Vikarierande uthyrare till Malmö - bli en del av vårt team!

Vill du vara en del av ett drivet team och arbeta som uthyrare i en spännande och utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker nu en driven uthyrare till vårt team i Malmö. Det här är en fantastisk chans att få inblick i hela uthyrningsprocessen och utvecklas inom fastighetsförvaltning. Tjänsten är ett vikariat med start så snart som möjligt och till den 17 september, med chans till förlängning. Kvälls- och helgarbete kan förekomma. Vad innebär rollen? Som uthyrare hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt team och hantera hela uthyrningsprocessen. Du kommer att arbeta med allt från att hålla visningar och skriva kontrakt till att utföra administrativa uppgifter som underlättar både för våra hyresgäster och för oss som team. Vi söker någon som är noggrann, relationsskapande och som trivs med att bygga förtroende – både med hyresgäster och kollegor! Det här erbjuder vi: En lärorik arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta brett inom både fastighetsförvaltning och uthyrning Ett engagerat och stöttande team där vi hjälper varandra Möjligheten att växa inom fastighetsbranschen och skapa värdefull erfarenhet för framtida karriärmöjligheter Mer information om oss som arbetsgivare och vad vi kan erbjuda dig finns på vår hemsida. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från relationsskapande försäljning med stort kundfokus Har ett intresse för fastighetsbranschen och vill utvecklas inom uthyrning och förvaltning Kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Trivs i ett högt tempo och är lösningsfokuserad Tidigare erfarenhet från liknande roller är meriterande, men inte ett krav Känner du att detta låter som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information: Startdatum: Så snart som möjligt och fram t.om. 17 september, med chans till förlängning Omfattning: Heltid Plats: Malmö Bakgrundskontroll och personlighetstester ingår som en del av rekryteringsprocessen Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Amélija Ernemyr på mail [email protected].

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Customer Relations Representative - Sommarjobb
Bygghemma Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en person som brinner för kundservice? Letar du efter ett givande sommarjobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations under sommaren och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänsten Din roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om dig Vi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll i sommar, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuder Som en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad: Tjänstgöringsgraden under sommarmånaderna ligger mellan 75 och 100 %. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Team Manager för Accounts Payable
Bygghemma Sverige AB
Redovisningsekonomer

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en driven och prestigelös person med erfarenhet av ekonomiprocesser? Vill du kombinera operativt arbete med ledarskap och driva utvecklingen av ett ekonomiteam? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en Team Manager för Accounts Payable som kommer att ha en nyckelroll i att leda och utveckla vårt AP-team samt dess processer. Om tjänsten Som Team Manager för Accounts Payable ansvarar du för att säkerställa korrekt och effektiv hantering av leverantörsfakturor, med särskilt fokus på varuflöden. Du kommer också att ha en aktiv roll i fakturahantering och bokslut, vilket ger dig en god överblick över både teamets och verksamhetens arbete. I rollen ingår personalansvar, vilket innebär att du stöttar, coachar och utvecklar dina medarbetare. Du leder teamet i det dagliga arbetet och bidrar till dess utveckling genom att skapa förutsättningar för smidiga arbetsprocesser och samarbeten. Utöver det operativa ansvaret arbetar du med utvecklingsprojekt inom processer, rutiner och system för att optimera och modernisera arbetssättet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Säkerställa korrekt hantering och betalning av leverantörsfakturor. Personalansvar för teamet, där du leder det dagliga arbetet, prioriterar uppgifter och stöttar medarbetarnas utveckling genom coachning och stöd. Ansvara för AP-relaterade delar av månads-, kvartals- och årsbokslut. Driva utvecklingsprojekt för processer och system för ökad effektivitet och kvalitet. Hantera inkommande ärenden och säkerställa smidig kommunikation med interna och externa parter. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med finansiella processer, gärna med fokus på varuflöden och fakturahantering. Du är van att arbeta i flera system samtidigt och har grundläggande Excel-kunskaper för enklare analyser. Som person är du driven, prestigelös och kommunikativ. Du trivs med att kombinera operativt arbete med att leda och inspirera andra och har ett stort intresse för att utveckla både arbetssätt och processer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda ett team, gärna inom en ekonomifunktion. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en chans att vara en del av ett växande företag med en stark marknadsposition. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team som hjälper varandra och delar med sig av kunskap för att utvecklas tillsammans. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att delta i olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Kock
Bishop Scandinavia AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker nu en person med flerårig erfarenhet av köksarbete och ett brinnande intresse för matlagning. Minst 50% Vår meny skapas av vår lokala köksmästare och du som kock är en del av vårt team som bidrar med att kontinuerligt förbättra matupplevelsen för våra gäster. Utöver matlagning är du som kock med och ansvarar för att regelverken kring mathantering och hygien följs.

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Starta din sälj karriär som mötesbokare på StjärnaFyrkant Malmö
Our Stars AB
Kundtjänstpersonal

Är du en driven och entusiastisk individ som trivs i en miljö där du kan påverka tillväxten genom att boka kvalitetsmöten för våra framgångsrika säljare? Då är det dig vi letar efter! Om StjärnaFyrkant: StjärnaFyrkant är en rikstäckande kedja som finns på 24 orter och är en av Sveriges främsta återförsäljare inom telefoni och kommunikationslösningar för företag. Vi strävar efter att erbjuda en enkel och smidig lösning för våra kunder, vilket gör att de kan fokusera helt på sin kärnverksamhet. Vårt team är dedikerat till att skapa långsiktiga relationer och leverera service av högsta klass. Om rollen: Som Mötesbokare hos StjärnaFyrkant kommer du att spela en central roll i att säkra kvalitetsmöten för vårt säljteam. Du kommer att vara ansvarig för att proaktivt identifiera och kontakta potentiella kunder för att boka in möten som möter deras behov och förväntningar. Dina ansvarsområden inkluderar: Proaktivt identifiera och kvalificera potentiella kunder. Skapa förtroendefulla relationer genom att förstå deras behov och önskemål. Boka kvalitetsmöten åt våra säljare, antingen via telefon, teamsmöten eller personliga möten. Samarbeta nära vårt säljteam för att säkerställa att bokade möten leder till resultat. Uppdatera och underhålla vår kunddatabas med relevant information. Vi letar efter dig som: Har tidigare erfarenhet inom försäljning eller kundservice. Besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att skapa förtroendefulla relationer. Är självgående och kan ta egna initiativ. Är målinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Vi erbjuder: Fast månadslön och bonusprogram som belönar din prestation. Personlig utveckling genom individuella utbildningsplaner. Möjligheter till interna befordringar och arbete med nya produkter och tjänster. En trygg arbetsmiljö där du kan trivas och utvecklas. Ett positivt och dynamiskt arbetslag med drivna kollegor. Kontinuerlig utbildning och coachning för att ständigt utvecklas som säljare. Ansökan: Om du är en driven och resultatinriktad person som vill vara en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan redan idag!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Timanställd Helsingborg inriktning VNR/Heder
Sandhem gruppen AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du göra skillnad? Sök tjänsten hos oss på Sandhem Gruppen! Om oss Sandhem Gruppen AB erbjuder skyddat boende och stöd till individer som är utsatta för våld i nära relationer (VNR), hedersrelaterat våld och förtryck (HRVF) samt andra former av hot och våld. Vi arbetar för att skapa en trygg och stödjande miljö för våra klienter, och vi söker nu engagerade personer som vill vara med och arbeta med våldsutsatta inom partnerskap och heder. Om tjänsten Som timanställd kontaktperson kommer du att arbeta nära personer som är utsatta för våld och förtryck, både i nära relationer och inom hederskontext. Du kommer att arbeta med klienter för att stötta dem i att skapa trygghet och utveckla, samt arbeta efter en handlingsplan för att kunna leva ett liv fritt från våld. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Motiverande samtal med klienter Stöd i kontakt med myndigheter och andra viktiga aktörer Social färdighetsträning för att stärka klienternas självständighet och förmåga att hantera svåra situationer Samverkan med andra aktörer, såsom socialtjänst, polis och vårdinstanser Dokumentation och administrativa uppgifter, inklusive journalföring Tjänsten är timbaserad och inkluderar arbete under kvällar och helger, samt beredskap vid behov enligt överenskommelse. Tillträde sker enligt överenskommelse. Krav och kvalifikationer Eftergymnasial utbildning på minst två års heltidsstudier (400 YH-poäng eller 120 HP) inom behandlingspedagogik, socialpedagogik, socionomprogrammet eller liknande. Flytande svenska i tal och skrift. B-körkort. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av arbete med våldsutsatta individer eller personer utsatta för hedersrelaterat våld. Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med MI (Motiverande samtal), återfallsprevention eller andra relevanta metoder. Erfarenhet av kontaktmannaskap för personer med olika typer av utsatthet eller beroendeproblematik. Flerspråkig Personliga egenskaper Vi söker dig som är empatisk, lyhörd och kan arbeta relationsorienterat med ett stort engagemang för att möta människor i svåra livssituationer. Du är flexibel, trygg i dig själv och har ett genuint intresse för att arbeta med våldsutsatta och förtryckta individer. Det är också viktigt att du kan arbeta både självständigt och som en del av ett team, samt att du känner dig trygg i att hantera situationer som kan förändras snabbt. Så ansöker du Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Alla ansökningar hanteras via denna annons.

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
CRM Specialist - Temporary Position
StickerApp AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Are you passionate about customer engagement, personalization, and building strong brand loyalty? StickerApp is looking for a CRM Specialist to take our customer communication and sales to the next level! As our CRM Specialist, you will be responsible for maintaining and developing our CRM setup in Klaviyo, ensuring that we deliver tailored, data-driven messaging across segmented flows and campaigns. Your work will be instrumental in enhancing customer experience, optimizing engagement, and driving long-term loyalty. What You’ll Do: Own and optimize our CRM strategy in Klaviyo, ensuring efficient segmentation and targeted communication. Develop and refine customer segmentation to personalize messaging across automated flows and campaigns in close collaboration with the Analytics team. Enhance lifecycle marketing, including onboarding, retention, re-engagement, and loyalty efforts. Analyze and interpret customer data to drive insights that improve engagement and conversion rates of our email marketing. Collaborate closely with the marketing team for campaigns and the CRM marketer to tackle all initiatives. Test and optimize email performance through A/B testing and data-driven improvements. Be a vital part in implementing customer loyalty initiatives to drive repeat business and brand advocacy in close collaboration with our customer journey team. What We’re Looking For: 2+ years of experience in CRM, email marketing, or lifecycle marketing, ideally within an e-commerce or DTC environment. Hands-on experience with Klaviyo (or similar CRM platforms) and a deep understanding of segmentation, automation, and data analytics. Strong analytical mindset, with the ability to interpret data and turn insights into actionable strategies. Creative problem-solver, with a passion for crafting personalized and visually engaging customer experiences. Excellent communication skills and the ability to collaborate across teams. Experience with A/B testing, campaign optimization, and customer retention strategies is a plus! Hands on - proactive, flexible and open minded for ad hoc and urgent tasks and campaigns. Temporary Position with Growth Potential This position is a temporary role covering a maternity leave, but there is potential to become a permanent part of the team based on performance and business needs. If you’re looking for an opportunity to make a real impact and grow with us this will be a great match. Working Conditions: Office-based with remote work flexibility. Collaboration with multiple teams, including marketing, customer journey and analytics. Regular analysis and reporting on CRM performance. Why Join StickerApp? We’re a fun, creative, and growing company where innovation and customer experience are at the heart of everything we do. If you love stickers and want to shape how we engage with our amazing customers, we’d love to hear from you! Ready to take StickerApp’s CRM to the next level? Apply now!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Administrativ specialist inom mätning & ärendehantering Lund!
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vill du arbeta i en dynamisk och viktig roll inom energibranschen? Vi söker en erfaren administrativ resurs som kan stödja ärendehantering och avräkning inom mätning. Här får du möjligheten att arbeta med både kunddata och systemhantering i en verksamhet som driver utvecklingen framåt! Konsultuppdraget förväntas starta i juli månad 2025 och pågå intialt under 8 månader med möjlighet till förlägning! Option finns till 2027-06-30 Om rollen:Som administrativt stöd kommer du att: Hantera arbetsordrar och säkerställa smidig processhantering. Skapa och underhålla kundgränssnitt samt underlag för nya avtal eller installationer av solceller. Frisläppa ärenden för kontroll av mätpunkter och hantera avräkning och validering av mätvärden. Arbeta i CRM-systemet Pivotal och BFUS för att hantera och uppdatera kunddata. Kvalifikationer: Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i BFUS. Erfarenhet av mätvärdesavräkning och validering. Vana att arbeta i CRM-systemet Pivotal. Bakgrund inom energibranschen. Noggrann och systematisk i datahantering. Förmåga att hantera repetitiva arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Praktisk information Plats: Lund, med möjlighet till distansarbete ca 25% Uppdragsperiod: 1 juli 2025 - 1 februari 2026 Omfattning: Heltid 100% AnsökanSkicka in ditt CV och referenser (minst ett liknande uppdrag) senast den 14 mars 2025. Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Säljare till Sesol i Malmö
Sesol AB
Företagssäljare

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigen utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet att utbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Malmö Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Third Line Technician
Telavox AB
Supporttekniker, IT

Join Telavox as a Third Line Technician We’re looking for a Third Line Technician to join our team at Telavox! This is a fantastic opportunity for someone passionate about technology and problem-solving to make a significant impact in a fast-paced, innovative environment. We'd love to hear from you if you thrive on solving complex challenges, collaborating with diverse teams, and delivering exceptional technical solutions. About the job As a Third Line Technician, you’ll be at the forefront of technical problem-solving, collaborating across departments to deliver exceptional solutions. In this role, you’ll troubleshoot and configure systems, manage error reports, and work closely with developers to enhance and refine our platform. You’ll also play a key role in prioritizing fixes, testing new features, and verifying implementations. This role is perfect for a tech-savvy individual eager to grow and innovate. A typical day in this role involves: Troubleshoot, configure, test, and register cases to resolve complex issues with product teams & vendors. Prioritising and handling of incident management Implementing solutions & work-arounds driven by customer needs Investigate and manage issues involving global suppliers and subcontractors. Support product teams by prioritizing bug fixes, testing features, and verifying implementations before release Debug existing code (for those with coding experience) This role is based in our Malmö office and includes occasional on-call responsibilities as part of the position. About you We’re looking for a Third Line Technician who is solution-oriented, curious, and an excellent communicator. You should be adept at explaining technical issues to both developers and customers. You thrive in collaborative environments, easily handle multitasking, and adapt to changing priorities seamlessly. Key skills and experience we’re looking for: Strong troubleshooting and problem-solving skills. Familiarity with database management, programming, and network protocols. Experience in Telecom UCaaS (VOIP/SIP), Mobile Telephony, SQL, Kubernetes configuration, and network/telecom troubleshooting. Solid understanding of networking concepts and experience with monitoring tools Good-to-have skills Multilingual capabilities (in addition to Swedish and English) are a big plus! At Telavox, you’ll join a team of passionate technologists who value collaboration, innovation, and flexibility. With tailored training on our proprietary systems, you’ll have the opportunity to grow and make a real impact. We encourage autonomy in managing your projects and welcome fresh ideas to help us achieve incredible results. Get in touch if you’re ready to take on technical challenges in a supportive, innovative environment. Why Telavox? Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. We offer Telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centres in one simple platform. Unlike our competitors, we own our platform and develop everything ourselves in-house. Today, we are a fast-growing and profitable company with +1.9b in revenue and +500 Telavoxers in nine countries. We pride ourselves on creating an inclusive, supportive culture where everyone can thrive. By joining us, you will not only contribute to our technology but also be part of a company that values work-life balance, continuous learning, and community. Plus, you will enjoy our legendary company events, personal development opportunities, and much more Are you interested in becoming part of Telavox? Apply now!At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. Join Telavox, where diversity fuels innovation. Apply now to join a team committed to creating a truly inclusive workplace. Do not miss out on this exciting opportunity to grow your career and make your mark on the future of telecom technology. Send your application our way, and let us explore what we can achieve together! For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025