Packande operatör
Bravura Sverige AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Har du erfarenhet från arbete inom produktion? Är du dessutom en ansvarstagande och noggrann person? Har du intresse för kvalitet och är tillgänglig omgående? Ansök redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till och med årsskiftet 2025/2026 med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Om företaget Företaget är verksamt inom läkemedelsindustrin med många års erfarenhet av produktion och utveckling av läkemedel. De finns representerade på flera orter i Sverige. Nu söker vi en engagerad och ansvarstagande packare / operatör till företagets site i Malmö. Mer information ges vid eventuell intervju. Arbetsuppgifter I rollen som packande operatör jobbar du främst med att paketera läkemedel som du även emballerar och skickar vidare på din arbetslinje. Du dokumenterar och antecknar ditt arbete för att säkerställa att riktlinjer och bestämmelser uppfylls. • Paketera & ompaketera läkemedel • Dokumentation av arbete • Emballering av läkemedel Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av produktionsarbete • Svenska och engelska i tal och skrift Som packande operatör arbetar du både självständigt och i team, varför du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med andra. Då arbetet bland annat kräver dokumentation och att följa instruktioner är du också ansvarstagande och noggrann. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-27. #Nextgen

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
IT Product Owner - PLM Applications
Axis Communications AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Do you want to work with the latest technologies and highly skilled colleagues at a world leading company? If yes, look at this opportunity! We're seeking an experienced IT Product Owner to lead our PLM applications portfolio and shape the future of some of our core systems. The role As an IT Product Owner for PLM applications at Axis, you'll be the connection between business stakeholders and technical teams, defining our application roadmap and driving continuous improvement. You'll work closely with various departments, gaining a deep understanding of our core business and developing strong relationships with internal and external partners. You will be working in a global environment and with our main corporate functions based in Lund, Sweden. Our responsibility covers the full application lifecycle including continuous improvement projects, day-to-day support and upgrades. Your responsibilities will for example include: * Manage the application roadmap related to both the technical platform and application functionality * Manage workshops together with the business and solution experts to identify improvement areas and the need for future functionality * Manage gap analysis related to new requests and new solutions * Manage vendor relations including agreement negotiations, license management and future needs * Manage the work related to Information Security Management including system documentation, risk analysis, system logging etc * Work together with our Infrastructure team with continuous improvements related to monitoring and system performance Who are you? Since the IT Product Owner for PLM applications is a new role within our organization this is a great opportunity to get a chance to shape the role along the way. This means that we're looking for someone who likes working in an environment where not everything is clear from the beginning since part of the responsibility will be to build new routines and collaboration with stakeholders. We also believe that you are a creative problem-solver with experience in managing standard applications (on-prem and cloud) as well as a team player who thrives in a dynamic environment, values open communication and is passionate about sharing knowledge and expertise. What Axis has to offer: By joining Axis, you will embark on an exciting journey of personal and professional growth. We will offer you a great introduction to Axis with training. Our team will support you, but also listen to your experiences and give you freedom to explore and realize your ideas. We are a fast-growing company that can offer you great career opportunities and a competitive package of benefits. In exchange for your dedication, Axis offers you a job in an open, friendly, and professional environment. We work in an innovative and global organization that takes great pride in delivering world-class, high-quality products, services, and solutions to our customers. Working with us gives you an excellent opportunity to develop in an organization promoting professional and individual growth. You will have a role where your operational effort really will be of great impact to the overall success of Axis. We want you to enjoy working with us, which is why we offer benefits such as flexible working hours, Friday cake, company bonus, wellness allowance, health insurance and your very own Axis bicycle - to name a few. We also provide a brand new training facility free for every Axis employee. You can see it here Axis HQ We believe in sustainability, equality and inclusion. Read more here Axis is an organization that values creativity and promotes teamwork and openness. With us you will grow both personally and professionally. You will be part of a team of great colleagues that enjoy going to work in the morning. Welcome! Curious to discover more? We have a host of places where you can learn more about Axis, our products, solutions, company culture, and what working at Axis is really like. Check out: Life at Axis blog Engineering at Axis blog Innovation at Axis Ready to Act? Axis is a company realizing the benefits of a diverse workforce. We know that diversity in groups creates a better working environment and promotes creativity, something that is fundamental for our success. We welcome all applications. If you have any questions, please reach out to recruiting Manager Maria Malmborg,

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Verksamhetsutvecklare till Trelleborgs lasarett
REGION SKÅNE
Lednings- och organisationsutvecklare

Gör skillnad. Varje dag. Vi söker dig som vill ta möjligheten att bidra med kompetens och driv i arbete med att utveckla och förbättra vården med ett tydligt patientfokus! Lasarettet i Trelleborg är med sina drygt 600 medarbetare ett personligt sjukhus med stora möjligheter. Här bedriver vi specialiserad bassjukvård för ett upptagningsområde med 100 000 invånare. I Trelleborg finns det lilla sjukhuset med det stora drivet. Här ger vi trygghet när hälsan sviktar och erbjuder en närhet med det lilla sjukhusets fördelar kombinerat med kunskap och ödmjuk stolthet. Vi har en vilja, engagemang och utvecklingslust. Vi är måna om att våra arbetssätt ska vara de bästa möjliga utifrån både arbetsmiljö och patienternas behov. På Lasarettet Trelleborg ska patienternas behov tillgodoses i rätt tid, med hög kvalitet och patientsäkerhet. Inom enheten Stab verksamhetsnära stöd är förvaltningsövergripande roller och ansvar samlade vilket bland annat omfattar patientsäkerhet, utbildning, digitalisering/IT och verksamhetsutveckling. Detta ger möjlighet till korsfunktionella samarbeten med fokus på att kunna ge stöd och se synergier inom och mellan de olika verksamhetsområdena inom lasarettet i Trelleborg. ARBETSUPPGIFTER Rollen som verksamhetsutvecklare ingår som en del i Stab verksamhetsnära stöd och innebär att ha ett övergripande fokus med uppdrag som varierar i storlek och inriktning inom de olika verksamheterna inom lasarettet. Du har som uppgift att stödja och möjliggöra verksamhetsutveckling i nära samarbete med chefer och vårdens aktörer. Detta gör du bland annat genom att kartlägga och dokumentera processer i verksamheten samt projektleda utifrån behov i organisationen. Du genomför utredningar som till exempel kan innefatta omvärldsbevakning, nulägesbeskrivning, nulägesanalys och förslag till nya lösningar. I ditt arbete genomför du presentationer för exempelvis uppdragsgivare, ledningsgrupper, informations- och beredningsgrupper och fackliga företrädare samt delta som verksamhets representant i övergripande utvecklingsarbeten och projekt. I din roll arbetar du även med att ta fram underlag till chefer som på något sätt berör verksamhetens utveckling. Som verksamhetsutvecklare kommer du ha ansvar för att stödja verksamhetsområdenas arbete med produktionsstyrning och produktionsplanering. Du följer upp, analyserar och utvecklar arbetet i samarbete med chefer och resurspersoner involverade inom respektive verksamhetsområde. I samarbetet med andra kompetenser inom enheten arbetar du med process och struktur för verksamhetsuppföljning på verksamhets- och enhetsnivå, vilket inkluderar förståelse för analys och kommunikation av verksamhetens resultat. Med arbetsuppgifter som är varierande i både tid och komplexitet är detta ett spännande och utvecklande arbete där din kompetens och dina personliga egenskaper har möjlighet att göra skillnad på ett sätt som kommer patienterna till nytta både på kort som lång sikt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med relevant högskole-/universitetsutbildning för tjänsten. Du har goda språkkunskaper i svenska i både tal och skrift. Därtill har du erfarenhet att arbeta med komplexa datauttag med fokus på att sortera, analysera och värdera relevans kopplat till verksamhetsutveckling och verksamhetsuppföljning. Du har kunskaper i och erfarenhet av process- och projektledning och vi ser som meriterande att du har erfarenhet av verksamhetsutveckling inom hälso- och sjukvård alternativt inom regional utveckling. Erfarenhet och arbete kopplat till produktionsstyrning och produktionsplanering utifrån ett hälso- och sjukvårdsperspektiv är även det meriterande. Som person ser vi att du är flexibel, har lätt för att anpassa dig efter ändrade omständigheter och med en god samarbetsförmåga. Du har även en helhetssyn, är strategisk, strukturerad och strävar ständigt efter utveckling. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv - inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård - i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

11 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Gästprofessor, gästprofessorprogrammet vid Lunds universitet

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Ekonomihögskolan vid Lunds universitet är en internationellt framstående handelshögskola som har s k trippel kvalitetsackreditering. Vi arbetar i en internationell miljö och har eftertraktade utbildningar på grund-, masters- och forskarnivå. Ekonomihögskolan har ett nära samarbete med företag och myndigheter såväl nationellt som internationellt. Vi månar om en god, stimulerande arbetsmiljö och arbetar kontinuerligt med att utvecklas som en attraktiv arbetsgivare. Vi söker gästprofessorer till Ekonomihögskolan vid Lunds universitet för att tillföra internationella perspektiv till en (eller flera) av fakultetens institutioner: - Ekonomisk historia - Företagsekonomi - Handelsrätt - Informatik - Nationalekonomi - Statistik   Gästprofessorprogrammet vid Lunds universitet Vi söker engagerade forskare som vill bli en del av vår dynamiska forskningsmiljö, känd för sin akademiska frihet och sina demokratiska värderingar. Universitetet har ett stort antal internationella studenter och forskare, vilket skapar en flerspråkig miljö där engelska är ett vanligt arbetsspråk. Som gästprofessor får du möjlighet att uppleva den nordiska akademiska kulturen, som kännetecknas av hög kvalitet, en platt organisationsstruktur och en öppenhet för samverkan även utanför akademin. Tidsbegränsad anställning som gästprofessor, 2 år, 20% Läs mer om universitetets gemensamma annonsering: https://www.lunduniversity.lu.se/shape-future-research   Om oss: Ekonomihögskolan vid Lunds universitet Ekonomihögskolan vid Lunds universitet är en av åtta fakulteter vid Lunds universitet och har över 4000 studenter samt cirka 400 medarbetare fördelade på sex institutioner: ekonomisk historia, företagsekonomi, handelsrätt, informatik, nationalekonomi och statistik. Ekonomihögskolan erbjuder en dynamisk och internationell forsknings- och lärandemiljö med starka kopplingar till näringsliv och samhälle. Hög akademisk kvalitet, tvärvetenskapligt samarbete och ett starkt engagemang för hållbarhet, innovation och globalt samarbete präglar fakulteten. Genom sina framstående utbildningsprogram och sin samhällsrelevanta forskning bidrar Ekonomihögskolan aktivt till att möta ekonomiska och samhälleliga utmaningar – både nationellt och internationellt. Arbetsuppgifter Som gästprofessor vid Lunds universitet kommer dina huvudsakliga ansvarsområden att vara att utveckla ditt forskningsområde, erbjuda mentorskap och stimulera den bredare akademiska miljön genom aktivt engagemang i forskning, undervisning, handledning och samarbete. Viktiga delar av rollen inkluderar att främja internationella forskningsnätverk, handleda yngre kollegor samt initiera eller bidra till ansökningar om extern forskningsfinansiering. Det kan även finnas möjligheter att utveckla och förbättra kurser, särskilt på forskarnivå, med potential att attrahera internationella studenter och stärka fakultetens akademiska utbud. Fokuset och omfattningen av dina uppgifter kommer att anpassas individuellt, med hänsyn till din expertis och Ekonomihögskolans strategiska prioriteringar. Krav – vad du måste ha för att kunna utföra arbetsuppgifterna Vi söker kandidater som: För närvarande är anställda som professorer vid lärosäten utanför Sverige. Har en vetenskaplig meritlista av högsta internationella standard inom sitt expertområde. Har kompetens inom, eller är verksamma inom, ett område som är av särskild betydelse för forskare eller forskargrupper vid en eller flera av våra institutioner, vilket ska framgå av den korta presentation som bifogas ansökan. Visar starkt akademiskt ledarskap, med dokumenterad förmåga att utveckla forskningsmiljöer och akademiska gemenskaper. Har utmärkt kommunikationsförmåga. Behärskar engelska i både tal och skrift. Meriterande – det som vi gärna ser att du också har Vi vill att du ska trivas och få ut så mycket som möjligt av din tid vid Ekonomihögskolan vid Lunds universitet. Därför ser vi det som en fördel om du kan visa att du: har god samarbetsförmåga och förmåga att stödja och handleda yngre kollegor, aktivt bidrar till att främja en inkluderande och innovativ akademisk kultur, har erfarenhet av eller intresse för att bygga internationella samarbeten och nätverk. För närvarande är en majoritet av våra medarbetare män, och vi strävar efter att stärka vår forsknings- och utbildningsmiljö genom ökad mångfald. Av denna anledning uppmuntrar vi särskilt kvinnor att söka. Anställningsform Tidsbegränsad anställning, 2 år, 20%, enligt 4 kap 12a högskoleförordningen. Ansökningshandlingar: Kort presentation (1–2 sidor) där du beskriver ditt intresse för Lunds universitet och dina mål som gästprofessor Kort CV (2–3 sidor) Publikationsförteckning Namn på en nuvarande samarbetspartner vid Ekonomihögskolan – om tillämpligt   Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Chef
Randstad AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Arbetsbeskrivning Brinner du för ledarskap, logistik och att bygga starka team? Bli vår nya chef för Materialhanteringen på APL i Malmö! Är du en trygg och strukturerad ledare med erfarenhet från logistik och materialhantering? Vill du ta dig an en nyckelroll där du får möjlighet att driva utveckling, ta ansvar för en viktig funktion och bidra till verksamhetens framgång? Som chef för materialhanteringen i Malmö kommer du att leda det dagliga arbetet för att säkerställa att våra materialflöden, lagerhantering och interna transporter fungerar smidigt och säkert. Du arbetar i en reglerad verksamhet där efterlevnad av GMP (Good Manufacturing Practice) och APL:s höga kvalitetskrav är centralt för allt vi gör. En viktig del av ditt uppdrag är att skapa arbetsro och forma en positiv arbetskultur i gruppen. Du blir en närvarande ledare som bygger relationer genom öppenhet och tydlighet, och som aktivt arbetar för att stärka teamets tillit. Du kommer att samarbeta nära med andra funktioner som produktion, kvalitet och planering för att nå gemensamma mål och du ingår även i den lokala ledningsgruppen. Vi söker en trygg och närvarande ledare som brinner för att bygga starka team. Du skapar tillit genom öppenhet och tydlig kommunikation, och du är lyhörd för gruppens behov och stämningar. Med ett strukturerat arbetssätt och en naturlig handlingskraft omsätter du planer till resultat. Din stabilitet och ditt teamorienterade förhållningssätt gör dig till en självklar förebild som värdesätter samarbete, både inom det egna teamet och över avdelningsgränser. Hos oss får du: APL kännetecknas av en öppen och dynamisk atmosfär med korta beslutsvägar. För att du ska trivas behöver våra värderingar affärsmässig, lyhörd, lösningsorienterad och ansvarstagande passa in på dig. Alla medarbetare har en individuell utvecklingsplan och tydliga mål som kontinuerligt följs upp. Detta ger var och en möjligheten att påverka sin egen situation och bidra till vår gemensamma utveckling och vi uppmuntrar aktivt till intern rörlighet. Du får tillgång till en förmånsportal där vi samlar våra förmåner och erbjudanden, t ex friskvårdsbidrag och kostförmån. Vi har kollektivavtal med Unionen och SACO och därtill hörande förmåner, exempelvis tjänstepension, försäkringar, flextid och lediga klämdagar. På samtliga orter finns friskvårdsgrupper som arrangerar olika typer av aktiviteter. I denna rekrytering samarbetar APL med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se, senast 2025-07-02. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristin Svensson på [email protected] eller på 0707-932204. Ansvarsområden Leda ett team på 7 personer och fördela det dagliga arbetet inom materialhanteringen. Säkerställa effektiva och säkra materialflöden, lagerhantering och interna transporter. Ansvara för att arbetet utförs enligt GMP och APL:s kvalitetskrav. Driva och delta i förbättringsarbete för att utveckla processer och arbetssätt. Budget och arbetsmiljöansvar enligt delegat. Kvalifikationer Du har erfarenhet av en ledande roll inom logistik, lager eller materialhantering, företrädesvis från läkemedels-, livsmedels- eller annan reglerad industri. Du har en dokumenterad förmåga att leda i förändring och bygga starka team. Du besitter god förståelse för arbetsmiljö, säkerhet och kvalitetssystem. Erfarenhet av GMP är meriterande. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Du har som lägst en gymnasieexamen, gärna kompletterad med relevant vidareutbildning Erfarenhet av förbättringsarbete enligt metoder som 5S eller Lean (meriterande) Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en närvarande och tillitsskapande ledare som bygger starka relationer genom öppenhet, respekt och tydlighet. Du är lyhörd och har förmåga att lyssna aktivt, förstå andras behov och anpassa ditt ledarskap efter situationen. Din struktur och handlingskraft gör att du organiserar arbetet effektivt och ser till att planer blir verklighet. Du är en stabil och trygg person som inger förtroende, även i utmanande tider, och agerar konsekvent i din roll som ledare. Samarbete är en självklarhet för dig – du arbetar teamorienterat och värdesätter goda relationer både inom ditt eget team och med andra avdelningar. Om företaget Apotek Produktion & Laboratorier AB APL, Apotek Produktion & Laboratorier AB, har till uppgift att tillverka extemporeläkemedel som är ett individanpassat läkemedel för en enskild patient, i syfte att förbättra och rädda liv. Många beredningar görs till barn och till vuxna med olika typer av överkänslighet. APL är statligt ägt och en av Europas största tillverkare av extemporeläkemedel och är även en etablerad kontraktstillverkare inom Life science- industrin med resurser för utveckling, tillverkning och analys av läkemedel. APL:s ca 500 medarbetare är verksamma vid fyra tillverkningsenheter runt om i Sverige.

11 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Lagermedarbetare sommarschema
Rosénssons Consulting AB
Lager- och terminalpersonal

Rosénssons Consulting & Bemanning söker just nu lagermedarbetare på uppdrag av ett företag i Jägersro-området i Malmö. Vi söker en lagermedarbetare för ett sommaruppdrag under veckorna 29–32. Tjänsten omfattar arbete cirka 2–3 dagar per vecka.  Arbetet innefattar främst lageradministrativa uppgifter där affärssystemet Microsoft Dynamics 365 är centralt. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ERP-systemet Dynamics 365 – detta är ett avgörande krav för tjänsten. Du kommer att arbeta i fraktbokningsystemet ''Zendr''.  Exempel på arbetsuppgifter: Registrering och hantering av kundorder i D365 Beställningar hos leverantörer Orderplock, packning, bokning och utskeppning Mottagning och registrering av inkommande leveranser Utöver dokumenterad erfarenhet av arbete i D365 är giltigt truckkort ett krav. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har förmåga att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses som meriterande. Krav Tidigare erfarenhet av Microsoft D365 Truckkort Anställning Lön enligt avtal. 2-3 dagar i veckan mellan vecka 29-32 Bemanning Tjänsten avser en anställning direkt hos Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB som ansvarar för hela anställningen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
SOMMARJOBB Distributör Sjöbo
Point Logistik Gota Media AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi är alltid på jakt efter nya distributörer inför sommaren, så tveka inte att skicka in en spontanansökan här! Att vara distributör är ett självständigt arbete med många fördelar. I arbetsuppgifterna ingår att dela ut tidningar, paket, post, reklam och samhällsinformation till alla typer av boenden och företag. Distributionen sker utomhus på natten. Det är ett fysiskt krävande arbete med högt tempo, många trappuppgångar och med varierande väderlek. För utdelningen använder vi företagsbilar, elmopeder, elcyklar eller gångvagnar beroende på geografi. Du bör bo i eller nära det område där du arbetar. Arbetstiden är schemalagd någon gång mellan kl. 02.00 och 07.00. Den faktiska arbetstiden kan variera från natt till natt. Vid försening kan arbetet pågå till 07:30 på vardagar och 08:30 på helger. Kvalifikationer Vi söker dig som vill bli den lokala hjälten genom att leverera hem värden till människor. Du är ansvarsfull, passar tider och har en hög servicekänsla. Bland våra distributörer finns studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst. Mångfalden är vi stolta över. Krav - för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Inneha ett giltigt arbetstillstånd - Trivas med att arbeta natt - Klara av fysiskt krävande arbete utomhus - Bildistrikt kräver svenskt eller EU-körkort **** Information om rekryteringsprocessen Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt, har vi i denna process valt att samarbeta med Hubert.ai. Om du väljer att skicka in en ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Vi på Point logistik är experter på last-mile-distribution och finns i Borås–Sjuhärad, Växjö–Kronoberg, Kalmar, Karlskrona–Blekinge samt Kristianstad–Östra Skåne. Vårt huvuduppdrag är att dela ut tidningar. I vårt distributionsnät erbjuder vi företag tjänster för leverans av tidskrifter, post och paket. Tillsammans med Early Bird, ett bolag som ägs av Sveriges största mediehus, når vi fram med leveranser hem till människor i hela landet. Vi vill vara de lokala hjältarna som hjälper e-handlare att överleva och förenklar vardagen för de många människorna. Vi är också den lokala partnern som hjälper andra att lyckas och kan vår omgivning. Vår vision är att ge människor en bättre start på dagen. Det är också en vision som spinner vidare på vår ägare mediekoncernen Gota Media AB:s ambition om att vara med och skapa ett bättre samhälle. En dag börjar bra när brevlådan fylls med förväntningar, överraskningar, viktiga försändelser i form av tidningar, post och paket. För distributörer kan en dag börja bra när ditt deltidsarbete hos Point skapar möjligheter!

11 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
SOMMARJOBB Distributör Simrishamn
Point Logistik Gota Media AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi är alltid på jakt efter nya distributörer inför sommaren, så tveka inte att skicka in en spontanansökan här! Att vara distributör är ett självständigt arbete med många fördelar. I arbetsuppgifterna ingår att dela ut tidningar, paket, post, reklam och samhällsinformation till alla typer av boenden och företag. Distributionen sker utomhus på natten. Det är ett fysiskt krävande arbete med högt tempo, många trappuppgångar och med varierande väderlek. För utdelningen använder vi företagsbilar, elmopeder, elcyklar eller gångvagnar beroende på geografi. Du bör bo i eller nära det område där du arbetar. Arbetstiden är schemalagd någon gång mellan kl. 02.30 och 07.00. Den faktiska arbetstiden kan variera från natt till natt. Vid försening kan arbetet pågå till 07:30 på vardagar och 08:30 på helger. Kvalifikationer Vi söker dig som vill bli den lokala hjälten genom att leverera hem värden till människor. Du är ansvarsfull, passar tider och har en hög servicekänsla. Bland våra distributörer finns studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst. Mångfalden är vi stolta över. Krav - för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Inneha ett giltigt arbetstillstånd - Trivas med att arbeta natt - Klara av fysiskt krävande arbete utomhus - Bildistrikt kräver svenskt eller EU-körkort **** Information om rekryteringsprocessen Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt, har vi i denna process valt att samarbeta med Hubert.ai. Om du väljer att skicka in en ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Vi på Point logistik är experter på last-mile-distribution och finns i Borås–Sjuhärad, Växjö–Kronoberg, Kalmar, Karlskrona–Blekinge samt Kristianstad–Östra Skåne. Vårt huvuduppdrag är att dela ut tidningar. I vårt distributionsnät erbjuder vi företag tjänster för leverans av tidskrifter, post och paket. Tillsammans med Early Bird, ett bolag som ägs av Sveriges största mediehus, når vi fram med leveranser hem till människor i hela landet. Vi vill vara de lokala hjältarna som hjälper e-handlare att överleva och förenklar vardagen för de många människorna. Vi är också den lokala partnern som hjälper andra att lyckas och kan vår omgivning. Vår vision är att ge människor en bättre start på dagen. Det är också en vision som spinner vidare på vår ägare mediekoncernen Gota Media AB:s ambition om att vara med och skapa ett bättre samhälle. En dag börjar bra när brevlådan fylls med förväntningar, överraskningar, viktiga försändelser i form av tidningar, post och paket. För distributörer kan en dag börja bra när ditt deltidsarbete hos Point skapar möjligheter!

11 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
ÖNH-läkare sökes till uppdrag hos privat vårdgivare
CureLink AB
Specialistläkare

Vi söker en specialistläkare inom öron-, näs- och halssjukdomar (ÖNH) för ett deltidsuppdrag hos en privat vårdgivare i Malmö. Om uppdraget Plats: Malmö Omfattning: Cirka 1 dag per vecka, med möjlighet till utökning på sikt Start: Snarast eller enligt överenskommelse Vi söker dig som är intresserad av ett flexibelt och meningsfullt uppdrag i en positiv arbetsmiljö. Du kommer att arbeta i nära samarbete med ett engagerat team och bidra med din specialistkompetens i en verksamhet som värderar kvalitet och kontinuitet. Kvalifikationer Specialistläkare inom ÖNH Erfarenhet från primärvård och/eller försäkringssjukvård är meriterande God samarbetsförmåga och ett professionellt bemötande Vi erbjuder Ett tryggt och stimulerande uppdrag i en väletablerad privat vårdverksamhet Flexibel start och möjlighet att anpassa upplägget efter din tillgänglighet Löpande tillsättning – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt Intresseanmälan & kontakt För att lämna din intresseanmälan eller vid frågor om uppdraget, vänligen kontakta oss på: [email protected] eller telefon nr: 076 005 44 31 Om oss: CureLink är specialist på läkarbemanning inom privat och offentlig vård. Vi arbetar med kunder i Sverige och utomlands och erbjuder marknadens bästa service och kvalitet i våra leveranser. Vi förmedlar uppdrag till ledande specialister.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
SOMMARJOBB Distributör Tomelilla
Point Logistik Gota Media AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi är alltid på jakt efter nya distributörer, så tveka inte att skicka in en spontanansökan här! Att vara distributör är ett självständigt arbete med många fördelar. I arbetsuppgifterna ingår att dela ut tidningar, paket, post, reklam och samhällsinformation till alla typer av boenden och företag. Distributionen sker utomhus på natten. Det är ett fysiskt krävande arbete med högt tempo, många trappuppgångar och med varierande väderlek. För utdelningen använder vi företagsbilar, elmopeder, elcyklar eller gångvagnar beroende på geografi. Du bör bo i eller nära det område där du arbetar. Arbetstiden är schemalagd någon gång mellan kl. 02.00 och 07.00. Den faktiska arbetstiden kan variera från natt till natt. Vid försening kan arbetet pågå till 07:30 på vardagar och 08:30 på helger. Kvalifikationer Vi söker dig som vill bli den lokala hjälten genom att leverera hem värden till människor. Du är ansvarsfull, passar tider och har en hög servicekänsla. Bland våra distributörer finns studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst. Mångfalden är vi stolta över. Krav - för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Inneha ett giltigt arbetstillstånd - Trivas med att arbeta natt - Klara av fysiskt krävande arbete utomhus - Bildistrikt kräver svenskt eller EU-körkort **** Information om rekryteringsprocessen Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt, har vi i denna process valt att samarbeta med Hubert.ai. Om du väljer att skicka in en ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Vi på Point logistik är experter på last-mile-distribution och finns i Borås–Sjuhärad, Växjö–Kronoberg, Kalmar, Karlskrona–Blekinge samt Kristianstad–Östra Skåne. Vårt huvuduppdrag är att dela ut tidningar. I vårt distributionsnät erbjuder vi företag tjänster för leverans av tidskrifter, post och paket. Tillsammans med Early Bird, ett bolag som ägs av Sveriges största mediehus, når vi fram med leveranser hem till människor i hela landet. Vi vill vara de lokala hjältarna som hjälper e-handlare att överleva och förenklar vardagen för de många människorna. Vi är också den lokala partnern som hjälper andra att lyckas och kan vår omgivning. Vår vision är att ge människor en bättre start på dagen. Det är också en vision som spinner vidare på vår ägare mediekoncernen Gota Media AB:s ambition om att vara med och skapa ett bättre samhälle. En dag börjar bra när brevlådan fylls med förväntningar, överraskningar, viktiga försändelser i form av tidningar, post och paket. För distributörer kan en dag börja bra när ditt deltidsarbete hos Point skapar möjligheter!

11 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025