Extra personal med erfarenhet av B3 sökes till DSV i Landskrona
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en effektiv och kvalitetsmedveten truckförare med siktet inställt på ett långsiktig uppdrag? Har du gedigen erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck? Då vill vi att du läser vidare! Under våren 2024 öppnar DSV portarna ett gigantiskt byggprojekt på 175 000 m2 som startade hösten 2022, vilket gör att DSV i Landskrona kan erbjuda en total lageryta på över 230 000m2. Det nya byggnadsprojektet på 175 000 m2 omfattar två nya lager på 100 000 m2 och 75 000 m2 som erbjuder två temperaturkontrollerade lagringszoner med tillräckligt utrymme för lagring av snabbrörliga konsumtionsvaror. Lagren kommer även utrustas med en rad automatiserade lösningar i form av robottruckar AGV, Autostore och Vertical lift för effektiv plock och pack med hög precision och kvalitet, samt med drönare för nattlig inventering - allt för att kunna erbjuda bästa möjliga effektivitet och servicenivåer till våra nordiska kunder. Om tjänsten Vi söker nu dig som är intresserad av ett extra jobb! Vi söker dig som kört skjutstativtruck dagligen under minst 6 månader. I den här tjänsten är det huvudsakligen truckkörning som blir din arbetsuppgift, men vid behov kan lageruppgifter vara förekommande. Arbetsuppgifter Lastning och lossning Truckkörning med skjutstativtruck Om dig som söker Du som söker har gedigen erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck. Vi tror att du är skicklig, pålitlig och brinner för att köra truck. Trivs du dessutom med högt tempo och prioriterar säkerhet är det ett stort plus. Personer med rätt inställning, kan vara flexibla med arbetstider och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt samarbete med. Vi testar din nivå på plats för att se om du klarar att hålla tempot som krävs. Krav Truckkort A+B Erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck Obehindrad svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B, C Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Söndag-fredag, Dagpass och kvällspass.Lön: Enligt gällande kollektivavtal.Start: Enligt överenskommelse Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping, Helsingborg och Malmö. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Customer Service
One.com Group AB
Backofficepersonal m.fl.

Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kundnöjdhet till one.com i Malmö! Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt support-center i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän. På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central. Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team. Ansvarsområden och vem vi söker Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad. Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss. Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du: Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska) Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd Stor villighet att lära Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas Ödmjuk Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav Förmåga att göra många saker samtidigt Vi erbjuder En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer. Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion. Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera. Startdatum Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Christoffer Polizonis Team Lead, på [email protected]: The gross salary for this position is 26 000 SEK for 37.5 hours/week. We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.

13 januari 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Ekonomibiträde, Bemanningsenheten gemensam service
Kristianstads kommun
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Gemensam Service levererar kostnadseffektiva tjänster av hög kvalitet till Kristianstad kommuns förvaltningar. Hos oss finns 450 medarbetare inom lokalvård, måltid, fordon, transport, bemanning/rekrytering och intern service. Vi vågar tänka nytt och arbetar med ständiga förbättringar samt möter kundernas behov med respekt och professionalitet. Vi skapar mervärde varje dag. Studerar du och vill tjäna lite extra pengar eller bara vill stärka ditt CV? Som vikarie får du ett intressant, roligt och omväxlande jobb och kommer att bli bokad som kock eller ekonomibiträde på flera olika arbetsplatser inom förskola, skola och vård och omsorgsboenden inom kommunen. Att arbeta som vikarie passar många och kan vara en väg in på arbetsmarknaden. Genom att jobba som vikarie hos oss får du nya erfarenheter, möjlighet att bidra med din kompetens och göra skillnad för andra människor. Du har daglig kontakt med elever, kunder, personal med flera som vistas i de lokaler som arbetar i. Du kommer att bli intermittent anställd, vilket innebär att varje enskilt arbetstillfälle är ett nytt anställningsförhållande. Bokningar kommer att kunna ske från en dag upp till sex månader vid olika tillfällen. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan behöver du bifoga utbildningsbetyg/intyg vid ansökan. ARBETSUPPGIFTER Som ekonomibiträde hos oss rycker du in vid tillfälliga behov till vår kostenhet. Du kommer att få utföra matlagning, tillagning av specialkost och servering. I arbetsuppgifterna ingår även diskning, städning, packning, beställning, egenkontroll samt andra förekommande uppgifter i ett kök. Du kommer att arbeta i kostprogrammet Mashie och vi använder Time Care Pool som bokningssystem för dina arbetspass. Som vikarie vet du inte i vilket kök du kommer att placeras, det ställer därför höga krav på dig att kunna vara öppen för nya utmaningar varje dag. Hos oss arbetar du dagtid och helgarbete förekommer i vår verksamhet. Som vikarie hos oss är du en ambassadör för bemanningsenheten gemensam service. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har godkänt restaurang- och livsmedelsprogram med inriktning kök eller annan likvärdig utbildning. Du har kunskap och erfarenhet om specialkost och vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i storkök. Kunskap och erfarenhet av kostdataprogram är meriterande och vi vill att du har goda kunskaper i livsmedelshygien. Eftersom det ingår mycket skriftlig information och kommunikation i arbetet förutsätter vi att du har god datorvana och behärskar svenska i tal och skrift. Du som söker till oss har B-körkort och tillgång till bil. Dina personliga egenskaper är viktiga och vi söker dig som är flexibel, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Du är lösningsfokuserad, positiv, har driv och engagemang. Att kunna bidra med det lilla extra både till arbetskollegor och gäster är viktigt för dig. Eftersom vi har viss verksamhet som även är kopplade till barnomsorg kommer du att få visa upp ett belastningsregister enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ skollagen om du erbjuds anställning. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun . Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer. Du kan också lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via växeln 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lokalvårdare, Bemanningsenheten gemensam service

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Gemensam Service levererar kostnadseffektiva tjänster av hög kvalitet till Kristianstad kommuns förvaltningar. Hos oss finns 450 medarbetare inom lokalvård, måltid, fordon, transport, bemanning/rekrytering och intern service. Vi vågar tänka nytt och arbetar med ständiga förbättringar samt möter kundernas behov med respekt och professionalitet. Vi skapar mervärde varje dag. Som tillsvidareanställd vikarie får du ett intressant, roligt och omväxlande jobb och kommer att bli bokad som ekonomibiträde på flera olika arbetsplatser inom förskola, skola och vård och omsorgsboenden inom kommunen. Att arbeta som vikarie passar många och kan vara en väg in på arbetsmarknaden. Genom att jobba som vikarie hos oss får du nya erfarenheter, möjlighet att bidra med din kompetens och göra skillnad för andra människor. Du har daglig kontakt med elever, kunder, personal med flera som vistas i de lokaler som arbetar i. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan behöver du bifoga utbildningsbetyg/intyg vid ansökan. ARBETSUPPGIFTER Som lokalvårdare ansvarar du självständigt för daglig städning, storstädning och specialstädning enligt kommunens städinstruktion. Arbetet genomför du under dagtid, klockan 06:00-14:30. Du arbetar på förskolor, skolor och övriga verksamheter i kommunen, för att täcka upp under ordinarie personals frånvaro. Du kan arbeta ensam eller i ett arbetslag beroende på hur verksamheten ser ut. Du har nära kontakt med områdets samordnare gällande lokalvård, inköp med mera. Du har även daglig kontakt med elever, kunder, personal med flera som vistas i de lokaler som du städar. Arbetet kan ibland vara fysiskt tungt. Vi använder Time Care Pool som bokningssystem för dina arbetspass. KVALIFIKATIONER Du som söker har godkänd gymnasieexamen och det är meriterande om du har lokalvårdsutbildning till exempel SRY, PRYL eller liknande. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat som lokalvårdare. Kunskap om städutrustning och rengöringsmedel som används i lokalvården är meriterande. Du behöver ha grundläggande datorkunskaper och kan använda mail och mobiltelefon i ditt arbete. Vidare kan du uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift då kommunikation ingår i arbetet men även för att kunna läsa och förstå städinstruktioner samt ritningar för att hitta och organisera arbetet inom lokalerna samt mellan de olika städobjekten. Du som söker till oss har B-körkort med tillgång till bil. Arbetet är till stor del självständigt och kräver därför att du tar ansvar för de städobjekt du tilldelats. Du behöver vara flexibel eftersom vi rycker in vid frånvaro. Vi kommer i kontakt med många människor och det är viktigt att vi har en god kommunikation med de verksamheter vi servar. Du kan planera dina dagar utifrån instruktion och tidigare erfarenheter, du har förmåga att prioritera mellan dina arbetsuppgifter. Då arbetet stundtals är fysiskt krävande är det viktigt att du har en god fysik och är rörlig i kroppen. Eftersom vi har viss verksamhet som även är kopplade till barnomsorg kommer du att få visa upp ett belastningsregister enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ skollagen om du erbjuds anställning. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun . Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer. Du kan också lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via växeln 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Kock, Bemanningsenheten gemensam service
Kristianstads kommun
Kockar och kallskänkor

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Gemensam Service levererar kostnadseffektiva tjänster av hög kvalitet till Kristianstad kommuns förvaltningar. Hos oss finns 450 medarbetare inom lokalvård, måltid, fordon, transport, bemanning/rekrytering och intern service. Vi vågar tänka nytt och arbetar med ständiga förbättringar samt möter kundernas behov med respekt och professionalitet. Vi skapar mervärde varje dag. Studerar du och vill tjäna lite extra pengar eller bara vill stärka ditt CV? Som vikarie får du ett intressant, roligt och omväxlande jobb och kommer att bli bokad som kock eller ekonomibiträde på flera olika arbetsplatser inom förskola, skola och vård och omsorgsboenden inom kommunen. Att arbeta som vikarie passar många och kan vara en väg in på arbetsmarknaden. Genom att jobba som vikarie hos oss får du nya erfarenheter, möjlighet att bidra med din kompetens och göra skillnad för andra människor. Du har daglig kontakt med elever, kunder, personal med flera som vistas i de lokaler som arbetar i. Du kommer att bli intermittent anställd, vilket innebär att varje enskilt arbetstillfälle är ett nytt anställningsförhållande. Bokningar kommer att kunna ske från en dag upp till sex månader vid olika tillfällen. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan behöver du bifoga utbildningsbetyg/intyg vid ansökan. ARBETSUPPGIFTER Som kock hos oss rycker du in vid tillfälliga behov till vår kostenhet. Du kommer att få utföra matlagning, tillagning av specialkost och servering. I arbetsuppgifterna ingår även diskning, städning, packning, beställning, egenkontroll samt andra förekommande uppgifter i ett kök. Du kommer att arbeta i kostprogrammet Mashie och vi använder Time Care Pool som bokningssystem för dina arbetspass. Som vikarie vet du inte i vilket kök du kommer att placeras, det ställer därför höga krav på dig att kunna vara öppen för nya utmaningar varje dag. Hos oss arbetar du dagtid och helgarbete förekommer i vår verksamhet. Som vikarie hos oss är du en ambassadör för bemanningsenheten gemensam service. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har godkänt restaurang- och livsmedelsprogram med inriktning kök eller annan likvärdig utbildning. Du har kunskap och erfarenhet om specialkost och minst ett års erfarenhet av arbete i produktionskök samt ensamkök. Vi vill att du har goda kunskaper om livsmedelshygien och egenkontroll samt har erfarenhet av beställningar och fakturahantering. Har du kunskap och erfarenhet av kostdataprogram är det meriterande. Eftersom det ingår beställningar och kommunikation i arbetet förutsätter vi att du har god datorvana och behärskar svenska i tal och skrift. Du som söker till oss har B-körkort och tillgång till bil. Dina personliga egenskaper är viktiga och vi söker dig som är flexibel, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Du är lösningsfokuserad, positiv, har driv och engagemang. Att kunna bidra med det lilla extra både till arbetskollegor och gäster är viktigt för dig. Eftersom vi har viss verksamhet som även är kopplade till barnomsorg kommer du att få visa upp ett belastningsregister enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ skollagen om du erbjuds anställning. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun . Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer. Du kan också lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via växeln 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Driven butikssäljare 20-25 h/v - Marty, Nova Lund Malmö
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

DRIVEN SALJARE 20-25H/V SOKES TILL MARTY NOVA LUND! Har du passion for forsaljning och ar redo for nasta utmaning i karriaren? Brinner du for Service och Forsaljning samtidigt som du alskar det personliga motet med kunden? Da ar du den vi soker. Vi soker nu efter en ny kollega och stjarnsaljare med gedigen erfarenhet inom detaljhandeln. Med sin bakgrund inom modehandeln tillsammans med ovriga team medlemmar kommer du ansvara for att maximera forsaljningen i butik, samt oka konsumenternas kunskap om Marty och vara varumarken och per automatik blir du en ambassador for MARTY. Du har en god formaga att prioritera, du utfor ditt arbete strukturerat med mycket god kvalitet dar ditt personliga engagemang bidrar till kundupplevelser utover det vanliga. For att lyckas i rollen anser vi att DU maste ha passion for mode och trender men framfor allt alska kundmotet och tycka om sociala interaktioner. Som person har du god sjalvinsikt och formagan att motivera, engagera och utveckla dina kollegor med en positiv, odmjuk installning. Du ar en sjalvgaende, flexibel lagspelare med stort engagemang inom forsaljning. Genom din kunskap om produkter, material och service samt formaga att lasa manniskor, blir du en nyckelperson, inte bara for Marty, utan aven for konsumenterna. Tidigare erfarenhet inom forsaljning samt detaljhandeln ser vi som en sjalvklarhet och att du har fyllt 18 ar ar ett krav for att soka tjansten. Vidare behover du trivas med att arbeta i en mycket dynamisk och flexibel miljo, med hogt tempo. I tjansten erbjuds mojligheter att arbeta med manga etablerade varumarken, i en utvecklande miljo. Bland bolagets mest valkanda kan namnas Stenstroms, Sand, Busnel, Oscar Jacobson, Filippa K och Hansen & Jacob. Anstallningen sker i bolaget Marty Group, tjansten ar pa 20-25h/veckan och innefattar bade vardags och helgjobb men med eventuell chans till mertid enligt overenskommet grundschema pa manadsbasis Om tjansten: Titel: ButikssäljareAnstallning: Tillsvidareanstallning med tillampning av 6 manaders provanstallningRapporterar till: ButikschefTjanstestalle:Nova, LundAnstallningstid: 20-25 h/vFormaner: Nova, LundForbund:Pension och forsakringar enligt kollektivavtal Handelsanstalldas Ansokan med CV och personligt brev mailas till [email protected] Mark amnesraden i din ansokan med ”MARTY – NOVA”. Sista ansokningsdag ar Fredagen den 31-Januari 2025. Onskat startdatum for tjansten ar enligt overenskommelse, och vi intervjuar lopande. Valkommen in med din ansokan!

12 januari 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Mechanical Engineer (Piping)
Eccoci AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

On behalf of our client, we are now looking for a Mechanical Engineer specializing in pipe construction. The customer is in an exciting growth phase and is now looking for a driven consultant who can work on constructing pipe systems in the HVDC project. There are 10 people in the team (mostly based in Landskrona) who work closely with the other design groups responsible for system design, pump station design and electrical design as well as the welding department. You will also have close cooperation with the customer as the system needs to be coordinated with suppliers for other parts of the project. Tasks and responsibilities: Perform the construction of external pipe systems in the projects. Conduct 3D modeling of pipes and pipe supports based on a given flowchart, specification, and component list. Review or drawings and entry of equipment into our business system. Use Solid Edge and SAP tools. Required competencies: Pipe construction experience Experience working in various types of projects Good knowledge of 3D modeling About 5 year of construction experience and a desire to develop further in the field Experience with industrial refrigeration, water treatment, sewage treatment, biogas, ships, oil and gas or nuclear power is an advantage Ability to work independently and meet deadlines Curiosity and practical understanding of manufacturing and installation Fluent spoken and written English. Swedish is a bonus but not mandatory. Working hours: Full time Period: 2025-01-20 to 2025-09-30 Remote: No, it's anonsite contract If that sounds interesting, we recommend applying asap by submitting your CV in English. Interviews are ongoing, as the contract starts in a few days - make sure you're available!

10 januari 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Mystery Shopper sökes till uppdrag i Helsingborg med omnejd

Vi på Remarkable söker efter dig som vill genomföra Mystery Shopping-uppdrag i Helsingborg med omnejd. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Du skall agera som en vanlig kund och observera bl.a. servicebemötandet och butiken som helhet. Att du har körkort och tillgång till bil är att rekommendera. Ett besök, inklusive rapportering, tar ca 40 minuter. Besöket är uppdelat i tre delar: Anonym del (Du går in i butiken och köper en specifik produkt) Presentation (Du presenterar dig som Mystery Shopper) Öppen del (Du observerar och rapporterar bl.a. kampanjer, exponering mm) Du får enskriftlig arbetsbeskrivning inför uppdraget. Ersättningen är 190kr/timme inkl. semesterersättning(gäller både resa till och från butik samt tiden som spenderas i butik) och milersättning. Alla ansökningar hanteras via hemsidan. Vill du få fler jobbtips? Connecta med oss: https://jobb.remarkable.se/

10 januari 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Front Desk Supervisor till Ystad Saltsjöbad!
ESS Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

Närmare stranden kommer du inte än på Ystad Saltsjöbad. Oavsett om solen skiner eller regnet faller känner du havet, stämningen och livsglädjen som bor in i väggarna på Ystad. Mixen av avkoppling, fest och spänning gör Ystad Saltsjöbad till den perfekta platsen om du älskar variation och fart! Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Nu söker vi en stjärna inom Hospitalitysom dessutom vill axla ett ansvar som Supervisor till vår reception, är det du? Vi söker dig med positiv energi som smittar både bland kollegor och våra gäster. Du behöver vara strukturerad med en god förmåga att hålla flera uppgifter i rullning samtidigt. I tjänsten ingår in- och utcheckning samt att finnas där för våra gäster under deras vistelse.För oss är det viktigt att du är nyfiken och påhittig för att bemöta gästen på en varmt och proffesionellt sätt samtidigt som du lotsar och ger gästen rätt information som underlättar för dina kollegor runt om i huset. Du har hög integritet med god förmåga att snabbt ställa om och ta beslut när situationen kräver det. Rollen som Supervisor innebär ett extra ansvar där du är en förebild för dina kollegor både i Hospitality, ledarskap och att leva våra värderingar. Du stöttar din närmsta ledare med bemanningsansvar under vissa perioder men även med andra uppgifter som finns i vardagen. Den här rollen kommer även stötta vårt Meeting & Eventgäng med att ta hand om våra businessgäster. Detta genom att säkerställa lokaler, välkomna våra gästeroch finnas där vid konferens och event. Utöver det tror vi att du behöver: Erfarenhet från liknande arbete, gärna inom hotell/destination. Erfarenhet från F&B (restaurang, bar, kök) är starkt meriterande. Har du tidigare varit ledare ser vi detta som ett stort plus, dock är det viktigare att du besitter egenskaper som trygg, empatisk och handlingskraftig. God förmåga att hantera förändring och snabba beslut. En god förebild både ur ett ledarskapsperspektiv samt hur vi bemöter gäster och inte minst varandra i teamet. Om tjänsten: Visstidsanställning på 75%med start omgående t.o.m. 31 aug (goda möjligheter till förlängning finns).Varierande arbetstider både dag, kväll, helg och högtider. Vi erbjuder dig en arbetsplats oändligt med möjligheter. Vi värnar om dig som medarbetare och vill se dig utvecklas och trivas hos oss. Förutom förmånliga priser på våra andra destinationer inom ESS erbjuder vi dig friskvård, möjlighet till utbildning och aktiviteter i huset som bidrar till både arbetsglädje och engagemang. Om processen:Eftersom vi är lite ivriga kommer vi gå igenom ansökningar löpande, dock går tjänsten att söka t.o.m.26 januari.Vi kontaktar dig om du är aktuell för en intervju, du kommer få träffa både ledare, lämna referenser och träffa kollegor innan vi till slut väljer varandra. Vi ser fram emot din ansökan

10 januari 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Operational Systems Coordinator
Position Green AB
Systemadministratörer

Do you want to be part of a leading Nordic scale-up and contribute to the global corporate sustainability transition? Position Green is in an exciting growth phase, and we’re now looking for an Operational Systems Coordinator to join our Operational Excellence team. About Position Green At Position Green, we bring together leading experts in ESG strategy, communication, and software to help businesses accelerate their sustainability agenda. Our integrated offering spans environmental, social, and governance domains, encompassing strategy advisory, data management, reporting, e-learning, and executive training. With more than 700 clients and over 350 employees located across 10 offices in Norway, Sweden, Denmark, the US, Benelux, and the UK, Position Green is at the forefront of corporate sustainability. You’ll join a dynamic and diverse team of talented colleagues with expertise across a wide range of fields. We pride ourselves on a collaborative, non-hierarchical working environment and a strong team culture that encourages feedback, innovation, and the sharing of ideas. About the Role As an Operational Systems Coordinator, you’ll be the go-to person for colleagues seeking guidance or support with our internal systems. Working closely with colleagues across departments, you’ll tackle technical challenges, enhance processes, and ensure the systems are used effectively—all while managing tasks and requests through our internal ticket system. In this role, you’ll be part of our Operational Excellence team, a dynamic group of nine who combine expertise, ambition, and a collaborative spirit to ensure smooth and efficient operations across the organization. Key Responsibilities: Configure and manage systems like HubSpot, Moment/Milient, StartDeliver, DealHub, FreshDesk, and SharePoint Create processes and workflows that make it easier for teams to use and benefit from these tools Provide support to colleagues with system navigation or troubleshooting via the internal ticket system Collaborate with team members on projects to improve operational efficiency What We’re Looking For We’re looking for someone who is curious, detail-oriented, and has a natural knack for problem-solving. You thrive on helping others, enjoy learning new systems, and take pride in keeping things running smoothly. While we don’t expect you to have experience with all the tools we use, familiarity with platforms like HubSpot or SharePoint and a proactive mindset is a great plus. To succeed in this role, we believe you have: A Bachelor’s degree in IT, Computer Science, or a similar field Great communication skills in English (written and spoken) A strong technical mindset and a natural curiosity for learning new tools A service-minded approach – you enjoy supporting colleagues and solving challenges An eye for detail and the ability to keep things organized Basic knowledge of JavaScript, HTML, CSS, and/or JSON is a plus Location We believe you’re based in Malmö or Stockholm and can work from the office at least three days a week, with flexibility to work remotely when it suits you. What’s Next? We review applications on a continuous basis, and personal suitability will be key in our decision-making process. We hope to have our new colleague starting as soon as possible.

10 januari 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025