Nu söker vi på Steinbrenner & Nyberg en ny stjärna på 75% till vår butik i Mölndals Centrum med start i augusti! Brinner du för kunder, service och gillar variation i jobbet? Är du dessutom ansvarstagande, engagerad och har ett gott sinne för ordning & reda? Då kan du passa du bra i vårat glada gäng! Observera, vi behandlar endast kompletta ansökningar så säkerställ att du fullföljer alla delar i ansökningsprocessen! Arbetsuppgifter: Du arbetar med försäljning av våra produkter i butiken och håller lokalerna rena och fräscha. Enklare kallskänksuppgifter, ta emot leveranser och lägga in beställningar ingår också. I vårt bageri i Mölndal har du duktiga kollegor som bakar allt bröd, tårtor, bakelser och kakor och våra egna chaufförer levererar allt du behöver till butiken! Erfarenhet: Vi fäster stor vikt vid ditt engagemang och din personlighet. Du älskar att prata med människor och vill leverera service fullt ut och du kan arbeta självständigt. Har du dessutom erfarenhet av försäljning och har kassa-vana så är det ett extra plus. Arbetstiderna är varierande både vardagar och varannan helg med anställningsvillkor enligt kollektivavtal med HRF. Vi hanterar ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att söka!
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar vecka 33 och pågår fram till och med vecka 2 2026. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid, måndag till fredag. Du kommer att utgå från antingen Tranemo eller Svenljunga. Vad du kommer att göra - Sortera post - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon, moped, eller gåvagn - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Bilrekonditionerare sökes i Tranemo Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo. Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring. Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler Arbetsgivare Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.
Nu söker vi på Steinbrenner & Nyberg en ny stjärna på 50% till vår butik i Kungälv! Brinner du för kunder, service och gillar variation i jobbet? Är du dessutom ansvarstagande, engagerad och har ett gott sinne för ordning & reda? Då kan du passa du bra i vårat glada gäng! Observera, vi behandlar endast kompletta ansökningar så säkerställ att du fullföljer alla delar i ansökningsprocessen! Arbetsuppgifter: Du arbetar med försäljning av våra produkter i butiken och håller lokalerna rena och fräscha. Enklare kallskänksuppgifter, ta emot leveranser och lägga in beställningar ingår också. I vårt bageri i Mölndal har du duktiga kollegor som bakar allt bröd, tårtor, bakelser och kakor och våra egna chaufförer levererar allt du behöver till butiken! Erfarenhet: Vi fäster stor vikt vid ditt engagemang och din personlighet. Du älskar att prata med människor och vill leverera service fullt ut och du kan arbeta självständigt. Har du dessutom erfarenhet av försäljning och har kassa-vana så är det ett extra plus. Arbetstiderna är varierande både vardagar och varannan helg med anställningsvillkor enligt kollektivavtal med HRF. Vi hanterar ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att söka!
Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Vi söker en engagerad medarbetare till rymd-verksamheten som vill vara med på en spännande och utvecklande teknisk resa inom Turbin tillverkningen, 2 st nya moderna maskiner står på plats samt 1 lite äldre svarv. Du kommer lära dig 3 maskiner. Med tyngdpunkt CTX och GROB. Vi har dagtid men kommer gå skift framöver. Kvalifikationer Du behöver vara kommunikativ, serviceinriktad och genom en öppen och positiv inställning bidra till att gruppen trivs. Det är viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra då vi jobbar i team kring produkterna. Som person är du nyfiken, ansvarstagande och engagerad. Vi söker en certifierad maskinoperatör som är nyfiken på att vilja ta utvecklingen framåt där erfarenhet från CTX produktion är meriterande. Vi har LEAN/LOM som en naturlig del av arbetet och du behöver vilja vara en del av vårt förbättringsarbete. Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa Rekryteringskonsult Nathalie Stenman Nyberg tel 0707858413. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare
Vi söker dig som är legitimerad lärare i NO och Teknik. Tjänsten innebär undervisning i No och Tk i åk 7-9. Omfattning 100% tillsvidare. Start HT-25. Vi erbjuder tjänst på Casa Montessori i Partille. Skolan är kommunens enda friskola och vi har förskola, F-klass, åk 1-9 och fritidshem, allt som allt ca 230 barn/elever. Verksamheten har funnits i mer än trettio år. Skolan vilar på Maria Montessoris pedagogik och det märks bland annat genom att vissa klasser arbetar åldersintegrerat och då i grupper om ca 20 barn/elever. Våra barn och elever tränas i att bli självständiga och självgående med tillit till sin egen förmåga att lösa de situationer som uppkommer i livet. Som stöd finns också skolans elevhälsa med skolpsykolog, kurator, specialpedagog och skolsköterska. Vi söker dig som är en engagerad lärare och brinner för ditt arbete. Vi önskar att du har en pedagogisk högskoleutbildning och erfarenhet av arbete i grundskolan och med intresse av montessoripedagogiken. Du kommer att arbeta med små elevgrupper om ca 20 elever i åk 7-9 och halvklass vid labb. Du bidrar både till deras kunskaps- och sociala utveckling genom att arbeta för goda relationer mellan barn och vuxna. I en inspirerande miljö för undervisning kommer du att få arbeta tillsammans med härliga och kunniga kollegor. Detta i en personlig skola med stora möjligheter att påverka sitt arbete. Vår litenhet är en styrka! Låter detta intressant för dig? Har du frågor kontakta rektor Mats Bergdahl tele: 0760-200667 eller mail [email protected]. Intervjuer och eventuell tillsättning sker fortlöpande under ansökningsperioden. Märk din ansökan med NO/Tk i ämnesraden.
Vill du arbeta på ett internationellt logistikföretag som sätter både människor och hållbarhet i centrum? Brinner du för vägtransporter, exportflöden och smarta lösningar? Då kan du vara den vi söker! adacto people letar nu efter en riktigt skarp och härlig exportspeditör till vår kund inom internationell logistik – en global aktör som satsar stort på både människor och möjligheter! Om kund Vår kund är JAS Worldwide Sweden AB – ett globalt företag inom logistik som erbjuder transportlösningar inom sjö, flyg, bil och tåg. Tjänsterna omfattar även kontraktlogistik, tullförmedling, distribution, samlastning och skräddarsydda lösningar i hela leveranskedjan. Med sex kontor från Helsingborg till Luleå och 95 medarbetare i Sverige kombinerar JAS global räckvidd med lokal expertis. Nu söker vi en vass exportspeditör till kontoret i Göteborg. Företaget är särskilt starkt inom vägtransporter till Storbritannien, men arbetar även med andra marknader som Turkiet och Baltikum. Du blir en del av ett sammanhållet team på 12 personer, där man stöttar varandra, har kul tillsammans och delar en stark teamkänsla. Här finns både erfarenhet och engagemang – och nu söker vi någon som vill bidra med nytänk, energi och framåtanda. JAS är stolta över sin SmartHub-teknologi, sina hållbarhetssatsningar och sin personliga kundservice. Om rollen Du kommer att arbeta med exportspedition med inriktning mot vägtransporter – i huvudsak till Storbritannien. I rollen ingår bl.a.: Hantering av transport- och speditionsuppdrag enligt kundavtal Fraktdebitering och fakturering Hantering av offertförfrågningar och prissättning Godsplanering och optimering av lastflöden Tullhantering Aktivt arbete med att utveckla affären och hitta nya lösningar Bygga och vårda kundrelationer – både nya och befintliga Daglig samverkan med säljteam, kunder och agenter Vem söker vi? Gedigen erfarenhet av spedition, gärna med export och vägtrafik mot UK Minst 5 års erfarenhet God kännedom om logistikmarknaden och transportflöden Flytande svenska och engelska – i både tal och skrift Van att arbeta i olika affärssystem och digitala verktyg Förmåga att koordinera, prioritera och hålla deadlines God administrativ förmåga – du har koll på detaljerna! Du är prestigelös, noggrann och trivs i en snabb miljö där du får agera lösningsorienterat Du är nytänkande, lösningsorienterad och bidrar med energi till gruppen Meriterande Utbildning inom området, gärna från YRGO Erfarenhet av att ha jobbat med sociala medier i jobbet Vårt löfte till dig Hos oss får du: Stora möjligheter till personlig utveckling Friskvårdsbidrag Ett internationellt nätverk och moderna verktyg Nya fräscha lokaler i Långedrag Rikskort Tjänstepensioner och försäkringar Flexibla arbetstider Ett härligt team som gillar att ha kul tillsammans Plats & anställning Tjänsten är heltid och tillsvidare, placerad i Göteborg. Ansökan Skicka din ansökan till adacto People redan idag så berättar vi mer. Urval och intervjuer sker löpande. Kunden ser tillsättning så snart som möjligt. Detta uppdrag är en direktrekrytering, vilket innebär att du anställs direkt av företaget och får möjlighet att bli en del av ett engagerat team med fokus på kvalitet och utveckling. adacto People är en specialist inom rekrytering och bemanning inom logistik och fordonsbranschen. Med över 10 års erfarenhet erbjuder vi skräddarsydda lösningar för att hitta rätt kompetens till rätt företag. Vi arbetar nära både kunder och kandidater för att säkerställa långsiktiga och framgångsrika partnerskap. We are adacto People.
Jag heter Anders och är 41 år. Jag bor i ett eget radhus i Göteborg och har assistans dygnet runt. Jag har stora rörelsehinder, intellektuell funktionsnedsättning, synnedsättning och behöver mycket stöd i min kommunikation. Jag är en kille med mycket humor och nära till skratt, är skärpt och dessutom himla snygg. Eftersom jag är som en tonåring i både i knopp och i kropp, så kan detta jobbet vara extra intressant för dig som gillar att jobba med unga. På dagarna är jag på en daglig verksamhet och har då alltid en assistent med mig. Under min fritid gillar jag att vara igång och utföra olika aktiviteter, både gamla som nya. Mina dagar och kvällar är fyllda av aktiviteter, så du som söker bör vara en person som gillar när det händer mycket. Jag tycker om att hoppa studsmatta, rida, styrketräna och komma ut och fika eller äta en god bit mat. Som min assistent ska du också hjälpa mig med alla sysslor som krävs i mitt hem. Eftersom jag är flerfunktionshindrad så ingår det en lång inskolning, cirka en månad. Detta för att du ska hinna lära känna mig så bra som möjligt innan du börjar arbeta själv. Eftersom jag har en del dubbelassistans så kommer du ofta att arbeta tillsammans med en av de andra assistenterna. Kriterier: Omvårdnadserfarenhet Kunna arbeta självständigt, ansvarsfullt och följa rutiner Vara lyhörd, initiativrik och flexibel Din svenska måste vara mycket god på grund av min kommunikativa funktionsnedsättning. Körkort (krav) Rökfri (på arbetstid) Inte allergisk mot hund och häst (då jag rider) Vara bra på matlagning Du måste stämma in i den befintliga arbetsgruppen Du skall vara noga med att passa tider och se arbetet som personlig assistent viktigt där du har ambition att stanna länge då kontinuitet är mycket viktigt för mig. Det är viktigt att du kan vara behjälplig att täcka upp vid sjuk, utbildnings- och semesterluckor. Arbetstid/Varaktighet Den lediga tjänsten är om ca 80% för övrigt inhoppare vid behov. Vi arbetar både dag, kväll och natt på schema. Söker du en större tjänst, så finns stora möjligheter att arbeta hos flera uppdragsgivare inom Konsensus. För att hålla hög kvalitet i assistansen har vi regelbundna arbetsplatsträffar (APT). Arbetsplatsträffarna utgör en del av din tjänst och är obligatoriska. Om Konsensus Personlig Assistans Konsensus Personlig Assistans är arbetsgivare och anordnare av assistansen. Vi är en assistansanordnare med stark värdegrund och stor kompetens i frågor som rör personlig assistans. Kunskap, Engagemang och Respekt är ledorden som genomsyrar hela verksamheten och allt vi gör. För oss är dessa ledord avgörande i strävan efter att uppnå kvalitet i varje uppdrag och i varje assistanssituation. Våra assistenter är nyckeln till att den personliga assistansen ska hålla den höga kvalitet som vi eftersträvar. Som nyanställd hos oss på Konsensus Personlig Assistans kommer du att få introduktion så att du lär dig dina nya arbetsuppgifter, om uppdragsgivarens behov och önskemål i assistansen. Inom Konsensus Personlig Assistans ser vi arbetsmiljöarbete och våra anställdas möjlighet till kompetensutveckling som ett viktigt led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Som personliga assistent hos oss kommer du att erbjudas stöd och fortbildning i syfte att skapa trygghet för både dig i din yrkesroll och för vår uppdragsgivare. Vi tillämpar individuell lönesättning och följer kollektivavtal mellan Fremia-Kommunal. Trivsel, samhörighet och utveckling är viktigt hos oss på Konsensus och vi vill erbjuda våra anställda ett kontinuerligt stöd och möjlighet till utbildning/fortbildning och friskvård. Vill du veta mer om Konsensus Personlig Assistans är du välkommen att besök vår hemsida www.konsensus-assistans.se
Inspektionsingenjör, tryckbärande utrustning processindustri Arbetsuppgifter Som inspektör skall du tillse att verksamhetens tryckbärande utrustning är i gott skick i enlighet med krav uppsatta av myndigheter och företaget. Tryckbärande utrustningen omfattar bland annat tryckkärl, ugnar/pannor, värmeväxlare, cisterner, säkerhetsventiler samt rörsystem. Din huvuduppgift i rollen kommer vara att utföra RBI (riskbaserad inspektion) på företagets kritiska utrustning, främst rörledningar men också tryckkärl. Inovyn globalt har sedan några år tillbaka etablerat en inspektionsstandard och för att kunna leva upp mot denna har en inspektionsprogramvara implementerats på Stenungsundssiten. Det är därför av stor betydelse att du är bekväm med att även rapportera och arbeta i denna typ av Windows baserade mjukvara. Du kommer som inspektör planera, leda provningspersonal och analysera provningen och inspektionsresultatet. Det är viktigt att du i detta arbete klarar att jobba strukturerat och målmedvetet då det är många moment att hantera i denna arbetsprocess. Till din hjälp har du fem kollegor i inspektionsteamet. Du kommer även ha kontaktytor mot andra avdelningar så som planerare, drift och processingenjörer. Din profil Vi söker dig som har: Teknisk högskoleutbildning eller gymnasieingenjör med motsvarande teknisk erfarenhet. Erfarenhet av inspektion inom processindustrin – särskilt av tryckbärande utrustning. Goda kunskaper om standarder, föreskrifter, material och skademekanismer. Meriterande: kunskap inom oförstörande provning, svetskontroll och SAP. Du är en strukturerad och kvalitetsmedveten person med hög integritet. Du trivs med att ta ansvar, är kommunikativ och orädd för både höga höjder och trånga utrymmen. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift – då du har kontakt med både lokala och internationella kollegor som exemplevis vår RTE avdelning som finns i Belgien. Då vår arbetsmiljö kräver ett aktivt HSM-arbete ser vi också att du är en ansvarsfull person med stor förståelse för detta i det dagliga arbetet. Vi erbjuder Förmåner som sjukförsäkring, pensionsplanering, bil-leasing, sporthall, fritidsstugor och mycket mer. En stark gemenskap där vi har kul tillsammans – både på och utanför jobbet. Plats: Stenungsund Tjänst: Heltid, dagtid Tillträde: Så snart som möjligt Ansökan Skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem : https://careers.inovyn.com/job-invite/3658/ Vid frågor om ansökan kontakta: [email protected] Sista ansökningsdag: 16 augusti 2025 Upplysningar lämnas av: Per Axelsson, Inspektionschef 0706-887892 Ida Winkler Akademikerna, 0303-87709 Daniel Frändås Thörner Unionen, 0303-87647
Alingsås Golfklubb söker klubbchef Vår nuvarande klubbchef har beslutat att gå vidare mot nya utmaningar och vi söker därför en ny klubbchef. Om Alingsås Golfklubb Alingsås golfklubb har de senaste åren aktivt arbetat för att utveckla klubben. Vi har investerat i bevattning, dränering, renovering av tees mm för att höja banans kvalitet. Vi har också satsat stort på träningsmöjligheter såsom driving-range med ett Trackman-system, dubbla bollautomater, värmare, belysning etc. liksom en inomhusstudio med Trackman. Arbetet med att utveckla klubben fortgår och vi är i planeringsstadiet av nästa fas som kommer att vara minst lika ambitiös. Som klubbchef kommer utveckling och tillväxt att vara ett av dina viktigaste fokusområden. Klubbens ekonomi är god och vi har c.a 1500 medlemmar. Sedan starten av säsongen 2025 driver vi restaurang i egen regi. Vi kommer att utvärdera resultatet efter säsongen och därefter besluta inriktning för nästa säsong. Vi har också tre lägenheter för uthyrning samt några ställplatser för husbilar och vi tror att det finns potential att utveckla koncept runt boende/spel/mat. Vi har ett gott samarbete med en extern partner som, i samråd med klubbchef och bankommitté, står för skötseln av banan. Om rollen Som klubbchef är du ansvarig för klubbens dagliga verksamhet, vilket inkluderar resultat- och personalansvar. Du är också klubbens främsta företrädare gentemot medlemmar, gäster, partners, sponsorer och golfförbundet. Du är också ansvarig för att, i samarbete med styrelsen, definiera tillväxtmål och strategier liksom att säkerställa att beslutade mål nås. Ansvarsområden · Nå resultat enligt överenskommen budget (medlemmar, sponsorer, shop, restaurang, greenfee, lägehetsuthyrning, range) · Personalansvar för personal i kansli, restaurang och vaktmästeri · Organisera och planera arbetet · Månatligen rapportera resultat till styrelsen · Utveckla relationer med medlemmar, partners, andra golfklubbar, golfförbundet och sponsorer · Initiera och driva förbättringsåtgärder med fokus på service, anläggning och varumärke Kvalifikationer Vi söker dig som har/är · Erfarenhet av att leda och utveckla bolag/verksamheter, som har ett brinnande intresse för golf och som har god förståelse för ekonomi · Erfarenhet av personalansvar och god ledarskapsförmåga · Självgående med god förmåga att prioritera bland olika arbetsuppgifter · Klarar att driva projekt från idé till implementation · Är lyhörd, har bra social kompetens och god kommunikationsförmåga · Erfarenhet av golfbranchen är meriterande Vi erbjuder · En central roll i en verksamhet som står på en stabil grund och som är redo att fortsätta utvecklas · Stort eget ansvar och handlingsutrymme · Nära samarbete med en engagerad styrelse, kompetent personal och ideella krafter Ansökan och kontakt Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är 250731. Skicka din ansökan med personligt brev och CV till [email protected] Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta ordföranden Ingela Lindahl, 076540512 eller styrelseledamot Ola Gustafsson 0709872515
Välj ett jobb för att visa detaljer