Store Manager Malmö
Skofabriken Kavat AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker nu en drivande Store Manager till vår fina butik i centrala Malmö. Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord är ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Teamet i Malmö är ett glatt och härligt gäng och som gillar varandras sällskap. Vi jobbar hårt för att kunna ge den bästa servicen till våra kunder och brinner för att ge det lilla extra. Vi har ett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla. Det innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med! Vi är nu på en otroligt spännande resa och söker nu en Store Manager till vår fina butik på Södra Förstadsgatan i Malmö. Om rollen I rollen som vår Store Manager har du ett övergripande ansvar över butiken där du kommer att ha en stor frihet att påverka och bidra till Kavats framgång och utveckling. Du har frihet under ansvar och arbetar produktivt utifrån gällande målsättningar, KPI:er, strategier och andra riktlinjer som gäller för Kavats butiker. Så om du är en strukturerad och utåtriktad person, som har en passion för service och alltid vill ge det lilla extra, då är det dig vi behöver! I rollen ingår att se till att butiken öppnar och stänger enligt kommunicerade öppettider. personalansvar för butiksanställda. schemaplanering efter öppettider och inom fastställda ramar för personalkostnader i samråd med ekonomifunktionen. att hålla butiken i ordning och fronta nyheter och säsongsprodukter. löpande säljcoachning och utbildning av personal. att säkerställa en bra kundupplevelse genom hög service och kunskap om material, produkterna och Kavats värderingar. att vara en god och glad ambassadör och representera Kavat på ett föredömligt sätt. hantering av skovård, skotvätt och enklare reparationer i linje med Kavats cirkulära affärsidéer. att genomföra och projektleda kundevent och andra marknadsaktiviteter för butiken. kassahantering efter av bolaget fastställda rutiner och att avstämning sker enligt fastställda krav. att i mån av tid jobba med lättare kundtjänstärenden. att vara del av företagets e-handelslogistik med plock, pack och leverans. inventering av varulager enligt instruktion från ekonomiansvarig. allmänna förekommande arbetsuppgifter i en skoaffär. Vem är du? Du har en gymnasial utbildning i grunden och kompletterat med någon form av säljutbildning eller ledarskapsutbildning. Med minst två års erfarenhet av butiksarbete eller annan form av service är du redan van vid att möta kunder och leverera service i världsklass. Om du dessutom har erfarenhet av att arbeta med affärssystem och CRM-verktyg är ett stort plus i kanten! Du är en stjärna i Office-paketet, och Excel är din trogna följeslagare. Att uttrycka dig på både svenska och engelska, i både tal och skrift, är en självklarhet för dig och självklart har du B-körkort. Som person är du driven, kreativ och social. Du trivs med att ta initiativ, skapa nya kundrelationer och se till att varje affär går i mål. Du är strukturerad och lyhörd, och din förmåga att samarbeta gör dig till en uppskattad kollega. Flexibilitet är din superkraft, och med ditt skarpa öga för att marknadsföra och presentera produkter skapar du både inspiration och säljresultat. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning 100% Tillträde: Enligt överenskommelse

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Städning av företagskunder - Deltid
Delco AB
Städare

Är du noggrann, flexibel och trivs med att hålla arbetsmiljöer rena och trivsamma? Vi söker nu en engagerad medarbetare för företagsstädning (hemstädning kan tillkomma vid tillfälle), som vill bli en del av vårt professionella team. ArbetsuppgifterSom medarbetare inom företagsstädning kommer du att arbeta med: Kontorsstädning Butiksstädning Förskolestädning Restaurangstädning Trappstädning Du kommer att behöva vara flexibel och kunna arbeta på olika typer av objekt, anpassa dig till olika arbetsmiljöer och upprätthålla högsta renlighets standard i alla uppdrag. Vi erbjuder Möjlighet att arbeta i en varierad och dynamisk miljö Flexibla arbetstider med möjlighet till extra arbete vid behov En deltidsanställning på cirka 30 timmar per vecka För den som är intresserad kan det förkomma extra arbete på kvällar och helger! Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarstagande och har öga för detaljer Är flexibel och kan anpassa dig till olika arbetsmiljöer Har tidigare erfarenhet av städning (meriterande men inget krav) Är punktlig och pålitlig Låter det intressant så ser vi gärna att du ansöker till tjänsten! Körkort är ett krav!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Säljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. VI SÖKER DIG SOM: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Är ansvarstagande, flexibel och redo att resa till olika platser runt om i Sverige. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Mötnya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en fast lön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Restaurangbiträde till vårt hawaiianska Spa
Väderkullen The Lodge AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Restaurangbiträde till vårt hawaiianska Spa I prisbelönta Honulele Spa finns en infinitypool med milsvid utsikt, mysiga ställen att hänga och relaxa på, öppna brasor och mycket mer. Detta är ett fantastiskt Spa i en otroligt lugn och vacker miljö där vi lägger stor vikt vid att ge våra gäster en njutbar helhetsupplevelse utöver det vanliga. Här serveras bl.a poké bowls, maffiga fruktfat och grillade mackor. Vi har alkoholtillstånd (t.o.m i vår infinitypool!) och serverar både drinkar, öl, vin och alkoholfria alternativ. Vi söker nu en ny kollega som vill jobba i vår spalounge där du trivs bakom baren, i köket med enklare matlagning och i loungen bland våra gäster. Du ska vara van vid gästkontakt och känna dig bekväm med att ta ett varv runt poolen och ta beställningar när du ser att glasen börjar bli tomma. Detta är ett arbete för dig som gillar varierade arbetsuppgifter och varierade arbetstider. Det är ett plus om du har erfarenhet av service sedan tidigare. Det är dock inget krav, vi värdesätter personlighet, service och intresse för mat och dryck mer. Vi erbjuder dig ett härligt team i en oslagbar miljö! Varaktighet: 80 %, tillsvidare med 6 månaders provanställningArbetstid: Timmar fördelat på dagtid, kvällar & helgLön: Avtalsenlig lön enligt kollektivavtalBil & körkort: Är ett krav då man inte kan ta sig till oss kollektivt Låter detta som klippt och skuret för dig? Eller känner du någon som skulle vara perfekt? Då hoppas vi att du eller din vän ansöker direkt och om vi tycker likadant kommer vår Spa Manager bjuda upp dig på en kaffe högt över trädtopparna! Welcome to a Less Ordinary Job!

2 februari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Undersköterska- Är du den vi söker?
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Attendo därdukan göra skillnad Attendo Märsgrändär ett modernt äldreboende, med inriktning Sport & Spa, med plats för 55 kunder. Boendet är beläget i trivsamma Västra hamnen och är nära till både affärer, restauranger, hav och grönområden. För oss är varje kund unik och vi arbetar i team för att ständigt kunna erbjuda högkvalitativ vård och omsorg. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, dels genom utbildningar men också genom handledning av engagerade sjuksköterskor och gruppchefer. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssättoch bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Vi utökar nu vårt medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen och/ eller erfarenhet av att arbeta med personer med psykiska funktionshinder.Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att alltid ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till kunderna som bor på Märsgränd.Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal i samarbete med Benefy. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-02-28 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

2 februari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
McDonald's Väla Centrum söker nya glada medarbetare
Food Folk Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.

1 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Warehouse Operative - Osteotec
Logent AB
Lager- och terminalpersonal

Are you a person with strong interest and knowledge in logistics and flows, and would you like to be part of a unique and exciting company in the medical device sector? Logent AB is now recruiting a Warehouse Operative for Osteotec in Malmö which is an international company making people lives better. Logent is now looking for a skilled and detail-oriented Warehouse Operative to join Osteotec’s operations team, where you'll play a crucial role in ensuring and maintaining logistics excellence at their site in southern Sweden. About the Role: As Osteotec’s new Warehouse Operative, you'll be at the heart of their operations, managing vital logistic flows and ensuring seamless warehouse activities. You will have direct responsibility for fulfilling orders, checking loan kits and managing in- and outbound goods. The role combines hands-on operations as well ensure high quality and overall efficiency throughout the processes. You will also perform stock audits in order to ensure the warehouse is running in an orderly fashion. Key Responsibilities Operations Management: Drive efficient warehouse operations through ERP system management Lead end-to-end medical kit logistics, from assembly to hospital dispatch Ensure quality control through meticulous inspection and documentation Optimise processes to reduce waste and enhance productivity Customer & Team Support: Partner with sales teams to ensure smooth surgery case management Provide exceptional customer service support Collaborate with leadership on strategic initiatives Engage in cross-departmental projects (Customer Service, Quality Assurance, Sales, Finance) Professional Development: Gain expertise through ongoing product training Develop cross-functional skills across various departments Contribute to continuous improvement initiatives Build valuable experience in medical device logistics This role offers opportunities to grow within medical logistics while making a direct impact on healthcare delivery. You'll be part of a dynamic team where your contributions directly support Osteotec’s future success. We believe you have some of the following qualifications: Experience in medical device industry handling sterile/non-sterile implantable devices Strong communication and problem-solving abilities Track record of process improvement and team engagement Proven organisational skills with attention to detail Advanced computer literacy in Microsoft Office suite and Power BI Self-motivated with ability to work both independently and in teams Experience in administrative environments with high-quality standards Experience in continuous improvement initiatives As the ideal candidate you are: The ideal candidate will be proactive, detail-oriented, and passionate about maintaining high standards in medical device handling. You should be comfortable managing multiple priorities while maintaining unwavering attention to quality and safety protocols. Join our team and be part of ensuring healthcare providers have the equipment they need, when they need it. Application: Selection is made on an ongoing basis and the positions may be filled before the final application date. We place great emphasis on your personal qualities, commitment, and suitability. If you have questions about the position or the process, you are welcome to contact Thérèse Grivérus, [email protected]. We do not process applications via email due to GDPR.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Delikatess, kallkök & kassa ICA Supermarket Fäladstorget i Lund
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

"Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Upptäck vårt breda sortiment av prisvärda varor för veckans alla stunder. Vi gör det enkelt att äta godare" ICA Supermarket Fäladstorget drivs av Familjen Wieloch med personal! Tjänsten och kvalifikationer Har du enstark drivkraft och ett brinnande intresse för mat? Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Du kombinerar tjänsten med att även arbeta i butikens kök med den kalla maten såsom sallader, smörgåstårtor och liknande. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Det krävs att du har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Vi söker dig som älskar mat och har ett gediget intresse för delikatesser. Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är driven ochhar ett öga för sortiment, trender och säsonger. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare. Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning.Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad.God kommunikations- och samarbetsförmåga.Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har flexibel inställning till dina arbetsuppgifter och är behjälplig även på andra avdelningar. Kassa ingår. AnställningLön enligt avtal. Tjänsten är på ca 25 h/v, varannan helg, start omgående. Chans till mer timmar.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 7-22 alla dagar i veckan. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare.EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Personbilssäljare Hedin Automotive Mercedes-Benz Malmö
Hedin Göteborg Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Malmö. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenSom Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta medett brett utbud av våra marknadsledandebilmärket Mercedes-Benz. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du?Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Financial Accountant/Controller

We are seeking a highly motivated and detail-oriented Financial Accountant/Controller to join our headquarters in Malmö. In this key position, you will support our growing operations in Sweden, Denmark, and Germany, contributing directly to the company’s success through hands-on financial management and strategic oversight. If you are proactive, results-driven, and ready to take ownership of financial processes, we invite you to join our ambitious team. The Role: As a Financial Accountant/Controller, you will actively drive and develop financial processes, and be part of the finance team that supports the business in Sweden, Denmark and Germany. You will work close to the business and have several internal as well as external stakeholders. This role demands a solutions-oriented approach, where you will work to align financial strategies across all parts of the organisation. You will have an instrumental role in providing financial oversight, and you will be responsible for the end-to-end bookkeeping of one of our subsidiaries, which includes the monthly, quarterly and annual closing. Key Responsibilities: Hands-on financial and management accounting. Control and analysis of costing and budgets Cash flow management and forecasting First point of contact for our external auditors regarding questions Perform month-end, quarterly and annual closings. Ensure compliance with local accounting standards (GAAP) Manage salary administration, travel expenses, and liaise with the tax agency. Oversee VAT, tax, and social security reporting, maintaining full accuracy. Drive financial improvements, reviewing current routines and identifying efficiencies. Prepare and present financial reports, offering strategic insights to senior management. Support the Annual Report process in line with regulatory requirements. Take ownership for ad-hoc financial projects, providing tailored solutions for internal and client needs. About You: To thrive in this role, you’ll need to be self-driven, with a sharp eye for detail and a passion for getting things done. This is a dynamic, hands-on position that requires a high level of ownership, proactive problem-solving, and the ability to pivot as business needs evolve. Solid background in financial accounting and controlling. Strong organizational skills and the ability to manage competing priorities in a matrix style organization. Strong experience with bookkeeping, salary administration, taxes, VAT, and expenses. Familiarity with Swedish GAAP (knowledge of Danish GAAP and IFRS is an asset). Skilled in using financial software and tools, with the ability to analyze and present data. Experience working in multi-entity environments, particularly across international subsidiaries, is a plus. Fluent in English (written and spoken), with clear and concise communication skills. Proficiency in Swedish and Danish is beneficial, although not essential. About Us: We provide a workplace where autonomy, initiative, and a roll-up-your-sleeves attitude are highly valued. With a flat organizational structure, you will be able to influence and be part of improving our ways of working and contribute to the future success of the company. If you’re looking for a role where you can make an impact from day one and grow alongside a highly skilled team, we look forward to receiving your application. The Recruitment Process: The last day to apply for this positionis the 16th of February.We apply a rolling selection. We place great importance on how well your personality will fit the company, and how you can make an IMPACT, when selecting candidates.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025