Senior C#/.NET-utvecklare Lund | Heltid | Tillsvidare Är du en skicklig C#/.NET-utvecklare som vill arbeta med avancerade multimedialösningar inom sjukvården? Vi söker en passionerad utvecklare som vill bidra till framtidens digitala bild- och video-ekosystem för sjukhus. Om företaget Vi grundades i början av 00-talet och har sedan 2006 varit ett produktbolag med god ekonomi. Vi är ett litet men mycket erfaret team på sju personer som arbetar tätt tillsammans för att utveckla marknadsledande lösningar. Våra system används av över 50 sjukhus i 10 länder, främst inom regioner och landsting. Om rollen Du kommer att arbeta med utveckling och underhåll av innovativa system för bild-, video- och ljudhantering inom vården. Vi söker dig som brinner för modern systemutveckling och vill jobba i en tekniskt utmanande miljö. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet av professionell utveckling i C#/.NET God förståelse för objektorienterad programmering Erfarenhet av bild-, video- och/eller ljudhantering Kunskap inom något av följande: Windows Media Foundation, WPF/WinUI/MVVM, Xamarin, Dicom/HL7, HTML5/REST/Node.js/React.js/Angular Erfarenhet av testbar kod och automattester Goda kunskaper i svenska (krav) Meriterande: Erfarenhet av C/C++ Kunskap inom GPU-programmering Vi tror att du är: Noggrann, ansvarstagande och strukturerad Logisk och problemlösningsorienterad Självgående men trivs att samarbeta i team Vi erbjuder: En innovativ och tekniskt avancerad arbetsmiljö Ett sammansvetsat team med hög kompetens En långsiktig roll i ett växande bolag Placering i Lund med flexibla arbetstider Rekryteringen hanteras av Jobbson. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Säljare till Nanostone AB Är du målinriktad med ett brinnande intresse för försäljning? Trivs du med att hantera flera uppgifter samtidigt och är skicklig på att bygga långvariga kundrelationer? Då har vi den perfekta tjänsten för dig som säljare hos oss på Nanostone AB! Vi på Nanostone söker just nu en driven säljare som kan komplettera vårt säljteam. I denna roll blir du den första kontaktpunkten för våra kunder och din insats kommer att spela en avgörande roll för att skapa en positiv kundupplevelse. Ditt arbete kommer att inkludera försäljning av våra tjänster samt rådgivning till våra kunder. Du kommer att hantera inkommande kundförfrågningar och försäljning som sker via telefon och mejl. Dina arbetsuppgifter: Ringa och följa upp både varma och kalla leads Utesälj och kundbesök Snabbt kunna genomföra en behovsanalys Arbeta mot uppsatta nyckeltal och försäljningsmål Praktisk information: Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Två lönealternativ: fast lön med provision eller helt rörlig lön. Startdatum: Omgående. Arbetsplats: Nanostones kontor i Trelleborg. Arbetstid: Måndag-torsdag kl. 09:00 – 18:30. Fredag 09:00 – 17:00 (helgarbete kan förekomma vid hög arbetsbelastning). Planerad övertid infaller under februari-maj med kompensatorisk ledighet i slutet av året. Varför ska du välja Nanostone AB? Nanostone är Nordens ledande företag inom specialrengöring och ytbehandling och har funnits sedan 2008 med kontor i Köpenhamn, Århus och Trelleborg. I Sverige är vi verksamma i Skåne, Göteborg och Stockholm. Som en branschledande organisation som ständigt växer kan vi erbjuda dig en spännande roll i en dynamisk arbetsmiljö, där du får möjlighet att utmana dig själv, utvecklas som säljare och vara en del av vårt team som driver innovation inom branschen. Vad vi önskar av dig: Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av försäljning och att du är målinriktad med en passion för att skapa starka kundrelationer. Du bör ha grundläggande datorkunskaper, och erfarenhet av CRM-system är meriterande. Som person är du energifylld, motiverad att ständigt utvecklas och trivs i en miljö med högt tempo. Du är en lagspelare som tar ansvar för att uppnå både individuella som gemensamma mål och resultat. Dessutom är du utåtriktad och har en naturlig talang för att bygga och underhålla kundrelationer. I början av din anställning kommer du att genomgå en omfattande introduktion och få utbildning i våra processer och produkter. Välkommen med din ansökan! Våra säljare präglas av kompetens, närvaro i kundsamtal och drivkraft mot företagets mål. Om du brinner för försäljning och vill vara med på vår resa att leverera högkvalitativa lösningar till våra kunder – ansök idag och bli en del av Nanostones växande team.
Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Malmö. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Då körningar varierar i längd finns det goda möjligheter till att få längre pass. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Om Villa Fridsbo I Kävlinge kommun ligger vackra Villa Fridsbo, ett nytt äldreboende med generös innergård och 60 lägenheter för personer med demenssjukdom och omvårdnadsbehov. Huset är tre våningar högt med 20 lägenheter per våningsplan. Boendet ligger i östra delen av Löddeköpinge, och byggs i tre våningar. Löddeköpinge ligger i direkt anslutning till E20 vilket gör att man enkelt tar sig hit från både Landskrona i norr och Malmö i söder. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet och stort fokus på aktiviteter för våra boende. Som till exempel odling och fika i vår trädgård och vårt orangeri, promenader, gymnastik, bingospel, pubkvällar med dans och naturligtvis firande av våra högtider. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Måndag-fredag 07.00-16.00. Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum:Sommarvik/timanställning Sista ansökningsdag: 250430 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Join Telavox as an HR Generalist We’re looking for a hands-on HR Generalist to join our awesome team in Malmö! If you love HR digitalization, payroll processes, and making operations run smoothly, this is your chance to thrive in a fast-paced, innovative environment. This role is based in our Malmö office, where you’ll join a fun and supportive team with opportunities to influence and develop our HR operations. About the job As an HR Generalist at Telavox, you will play an important role in optimizing HR processes, ensuring accurate data flow between HR and payroll, and providing first-line HR support to our employees and stakeholders. You will work closely with our HR Business Partners and teams to implement digital HR solutions and drive operational efficiency. A typical day in this role involves: Supporting payroll preparation by maintaining employee records and ensuring accurate data flow, acting as the point of contact for payroll-related questions. Managing and developing HR daily operations Managing and analyzing HR master data in our modern HR system to ensure accuracy and high-quality data management. Ensuring HR solutions and employee data remain secure, complying with data protection laws and regulations. About you We're looking for an HR Generalist with a strong HR administration and payroll background. You’re detail-oriented, proactive, and comfortable managing multiple HR processes. Experience with HR systems, payroll, and compliance is key, along with a passion for improving workflows and exploring digital solutions. Competencies: Experience as an HR Specialist or HR Generalist, ideally in a digitalized HR environment Knowledge of data protection laws, payroll, and taxation Excellent communication and interpersonal skills High level of confidentiality and ability to handle sensitive employee relations issues. Strong administrative skills with attention to detail Fluent in Swedish and English, both verbally and written Ability to manage multiple HR processes and priorities simultaneously You are a friendly and curious person who loves to learn every day. We believe enjoying work is key to success and are excited to grow with new colleagues who bring an open mindset and positive energy. Join us at Telavox Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply!At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English. For any questions, reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!
Join Telavox as an HR Business Partner Are you a passionate and business-focused HR professional looking for your next challenge? At Telavox, we believe our superpower is our people, and we are now looking for a versatile HR Business Partner to support our Digital Mobile Operator (DMO) business unit, where commercial functions as sales and support are part of. If you thrive in a fast-paced, agile environment and love enabling leaders and teams to succeed, this role is for you! This role is based in our Malmö office, where you’ll join a team of seven dedicated HR team members. We work collaboratively, challenge each other, and have a lot of fun along the way! About the job As an HR Business Partner at Telavox, you will play a key role in driving HR strategies that support business objectives. You will partner closely with our 30 leaders at DMO to drive organizational development, leadership growth, and employee engagement. The DMO organization consists of in total 150 employees and your focus will be on both strategic and operational HR initiatives, ensuring our teams are equipped for success. A typical day in this role involves: Partnering with DMO leadership teams to drive business transformation and growth while serving as the main HR point of contact and trusted advisor for our teams. Manage daily HR operations, including employee relations and performance management. Driving strategic HR initiatives in alignment with Telavox’s overall business strategy. Supporting leadership development and driving change initiatives, coaching managers, and fostering a high-performance culture. Implementing and driving HR processes related to the employee lifecycle, including talent acquisition, retention, and career development. About you We’re looking for an HRBP or hands-on HR Manager with experience working in fast-paced, agile environments. You understand commercial teams, including sales and customer success, and enjoy working closely with leaders to drive change and transformation. You are proactive, strategic, and have a pragmatic approach to HR. Competencies: Previous experience as an HR Business Partner or from a similar role, preferably from a sales organisation Experience from all HR processes that align with business needs Experience in coaching and supporting leaders at all levels Ability to simplify complex problems and provide actionable HR solutions Communication and stakeholder management skills, with the ability to influence and build trust at all levels Passion for creating a great employee experience and fostering an engaging workplace If this sounds like the perfect opportunity, we’d love to hear from you! Join us at Telavox Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English. For any questions, reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!
Nu söker vi vår nästa stjärna till vårt team i Kristianstad. Är du sugen på en ny utmaning och drivs av att utvecklas tillsammans med ditt team? Då kan du vara den vi söker! Arbetsbeskrivning Är du en resultatinriktad säljare med en stark vilja att lyckas? Vi söker nu en driven och engagerad säljare som vill vara en del av ett spännande projekt där du får möjlighet att utvecklas och tjäna bra löner genom provisionsbaserad lön! Vi erbjuder: Ett spännande och utvecklande projekt Provisionsbaserad lön utan tak Möjlighet att utvecklas både personligt och professionelt Stöttande team och ledarskap Vi söker dig som: Är självgående, målinriktad och motiverad Har en positiv inställning och stark kommunikationsförmåga Erfarenhet av försäljning (meriterande men inget krav) Trivs med att arbeta i en resultatinriktad miljö Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din säljkarriär! Hoppas vi ses, Linda & teamet på Avtalshjälpen Kontakta oss : [email protected] 072-3270116
Är du en social och driven person som vill ta ditt första steg in i försäljning? Vill du arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i fokus? Då är rollen som Junior Innesäljare hos oss på ViPo Säkerhetstjänster perfekt för dig! Om tjänsten: Som junior innesäljare hos oss blir du en del av ett team som arbetar med moderna och innovativa lösningar för svenska företagare. Du kommer att sälja vår tjänst Bolagskollen, ett verktyg som ger företagare ekonomisk översikt och skydd mot risker som bedrägerier och bolagskapning. I ditt arbete får du stöd av verktyg som AI och smarta digitala lösningar för att förenkla processer och ta din kompetent till nästa nivå. Du kommer att presentera tjänsten via telefon eller Teams, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vad vi erbjuder: En modern arbetsplats med engagerade kollegor. Stöd och utbildning för att utveckla dina säljtekniker. En trygg anställning med fast lön, provision och möjlighet till bonus. Möjligheten att arbeta med AI-baserade verktyg som förenklar ditt arbete. Vi söker dig som: Har en positiv attityd och en vilja att lära dig försäljning. Är kommunikativ och trivs med att prata med människor. Är nyfiken och tycker om att hitta lösningar för kunders behov. Har en gymnasieutbildning (erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav). Vi värdesätter relationer och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att växa i sin roll. Här får du utvecklas i en flexibel och innovativ miljö där vi tillsammans skapar framgång!
Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.
Är du en noggrann och kvalitetsmedveten testare med erfarenhet av mobilapplikationer? Vi söker nu en konsult för ett uppdrag hos ett företag i Malmö där du får en central roll i att säkerställa funktionalitet, tillgänglighet och användarupplevelse i deras app. Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med manuell, explorativ testning med stort fokus på tillgänglighetstester. Du blir en viktig del av testteamet som bidrar till utvecklingen och förbättringen av en app med en växande användarbas. Har du erfarenhet av tillgänglighetstestning är det ett stort plus! Vi söker dig som har: - Minst 3 års erfarenhet av testning, gärna inom mobilapplikationer - Erfarenhet av manuell, explorativ testning - Kunskap om DevOps-processer och Azure DevOps - Förståelse för QA-processer och frontendutveckling - Erfarenhet av att arbeta i agila team Meriterande: - Erfarenhet av Postman och GitLab - Tidigare arbete med Jira - Kunskaper i svenska (engelska är ett krav) Soft Skills Vi letar efter en lagspelare med en stark kommunikationsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Du trivs i en dynamisk miljö och är öppen för att både ge och ta emot feedback för att utvecklas tillsammans med teamet. Plats: Malmö, på plats på kontor Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Välj ett jobb för att visa detaljer