Om tjänsten. Vi söker dig som vill ta ansvar för vår grupp inom förorenade områden. På DGE får du möjlighet att kombinera din erfarenhet av uppdragsledning med ett utvecklande ledarskap där du driver viktiga projekt framåt samtidigt som du stärker och utvecklar tjänsteområdet. Som ledare hos oss blir ditt arbete en spännande blandning av strategiskt ansvar och praktiskt genomförande. Du kommer, förutom att arbeta i projekt, att: Leda utredningar och riskbedömningar Ansvara för gruppens gemensamma planering Utveckla tjänsteområdet Medverka till personlig utveckling hos gruppens medarbetare Våra kunder finns inom svensk industri, energiproduktion och offentlig sektor, och vi arbetar med allt från miljötekniska undersökningar och statusrapporter till projekt vid fastighetsförvärv och exploatering. På DGE värdesätter vi samarbete och teamkänsla. Du kommer att arbeta nära kollegor med olika kompetenser – från biologer och kemister till ingenjörer och geologer – på våra kontor i Göteborg, Malmö och Kalmar. Vi ger dig möjlighet och förtroende att forma ditt arbete samtidigt som du har stöd av ett prestigelöst och engagerat team. Rollen innebär resor och samarbete mellan våra kontor för att skapa starka relationer och en bred kontaktyta inom organisationen. Vem vi söker. Vi letar efter en trygg och engagerad ledare som: Har flera års erfarenhet inom förorenade områden, gärna som uppdragsledare Trivs med att leda både projekt och människor Är strukturerad, noggrann och kommunikativ, med förmåga att inspirera andra Ditt ledarskap präglas av tydlighet och ödmjukhet. Du har förmågan att se helheten utan att tappa detaljerna, och du bygger starka och långsiktiga relationer med både kunder och kollegor. Varför DGE? På DGE får du chansen att arbeta i en kreativ och familjär miljö där vi värdesätter både individens och teamets utveckling. Vi fokuserar inte på debiteringsgrad och vi strävar inte heller efter att bli störst eller flest, utan på att vara en kompetent och stabil partner för våra kunder. Hos oss handlar framgång om samarbete, hållbarhet och att skapa verklig nytta. Vi ser din kompetens och ditt ledarskap som avgörande för vår fortsatta framgång och erbjuder en arbetsmiljö där du får möjlighet att tänka nytt, växa och göra avtryck. Placering och övrigt. Tjänsten är med fördel placerad i Göteborg eller Malmö, men placering i Kalmar kan också diskuteras beroende på din bakgrund. Rollen innebär inget formellt personalansvar.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Big Care söker leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Malmö Stad. Finns schema att ansöka mellan v 25-v34. Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska 1 års erfarenhet av kommunal verksamhet Adekvat svenska i tal såväl som skrift
Vi är en asiatisk restaurang belägen i centrala Kristianstad och serverar buffémat med inriktning kinesisk/thai/sushi mat. Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet. Dina arbetsuppgifter är bl.a. tillagning av kinesisk, thai och sushi. För att kunna kommunicera med de övriga personalen i restaurangen är det viktigt att du har kunskaper i kinesiska (mandarin och/eller kantonesiska) och svenska. Vi är en asiatisk restaurang och serverar buffémat med inriktning kinesisk/thai/sushi mat. Vi söker nu 1 asiatisk kock med minst 2 års erfarenhet. Dina arbetsuppgifter är bl.a. tillagning av kinesisk-, thaimat och sushi. För att kunna kommunicera med de övriga personalen i restaurangen är det viktigt att du har kunskaper i kinesiska (mandarin och/eller kantonesiska), svenska eller engelska.
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Kontaktpartner Kontaktpartner är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Du vill arbeta med ett glatt gäng, där fokus ligger på att göra kundens besök till en positiv upplevelse genom både smak och bemötande. Du brinner för kundservice och att skapa goda kundrelationer. Som person är du glad, social, ambitiös, noggrann och prestigelös. Du är stresstålig, besitter stor ansvarskänsla och sätter kunden i fokus. Vi söker nu medarbetare till vår butik på Mobilia för en tjänst på 15h/v, så känner du dig som en sann yogiboostare så är du välkommen att skicka in din ansökan! Det tar bara några minuter att skapa en ansökan och du får möjlighet att visa vem du är, din energi och vad du tycker är viktigt när det gäller service!
Vill du vara en del av ett framgångsrikt bolag med välkända produkter? På Pågen erbjuds du en positiv och inkluderande arbetsmiljö där engagerade kollegor delar en genuin passion för både företaget och dess produkter. Vi är ett bolag i ständig utveckling och välkomnar dig som vill vara med på vår resa! Om rollen Som redovisningsansvarig får du en central roll i företagets ekonomiavdelning. Du ansvarar för redovisningen av Pågen AB – vårt största bolag, där produktionen och bageriet ingår. Utöver detta deltar du i projekt som syftar till att effektivisera våra ekonomiska processer och skapa mervärde i organisationen. Tillsammans med fem hjälpsamma kollegor säkerställer ni att redovisningen uppfyller både interna riktlinjer och externa krav i de olika bolagen. Ni arbetar på vårt trivsamma huvudkontor i Malmö, och i denna heltidstjänst rapporterar du till vår engagerade och empatiska redovisningschef Hanna Blomström. Dina ansvarsområden inkluderar: Löpande redovisning Månads-, kvartals- och årsbokslut Rapportering Moms och skatt Årsredovisning och inkomstdeklaration Kontakt med revisorer Delta i förbättringsprojekt kring redovisnings- och rapporteringsprocesser Vem är du? Vi söker dig som är civilekonom eller har motsvarande utbildning och har flera års erfarenhet från en liknande roll i ett större bolag. Du är trygg i din kunskap och van att arbeta självständigt, gärna med erfarenhet av lagerredovisning i en producerande verksamhet. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Du är van vid att arbeta i affärssystem och Excel som en naturlig del av ditt dagliga arbete. Vi använder 365, så erfarenhet av det är en fördel. För att trivas hos oss letar vi efter dig som är prestigelös, serviceinriktad och strukturerad. Du värdesätter samarbete, har en noggrann och ansvarsfull inställning och är duktig på att hålla deadlines. Eftersom rollen innebär kontakt med många olika delar av verksamheten, ser vi gärna att du är kommunikativ och trivs med att skapa relationer. Har vi fångat ditt intresse? Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! I den här rekryteringen samarbetar Pågen med Mpya Finance. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta: Kristina Bennet, 0703-755075, [email protected] eller Sandra Grudemo, 0702-332270, [email protected] Ansök via www.mpyafinance.se
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en erfaren och driven säljare med intresse för tekniska lösningar för hemmet? Vi söker en resultatorienterad säljare som vill guida våra kunder rätt i köpprocessen genom ett av Nordens starkaste och bredaste sortiment av värmepumpar och andra energilösningar för hemmet. Om tjänsten Många av våra kunder behöver rådgivning för att hitta rätt lösning för sitt hem, och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra inringande kunder framåt i köpprocessen. Det är minst lika viktigt för oss att kunden får rätt bemötande som rätt produkt. Servicen vi ger bygger grunden för långvariga relationer. Som säljare tar du våra inringande kunder ”i handen” och hjälper dem att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån kundens unika behov och hemförhållanden. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet, en god supportstruktur och våra leverantörer, som du kontinuerligt kommer vara i kontakt med för teknisk rådgivning och uppdateringar. Lönen är fast med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Tjänsten är placerad vid Bygghemmas kontor i Malmö. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna via telefon, samt en teknisk bakgrund inom värmepumpar, antingen genom utbildning eller yrkeserfarenhet. Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning av värmepumpar eller andra tekniska lösningar för hemmet och vana att arbeta med telefonen som redskap, exempelvis inom kundservice eller liknande roller. Ett starkt intresse för tekniska lösningar ser vi som en självklarhet för att du ska lyckas och utvecklas i rollen. Som person är du ambitiös och tar personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Du gillar tanken av att kombinera orden ”kundfokus”, ”service” och ”försäljning” på ett framgångsrikt sätt. Du är en säljande och resultatorienterad person som med din kommunikativa förmåga bygger starka relationer i samtal. Samtidigt är du en lagspelare som trivs i ett högt tempo och alltid håller ett mycket högt fokus på affären, ständigt på jakt efter möjligheter att utveckla denna. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer med kontor som är centralt beläget i Malmö, bara några minuter från Malmö C. Du kommer arbeta i en roll där du kan ta eget ansvar för din framgång och utveckling. Du kommer också arbeta tillsammans med ett kompetent och stöttande team som värdesätter en god och trevlig stämning på arbetsplatsen. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där vi tillsammans skapar framgång genom att leva våra värderingar: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
We are looking for a Customer Success Manager to join the Spiideo team! Spiideo is a global leader in automated, cloud-based solutions for sports video analysis and streaming. Trusted by thousands of organizations worldwide, Spiideo serves some of the most renowned professional and collegiate teams, media companies, and leagues and federations. Join the Customer Success team if you would love the opportunity to manage some of the top sports organizations across Europe. This role is based in Malmö, Sweden and you will report directly to the VP of Customer Success. The role: You will manage a portfolio of Media companies, Leagues, and Sports clubs in Europe with a primary focus in Southern Europe markets (Spain, Italy, etc.). Fluency in Spanish and Italian is required to effectively manage the Spain and Italian markets. Core responsibilities: Onboarding & Training: help new customers get onboarded with Spiideo Customer Satisfaction: delivering exceptional guidance, maximize potential Renewals: proactive management to achieve company renewal targets Upsell & Expansion: identify opportunities to maximize and expand usage Churn management: proactively engage to reduce churn and ensure success Relationship building: cultivate strong, trusted partnerships with key stakeholders Process development: ability to coordinate and manage complex implementations What type of customers would you manage? You will manage a portfolio of Sports clubs, Leagues, and Media companies (in market) across a variety of sports (Football, Ice Hockey, Basketball, Handball, etc.) across the entire Spiideo portfolio: Spiideo Perform (video analysis), Spiideo Play (streaming), and Spiideo Replay (VAR). Leagues Professional sports clubs Media Companies What we are looking for: Prior Customer Success or Sales experience (at least 2 years) Professional proficiency in Spanish, Italian and English, both written and spoken Sports tech industry is a bonus Very process-driven and structured approach to working Self-motivated, takes initiative, positive, team-first attitude Excellent ability to train customers via Webinars, 1on1 meetings, etc. Strong problem solving skills Excellent communication and presentation skills Passion for customer success and get joy out of seeing our customers succeed What we can offer: The chance to make an impact in a growing, international SaaS company. A friendly and skilled multinational team Access to cutting-edge tools and resources to empower your work. Benefits package that includes an extensive pension & insurance package in line with collective agreements, wellness contribution, parental leave benefits and the opportunity to spend two working hours per week on physical activity. Location: Spiideo's office at Lilla Torg 1 in Malmö Remote status: Office first (Hybrid, minimum 3 days in Malmö office per week) Application You will be part of an international team with knowledgable and friendly people from many different nationalities and backgrounds. We welcome applicants from all backgrounds to contribute their unique perspectives, skills, and experiences, fostering a diverse and inclusive workforce across Spiideo. We believe that when the best people work together in an open environment, magic happens. Apply now and become an integral part of our success story! We review new applications continuously.
Är du en erfaren serveringspersonal med passion för service och söker en spännande möjlighet? Vi på RestaurangAssistans behöver just dig för att förstärka vårt team på Bjärehalvön! Beskrivning av rollenVi letar efter en självgående och serviceinriktad person som kan leverera exceptionell service till våra gäster. Du kommer att arbeta i en dynamisk och snabb arbetsmiljö, där vi erbjuder anställning för enstaka dagar. Arbetsuppgifter Hantering av servering vid olika evenemang och restauranger Kommunikation med gäster för att säkerställa en fantastisk upplevelse Samarbete med andra kollegor för att uppnå bästa möjliga service Upprätthållande av hygien- och säkerhetsstandarder Krav och kvalifikationer Minst ett års erfarenhet av servering i restaurang med eget bordsansvar och betalning Stark förmåga att hantera stressiga situationer och hålla en positiv attityd God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team Kunskap i svenska & engelska Flexibel och tillgänglig för arbete under vardagar, helger och röda dagar Vad vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på spännande evenemang Flexibla arbetstider och möjlighet att anpassa ditt schema efter behov Stark teamkänsla med stöd och möjlighet till nätverkande inom branschen Personalrabatter och förmåner inom hotell och restaurangsektorn Professionell utveckling och utbildningar för att främja din karriär En trygg anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 år i branschen erbjuder vi bemanning och rekrytering till hotell, restauranger och evenemang. Vi strävar alltid efter att leverera kvalitet och service i världsklass. Vänligen notera att vi endast accepterar ansökningar via formulär på vår hemsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och hoppas på en fantastisk säsong tillsammans under 2025!
Välj ett jobb för att visa detaljer