Packare, livsmedelsbranschen
Logent AB
Maskinoperatörer, kött- och fiskberedningsindustri

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i livsmedelsproduktion som packningsoperatör! Kundenfinns i Malmö ochproducerar kött- och charkprodukter. Arbetsuppgifterna består utav att packa och kvalitetssäkra produkter längs ett löpande band, samt ansvara för att ställa maskiner och byta förpackningsmaterial.Arbetet sker i en kall miljö och det förekommer tunga lyft. Det är därför viktigt att du är i god fysisk form. Som person är du initiativrik, stresstålig och ordningsam. Då majoriteten avarbetet sker i grupp är du även social och ensann lagspelare! Krav för tjänsten: » Du är bekväm med att arbeta med rått kött (nöt, fågel, vilt, fläsk) » Du har tidigare arbetslivserfarenhet av producerande verksamhet » Du besittergod förmåga att tala, skriva och läsa svenska » Du har körkort B Meriterande för tjänsten: Tidigare arbetslivserfarenhet inom livsmedelsbranschen, gärna inom kött-, chark- eller slakteribranschen Tidigare arbetat som maskinoperatör/maskinställare Tidigare erfarenhet av ledarskap, t.ex. teamleader Tidigare arbetsvana och/eller kännedom kring kvalitetsledningssystem som till exempel LEAN eller 5S Truckkort enligt TLP 10 God förmåga att tala, skriva och läsa engelska Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående. Arbetstiderna är tvåskiftsgång måndag-fredag.Tjänsten är en anställning hos Logent som ambulerande bemanningskonsult.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Truckförare (motviktstruck med möjlighet att bli lageransvarig) sökes ti...

VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig.Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Till vår kund i Malmö inom fordonslogistik söker vi nu en duktig motviktstruckförare. Arbetstiderna är måndag till torsdag 07-15.45 samt fredagar 07-14.55. Trucken kör på diesel och arbetet är förlagt mestadels utomhus. Man kör alltså mellan avdelningar på området och levererar mellan lager och avdelning(ar). Då kunden arbetar med bilar är lasten varierande i storlek och vikt då det kan vara olika typer av bildelar. 2024 års lönenivå är 189kr/h + 6kr/h ATF i grundlön + ev ÖT/OB. Tjänsten är en konsultanställning med möjlighet till fast anställning direkt hos kunden längre fram samt så kommer tjänsten som lageransvarig att bli tillgänglig under våren. DIN PROFIL Vi söker dig som är en duktig motviktstruckförare med giltigt truckkortoch som inte har några problem med att arbeta utomhus. Kanske har du även ett intresse för bilar. Som person är du ansvarstagande, social och framåt. Du tar ägandeskap för ditt arbete och är noggrann. Meriterande är om du även har manuellt B-körkort. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Säljare heltid sökes för operatören Tre
Nollsjutrefem AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatani centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på enstabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

17 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Customer Relations Representative - Deltid
Bygghemma Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Omdu är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. TjänstgöringsgradVi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sommarvikarier till äldreomsorgen
Höörs kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Höörs kommun erbjuder vård och omsorg till personer i särskilt- och ordinärt boende. Utifrån ett hälsofrämjande och salutogent förhållningssätt arbetar vi för den enskilde medborgarens känsla av sammanhang genom att fokusera på meningsfullhet, begriplighet och hanterbarhet. Som anställd i Höörs kommun kan du förvänta dig att bli bemött av dina kollegor med ett professionellt förhållningssätt och god serviceanda. Vi har ett uttalat medborgarperspektiv, ett kommunikativt ledar- och medarbetarskap och tydliga mål och strategier. ARBETSUPPGIFTER Vi arbetar med den enskilda medborgarens känsla av sammanhang. Du ska arbeta aktivt under dina arbetspass för medborgarens välbefinnande utifrån medborgarens dagsform. Du har en empatisk förmåga, arbetar funktions- och aktivitetsstödjande och har ett salutogent förhållningssätt. Det är medborgarens behov som styr vårt arbete vilket innebär att din inställning och ditt engagemang kommer vara av stor betydelse för hur dagarna blir. Du är en teamspelare! Arbetet innebär sedvanliga vård- och omsorgsinsatser inom kommunal verksamhet, så som personlig omvårdnad, läkemedelsdelegering samt att aktivt dokumentera i vårt dokumentations- och hanteringssystem.  Hos oss är det viktigt att aktivt delta och medverka till ett bra arbetsklimat där vi hjälps åt i de vardagliga arbetsuppgifterna. KVALIFIKATIONER För arbete inom ovan angivna enheter söker vi i första hand dig som är utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet från vård och omsorg. Vi ser att du kan arbeta självständigt, strukturerat, samt att du är lyhörd för medborgarens behov och är trygg i din yrkesroll.  Som person är du engagerad, har ett gott bemötande och sätter medborgaren i centrum. För att kunna arbeta efter medborgarens behov behöver du ha lätt för att samarbeta med andra professioner och andra intressenter kring medborgaren. Arbetet ställer krav på flexibilitet och god kommunikation- och samarbetsförmåga.  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du är redo att anamma social sektors värdegrundsord: ANSVAR BEMÖTANDE RESPEKT TILLIT. Du behöver behärska det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med medborgaren, anhöriga och kollegor i tal och skrift. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sommarvikarier till omsorg om personer med funktionsnedsättning
Höörs kommun
Vårdare, boendestödjare

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Höörs kommun erbjuder vård och omsorg till personer med fysisk eller psykisk funktionsnedsättning, i verksamheterna social psykiatri, gruppbostäder enligt LSS, korttid (LSS) och fritids för barn med funktionshinder samt personlig assistans. Utifrån ett hälsofrämjande och salutogent förhållningssätt arbetar vi för den enskilde medborgarens känsla av sammanhang genom att fokusera på meningsfullhet, begriplighet och hanterbarhet. Som anställd i Höörs kommun kan du förvänta dig att bli bemött av dina kollegor med ett professionellt förhållningssätt och god serviceanda. Vi har ett uttalat medborgarperspektiv, ett kommunikativt ledar- och medarbetarskap och tydliga mål och strategier. ARBETSUPPGIFTER Vi arbetar med den enskilda medborgarens känsla av sammanhang. Du ska arbeta aktivt under dina arbetspass för medborgarens välbefinnande utifrån medborgarens dagsform. Du har en empatisk förmåga, arbetar funktions- och aktivitetsstödjande och har ett salutogent förhållningssätt. Det är medborgarens behov som styr vårt arbete vilket innebär att din inställning och ditt engagemang kommer vara av stor betydelse för hur dagarna blir. Du är en teamspelare! Arbetet innebär sedvanliga vård- och omsorgsinsatser inom kommunal verksamhet, så som personlig omvårdnad, läkemedelsdelegering samt att aktivt dokumentera i vårt dokumentations- och hanteringssystem.  Hos oss är det viktigt att aktivt delta och medverka till ett bra arbetsklimat där vi hjälps åt i de vardagliga arbetsuppgifterna. KVALIFIKATIONER För arbete inom ovan angivna enheter söker vi i första hand dig som är utbildad stödpedagog, stödassistent,  handledare eller personlig assistent med erfarenhet från vård och omsorg. Vi ser att du kan arbeta självständigt, strukturerat, samt att du är lyhörd för medborgarens behov och är trygg i din yrkesroll. Har du dessutom vidareutbildning inom psykiatri, LSS eller annan specialistkunskap är det meriterande. Vi ser att du kan arbeta självständigt, strukturerat, samt att du är lyhörd för medborgarens behov och är trygg i din yrkesroll.  Som person är du engagerad, har ett gott bemötande och sätter medborgaren i centrum. För att kunna arbeta efter medborgarens behov behöver du ha lätt för att samarbeta med andra professioner och andra intressenter kring medborgaren. Arbetet ställer krav på flexibilitet och god kommunikation- och samarbetsförmåga.  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du är redo att anamma social sektors värdegrundsord: ANSVAR BEMÖTANDE RESPEKT TILLIT. Du behöver behärska det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med medborgaren, anhöriga och kollegor i tal och skrift. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Besiktningstekniker till Carspect Helsingborgsvägen i Hässleholm
Carspect AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Helsingborgsvägen i Hässleholm. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!

17 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Äventyrsguide sökes till Upzone Åhus
Upzone Äventyrsparker AB
Guider och reseledare

Är du vår nästa stjärninstruktör som trivs lika bra på hög höjd som på marken?Vi tar även emot engelsktalande ansökningar. Om Upzone Upzone är idag ett vältjäntäventyrsbolag med flera äventyrsparker runt omi landet. Vi erbjuder aktiviteter och event för privatpersoner, grupper och företag i alla dess former. Både på höjden och på marken. Din roll - Äventyrs/eventguidemed räddningsansvar minst 18 år Att jobba som äventyrsguide med räddningsansvar, är ofta spännande och fartfyllda dagar som aldrig är den andra likt. Du arbetar utomhus i våra höghöjdsbanor och att klättra på hög höjd blir din vardag. Arbetet består till stor del av att coacha och instruera våra gäster i hur man använder vår utrustning och tar sig igenom våra banor. Ett stort ansvar du som äventyrsguide har är att vid behov hjälpa de deltagare som behöver, att ta sig ner från banan till marken igen.Utöver att jobba i vår höghöjdsbana kommer du också att bli utbildad i att hålla i våra andra upplevelser, såsom Escape games och andra lagaktiviteter dettaingår i din roll när du får jobb hos Upzone. Så därför är det extra viktigt att du tycker det är kul att hålla i spel och event för våra gäster.Det går att söka denna tjänst även om du ännu inte är 18 år, men du blir det under våren/ tidig sommar. För er under 18år kommer vi gå ut med en annons närmare sommaren där du kan söka till vår andra roll instructure utan räddningsansvar.Vi erbjuder En trivsam arbetsmiljö ute i naturen med glada och engagerade kollegor Ett omväxlande arbete med varierande arbetsuppgifter Ett utvecklande jobb i en spännande bransch Utbildning IAPA (International Adventure Park Association) Dinprofil Bekväm med att jobba på hög höjd och vill ha naturen som en arbetsplats, oavsett väder Ansvarstagande, har en god samarbetsförmåga och ser lösningar istället för problem Bekväm med att prata framför en grupp Serviceinriktad och vill ge det där lilla extra till våra gäster Fysisk aktiv Låter det här som en roll för dig? Vill du få möjligheten att både kunna påverka och bidra till Upzones framgång? Ansök idag!Arbetstid Vi erbjuder jobb från och med 1 april - till oktober.Vi har alltid öppet helger och röda dagar.Under lågsäsong April-Juni/September-OktoberBehöver vi dig även på vissa vardagar, när vi fått in bokningar från skolor/föreningar och företag. Därför är det bra att förbereda sig på att vara flexibel i sina arbetstider.Högsäsong Midsommar-Slutet på AugustiEfter midsommar är parken öppet varje dag och här kommer vi behöva dig tillgänglig minst50-75%,men även här är det bra att kunna vara flexibel med sina arbetstiderdå vi öppnar upp parken efter behov från våra gäster. Vi kommer presentera ett färdigt grundschema, så du redan vet hur mycket du kommer få jobba som minst. Sen kan det självklart tillkomma fler arbetspass beroende på bokningsläge under säsongen. AnställningsdetaljerNär: April 2025 - Oktober 2025Omfattning: Säsongsanställning

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Vikariat Salladsbaren på ICA Kvantum Malmborgs Limhamn!
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

ICA Kvantum Malmborgs på Limhamn ägs och drivs av familjen Malmborg.Hos ICA Kvantum Malmborgs möts smaker, dofter och människor som i gamla tiders butiker. De står för en stark lokal färskvaruprofilering med maten, människan och miljön i fokus. Butiken är en mötesplats för matälskare! Tjänst För kunds räkningsöker vi dig som vill arbeta i butikens salladsbar.Vi söker dig somtrivs att arbeta i en manuell avdelning med fräscha råvaror.Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar.För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor renlighet och noggrannhet. Tjänsten kräver att du kan arbeta självständigt då duska skapa en säljande och inspirerandeavdelning. Butikenhar ett noga utvalt sortiment i salladsbarenoch att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Vi söker dig som gillar mat. Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare.Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning. Meriterande Tidigare arbetat i dagligvaruhandeln, café eller liknande. Du har haft beställningsansvar sedan tidigare. Kan börja arbeta omgående. Anställning Måndag-fredag kl 06:00-12:00. Chans till extraarbete på helger. Start snarast, senast vecka 8. Vikariat på 8-10 veckor, kan bli förlängt.Lön enligt handelsavtal. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast.Rekrytering Tjänsten avser en anställning där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning.Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Städare med erfarenhet

Rena Hem Syd är ett företag som utför städtjänster mot företag och privatpersoner i Helsingborg, Höganäs och Klippans kommun. Vi utför flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning och tömningar. För oss är det viktigt att leverera proffsiga städningar med hög kvalitet. Just nu söker vi en stjärna till vårt flyttstädningsteam. Arbetet gäller en visstidsanställning med start omgående. Personen vi söker: Du bör vara flexibel med dagar och tider. Kan starta omgående. Du behöver ha körkort och tillgång till egen bil. Erfarenhet från branschen är mycket viktigt. Du behärskar svenska språket. Skicka din intresseanmälan, cv och personligt brev med bild, fullständigt namn, ålder och adress till: Jennifer Andreasson på [email protected] Vi hanterar enbart ansökningar som innehåller all information vi efterfrågar. Anställning sker löpande. Vid rekrytering begär vi ett utdrag ur belastningsregistret.

16 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025