Har du ett skarpt öga för struktur, erfarenhet av teknisk administration och vill vara med i ett samhällskritiskt projekt som bidrar till en hållbar framtid? Vi söker nu en Projektadministratör med placering i Örtofta, som vill bli en nyckelperson i ett av regionens mest betydelsefulla energisatsningar. Om uppdragetDu kommer att ha en central roll som administrativt stöd i ett omfattande investeringsprojekt kopplat till etableringen av ett nytt kraftvärmeverk. Projektet befinner sig i sin förberedelsefas och väntas gå in i genomförande under andra halvan av 2025. Som Projektadministratör kommer du att: Administrera projektytan: Hantera åtkomst, mappstruktur och dokumentordning. Samordna möten och arrangemang: Bokningar, planering av seminarier, workshops och kickoffs – med både interna och externa parter. Stötta med dokumentation: Skriva protokoll, arkivera projekt- och slutdokument, följa upp avtal och tidrapporter. Bidra i det tekniska flödet: Uppdatera tekniska dokument såsom PID-scheman och ventillistor enligt instruktion. Stötta tidplanering: Uppdatera projektets tidsplan i samverkan med projektets tidplanerare. Vi söker dig som: Har mycket goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Teams och SharePoint. Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Är noggrann, strukturerad och har lätt för att samarbeta i tekniskt inriktade projektmiljöer. Meriterande erfarenheter: Tidigare arbete i projekt inom fjärrvärmesektorn. Erfarenhet av att arbeta med PID-scheman i AutoCAD eller motsvarande. Praktisk vana av projektplanering i MS Project. Praktisk information Uppdragsperiod: 30 jun 2025 - 30 jun 2028 Projektets omfattning: Deltid är initialt 50 %, men kan utökas till heltid enligt överenskommelse. Placeringsort: Örtofta (onsite) Avtalet inkluderar option på förlängning (6 månader) Sista ansöknindag: 6 april 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Join the fun and take part in the development of our project,Exoborne, an exciting next step in our studio’s evolution and growth. As a UI Designer, you will play a crucial role in crafting visually striking and user-friendly interfaces for our project Exoborne. With your strong foundation in graphic design and UI principles, you’ll work alongside multidisciplinary teams to create engaging, intuitive experiences that resonate with both players and stakeholders. At Sharkmob, we are looking for people who want to have fun at work, share ownership, and create great shooter games. Responsible people with a positive attitude, are passionate about their work and value professionalism. Responsibilities Work closely with the Directors, Game Designers, Programmers, and fellow team members to create polished and intuitive user interfaces that enhance gameplay and integrate seamlessly into the game world. Contribute to the development and maintenance of a cohesive visual style and design language for all UI elements, aligning with the game's overall artistic vision. Design immersive UI elements that elevate storytelling, blending seamlessly into the game world and narrative. Stay up to date with industry trends, emerging technologies, and design techniques to continuously improve the quality and innovation of our UI designs. Incorporate motion graphics and animations into the user interface to enhance interactivity and provide visual feedback to players. Create engaging transitions, animations, and dynamic elements that elevate the overall user experience. Collaborate with the broader team to ensure that all UI designs are intuitive and accessible and enhance the overall user experience. While UX is a shared responsibility across the company, you will work closely with our UX experts to refine and elevate design decisions. Requirements Minimum 3 years of professional experience in UI/UX design, especially in the gaming industry. Strong graphic design skills, with a solid understanding of typography, color theory, and composition. Proficiency in industry-standard design tools such as Adobe Creative Suite and Figma. A strong understanding of game development pipelines and the ability to work effectively with cross-functional teams. Experience designing UI assets for multiple platforms (PC, console), with an understanding of technical limitations and constraints. Excellent communication skills, the ability to give and receive constructive feedback, and the ability to communicate your design concepts and ideas to internal teams and stakeholders ensure clarity and alignment throughout the project. A passion for gaming, with a deep appreciation for how UI/UX design impacts player engagement and immersion. Unhindered in English, both written and spoken. A strong, up-to-date portfolio showcasing a range of UI designs, including high-quality UI elements. That little extra Experience in implementing designs directly into the game. Experience in motion design softwares such as After Effects. Who we are Sharkmob was founded in 2017 and is headquartered in Malmö, Sweden. We are currently working onExoborne– a Sharkmob original game. We have previously releasedBloodhunt– a battle royale shooter set in the Vampire: The Masquerade universe. We develop games for PC and console, using Unreal 5 to power our vision and ambition. At Sharkmob, we are committed to building an inclusive team that represents diverse backgrounds, perspectives, and skillsets – because we believe that helps us create great games. We welcome all candidates who are aligned with our core values of shared ownership, great games, and, last but not least – having fun! We hope you want to join us on our adventure and become a part of our crew. You can find more greatperksof being a crew member. If you want to know more about Sharkmob and our projects, visit ourhomepage.
Vi på Forenede Care söker dig som vill jobba som vårdbiträde och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vår hemtjänst i Skanör/Falsterbo! Som vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Hemtjänsten i Skanör/Falsterbo utgår från Bäckagården som ligger vid Skanörs Torg. Endast ett par minuters promenad från busshållplats och med parkeringar i nära anslutning. Hos oss får du kompetenta och hängivna chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som vårdbiträde och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som vårdbiträde hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegor till visstidsanställning under sommaren. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort eller kan cykla Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som vårdbiträde får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag Ange datum 2025-04-30 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vill du vara med och arbeta med brandfrågor på börsens största fastighetsbolag? Har du dessutom erfarenhet av brand sedan tidigare och är både teknikintresserad och driven? Balder är ett spännande företag som fortsätter att växa och utvecklas i snabb takt. Nu söker vi en erfaren brandtekniker till vårt kontor i Malmö! Om Balder. Vi har en stark projektportfölj med både bostäder, kommersiella lokaler och hotell. Om du gillar vår bredd och vår fart så kommer du säkert att trivas hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder och idag är det få som hinner hålla koll på exakt vad beståndet är värt. För oss är det nämligen resan om är målet. Hänger du med? Du kommer bland annat att arbeta med: Säkerställande brandskyddet inom våra fastigheter. Utförande av kontroller enligt regelverk för brandlarm och sprinkler. Medverkande på revisionsbesiktningar. Rådgivning mot förvaltning och fastighetsskötare Om dig. För att trivas i din roll som brandtekniker tror vi att du har ett stort driv och förstår vikten av ett komplett brandskydd. Hos oss får du mycket frihet och möjlighet att arbeta självständigt vilket också sätter krav på att du har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har lätt att anpassa dig efter tekniska problem och försöker hitta den bästa lösningen i varje situation som uppstår. Vi ser gärna att du några års erfarenhet inom branschen. Du behöver uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift samt inneha B-körkort. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Malmö, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. #LI-MK1
Nu letar vi efter en lösningsarkitekt. Om du gillar att skapa innovativa lösningar och samtidigt har erfarenheten av att jonglera med de komplexa inslagen i storskaliga system - då är det här jobbet för dig! Checkar vi av din önskelista? Avsatt tid och budget för individuell utveckling Jobba i teknisk framkant Kunskapsdelning och kompetensforum tillsammans med dina kollegor En trygg arbetsplats med kollektivavtal Engagerande (och roliga) chefer En flexibel arbetsmiljö Ett av Malmös finaste kontor på Stortorget Gemensamma fredagsluncher, Kick-off, after works, familjedagar, kulturevents m.m. Om rollen: Som lösningsarkitekt arbetar du antingen mot en eller flera kunder samtidigt, in-house och ute hos kund. Du kommer att sätta och vidareutveckla arkitekturen för våra kunder och vara en viktig del av framgången i leveransen. Ibland kommer du vara först på plats och bestämma hur och när det är dags för våra utvecklare att ta vid. Din bakgrund: Vi tror att du har börjat som utvecklare, kanske varit tech lead. Du har antingen hunnit jobba som arkitekt eller önskar gå åt det hållet. För dig är det naturligt att bygga lösningar i moderna moln-plattformar. Vi ser att du har en bransch-erfarenhet på 10 år Erfarenhet av Azure, GCP eller AWS molntjänster, arkitektur och best practices Gedigen förståelse för att utveckla och optimera storskaliga system. Erfarenhet av utveckling, gärna front- och backend Behärskar svenskaoch engelska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av säkerhet och governance i storskaliga moln-miljöer Tidigare jobbat i konsultbranschen Vi värdesätter engagemang, nyfikenhet och samarbetsvilja. Hos oss är det viktigt att du inte bara är tekniskt intresserad, utan även att du trivs i teamet och vill vara en del av en positiv och energifylld arbetsmiljö. Om oss: Vi är ett konsultbolag som tror på att skapa banbrytande tekniska lösningar för våra kunder. På Knowit Core är vi ungefär 120 personer i en härlig blandning av utvecklare, arkitekter, projektledare och designers. Här hittar du civilingenjörerna från LTH, systemutvecklare och självlärda kodfantaster samt de som i vuxen ålder läste på yrkeshögskola. Hos oss finns det plats för alla - huvudsaken är att du, precis som dina kollegor, vill, kan och gillar att lösa problem genom kod. Här möts du av vår VD Axelsom tror på att en kultur byggs på gemenskap, trygghet och engagemang. Din närmsta ledare hittar du iPer,Fay,Andreas, Simon, Helene eller Karl-Johan. Vi tror inte på stora team, utan vill att du som medarbetare ska känna dig sedd och hörd. Vår arbetsmiljö präglas av en härlig blandning av professionalism och en avslappnad atmosfär. Vi tror på att uppmuntra nyfikenhet och samarbete för att driva innovation framåt. Ansökan Vi använder analyser i rekryteringsprocessen för att säkerställa en rättvis bedömning av dig som kandidat och ha ett kompetensbaserat urval. Vi arbetar med löpande urval, så varmt välkommen att söka tjänsten redan idag! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Natalie Permerup (rekryterare) [email protected].
Nu söker vi en bussmekaniker till vår kund Bergkvara Buss i Simrishamn. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bergkvara Buss Om Bergkvara Bergkvaras verksamhet kännetecknas av närhet, mänsklighet och handlingskraft. Det kollektiva resandet utvecklas snabbt med ett stort fokus på hållbarhet och teknisk utveckling. Vi är med och driver den utvecklingen. Bergkvara är en av Sveriges ledande aktörer inom kollektivtrafik. Med verksamhet på cirka 40 orter och över 2 500 engagerade medarbetare bedriver vi busstrafik och spårburen trafik inom upphandlad kollektivtrafik samt skoltrafik och kommersiell linje- och beställningstrafik med buss. I vår verksamhet ryms även all typ av service och underhåll av tunga nyttofordon. Vår årliga omsättning är cirka 2,65 miljarder kronor. Din roll Som mekaniker hos Bergkvara får du en varierad och utvecklande vardag. Du arbetar med allt från service och underhåll till avancerad felsökning, diagnos och reparationer. Arbetet sker både självständigt och i team, där du tillsammans med verkstadsansvarig eller teamledare planerar dina uppgifter. Detta ger dig stora möjligheter att påverka din egen utveckling och arbetsdag. Skiftarbete kan förekomma. Vid anställningsstart får alla nyanställda en gedigen introduktion. Därefter har du kontinuerliga utvecklingssamtal med din närmaste chef för att identifiera dina utvecklingsmöjligheter. Vi investerar i vår personal och erbjuder de bästa förutsättningarna för att du ska kunna växa tillsammans med oss. Vi vill att du ska känna stolthet över ditt arbete varje dag! Kvalifikationskrav För att lyckas i rollen som mekaniker ser vi gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå Erfarenhet av fordonstekniskt arbete, gärna inom buss eller andra tunga fordon B-körkort God datorvana Meriterande: C- och/eller D-körkort Erfarenhet av diagnosverktyg eller annan spetskompetens inom fordonsteknik Erfarenhet av reparationsarbete på elbussar Certifieringar för alkolås, AC mm. Din profil Du är noggrann, fokuserad och flexibel samt har en stark samarbetsförmåga. Du tar ansvar för ditt arbete, prioriterar uppgifter effektivt och löser problem självständigt. Säkerhet är alltid av högsta prioritet hos oss, och vi förväntar oss att du bidrar till en ren, organiserad och trygg arbetsmiljö. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus på 0728536226 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm/Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige. Bemanning av specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO). Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Din roll Capio Simrishamns Närsjukhus är det trygga och personliga vårdvalet på Österlen. Med Engagerad och erfaren personal samt en varm atmosfär, erbjuder sjukhuset modern specialistvård och rehabilitering i en lugn miljö. Här sätts patienten i fokus genom hög kvalitet, smidigt samarbete mellan olika vårdgivare och nära anknytning till det lokala samhället. Välkommen till ett närsjukhus som gör skillnad – nära hemmet och nära hjärtat. Vi söker dig som är specialistläkare inom barn och ungdomsmedicin till vår mottagning i Simrishamn. Mottagningen har öppet måndag till fredag kl 08-17 och tar endast emot planerade besök. Patienterna är barn mellan 0-18 år som har infektioner, obesitas, astma, eksem, sängvätare, obstipation etc. I uppdraget ingår även remissbedömning och receptförnyelser. Omfattningen är flexibel och kan anpassas efter din tillgänglighet. Antingen 2-3 dagar per vecka eller 1 vecka per månad. Du kan fakturera via eget bolag. Om dig Vi söker dig som är specialist i barn och ungdomsmedicin och har erfarenhet av att arbeta på mottagning då du kommer att vara ensam läkare på plats. Du har goda kunskaper i det svenska språket och kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift, är en god kommunikatör och trygg i din yrkesroll. På Capio lägger vi stor vikt vid social kompetens och förmågan att arbeta självständigt som att vara en del av ett arbetslag. Som konsult är du trygg i dig själv och i din profession och bidrar till ett gott arbetsklimat. Vid arbete med barn och unga så gör vi en utökad bakgrundskontroll.
Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i Norden erbjuder Tribia en arbetsplats präglad av framåtanda, hjälpsamhet och en ambition att skapa projektlycka för både kunder och medarbetare. Om tjänstenHar du en bakgrund som t.ex. byggingenjör, informationssamordnare eller projektör – och är redo att ta nästa steg i karriären? Som Advisor hos Tribia får du möjlighet att använda din branscherfarenhet för att stötta byggprojekt i att arbeta mer digitalt, effektivt och samordnat. Rollen innebär att du blir en förlängning av kundens team – du förstår deras vardag, behov och utmaningar, och guidar dem i hur Tribias lösningar kan skapa konkret nytta i projektgenomförandet. Du arbetar nära både kunder och kollegor inom exempelvis support och produktutveckling. Vad du kommer att göra: Ansvara för onboarding av nya kunder och säkerställa en smidig implementering av Tribias verktyg. Hålla workshops och utbildningar, samt analysera kundens processer för att optimera samarbete och informationshantering. Agera rådgivare och bollplank i hur man kan arbeta mer effektivt digitalt i byggprojekt. Bidra till långsiktiga kundrelationer och identifiera möjligheter till förbättringar och vidareutveckling. Dela insikter och input från kundarbetet med produktteamet. Vem vi söker Vi söker dig som har praktisk erfarenhet från byggbranschen – du har med fördel arbetat i eller nära byggprojekt, kanske som byggingenjör, informationssamordnare, BIM-samordnare, projektör eller projektledare. Du har god förståelse för hur byggprocesser fungerar i praktiken och vet vilka utmaningar som kan uppstå i projektens olika skeden. Du trivs i mötet med människor och har ett rådgivande, pedagogiskt sätt. Att hjälpa andra att jobba smartare och mer strukturerat motiverar dig. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har lätt för att se förbättringspotential i arbetssätt och processer. Vi tror att du: Har några års erfarenhet från bygg- eller anläggningsbranschen Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska Har ett intresse för digitala lösningar och utveckling Gärna har erfarenhet av samarbetsplattformar, projektportaler eller BIM-system (meriterande men inget krav) Hos Tribia får du frihet att styra din egen vardag med stöd av en erfaren och engagerad ledning. Du blir en del av en kultur som präglas av nyfikenhet och pålitlighet – värderingar som genomsyrar både arbetsvardagen och relationerna med kunder. Du erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling, möjligheten att påverka och en arbetsplats där humor och gemenskap är en naturlig del av dagen. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Vi välkomnar en sjuksköterska som vill bli en del av vårt fantastiska team! I rollen som sjuksköterska i Forenede Care är du en viktig del i organisationen och din kompetens och trivsel värdesätts högt. Vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs, du ges därmed goda möjligheter att växa och utvecklas med oss. Du får en arbetsledande roll i teamet med möjligheter att påverka verksamheten Här kommer du att arbeta Hemsjukvården Forenede Care i Vellinge är en professionell verksamhet som har ambitioner. Verksamheten arbetar efter LOV-avtal med fokus på patient- och kvalitetsarbete. Vi arbetar med en intention om gott samarbete internt och med hemtjänst och andra parter. Verksamheten präglas av en hög och bred kompetens med varierad erfarenhet. Vi är en personalgrupp som består av arbetsterapeuter, demenssjuksköterska, distriktssköterskor, fysioterapeuter/sjukgymnaster, silviasyster, sjuksköterskor, undersköterskor, servicemedarbetare, verksamhetschef och biträdande verksamhetschef. Vem är du? Vi söker dig som vill arbeta kväll och är trygg i dig själv och bekväm med att arbeta självständigt. Vi söker dig med ett stort engagemang för uppdraget. Du behöver ha förmåga att hantera flera saker samtidigt, utstråla lugn, vara tydlig, kommunikativ och lyhörd. Du är ansvarstagande, självständig och trygg med att göra prioriteringar och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor, är prestigelös och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt. Du samarbetar med kollegor, läkare och eventuellt andra, både interna och externa, kontakter för att säkerställa en god omvårdnad Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska på kvällen jobbar du övergripande inom samtliga team tillsammans med en kollega. På kvällstid ingår, utöver ordinärt boende, även ansvar för särskilda boende och korttid i kommunen. Vi söker en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Sysselsättningsgrad på 75,68% med startdatum omgående eller enligt överenskommelse Legitimerad sjuksköterska Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Helgtjänstgöring var 3:e helg Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom hemsjukvård. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som sjuksköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Ansökningar behandlas löpande. Kontaktperson Louise Rijpma E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare. Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil) Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Välj ett jobb för att visa detaljer