra search och urval, hantera tester och bedömningar, hålla intervjuer, genomföra referenstagning samt säkerställa en smidig kandidatupplevelse fram till anställningserbjudande och kontraktsskrivning. Arbeta aktivt med search för att hitta topptalanger. Bygga starka och långsiktiga relationer med kandidater. Arbeta med vårt Employer Branding för att attrahera kandidater, exempelvis genom social medier, samarbete med skolor, deltagande på rekryteringsevent och mässor. Personaladministration: såsom exempelvis on- och offboarding och exitintervjuer Din Profil och Erfarenheter: Utbildningsbakgrund inom Personal / HR. 1-3 års erfarenhet av kompetensbaserat rekryteringsarbete. Erfarenhet av att arbeta med linkedin recruiter och/eller andra sourcing verktyg. Förmågan att driva flera processer parallellt och duktig på att bygga nätverk. Resultatorienterad, kommunikativ och god förmåga att fatta beslut. Meriterade om du har erfarenhet av försäljning. Varför Arbeta Hos Oss? Fantastisk arbetsmiljö med inkluderande företagskultur. Möjligheter för personlig och professionell utveckling. Delta i företagsevenemang, teamaktiviteter och konferenser. Konkurrenskraftiga förmåner och ett centralt kontor. Om Advisera Advisera, grundat 2016, strävar efter att bli ledande inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel samt Finansiella Produkter. Vi har cirka 50+ medarbetare och besitter tillstånd från Finansinspektionen. Våra anställda är vår största tillgång, och vi främjar en arbetsmiljö där kreativitet och engagemang får blomstra. Tveka inte att söka om du känner att denna tjänst kan vara nästa steg i din karriär. Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi två drivna och engagerade miljövärdar till vårt fastighetsbestånd i Malmö. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på 6-18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet av snickeri eller målning är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. Erfarenhet av snickeri, målning, bygg eller fastighetsskötsel är meriterande. Övrig information Startdatum: En plats har startdatum 1/5 2025 och en plats har startdatum 22/6. Varje anställningsperiod inleds med två-fyra veckors praktik Omfattning: Heltid, allmän visstidsanställning Placering: Malmö Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer