· OM TJÄNSTEN Om du har siktet inställt på en raketkarriär inom försäljning i världsklass är detta det perfekta jobbet för dig! Securitas Direct är ledande inom sin bransch och står för hög kvalité och har ett mycket starkt varumärke på marknaden. Vi är i en expansiv fas och söker just nu i första hand en driven account manager till vårt fantastiska team. I denna tjänst kommer du först och främst att arbeta med försäljning av larmsystem och kameralösningar till företagskunder. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral är Securitas Direct en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Grunden för våra säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se OM OSS Du kommer att arbeta som account manager hos oss på Jeesec Larm Skåne AB. Som partner till Securitas direct och Verisure Företag sedan -89 så vänder oss i huvudsak till företagskunder, med kundbemötande, kvalité, kunnande och utveckling som ledord i vårt Arbete. Bolaget har sitt säte i Ystad och har ett arbets område som täcker stora delar av Skåne. ARBETSUPPGIFTER Som account manager kommer du att arbeta med att etablera kontakt med nya såväl som befintliga kunder och sälja Securitas Directs larmlösningar. Du kommer att planera dina dagar tillsammans med din lokala coach och regional TSM vilket gör att du har stort inflytande över dina egna arbetsdagar. Du kommer att ingå i ett team med en stark säljkultur som har nära till skratt och trivs med varandra. I rollen ingår eget resultatansvar med ansvar för kundaktiviteter och uppföljningar. Du kommer att ansvara för affärsrelationer med såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas Directs produktportfölj. Som account manager arbetar du aktivt med att göra analyser på vad kunden behöver för larmlösning till sitt företag, för att sedan agera på bästa sätt för att möta detta behov. VI SÖKER DIG SOM - Har ett stort driv och som trivs med att kunna påverka din inkomst. - Självgående, flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. - Du är relationsskapande och har lätt för att knyta kontakter men också utveckla relationen. - Kvalitetsorienterad och noggrann i ditt arbete och inte lämnar något åt slumpen. Således är du dessutom ihärdig och ger inte upp i första taget utan fokuserar på att uppnå goda resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. - Meriterande om du har säljerfarenhet - B-körkort är ett och krav och som sökande ser vi gärna att du är anmärkningsfri då utdrag ur polisens belastningsregister är rutin i vår rekrytering. Vill du också vara en del av en global marknadsledare men också ett lokal entreprenörsdrivet företag? Då är du rätt person för oss! Sök direkt!
Om tjänsten Som Butikschef har du det yttersta ansvaret för den dagliga driften. Ansvaret innefattar personal, hygien, underhåll, beställningar, budget och resultat. Du ska utbilda och utveckla arbetsgruppen för att leverera; en bra kundservice, god hygien och uppnå butikens sälj & kostnadsmål. I den dagliga driften ingår ansvar för underhåll av samtliga maskiner och utrustning. Om dig: Vi söker dig som har en passion för ledarskap, att sälja och att möta kunden på bästa sätt. Med ett högt engagemang strävar du mot att nå butikens mål tillsammans med dina medarbetare och du är duktig på att skapa delaktighet och teamkänsla i gruppen. Du delar Yogiboosts värderingar och brinner för att se dina medarbetare växa, då du anser att det är lika viktigt att de presterar och utvecklas som att du gör det. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är van vid att ta egna initiativ. Du agerar snabbt på säljmöjligheter och följer löpande upp och analyserar verksamhetens resultat. Som person är du relationsskapande, social och vågar komma med egna förslag för att främja butikens utveckling. Vi ser att du har erfarenhet från att arbeta i butik- eller caféverksamhet samt att du har erfarenhet som ledare med direkt personalansvar, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi kommer att till stor del utgå från din personliga lämplighet för tjänsten och förväntar oss att du har viljan och förmågan till vidare utveckling inom Yogiboost.
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Beskrivning av arbetsplatsen Vid Institutionen för utbildningsvetenskap bedrivs utbildningsvetenskaplig undervisning och forskning med en rad olika inriktningar inom såväl skola som högre utbildning. Institutionen är den centrala noden i det nätverk som utgör ämneslärarutbildningen vid Lunds universitet och ansvarar för undervisningen inom ämneslärarutbildningens utbildningsvetenskapliga kärnkurser (UVK), för den kompletterande pedagogiska utbildningen (KPU) för blivande ämneslärare och samordningen av den verksamhetsförlagda utbildningen (VFU). Vi erbjuder Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Vi har även ett flextidsavtal som skapar goda förutsättningar för balans mellan arbete och fritid. Läs mer på universitetets webbplats om att vara anställd hos oss Arbetsuppgifter Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga och som kan förmedla komplexa ekonomiska frågor på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Du tar ansvar för och driver ekonomiprocesserna självständigt, med fokus på kvalitet och noggrannhet. Tillsammans med kollegor arbetar du med att förbättra ekonomiska processer och rutiner samt säkerställa att regelverken följs. Här får du möjlighet att bidra både strategiskt och operativt, i en arbetsmiljö som i ständig utveckling värdesätter ett gott samarbete. Som ekonom blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Analyser av verksamheten, upprätta budget, prognoser, uppföljnings- och bokslutsarbete samt rapportering. Ansvara för ämneslärarutbildningens institutions- och fakultetsövergripande ekonomi, samt stödja och samverka kring denna. Löpande ekonomiarbete såsom fakturering och fakturaadministration (leverantör och kundfakturahantering). Löpande redovisning, bokföring och avstämning. Löpande ekonomiadministrativa uppgifter i samband med arvodering, och intermittenta anställningar. Samverka kring HR-processer med ekonomisk koppling, tex personalplaner Det kommer att finnas möjlighet att arbeta utvecklande med institutionens ekonomiska strukturer och rutiner och arbeta med den ekonomiska modellen för ämneslärarutbildningen. Kvalifikationer Krav Högskoleutbildning inom ekonomi, eller annan relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi. God erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, såsom erfarenhet av att på egen hand genomföra redovisnings-, budget, boksluts- och uppföljningsarbete, helst inom offentlig sektor. Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration inom universitet och högskola. Hög känsla för service och ett flexibelt arbetssätt. God samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga. Förmåga att kunna arbeta analytiskt, strukturerat och noggrant. Hög förmåga att självständigt kunna planera och utveckla sitt arbete. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift, då du förklarar ekonomiska resultat både i rapportform och i muntliga presentationer. Meriter Erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i en roll med helhetsansvar. God datorvana och goda kunskaper i Word och Excel. Erfarenhet av att arbeta i universitetsgemensamma HR- och/eller ekonomisystem. Erfarenhet av administration och ekonomiarbete inom lärarutbildning eller motsvarande. Intresse för att utveckla arbetssätt och hitta smartare lösningar. Då du kommer att arbeta i nära kontakt med många personer i olika positioner ställer vi stora krav på en god samarbetsförmåga samt att du är en kommunikativ, initiativtagande och självständig person som är lyhörd för verksamhetens behov. Du är som person flexibel med god förmåga att anpassa dig till nya krav och förändringar i omvärlden. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper och hänsyn kommer att tas till hur du genom din erfarenhet och kompetens bedöms komplettera och stärka det administrativa arbetet inom institutionen samt bidra till teamets framtida utveckling. Övrigt Anställningen är ett vikariat på 100% under perioden 2025-09-01 - 2026-08-31 eller enligt överenskommelse. Så här söker du Anställningen söks via universitetets rekryteringssystem. Ansökan ska innehålla personligt brev med motivering till varför du är intresserad av anställningen och på vilket sätt anställningen matchar dina meriter. Ansökan ska även innehålla CV, examensbevis eller motsvarande, samt övrigt som du önskar åberopa (kopior av betyg, uppgifter till referenser, rekommendationsbrev etc.). Om Humanistiska och teologiska fakulteterna Humanistiska och teologiska fakulteterna har åtta institutioner och bedriver en stor och varierad verksamhet inom forskning och utbildning. Vi har ca 700 anställda och ca 4 000 helårsstudenter. Om Institutionen för utbildningsvetenskap Vid institutionen för utbildningsvetenskap bedrivs utbildningsvetenskaplig forskning med en rad olika inriktningar, exempelvis ämnesdidaktisk, skol- och utbildningshistorisk samt skol- och utbildningssociologisk forskning och forskning om högre utbildning. Institutionen för utbildningsvetenskap är den centrala noden i det omfattande nätverk som utgör ämneslärarutbildningen vid Lunds universitet och ansvarar för undervisningen inom ämneslärarutbildningens utbildningsvetenskapliga kärnkurser (UVK), för den kompletterande pedagogiska utbildningen (KPU) för blivande ämneslärare, samordningen av den verksamhetsförlagda utbildningen (VFU) samt studieadministration, studievägledning och arbete med information till lärarstudenterna. Vid institutionen finns också Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling (AHU) som bedriver kursverksamhet för Lunds universitets lärare, högskolepedagogisk utvecklingsverksamhet samt forskning om högre utbildning. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.
Brinner du för mat, svenska smaker och fina råvaror? Är du nyfiken, kreativ och vill vara en del av ett köksteam med höga ambitioner? Då kanske det är just dig vi söker! På Margretetorp Gästgifvaregård lagar vi mat med hjärta och tradition – men vi är inte rädda för att tänka nytt. Vår mat är förankrad i det svenska köket men med inslag av modern fine dining. Nu söker vi en ny kock till vårt team som vill vara med och lyfta vår matupplevelse till nästa nivå. Vem är du? Du är en person som brinner för mat – inte bara under arbetstid, utan även privat. Kanske följer du mattrender, testar nya smakkombinationer hemma eller blir lycklig av ett riktigt bra upplägg. Du har en positiv attityd och trivs i ett kök där det händer mycket. Du gillar att samarbeta med andra, men tar också gärna egna initiativ när det behövs. Att anpassa dig till olika situationer och arbetsuppgifter är en självklarhet för dig – oavsett om det handlar om frukostförberedelser, à la carte eller ett större event. Du behöver inte ha lång erfarenhet, men du ska ha arbetat i kök tidigare och förstå grunderna. Har du erfarenhet av svensk matlagning är det ett stort plus. Viktigast är att du har driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas – tillsammans med oss. Vi erbjuder dig En vacker arbetsplats vid Hallandsåsens sluttning Ett kök där svenska smaker möter kreativitet Ett glatt team med mycket energi och arbetsglädje Möjlighet att påverka menyer och utvecklas som kock Arbetstider som inkluderar dag, kväll och helg enligt schema
Malmö universitet Malmö universitet är ett nyskapande, urbant och internationellt lärosäte som tack vare engagerade och erfarna medarbetare bidrar till samhällsutveckling. Hos oss arbetar lärare, forskare och andra medarbetare med olika kompetenser tillsammans för att bedriva utbildning och forskning av hög kvalitet. Alla yrkeskategorier och roller är viktiga. Du är välkommen att söka jobb hos oss! Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta på Malmö universitet: Jobba hos oss För att se annonsen i sin helhet samt ansöka, vänligen gå till Malmö universitets hemsida för lediga jobb Malmö University Malmö University is an innovative, urban, and internationally-oriented academic institution that, thanks to its committed and experienced staff, contributes to societal development. Here, teachers, researchers, and other employees with various competencies work together to conduct high-quality education and research. All professional categories and roles are important. You are welcome to apply for a job with us! Here you can learn more about what it's like to work at Malmö University: Work with us To see the advertisement and apply, please visit Malmö University’s website for job opportunities
På Alstom förstår vi hur transportnätverk fungerar och vad som får människor att röra sig. Från höghastighetståg, tunnelbanor, monorails och spårvagnar till nyckelfärdiga system, tjänster, infrastruktur, signalteknik och digital mobilitet – vi erbjuder våra olika kunder den bredaste portföljen i branschen. Varje dag leder 80 000 kollegor vägen mot grönare och smartare mobilitet världen över, när vi binder samman städer, minskar koldioxidutsläpp och ersätter biltrafik. Kan du vara den Onboard Site Supervisor på heltid som vi söker i Helsingborg? Din framtida roll: Ta dig an en ny utmaning och använd din ingenjörsexpertis i ett tekniskt avancerat och framtidsinriktat projekt. Du rapporterar till Xavier Carayon (NOR Installation Manager) och samarbetar med engagerade, kunniga och drivna kollegor. Onboard X31/X61-projektet omfattar installation av signalsystemet ETCS i över 230 tåg i Sverige. Arbetet kommer att utföras i Malmö (hos underleverantör) för X31-tåg och i Helsingborg (Raus) för X61-tåg. Vi förväntar oss att du: Säkerställer att miljö-, hälso- och säkerhetsregler (EHS) följs strikt – både av Alstom och våra leverantörer – i enlighet med Alstoms policy för noll avvikelser. Leder och godkänner det praktiska installationsarbetet i en eller flera verkstäder, inklusive arbetet som utförs av partners och underleverantörer i regionen. Ansvarar för att arbetet håller rätt kvalitet och levereras i tid, samt säkerställer korrekt rapportering. Samordnar mellan installationsteam, driftsättning, tekniska team och övriga delar av projektet, såsom engineering och logistik. Håller regelbunden kontakt med kunden och säkerställer att deras krav och förväntningar hanteras professionellt. Organiserar och leder team som består av underleverantörer och teknisk personal för installation och driftsättning. Följer upp aktiviteter och kostnader tillsammans med Project Field Operation Manager (PrFOM) och ansvarar för att installation och driftsättning sker inom budget. Du är dessutom ansvarig för att verkstadens kvalitetsmål, kostnader och leveranstider uppfylls. En viktig del av rollen är att samla in och vidareförmedla erfarenheter från fältet till övriga projekt inom Alstom. Om dig: Vi värdesätter rätt inställning och engagemang mer än exakt erfarenhet. Därför behöver du inte uppfylla alla krav – men följande kompetenser tror vi gör dig framgångsrik i rollen: Ingenjör inom el eller mekanik, med gedigen erfarenhet av ledarskap och materialhantering God förmåga att planera och fördela resurser Tidigare erfarenhet från järnvägsindustrin är meriterande Goda kunskaper i engelska och svenska Det här får du hos oss: Följ med oss på en transformerande karriärresa – järnvägsindustrin är här för att stanna, och hos oss kan du växa, utvecklas och bygga långsiktig kompetens. Du får också: En stabil och meningsfull karriär fri från monotona rutiner Samarbeta med tvärfunktionella team och hjälpsamma kollegor Bidra till framtidens innovativa transportlösningar Arbeta i en aktivitetsbaserad och modern arbetsmiljö Möjlighet att påverka din karriärutveckling – både funktionellt och geografiskt Ta del av prisbelönt kompetensutveckling och ett globalt nätverk av kunskap Ett rättvist och transparent belöningssystem som premierar prestation, samt konkurrenskraftiga förmåner inom bland annat liv-, sjuk- och pensionsförsäkring Du behöver inte vara tågentusiast för att trivas hos oss – men vi lovar att du kommer känna dig stolt varje gång du kliver på ett av våra tåg med familj eller vänner. Är du redo för utmaningen? Då vill vi gärna höra från dig! Viktigt att veta: Som ett globalt företag är vi stolta över att vara en arbetsgivare som erbjuder lika möjligheter och värdesätter mångfald i över 70 länder. Vi arbetar aktivt för att skapa en inkluderande arbetsmiljö för alla
About us The schools of the City of Helsingborg are well-resourced and value-driven organisations. You as an employee will be an important part of our vision to create the best school for every child and student. Job description One of our mathematics teachers will take parental leave during the school year 2025-26. Would you like to join us? We are looking for a qualified mathematics teacher who is open to new educational ideas and interested in working in a multicultural environment. Inquiry based learning and a strong focus on skills and conceptual understanding is at the heart of the curriculum we teach. We work according to the IB MYP curriculum and the assignment involves teaching ‘MYP Mathematics’ to students in MYP1-5 (högstadiet årskurs 6-9 & gymnasiet års 1). In the Mathematics department, we work collaboratively with planning and implementing the teaching so that we can meet the needs of all students. The responsibilities of the assignment includes planning, preparation, delivery of lessons and assessment for all courses. The successful candidate will also have mentor teacher responsibilities and will possibly supervise 1-2 students in the MYP ‘Personal Project’. What we offer We offer you varied, responsible and stimulating work, with opportunities for development. The workplace is non-smoking and health conscious. As an employee you receive a 3000 kr wellness grant per year. Qualifications You possess a teaching degree which qualifies you to teach middle school mathematics. You have at least 5 years' experience of teaching. It will be of great advantage to have experience of the IB MYP and also to have previously worked within the international school system. You are fluent in English, both in speaking and writing. You are a strong team player and have the ability to work collaboratively with co-workers as well as students and parents. You communicate proactively; support and care for others. As a person, you are a positive, open-minded and flexible team player. You must demonstrate enthusiasm, warmth and strong interpersonal skills with children, parents, and colleagues and be committed to diversity and multicultural educational practices. This position offers you the opportunity to join and develop a school that wants to be at the forefront of education with a clear development focus supported by international research. Working in Helsingborg Do you want to create a better city together with the residents of Helsingborg? Then you should work in the City of Helsingborg. With us, you can use your creativity and motivation to make life easier and safer for our inhabitants, visitors, and businesses. Together with curious and helpful colleagues you make a difference to people’s lives, today and in the future. A job well-done today, a better city tomorrow. Read more about working in the city here: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Other information Apply by: 1st August, 2025. We reserve the right to start the recruitment process earlier than the last day of application. Terms of employment: Temporary Scope: 60 % Start date: 4th August 2025 End date: 12 June, 2026 No of positions: 1 In the City of Helsingborg different is good. We want our employees to reflect our residents and we cherish the value that gender balance and diversity adds to our organisations. The vacancy will be filled assuming that the position is not required for an employee already on a permanent contract. If you are offered a position within pre-school, school or in after-school care you must provide a valid Police Record Extract. To assure quality, the recruitment process in the City of Helsingborg, the recruitment tool ReachMee is used. We ask you to submit your application via ReachMee by clicking the application link in the advertisement. Applicants with protected identity should not apply digitally via the application link. They are asked to contact the recruiting manager named in the advertisement who will guide them through the application process. We have already considered the recruitment channels we wish to use for this vacancy. Therefore, we kindly, but firmly, ask not to be contacted with regards to offers of supply services, advertising or recruitment.
Pâtisserie David söker nu en bagare/konditor! Vi är ett bageri/konditori som bakar allt från grunden med bra råvaror. Hos oss är hantverk och kvalitet ledorden! Vi söker dig som är en positiv och driven bagare/konditor med vana av att jobba i högt tempo och leverera 100% kvalitet! Du ska vara självgående och stresstålig då det ofta kan vara högt tempo! Utbildning och erfarenhet är ett krav! Du ska behärska både bageri och konditori. B-Körkort är ett krav då leveranser förekommer. Observera att vi endast tar emot ansökningar som fyller kraven! Intervjuer sker löpande
Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra som lagermedarbetare hos en av våra kunder i Landskrona. Vi erbjuder dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% att arbeta extra hos oss. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Plock och pack av kläder och accessoarer Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 06.00 – 15.00 och 15:00 - 23:00. Vad söker vi? Du är tillgänglig 2-3 dagar per vecka för att arbeta extra Du är flexibel Du är självständig och ansvarstagande God samarbetsförmåga Ordningsam och håller tider Krav: Behärska svenska i tal och skrift B körkort och tillgång till bil. Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (annat arbete, eget företag, studier) Meriterande: Truckkort A1-B3 Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Ref: 20251750 Arbetsuppgifter Nu söker vi dig som lärare med behörighet i slöjd för åk. 3-6 till Annebergsskolan! Du kommer att ingå i ett arbetslag av lärare där ni tillsammans planerar och ansvarar för elevernas utbildning och utveckling. Ditt fokus ligger på att skapa bästa förutsättningar för varje elev i en trygghet och tillförlitlig miljö. I ditt läraruppdrag hos oss planerar du din undervisning, genomför densamma och gör en bedömning av dina elevers förvärvade kunskaper. Planeringen av din undervisning kan komma att ske såväl enskilt som tillsammans med dina kollegor. Du utbildar och stöttar eleverna i deras sociala och kunskapsmässiga utveckling. Du utmanar elever att ta egna initiativ, utveckla sina intressen och ta ansvar för sig själv och andra. Du ser till individens behov och skapar förutsättningar för deras lärande. Din undervisning bygger vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet. Kvalifikationer Du som söker är legitimerad lärare med behörighet för undervisning i textilslöjd mot årskurs 3-6 . Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som lärare i detta ser vi det som meriterande. Du har en god insikt i och kunskap om skolans styrdokument och kan på ett effektivt sätt använda dem i ditt dagliga arbete. Vidare har du en god didaktisk och pedagogisk förmåga och kan därför leda och organisera ditt arbete för att skapa studier och en god lärandemiljö åt våra elever under hela deras skoldag. Vi ser att du har god förmåga att individanpassa och visualisera undervisningen. Du har en varierande undervisning där du blandar teori med praktiska övningar. Du lägger stor vikt vid språket i dina ämnen. Utifrån evidensbaserad forskning kan du utveckla ditt arbete och med en god kännedom och vana arbetar du effektivt med relevanta digitala verktyg. Självklart har du ett professionellt förhållningssätt och arbetar för goda relationer med våra elever, deras vårdnadshavare och alla dina kollegor på skolan. Välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Annebergsskolan är en nybyggd treparallellig F-6 skola i Stadionområdet i centrala Malmö. Vi har i dagsläget ca.540 elever och många av dem går också på fritidshemmet. Annebergsskolan speglar Malmös mångfald vilket vi ser som en tillgång och styrka. Hos oss på Annebergsskolan möter vi eleverna där de befinner sig i sitt lärande. Vi har höga förväntningar på våra elever, på oss själva och på varandra. På Annebergsskolan har vi tillsammans arbetat fram gemensamma strukturer och rutiner som gäller för hela skolan. Med dessa på plats fokuserar vi nu på elevernas lärande och undervisningens kvalitet. Du kommer till ett prestigelöst och öppet arbetsklimat där vi arbetar tillsammans för att möta upp våra elevers utmaningar och styrkor. Grundskoleförvaltningen – stadens största förvaltning med ca 80 skolor, 6300 medarbetare och 36000 elever erbjuder en arbetsplats för alla. Här vill vi växa, utvecklas och utmanas i vårt lärande tillsammans – varje dag. Vi ser till att alla får en god arbetsmiljö och satsar på ledarskap. Tillsammans arbetar vi alla för varje elevs bästa skola! Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Enligt skollagen krävs uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. Blankett för att beställa utdraget finns på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta kontaktpersonerna i annonsen. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.
Välj ett jobb för att visa detaljer