Stationstekniker
One Nordic AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

Just nu söker vi en senior tekniker med stationskompetens till vår stationsverksamhet i Malmö.Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i par tillsammans med andra tekniker inom ett dynamiskt team. Du rapporterar till avdelningschefen och är hemstationerad med servicebil. Ditt geografiska arbetsområde är södra Skåne. Arbetet är självständigt, fokuserat inom ett område och med stort tekniskt innehåll. Beredskap kan ingå. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av: Provning, drift, service och underhåll inom lokalnätsstations-, regionnätsstationer och industrianläggningar 0.4 – 130 kV Kopplingsarbeten Underhåll på HSP och LSP apparater, brytare, frånskiljare, jorddon, transformatorer, kondensatorbatterier och likströmssystem Reläskydd Mindre entreprenader stationer/ställverk Utförande av uppdrag på ett säkert, affärsmässigt och lönsamt sätt Vem är du? Du har en avslutad gymnasieutbildning inom elprogram alternativt KY- eller högskoleutbildning med inriktning el/elkraft eller motsvarande. Det är ett krav på att du har tidigare erfarenhet av underhållsarbete i högspänningsställverk. Du har relevant arbetslivserfarenhet och teknisk kompetens inom lokal-, och eller regionnätsstationer och ställverk, omkopplingar i ställverk samt installationer i dessa miljöer. Vidare kan du läsa och justera teknisk dokumentation och ritningar och har erfarenhet av provning i fält. Du har även god kunskap och erfarenhet inom felsökningsarbeten. Som person har du förmåga att kommunicera rakt och tydligt, med en väl utvecklad social förmåga. Noggrannhet och god struktur är viktiga egenskaper för att lyckas i arbetet. Du har också en mycket god förmåga att arbeta självständigt och i grupp samt är initiativtagande, beslutsam och lösningsinriktad. För att uppfylla kravprofilen för tjänsten är det också ett krav att du sätter din egen och andras säkerhet främst. Krav B-körkort är ett krav. Du talar och skriver svenska flytande. Vårt erbjudande Var med och utveckla ONE Nordic! Vi är ett företag med lång tradition och gedigen erfarenhet. Vi vill hela tiden utveckla oss och bli ännu bättre. För att nå dit behöver vi kompetenta medarbetare som är nyfikna och engagerade och vi är stolta över att ha skapat en arbetsplats som ger sina medarbetare möjlighet att utvecklas och växa. Vi erbjuder: Inspirerande, trevliga och professionella kollegor inom ditt arbetsområde Delaktighet, kompetensutveckling, fokus och tydliga mål Attraktiva medarbetarförmåner Lokalt ansvar och mandat Frihet under ansvar Stimulerande arbetsmiljö Arbete med den senaste tekniken och att utveckla hållbara lösningar till det nya energisamhället Ansökan och frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta avdelningschef Carl Broberg på [email protected]. Stämmer ovanstående in på dig så tveka inte utan skicka in din ansökan idag! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Facklig kontakt Anders Kristiansson, 0705-91 67 89 (SEF) Om oss ONE Nordic är ett av Sveriges ledande företag inom el-infrastruktur. Vi finns på 40 orter i Sverige och servar landets elbolag. Vi utför stora och små entreprenader inom el för industrin och sköter belysning och trafiksignaler i många av landets större städer. Med våra medarbetare har vi marknadens bästa kompetens för att underhålla, bygga, modernisera och optimera kundernas anläggningar. Vi brukar säga att vi ser till att elen når både hushållen och industrin, nu och i framtiden. Det är vi som bygger Sveriges hållbara energisamhälle! Varmt välkommen att söka något av våra lediga jobb. Läs mer på www.one-nordic.se.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Team Manager för Accounts Payable
Bygghemma Sverige AB
Ekonomi- och finanschefer

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en driven och prestigelös person med erfarenhet av ekonomiprocesser? Vill du kombinera operativt arbete med ledarskap och driva utvecklingen av ett ekonomiteam? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en Team Manager för Accounts Payable som kommer att ha en nyckelroll i att leda och utveckla vårt AP-team samt dess processer. Om tjänstenSom Team Manager för Accounts Payable ansvarar du för att säkerställa korrekt och effektiv hantering av leverantörsfakturor, med särskilt fokus på varuflöden. Du kommer också att ha en aktiv roll i fakturahantering och bokslut, vilket ger dig en god överblick över både teamets och verksamhetens arbete. I rollen ingår personalansvar, vilket innebär att du stöttar, coachar och utvecklar dina medarbetare. Du leder teamet i det dagliga arbetet och bidrar till dess utveckling genom att skapa förutsättningar för smidiga arbetsprocesser och samarbeten. Utöver det operativa ansvaret arbetar du med utvecklingsprojekt inom processer, rutiner och system för att optimera och modernisera arbetssättet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Säkerställa korrekt hantering och betalning av leverantörsfakturor. Personalansvar för teamet, där du leder det dagliga arbetet, prioriterar uppgifteroch stöttar medarbetarnas utveckling genom coachning och stöd. Ansvara för AP-relaterade delar av månads-, kvartals- och årsbokslut. Driva utvecklingsprojekt för processer och system för ökad effektivitet och kvalitet. Hantera inkommande ärenden och säkerställa smidig kommunikation med interna och externa parter. Om digVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med finansiella processer, gärna med fokus på varuflöden och fakturahantering. Du är van att arbeta i flera system samtidigt och har grundläggande Excel-kunskaper för enklare analyser. Som person är du driven, prestigelös och kommunikativ. Du trivs med att kombinera operativt arbete med att leda och inspirera andra och har ett stort intresse för att utveckla både arbetssätt och processer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda ett team, gärna inom en ekonomifunktion. Vi erbjuderVi erbjuder dig en chans att vara en del av ett växande företag med en stark marknadsposition. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team som hjälper varandra och delar med sig av kunskap för att utvecklas tillsammans. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att delta i olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Servicetekniker
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Brinner du för att lösa problem och trivs i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad servicetekniker för att ta nästa steg i företagets utveckling. Om Tjänsten Som servicetekniker hos oss kommer du att vara ute hos våra kunder där du ansvarar för rengöring, felsökning, reparation och installation av deras luft-luftvärmepumpar. Ditt arbete kommer att variera baserat på kundernas behov, och du förväntas ha en flexibel inställning till arbetsuppgifterna. Arbetsområdet sträcker sig huvudsakligen över Skåne län, menförekommer ofta serviceuppdrag på andra platser i Sverige. Därför är det viktigt att du trivs med resor i tjänsten. B-körkort är ett krav! Möjligheten finns att utgå från hemmet, och du kan vara bosatt i Höör med omnejd (max 1 timmes körning). Vi Erbjuder - En positiv arbetsmiljö med ett entusiastiskt team. - En teamkänsla utöver det vanliga. - Kollegor som stöttar varandra oavsett tidpunkt på dygnet. - Kontinuerlig teknisk utbildning och kompetensutveckling. Övrig Information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid -Ersättning: Månadslön - Placering: Höör (förekommer ofta serviceuppdrag på andra platser i Sverige) Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer bli anställd direkt hosKylslaget AB. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum: 15/2-25 Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig

28 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Teknisk servicekoordinator till Bygghemma.se
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Bygghemma.se söker en teknisk servicekoordinator till deras huvudkontor i Malmö. Har du gedigen kunskap om värmepumpar och erfarenhet av teknisk service och support? Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ta ansvar för hög service och kundnöjdhet samt samarbeta med engagerade kollegor? Då kan detta vara din nästa utmaning! I Bygghemmas prestigelösa kultur, där ansvarstagande står i fokus, får du möjlighet att påverka och utvecklas i ett snabbt växande företag. Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bygghemma.se. Om företaget Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom deras onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder de ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. De har huvudkontor i Malmö. Polarpumpen, en del av Bygghemma.se, är Nordens ledande aktör inom värmepumpar. Avdelningen Customer Relations säkerställer hög kundnöjdhet och teknisk support. Somteknisk servicekoordinatorblir du en nyckelperson för att upprätthålla servicenivån inom luft-vattenvärmepumpar, från installation till garantiärenden. Du kommer in i enprestigelös kultur med transparens, ansvarstagande och samarbete i fokus. Teamet består av en dynamisk mix av medarbetare i olika åldrar och erfarenheter, där de arbetar tätt tillsammans i högt tempo och ständig utveckling. Idéer omsätts snabbt till handling med stor möjlighet att påverka.I teamet finns en tydlig struktur och en välkomnande onboardingprocess. Arbetsuppgifter I rollen som teknisk servicekoordinator ger du expertstöd, teknisk support ochhanterar reklamationer. Du fungerar som huvudkontakt för installatörer och ser till att kommunikationen med demfungerar smidigt. Du spelar en avgörande roll i att upprätthålla kundnöjdhet genom att leverera teknisk service av högsta kvalitet och hantera efterarbete för att säkerställa att korrigerande åtgärder utförs på rätt sätt. Genom din produktkunskap bidrar du till förbättrad servicekvalitet och hjälper till att lösa tekniska problem. Du ansvarar även för att samla in och rapportera arbetskostnader kopplade till garantiarbeten och installationer till ekonomiavdelningen samt ser till att reklamationsärenden hanteras korrekt och fördelas till rätt personer. Som ämnesexpert inom luft-vattenvärmepumpar ger du stöd och utbildning till installatörer och arbetar proaktivt för att stärka deras kompetens. Dessutom samarbetar du internt för att dela teknisk kunskap, säkerställa produktkvalitet och bidra till processer såsom onboarding och uppföljning av leverantörer. Hantera reklamationer och identifiera lösningar Samarbeta med och ge stöd till interna intressenter Tillhandahålla produktkunskap,förbättra servicekvaliteten och lösa tekniska problem Leda tekniska utbildningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gedigen kunskap omvärmepumpar, särskilt luft/vatten-system Minst några års erfarenhet inom fältet, antingen som installatör eller tekniker, alternativt i en liknande roll där du hanterat teknisk support och reklamationer Certifikatkategori 1 F-gas är meriterande Mycket god kommunikation i skrift och tal på svenska samtgod kommunikation i skrift och tal på engelska B-körkort Vi söker dig som är socialt säker och har en naturlig förmåga att kommunicera tydligt och effektivt – oavsett om det handlar om att vägleda kunder, utbilda installatörer eller samarbeta med leverantörer. Du kan anpassa ditt sätt att kommunicera beroende på situation och person, och är trygg i din kunskap samtidigt som du kan förmedla den på ett pedagogiskt sätt. För att lyckas i rollen behöver du ha en stark förmåga att planera och strukturera ditt arbete, särskilt under högsäsong när tempot är högt. Du kan prioritera det som är viktigastför att säkerställa att kunder får snabb och effektiv hjälp.Vi värdesätter mod – du vågar fatta beslut och står tryggt i dem. Samtidigt är du ansvarstagande och ser till att ärenden hanteras från start till mål med kundens bästa i fokus. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön: Fast månadslön, enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Blir du aktuell för tjänsten kontaktar vi dig för en inledande telefonintervju.Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-20

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Säljare till Malmö sökes omgående - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Samordnare/Beredning och Utlastning till Trio Perfekta
Ps Partner AB
Maskinoperatörer, ytbehandling

Vi söker en engagerad och strukturerad Samordnare som även ansvarar för Beredning och Utlastning. Hos Trio Perfekta får du en kombinerad och mångsidig roll där du både ansvarar för samordning av den dagliga driften och ser till att vår beredning och utlastning fungerar optimalt. Du blir en viktig nyckelperson i vår produktion och arbetar nära produktionsledaren för att säkerställa smidiga flöden och leveranser. Du rapporterar till produktionsledaren. I rollen ingår följande ansvarsområden: Samordning och planering: Finplanera den dagliga driften i samförstånd med Produktionsledare. Säkerställa att rätt personalresurser finns tillgängliga för aktuell produktion. Informera Produktionsledare vid risk för avvikelser, förseningar eller andra problem samt föreslå och genomföra åtgärder efter diskussion. Ansvara för och leda dagliga morgonmöten med fokus på daglig styrning. Samordna den dagliga produktionen för att säkerställa att vi når våra mål. Beredning och utlastning: Plocka och packa material enligt order för utleverans från pallställage/lagerautomat. Bokning av transporter och inrapportering/avrapportering av material till och från färdiglager/komponentlager i WMS-system. Säkerställa att material finns tillgängligt för produktion och att vi arbetar enligt FIFO på lagret. Upprätthålla "ordning och reda" på lagret och säkerställa att affärssystemet är korrekt uppdaterat med lagerplatser och antal. Vid behov medverka i övrig produktion och vara delaktig i förbättringsarbete. Ansvar Säkerställa att alla arbetsuppgifter inom ansvarsområdet utförs enligt gällande rutiner och instruktioner. Arbeta i linje med Trio Perfektas mål, strategier, policys samt kvalitets- och miljösystem. Finplanera och fördela personal för att optimera produktionen. Bevaka att lovade leveranstider hålls och rapportera eventuella avvikelser. Vara en förebild genom att leva efter våra värderingar: Engagemang, Mod och Ansvar. Vi söker dig som har: Erfarenhet av truck- och lagerarbete. Truckkort/Trucktillstånd (intern utbildning erbjuds om du inte redan har det). En strukturerad, noggrann och självgående personlighet. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt god datavana. Förmåga att hantera stress och arbeta lösningsorienterat. God planerings- och samarbetsförmåga. Behörighet för transport av farligt gods är meriterande. God fysisk förmåga, då tyngre lyft kan förekomma. Varför Trio Perfekta? Hos oss får du en varierad och utvecklande roll i en dynamisk miljö där vi värdesätter engagemang, ansvar och samarbete. Vi erbjuder korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka i en modern och framåtsträvande organisation. Låter det intressant? Perfekt! Sänd in din CV och svara på några frågor. Sista ansökningsdag är den 17 feb.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Personlig assistent Lomma
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

Om jobbet AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Trollhättan och Örebro. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende och serviceboende. Besök gärna vår hemsida www.oc.se Vi söker dig, med ett genuint intresse för människor och hjärtat på rätt plats. Du är positiv och har ett glatt humör med stor empati. Du sätter alltid kunden i fokus. Är lyhörd för kundens önskemål och förstår vikten av att respektera kundens hem, som även är arbetsplatsen. Du är pålitlig och ärlig, och vill utföra ditt arbete så noggrant som möjligt då du lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa. Det är en fördel om du kan prata Albanska men inte ett krav. Arbetet sker under dygnets alla timmar och tjänsten är en deltidstjänst men chans till heltid finns för rätt person. Kunden simmar regelbundet och du kommer att vara med på badhuset. Vi söker hos dig: - gilla att vara i väg på aktiviteter med brukaren - ha ett intresse för träning Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med personlig assistans sedan tidigare, men viktigast är personkemin. OmsorgsCompagniet värnar om både kunder säkerhet och trygghet samt personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

27 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Supply Chain Specialist - Xiromed
Incopia Sverige AB
Inköpare och upphandlare

Are You Xiromeds Next Supply Chain Specialist?Do you want to work with purchasing and demand planning inarole where you can make an impact, and be part of a forward-thinking organization? We are searching foran analytical and driven professional with an entrepreneurial mindset, eager to take on challenges and contribute to growth! Xiromed is a growing force in the generic pharmaceutical industry, dedicated to making healthcare more sustainable. By delivering cost-efficient therapies, we help free up resources for life-saving treatments across Northern Europe. Based in Höllviken, Sweden, our close-knit team punches well above its weight, managing operations in 10 countries and a portfolio of over 140 products. Supported by our parent company INSUD Pharma—a global industry leader with 9,000+ employees and 2 billion turnover—we combine startup agility with world-class backing. Role DescriptionAs a Supply Chain Specialist, you will play a crucial role in everything from order management to trend analysis and forecasting.You’ll work closely with commercial, production, and finance teams to align processes, optimize inventory, and contribute to strategic initiatives.With yourERP-systems experience, you’ll leverage tools like Power BI, SAPand AI to analyze trends and support decision-making.You’ll work alongside a talented team of six and report directly to our Supply ChainManager. Responsibilities Handle order placement and delivery monitoring to secure stock levels. Responsible for monthly sales and demand forecasts. Track inventory levels, transfer internal stock between sites, and maintain optimal stock availability. Analyze sales data and market trends. Provide accurate and timely sales reports to the finance team. Work closely with production teams to maintain supply chain efficiency and alignment. Lead development projects to optimize supply chain processes. Responsible for maintaining the SAP system with updated information. Who Are We Looking For?We are looking for someone who is analytical,self-driven, and curious, quick toembrace new ways of working.You have a proactive mindset, excellent communication skillsand collaborate effectively both internally and externally. Your positive attitude sets you apart, ensuring that you approach every task with enthusiasm and determination. Qualifications and Experience Purchasing and supply chain experience. A university degree, or equivalentin arelated field. Proficiency in English, both written and spoken. Spanish and German areconsidered a plus. Strong skills in ERP systems, preferably SAP. Excellent Excel skills (e.g., pivot tables and VLOOKUP). A holistic understanding and curiosity about the entire supply chain process. In this recruitment, Xiromed collaborates with Incopia - specialists in supply chain. This position refers to employment directly with Xiromed, Höllviken. For questions regarding the position or the recruitment process, please contact:Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, [email protected] 0735 18 25 45We review applications continuously; thereforewe look forward to receiving your application as soon as possible!

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Verktygsmakare Ängelholm
Today Consulting AB
Verktygsmakare

Erfaren Verktygsmakare Sökes! Vi söker en skicklig och erfaren verktygsmakare till vår kund i Ängelholm! Om du har flera års erfarenhet av att tillverka, reparera och underhålla verktyg och maskiner, är detta en fantastisk möjlighet för dig att arbeta med ett engagerat och professionellt team. Om rollen: Tillverkning och underhåll av verktyg och maskiner. Arbeta med både manuella och CNC-maskiner. Säkerställa högsta kvalitet och precision i alla produkter. Ansvara för reparationer och justeringar av verktyg och utrustning. Delta i utvecklingen av nya tekniska lösningar och processer. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet som verktygsmakare. Goda kunskaper i verktygstillverkning, ritningsläsning och metallarbeten. Erfarenhet av att arbeta med både manuella och CNC-maskiner. Noggrann, självgående och ansvarsfull. Förmåga att arbeta både självständigt och i team. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Möjlighet att arbeta med spännande och varierande projekt. Kollektivavtalade villkor och konkurrenskraftig lön. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Skicka in din ansökan och CV till oss via vår hemsida. Vid frågor eller funderingar går det bra att maila till Alexandra [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Trädgårdsarbetare Malmö - Clas Fixare
Clas Fixare AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

Frilansande Senior/Pensionär Trädgårdsarbetare Malmö - Clas Fixare Clas Fixare samlar flera hantverkarkompetenser under samma tak och har idag ett härligt team medarbetare med bred erfarenhet inom montering, snickeri, VVS och elinstallation. Clas Fixare förenklar vardagen för sina kunder genom att erbjuda tjänster för alla typer av hem och trädgård. Vill du hjälpa våra kunder att få hjälp i sina trädgårdarsamtidigt som du har ett flexibelt, självständigt och utvecklande jobb? Till Clas Fixare i Malmö letar vi nu efter Frilansande Trädgårdsarbetare. Dina arbetsuppgifter: Du kan komma att hjälpa våra kunder med all allmän trädgårdshjälp du kan tänka dig. Gräs- och häckklippning, kratta löv, ansa buskar, rensa ogräs, montera utomhusmöbler, säsongsunderhåll och mycket mer! Som Trägårdsarbetare hos Clas Fixare får du ett varierande och självständigt jobb med mycket kundkontakt. Du har flexibla arbetstider och du väljer själv när du vill jobba och med vilka uppdrag -detta gör även att du kan påverka hur mycket du tjänar. Vad erbjuder vi dig? - Kul och varierande arbetsuppgifter- Möjligheten att planera ochstrukturera din egen arbetstid- Bra lön med löneutbetalning veckovis- Hög milersättning Vem är du? En senior ellerpensionär som ärduktig på att hantera kontakter med kunder och du trivs utmärkt med att hjälpa kunderna med olika trädgårdsarbeten. Du är praktiskt lagd och har vana av att jobba med händerna och har god fysiskt form. Du kan jobba självständigt och lägger stor vikt vid att uppträda både korrekt och samtidigt ge extra god service, exempelvis genom att hålla snyggtefter dig och fråga om det är något mer kunden önskar hjälp med när du är på plats samt ger rekommendationer om andra fixartjänster. För dig är det också viktigt att komma i tid och vara effektiv. Det är också viktigt att du känner igen dig i följande: - Du har praktisk erfarenhet från arbete som trädgårdsmästare/utomhusmiljöer.- Har du erfarenhet av att jobba i servicebranschen är det ett plus- Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift- Du har B-körkort (inte ett krav) Detta är en frilansande roll med omgående start. Du jobbar över hela Malmö med omnejd. Tycker du att detta låter intressant? Vill du bli en av våra Trädgårdsarbetare? Sök tjänsten enligt nedan. Hör gärna av dig om du har frågor till [email protected] Genom att ansöka samtycker du till att Clas Fixare AB får nyttja dina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till denna rekryteringsprocess i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader. Välkommen med din ansökan!

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025