Personalansvarig / HR-ansvarig till EC Health Club Placeringsort: Kristianstad (huvudkontor) med möjlighet till flexibel placering vissa dagar Omfattning: Heltid Tillträde: Hösten Är du en trygg ledare med hjärtat i människorna och blicken på affären? EC Health Club är en växande träningskedja med höga ambitioner – både för våra medlemmar och våra medarbetare. Nu söker vi en engagerad Personalansvarig / HR-ansvarig som vill vara med och forma en arbetsplats där människor trivs, utvecklas och presterar. Hos oss får du en nyckelroll i att driva HR-arbetet strategiskt och operativt i hela organisationen. Vi tror att framgångsrika team börjar med ett starkt ledarskap och rätt förutsättningar – det är där du kommer in. Ditt uppdrag Som HR-ansvarig ansvarar du för att bygga och utveckla en tydlig HR-struktur som stöttar EC Health Clubs affärsmål. Du fungerar som ett nära stöd till ledning och platschefer i allt från arbetsmiljö till kompetensutveckling och trivsel. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för hela HR-cykeln: rekrytering, introduktion, utveckling, avslut. Stötta chefer i frågor som rör arbetsrätt, ledarskap, konflikthantering och rehabilitering. Säkerställa efterlevnad av lagar, kollektivavtal och interna policys. Leda det systematiska arbetsmiljöarbetet (SAM) tillsammans med platsansvariga. Koordinera HR-projekt inom organisationsutveckling, kultur och förändringsledning. Följa upp sjukfrånvaro och annan frånvaro samt rapportera HR-nyckeltal. Utveckla och förvalta HR-system och personalhandbok. Anordna personalaktiviteter Vem är du? Vi söker dig som både tänker strategiskt och kavlar upp ärmarna. Du har goda kunskaper inom arbetsrätt, trivs med att stötta chefer i vardagen och har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har: Akademisk examen inom HR, personalvetenskap eller motsvarande. Gärna 2–4 års erfarenhet av brett HR-arbete. God kännedom om svensk arbetsrätt och kollektivavtal (gärna via Almega). Erfarenhet av att arbeta konsultativt gentemot chefer. Van vid HR-system och digital administration. Personliga egenskaper vi värdesätter: Självgående och strukturerad Coachande och lyhörd Lösningsorienterad och prestigelös Förtroendeingivande och tydlig i kommunikationen Vad vi erbjuder dig En central roll i en växande organisation med stor möjlighet att påverka Ett team präglat av energi, engagemang och träningsglädje. Gratis träningskort och friskvårdsbidrag. Möjlighet till delvis distansarbete. Tjänstepension, kollektivavtal och goda personalförmåner. Ansökan Låter det som din nästa utmaning? Skicka in CV och personligt brev Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta oss Välkommen till EC Health Club – där vi tror på rörelse, både i kroppen och i karriären!
Bli vår nya karriärkonsult i Kristianstad - välkommen med Din ansökan idag! VILKA ÄR VI? Jobcenter arbetar på uppdrag från Arbetsförmedlingen med tjänsten Rusta och Matcha 2 (ROM2). ”ROM2” är ett stöd för den som har varit arbetssökande en längre tid och våra karriärkonsulter stöttar och hjälper arbetssökande vidare till arbete eller studier. Vi är ett växande bolag med stora mål och visioner - vi hoppas Du vill vara med på den resan! OM TJÄNSTEN: -Karriärkonsult på deltid initialt 50% med placering på vårt kontor i Kristianstad. Baserat på deltagarantalet är tjänsten 50% till att börja med. Du har god möjlighet till utökning när deltagarantalet ökar.-Provanställning sex månader, med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast enligt överenskommelse.Månadslön enligt överenskommelse.Som karriärkonsult hos Jobcenter kommer du vara med att ansvara för och bygga upp verksamheten på ditt kontor. En del av arbetet innebär att arbeta individuellt med deltagarna och den övriga tiden lägger du på ditt befintliga nätverk av arbetsgivare, samt att utveckla och utöka detta för att optimera chanserna att kunna matcha dina deltagare mot rätt arbetsgivare. Att samarbeta med de lokala och regionala utbildningsanordnarna ingår också i ditt arbete, då utbildning är ett valbart alternativ för deltagarna. Som karriärkonsult kartlägger du dina deltagares kunskaper och mål och ni skapar tillsammans en gemensam planering framåt som ni följer. Givetvis ser du till att CV och personligt brev håller högsta kvalitet, coachar inför intervjuer och stöttar deltagaren med samtal och digital utveckling då det behövs. I arbetsuppgifterna ingår också administrativt arbete i våra interna system och rapportering till Arbetsförmedlingen. Du kommer även vara ansvarig för att planera och hålla veckoaktiviteter så som exempelvis aktiviteter i grupp med deltagarna. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är:- En säljare ut i fingerspetsarna: Du älskar att skapa affärer, knyta nya kontakter och drar dig inte för att lyfta luren för att utöka ditt redan imponerande kontaktnät av arbetsgivare! -Flexibel: Du behöver vara flexibel, positiv och se möjligheter där andra ser begränsningar. -Positiv: Du är serviceinriktad, ser möjligheter och finner tillfredsställelse i att motivera och hjälpa andra. -Ansvarstagande: Du tar stort eget ansvar, är tålmodig och målinriktad, har en god kommunikationsförmåga samt förmåga att planera och arbeta strukturerat. Du är även en god administratör och har en god datavana då tjänsten innebär en del digitalt administrativt arbete för rapportering och dokumentering. Hantering av e-post, internet, Microsoft Teams, Officepaketet etc. är nödvändigt. Erfarenhet av exempelvis Workbuster och Arbetsförmedlingens ”Mina sidor för fristående aktörer” är meriterande. KRAV FÖR TJÄNSTEN: Vi söker dig som har arbetat inom arbetsområdet jobbmatchning/rekrytering i minst 2 år och nu söker nya utmaningar.Behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Arbetsförmedlingen godkänner kompetens för handledare enligt alternativ 1 eller alternativ 2: Alternativ 1 Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). SAMT Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid, oavsett bransch. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2 Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Med eftergymnasial utbildning räknas högskoleutbildning samt olika typer av yrkesutbildningar, till exempel kvalificerad yrkesutbildning, yrkeshögskoleutbildning, militära utbildningar och polisutbildning. SAMT Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: -Arbetsledning med personalansvar. -Rekrytering. -Omställningsarbete för arbetssökande. -Studie- och yrkesvägledning. -Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). -Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. -Arbete med social- och gruppsykologi. -Karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. MERITERANDE FÖR TJÄNSTEN: Du kan ett eller flera språk utöver svenska och engelska.Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön ANSÖKAN: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
At Bim.com, we connect the people who build with the products they build with. Are you ready to join this exciting journey as our newest Spanish Sales Development Representative? Together with us, you will make a difference – both for our customers and the planet. We offer you the unique opportunity to be part of a small team within a global company of 160 employees. Within the Sales Development team, we thrive in a fast-paced and collaborative environment where curiosity and persistence drive success. We support each other in every step, from prospecting to closing, and celebrate our wins together. We enjoy solving challenges, experimenting with new approaches, and working towards ambitious goals. As our new Sales Development Representative, you will play a key role in driving outbound prospecting efforts, engaging potential customers, and setting the foundation for successful sales in the Spanish market. As our new Sales Development Representative, you will… Identify and engage with potential customers through various methods Drive outbound prospecting efforts to generate and qualify leads Maintain and update lead information in our CRM system (Salesforce) Work closely with the sales team to develop and optimize prospecting strategies Stay up to date with industry trends and understand the needs of our target audience We believe that you … Minimum 1 year of experience in outbound prospecting, including cold calls and other proactive sales activities Are not afraid to pick up the phone and explore different outreach strategies to create new opportunities Have experience working with a CRM software Are a strong communicator in Spanish and English. Any other languages are a plus Have a post-secondary education in business, economics, sales, or equivalent Willingness to travel to events and exhibitions on behalf of the company Extra awesome (or for you to learn) Knowledge of the building or sustainability industry Previous experience in a SaaS or PaaS company More about Bim.com The industry is on a journey to build better. To succeed, the people who build need better information about the products they use. And better access to it. Bim.com is the central source of product information for the construction industry and the engine behind an ecosystem of software, tools, and services that enable the information to be used at all different stages of a construction project. By doing so, Bim.com enables those who build to make informed decisions, work smarter, and enhance the overall efficiency and quality of the construction project. Building better starts with us too, a dedicated group of people collecting all this data from the manufacturers and creating the platforms under the Bim.com umbrella for distributing it. These are currently: BIMobject - the industry’s global, open library of BIM files. Prodikt - the building project tool with integrated sustainability data. The Design App - automating climate calculations in building design. And lastly, supporting distributors and partners with data directly from Bim.com. On top of that, for the manufacturer we offer EandoX, LCA and BIM services - for creating product information, and making it ready for the market. Practicalities This position is located in Malmö and offers a hybrid work model. We love the mix of meeting at the office and having the possibility to explore what works best for you. We know that applying for a job can be intimidating and that applicants rarely meet (or feel that they meet) every single criterion. So, if this role looks like a great next step for you, please apply even if you can’t “check every box.” What we offer our employees The start-up mentality is an important part of who we are - we are always learning, experimenting, and growing. We invest in our employees’ development and believe in giving everyone a voice in shaping our company’s future. Our core values - Raise it, Do it, Together - guide everything we do. We’re committed to a diverse, inclusive workplace where different experiences and perspectives drive innovation. Join us in transforming the industry! We can’t wait to meet you!
Vill du göra verklig skillnad i människors liv och leda ett engagerat team inom behandlingsvård? Om jobbet Samskapa, ett professionellt alternativ med hög kapacitet, men också själ. Ett bolag som växer för att fler ska få chans att lyckas, ett bolag som inte gömmer sig bakom processer, utan som möter varje barn och ungdom med närvaro och mod. Samskapa tror på modeller men vi tror ännu mer på människor, det är inte manualen som förändrar liv, det är den vuxne som stannar kvar när det blåser. Vi erbjuder stöd och behandling till utsatta barn, unga och deras familjer. På Samskapa är vi övertygade om att vi når längre om vi använder allas samlade erfarenhet och kunskap i utvecklingsarbetet, därav företagsnamnet och anledningen till att vi kallar oss samskapare. Vi arbetar utifrån konceptet Professionell Integrerad Behandling (PIB), som innebär att Samskapa tar det fulla ansvaret för att integrera de insatser barn och ungdomar behöver för att få en ökad social förmåga och förbättrad livskvalitet. För mer information om Samskapa, besök gärna vår hemsida https://samskapa.com/. Uppdrag Att vara enhetschef (likställt föreståndare) på Samskapa kan beskrivas som att du driver ett ”litet företag i företaget”. Du säkerställer att arbetet med ungdomen bedrivs i enlighet med lagar och krav. Med stöd av befintlig struktur och kultur, samt stöd av ett företagsövergripande utvecklingsteam får du förtroende och handlingsfrihet att utföra ditt uppdrag i enlighet med Samskapas kontext och koncept, som du applicerar i ditt dagliga arbete. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete med kreativa och lösningsfokuserade medarbetare i en omsorgsmiljö som präglas av en stark tro på människors inneboende resurser. Vi ser fram emot att uppmuntra och ta vara på dig och dina idéer i det dagliga arbetet. Som föreståndare kommer du att ansvara för att planera, samordna, utveckla, följa upp och leda med huvudfokus på ”de fyra resorna” Ungdomsresan – att stödja ungdomen FRÅN innan denne flyttar in, TILL dess att ungdomen tagit sitt nästa steg i sin utveckling (nästa insats eller hem). Medarbetareresan – från rekrytering (med stöd från HR), genom introduktion, tillsvidareanställning och eventuellt in i avtackning. Kundresan – FRÅN placeringsförfrågan TILL dess att ungdomen tagit sitt nästa steg. Förbättringsresan - FRÅN nuläget TILL önskat läge när det gäller samtliga processer i verksamheten. En viktig kulturell princip på Samskapa och i ungdomsresan är att vi är uthålliga och att vi står kvar. Vi är övertygade om att det är en avgörande faktor för att lyckas, vilket vi anser är vårt professionella ansvar. Krav Socionomutbildning som omfattar 3 år eller annan adekvat utbildning enligt föreskrifter från IVO Behörig att kunna stå på tillstånd hos IVO Minst 2 års yrkeserfarenhet med kvalificerat socialt arbete inom barn och ungdom Tidigare erfarenhet av en arbetsledande roll med personal-, kvalitets-, behandlings- och ekonomiansvar Kunskap om lagstiftning och regelverk för HVB-verksamhet Goda kunskaper inom NPF och psykiatriska diagnoser Trygghet i skriftlig och muntlig framställan B-körkort Meriterande Erfarenhet av arbete/varit föreståndare på HVB-hem Ledarskapsutbildning Kvalitetsrelaterad utbildning/erfarenhet Erfarenhet och/eller utbildning inom Lågaffektivt bemötande (LAB), KBT, MI NPF-utbildningar Steg 1 utbildning Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt engagemang för socialt arbete och är en självgående ledare. Du skall trivas med att arbeta verksamhetsnära och i tätt samarbete med dina behandlingspedagoger. Vidare så har du ett strukturerat, mål- och kvalitetsinriktat förhållningssätt och du uppskattar förändring och utvecklingsarbete. Du är stresstålig och flexibel och vi tror att du med prestigelöshet och kommunikation skapar delaktighet, förtroende och trygghet hos dina medarbetare. Vi erbjuder dig: Gedigen introduktion med inplanerade uppföljningar Kompetensutveckling med utbildningar utifrån uppdrag och individuellt intresse Generöst friskvårdbidrag om 5000 kr/år Engagerade kollegor att samarbeta med Möjlighet att växa inom organisationen Information om tjänsten Omfattning: Heltid Placering: Kristianstad/Tollarp Arbetstid: Förtroendetid Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Information om rekryteringsprocessen I enlighet med Socialnämndens beslut krävs ett utdrag från Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister i samband med anställning. Du hittar blanketten via https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem. För att underlätta rekryteringsprocessen bör du direkt i samband med din ansökan begära utdraget (gärna digitalt om du har en digital brevlåda). Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ta nästa steg i karriären inom lager & logistik? Job&Talent söker nu en erfaren lagermedarbetare till ett spännande uppdrag i Landskrona! Är du en skicklig truckförare med känsla för ordning och struktur? Vill du jobba i ett växande företag där ditt arbete verkligen gör skillnad? Då kan det vara dig vi letar efter! OM TJÄNSTENI rollen som lagermedarbetare kommer du ha en nyckelroll i den dagliga driften. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Plock, pack och effektiv lagerhantering Tömning av containrar Truckkörning, med fokus på skjutstativtruck (B3) Arbetspass kan förekomma både tidigt på morgonen och sent på kvällen – flexibilitet är ett stort plus! VEM ÄR DU? Vi söker dig som: Har giltigt truckkort (A1-4, B1-3) och B-körkort Har gedigen erfarenhet av skjutstativtruck (B3) Talar och skriver flytande svenska Är en lagspelare som trivs i ett högt tempo och alltid gör ditt bästa Gillar att arbeta varierande tider och är flexibel i din tillgänglighet OM JOB&TALENT Job&Talent är ett globalt bemanningsföretag med en digital plattform som underlättar för företag och arbetssökande att mötas. Vi arbetar med stora varumärken som Amazon, Uber, Santander och H&M och har verksamhet i flera länder, inklusive Sverige. Som ett av landets största bemanningsföretag inom lager, logistik, industri och verkstad är vi stolta över att kunna erbjuda våra anställda trygga och utvecklande arbetsplatser. ANSÖKAN Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Ansök genom att registrera dig nedan och bifoga CV samt personligt brev. Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag.
Arbetsbeskrivning Älskar du att arbeta med barn och ungdomar? Jobbar du som studie- och yrkesvägledare och vill utöka med en fantastisk mysig skola i Lund? Sök då jobbet hos oss! Vi söker nu en studie- och yrkesvägledare till en av våra skolor på 10%. Det finns en hög flexibilitet kring upplägg av dag. Skolan är en F-9 skola med katolsk inriktning. Som studie- och yrkesvägledare ansvarar du för att stödja elever i deras personliga utveckling och framtida utbildnings- och yrkesval. Du arbetar med individuella samtal, grupphandledning och informationsinsatser för att öka elevernas kunskap om utbildningsvägar och arbetsmarknad. Dessutom medverkar du i karriärplanering och uppföljning för att underlätta elevernas väg mot gymnasieval och framtida yrkesliv. Tjänsten ska tillsättas till hösten 2025 och går att kombinera med andra uppdrag. Sök idag! Din bakgrund Vi söker dig som är utbildad studie- och yrkesvägledare. Vi ser gärna att du har ett coachande förhållningssätt och kan se olika spännande framtidsmöjligheter tillsammans med eleverna. Viktigt för rollen är att Du håller dig uppdaterad och arbetar sökande i gymnasieskolans- och utbildningars förändringar samt håller dig samhällsorienterad. I dina arbetsuppgifter kan det ingå individuella vägledningssamtal, information i klass, samverkan med vårdnadshavare och övrig skolpersonal. Du har god kunskap om arbetsmarknad och utbildningsalternativ, samt har kontakt med olika externa aktörer inom näringsliv och samhällsfunktioner. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Ansvarstagande - Social och utåtriktad - Flexibel - Förtroendeingivande Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Vår Innesäljavdelning är en fantastisk plats att arbeta på där teamkänsla och glädje står i centrum. Här arbetar du tillsammans med både mötesbokare och innesäljare i en inspirerande miljö som präglas av samarbete och gemenskap. Vi sitter i ett sprillans nytt kontor som ger den perfekta inramningen för att trivas och växa. Med stark sammanhållning, bra stöd från kollegor och tydliga utvecklingsmöjligheter kan du räkna med att din karriär tar fart samtidigt som du har kul på vägen. Som Innesäljare kommer du att guida kunder genom hela försäljningsprocessen, från det första intresseväckandet till färdigt avtal, och säkerställa att varje steg sker smidigt och professionellt. Din arbetsdag kommer att präglas av samtal med kunder där ni tillsammans kommer fram till en lösning som passar just dom. Förutom säljmöten innebär tjänsten även att du kommer designa solcellsanläggningar, skapa offerter och följa upp på varje projekt. Vi söker dig som Är erfaren och trygg i din säljroll sedan tidigare. Du behärskar kunddialogen och motiveras av en nöjd kund vid avslutad affär. Du är social och trivs i en fartfylld roll där du får forma din egen lön. Vi tror att du Viss arbetslivserfarenhet inom försäljning Har god telefonvana samt datavana Behärskar svenska och engelska Meriterande Erfarenhet av att jobba i CRM-system Har jobbat inom solcellsbranschen tidigare Övrigt START: Enligt överenskommelse PLATS: Malmö (huvudkontoret) OMFATTNING: 100% MÅLLÖN: 40 000 - 45 000 (grundlön + provision) 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Kristianstad med omnejd (du utgår från ditt hem) Vi söker en noggrann och serviceinriktad hemstädare. Är du en person som trivs med att arbeta praktiskt och är van vid att arbeta självständigt. Då är detta rätt jobb för dig! Som hemstädare kommer du att: Utföra rengöring och tvätt av mattor och möbler och grundlig städning med hjälp av professionell utrustning. Samarbeta med kunder för att identifiera deras behov och leverera bästa möjliga resultat. Ansvara för underhåll av rengöringsutrustning och förbrukningsmaterial. Bidra till en hög kundnöjdhet genom trevligt bemötande och högkvalitativt arbete. Du har: Körkort. Tillgång till egen bil under provanställningstiden Ingen pälsdjursallergi. kunskaper i svenska språket för att kunna kommunicera med alla våra kunder. Att du har erfarenhet av städning eller rengöring sedan tidigare är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Utbildning av städutrustning och tekniker. Bonus utöver timlön Tillgång till tjänstebil vid 75%-100% anställning efter provanställningstiden. Vi brinner för att skapa en ren, hälsosam och trivsam miljö för våra kunder. Vill du vara med och göra skillnad i vardagen? ANSÖK NU! Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag.
Eslöv med omnejd (du utgår från ditt hem) Vi söker en noggrann och serviceinriktad hemstädare. Är du en person som trivs med att arbeta praktiskt och är van vid att arbeta självständigt. Då är detta rätt jobb för dig! Som hemstädare kommer du att: Utföra rengöring och tvätt av mattor och möbler och grundlig städning med hjälp av professionell utrustning. Samarbeta med kunder för att identifiera deras behov och leverera bästa möjliga resultat. Ansvara för underhåll av rengöringsutrustning och förbrukningsmaterial. Bidra till en hög kundnöjdhet genom trevligt bemötande och högkvalitativt arbete. Du har: Körkort. Tillgång till egen bil under provanställningstiden Ingen pälsdjursallergi. kunskaper i svenska språket för att kunna kommunicera med alla våra kunder. Att du har erfarenhet av städning eller rengöring sedan tidigare är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Utbildning av städutrustning och tekniker. Bonus utöver timlön Tillgång till tjänstebil vid 75%-100% anställning efter provanställningstiden. Vi brinner för att skapa en ren, hälsosam och trivsam miljö för våra kunder. Vill du vara med och göra skillnad i vardagen? ANSÖK NU! Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag.
Ängelholm med omnejd (du utgår från ditt hem) Vi söker en noggrann och serviceinriktad hemstädare. Är du en person som trivs med att arbeta praktiskt och är van vid att arbeta självständigt. Då är detta rätt jobb för dig! Som hemstädare kommer du att: Utföra rengöring och tvätt av mattor och möbler och grundlig städning med hjälp av professionell utrustning. Samarbeta med kunder för att identifiera deras behov och leverera bästa möjliga resultat. Ansvara för underhåll av rengöringsutrustning och förbrukningsmaterial. Bidra till en hög kundnöjdhet genom trevligt bemötande och högkvalitativt arbete. Du har: Körkort. Tillgång till egen bil under provanställningstiden Ingen pälsdjursallergi. kunskaper i svenska språket för att kunna kommunicera med alla våra kunder. Att du har erfarenhet av städning eller rengöring sedan tidigare är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Utbildning av städutrustning och tekniker. Bonus utöver timlön Tillgång till tjänstebil vid 75%-100% anställning efter provanställningstiden. Vi brinner för att skapa en ren, hälsosam och trivsam miljö för våra kunder. Vill du vara med och göra skillnad i vardagen? ANSÖK NU! Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag.
Välj ett jobb för att visa detaljer