Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår anläggning i Lund. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med bilmärket XXX. Du kommer ingå iett sammansvetsat teamdär dina arbetsuppgifterhuvudsakligen innefattar: Felsökningar Motorservice Underhåll Reparationsarbete Nyckelkompetenser/förmågor:Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhetalltid står i fokus. Med din serviceinriktade ochlösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vi ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har envilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.se
Om Rollco Vi på Rollco är specialister på komponenter och lösningar för linjära rörelser. Sedan starten 1999 har vi vuxit till en internationell koncern med cirka 90 anställda och verksamhet i Sverige, Danmark, Finland, Norge, Taiwan och Italien. Som en del av Addtech-koncernen – en framgångsrik svensk företagsgrupp med över 3900 anställda – är vi i ständig tillväxt. Vår ambition? Att fortsätta expandera med fler produkter och nya marknader. Läs mer om Addtech på www.addtech.com. RollenI rollen som Quality Manager är du nyckelpersonen som driver vårt kvalitetsarbete framåt. Du säkerställer att våra rutiner och processer levererar högsta produktkvalitet till våra kunder. Med ansvar för kvalitetskontroller, avvikelsehantering, kundreklamationer och löpande förbättringar blir du en central del av vår verksamhet. Du rapporterar främst till vår Operations Manager, men fungerar också som stöd till VD i frågor som rör kvalitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Övergripande ansvar för bolagets kvalitetsarbete. Utveckla och implementera processer som uppfyller interna standarder och externa regelverk. Underhålla och säkerställa efterlevnad av kvalitetsledningssystem. Genomföra interna och externa revisioner. Hantera kunddeklarationer, hållbarhet och certifieringar. Säkerställa kvalitetskontroller och identifiera förbättringsområden. Samarbeta med leverantörer och kunder för att lösa kvalitetsbrister. Dokumentera och granska interna arbetssätt. Skapa rapporter och sammanställningar till ledningsgruppen. Vem är du? Du är en kommunikativ och lösningsorienterad person med en stark drivkraft att utveckla och förbättra. Din förmåga att prioritera och ta initiativ gör att du trivs i en roll med många kontaktytor. Du behöver ha minst 5 års erfarenhet inom tillverkande industri. Du har relevant högskoleutbildning motsvarande lägst kandidatexamen. Du har gedigen erfarenhet och kunskap av att arbeta med kvalitetsledningssystem med fokus på kontinuerliga förbättringar God kunskap om kvalitetsstandarder och verktyg som ISO 9001, ISO 14001 Hög IT-mognad, dvs. behärska Office 365, affärssystem och andra system som är relevanta för rollen. Dessutom har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Vad erbjuder vi?Hos oss möts du av en positiv företagskultur med stark lagkänsla och ett nära samarbete mellan kollegor. Våra ledord – Customer, Care, Commitment – speglar vårt arbetssätt och engagemang för både kunder och medarbetare. Vi erbjuder en nyckelroll i ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter, moderna lokaler nära Väla i Helsingborg och en arbetsmiljö som präglas av gemenskap och professionalitet. Intresserad?Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, med start enligt överenskommelse. AnsökanSkicka in ditt CV senast 2025-01-30. Frågor?Kontakta Lena Hallkvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget: Företaget finns i Malmö sedan 100 år och är ett familjeägt och hållbarhetsdrivet företag som erbjuder premiumprodukter för installation, renovering och underhåll av kvalitetsgolv. De utvecklar och tillverkar lacker, limmer, oljor, rengöringsprodukter och slipmaskiner. Deras produkter säljs till såväl hantverkare och parkettfabriker som direkt till konsumenter. Företaget är en global koncern med huvudkontor i Malmö, dotterbolag i 17 länder, och fabriker i Malmö, Tyskland och USA. Det är ett ekonomiskt stabilt företag i stark tillväxt med sund personalpolitik. Hos detta företag är du del av ett team som ligger i framkant vad gäller innovationer och som uppmuntrar nya idéer hos sina medarbetare. Om tjänsten: Till produktionen söker vi nu en skicklig processoperatör. Som processoperatör arbetar du med tillverkning och tappning av företagets produkter enligt veckoplanering med hjälp av processdatorsystem. Du styr och övervakar driften på din avdelning och arbetar noggrant i enlighet med gällande instruktioner. Du kommer att beställa insatsmaterial och sköta återrapportering av orders. Det är en bred tjänst som kräver mycket eget ansvar. Lyft i arbetet kan förekomma. Då det förekommer truckkörning i arbetet är truckkort samt erfarenhet av truckkörning ett krav. Tjänsten löper på heltid och följer 2-skift där du varannan vecka kommer att arbeta 6.00-14.30 måndag – fredag, och varannan vecka 14.15-23.45 måndag – torsdag. Om dig: Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och strukturerad. Som person är du flexibel och en teamspelare med god förmåga att kommunicera där du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Du är en initiativrik person med ansvarskänsla som inte är rädd för att lösa problem. Har du kunskap inom SAP och tidigare erfarenhet av arbete inom processindustrin är det meriterande. Det läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt: Företaget arbetar för jämställdhet samt för en drogfri arbetsplats. Tjänsten är en direktrekrytering via PIKE Personal. Varmt välkommen in med din ansökan. PIKE Personal verkar som en extern HR-Partner där vi bistår våra kunder med personallösningar. Vi arbetar med rekrytering och personaluthyrning för såväl tjänstemän som kollektivpersonal – från kontor till produktion.
I Höganäs kommunkoncern smälter lokal passion samman med en utmanande attityd som säger "vi kör". Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som brinner för att göra vardagen för kommunens invånare lite bättre, varje dag. Hos oss i Höganäs kommer du inte bara att skapa mening utan också leverera verklig nytta till samhället. På Höganäs Omsorg AB, kommunens eget omsorgsbolag, är vi inte bara anställda; vi är passionerade livsförbättrare som varje dag går till jobbet med ett enda mål – att göra livet bättre för våra omsorgstagare. Med hjälp av innovation och digitalisering klurar vi ut hur vi kan bli bättre och med både hjärta och hjärna ger vi allt. Vi strävar efter att gå den extra milen, skapa en atmosfär av trygghet och främja självständighet för dem vi är till för. ARBETSUPPGIFTER Vill du ha ett jobb där du gör skillnad på riktigt? Där du får utvecklas och möta fantastiska människor? Då ska du jobba med oss i sommar! Höganäs Omsorg söker engagerade och omtänksamma personer för sommarvikariat inom funktionsstöd. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete där du är hjäten i någon annans vardag. Du får chansen att växa som person och utveckla egenskaper som empati, kreativitet och mod. Inom Funktionsstöd arbetar du stödjande och handledande med ett pedagogiskt arbetssätt för att våra omsorgstagare i vardagen, så långt det är möjligt, ska kunna leva som andra med livskvalité, goda levnadsvillkor och delaktighet. Våra verksamheter arbetar med alla åldrar och omsorgstagarnas behov skiljer sig från varandra, bland annat personer med mildare funktionsnedsättning med behov av pedagogiskt stöd till personer med grav funktionsnedsättning med större omvårdnadsbehov. Vi erbjuder vikarietjänster inom : - grupp-/ serviceboende Vi erbjuder månadsvikariat. Citat från våra tidigare sommarvikarier; "Jag har haft en väldigt fin sommar på mitt sommarvikariat inom LSS. Jag har lärt mig väldigt mycket både om mina omsorgstagare, men även om mig själv." Oavsett vilken verksamhet du kommer att arbeta inom så får du självklart en gedigen introduktion så att du känner dig säker i din roll. I denna rekrytering sker urval och tillsättning löpande ända fram till sista ansökningsdag. KVALIFIKATIONER Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och att du har en vilja och nyfikenhet att lära mer. Du är trygg, engagerad, självständig och har en god kummunikativ förmåga. Du vill hjälpa människor att leva sitt bästa liv Du får gärna ha någon form av utbildning och/eller erfarenhet i yrket men det är inget krav. Krav: Du ska ha fyllt 18 år. • För vissa tjänster/placeringar behöver du ha B-körkort. • Du ska kunna genomföra ett godkänt delegeringsprov tillsamman med en sjuksköterska Du behöver goda kunskaper i svenska språket så går du vidare i rekryteringsprocessen får du genonföra ett språktest. För att kunna ha en så god sommarplanering som möjligt ser vi positivt på om du kan arbeta sammanhängande minst 6 veckor under perioden v.24-35, ännu bättre om du kan arbeta hela sommaren! Introduktion sker utöver dessa veckor. Hos oss arbetar du varierande arbetstider så som dag/kväll, natt samt helg, beroende på verksamhet. Variationen gör att du även hinner njuta av sommaren vid sidan av jobbet. Friskvårdsförmån; Vi vill att du ska må bra när du jobbar hos oss. Därför har vi ett välutvecklat friskvårdsarbete där även du som är månadsvikarie får friskvårdsbidrag. För dig som är undersköterska, sedan den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att det krävs ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska. Du kan läsa mer om de nya lagkraven här: https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/information-om-skyddad-yrkestitel/ Innan en anställning begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen välj Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Det är viktigt att du lämnar referenser gärna från arbetsledande befattning. Möjlighet att fortsätta hos oss efter sommaren. Sök nu och börja din resa mot ett sommarjobb du aldrig glömmer! Vill du starta tidigare? Inga problem vi behöver extra personal redan nu. ÖVRIGT "Höganäs kommun ska i alla sina rekryteringar sträva mot en jämnare fördelning mellan könen och en ökad representation av övriga olikheter inom kommunens olika verksamheter" - så står det i våra "Aktiva åtgärder för jämställdhet och mångfald". Det är inte alltid enkelt, men vi jobbar för detta varje dag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess i Höganäs kommun använder vi rekryteringsverktyget Offentliga Jobb/Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Offentliga Jobb genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.
Vill du vara med och skapa verklig förändring i människors liv? Vi på Yrkescentrum söker en engagerad Rekryterare med säljerfarenhettill vårt team i Malmö. Vi söker en person som har lätt för att knyta kontakter, som harmycket driv och engagemang ochsom vill arbeta med rekrytering. Viktigt för tjänsten: Kommunikativ förmåga: Du har lätt för att knyta kontakter Du är kommunikativ, övertygande och trygg i kundmöten. Du bygger förtroende och nätverk med både kunder och kollegor. Säljerfarenhet: Du har tidigare erfarenhet av försäljning och vet vikten av att tänka lösningsorienterat. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot höga kvalitetsstandarder. Service och affärsfokus: Du är lyhörd och sätter kundens behov i centrum. Du tillämpa Yrkescentrums metoder och arbetssätt för att säkerställa hög kvalitet på tjänsten. Du är noggrann och strukturerad när det gäller att följa upp deltagarnas utveckling och säkerställa att de får rätt stöd för att nå sina mål. Har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade program så som ordbehandlings- och presentationsverktyg, epost och internet. Struktur: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus och levererar alltid med kvalitet. Du är självgående och har ett starkt driv att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling. Du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Yrkescentrum arbetar enligt strukturerad modell med fokus på ny sysselsättning till våra deltagare.Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra sökande att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla befintliga kundkontakter och aktivt bearbeta nya kunder. Genomföra individuella möten med deltagare för att stötta och vägleda dem i deras processer. Hantera administration, planering och säkerställa leverans av hög kvalitet. Planera och genomföra föreläsningar och workshops. Du kommer att arbeta som ensam ansvarig rekryterare på vårt kontor men ingår i ett hjälpsamt och stöttande team av medarbetare på Yrkescentrums övriga kontor. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för tjänsten. Ansökningar som inte uppfyller kompetenskraven kommer inte att hanteras utan avvisas direkt. Kompetenskrav Alternativ 1 Du har minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Alternativ 2 Du har minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå och du har minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden: Arbetsledning med personalansvar Rekrytering Omställningsarbete för arbetssökande Studie- och yrkesvägledning Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration) Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor Arbete med social- och gruppsykologi Karriärvägledning Anställningsvillkor: Tjänsten är på 50 %, med arbetstid mån-fre. Inget distansarbete. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Nu söker vi på Origo Group flera positiva och sociala intervjuare till ett spännande projekt i Skåne. Arbetet är att dela ut enkäter till människori bla. kollektivtrafik. Med start februari 2025 och 12 veckor framåt. Intervjuer hålls i januari 2025. Vad kan vi erbjuda dig? Ett arbete med variation och miljöombyte där du får träffa många olika typer av människor där du har stor möjlighet till att arbeta dag-, kväll. Vi erbjuderen behovsanställningdär du har stor möjlighet att påverka din egna arbetstid. Lön från bostad till arbetsort Möjlighet att påverka din arbetstid Ett socialt arbete Möjlighet att få resa i arbetet Utbildning får du av oss, men tidigare erfarenhet av intervjuarbete är meriterande. Bli en del av vår personalpool och få tillgång till fler projekt Vem är du? Du är 18+, noggrann, flexibel och gillar att möta människor. Du tar stort ansvar och kan jobba självständigt, men också i team. Du behöver också känna dig bekväm med grundläggande teknik.Det är även enstor fördel om du känner dig bekväm med att gå i rörande fordon. Vi vill ha en blandad intervjuarstab, så kom precis som du är! Ansök redan idag!
OM FÖRETAGET Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen. Vasakronans egna co-working koncept - Vasakronan Arena Under fjärde kvartalet 2020 lanserade Vasakronan deras egna co-working satsning ”Vasakronan Arena”. Det nya konceptet ger deras hyresgäster ett attraktivt co-working alternativ. Baserat på Vasakronans stora kundbas, de bästa lägena, deras långtgående hållbarhetstänkande och erfarenhet av kontorsutveckling kan de erbjuda ett koncept som sätter effektivitet och produktivitet i fokus. Arena Triangeln, som är Vasakronans första Arena i Malmö, är placerad i absolut bästa läge mitt i Triangelns köpcentrum. Här finns opera, konst, puls, folkvimmel och Malmös största handelsutbud alldeles utanför porten. Dessutom är Arenan granne med Pildammsparken och har en direkt närhet till kommunikationer som tar en vidare ut i Malmö, Sverige eller resten av världen. Arena Triangeln erbjuder 100 flexibla arbetsplatser i en inspirerande och dynamisk miljö, tolv mötesrum utrustade med smart teknik och 95 butiker, restauranger och caféer i galleria Triangeln. Det kommer även att finnas möjlighet att hyra ett alldeles eget arenakontor. Självklart finns det flertalet lounger för event, mingel eller en trevlig pratstund i en av de sköna fåtöljerna. På Arenan är det stort fokus på service och välmående. En arbetsplats utöver det vanliga! Alla material är noga utvalda och med hjälp av ljud, ljus och doft har man skapat en arbetsplats för alla att trivas på. Smart teknik och funktion är ledorden och varje yta ska förse en med nya intryck. Läs mer om Arena Triangeln här: https://vasakronan.se/arena/arena-triangeln/ OM TJÄNSTEN PÅ 80% I rollen som Arenavärd/Receptionist är du ansiktet utåt för Arena Triangeln. Din främsta uppgift är att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna genom att leverera enastående service till besökare och hjälpa hyresgäster och medlemmar med deras löpande frågor. Som Arenavärd på Arena Triangeln kommer du att arbeta tätt tillsammans med vår Site Manager. Gemensamt ansvarar ni för bokningar av konferensrum, besvarar medlemmarnas frågor och ordnar med diverse cateringar.Du tar emot besökare och tar hand om konferensgäster och medlemmar genom att ordna frukostar, luncher och fikapauser på ett trevligt och professionellt sätt.En del av dina uppgifter inkluderar att skriva offerter och bekräftelser till nya medlemmar, vilket kräver att du har ett öga för detaljer.Du kommer även att hantera paket och post, samt säkerställa att våra mötesrum och allmänna ytor alltid är i fint skick. Det är viktigt att du välkomnar både medlemmar och övriga gäster med professionell och personlig service. Om du dessutom har datorkunskaper i Excel och PowerPoint är det meriterande. Du är anställd hos Carotte och arbetar 80% på Arena Triangeln med start i februari 2024. Arbetet är förlagd under vardagar, kontorstider.DIN PROFILVi söker en energisk och noggrann person som går igång på att bygga relationer och ge bästa möjliga service till gästerna. Du bör även vara en initiativtagare med en vilja att ta ansvar och arbeta effektivt i grupp. Att ha en hög servicenivå tillsammans med en positiv inställning utgör grunden för tjänsten. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotell och konferens samt mötesbokning. Du bör vara självgående, flexibel och ha en hög nivå av servicekänsla då du kommer att samarbeta med medlemmar från olika branscher.Du har arbetat inom organisationer där hög servicestandard varit i fokus. Du älskar mötet med människor och är energisk, positiv och initiativtagande. Ditt fokus ligger alltid hos kunden och du drivs av att leverera en god serviceupplevelse i alla lägen. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med coworking och i en serviceorienterad roll.VI SÖKER DIG SOM HAR Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller hotellreception. God datavana och van att arbeta med digitala tjänster Erfarenhet av konferensteknik (meriterande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Placering: Vasakronan Triangeln, Malmö I denna process samarbetar Vasakronan med Carotte Staff. Vi tar inte emot ansökningar via mail.Eventuella frågor hanteras direkt av rekryteringsansvarig Natalie Fjellströmpå [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sökord: värd, värdinna, reception, Malmö, hotellreception, coworking
Detta är en direktrekrytering till bolaget i samarbete med Responsa Customer Experience Lead - Forma framtidens kundservice inom e-handel Är du en inspirerande ledare med passion för kundservice? Vill du vara med och skapa exceptionella kundupplevelser i ett dynamiskt team? Då kan rollen som vår nya Customer Experience Lead vara perfekt för dig! Om rollen Som Customer Experience Lead blir du navet i vår kundserviceorganisation. Du kommer att leda, inspirera och utveckla ett team av engagerade kundservicemedarbetare, samtidigt som du aktivt deltar i det dagliga arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att vi levererar service i världsklass och skapar positiva, minnesvärda kundupplevelser. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att leda och fördela det dagliga arbetet i kundtjänsten. Vara en förebild och inspirationskälla för dina medarbetare.Sprida positiv energi och uppmuntra till excellent kundservice. Ansvara för kommunikation och samarbetet med våra outsourcingpartners. Samverka nära med andra avdelningar för att skapa en sömlös kundresa. Hantera eskaleringar och lösa komplexa kundärenden samt jobba med NPS och följa upp statistik Vi söker dig som:Har erfarenhet av ledarskap inom kundservice eller liknande rollÄr en naturlig lagspelare med förmåga att motivera och engagera andraHar en positiv attityd och kan hålla huvudet kallt i stressiga situationerÄr lösningsorienterad och kan hantera komplexa kundärendenHar utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligtBrinner för att leverera enastående kundupplevelser Vi erbjuder:Möjlighet att forma och utveckla vårt kundsserviceteamEn dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och ständig förbättringChansen att göra verklig skillnad i våra kunders vardag Arbetet utförs på plats på vårt kontor som ligger i centrala Stockholm Är du redo att ta lead i att skapa fantastiska kundupplevelser? Ansök idag och bli en del av vårt team!
I rollen som Underhållskoordinator kommer du att ingå i underhållsorganisationen där du får en viktig roll i att planera och bereda för anläggningsåtgärder såsom underhållsaktiviteter och anläggningsprojekt. Vi har genomgått en resa innefattande verksamhetsutveckling och utbyte av olika system, bland annat vårt underhållssystem.Du kommer attvara en av två nyckelpersoner i att etablera och upprätthålla nya arbetssätt där förvaltandet av anläggningen som helhet står i fokus. Du kommer ansvara för den långsiktiga underhållsplaneringen och vara en del i att implementera det strategiska underhållsarbetet samt bereda projekt som skall genomföras på anläggningar. Du kommer att arbeta brett i organisationen och agera spindeln i nätet för att samordna underhållsåtgärder och projekt med övriga avdelningar inom gasnätsverksamheten. Dina arbetsuppgifter Ansvara för underhållsprocessen "Beredning och Planering" Stötta underhållspersonal dagligen i planeringsarbetet Fastställa samthålla veckoplaner aktuella Samarbeta med externa aktörer för en effektiv underhållsstrategi Säkerställa att underhållsplaner är uppdaterade Tillsammans med Asset Management implementera strategiskt underhållsarbete Delta i verksamhetsutveckling för att nå övergripande mål Planera löpande arbete inom besiktningsverksamheten Delta i eller driva anläggningsprojekt och förstudier Ansvara för systemadministration i MaintMaster inkl. uppdateringar och stöd Implementera förråds- och reservdelshantering inom avdelningen Värt att veta Rollen kommer att stötta två avdelningar där du tillsammans med två kompetenta team om 10 Underhållsingenjörer och 8 Besiktningsmän bidrar till att hålla leveransen igång med högsta möjliga effektivitet och kvalitet. Du kommer att rapportera till Underhållschefen för vår gasverksamhet. Tjänsten är på heltid, med start enligt överenskommelse. Anställningsort är vid huvudkontoret iMalmö alternativt iGöteborg.Som anställd hos Nordion Energi kan du komma att bli krigsplacerad, utifrån totalförsvarets behov. Vissa roller är placerade i säkerhetsklass och svenskt medborgarskap kan därför vara ett krav. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Om tjänsten är inplacerad i säkerhetsklass kommer även en registerkontroll att ske. Våra förväntningarVi ser att du har: erfarenhet av underhållsarbeteinom industrin, energi eller annan bransch där planering och beredning är centralt kunskap om tekniska system och utrustning som används inom verksamheten-erfarenhet av att utveckla och implementera underhållsprocesser och strategier erfarenhet av att delta i eller driva projekt, såsom anläggningsprojekt eller implementering av nya system erfarenhet av att analysera och använda data för att optimera underhållsarbetet-erfarenhet av arbete med underhållssystem (t ex MaintMaster, Maximo, SAP PM) teknisk utbildning, t.ex. inom maskinteknik eller underhållsteknik flytande kunskaper i svenska ochengelska ital och skrift körkort behörighet B För att lyckas i rollen ser vi att du har förmågan att självständigt driva arbetet framåt med ansvar och ett helhetsperspektiv. Rollen innebär arbete över flera delar av organisationen, vilket kräver vana vid många kontaktytor, god samarbetsförmåga och stark kommunikationsförmåga. Du är flexibel, anpassningsbar och trivs med att arbeta både strategiskt och operativt. Vi värdesätter också din lösningsorienterade inställning och förmåga att skapa och vårda relationer.AnsökanVi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du vara med där Skånes viktigaste journalistik skapas? Sydsvenskan är ett av landets ledande mediehus och når över 300 000 läsare varje dag.Nyhetsälskare i hela Skåne tar del av våra nyheter och tjänster, framför allt på sydsvenskan.se och i papperstidningen.Vi granskar, nyhetsrapporterar, berör och underhåller och vill vara skåningarnas källa för både nytta och bildning. Älskar du journalistik och vill vara med och berätta om det som händer – då ska du söka jobb på Sydsvenskan i sommar och våra redaktioner i Lund och Malmö. Vi söker dig med erfarenhet av nyhetsmedier. Ett plus är kännedom om regionen, sydvästra Skåne. Och kan du tala något relevant extra språk, som till exempel arabiska, är det ännu bättre.Här kan du lyssna på Bonnier News podcast Drömjobbet där två tidigare sommarvikarier bl.a. berättar varför lokaljournalistik är en så bra plantskola för unga journalister och hur man får störst nytta av sitt sommarvikariat: "Det finns en fruktansvärt stor kompetens inom lokaltidningarnas väggar".Din ansökan ska innehålla cv samt vilken/vilka roller du är intresserad av. Tjänsten kräver körkort (här kan dock undantag göras för vissa redaktioner). Till i sommar behöver vi: - Fotografer/bildjournalister - Reportrar - Sportreportrar - Printredaktörer - Webbredaktörer Frågor om tjänsterna:Camilla Sylvan, redaktionschef, [email protected] Fackliga frågor:Jens Nilsson, [email protected] Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat. Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!
Välj ett jobb för att visa detaljer