Hemsida: https://www.konnect.se/ Instagram: https://www.instagram.com/konnectse/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@konnectse Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer och spanskt kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Hemsida: https://www.konnect.se/ Instagram: https://www.instagram.com/konnectse/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@konnectse Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Lyssna på tjänsten Om Trehemman Bostäder Trehemman Bostäder AB är en mindre fastighetsägare som äger och förvaltar fastigheter i Kävlinge kommun sedan 2016. Våra fastigheter med hyresbostäder ligger centralt i Kävlinge där kommunikation, dagligvaruhandel samt rekreation endast är ett stenkast bort. Vårt tankesätt är att långsiktigt förvalta våra fastigheter resurseffektivt genom att dra nytta av Trehemman och dess systerbolags nyttigheter i form av resurser och kompetenser. Vi kallar detta för en cirkulär förvaltningsstruktur. Trehemman ingår i en koncern av bolag som bland annat bedriver hållbara verksamheter inom certifierat skogsbruk och energiproduktion genom upplåtelse av mark för sol- och vindkraft varav samtliga verksamheter producerar förnybara resurser i form av trävaror, massa och energi från skogen, samt energi från sol och vindkraft. Verksamheterna inom bolagen antas på koncernnivå redan idag vara CO2 neutrala, med ambitionen att vara CO2 negativa på längre sikt*. Genom att hålla fastigheterna i gott skick och utveckla dem med smarta och hållbara lösningar utifrån en cirkulär förvaltningsstruktur så bidrar vi till ett mer hållbart samhälle. Vi har ett öppet tankesätt och eftersträvar att hitta de bästa lösningarna vad gäller utveckling för såväl koncernen, samarbetspartners och inte minst våra hyresgäster. Med vårt långsiktiga tankesätt och vår höga ambitionsnivå på förvaltning och utveckling av bostadsbeståndet gör att vi har nöjda hyresgäster som känner en trygghet av att bo hos oss. Arbetsbeskrivning Du gillar fastigheter. Men du älskar när allt funkar. Hos oss får du ta hand om något så jordnära som tak, fasader, hyresgäster och projektplaner – men det är inte bara fastigheter vi värnar om. Det är förvaltning i sitt mest konkreta uttryck där du får jobba nära både mark, människor och beslut. Barsebäcks Gårdstjänst och Trehemman Bostäder förvaltar tillsammans ett bestånd med både hyresrätter och kommersiella fastigheter i södra Skåne. Nu söker vi dig som vill vara en trygg och engagerad nyckelperson i detta arbete. Tjänsten delas mellan båda bolagen, men det är i Trehemman som det mesta av din tid och energi kommer att hamna. Ditt jobb – i korthet: Ansvara för den dagliga tekniska förvaltningen Vara kontaktperson för hyresgäster och entreprenörer Hålla i mindre och större underhållsprojekt Planera, följa upp och hålla budget Ta fram åtgärdsförslag och göra tekniska avvägningar Beställa material och tjänster Delta i planering av nyproduktion och renoveringar Vad vi tror att du gillar: Att arbeta praktiskt men strategiskt Att samarbeta med andra men jobba självständigt Att ha koll – på lagar, regler, tidsplaner och detaljer Att se resultat av det du gör, och få saker gjorda Och vad du kanske har med dig: Erfarenhet av teknisk fastighetsförvaltning Kunskaper inom arbetsmiljö (gärna BAS-P/U) Vana vid projektledning och entreprenadupphandling Entreprenadjuridik i ryggmärgen – eller viljan att lära En förmåga att få både hyresgäster och hantverkare att trivas CAD-erfarenhet och koll på dokumentation är ett plus. Likaså om du jobbat nära bygg och upphandling tidigare. Vi erbjuder: Ett fritt och förtroendebaserat jobb där du gör skillnad varje dag. Du får vara med och forma hur vi arbetar – samtidigt som du får kollegor som kan sin sak och stöttar där det behövs. Denna rekryteringsprocess I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med HIREQ. För ytterligare information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Vill du leda med hållbarhet och Innovation? Vill du utvecklas i karriären och bli en nyckelperson i en organisation som arbetar för en grönare framtid? Vill du leda med hållbarhet och Innovation? Vill du utvecklas i karriären och bli en nyckelperson i en organisation som arbetar för en grönare framtid?Evergreen Garden Care söker nu en erfaren och driven Platschef till sin produktionsanläggning i Sösdala. Här får du möjlighet att kombinera ledarskap, utveckling och hållbarhet i en roll där du verkligen gör skillnad! Med ett engagerat och inspirerande ledarskap skapar du en säker, inkluderande och motiverande arbetsmiljö där både medarbetare och samarbetspartners trivs och presterar på topp. Din tydliga kommunikation och förmåga att bygga förtroende blir avgörande för att driva verksamheten framåt och möta framtidens utmaningar. Det här är rollen för dig som: • Vill vara en del av ett hållbart företag med visionen att skapa värde genom innovation. • Har en passion för att leda och utveckla både människor och processer. • Söker en central och ansvarsfull roll där du får möjlighet att påverka och göra skillnad varje dag. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Leda och utveckla verksamheten • Ansvara för arbetsmiljö och säkerhet på produktionsenheterna • Säkerställa att produktionsmål och kvalitetsstandarder uppnås • Budgetansvar samt uppföljning av resultat och nyckeltal • Planera och genomföra underhåll och driftoptimering • Stödja och utveckla medarbetarna i produktionsteamet • Säkerställa goda samarbeten med interna och externa parter • Hantera inköp och materialförsörjning för produktionen DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: • Har flera års erfarenhet från en liknande roll inom en producerande verksamhet, gärna inom jordbruks- eller industrisektorn • Har en god produktionsteknisk förståelse med god vana för produktionsoptimering. • Är en naturlig ledare med god kommunikativ förmåga • Har god förståelse för arbetsmiljö, säkerhet och hållbarhet inom produktion • Är van vid att arbeta med budget och ekonomiska uppföljningar • Är strukturerad, målmedveten och har förmåga att optimera och planera processer • Har erfarenhet av att leda och utveckla team samt hantera förändringsarbete • Delar vår syn på hållbar utveckling och är engagerad i att bidra till en cirkulär ekonomi och en mer hållbar framtid Om enheten: Du kommer till en välfungerande verksamhet med ca 15 medarbetare samt säsongsanställda, fördelade på anläggningen i Sösdala samt tre torvmossar i Skåne. Du blir en del av ledningen för Supply Chain i Skandinavien och rapporterar till Johanna Fridsén, Supply Chain Director. Eftersom koncernspråket är engelska och du arbetar i en flerspråkig miljö, krävs goda kunskaper i engelska. Enheten står inför spännande förändringar med fokus på tydlig riktning, delaktighet och fortsatt utveckling. Anställningen är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Om våra mål: Evergreen Garden Care strävar efter att skapa grönare och bättre miljöer för hälsosammare liv. Vi arbetar strategiskt och strukturellt för att förbättra hela värdekedjan, från råvara till den färdiga produkten hos våra konsumenter. Fokus ligger på att öka användningen av återvunnet material och råvara i förpackning, produkt och odlingssubstrat, med målet att underlätta hållbara val och nå klimatneutralitet 2035. Är du redo att anta utmaningen och leda enhetens resa framåt? Vi ser fram emot att välkomna dig till Evergreen Garden Care! Välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du student och letar efter ett extrajobb att ha vid sidan av studierna? Är du redo för en spännande sommar med möjlighet att vara en del av en livsmedelsproduktionen? Då är detta möjligheten för dig! Vår kund är belägen i Kristianstad och arbetar inom livsmedelsbranschen. Arbetsuppgifterna kommer vara varierande inom packning av livsmedel. Du kommer arbeta i team och arbeta nära med företagets olika avdelningar. Arbetet utförs utefter särskilda regler, riktlinjer och kvalitets standarder som är av högsta vikt att följa och ta hänsyn till. Arbetstiderna är varierande och du behöver vara öppen för arbete dygnets olika tider. Arbetsuppgifter: • Medverkan i produktionslinjen för att säkerställa effektivitet och kvalitet. • Uppfylla produktionsmål och tidsfrister. • Hantering av material och produkter med hjälp av truck, särskilt skjutstativ. • Utföra allmänna produktionsuppgifter enligt behov och instruktioner från överordnad personal. StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltig kandidat kommer bli anställd av oss som ambulerande konsult. DETTA SÖKER VI Registrerad student på minst 50% i minst 1 år framöver med intresse för produktion, teknik eller relaterade områden. - Flytande svenska i tal och skrift - Anmärkningsfritt belastningsregister. - Du är tillgänglig upp till heltid under sommaren. - Vara tillgänglig minst 2 vardagar i veckan under termin. - 2 referenser. - God kommunikationsförmåga och förmåga att följa instruktioner OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
We’re the ones who make it possible for people to have a smarter life at home and a hassle-free and rewarding shopping experience. Together we work to find new digital solutions for every business need to help make IKEA a great and efficient place to work. We like to think of ourselves as innovative and modern, and we believe that nothing would actually work without us. To be successful in this role you will need. • You understand the unique needs of e-commerce SEO and don’t shy from exciting challenges, such as boosting the organic visibility of the IKEA brand in 40+ markets. • You have an advanced understanding of how SEO intersects with related fields as UX, SEM, Web Development, and Content Marketing. • You have experience forming, pitching, and implementing competitive strategies based on SEO research and digital trends. • You know how to optimize for search intent and user journey, approaching all assignments with a ‘customer-first mindset. • You employ a data-backed and analytical approach to identifying opportunities and resolving website issues, and you’re used to reporting on key SEO metrics. • Your knowledge of how to optimize for essential ranking factors is comprehensive, from schema markup to backlinks acquisition and local search. • You’re thoroughly familiar with SEO and Web Analytics tools such as Google Search Console, Google Analytics, SEMrush, BrightEdge, Majestic, Deepcrawl, Screaming Frog, and Excel. • Your command of written and spoken English is exceptional, allowing you to communicate complex topics in multi-national environments.
För kunds räkning söker vi nu en duktig och självgående TIG-svetsare i Ängelholm. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta självständigt med svetsning av aluminium. Du kommer att svetsa med laser och TIG. Vanligtvis svetsar du med materialet uppsatt i jiggar. Svetskraven är höga både vad gäller ytfinish och hållfasthet. Svetsningen ställer stora krav på precision och noggrannhet. Din bakgrund/Dina egenskaper Du behärskar TIG-svetsning på ett mycket bra sätt och du hanterar konstruktion- och ritningsläsning. Du är en erfaren TIG-svetsare och det är meriterande om du också har erfarenhet och kunskaper av lasersvetsning. Aktiva licenser är meriterande. Du är kunnig och självgående i ditt arbete och dina arbetsuppgifter och som person är du arbetsam, noggrann och kvalitetsmedveten. Du bidrar självklart till ett bra resultat och en god stämning i arbetsgruppen, genom ett trevlig sätt och ett öppet sinne. Information och kontakt Dagtid/heltid. Tjänsten är ett sommarjobb 3 månader som kan förlängas. Arbetet är förlagt i kundens lokaler i Ängelholm Ansökningar tas endast emot via vår hemsida och urval sker löpande, så skicka din ansökan direkt! Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta Johan Persson 046-540 85 93 Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se
Vi söker dig som vill jobba som Fastighetsskötare hos oss på ABK! I vår organisation är vår kombo-tjänst som Fastighetsansvarig/Skötselansvarigas arbete mångsidigt och varierat. Du jobbar i team nära hyresgästerna och alla i teamet har totalansvar för löpande yttre och inre fastighetsskötsel inom ett geografiskt område. Det innefattar framförallt trädgårdsskötsel, städning, reparationer mm och vissa administrativa arbetsuppgifter. Vi vill gärna att du som söker har lägst gymnasieutbildning. Vi ser även att du har erfarenhet från trädgårds-skötsel, samt vana vid mindre reparationer och utav trädgårdsmaskiner. I tjänsten krävs datorvana och administrativa färdigheter. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss. Därför vill vi att du är positiv och utåtriktad, har ett gott bemötande, är mångsidig och har en stor arbetskapacitet. Du måste ha förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du skall även förstå och ha förmågan att sätta kunden/hyresgästen i centrum. Tjänsten är på heltid och med placering på Österäng. Tillträde sker efter överenskommelse och körkort är ett krav. Innan anställning kommer du att genomgå en hälsoundersökning med tillhörande drog & alkotest som utföres av vår företagshälsovård. Inom ABK strävar vi efter mångfald och ser därför gärna kvinnliga sökande liksom sökande med olika kulturella bakgrunder. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Områdeschef Fabian Frankenius på tel, 044 - 780 68 28, Personalchef Anette Olsson på tel, 044 - 780 32 50, och facklig företrädare - Fastighetsanställdas förbund på tel, 044 - 780 32 00 (vx) Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha in senast den 1 augusti.
At Bim.com, we connect the people who build with the products they build with. Are you ready to join this exciting journey as our newest French Sales Development Representative? Together with us, you will make a difference – both for our customers and the planet. We offer you the unique opportunity to be part of a small team within a global company of 160 employees. Within the Sales Development team, we thrive in a fast-paced and collaborative environment where curiosity and persistence drive success. We support each other in every step, from prospecting to closing, and celebrate our wins together. We enjoy solving challenges, experimenting with new approaches, and working towards ambitious goals. As our new Sales Development Representative, you will play a key role in driving outbound prospecting efforts, engaging potential customers, and setting the foundation for successful sales in the French market. As our new Sales Development Representative, you will… Identify and engage with potential customers through various methods Drive outbound prospecting efforts to generate and qualify leads Maintain and update lead information in our CRM system (Salesforce) Work closely with the sales team to develop and optimize prospecting strategies Stay up to date with industry trends and understand the needs of our target audience We believe that you … Minimum 1 year of experience in outbound prospecting, including cold calls and other proactive sales activities Are not afraid to pick up the phone and explore different outreach strategies to create new opportunities Have experience working with a CRM software Are a strong communicator in French and English. Any other languages are a plus Have a post-secondary education in business, economics, sales, or equivalent Willingness to travel to events and exhibitions on behalf of the company Extra awesome (or for you to learn) Knowledge of the building or sustainability industry Previous experience in a SaaS or PaaS company More about Bim.com The industry is on a journey to build better. To succeed, the people who build need better information about the products they use. And better access to it. Bim.com is the central source of product information for the construction industry and the engine behind an ecosystem of software, tools, and services that enable the information to be used at all different stages of a construction project. By doing so, Bim.com enables those who build to make informed decisions, work smarter, and enhance the overall efficiency and quality of the construction project. Building better starts with us too, a dedicated group of people collecting all this data from the manufacturers and creating the platforms under the Bim.com umbrella for distributing it. These are currently: BIMobject - the industry’s global, open library of BIM files. Prodikt - the building project tool with integrated sustainability data. The Design App - automating climate calculations in building design. And lastly, supporting distributors and partners with data directly from Bim.com. On top of that, for the manufacturer we offer EandoX, LCA and BIM services - for creating product information, and making it ready for the market. Practicalities This position is located in Malmö and offers a hybrid work model. We love the mix of meeting at the office and having the possibility to explore what works best for you. We know that applying for a job can be intimidating and that applicants rarely meet (or feel that they meet) every single criterion. So, if this role looks like a great next step for you, please apply even if you can’t “check every box.” What we offer our employees The start-up mentality is an important part of who we are - we are always learning, experimenting, and growing. We invest in our employees’ development and believe in giving everyone a voice in shaping our company’s future. Our core values - Raise it, Do it, Together - guide everything we do. We’re committed to a diverse, inclusive workplace where different experiences and perspectives drive innovation. Join us in transforming the industry! We can’t wait to meet you!
Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Job&Talent. Vill du ta nästa steg i karriären inom lager & logistik? Job&Talent söker nu en erfaren lagermedarbetare till ett spännande uppdrag i Landskrona! Är du en skicklig truckförare med känsla för ordning och struktur? Vill du jobba i ett växande företag där ditt arbete verkligen gör skillnad? Då kan det vara dig vi letar efter! OM TJÄNSTENI rollen som lagermedarbetare kommer du ha en nyckelroll i den dagliga driften. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Plock, pack och effektiv lagerhantering Tömning av containrar Truckkörning, med fokus på skjutstativtruck (B3) Arbetspass kan förekomma både tidigt på morgonen och sent på kvällen – flexibilitet är ett stort plus! VEM ÄR DU? Vi söker dig som: Har giltigt truckkort (A1-4, B1-3) och B-körkort Har gedigen erfarenhet av skjutstativtruck (B3) Talar och skriver flytande svenska Är en lagspelare som trivs i ett högt tempo och alltid gör ditt bästa Gillar att arbeta varierande tider och är flexibel i din tillgänglighet OM JOB&TALENT Job&Talent är ett globalt bemanningsföretag med en digital plattform som underlättar för företag och arbetssökande att mötas. Vi arbetar med stora varumärken som Amazon, Uber, Santander och H&M och har verksamhet i flera länder, inklusive Sverige. Som ett av landets största bemanningsföretag inom lager, logistik, industri och verkstad är vi stolta över att kunna erbjuda våra anställda trygga och utvecklande arbetsplatser. ANSÖKAN Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Ansök genom att registrera dig nedan och bifoga CV samt personligt brev. Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag.
At Bim.com, we connect the people who build with the products they build with. Are you ready to join this exciting journey as our newest German Sales Development Representative? Together with us, you will make a difference – both for our customers and the planet. We offer you the unique opportunity to be part of a small team within a global company of 160 employees. Within the Sales Development team, we thrive in a fast-paced and collaborative environment where curiosity and persistence drive success. We support each other in every step, from prospecting to closing, and celebrate our wins together. We enjoy solving challenges, experimenting with new approaches, and working towards ambitious goals. As our new Sales Development Representative, you will play a key role in driving outbound prospecting efforts, engaging potential customers, and setting the foundation for successful sales in the Dach market. As our new Sales Development Representative, you will… Identify and engage with potential customers through various methods Drive outbound prospecting efforts to generate and qualify leads Maintain and update lead information in our CRM system (Salesforce) Work closely with the sales team to develop and optimize prospecting strategies Stay up to date with industry trends and understand the needs of our target audience We believe that you … Minimum 1 year of experience in outbound prospecting, including cold calls and other proactive sales activities Are not afraid to pick up the phone and explore different outreach strategies to create new opportunities Have experience working with a CRM software Are a strong communicator in German and English. Any other languages are a plus Have a post-secondary education in business, economics, sales, or equivalent Willingness to travel to events and exhibitions on behalf of the company Extra awesome (or for you to learn) Knowledge of the building or sustainability industry Previous experience in a SaaS or PaaS company More about Bim.com The industry is on a journey to build better. To succeed, the people who build need better information about the products they use. And better access to it. Bim.com is the central source of product information for the construction industry and the engine behind an ecosystem of software, tools, and services that enable the information to be used at all different stages of a construction project. By doing so, Bim.com enables those who build to make informed decisions, work smarter, and enhance the overall efficiency and quality of the construction project. Building better starts with us too, a dedicated group of people collecting all this data from the manufacturers and creating the platforms under the Bim.com umbrella for distributing it. These are currently: BIMobject - the industry’s global, open library of BIM files. Prodikt - the building project tool with integrated sustainability data. The Design App - automating climate calculations in building design. And lastly, supporting distributors and partners with data directly from Bim.com. On top of that, for the manufacturer we offer EandoX, LCA and BIM services - for creating product information, and making it ready for the market. Practicalities This position is located in Malmö and offers a hybrid work model. We love the mix of meeting at the office and having the possibility to explore what works best for you. We know that applying for a job can be intimidating and that applicants rarely meet (or feel that they meet) every single criterion. So, if this role looks like a great next step for you, please apply even if you can’t “check every box.” What we offer our employees The start-up mentality is an important part of who we are - we are always learning, experimenting, and growing. We invest in our employees’ development and believe in giving everyone a voice in shaping our company’s future. Our core values - Raise it, Do it, Together - guide everything we do. We’re committed to a diverse, inclusive workplace where different experiences and perspectives drive innovation. Join us in transforming the industry! We can’t wait to meet you!
Välj ett jobb för att visa detaljer