Interim Controller för uppdrag hos kommun i Östra Skåne
Letsgig AB
Controller

Vi söker nu en trygg och erfaren controller till ett kvalificerat uppdrag till en kommun i östra Skåne. Uppdraget omfattar centrala funktioner inom budget, uppföljning, analys och bokslut och ställer krav på hög grad av självständighet och förmåga att arbeta nära verksamhetschefer. Uppdragsperiod: 18 augusti 2025 – 31 januari 2026 Omfattning: 75–100 % (önskemål: 100 %) Arbetsform: På plats hos kund i Östra Skåne Om uppdraget Du kommer att kliva in som interim controller och stötta en kommunal ekonomiavdelning under pågående rekrytering. Rollen är operativ och innebär att du ansvarar för såväl analys och planering som kontakt med kommunens verksamheter. Arbetsuppgifter: Stöd till verksamheterna i budget- och prognosarbete Löpande ekonomisk uppföljning tillsammans med chefer Sammanställning av delårs- och årsbokslut Ekonomiska analyser, bl.a. kostnadsanalyser och resultatuppföljning Dokumentation, rapportering och presentation inför ledning och nämnder Kommunen arbetar i Raindance som ekonomisystem och använder Hypergene för beslutsstöd. Kvalifikationer (skallkrav) För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla följande: Gedigen erfarenhet av budgetering och ekonomisk planering Självständig i bokföring, redovisning och bokslut Förmåga att göra ekonomiska analyser, kostnadsbedömningar och prognoser Dokumenterad erfarenhet från arbete inom eller nära kommunal verksamhet Tidigare arbete i Raindance och/eller Hypergene Meriterande Erfarenhet av arbete direkt mot nämnd, ledningsgrupp eller politisk styrning Konsultvana från liknande uppdrag God pedagogisk förmåga i dialog med chefer/verksamhetsledare Så ansöker du Skicka in: CV i Word- eller PDF-format Referensuppdrag från offentlig sektor Sista ansökningsdag: Snarast – urval sker löpande. Vill du vara med och bidra med din ekonomiska expertis i en kommunal verksamhet där din insats verkligen gör skillnad? Välkommen att höra av dig!

30 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Varuhuschef till Åhléns Outlet Kristianstad
Åhléns AB
Chefer inom handel

Om din roll  Som Varuhuschef på Åhléns Outlet är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet i ditt varuhus. Du ansvarar för att leverera ett välfyllt varuhus där du inspirerar dina medarbetare till att ta eget ansvar. Du leder, coachar och utvecklar ditt team till att skapa en besöksupplevelse som överträffar kundens förväntningar. Att vara Varuhuschef hos oss är en dynamisk tjänst som kräver att du är lika bekväm i butik med kund som med ekonomi och schemaläggning. Om du engageras av ett varierande arbete där flexibilitet är en nyckel, då kommer du att trivas hos oss! Hos oss ska kunden alltid mötas av engagerade, kunniga och serviceinriktade säljare som får energi av att skapa ett inspirerande och välfyllt varuhus som överträffar kundens förväntningar. Exempel på arbetsuppgifter: På ett engagerat och ansvarsfullt sätt, genom strategiskt och operativt arbete, bidra till Åhléns Outlets framgång och utveckling Kostnadsmedvetet driva och utveckla varuhuset med fokus på effektivitet och försäljning Leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal Genom ett coachande och närvarande ledarskap uppmuntra ditt team till utveckling och försäljning Leverera ett kundmöte som överensstämmer med vårt kundlöfte Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset Åhléns Outlet är ett växande varuhuskoncept med allt inom mode, hem och skönhet samlat under ett tak, där kunden kan fynda snyggt av kända varumärken i en modern miljö till låga priser. Till oss tar du med dig: Minst några års erfarenhet från ledande befattning inom detaljhandeln, gärna inom en verksamhet som hanterar stora volymer Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Ett stort intresse för mode, skönhet och heminredning Ett plus om du har erfarenhet av att exponera och gillar sociala medier För att lyckas i rollen ser vi att du är sälj- och resultatfokuserad med ett starkt driv att skapa tydliga resultat. Du är handlingskraftig och van vid att fatta beslut i ett högt tempo – samtidigt som du inspirerar och kommunicerar tydligt med din omgivning. Du trivs i förändring, är initiativrik och vågar utmana både dig själv och andra när det krävs. Med ett prestigelöst förhållningssätt och en positiv inställning skapar du förutsättningar för god stämning och starkt samarbete i teamet. Du är lösningsorienterad, flexibel och motiveras av att bidra till helheten och till att vi som företag fortsätter att utvecklas och lyckas tillsammans. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 38,25h/v. Du arbetar enligt schema som sträcker sig över vardagar, kvällar och helger. Arbetstiderna kan variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Vi hälsar dig varmt välkommen till Åhléns Outlet!

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Lärare mot fritidshem

Hej Söker dig som är lärare mot fritidshem. Vi söker dig som vill vara med och starta upp vårt nya fritids till hösten 26. Vi söker dig som vill börja redan till hösten som lärare för att sedan läsåret 26 starta upp fritids. Du kommer jobba med resurser som är väl insatta i skolan och eleverna. Söker dig som har en lärarexamnen. Vi är en liten skola 145 elever F-9 och vi kommer på fritids ha ca 15-20 elever så det blir en mysig grupp.

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Bolagsjurist / Legal Counsel till Prima Vård – Malmö
Prima Vård Sverige AB
Affärs- och företagsjurister

Vill du vara en nyckelspelare i en växande vårdkoncern och bidra till att utveckla Sveriges framtida vård? Prima Vård söker nu en driven och affärsmässig bolagsjurist till vårt team i Malmö. Om Prima Vård Prima Vård är en av Sveriges ledande vårdaktörer inom primärvård, barn- och kvinnohälsa, psykiatri samt företagshälsovård. Vi finns på ca 100 platser runt om i Sverige och växer genom både organisk utveckling och företagsförvärv. Totalt har bolaget ca 3 400 medarbetare och gör 2–5 noga utvalda företagsförvärv årligen. Hos oss kombineras hög medicinsk kvalitet med ett modernt och hållbart ledarskap. Det stiftelsekontrollerade investeringsbolaget Nordstjernan är huvudägare i Prima sedan 2017 med ambition att bygga en internationell vårdkoncern. Om rollen Som bolagsjurist / legal counsel hos Prima Vård blir du en del av Primas centrala organisation och arbetar nära ledning, affärsområdeschefer och andra nyckelpersoner. Rollen är nyinrättad, bred och spänner över hela bolagsjuridiken, med fokus på: • Allmän bolagsjuridik: avtal och förhandling, upprättande av standardavtal, bolagsrättsliga frågor samt tvister. • M&A och företagsaffärer: medverkan i alla steg av förvärv och försäljningar – från due diligence och riskbedömning till förhandling och upprättande av transaktionsdokument. • Compliance: säkerställa att verksamheten följer gällande lagar och regelverk inom hälso- och sjukvård, inklusive dataskydd och patientsäkerhet. • Intern rådgivning: stödja chefer och andra medarbetare i juridiska frågor samt utbilda organisationen vid behov. Du rapporterar till vår VD och grundare Hugo Lewné och arbetar nära både centrala funktioner och våra vårdenheter runt om i landet.   Vem är du? Vi söker dig som har: • Juristexamen och minst 4–6 års erfarenhet från advokatbyrå eller som bolagsjurist, gärna med erfarenhet inom M&A, bolagsrätt, avtalsrätt och compliance • Förhandlingsvana och förmåga att driva ärenden självständigt • God kommunikativ förmåga och en prestigelös inställning – du trivs med att förklara juridiska frågor på ett affärsmässigt och lättförståeligt sätt • Erfarenhet från eller intresse för hälso- och sjukvårdssektorn är meriterande • Erfarenhet från börsnoterat företag eller börsintroduktion är meriterande • Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Vi erbjuder Hos Prima Vård blir du del av en dynamisk organisation i tillväxt där du får stort ansvar och möjlighet att utveckla både rollen och vår legala struktur. Vi värnar om ett öppet arbetsklimat, korta beslutsvägar och hög grad av delaktighet. Placering är på vårt kontor i centrala Malmö. Resor inom Sverige förekommer. Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in ditt CV och personliga brev. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Nils Sjögren, Operativ Chef/COO på [email protected] eller 0739170424. Ansök idag och bli en del av Prima Vårds framtid! Prima Vård är ett familjegrundat vårdbolag med omkring 150 lokala vårdenheter med stor bredd. Bolaget har omkring 500 000 listade patienter i hälften av Sveriges regioner. Nordstjernan är sedan 2018 huvudägare med VD, Hugo Lewné, som minoritetsägare. Hugo grundade Prima Vård tillsammans med sin far, doktor Simon Larsson, med den uttalade ambitionen att bygga en högkvalitativ aktör inom svensk hälso- och sjukvård. Prima Vård har idag verksamhet inom fyra affärsområden med ca 3 400 medarbetare. Affärsområde Primärvård är störst med drygt 70 vårdcentraler under lokala varumärken. Utöver Primärvård har Prima Vård en stor verksamhet inom Affärsområde Barn- och Kvinnohälsa som bedrivs under varumärkena Mama Mia, BB Stockholm och Logopedbyrån Dynamica. Prima Vård driver också barnpsykiatri, vuxenpsykiatri och beroendevård inom Affärsområde Psykiatri. Därutöver har bolagets Affärsområde Arbetsliv tjänster mot företag och organisationer i 8 separata bolag. Prima Vård bytte 2022 namn från Lideta Hälsovård.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Projektledare inom mjukvaruimplementering till Software Point
Bravura Sverige AB
Systemadministratörer

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Software Point. Om företaget Software Point är en ledande leverantör av laboratorieinformationssystem (LIS) och Laboratory Information Management Systems (LIMS) i Nordeuropa. Företaget har levererat innovativa LIS- och LIMS-lösningar, inklusive biobankssystem, till över 500 laboratorier inom både offentlig och privat sektor. Kunderna finns inom bland annat hälso- och sjukvård, läkemedel, bioteknik, energi, miljö, livsmedel, skogsindustri, förpackning, stål och kemisk industri. Software Points tjänster täcker hela applikationens livscykel – från leverans och implementation till support, utbildning och rådgivning. Företaget har fem kontor i Norden och är en del av den globala koncernen LabVantage Group. Som medarbetare på Software Point får du en omväxlande vardag med stora möjligheter att påverka ditt arbete, samtidigt som du möter både teknikens utmaningar och människors behov i en samhällsviktig bransch. Läs mer om Software Point här: https://softwarepoint.com/ Arbetsuppgifter I rollen som projektledare på Software Point har du ett helhetsansvar för leveranser i kundprojekt. Du arbetar nära både kund och team för att planera, följa upp och driva projekt framåt. Rollen kräver både operativt fokus och strategisk förståelse, med ansvar för ekonomi, kommunikation och kvalitet. Resor förekommer i samband med kundprojekt. Leda kundprojekt från start till mål med ansvar för planering och uppföljning Ansvara för budget, resursplanering, fakturering och tidrapportering Sköta kunddialog, inklusive förhandling och prissättning Hantera eskaleringar och vidareförmedla ärenden internt Koordinera och stötta projektteam med lösningsarkitekter och utvecklare Bidra med struktur, tydlighet och lösningsfokus i kunddialog och teamarbete Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av projektledning, gärna från mjukvaruimplementation Erfarenhet av att leda projekt inom komplexa, reglerade miljöer (t.ex. hälso- och sjukvård) Kunskap om projektmetodik (exempelvis PRINCE2, PMP eller motsvarande) Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom Life Science, teknik eller IT, alternativt klinisk bakgrund Meriterande om du har erfarenhet av laboratorieverksamhet eller LIS-system Flytande svenska och engelska i tal och skrift För att lyckas i rollen är du en trygg och kommunikativ person som har lätt att anpassa dig till olika typer av kunder och projektmiljöer. Du har en hög problemlösningsförmåga, är strukturerad och van att prioritera i en snabbrörlig vardag. Du trivs i en samarbetsdriven roll där du har möjlighet att påverka, engagera och coacha teamet samtidigt som du själv tar ett tydligt ägarskap för projektens framdrift. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund, Linköping eller Danderyd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Sommarjobb på ICA-butiker i Lund/Malmö med omnejd
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba i ICA-butiker i sommar! Som butikskonsult är du anställd hos Bemannica och arbetar i olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Detta ger dig bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i över tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Arbetsuppgifterna kommer att variera mellan kassaarbete, varuplock med mera, baserat på vilka avdelningar som du har erfarenhet av. Vi söker dig som har varit anställd på ICA eller annan livsmedelsbutik tidigare. Har du erfarenhet av avdelningar som delikatess eller förbutik är det mycket meriterande. När det gäller arbetstider förekommer arbete både på morgon och kväll och arbetet kan vara förlagt såväl på vardagar som på helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete. Vi söker alltså dig som tidigare har varit anställd i livsmedelsbutik. Som person är du serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

30 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kock med minst 1 års erfarenhet sökes i Skåne – jobba när det passar dig!

Kock i Skåne – jobba när det passar dig! Trött på att dagarna känns som en upprepning? Saknar du variation och lite extra krydda i vardagen? Då har vi jobbet för dig! RA Hospitality söker dig som kan köket – minst 1 års erfarenhet från à la carte eller liknande – och som vill ha friheten att själv bestämma när, var och hur mycket du jobbar. Hos oss får du jobba året runt på allt från restauranger och hotell till catering och event – över hela Skåne, från Malmö till Österlen. Allt från välbesökta matställen till den mysiga kvarters-puben. Vill du ha variation, utveckling och kul på jobbet? Då vill vi ha just dig med i gänget Vi  söker dig som har egenskaperna: Minst 1 års erfarenhet inom kök Positiv och flexibel Nyfiken och vill utvecklas Har körkort och bil – inget krav men ett stort plus! Vi erbjuder: Variationsrika uppdrag på olika arbetsplatser Flexibelt schema – du bestämmer Bra lön, OB-tillägg och kollektivavtal Nya kontakter och roliga kollegor Förmåner som gym- och hotellrabatter Om oss: RA Hospitality har över 25 års erfarenhet inom hotell & restaurang. Vi finns över hela Norden och i Skåne samarbetar vi med arbetsplatser i hela regionen. Vill du ha frihet, trygghet och utvecklas som kock? Sök till RA Hospitality Skåne idag!

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Butikssäljare till Synsam Hansa Malmö 70%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Biträdande rektor till Häckebergaskolan och Genarps skola
Lunds kommun
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Om rollen och dina arbetsuppgifter Som biträdande rektor kommer du att ansvara för budget och resultat samt personal- och arbetsmiljöfrågor. Ditt pedagogiska ledarskap är av stor vikt för skolans och elevernas utveckling. Du kommer att arbeta i ett ledningsteam tillsammans med rektor och vi ansvarar gemensamt för samtliga elever och medarbetare i skolområdet. Tillsammans säkerställer vi att alla elever har likvärdiga förutsättningar för kunskapsutveckling och att alla medarbetare har goda arbetsvillkor. Inom ditt ansvarsområde ansvarar du för verksamhetens inre organisation enligt Skollagen. Du arbetar också efter de delegationer som ges av rektor. Därtill ingår följande uppdrag: - Biträdande rektor är en del av rektors ledningsgrupp och bistår rektor i att systematiskt och kontinuerligt planera, följa upp, utvärdera och utveckla skolornas och fritidshemmens verksamhet.  - Biträdande rektor, tillsammans med rektor, skapar genom ledning och samordning i vardagen, förutsättningar för att varje elev ges en lärmiljö där undervisning och lärande samt omsorg ger varje elev förutsättningar att utvecklas så långt som möjligt för att nå sin fulla potential.  - Biträdande rektor, tillsammans med rektor, skapar förutsättningar för att varje medarbetare får det stöd och den ledning som behövs i vardagen för att kunna fullfölja sitt uppdrag med hög kvalitet.  - Biträdande rektor, tillsammans med rektor, skapar förutsättningar att utveckla den pedagogiska kvaliteten och en god arbetsmiljö i vardagen.  - Biträdande rektor, tillsammans med rektor, verkar för att medarbetare är väl förankrade i forskning kopplat till professionen och omsätter detta i sin praktik.  Vi söker dig Vi söker dig som är legitimerad lärare med erfarenhet av pedagogiskt arbete inom grundskola. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och har god vana av att arbeta med elever i behov av särskilt stöd. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet som biträdande rektor inom grundskola. Det är även meriterande om du har slutfört eller påbörjat den statliga rektorsutbildningen. Vi ser det även som meriterande om du har erfarenhet av att leda och utveckla fritidshemsverksamheten. Vi söker dig som är en trygg och positiv ledare med ett starkt engagemang för både elever, medarbetare och skola. Som biträdande rektor behöver du ha en god ledarskapsförmåga och vara både strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är med andra ord van att arbeta strukturerat men trivs i en dynamisk miljö där du kan prioritera i förhållande till förändrade förutsättningar. Med din glädje, tillit, stabilitet och tydlighet skapar du trygghet för både elever och medarbetare, och genom ditt samarbetsinriktade arbetssätt bygger du starka relationer och främjar en positiv arbetskultur. Som person är du analytisk, reflekterande och har en helhetssyn kring vad som främjar elevers lärande och utveckling. Du har mod att se på verksamheten utifrån ett kritiskt perspektiv när det behövs och har förmågan att se nya möjligheter. En god kommunikativ förmåga i både tal och skrift är ett krav, liksom utmärkt samarbetsförmåga då skolutvecklingen drivs framåt genom arbete i team.  I den här rekryteringen har vi valt att ta bort det personliga brevet och ersatt det med urvalsfrågor. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Varmt välkommen med din ansökan! Vi erbjuder dig Som medarbetare hos oss erbjuds du en rad förmåner med fokus på balans, trygghet och hälsa. Lunds kommun är en stor organisation med många spännande verksamheter och möjligheter för medarbetare till utveckling. Som medarbetare får du även tillgång till vår förmånsportal där du enkelt kan se dina förmåner och administrera dessa. https://lund.se/arbete-och-lediga-jobb/sa-ar-det-att-arbeta-med-oss/det-har-ger-vi-dig-som-medarbetare Om arbetsplatsen Häckebergaskolan i Genarp är en F-3 skola som ligger vid Romeleåsen bland fantastisk natur. På skolan har vi cirka 40 medarbetare som tillsammans skapar en god lärandemiljö för våra 200 elever varje dag. Bara ett stenkast från skolan ligger naturområdena Risen och Ekevallens idrottsplats med slingor för vandring, löpning och mountainbike. Tack vare närheten till naturen har vi goda möjligheter till utomhuspedagogik t ex i vårt uteklassrum eller vid Häckeberga Kvarn där vi ofta spenderar våra utedagar. På Genarps skola har vi cirka 300 elever i årskurserna 4-9. Vi månar om att skapa goda relationer med varandra och med våra elever. I vårt förbättringsarbete fokuserar vi på tillgängliga lärmiljöer och ett relationellt lärarskap. Vi arbetar i ljusa och fräscha lokaler och i varje klassrum finns smartboard/projektor. Vi erbjuder dig kunniga och trevliga kollegor som ser fram emot att välkomna en ny biträdande rektor. Du kan även förvänta dig att ingå i ett ledningsteam som arbetar med tillitsbaserad styrning och ledning och som värdesätter att vara närvarande på skolorna. Vi har en salutogen elevsyn och arbetar nära elevhälsan i syfte att alla elever ska utvecklas optimalt, både socialt och kunskapsmässigt. På barn- och skolförvaltningen arbetar vi för att skapa likvärdighet och goda förutsättningar för att alla barn och elever inom våra förskolor, grundskolor och anpassade grundskolor ska nå sina mål. Tillsammans arbetar vi för en enhetlig och tydlig styrning av förskola och skola i en modern och effektiv organisation, med målet att möjliggöra en utbildning i världsklass. Våra ambitioner är höga och vi strävar alltid efter att skapa goda förutsättningar för utveckling och värnar om en hög kvalitet i verksamheten. För att få arbeta med barn eller elever inom förskola och skola behöver du kunna uppvisa ett godtagbart utdrag ur belastningsregistret. Polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Här får du plats att växa. Inom Lunds kommun sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetslivet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, och chans att påverka och göra skillnad. Vill du bli en av oss?

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
ANLÄGGARE/STENSÄTTARE SÖKES INFÖR KOMMANDE UPPDRAG
Eterni Sweden AB
Anläggningsarbetare

ANLÄGGARE/STENSÄTTARE SÖKES INFÖR KOMMANDE UPPDRAG   Vi söker dig med erfarenhet av anläggningsarbete eller stensättning inför kommande uppdrag där behov kan uppstå med kort varsel. Är du en noggrann och praktiskt lagd person som trivs med fysiskt arbete och att se resultat av det du gör? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig.   ARBETSUPPGIFTER Arbetet kan innebära stensättning, plattläggning, sättning av kantsten, enklare markarbeten, materialhantering och viss maskinkörning. Uppdragens omfattning och innehåll kan variera men kräver ofta att du arbetar utomhus och har en god förståelse för ritningar och nivåer. B-körkort är ett krav. Har du maskinvana eller förarbevis är det meriterande.  PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av anläggningsarbete eller stensättning. Du är noggrann, ansvarstagande och har god fysik. Du trivs med praktiska arbetsuppgifter, kan arbeta självständigt men fungerar även bra i team. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, engagemang och din förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter.  OM TJÄNSTEN Du anställs initialt av oss på Eterni för kommande uppdrag. Uppdragen kan variera i längd och omfattning. För rätt person kan det finnas möjlighet till längre uppdrag eller anställning hos kund.  ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR. Sök tjänsten via www.eterni.se. Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

30 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025