Attendo hemtjänst söker sommarvikarier!
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi eftersöker engagerade och positivamedarbetare som vill jobba hos oss i Helsingborg i sommar. Självklart finns möjligheten att komma och jobba extratimmar redan nu.Allt för att du skall känna dig trygg och säker! Beskrivning av tjänsten Som undersköterska/vårdbiträde i hemtjänsten utför du både service och omsorg, enligt biståndsbedömda insatser, samt svarar på trygghetslarm hos våra kunder i Helsingborg.Vi lägger stor vikt vid att göra det lilla extra för kunden och tillgodose de individuella behoven och förutsättningar i kundens hemmiljö. I arbetet ingår att bli delegerad, för att kunna utföra HSL insatser från sjuksköterska, arbetsterapeut och/eller fysioterapeut. Sommarvikariat eller timanställning Arbetstider under dag/kväll/helg/natt Tillträdesdatum enligt överenskommelse Kunna cykla är ett krav, körkort är meriterande Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för vård och omsorg.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Ekonomichef till Btj
Insikta AB
Ekonomi- och finanschefer

Btj söker en engagerad och operativ ekonomichef. Vår nuvarande ekonomichef Stefan ska vara föräldraledig och vi söker dig som kan kliva in som vikarie från maj-november 2025. Som Ekonomichef spelar du en nyckelroll i att säkerställa vår ekonomiska stabilitet, kontroll och tillväxt. Du leder och utvecklar ekonomiavdelningen, säkerställer att de finansiella processerna är effektiva och transparenta, och ger ledningsgruppen stöd i strategiska beslut. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att övervaka och ansvara för bolagets ekonomiska rapportering, budgetering, prognoser, säljstöd och kalkyler. Du leder och säkerställer en effektiv och god arbetsmiljö och arbetsfördelning för sex medarbetare. Då Btj nyligen köptes upp av Bokusgruppen kommer du även att ha kontakter och samordning med Bokusgruppens ekonomiavdelning. Du rapporterar till VD och ingår i ledningsgruppen tillsammans med VD, Försäljningschef, Marknads-, Produkt och Digitaliseringschef. Du utgår från Btj nybyggda huvudkontor i Lund där alla 50 medarbetare sitter. I rollen ingår: • Säkerställa att alla ekonomiska regler och riktlinjer efterlevs• Ansvara för redovisning, internkontroll och skattefrågor• Driva budget- och prognosprocesser• Ansvara för månadsbokslut och rapportering till ägarkoncernen.• Övervaka kassaflöde och likviditet• Presentera ekonomiska rapporter för ledningsgrupp och ägare• Har förmåga att se helheten och komma med förbättringsförslag• Ge stöd till ledningen i strategiska och operativa affärsbeslut genom att tillhandahålla djupgående analyser och affärsinformation. Vem är du? Du har erfarenhet av att leda personal och har hanterat ett bolags ekonomiska rapportering, budgetering, prognoser, säljstöd och kalkyler. För att passa in hos oss är du kommunikativ, prestigelös och värdesätter ett gott samarbete. För att lyckas i rollen har du god affärsförståelse och förmåga att koppla ekonomiska insikter till beslut. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i tal och skrift. Du är intresserad av och har en god vana av olika affärssystem. Du är en mycket god användare av Excel och det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet för koncernrapportering. I bagaget har du utbildning inom ekonomi, exempelvis civilekonom eller likvärdigt. Vi erbjuder: Hos oss på Btj får en självständig roll där du leder ett dynamiskt team i en stimulerande och nytänkande arbetsmiljö. Koncernen kännetecknas av "frihet under ansvar". I denna roll får du stor möjlighet att påverka och styra ditt eget och ekonomiavdelningens arbete. Ansök Kan detta vara ett nästa uppdrag för dig? Skicka din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Har du frågor, ring eller mejla vår samarbetspartner Insikta AB Charlotte Olsson 070–6021911, [email protected] Vi är BTJ – specialister på digitala informationstjänster och media för kunskapssektorn. Genom att göra kunskap och media tillgängligt för fler arbetar vi för ett klokare och mer inkluderande samhälle. I över 80 år har vi arbetat för Sveriges bibliotek. Det är vår viktigaste marknad, men inte den enda. Idag jobbar vi dessutom mot skolan och företagsvärlden. Oavsett bransch är vårt mål att underlätta för våra kunder och frigöra tid och resurser för dem. Vi står aldrig still, utan rör oss alltid framåt med mod och handlingskraft. Digitalt, effektivt och kreativt. BTJ är ett privatägt företag med cirka 55 medarbetare som omsätter 100 MSEK. Adress Mobilvägen 4 Lund

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Senior Mobile UI UX Designer
IO Interactive AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Here at IO Interactive, we are dedicated incontinuing to push the boundaries of games to deliver unforgettable adventures for our players. We are now seeking a talented Senior Mobile UI/UX Designer to join our team. In this role, you will be responsible for designing, implementing and enhancing thegamesuser interfaces and user experiences.What you will do: Collaborate with game designers, engineers and artists to bring the UI/UX Menu and HUD experience to small screen devices, including touch input controls. Develop wireframes, prototypes, and high-fidelity mockups to communicate design concepts and translate them into producible game elements. Create and maintain UI design and technical documentation. Iterate on look and feel of the UI, incorporating feedback from design, stakeholders, and playtests to produce the most user friendly and visually compelling experience possible. Optimize game assets for required performance and to comply with specifications on various small screen devices. Who you are: Proven experience as a UI/UX Designer, who hasworked on high-quality third person and mobile games. A strong portfolio showcasing their expertise in mobile game UI/UX design. Game engine implementationexperience, technically proficient. Can use bothAnimate and ActionScript. Skilled usingdesign tools such as Sketch, Figma, Adobe XD, or similar. Has a keen artistic eye with strong graphic design and motion graphic skills. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. #LI-VS1

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Technical UI Designer
IO Interactive AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

A passion for fantasy worlds has long been ingrained in our studio, and at last we can announce we have embarked on a journey into that beloved realm. With a party of veteran IOI guild members and new wizards and sorceresses of the industry, we are building an ambitious new IP for console and PC that will revolutionize the online fantasy RPG genre. If you share a similar passion for creating welcoming, heartfelt, bold and impactful worlds, join us and together we will write the next chapter in IOI's history. We are seeking a TechnicalUI Designer who is able to focus on hands-on implementation. With a strong studio culture dedicated to high quality of life, supported by transparent communication and supportive engagement with our team members, we are seeking individuals who can see the vision and take the leap on this new adventure that promises to deliver a one-of-a-kind gameplay experience for players. What you will do: Implement UI screens into our in-house Glacier engine, using a custom scripting language specially built for our engine Collaborate with game designers and engineers in the creation of user interface and user experience to help define and develop games Design UI screens that follow good UX practices, keeping in mind the balance between the needs of the player, systems complexity and production constraints Iterate on look and feel of the UI, incorporating feedback from design, stakeholders, and playtests to produce the most user friendly and visually compelling experience possible Fix bugs and optimize game assets for required performance and to comply with specifications on various platforms Who you are: Experience with a scripting language i.e. JavaScript, Lua, ActionScript, or Python Experience with game development, familiarity with at least one major game engine (Unreal, Unity, studio proprietary engines etc.) Has a keen artistic eye with graphic design skills Familiarity with the basics of UX design Ability to respond elegantly to creative changes Ability to maximize result under strong technical constraints A dedicated team player, yet able to work independently Familiarity with an object-oriented language (C++, C#, Java) and Motion Graphic skillsis a bonus Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. #LI-VS1

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Vi söker en hovmästare med känsla för ledarskap och service!
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

På uppdrag av Restaurang Bistro Live söker vi nu en hovmästare med ledarskapserfarenhet som trivs med att jobba i team Delar du drömmen om att få Konserthusets pärla Bistro Live till en levande plats dit man kommer för att öppna sina sinnen och få en unik gästupplevelse? Då har du hittat rätt! Malmö Live är mötesplatsen för musik, kultur och nöjesliv i Malmö. Bistron, som öppnade i mars, har integrerats ytterligare med verksamheten i huset. Detta har skettgenom att man anpassatkonceptet för att tydligare möta såväl efterfrågan från konsertbesökare som innehållet på den nya kanalscenen. Med sitt perfekta läge vid kanalen i Malmö och smakrika mat är Bistro Live ett enkelt val för att inta god mat och dryck. I rollen som hovmästare hos Bistro Live står man centrum hela tiden Vem är du? • Du trivs med att ta ansvar för att leda och inspirera teamet i den dagliga driften • Du tycker om att skapaen stark teamkänsla och stötta dina kollegor i sin utveckling • Det är en självklarhet för dig att arbetaoperativt i bistron samtidigt som du är enförebild i service och kvalitet • Du trivs med att arbetastrukturerat för att nå både dina personliga och bistrons mål • För dig är det viktigt attservicenivån alltid är på topp, även under stressiga perioder • Att arbeta som ett lag och skapa teamkänsla är centraltför dig Bistro Live är en öppen, välkomnande och inkluderande mötesplats för alla! Vi söker dig som • Har ettnaturligt ledarskap • Har minst 3 års erfarenhet av arbetsledning irestaurangbranschen gärna inom event eller besöksnäringen • Är serviceminded och sätter alltid gästen i fokus • Är stresstålig och lösningsorienterad • Har ett öga för struktur och effektivitet • Talar och skriver svenska & engelska Vad vi erbjuder En utvecklande och dynamisk arbetsplats där du får möjlighet att växa i din roll. Bistro Liveerbjuder en miljö där din kompetens uppskattas och där du får vara med och göra skillnad både för gäster och kollegor. Vad får du? Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktrekrytering till kund, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetet är varierande onsdag-söndag med en start på 75%. Lön enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att få läsa din ansökan!Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen maila [email protected] kommunikation och ansökningar går via Restaurang Assistans.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Software Project Manager till Bygghemma
Cabeza Rekrytering och Konsulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du leda projekt som formar framtidens e-handel? Vi på Bygghemma söker en Software Project Manager som vill ta ansvar för spännande projekt och bidra till utvecklingen av Nordens bästa e-handelsplattform! Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp. Vad du kommer att göra: Leda och koordinera flera projekt parallellt, där du omsätter verksamhetens idéer till konkreta IT-lösningar. Fungera som länken mellan engagerade beställare och vårt utvecklingsteam. Planera och genomföra tester inför produktionssättning, i nära samarbete med våra interna QA-resurser. Driva förbättringar av interna processer och flöden, med fokus på effektivitet och kvalitet. Som en av Nordens största e-handlare arbetar vi med moderna tekniker, en egenutvecklad plattform och ständig innovation för att ge våra kunder en förstklassig köpupplevelse. Vi arbetar agilt och med CI/CD, vilket innebär att vi kontinuerligt släpper nya versioner för att snabbt leverera värde till våra användare. Om dig: Du har erfarenhet som Software/ IT Project Manager, gärna inom e-handel eller liknande miljöer. Du är en skicklig kommunikatör som enkelt bygger broar mellan verksamhetens idéer och utvecklarnas tekniska arbete. Med goda IT-kunskaper kan du skapa tydliga flöden, user stories och högnivåkrav som utvecklingsteamet enkelt kan omsätta till tekniska lösningar. Du trivs i en miljö där samarbete med utvecklare, produktägare och andra nyckelpersoner står i centrum. Erfarenhet av Jira eller liknande plattformar samt agil utveckling är meriterande. Vad vi erbjuder: Möjlighet att jobba i en av Nordens ledande e-handelsaktörer, där innovation och teknisk spetskompetens är kärnan i allt vi gör. En roll där dina idéer och insatser gör skillnad – du påverkar både våra lösningar och vår affär direkt. En härlig gemenskap med engagerade kollegor och en kultur som värdesätter ansvar, enkelhet, utmaning och samarbete. Sociala aktiviteter, teambuilding och afterwork för att skapa trivsel och stärka teamkänslan. Placering: Vårt kontor ligger centralt i Malmö, bara några minuters promenad från centralstationen. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Om oss: Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Restaurangmedarbetare Helsingborg, Berga & City
Holy Greens AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Du ska ha fyllt 18 år. Du ska kunna jobba kväll, helg och dagtid. Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Deltid ca 75% Plats: Berga & City, Helsingborg Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Ansvarig för kall o varmkök- Ica Malmborgs Clemenstorget i Lund
MRC Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Spännande Möjlighet som Köksansvarig till ICA Malmborgs Clemenstorget i Lund ICA Malmborgs på Clemenstorget i Lund är en populär destination för både lokalbefolkning och besökare. Här skapas en inbjudande atmosfär med vänlig personal och ett sortiment som imponerar med sina färska och högkvalitativa produkter. Detta är en plats där kunderna inte bara handlar, utan också känner sig väl omhändertagna. Vi på MRC Bemanning söker nu en engagerad och erfaren Köksansvarig som vill bli en nyckelperson i ICA Malmborgs köksteam. Detta är en roll med stort ansvar där du får möjlighet att leda och utveckla butikens köksverksamhet, inklusive catering, varm och kall mat till försäljning, sallader, baguetter och bakverk. Du kommer även att ha ansvar för ekonomi, personalplanering och driva förbättringar inom både sälj och drift. Arbetsuppgifter: Leda och organisera arbetet inom köksavdelningen. Ansvara för produktion och försäljning av cateringmat, varm och kall mat, sallader, baguetter och bakverk. Säkerställa hög kvalitet på produkter och mathantering. Personalansvar och schemaläggning. Ansvara för ekonomi och säljresultat, samt driva utvecklingsarbete för att optimera drift och försäljning. Kvalifikationer: För att vara en stark kandidat för denna tjänst bör du ha: Erfarenhet av att arbeta inom kök, delikatessavdelning eller en ledande roll inom restaurangbranschen. Förmåga att leda och organisera ett team med fokus på trivsel, effektivitet och försäljning. Goda kunskaper i livsmedelshygien och egenkontroll (meriterande, gärna HACCP-kunskap). Ett driv att ta initiativ och genomföra förbättringar. Förståelse för ekonomi och försäljning inom dagligvaruhandeln. Erfarenhet från ICA-koncernen eller liknande dagligvaruhandel är meriterande. Personliga Egenskaper: Vi söker dig som har en passion för matlagning och en djup förståelse för mathantering. Du trivs med att arbeta i en miljö och har en förmåga att prioritera och fatta beslut snabbt. Din positiva inställning och lösningsorienterade arbetsmetod kommer vara viktiga för att skapa ett framgångsrikt team och en välfungerande köksavdelning. Om du är en driven, serviceinriktad och självgående person som vill ta nästa steg i din karriär inom dagligvaruhandeln, ser vi fram emot din ansökan. Tillsammans kan vi skapa en köksavdelning som både inspirerar och levererar högkvalitativa produkter. Så här ansöker du: Skicka in din ansökan via länken nedan, då urval sker löpande. För eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Senior Paid media strategist to Comprend
AuraGroup AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Senior Paid Media Strategist Location: Malmö / Helsingborg – Hybrid Remote About Comprend: Comprend is a partner for tech-enabled marketing and communication driving transformative impact as part of a leading consultancy group Aura. We are 250+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication, bridging the gap between marketing and communication. At Comprend we value a growth mindset to achieve and exceed our clients’ goals regardless of the channel, solution or service. Your voice will be one of many diverse perspectives shaping our ways of working. The role: We are looking for an accomplished paid media consultant with extensive experience delivering best-in-class advertising solutions across all digital media channels. The ideal candidate will have at least five years of experience, ideally more, within an agency setting. You will manage and develop a portfolio of large strategic B2B and B2C accounts, driving client relationships, cross-channel digital strategy, and overall project success. As a senior team member, you’ll work collaboratively with talented content creators, measurement specialists, developers, AI enthusiasts, and a large group of performance marketers covering all areas of digital media and SEO. In this role, you’ll play a key part in leading client strategies, optimizing campaigns, and ensuring that your expertise contributes to delivering measurable results. What we expect from you: Extensive paid media experience with a proven track record in managing and executing cross-channel digital media strategies. Experience managing large B2B and B2C accounts with measurable success. Strong knowledge of the Paid Media landscape and platforms, including Google Ads, Social Media Advertising, Google Analytics (programmatic expertise is a plus). Demonstrated expertise in client management, digital strategy and project management. A proven ability to craft innovative digital strategies, deliver successful and profitable projects and grow clients. Exceptional understanding of tracking, analytics, and client reporting. Who We’re Looking For: A team player with extensive experience who thrives in fast-paced environments, embraces responsibility, and is eager to support and challenge those around them. You are proudly yourself, and that's your greatest strength. In addition to technical expertise, you bring a growth mindset and a data-driven approach to solving problems and achieving results. Additional qualities we’re looking for: A proven ability to work collaboratively across teams, combining data-driven insights with innovative ideas. Experience in lead generation strategies, ABM and paid commerce. Effective communication skills with the ability to educate and influence clients. Proficiency in Swedish and English; additional European languages are a bonus. Why Comprend? Become an integral part of a leading digital agency, where collaboration with globally renowned brands is a daily experience. You'll have the opportunity to influence the full customer journey, working alongside experts in a variety of digital disciplines. We offer a competitive salary and excellent perks, all within a supportive work environment that values your wellbeing. Plus, our flexible hybrid work arrangement is complemented by stunning offices in either central Malmö or Helsingborg. Application: We look forward to receiving your resume and appreciate your interest in Comprend. Please contact [email protected] or [email protected] for more information. We hope to hear from you soon!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Säljare | Impressive Relations
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nu söker vi nya kollegor till ett nystartat team som samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom energilösningar! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i varuhus. Du blir en del av vårt nyasäljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner. VI SÖKER DIG SOM: Är en relationsbyggare i världsklass: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en stark vilja och drivkraft: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Älskar att arbeta mot mål: Motiveras av att nå och överträffa både personliga och teamets målsättningar. Är initiativrik och självgående: Tar ansvar och trivs med att själv hitta lösningar i olika situationer. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Mötnya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en garantilön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment076-425 35 70 [email protected]

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025