Job DescriptionWe are seeking a motivated and talented Junior Technical Assistant to support the Senior Manager of Manufacturing Process and Controls GBPO. This position offers an excellent opportunity for a recent graduate to gain valuable global experience in a dynamic and innovative environment. In this role, you will contribute to the development and maintenance of essential documentation for our Quality Management Systems transformation, including Global Standard Operating Procedures and User Requirements. You will also play a key role in establishing and managing business systems that support our network of process experts across manufacturing sites, ensuring smooth coordination of meetings, effective stakeholder management, and clear communication. Additionally, you will collaborate closely with the GBPO on test-and-learn initiatives and pilot programs, providing support throughout the development cycle of innovative production processes and technologies. If you are eager to learn, thrive in collaborative settings, and are excited about contributing to the advancement of manufacturing processes, we encourage you to apply. Qualifications You are arecent graduate with a bachelor’s degree in a process-related engineering field, such as Chemical, Food, Materials, or Industrial Engineering. You have excellent English skills, written and verbal. A second, third language is a plus. You have strong communication and coordination skills to work effectively with global teams. Personal Qualities We are looking for someone with a proactive mindset and a passion for innovation, who thrives in dynamic and collaborative environments. Strong organizational skills, attention to detail, and a genuine enthusiasm for learning and contributing to the advancement of manufacturing processes are essential. The ideal candidate is a natural problem-solver with excellent communication abilities and a drive to make an impact. Company DescriptionOur client isa new consumer health company, is on a mission to become a digital-first leaderin the industry. They're investing heavily in aligning our manufacturing technology strategy with theirglobal strategy, focusing on data, digital, and automation to elevate our supply chain capabilities. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. SalaryAs agreed. Admission and ApplicationFull time, office hours. Our client wishesto start27-jan-2025 and the assignment is expected to run for at least 10 months, with the possibility of extension. You will be employed by JobBusters and workas a consultant for our exciting client in Helsingborg.Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Nova i Lund. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion!Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden.Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta.Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå.IMalmö har vi i nulägettre verksamheter;Heat Malmö, Heat Hyllie och Heat Rättscentrum. Heat Malmö ärbelägen i Toftanäs och har öppet mån-sön både dag- och kvällstid. Restaurangen producerar och levererar maten till de övriga restaurangerna.Om tjänsten: Våra köksmästare arbetar i den dagliga driften och ansvarar för matkvalitet, råvaruinköp, lagerhållning, egenkontroll och inventering. Du leder det dagliga arbetet på restaurangen tillsammans med restaurangchefen. Du arbetar främst dagtid måndag-fredag men kvälls- och helgarbete förekommer. Om dig: Du har flera års erfarenhet i rollen som köksmästare/kökschef. Du är positiv, lösningsfokuserad och strukturerad. God planering är ett ledord på Heat och det är du bekväm med. Vår matkvalitet är vår grund, tillsammans med vårt personliga bemötande, och du är bekväm med att ansvara för matkvaliteten och för att följa Heats riktlinjer och recept för tillagning och inköp. Du är en naturlig ledare som har lätt för att samarbeta, delegera och planera i en större produktion. B-körkort är ett krav för denna tjänst.Då delar av arbetet utförs inom säkerhetsklassat område kommer du att genomgå en säkerhetsprövning med registerkontroll.För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter då Heat avser att fortsätta sin expansion.
Resurs is the leading bank in providing retail finance solutions in the Nordics. We work in a true partnership model with brands like Elgiganten, Mio, Jula, and Åhléns, to mention a few. With new owners, a new management team, and an ambitious growth strategy, we need you to help us spearhead B2B marketing of our corporate offer in payments and lending. Get an idea of the role As B2B Marketing Manager, you will take charge of understanding user needs, the competitive landscape, and positioning our products in a highly competitive, and increasingly regulated market. This demands hands-on experience in packaging services for corporate clients and a strong ability to collaborate across commercial, product, and marketing teams. You will play a key role in refining our go-to-market approach and building a robust lead generation process, likely through an Account-Based Marketing (ABM) strategy. Reporting directly to the Head of Marketing, you will lead and grow a small, dedicated team that works closely with both agencies and an in-house production team to deliver measurable results and market differentiation. Your key responsibilities will include: Gathering and synthesizing insights around users, industries, and competitors that exist or need to be established. Clearly positioning our products to stand out and appeal to specific industries. Packaging our products and defining the product content strategy to ensure consistent messaging. Collaborating around enhancement of our go-to-market approach and lead generation process. Defining, implementing, and managing sales-driving campaigns to align with sales goals. On a personal level We are seeking both a visionary marketer and a real doer. You find joy in execution and focus on delivering outcomes. This is likely not the first time you’ve faced a challenge like this. You have hands-on experience and have developed strong analytical and strategic thinking skills, with a positive mindset and collaborative nature. At Resurs, we act and thrive like a team. Key qualities and experience University degree in business, marketing, or a related field. At least 5 years of experience in B2B marketing, with strong digital expertise. Experience with product marketing and market research. Proven track record of demand generation and exceeding commercial targets Experience with leading a smaller team towards clear objectives and results, and being the coordinating force between product, commercial, and marketing Fluency in Swedish and English. Previous experience with tech-intensive and complex products is highly valued. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Join us and take the lead in shaping the future of B2B marketing at Resurs. Together, we can achieve extraordinary things. Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1
Resurs is the third largest provider of unsecured consumer loans in the Nordics. Our largest customer acquisition channel is part payment solutions provided through partnerships with well-known retail brands. In addition to loans, we offer credit cards and savings products. With new ownership, a new leadership team, and an ambitious growth strategy, we are looking for a driven B2C Marketing Manager to reshape our consumer marketing. Get an idea of the role As a B2C Marketing Manager, you will be at the forefront of reshaping how we package and position our consumer products together with your assigned team of two CRM specialists and one B2C Project Coordinator. Reporting directly to our Head of Marketing and collaborating closely with both product and commercial teams, you will lead marketing efforts across direct sales and partner channels. Your mission is to drive measurable impact by increasing the lifetime value of our customer relationships while keeping acquisition costs under control. This role demands coordination with internal teams and external agencies, ensuring strategies and tactics are aligned and executed with excellence. Your key responsibilities will include: Analyzing customer insights and competitive data to refine messaging and positioning. Creating and running marketing campaigns that connect with customers and increase sales. Managing marketing automation tools and CRM strategies to improve efficiency and results. Monitoring and evaluating campaign performance to extract actionable insights, sharing knowledge both internally and with partners to enhance understanding, and fostering a culture of continuous improvement. On a personal level You are a hands-on person who bases decisions on insights and data, reflecting your developed analytical and strategic mindset. You thrive in a fast-paced environment with varied tasks and multiple parallel initiatives. Collaboration energizes you, and you find joy in working together to achieve great outcomes. Key qualities and experience University degree in marketing, business, or a related field. At least 5 years of experience in B2C marketing, with proven expertise in digital and CRM. Strong analytical skills, with experience in customer insights and data-driven marketing. Experience with managing and optimizing cross-channel campaigns. Fluency in Swedish and English. Previous experience in the banking, finance, or e-commerce sectors is a plus. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Join us and take the lead in shaping the future of B2C marketing at Resurs. Together, we can achieve extraordinary things. Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1
We’re on a mission to refine and align our communication across all channels. Are you a skilled copywriter who can take ownership of our brand voice, ensuring it resonates with clarity and consistency? If so, we want to hear from you! Get an idea of the role As our Copywriter, you will take the lead in defining and refining our brand voice. Your goal is to create clear, consistent, and engaging communication that connects with our audience. You’ll work with teams across the organization to refine their messaging and align it with our established tone. Whether it’s launching new products or crafting communications for partnerships, you will play a key role in making sure every word resonates and delivers impact. This is a unique opportunity to unify our voice across four Nordic markets, setting the standard for how we communicate with clarity and impact. On a personal level We’re looking for a confident and structured professional with a playful touch. You excel at turning complex ideas into concise, impactful messages that inspire action. With integrity and a pragmatic mindset, you’re unafraid to challenge ideas constructively while remaining curious and creative, keeping your work fresh and engaging. Key qualities and experience Degree in design, copywriting or similar At least 5 years of experience in copywriting Previous experience in the banking or financial field is highly valued Fluency in both Swedish and English Understanding of creating content for SEO Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1
At Resurs, we are in the middle of an ambitious transformation journey with a renewed strategy, aimed at strengthening our market position. We are now looking for an Inhouse Production Manager to join our team and oversee how we package and present our products in the market. Get an idea of the role In this role, your main responsibility will be to create and execute a content strategy aligned with product goals and audience needs. Reporting directly to our Head of Marketing and leading a team of six designers and writers, you will also collaborate closely with key stakeholders across the bank to ensure alignment and impactful outcomes. Your responsibilities include: Developing various types of content, including ads, print material, case studies, videos, infographics, and product guides Ensuring all content adheres to brand guidelines, voice, and tone Use analytics to measure content performance and inform future content strategies On a personal level We seek someone who is result-driven and a confident leader. With a creative mind and experience leading people in dynamic environments, you are someone who can guide the direction and lead through action. Key qualities and experience Degree in marketing, web design or another related field At least 5 years of experience in product marketing or e-commerce Previous experience in the banking or financial field is highly valued. Fluency in both Swedish and English Experience with tools such as Adobe Suite or InDesign Experience in web design and HTML. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1
Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 15 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄRVi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Vill du vara med och skapa verklig förändring i människors liv? Vi på Yrkescentrum söker en engagerad Jobbcoachsom vill matcha våra deltagare ut mot arbete eller utbildning inom Arbetsförmedlingens tjänst rusta och matcha 2. Vi söker en person som har lätt för att knyta kontakter, som har mycket driv och engagemang och som arbetar resultatinriktat. Viktigt för tjänsten: Kommunikativ förmåga: Du har lätt för att knyta kontakter Du är kommunikativ, övertygande och trygg i möten med människor. Du bygger förtroende och nätverk med både deltagare, företagskontakteroch kollegor Du skriver och talar flytande svenska Service och affärsfokus: Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta med höga kvalitetsstandarder. Du tillämpar Yrkescentrums metoder och arbetssätt för att säkerställa en hög kvalitet på tjänsten. Du är noggrann och strukturerad när det gäller att följa upp deltagarnas utveckling och säkerställa att de får rätt stöd för att nå sina mål. Du har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade program så som ordbehandlings- och presentationsverktyg, epost och internet. Struktur: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus och levererar alltid med kvalitet. Du är självgående och har ett starkt driv att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling. Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra deltagare att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens. Därefter jobbar vi med att finnamöjligheter som passar den enskilda individen- oavsett om det gäller jobb eller utbildning. Företagskontakter är en viktig del i matchningen och du behöver kunna utveckla och vårda kontakter med arbetsgivare och utbildningsanordnare. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra individuella möten med deltagare för att stötta och vägledadem iderasprocesser. Noggrant och korrekt sköta dokumentation kringindividens utveckling. Hantera administration, planering och säkerställa leverans av hög kvalitet. Utveckla befintliga kundkontakter och aktivt bearbeta nya företagskontakter. Planera och genomföra föreläsningar och workshops. Du kommer att arbeta som ensam ansvarigjobbcoach på vårt kontor men ingår i ett hjälpsamt och stöttande team av jobbcoacherpå Yrkescentrums övriga kontor. I rollen som jobbcoach bidrar du konkret till individens utveckling samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för tjänsten. Ansökningar som inte uppfyller kompetenskraven kommer inte att hanteras utan avvisas direkt. Kompetenskrav Du har minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Anställningsvillkor: Tjänsten är på 50%, med arbetstid mån-fre. Inget distansarbete. Tillträde omgående. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Välj ett jobb för att visa detaljer