Vill du vara med och bygga framtiden inom automation där ditt tekniska kunnande och ledarskap gör skillnad? Har du flerårig erfarenhet som ingenjör inom automation och industriella styrsystem samt kunskaper inom 800-XA? Då kan den här tjänsten vara din nästa utmaning. Som Senior Automationsingenjör på Granitor Systems erbjuds du en möjlighet att bidra till innovativa projekt i både små och stora team, från mindre serviceuppdrag till stora projekt. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Granitor Systems. Om företaget Granitor Systems är en del av Granitor-koncernen, med cirka 400 medarbetare som är specialiserade inom automation och industriella lösningar, inklusive robotik och kransystem. Med rötterna i traditionell automation och en agil arbetsmetodik tar de helhetsansvar för projekt – från el och kraft till kompletta anläggningar där människor, montage och mekanik integreras. Överallt där industriproduktion effektiviseras och utvecklas har de en självklar roll. Granitor Systems i Malmö fokuserar på långsiktiga kundrelationer och skräddarsydda lösningar, särskilt inom livsmedels- och läkemedelsindustrin. Bland kunderna finns namn som AstraZeneca, Novo Nordisk och Swedish Match, samtidigt som de växer inom energisektorn. Med en tydlig vision för 2025 strävar de efter att växa med kvalitet och skapa hållbara, återkommande kundrelationer. Deras värderingar är kärnan i allt de gör; engagerade, agila och ansvarstagande. De sätter människor först genom att matcha rätt möjligheter med rätt personer och skapa utrymme för individuell utveckling. Medarbetarna är deras viktigaste resurs, och företaget prioriterar omtanke och balans för att säkerställa hållbara arbetsvillkor. Här får du chansen att vara en del av en växande verksamhet, ett Malmöteam på ca 10 kollegor och där du samtidigt kan dra nytta av tryggheten i en stor organisation. Arbetsuppgifter Som Senior Automationsingenjör på Granitor Systems blir du en central del av vårt team som levererar avancerade automationslösningar inom vatten och avlopp, läkemedel, infrastruktur och industri. Med fokus på komplexa lösningar och processtyrsystem arbetar du i nära samarbete med våra kunder för att stärka deras verksamheter och driva stora projekt framåt. Du deltar i försäljningsprocessen och bidrar med teknisk expertis för att definiera erbjudanden som möter kundernas behov samt tar en ledande roll i projekt och handleda juniora ingenjörer för att säkerställa framgångsrika leveranser. Du arbetar handson med systemdesign, hårdvara och mjukvara och är operativ i både mindre uppdrag och större teamprojekt med allt från 2 till 10+ personer. En viktig del av rollen är samarbetet med kollegor, så somprojektledare och systemdesigners, från andra kontor och andra avdelningar inom Granitor för att leverera lösningar med högsta kvalitet. • Försäljningsstöd • Teknisk ledning • Projektgenomförande • Självständiga uppdrag Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Högskoleutbildning eller YH-utbildning med inriktning mot automationsingenjör/automationstekniker • Mångårig erfarenhet som ingenjör inom automation och industriella styrsystem (DCS/PLC/SCADA) med inriktning mot applikation och system • Erfarenhet av och kunskaper inom 800-XA • Erfarenhet av drift och underhåll samt felsökning i komplexa anläggningar • God kommunikation i tal och skrift på både svenska och engelska • B-körkort Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och arbetar metodiskt. Eftersom att du vet vad du ska prioritera, levererar du alltid inom ramen för ditt uppdrag. Att se tydliga resultat av ditt arbete motiverar dig och du drivs av att skapa affärer och nya möjligheter hos kunder. Du förstår vikten av god kommunikation och är duktig på att muntligen uttrycka dig tydligt och välformulerat i både små och stora grupper. Du tycker om att samarbeta, att lyssna på vad andra har att säga och du tycker att resultatet blir som bäst när man jobbar tillsammans. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse, fast lön Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 20XX-XX-XX.
På uppdrag av Skolverket genomför Merit AB ett Kompetenslyft för personal som arbetar i förskolan. Kompetenslyftet vänder sig till tvåspråkig personal på förskolor, och utbildar även handledare och chefer i förskolan. Syftet är att förbättra kommunikationen på arbetsplatsen - med barnen, med vårdnadshavare och med kolleger. Deltagarna får också ökad kunskap om förskolans uppdrag och kan bli mer delaktiga i verksamheten. Vill du bli en del av ett team som arbetar med att kompetensutveckla den tvåspråkiga personalen? Din uppgift blir att utbilda i yrkesinriktad svenska, och med teman som förskolans värdegrund, personalsamverkan, interkulturell kommunikation, pedagogiskt ledarskap, digitala lärverktyg. Du kommer även att arbeta med att etablera kontakter med kommunala och privata förskolor, rektorer, förvaltningar m fl för att marknadsföra kompetenslyftet. Vi söker dig som har erfarenhet av att utbilda inom svenska som andraspråk vana vid att se individuella behov och göra anpassningar kunskap om förskolan god digital kompetens Har du dessutom erfarenhet av vuxenpedagogik och systematiskt kvalitetsarbete är det ett extra plus! Är du intresserad av tjänsten, men är mitt i dina universitetsstudier? Ingen fara, skicka in din ansökan ändå! Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger. Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser bland personal och deltagare. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats!
Nu söker vi på Sommarlustvägen sommarvikarier till sommaren 2025. Anställningen påbörjas redan i vår och vi ger digintroduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: • Introduktionsutbildning• Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Arbetskläder• KollektivavtalOm rollenDin uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande.Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Sommarlustvägen Sommarlustvägen är ett modernt boende med närhet till både natur och service. Verksamheten har 54 platser med inriktning mot demens. Sommarlustvägen består av 54 lägenheter uppdelade på tre våningar med två avdelningar om nio platser per våning. Varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det finns gemensamma uteplatser och balkonger på varje avdelning. På vår bakgård finns en stor stensatt uteplats. • Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin.• Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.• Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Katt och fåglar finns i verksamhetenDin erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:- lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer.- är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar.- trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: enligt överenskommelse, senast 2/6 2025Sista ansökningsdag: 20250303 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister och arbetstillstånd eller svenskt medborgarskapskall uppvisas vid en eventuell anställningVid frågor maila gärna verksamhetschef [email protected] Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Hej! Jag är en kvinna på 26 år som nu söker fler assistenter till mitt team. Idag bor jag på en liten gård strax utanför Klippan tillsammans med mina föräldrar men tanken är att jag ska flytta hemifrån. Jag har svår ME och autism och söker dig som har ett genuint engagemang för arbete med människor och som ser uppdraget långsiktigt. Som min assistent finner du glädje i att hjälpa och stötta en annan människa i det vardagliga och du trivs med ett lugnare arbetstempo där fokus är att skapa livskvalitet för personen du arbetar med. Under dagen varierar min energi och jag är ljud och ljuskänslig. Du behöver därför vara inlyssnande och lyhörd för mig och mina behov. Det är viktigt att du inte är allergisk eller rädd för pälsdjur eftersom jag har katter hemma och träffar en vårdhund varje vecka. Jag älskar djur och de skapar mycket glädje i mitt liv. Erfarenhet av mina diagnoser och/eller personlig assistans är meriterande men det viktigaste är att vi trivs tillsammans. Jag önskar även att du har körkort, behärskar svenska språket väl i tal och skrift och du behöver kunna läsa obehindrat, har du ett djurintresse så är det ett stort plus. Det är viktigt för mig att du är flexibel och anpassningsbar samt att du är rökfri. Vi söker någon som kan arbeta cirka 75%, men vi behöver även vikarier som kan hoppa in vid behov. Arbetstiderna är varierande men vi ser gärna att du kan arbeta dag-, kvälls- och nattid (med sovande jour), både på vardagar och under helger. Omfattning:Deltid.Antal tjänster:1 på ca. 75 % och 2 tjänster förextra/vid behov.Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd,ansvarstagande, flexibel, en bra lagspelare och har ett stort tålamod. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och att du harett intresse för djur. Krav är att du innehar B-körkort, behärskar det svenska språket väl i tal, läsförståelseoch skrift, är rökfri ochatt du inte är allergiskmot eller rädd för pälsdjur. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se
The Koenigsegg R&D team is a small, agile hub of highly talented individuals, where the sum is greater than the parts. Koenigsegg is committed to hiring and developing top talent from across the world for any given discipline. Our world-class team operates with a non-conventional, ‘Lean Development’ philosophy of high inter-disciplinary collaboration, flat organizational structure, and technical contribution at all levels. You will be expected to challenge and to be challenged, to create, and to innovate. For this role we are looking for someone with a genuine passion for engineering the best vehicles in the world. You will be working in a fast-paced, entrepreneurial company, leading the way in the hypercar business. You’ll work alongside accomplished, world-renowned engineers on perhaps the most exciting automotive programs in existence today. You will become a member of the Interior group in the Koenigsegg Engineering team. Mechanical engineer is responsible for design and development of robust, proven, and reliable products utilizing the latest automotive technologies. The role requires knowledge of technologies used in automotive. Mechanical engineer will collaborate closely with design studio, production, aftermarket, prototype, quality, ME, electrical, as well as CAE, and homologation department. Responsibilities - Design and development of interior components and safety systems in the hypercar segment, ensuring they meet structural, aesthetic, and safety requirements. - Creating 3D models, assemblies and 2D drawings using Catia V6. - Support the release of product into production (PLM). - Ensuring that products meet compliance regulations. - Organize and carry out tests to verify component function and requirement - Technical support leading to successful introduction into production - Estimating cost and time scopes for each part. - Interaction with suppliers and technology providers - Collaborating with project managers and other engineers in and outside of the team. - Support vehicle homologation team to ensure regulatory compliance of the systems. General need to have: - At least 5 years of proven experience in development for production for the automotive market (hypercar experience is a plus). - Develop designs through all stages, from initial concept to final production. - Experience in designing interior components and trims. - Expertise in CATIA V5/V6 for 3D design, surface modelling and drawings. - Good engineering judgment - Solid understanding of GD&T principles and their application in mechanical design. - Experience with safety regulations (ECE and FMVSS) - Interpersonal and communication skills - Understanding of prototyping, production technologies, and validation procedures - Professional level of English Specific skill set (1 of 3 required): - Metal and mechanisms: Experience with design for sheet metal, CNC machining, bending, cutting and surface finish. Experience with mechanical systems such as seat rails, gears, steering columns, door handles, and structural interior components. - Mechatronics: Experience in designing instrument clusters, roof consoles, switches, smart surfaces, interior lighting, and camera systems. - Occupant safety: Airbags, seat belts, OCS sensors. Advantages - Experience with the design of CFRP, injection moulding and upholstered products. - Familiarity with the latest trends and technologies in the hypercar and automotive design industry. - Experience with CAVA. - Experience with DFMEA Availability - According to agreement - Full time Koenigsegg is most known for building some of the fastest cars in the world; with almost all of our megacar technologies that are patented and made in-house by our almost 500 world-class technicians, engineers, sourcing experts, production craftsmen, and communicators. What we’ve created is a unique proving ground of engineering creativity that makes use of our breakthrough megacar development and legacy to push the boundaries of sustainable mobility technology. So, what’s next? We are on a universe-denting mission to develop the next generation of breakthrough tech and products. We are looking for outstanding, impactful, and authentic individuals to grow with us. Our ambitions are inspiring but will push the limits of what is possible – requiring one to work efficiently amid our cross-functional teams to execute at high-quality levels. The goal is clear: innovate and transform.
Är du vår nästa Wok-stjärna? Bli en del av Rosegarden-familjen! Rosegarden Neo Asian är en välkänd och populär restaurangkedja med asiatiska smaker som fått Sverige att sukta efter mer. Vår första restaurang, som öppnade i hjärtat av Värnamo, lade grunden för vårt äventyr och idag driver vi stolt 18 restauranger runt om i landet. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår familj och förgylla våra gästers smakupplevelser! Vem letar vi efter? Vi söker dig som har en passion för asiatisk matlagning och som vill ta med den energin till vår kökspersonal i Löddeköpinge. Du har en positiv inställning och bidrar till en god stämning i köket. Du arbetar effektivt och trivs med att vara en del av ett team där alla strävar mot samma mål. Du talar svenska eller engelska, men meriterande om ni kan ytterligare ett asiatisk språk såsom kinesiska eller vietnamesiska. Vad vi erbjuder Som en del av vårt team kommer du att få arbeta med innovativ teknik och automatiserade robotar som revolutionerar tillagningsprocessen – en unik möjlighet att kombinera traditionellt hantverk med framtidens kök. En heltidstjänst med arbete både vardagar och helger. Ett härligt gäng kollegor och en chans att utvecklas inom en etablerad restaurangkedja Låter det som något för dig? Varmt välkomna med er ansökan.
The opportunity In this role you will be part of Hitachi Energy's Cooling Systems business unit in Landskrona. We have global responsibility for the development and manufacture of cooling systems for power electronic applications and other applications that require cooling systems with high reliability and availability. Our cooling systems contribute to safe and reliable operation, with a focus on the customer and the environment. Our department specializes in the development and production of a variety of cooling systems. We offer several types of cooling systems with different media and have delivered approximately 850 small to medium-sized systems just in the past year. Our team consists of 12 dedicated employees who work in development, projects, and maintenance. Together, we create a positive and enjoyable work environment that fosters creativity and collaboration. We are now looking for a Product Engineer who will be responsible for ensuring that our standard products are up-to-date and functioning optimally. You will maintain continuous dialogue with production, procurement, and colleagues, as well as handle customer inquiries about our products. How you’ll impact: Ensure that our standard products are up-to-date and functioning optimally. Maintain continuous dialogue with production, procurement, and colleagues to ensure smooth processes. Use CAD and SAP to create and update drawings and manage product data. Maintain and improve our developed products to ensure high quality and performance. Handle customer inquiries and provide technical support to ensure customer satisfaction. Plan your own time and take responsibility for achieving your goals and deadlines. Your background: 2-5 years of experience as a Mechanical Design Engineer, Product Engineer, or equivalent. Higher education in engineering, such as Mechanical Engineering, or equivalent work experience. Experience working with CAD tools, preferably SolidEdge. Experience with SAP is a plus. You are a good communicator, able to collaborate with different departments, possess problem-solving skills, and maintain a positive attitude. Proficiency in English is required, Swedish language skills are a significant bonus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks If this sounds like an exciting opportunity for you, we look forward to receiving your application! Applications are reviewed on a rolling basis. Recruiting manager Robert Wessberg [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Erik Grahn, +46 107-38 68 71; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Partner, Filippa Bengtsson [email protected]
Vi söker en Orderadministratör och Administrativ Assistent till ett ledande svenskt företag inom livsmedelsindustrin. Uppdraget innebär att stötta ett team som ansvarar för att leda tekniska projekt och order. Du kommer att ha en central roll i att säkerställa att projektadministrationen fungerar smidigt och effektivt. Om rollen I rollen som Orderadministratör och Administrativ Assistent kommer du att: Följa upp kostnader och budget för projektorder. Utfärda och följa upp inköpsordrar. Förbereda budgetar och kostnadsuppföljningar tillsammans med projektledare. Fungera som länk mellan företaget och externa leverantörer. Hantera leveransinstruktioner och koordinera aktiviteter inom projekten. Utföra andra administrativa uppgifter vid behov. Vi söker dig som Har erfarenhet av att hantera flera parallella arbetsuppgifter i olika faser. Är beslutsam och har en god problemlösningsförmåga. Har goda kunskaper i kostnadsanalys och uppföljning. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är en skicklig användare av MS Outlook och MS Excel. Är systematisk, initiativtagande och har ett starkt servicetänk. Meriterande kompetenser: Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem. Erfarenhet av inköp och orderhantering. Övrig information Start: Så snart som möjligt Slut: 31 december 2025 (med möjlighet till förlängning) Plats: Lund Distansarbete: Ej möjligt (på plats 100%) Onboarding: Drogtest krävs innan uppdragets start. Uppdragsperiod: 27 januari 2025 – 31 december 2025 (med möjlighet till förlängning)Arbetstid: 100%Plats: Lund, Sverige Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag: 22 januari 2025 kl. 23:59 Välkommen med din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
ArbetsuppgifterTill vår kundsöker vi en Orderadministratör och Avdelningsassistent. Du kommer att stödja Order Project Leader-teamet som ansvarar för att leda ingenjörsbeställningar. Du kommer att arbeta nära tillsammans med Order Project Leaders och stötta på ett proaktivt sätt.Dina huvudsakliga ansvarsområden: Stöd med kostnadsuppföljning av projektordrar Utfärda och följa upp inköpsorder Ge support till Order Projektledare med förberedelse för budget och kostnadsuppföljning Definiera, planera och hantera kvalitetsaktiviteter för att möta projektkrav genom att använda nödvändiga processer, metoder och verktyg Fungerar som ett gränssnitt mellan affärsenheten och tankleverantörerna Koordinera de aseptiska tankarna med beställningsteamet Utfärda fraktinstruktioner Övriga administrativa uppgifter Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet från en roll som Orderadministratör. Du har goda kunskaper i kostnadsanalys och kostnadskontroll. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Du är flytande i engelska, i såväl tal som skrift. Du är en van användare av MS Office och Outlook. Meriterande om du har erfarenhet av SAP. Meriterande om du har erfarenhet av inköp. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Orderadministratör så ser vi gärna att du skakunna hantera många olika beställningar och uppgifter samtidigt men i olika skeden. Du har ett systematiskt förhållningssätt samt förmåga att ta initiativ, driva egna aktiviteter och är serviceminded. Företagspresentation Vår kund är ett mutlinationellt förpackningsindustribolag som från början är grundat i Sverige. Här arbetar man aktivt med att utveckla lösningar och tekniker för att hela tiden ligga i framkant i sin bransch. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående/enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning då kunden ser detta som ett långsiktigt behov. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Lund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatani centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på enstabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Välj ett jobb för att visa detaljer