Företagsrådgivare

Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder? Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa! Din roll som Företagsrådgivare: I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock. Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut: En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag - kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska! När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete." Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer. Personliga egenskaper: - Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. - Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. - Är socialt kompetent med hög moral och etik. - Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. - Tävlingsinriktad. Vi ser gärna att du: - Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier. - Innehar B-körkort. - Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning. Varför Advisera: - Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. - Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. - Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor? - Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. - Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin) Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

17 januari 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Tim vid behov och sommarvikarier

Omtanken är ett familjeägt assistansbolag med kontor i natursköna Veberöd, tillhörande Lunds kommun. Hos oss är det dina önskemål som formar vår service. Det är du som bestämmer hur din personliga assistans ska utformas inom de ramar och riktlinjer som finns för assistans. Därför strävar vi som assistansbolag alltid mot att personlig assistans ska ges med respekt för människovärde och personlig integritet. Vi arbetar för kontinuerliga träffar och aktiviteter för både assistansanvändare och anställda. Vi är den familjära assistansanordnaren där kvalitet är viktigare än kvantitet för våra assistansanvändare. Vill du arbeta hos en man med som älskar aktiviteter och sport. Fotboll MFF är något man inte får missa. Han är själv aktiv och tränar. Det tävlas dessutom i boccia. Så mycket fart och många turer blir det varje vecka. Vår kund behöver assistans efter en stroke. Han sitter i rullstol men kan gå med trepunkstöd hemma. Han har ep som ibland visar sig i tysta anfall vilket gör att man måste vara mycket uppmärksam och närvarande. Mycket humor och värme. Och god mat uppskattas mycket. Man tar sig till dom olika aktiviterna med färdtjänst.

17 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Senior Accountants

Rödl & Partner Nordic AB bistår utländska och svenska privata bolag med tjänster inom outsourcing av ekonomifunktion, revision, skatt och affärsjuridik. Etableringen i Norden inleddes år 2000 och idag är vi ett 40-tal medarbetare på vara kontor i Malmö och Stockholm. Vi befinner oss i en mycket expansiv fas med målsättningen att "Go Double with No Trouble" inom en treårsperiod. Nu utökar vi vårt team med fler redovisningskonsulter. Vi söker Senior Accountants till Business Process Outsourcing på Rödl & Partner Din profil Vi söker dig som är trygg i konsultrollen och redo att ta nästa steg i din karriär, antingen som auktoriserad redovisningskonsult eller blivande sådan med relevant examen eller KY / YH utbildning. Vi vill att du som söker har meriterande erfarenhet inom yrket och är kompetent inom ekonomi och redovisning samtidigt som du brinner för att ge den bästa servicen. Vi tror att du är redo att axla kund- och projektansvar samt leda medarbetare genom coachning och vidareutveckling. Vi arbetar i en internationell miljö med globala kontakter med ett ständigt inflytande av nya klienter där du förväntas ta ansvar för egna projekt och strukturera arbetet i teamet. Du behöver därför kunna kommunicera flytande på engelska. Du är en driven, engagerad, ansvarstagande och kommunikativ person. Arbetsbeskrivning Vi har ett teambaserat arbetssätt där du tar del av ansvaret för våra uppdrag genom att arbeta mot uppsatta mål och leverera förstklassig service gentemot våra kunder. Du motiveras av varierande arbetsuppgifter och att periodvis ha mycket att göra. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som projektledning, månadsavstämningar och rapporteringar samt årsbokslut. Som senior redovisningskonsult ska du ha förmågan att se helheten, möta klientens behov och motiveras av att hitta nya lösningar. Inom organisationen arbetar vi prestigelöst med kunskapsutbyte och god laganda. På sikt ser vi gärna att du med de goda utvecklingsmöjligheterna som erbjuds, breddar din kompetens inom redovisning och rådgivning samt projektledning och ledarskap. Vi erbjuder Du erbjuds en spännande tjänst där du får möjlighet att, i en internationell miljö̈, utveckla din kompetens inom en rad områden. Vi arbetar på en prestigelös, familjär och inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor som har roligt på jobbet och tillsammans. Det är en självklarhet att våra medarbetare har en bra balans mellan arbete och fritid. Vi sitter i huvudsak i moderna lokaler i centrala Malmö, men har också kontor i Helsingborg. Vår företagskultur präglas av våra värderingar med fokus på samarbete, utveckling, driv och laganda. Den står för den tillväxt som har gjort Rödl & Partner till det företag vi är idag, där varje medarbetare räknas. Vill du komma till en familjär arbetsplats med yrkeskompetens och stor gemenskap? Då är detta tjänsten för dig! Start: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Junior Accountants

Rödl & Partner Nordic AB bistår utländska och svenska privata bolag med tjänster inom outsourcing av ekonomifunktion, revision, skatt och affärsjuridik. Etableringen i Norden inleddes år 2000 och idag är vi ett 40-tal medarbetare på våra kontor i Malmö och Stockholm. Vi befinner oss i en mycket expansiv fas med målsättningen att "Go Double with No Trouble" inom en treårsperiod. Nu utökar vi vårt team med fler redovisningskonsulter. Vi söker just nu Junior Accountants till Business Process Outsourcing på Rödl & Partner Din profil Vi söker dig som är i början av din karriär och har en kandidatexamen, eller relevant KY / YH utbildning. Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet inom yrket och är kompetent inom ekonomi och redovisning samtidigt som du brinner för att ge den bästa servicen. Vi arbetar i en internationell miljö med globala kontakter och du behöver därför kunna kommunicera flytande på engelska. Du är en driven, engagerad, ansvarstagande och kommunikativ person. Arbetsbeskrivning Vi har ett teambaserat arbetssätt där du tar del av ansvaret för våra uppdrag genom att arbeta mot uppsatta mål och leverera förstklassig service gentemot våra kunder. Du motiveras av varierande arbetsuppgifter och att periodvis ha mycket att göra. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som löpande redovisning, månadsavstämningar och rapporteringar samt årsbokslut. Som junior redovisningskonsult förväntas du ha intresse för klientens verksamhet, förstå utmaningar och motiveras av att hitta nya lösningar. Inom organisationen arbetar vi prestigelöst med kunskapsutbyte och god laganda. På sikt ser vi gärna att du med de goda utvecklingsmöjligheterna som erbjuds, breddar din kompetens inom redovisning och rådgivning. Vi erbjuder Du erbjuds en spännande tjänst där du får möjlighet att, i en internationell miljö, utveckla din kompetens inom en rad områden. Vi arbetar på en prestigelös, familjär och inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor som har roligt på jobbet och tillsammans. Det är en självklarhet att våra medarbetare har en bra balans mellan arbete och fritid. Vi sitter i huvudsak i moderna lokaler i centrala Malmö, men har också kontor i Helsingborg. Vår företagskultur präglas av våra värderingar med fokus på samarbete, utveckling, driv och laganda. Den står för den tillväxt som har gjort Rödl & Partner till det företag vi är idag, där varje medarbetare räknas. Vill du komma till en familjär arbetsplats med yrkeskompetens och stor gemenskap? Då är detta tjänsten för dig! Start: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Kock till Pastafabriken i Ingelstorp

På Pastafabriken i Ingelstorp tillverkar vi handgjord pasta på svenskt mjöl och serverar rätter tillagade med stor respekt för råvaran, säsongen och regionen. Våra egna odlingar, precis utanför dörren, fungerar både som skafferi och inspiration till maten vi lagar. Vi håller hus i en gammal traktorverkstad, varsamt ombyggd till restaurang, och har blivit en avslappnad mötesplats för både lokala stammisar och sommargäster. Runt knuten breder Österlen ut sig med stränder, surf, rapsfält, loppisar och restauranger. Som kock behöver du god erfarenhet av grundlig matlagning och kunna hålla humöret uppe och huvudet kallt när tempot ökar. Sommaren är vår högsäsong med generösa öppettider, högt bokningstryck och lika höga förväntningar från våra gäster. Under vår och höst håller vi öppet fredagar-söndagar. Vi strävar efter en trevlig arbetsmiljö där respekt för kollegor och gäster är lika viktig som maten vi lagar. Anställningen gäller främst säsongsanställning vår, sommar och höst men ett visst utrymme för tillsvidare-anställnig på deltid finns.

16 januari 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
CNC-operatör sökes till Landskrona!

Storesupport är en del av Job&Talent. Du kommer att ledas vidare till Job&Talent om du väljer att skicka in din ansökan. VÅRT ERBJUDANDE Trivs du i tillverkningsindustrin och vill ha ett meningsfullt arbete? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Ta chansen att arbeta med moderna CNC-styrda multioperationsmaskiner och få möjligheten till spännande utmaningar på en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter. ARBETSBESKRIVNING Som CNC-operatör kommer du ansvara för maskinkörning, maskinställning, samt riggning av 5-axlig fleroperationsmaskin/fräs. Du får även möjlighet att vara delaktig i programmering av nya detaljer och optimera befintliga. Utöver detta kommer du att skapa beredningsunderlag/ställblad, utföra verktygsval och genomföra kvalitetskontroller på tillverkade detaljer. Daglig styrning och rapportering av arbetsorder ingår, liksom maskinunderhåll, arbete med 5S och förbättringsarbete. Tjänsten är på dagtid. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig med minst ett par års arbetslivserfarenhet som CNC-operatör. Din erfarenhet bör inkludera ritningsläsning, programmering, riggning, verktygsbyten och körning i CNC-styrda maskiner. Du bör även ha erfarenhet av tillverkning av detaljer med höga kvalitetskrav och vara van vid hantering av mätdon. Goda kunskaper inom programmering är önskvärt. MERITERANDE - Erfarenhet av arbete i Heidenhain-styrsystemet. - Tillverkningserfarenhet i rostfritt material. - Traverskort. DIN PROFIL För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en noggrann problemlösare och motiverande i ditt arbetssätt. Du delger gärna dina kunskaper till kollegor och är en god ambassadör för Pema People. Ansvarsfullhet, ordningssinne, struktur och initiativförmåga är viktiga egenskaper för denna roll. Sök redan idag och ta nästa steg i din karriär! OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Driven Field Marketing Säljare till solcellsföretag i Helsingborg

Om oss ☀️ 1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.  Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Om rollen Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder. Vi kommer ge dig: - Möjlighet att sälja våra innovativa produkter - En fast lön och en attraktiv provisionsmodell - En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter - Kompentensutveckling inom försäljning - Utbildning av våra produkter och branschen - Friskvårdsbidrag och tjänstepension Vi tror att du: - Har tidigare erfarenhet av försäljning - Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem - Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid - Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska - Arbetat med CRM-system (meriterande) - Har b-körkort (meriterande) START: Enligt överenskommelse PLATS: Helsingborg med omnejd OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar LÖN: Fast lön + provision ARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16 1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Timvikarier och sommarvikarier utanför Ängelholm

Omtanken är ett familjeägt assistansbolag med kontor i natursköna Veberöd, tillhörande Lunds kommun. Hos oss är det dina önskemål som formar vår service. Det är du som bestämmer hur din personliga assistans ska utformas inom de ramar och riktlinjer som finns för assistans. Därför strävar vi som assistansbolag alltid mot att personlig assistans ska ges med respekt för människovärde och personlig integritet. Vi arbetar för kontinuerliga träffar och aktiviteter för både assistansanvändare och anställda. Vi är den familjära assistansanordnaren där kvalitet är viktigare än kvantitet för våra assistansanvändare. Hej, är du min nya assistent? Vi söker nu vik till akut samt planerad frånvaro till vår kund. Vill du ha ett roligt, utmanande och betydelsefullt uppdrag så kika hit! Jag söker dig som tycker autism är intressant och spännande. Har du arbetat med tecken och tydliggörande pedagogik är det ännu bättre! Kanske delar vi intressen- jag gillar att vara ute men tycker också om att lyssna på musik, kolla youtube samt att läsa böcker. Jag mår bäst av struktur och tydliga rutiner och behöver ha människor runt mig som är lugna och har tålamod. Hos mig jobbar man inte ensam utan jag har alltid två assistenter hos mig samtidigt. Hos mig jobbar man dygnspass med endast några timmars jour. Jag är en ung kille som bor i eget hus utanför Ängelholm så det är toppen om du har körkort. Jag söker framför allt vikarie tveka inte att söka! Varmt välkommen att skicka in din ansökan, gärna så fort som möjligt! Jag ser fram emot att träffa dig. Skicka med ett personligt brev och CV så är det lättare för mig att veta om vi passar ihop. Utbildning sker på plats. Kunden bor lite utanför så du måste ha bil och körkort för att kunna ta dig dit.

16 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Vik och sommar vik till Revinge

Omtanken är ett familjeägt assistansbolag med kontor i natursköna Veberöd, tillhörande Lunds kommun. Hos oss är det dina önskemål som formar vår service. Det är du som bestämmer hur din personliga assistans ska utformas inom de ramar och riktlinjer som finns för assistans. Därför strävar vi som assistansbolag alltid mot att personlig assistans ska ges med respekt för människovärde och personlig integritet. Vi arbetar för kontinuerliga träffar och aktiviteter för både assistansanvändare och anställda. Vi är den familjära assistansanordnaren där kvalitet är viktigare än kvantitet för våra assistansanvändare. Nu söker vi dig som vill hoppa in extra vid ordinarie personals frånvaro. Och dig som vill jobba i sommar. Du kommer att få jobba med en härlig tjej som bor i egen lägenhet i anslutning till föräldrarnas hus. Man jobbar eftermiddag/kväll/natt. Men under sommaren har vår kund sem från dv och då är jobbar man även dagen. Helgerna är alltid hela dagen delat på olika pass. Du kommer att få träffa en aktiv tjej som har autism. Hon tycker mycket om sång och musik och att spela på instrument. Cyckla och gå promenader ingår också hennes vardag. Åka och bada gör man ibland och då har man dubbel assistans. En god fika på cafe är något som uppskattas. Körkort och egen bil är ett krav eftersom det är svårt med bussförbindelser. Och många gånger hämtar man vår kund efter dv när man går på sitt pass. Vår kund har ep och det är en stor fördel om du har erfarenhet av det. Utbildning sker i hemmet. Du får en bra bredvidgång så du känner dig trygg i ditt arbete.

16 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Undersköterskor/vårdbiträde för sommarvikariat

Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Vi söker undersköterskor/vårdbiträden för vikariat under sommaren till våra olika boende. Inom särskilt boende och korttidsboende för äldre arbetar du med människor som inte kan få behovet av omvårdnad, tillsyn och trygghet tillgodosett i den egna bostaden. De är starkt beroende av den omgivande personalens förmåga att uppmärksamma behov av hjälp, stöd och sällskap. En del av arbetet är av praktisk karaktär och innebär många dagliga insatser som motsvarar den enskildes behov och en annan del av arbetet är av mer social karaktär och handlar om att få till goda samtal med de äldre och att kunna lyssna på ett uppmärksamt sätt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller en pågående gymnasieutbildning. Du ska vara minst 18 år. Det är meriterande om du gått omvårdnadsprogrammet på gymnasienivå eller om du har arbetslivserfarenhet från vård och omsorg. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och allra viktigast är att du har ett intresse för att stödja och serva våra medborgare i behov av omsorg. Till dina personliga egenskaper räknar du ansvarskänsla, empati, lyhördhet och noggrannhet. Du måste behärska svenska språket i tal och skrift. Vi ser gärna att du har datorvana. Tjänsterna kommer att tillsättas kontinuerligt under ansökningstidens gång, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Två referenspersoner ska namnges (till exempel tidigare chef eller lärare). Uppge även kontaktuppgifter till dessa. ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.

16 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024