Vi söker städare till Ängelholm

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Ängelholm. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska, Har körkort och tillgång till egen bil (KRAV) Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering: Ängelholm Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare | Impressive Relations
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nu söker vi nya kollegor till ett nystartat team som samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom energilösningar! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i varuhus. Du blir en del av vårt nya säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner. VI SÖKER DIG SOM: Är en relationsbyggare i världsklass: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en stark vilja och drivkraft: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Älskar att arbeta mot mål: Motiveras av att nå och överträffa både personliga och teamets målsättningar. Är initiativrik och självgående: Tar ansvar och trivs med att själv hitta lösningar i olika situationer. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Möt nya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en garantilön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Operativ säkerhetschef
One Nordic AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Är du en ledare med erfarenhet av säkerhet- och säkerhetsskyddsfrågor? Vill du vara med och forma säkerhetsarbetet på ett snabbt växande företag inom energisektorn? ONE Nordic söker nu en driven och kompetent operativ säkerhetschef som vill vara en central del i vårt fortsatta arbete med att optimera och skydda vår verksamhet, våra medarbetare och våra kunder. Tillsammans med oss får du chansen att arbeta i en dynamisk och utvecklingsfokuserad organisation där du ansvarar för att leda, påverka och bygga upp vår säkerhetsstruktur för att möta framtidens utmaningar. Om ONE Nordic ONE Nordic är ett av Sveriges ledande leverantörsföretag inom tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energi- och industrisektorn. Vi utför stora och små entreprenader inom el för industrin, vi sköter belysning och trafiksignaler i många av landets större städer och vi har marknadens bästa kompetens för att underhålla, bygga, utveckla och optimera kundernas anläggningar. Vi brukar säga att vi ser till att elen når både hushållen och industrin, nu och i framtiden. Vi är 1600 anställda och finns på över 40 etableringar i Sverige. Huvudkontoret ligger i Malmö. Säkerhetschefens primära ansvarsområde Som operativ säkerhetschef ansvarar du för att: leda och samordna säkerhetsarbetet inom ONE-koncernen vara koncernens säkerhetsskyddschef och ansvara för genomförande och uppdatering av företagets säkerhetsskyddsanalys och säkerhetsskyddsplan koordinera säkerhetsåtgärder avseende företagets fysiska-, IT- och informations- och personaltillgångar vara kontaktperson till kunder och aktuella myndigheter inom området arbeta operativt med säkerhetsfrågor däribland säkerhetsskyddad upphandling och säkerhetsprövning Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet som operativ chef och förståelse för affärsmöjligheter och ekonomi. Du ska även ha: högskoleutbildning eller motsvarande nivå inom relevant område (diplomerad säkerhetschef och säkerhetsskyddschef kan vara relevant) goda erfarenheter (minst fem års arbetslivserfarenhet) av att arbeta med säkerhets- och säkerhetsskyddsfrågor inom en verksamhet liknande One och ha praktisk erfarenhet av att verka i den rollen god kännedom om svenska lagar inom säkerhetsområdet, exempelvis skyddslagen, säkerhetsskyddslagen, lagen om informationssäkerhet för samhällsviktiga och digitala tjänster, GDPR mfl. Meriterande kunskap om det svenska el- och energisystemet erfarenhet av beredskapsplanering erfarenhet av krisledning samt incident- och kontinuitetshantering erfarenhet av att arbeta med ledningssystem för informationssäkerhet erfarenhet av att leda, utveckla och motivera andra erfarenhet av att leda utvecklingsarbete Vårt erbjudande Var med och utveckla ONE Nordic! Vi är ett företag med lång tradition och gedigen erfarenhet. Vi vill hela tiden utveckla oss och bli ännu bättre. För att nå dit behöver vi kompetenta medarbetare som är nyfikna och engagerade och vi är stolta över att ha skapat en arbetsplats som ger sina medarbetare möjlighet att utvecklas och växa. Vi erbjuder. Inspirerande, trevliga och professionella kollegor inom ditt arbetsområde Delaktighet, kompetensutveckling och tydliga mål Attraktiva medarbetarförmåner Lokalt ansvar och mandat Frihet under ansvar Stimulerande arbetsmiljö Arbete med den senaste tekniken och att utveckla hållbara lösningar till det nya energisamhället Ansökan och frågor Har du frågor om tjänsten kontakta Åse Petersén, Chef IT och verksamhetsutveckling, [email protected], tel. 070-9630900 eller Alireza Hafezi, Säkerhetsskyddschef [email protected], tel. 070-7228181. Fackliga kontakter Ola Skogström (Unionen), tel. 0705-648492 Bengt Persson (Ledarna) tel. 0705-925110 Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-03-31. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Krav på godkänd säkerhetsprövning med registerkontroll i enlighet med säkerhetsskyddslagen gäller för befattningen.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent sökes i Höör
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nordström Assistans Personlig assistent Kommun: Höör Omfattning: 75% Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet I ditt nuvarande arbete upplever du kanske en otillfredsställande och splittrande arbetssituation i stora barngrupper eller genom ett pressat minutschema i vården? För dig som är intresserad av pedagogik och/eller omsorg erbjuder vi ett lugnare och meningsfullt sammanhang som tillsammans med uppdragets komplexitet ger goda möjligheter att utvecklas professionellt. Här börjar vi varje dag med att på nytt se världen från en unik persons perspektiv. Vi värdesätter din gedigna kompetens och uppskattar din förmåga att se och utgå från varje individ just som den är. Du vill arbeta heltid eller deltid med en ung tjej som behöver mycket stöd i vardagen. Du värnar, genom din arbetsinsats, om att ge goda livsförutsättningar för andra och kan under arbetstid vara helt fokuserad på den individ som behöver stöd. Dina kunskaper om olika funktionsnedsättningar visar du genom att du med hjälp av godobservationsförmåga, snabbt och flexibelt anpassar dig efter oväntade situationer på ett stabilt och tryggt sätt. Du sätter individen i centrum, har stort tålamod, kan fånga oförutsedda situationer i ögonblicket och rör dig obehindrat. Det är av mycket stor vikt att du kan ta till dig kunskap genom både tal och skrift, samt med hjälp av denna efterhand utveckla individspecifik ingående kunskap som du på ett lyhört sätt omsätter i det praktiska arbetet. I detta ges du ett omfattande stöd på plats. Gymnasial utbildning till undersköterska, personlig assistent, barnskötare eller annan likvärdig utbildning är ett krav. Likaså goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetstider: Arbetstiderna är fördelade i ett regelbundet schema med samma arbetstider varje vecka under vardagar. Just nu har vi behov av personal som huvudsakligen kan arbeta eftermiddag och kväll under vardagar. Viss tid för dubbelassistans ingår. Helgarbete kan förekomma, utifrån dina önskemål eller möjligheter. Arbetstider kan i viss mån diskuteras. Urval sker löpande. Vid eventuell anställning: På Nordström Assistans värnar vi om säkerheten för våra kunder och har därför som policy att alla anställda visar upp utdrag ut belastningsregistret. I övrigt, se nordstromassistans.se eller kontakta [email protected]. Om anställningen Lön: Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Lön enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Anställningsvillkor: Heltid/deltid. Anställningstid enligt överenskommelse Var ligger arbetsplatsen? Arbetsplatsen ligger i kommunen Höör i Skåne län. Arbetsgivaren: Nordström Assistans AB, http://www.nordstromassistans.se Postadress: Nordström Assistans AB, Fosievägen 15, 21431 Malmö Kontakt: Kate Swiatek: [email protected] _____________________________________________________________________________________

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Senior Embedded Engineer
Radeptus i Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Senior Embedded Engineer Location: Lund, Sweden (Serstech’s office) Who we are: Serstech develops handheld Raman spectrometers, which are used by law enforcement and first responders to identify narcotics and other hazardous chemicals. The instruments are slightly larger than a mobile phone and contains highly sophisticated optics, electronics and software. Serstech is the only manufacturer of handheld Raman instruments in the European Union and customers include United Nations and World Customs Organization. Production of Serstech’s products is done in Sweden by a third-party manufacturer. The company and the team are both characterized by large flexibility, high skill-levels and clear customer focus. Our company values are excellence, joy, trust and openness. These values are important success factors and are nurtured, lived and encouraged daily. About the role: Serstech’s instruments are running Linux on an ARM-based system. Large parts of the applications are written in Python and C++ and the GUI is using Qt. Low level C code is running on some of the peripherals included in the products. The big cost drivers of the instruments are mainly within the optical parts, which means that there are less constraints for the software parts than for many other systems – there is plenty of memory, storage and other resources to use. As for any handheld, embedded system, we need to optimize battery lifetime, and an important user requirement is the analysis and start-up speed of the instruments. The time-to-result is important since the instruments are often used during stressful conditions, e.g. during a narcotics seizure or at a hazardous materials event. Serstech is looking for a Senior Embedded Developer in data security, communication (Bluetooth, Wi-Fi and USB), power management and driver/Linux component development. The successful candidate must have · at least 7-10 years of experience in embedded product development · a master’s degree or corresponding knowledge level · deep knowledge within at least one of the following areas: data security, power management, embedded Linux or communication · a deep understanding of, and a profound interest in technology · a hands-on, collaborative, unpretentious and open mindset · fluency in English, both spoken and written The successful candidate should have · experience from Python development and/or C++ · basic understanding of Git and Yocto · experience from start-ups, scale-ups and/or own business ventures · basic understanding of the Swedish language · experience from making unit and function tests Our culture We believe that openness and trust in combination with excellence are the keys to an innovative and joyful environment. Our competitors are huge, international corporations and we are convinced that we can continue to gain market share by being agile and customer focused. Everyone at the company are encouraged to contribute with ideas within any field or area, and we are strong believers in the fact that there are no stupid ideas or stupid questions. Together, we make the world safer and help reduce the threats from narcotics, bombs and chemical warfare agents. How to apply: If you are ready to take the next step in your career and join a company that values growth, innovation, and dedication, we want to hear from you! Please submit your resume and cover letter outlining your relevant experience and why you are a good fit for this role here. If you have questions regarding the role, please email or call Jenny Månsson at Adeptus [email protected] or on 0703-318506. Join Serstech and help us shape the future of security! About Serstech Serstech develops, manufactures, and markets handheld, optical instruments that are used by law enforcement, border control and military special forces to identify chemical threats. The threats include narcotics, explosives and chemical warfare agents and Serstech therefore contributes to making the world safer for everyone. Serstech’s products are sold through a global partner network and customers include United Nations, World Customs Organization and the narcotics police of a long list of countries. Serstech is based in Lund and all production is done in Sweden. The company is on a strong growth journey and reported a 268% growth in 2023, driven by a strong market demand and highly competitive products. Serstech is listed at Nasdaq First North Growth Market and has more than 3000 shareholders.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Skurup. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Skurup kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket ligger centralt i Skurup och har en trogen kundkrets som uppskattar vår service och rådgivning. Vi är ett sammansvetsat team bestående av apotekschef, två farmaceuter och två apotekstekniker. Som en del av en apoteksgrupp med Apoteket Svea i Trelleborg samarbetar vi nära och delar kunskap för att ge bästa möjliga service. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09:00-18:00 och lördagar 09:00-14:00. Välkommen till Apoteket!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Arenavärd/receptionist till Vasakronans Coworking, Arena Triangeln-80%
Carotte Staff AB
Kontorsreceptionister

OM FÖRETAGET Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen. Vasakronans egna co-working koncept - Vasakronan Arena Under fjärde kvartalet 2020 lanserade Vasakronan deras egna co-working satsning ”Vasakronan Arena”. Det nya konceptet ger deras hyresgäster ett attraktivt co-working alternativ. Baserat på Vasakronans stora kundbas, de bästa lägena, deras långtgående hållbarhetstänkande och erfarenhet av kontorsutveckling kan de erbjuda ett koncept som sätter effektivitet och produktivitet i fokus. Arena Triangeln, som är Vasakronans första Arena i Malmö, är placerad i absolut bästa läge mitt i Triangelns köpcentrum. Här finns opera, konst, puls, folkvimmel och Malmös största handelsutbud alldeles utanför porten. Dessutom är Arenan granne med Pildammsparken och har en direkt närhet till kommunikationer som tar en vidare ut i Malmö, Sverige eller resten av världen. Arena Triangeln erbjuder 100 flexibla arbetsplatser i en inspirerande och dynamisk miljö, tolv mötesrum utrustade med smart teknik och 95 butiker, restauranger och caféer i galleria Triangeln. Det kommer även att finnas möjlighet att hyra ett alldeles eget arenakontor. Självklart finns det flertalet lounger för event, mingel eller en trevlig pratstund i en av de sköna fåtöljerna. På Arenan är det stort fokus på service och välmående. En arbetsplats utöver det vanliga! Alla material är noga utvalda och med hjälp av ljud, ljus och doft har man skapat en arbetsplats för alla att trivas på. Smart teknik och funktion är ledorden och varje yta ska förse en med nya intryck. Läs mer om Arena Triangeln här: https://vasakronan.se/arena/arena-triangeln/ OM TJÄNSTEN PÅ 80% I rollen som Arenavärd/Receptionist är du ansiktet utåt för Arena Triangeln. Din främsta uppgift är att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna genom att leverera enastående service till besökare och hjälpa hyresgäster och medlemmar med deras löpande frågor. Som Arenavärd på Arena Triangeln kommer du att arbeta tätt tillsammans med vår Site Manager. Gemensamt ansvarar ni för bokningar av konferensrum, besvarar medlemmarnas frågor och ordnar med diverse cateringar. Du tar emot besökare och tar hand om konferensgäster och medlemmar genom att ordna frukostar, luncher och fikapauser på ett trevligt och professionellt sätt. En del av dina uppgifter inkluderar att skriva offerter och bekräftelser till nya medlemmar, vilket kräver att du har ett öga för detaljer. Du kommer även att hantera paket och post, samt säkerställa att våra mötesrum och allmänna ytor alltid är i fint skick. Det är viktigt att du välkomnar både medlemmar och övriga gäster med professionell och personlig service. Om du dessutom har datorkunskaper i Excel och PowerPoint är det meriterande. Du är anställd hos Carotte och arbetar 80% på Arena Triangeln med start i snarast. Arbetet är förlagd under vardagar, kontorstider varannan vecka förmiddag 07.30-14.30 och varannan vecka 10.15-17.15. DIN PROFIL Vi söker en person med mycket energi, noggrannhet och som går igång på att bygga relationer och ge bästa möjliga service till gästerna. Du bör även vara en initiativtagare med en vilja att ta ansvar och arbeta effektivt i grupp. Att ha en hög servicenivå tillsammans med en positiv inställning utgör grunden för tjänsten. Vi söker dig med glimten i ögat och en problemlösande inställning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotell och konferens samt mötesbokning. Du bör vara självgående, flexibel och ha en hög nivå av servicekänsla då du kommer att samarbeta med medlemmar från olika branscher. Du har arbetat inom organisationer där hög servicestandard varit i fokus. Du älskar mötet med människor och är energisk, positiv och initiativtagande. Ditt fokus ligger alltid hos kunden och du drivs av att leverera en god serviceupplevelse i alla lägen. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med coworking och i en serviceorienterad roll. VI SÖKER DIG SOM HAR Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller hotellreception. God datavana och van att arbeta med digitala tjänster Erfarenhet av konferensteknik (meriterande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Placering: Vasakronan Triangeln, Malmö I denna process samarbetar Vasakronan med Carotte Staff. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Eventuella frågor hanteras direkt av rekryteringsansvarig Natalie Fjellström på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sökord: värd, värdinna, reception, Malmö, hotellreception, coworking

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Maskinoperatör till NOTE Lund AB
Bravura Sverige AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Är du en noggrann och fingerfärdig person med öga för detaljer? Trivs du med att arbeta självständigt, praktiskt och målinriktat? Just nu söker vi en ansvarstagande maskinoperatör till NOTE Lund AB! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att NOTE Lund AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och NOTE Lund en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget NOTE är en av norra Europas ledande partner för elektroniktillverkning. NOTE tillverkar och monterar kretskort, elektronikmoduler och kompletta produkter för branscher som medicinteknik, industri och kommunikation. Med produktionsanläggningar i Sverige, Finland, Estland, England, Bulgarien och Kina kombinerar NOTE högkvalitativ tillverkning med flexibel logistik. Denna tjänst som maskinoperatör är placerad i Lund, där de har en fabrik med ca 100 anställda. De fokuserar på hög precision, hållbarhet och kundanpassade lösningar, vilket gör dem till en pålitlig partner inom elektronikproduktion. Arbetsuppgifter I din roll som maskinoperatör på en ytmonteringslina har du förståelse för hela processflödet och det är du som ansvarar för att producera produkterna enligt specifikation samt se till att de håller en hög och jämn kvalitet enligt kundkrav. Huvudsakligen innebär dina arbetsuppgifter att operativt arbeta med samtliga processteg i linan för att uppnå en bra effektivitet och god kvalitet. Säkerställa att maskinerna i linan är i drift genom förebyggande justeringar löpande (undvika stillestånd) Inspektera utfallet löpande under tillverkningsprocessen och korrigera vid behov Säkerställa att produkterna håller hög och jämn kvalitet Utföra löpande underhåll på tilldelad utrustning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet som maskinoperatör är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska Praktiskt lagd med ett starkt tekniskt intresse Trivs med att arbeta både självständigt och i team För att du ska trivas och lyckas som maskinoperatör på NOTE Lund tror vi att du är praktiskt lagd med ett starkt intresse för teknik. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och har en ödmjuk inställning samt en naturlig förmåga att samarbeta. Eftersom arbetet kräver precision och fingerfärdighet är det viktigt att du är noggrann och metodisk i ditt arbetssätt. Rollen erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, så en vilja att lära och utvecklas är stor fördel för dig. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-27.

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Customer Success Manager to EandoX
Bimobject AB
Övriga IT-specialister

Build a better world (together with us)! We are a green tech company, with extensive experience in sustainable services. We deliver two platforms, a world-leading marketplace for connecting architects and manufacturers (bimobject.com) and the unique sustainability platform Prodikt (www.prodikt.com), focusing on stakeholders and actors in the construction and property sector. To fuel these platforms, we develop BIM objects and EPDs. Additionally, we provide a software called EandoX that enables tracking in real-time of scope 3 emissions, generate reports like EPDs, and continuously work with eco design. Together with us, you will make a difference – both for our clients and the planet. We offer you the unique opportunity to be part of a small team working to bring the futures sustainability tool to the market within a global company of 150 employees. If that isn’t the perfect mix of agility and stability, we don’t know what is. Welcome to a workplace where we believe in inclusion with open and honest conversations, where we always support each other and together quickly adapt and raise our offering to the next level. We love new ideas and perspectives and strongly encourage people with diverse backgrounds and experiences to apply. Who are you? We are looking for a talented, self-motivated, Customer Success Manager with a passion for customer care and sustainability. It comes naturally for you to have the customer in focus and handle many tasks at once. Creating structure from the ground up comes naturally to you, and you enjoy creating clarity in chaos. You thrive in a small team where you collaborate with your peers to create the best possible solutions. More about your experience 2+ years of customer support experience or similar from a SaaS company Worked with technical support for a software solution Strong communication skills in English. Extra awesome Previous experience in the sustainability industry or working with a sustainability focus Communication skills in Swedish or another language is a big plus As our new Customer Success Manager, you will… Serve as the primary point of contact for EandoX customers, addressing inquiries and resolving issues efficiently. Collaborate with the sales manager of EandoX to gain insight into current and future customer needs, ensuring a proactive approach to customer satisfaction. Design and optimize processes, including onboarding procedures, to deliver exceptional customer experiences at every stage. Build and nurture strong customer relationships, driving retention and loyalty, by manifesting the customer value and return on investment. Practicalities This position is located in Malmö and will follow a hybrid work model. We know that applying for a job can be intimidating and that applicants rarely meet (or feel that they meet) every single criterion. We also recognize that many skills and backgrounds can contribute to success in this role. So, if this role looks like a great next step for you, please apply even if you can’t “check every box.” What we offer our employees The start-up mentality is an important part of who we are, meaning that we never want to stop experimenting and learning, and we love to see our people grow. We prioritise continuous personal development by investing in our employees. Finally, and maybe most importantly, we want all our employees to have the opportunity to shape their work and have their say in how we drive our company forward. It all comes down to our core values: Raise it, Do it, Together. Does it match who you are and where you want to work? Then we are excited to hear from you! We are proud to foster a workplace free from discrimination. We strongly believe that diversity of experience, perspectives, and background will lead to a better environment for our employees and a better product for our users and our customers. We value this deeply, and we encourage everyone to come and be a part of changing the way the industry works. We can’t wait to meet you!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Sales Representative inom klimat och energilösningar
Bygghemma Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en erfaren och driven säljare med intresse för tekniska lösningar för hemmet? Vi söker en resultatorienterad säljare som vill guida våra kunder rätt i köpprocessen genom ett av Nordens starkaste och bredaste sortiment av värmepumpar och andra energilösningar för hemmet. Om tjänsten Många av våra kunder behöver rådgivning för att hitta rätt lösning för sitt hem, och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra inringande kunder framåt i köpprocessen. Det är minst lika viktigt för oss att kunden får rätt bemötande som rätt produkt. Servicen vi ger bygger grunden för långvariga relationer. Som säljare tar du våra inringande kunder ”i handen” och hjälper dem att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån kundens unika behov och hemförhållanden. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet, en god supportstruktur och våra leverantörer, som du kontinuerligt kommer vara i kontakt med för teknisk rådgivning och uppdateringar. Lönen är fast med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Tjänsten är placerad vid Bygghemmas kontor i Malmö. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna via telefon, samt en teknisk bakgrund inom värmepumpar, antingen genom utbildning eller yrkeserfarenhet. Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning av värmepumpar eller andra tekniska lösningar för hemmet och vana att arbeta med telefonen som redskap, exempelvis inom kundservice eller liknande roller. Ett starkt intresse för tekniska lösningar ser vi som en självklarhet för att du ska lyckas och utvecklas i rollen. Som person är du ambitiös och tar personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Du gillar tanken av att kombinera orden ”kundfokus”, ”service” och ”försäljning” på ett framgångsrikt sätt. Du är en säljande och resultatorienterad person som med din kommunikativa förmåga bygger starka relationer i samtal. Samtidigt är du en lagspelare som trivs i ett högt tempo och alltid håller ett mycket högt fokus på affären, ständigt på jakt efter möjligheter att utveckla denna. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer med kontor som är centralt beläget i Malmö, bara några minuter från Malmö C. Du kommer arbeta i en roll där du kan ta eget ansvar för din framgång och utveckling. Du kommer också arbeta tillsammans med ett kompetent och stöttande team som värdesätter en god och trevlig stämning på arbetsplatsen. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där vi tillsammans skapar framgång genom att leva våra värderingar: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025