Forenede Care söker engagerade undersköterskor under sommaren till Väpna...
Forenede Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi på Forenede Care söker dig som är undersköterska och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga äldreboende Väpnaren. Som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Väpnaren är ett särskilt boende med inriktning på somatik och har 36 platser fördelat på 4 avdelningar. Boendet ligger i centrala Klippan några minuters gångväg från statione Boendet är beläget i vackra omgivningar. Hos oss får du kompetenta och hängivna chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få nya vikariat eller tillsvidareanställning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegorpå deltid för sommarvikariat med startdatum v 23 - v 34. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Visa upp ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-03-31 Du är efterlängtad - välkommen till oss!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Global IT Support - Italienska
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

ArbetsuppgifterVi söker en Global Service Desk Support till vår internationella kund i Lund för ett längre konsultuppdrag. I denna roll kommer du att ansvara för IT-support och hjälpa användare med deras IT-miljö via telefon, webbchatt och fjärrhjälpsverktyg. Exempel på arbetsuppgifter: Följa och främja kundens processer och standarder. Tillhandahålla IT-support för användarnas IT-miljö via telefon, webbchatt och fjärrhjälp. Lösa ärenden enligt SLA, KPI:er och riktlinjer för ärendehantering. Identifiera och eskalera incidenter enligt problemhanteringsprocessen. Samarbeta med globala och lokala supportteam. Träna och informera användare för att göra dem mer självständiga. Uppdatera dokumentation och information på service deskens webbportal. Kvalifikationer Du har erfarenhet av IT-support via telefon och fjärrstyrning. Du har färdigheter i Microsoft office 365, TeamViewer, ITIL Foundation V3, ServiceNow, Troubleshoot och OneDrive. Du kan föra en flytande konversation på svenska, engelska och italienska. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen behöver du vara analytisk, serviceinriktad och ha en flexibel inställning. Du trivs i en internationell miljö, har en strukturerad arbetsstil och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Företagspresentation Vår kund är ett mutlinationellt förpackningsindustribolag som från början är grundat i Sverige. Här arbetar man aktivt med att utveckla lösningar och tekniker för att hela tiden ligga i framkant i sin bransch. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 26-mar-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 26-mar-2026 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Lund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Produktionspersonal till livsmedelstillverkning
Pike Personal AB
Övriga maskinoperatörer, livsmedelsindustri m.m.

Nu söker vi en duktig produktionsmedarbetare med stort engagemang till vår kund i Malmö för att stärka upp företagets kvällsteam! Företaget tillverkar dekorprodukter för konfektyr. Du kommer tillsammans med dina kollegor att arbeta efter givna instruktioner och uppsatta produktionsmål. I denna roll kommer du att arbeta med att hantera och blanda råvaror, övervaka och justera maskiner samt säkerställa noggrann kontroll och dokumentation. Ett kvalitets- och hygientänk är av största vikt och kontinuerlig städning ingår som en naturlig del av det dagliga arbetet. Det är till viss del ett fysiskt krävande arbete med en del manuella arbetsmoment så du behöver klara av lyft i arbetet. Ditt arbete kommer även innefatta packning av produkter och enklare truckkörning, därav är truckkort ett krav för tjänsten. Du behöver även kunna förstå, tala och läsa på svenska obehindrat. Din arbetsdag präglas av ett gott samarbete med dina kollegor där arbetsglädje och engagemang är viktiga faktorer. Vi söker dig som har en positiv attityd och trivs i ett teambaserat arbetssätt. Som person är du noggrann, initiativtagande och ansvarsfull. Du är kvalitetsmedveten och värdesätter ordning och reda samt en ren och fräsch arbetsplats. Tjänsten är initialt en inhyrning via PIKE Personal där det finns möjlighet att övergå i anställning hos kund. Tjänsten löper på heltid och är förlagd måndag - torsdag kl.15.30-02.00. Vi jobbar med löpande urval där tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat lämplig person. Tveka inte med att sända in din ansökan idag!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Cooling system Lead Engineer (SVC)
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Möjligheten Hitachi Energy Cooling System har ett globalt ansvar för utvecklingen och tillverkning av kylsystem för kraftelektroniksapplikationer samt andra applikationer som kräver vattenkylning med hög tillförlitlighet och tillgänglighet. Våra kylsystemslösningar bidrar till en säker och pålitlig drift där kunden och kvalitet är i fokus. Det ökade kraftbehovet i hela världen driver en stark tillväxt inom vår bransch och vi kan nu med glädje rekrytera för nya tjänster. Du har chansen att få arbeta i ett globalt företag med fokus på utveckling och tillverkning av kylsystem för kraftöverföring. Som ledande ingenjör på Hitachi Energy Cooling Systems, kommer du ansvara för att hålla samman våra kylsystemslösningar inom SVC-segmentet gällande el och automation. Du kommer ingå i vår el- och automationsgrupp på ca 20 personer där rollen, ledande ingenjör, är en teknisk ledare för en grupp på ca 4-8 personer. Rollen har inget personalansvar. SVC-segmentens kylsystem är kundanpassade lösningar som drivs på projektbasis där vi utgår från ett baskoncept. Din huvudfunktion är att leda det långsiktiga tekniska arbetet framåt i projekten inom ditt segment och hjälpa till att likrikta lösning och arbetsprocess. Du kommer diskutera med kunder om specifikationer och önskemål, för att sedan driva igenom designlösningar i enlighet med dessa. Du kommer vara ansvarig projektingenjör i dina egna leveransprojekt, men också ha ett mer övergripande ansvar att leda el och automations designarbete, samt att agera bollplank för de ingenjörer som jobbar i din grupp. Du kommer konkret att jobba med el-design av automatikskåp, lågspänningsställverk för motorkontroll, kopplingslådor, automation (PLC), kyl-processdesign samt specifikationer till diverse underleverantörer och som ovan nämnt även en del marknadsarbete. Även om du inte uppfyller alla kriterierna ser vi gärna att du ansöker till tjänsten om den är av intresse. Hur du kommer att påverka Eldesign enligt kundspecifikation, val av komponenter och lösningar. Elkonstruktion av industriella automatikskåp, lågspänningsställverk (MCC) och kopplingslådor. Normala spänningar; kraft 3-fas 208-600 VAC och kontrollspänningar mellan 24-220VDC, 4-200kW motorer. Skapa och underhålla kvalitetsdokumentation, protokoll, funktionsbeskrivningar, lathundar, guider, arbetsinstruktion etc. Skapande av specifikationer till underleverantörer, framtagning av BOM, BOM-hantering i affärssystem (SAP). Driva och utföra långsiktiga el- och automationsdesignsbeslut samt koordinera dagliga arbetsuppgifter inom ditt segment. Kundkontakt och support både externt och internt beträffande el-design. Du kommer vara första kontakt för interna och externa kunder i tekniska frågor inom ditt segment. Delta i diverse komponenttestning, fabrikstester, FAT och underleverantörsutvärderingar. Idrifttagning hos kund (SAT) och leverantörsbesök samt andra resor kan förekomma. Din bakgrund Ca 10 års erfarenhet inom elkonstruktion och automation inom relevant industri så som maskintillverkning, processindustri, vatten och reningsanläggningar. Varav några år inom projektverksamhet med extern leverans. Du har en eftergymnasial utbildning eller en teknikutbildning samt många års erfarenhet inom relevant yrke och industri. Har tidigare arbetat som teamledare, ledande projektingenjör, projektledare eller liknande. Erfarenhet av att konstruera automatikskåp och motorkontrollgrupper och kan konstruera självständigt i Elprocad eller annat liknande verktyg. Erfarenhet av redundanta lösningar med focus på ”High Availability”, så som S2, R1 och R2 Erfarenhet i programmering av PLC/DCS/RTU/IPC/HMI eller annan teknisk utrustning. Goda kunskaper i 2006/42/EC, IEC61439, IEC61000-6-2 / IEC 6100-6-4, CE Certifiering. Du har mycket goda kunskaper i Svenska och utmärkta kunskaper i teknisk engelska och utmärkta kunskaper i så väl tal som skrift. Meriterande: Kunskaper i UL / CSA Certifiering, spänningsstabilisatorer, VFD teknik, UPS system. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibel arbetstid Arbetstidsförkortning 5 timmars arbetsdag före röd dag. Hälso- och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mängder med olika utbildningar och kompetensutveckling för anställda Extra ersättning för föräldraledighet Förmånsportal för anställda med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Ta chansen att bli en del av ett världsledande och teknikledande företag och ge dig själv obegränsade karriärmöjligheter genom att ansöka till denna tjänst! Även om du inte uppfyller alla kriterierna ser vi gärna att du ansöker till tjänsten om den är av intresse. Vi söker dig som är kommunikativ, positiv, strukturerad och målinriktad men ödmjuk inför andras utmaningar. Ansök redan idag. Vi går igenom ansökningarna löpande. För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Sebastian Lindström [email protected]. För övriga frågor kontakta Talent Partner Michael Blomberg [email protected].  Fackliga företrädare - Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Michael Fosselius, +46 107-38 46 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43.

11 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Senior kundservicemedarbetare till Hemfint Group i Kristianstad
BHG Group AB
Kundtjänstpersonal

Senior kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group i Kristianstad Hemfint Group med kontor i Stockholm och Kristianstad bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kristianstad. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kunders frågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Du kommer också att ansvara för diverse administrativa uppgifter och ärendehantering, vilket kräver noggrannhet och effektivitet. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Arbetet sker på plats på vårt kontor i Kristianstad Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!

11 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sfi-lärare
Merit Utbildning Malmö AB
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Vill du jobba innovativt med svenska för invandrare med yrkesinriktning? Tycker du om att samarbeta och samverka? Då har du hittat rätt! Merit driver Yrkesspår med sfi på uppdrag av Helsingborgs stad, inriktning service och lager/logistik/transport. På Merit arbetar sfi-lärare, yrkeslärare och språkcoacher tillsammans runt deltagarna. Vi söker dig som vill att hitta olika kreativa lösningar för att ge deltagarna en individanpassad utbildning där de förbereder sig för sitt jobbmål. God digital kompetens samt erfarenhet från restaurang/hotell/handel/lokalvård eller lager/logistik/transport är meriterande. Vi söker dig som är: nyskapande, proaktiv, öppen och har ett stort driv intresserad av att arbeta flexibelt med nya arbetssätt med till exempel digital lärplattform och med metoder som utgår från riktigt deltagarinflytande intresserad av att driva pedagogiskt utvecklingsarbete, att arbeta i ett team med andra och att lära med och av andra intresserad av att arbeta yrkesinriktat och i samarbete med olika arbetsgivare Är du intresserad av tjänsten, men är mitt i dina universitetsstudier? Ingen fara, skicka in din ansökan ändå. Vi är intresserade av olika tjänstgöringsgrader! Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger. Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser bland personal och deltagare. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
IT-supporttekniker som behärskar Svenska/Engelska/Italienska - Lund!
Sway Sourcing Sweden AB
Supporttekniker, IT

Är du en skicklig IT-supportspecialist med flytande språkkunskaper i svenska, engelska och italienska? Har du erfarenhet av att arbeta i en global, multikulturell miljö och vill vara en del av ett professionellt team inom IT-support? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen: Vi söker en Global Service Desk Consultant som kommer att arbeta onsite i Lund och ge IT-support på distans via telefon, webchat och fjärrstyrningsverktyg. Du kommer att spela en central roll i att hjälpa användare med deras IT-miljö och säkerställa att problem hanteras effektivt enligt SLA och KPI:er. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ge IT-support via telefon, webchat och fjärrstyrningsverktyg Lösa incidenter enligt SLA och eskalera vid behov Samarbeta med globala och lokala supportteam Utbilda och vägleda användare för att göra dem mer självgående Uppdatera dokumentation och information på servicedeskens portal Följa och främja etablerade processer och IT-standarder Vad vi söker hos dig: Teknisk kompetens Erfarenhet av IT-support via telefon och fjärrstyrning God kunskap om Windows 10/11, Office 2016/O365, Teams och OneDrive Förmåga att läsa och följa teknisk dokumentation och processer ITIL v3 Foundation-certifiering Erfarenhet av ServiceNow och TeamViewer Snabb på tangentbord (minst 200 tecken per minut) Personliga egenskaper Stark analytisk och problemlösningsförmåga Serviceinriktad och flexibel Strukturerad och organiserad Trygg i att hantera flera uppgifter samtidigt God förståelse för kulturella skillnader och vana att arbeta i en global miljö Ansvarsfull, pålitlig och öppen för feedback Praktisk information: Plats: Lund, Sverige Uppdragslängd: 12 månader (möjlighet till förlängning) Start: Omgående, mars 2025! Omfattning: Heltid 100% Ansökan Vi behandlar ansökningar löpande och uppdraget kan stängas tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad? Skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Vikarie i skola och på fritidshem- Bladins grundskola
Bladins Skola, Stiftelsen
Elevassistenter m.fl.

Är du en person som tycker om att jobba med barn och ungdomar? Är du positiv, lösningsfokuserad, prestigelös och ser möjligheter i samarbetet med andra? Då kan detta vara det perfekta uppdraget för dig! Bladins grundskola söker timvikarier som kan komma in och vikariera vid behov i både skola och fritidshem. Du kan bli kontaktad på morgonen för akuta vikariat, men det kan även täcka upp för planerad frånvaro. Uppdragen kan variera från enstaka timmar till hela dagar och veckor, eller längre perioder. Som vikarie kommer du att stötta eleverna och verksamheten på olika sätt, vilket kan innebära undervisning eller att vara resurs både i klassrummet, under raster och på fritidshemmet. Vi söker dig som är flexibel och anpassningsbar, med tidigare erfarenhet av liknande uppdrag. Du har förmågan att leda en elevgrupp och följa befintliga planeringar. Du är utåtriktad och snabb på att integrera dig i arbetsplatsens gemenskap. Kvalifikationer Du har avslutad gymnasieexamen Du har inlett studier på eftergymnasial nivå och/eller har annan relevant erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar såsom inom idrottsföreningar eller liknande ungdomsverksamhet Du har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Utdrag belastningsregister Vi ser det även som meriterande om du har: Tidigare erfarenhet av lärarvikariat på grundskolenivå. Pedagogisk utbildning eller har erfarenhet av pedagogiskt arbete. Specialkunskaper inom något ämne/erfarenheter som du kan ha nytta av vid pedagogiskt arbete Erfarenhet av arbete med elever i behov av särskilt stöd När du söker jobb hos oss, kommer vi be dig visa upp ett utdrag ur Polisens belastningsregister för arbete inom skola eller förskola. Om oss “Bladins strävar efter att var och en av våra elever ska utvecklas till nyfikna, kunniga och omtänksamma unga människor som är väl förberedda att förverkliga sina drömmar i en global värld av mångfald.” Bladins Skola är en fristående skola med långa anor, bestående av förskola, grundskola, internationell skola och gymnasium med totalt drygt 1600 elever. På Bladins grundskola går ca 840 elever. Skolan är belägen i lokaler på Själlandstorget i centrala Malmö. I varje årskurs har vi 84 elever som är indelade i tre grupper. På vår skola blir varje elev sedd och vi vårdar våra vardagliga möten med våra elever där vi är tydliga vuxna förebilder. Vi känner alla varandra och visar respekt och empati för varandra som kollegium och med våra elever. Från skolstarten upp till åk 9 tar vi hänsyn till varje elevs personliga mognad och låter varje elev utvecklas utifrån sin förmåga. Vi arbetar målmedvetet med att våra elever ska utveckla och känna trygghet med flera vuxna. Vi arbetar med löpande rekrytering, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. I tjänsten ingår inte mentorskap. För mer information om tjänsten, kontakta rektor Silvia Battisti; [email protected]

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Lagerchef sökes till DSV Road i Landskrona
Jobandtalent Sweden AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

OM KUNDEN DSV är en global leverantör av transport- och logistiktjänster. Koncernen består av tre divisioner: DSV Road (lastbilstransporter), DSV Air & Sea (sjö- och flygtransporter) och DSV Solutions (lagerhållning och tredjepartslogistik), vilka alla är representerade i Sverige. DSV har över 1600 kontor och logistikanläggningar, återfinns i över 80 länder över hela världen och har idag ca 73 000 anställda. Den 13 september 2024 stod det även klart att DSV förvärvat DB Schenker. OM TJÄNSTEN Till DSV Road i Landskrona söker vi nu en driftig, driven och handlingskraftig lagerchef som vill vara med på en spännande tillväxtresa. I ett nyförvärvat lager håller just nu strukturen på att byggas samt nya kunder att bearbetas för att fortsatt fylla hyllorna. I rollen som lagerchef har du ansvaret för utvecklingen av verksamheterna DSV Road och Road+ i Landskrona där det b.la ingår att driva den strategiska och operativa utvecklingen av siten och säkerställa god lönsamhet, arbetsmiljö, säkerhet, effektivitet och kvalitet i takt med att verksamheten växer. Vidare ser vi att du kan skapa förtroendefulla kundrelationer och ansvarar för att följa upp kvalitets-, arbetsmiljö- och miljömål samt vidtar åtgärder för att dessa uppfylls samt följa och uppfylla tydliga mål kring budget och resultat. Du kommer även att bedriva verksamheten kring lagret och rapportera avvikelser enligt företagets ledningssystem samt ansvara för att delegerade arbetsmiljöuppgifter genomförs. Utöver personalansvaret för mellan 6-20 lagermedarbetare ser vi gärna att du inte har några problem med att själv kavla upp ärmarna om det behövs och arbeta operativt med t.ex truckkörning (motviktstruck och skjutstativ). Har du tidigare bakgrund inom försäljning eller kundhantering kan det även till en början bli aktuellt att få vara en del av nykundsbearbetningen och följa med på kundmöten. Du rapporterar till affärsområdeschefen för lager som sitter i Örebro. Lokalerna är ljusa, fräscha och den totala lagerytan är på 55.000 kvm. Tjänsten är inledningsvis en konsultanställning med möjlighet till övertag/direktanställning hos kunden. ANSVARSOMRÅDEN Personal och resultatansvar Arbetsmiljöansvar Operativ effektivisering med ekonomi i fokus Implementering av nya kunder med operativ syn i fokus Implementering av WMS och säkerhetsställa korrekt användning av WMS Utveckla och genomföra operativa processer i lagerverksamhet Säkerhetsställa smidig fakturering och värdering från WMS Säkerhetsställa och genomföra KPI mätningar i den operativa verksamheten DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig med tidigare liknande arbetslivserfarenhet som lagerchef eller lageransvarig eller annan likvärdig erfarenhet. Har du erfarenhet inom projektleding, flödesoptimering eller försäljning inom lager- och logistik är det meriterande. Vidare tror vi att du är en person som har god förmåga att prioritera bland flera parallella uppgifter och inte har några problem med att kavla upp ärmarna när det behövs och vara hands on i arbetet. KOMPETENSKRAV Analytisk förmåga Ekonomi (god förståelse) Operativ förståelse FG-gods Truck Arbetsmiljöutbildning (BAM eller PAM) OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Sales Representative
Bygghemma Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en erfaren och driven säljare med intresse för byggvaror och produkter för hemmet? Vi söker en resultatorienterad lagspelare som brinner för att kombinera service, kundfokus och försäljning i en spännande och tempofylld roll – hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Om tjänsten Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra många inringande kunder framåt. Det är minst lika viktigt för oss att kunden får rätt bemötande som rätt produkt. Servicen vi ger bygger grund för långvariga relationer. Som säljare guidar du våra inringande kunder genom köpprocessen och hjälper dem att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet, en god supportstruktur och inte minst våra leverantörer som du kontinuerligt kommer vara i kontakt med. Lönen är fast, med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Tjänsten är placerad vid Bygghemmas kontor i Malmö. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna via telefon. Vi förväntar oss inga större förkunskaper inom byggvaruhandeln eftersom vi erbjuder en egen grundläggande internutbildning i produkter, sortiment och orderhandläggning. Ett intresse för våra produkter ser vi som en självklarhet för att du ska lyckas och utvecklas i rollen. Som person är du ambitiös och tar personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Du gillar tanken av att kombinera orden ”service”, ”kundfokus” och ”försäljning” på ett framgångsrikt sätt. Du är en säljande och resultatorienterad person som med din kommunikativa förmåga bygger starka relationer i samtal. Samtidigt är du en lagspelare som trivs i ett högt tempo och håller alltid ett mycket högt fokus på affären, ständigt på jakt efter möjligheter att utveckla denna. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer med kontor som är centralt beläget i Malmö, bara några minuter från Malmö C. Du kommer arbeta i en roll där du kan ta eget ansvar för din framgång och utveckling. Du kommer arbeta tillsammans med ett kompetent och stöttande team som värdesätter en god och trevlig stämning på arbetsplatsen. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang såsom exempelvis teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025