Sedan 1986 har vi haft möjligheten att hålla på med det vi älskar – att göra skillnad för många människor världen över genom teknik. Consat är ett av Sveriges ledande ingenjörsbolag som skapar förutsättningar för att samhället ska kunna utvecklas i jämn takt med digitaliseringen.Nu letar vi efter nya medarbetare som vill utmanas och växa tillsammans med oss! Information om rollen Drivs du av samarbete och innovation? Då har du hittat rätt! Som funktionsägare inom Automotive på Consat är du med och driver morgondagens utveckling med våra kunder och får chansen att jobba med det allra senaste inom ADAS. Du kommer leda och koordinera utvecklingen av specifika funktioner där din problemlösningsförmåga och goda kommunikation kommer väl till hands. Självklart kommer du även få chansen att köra och validera dina funktioner så att de uppfyller dina krav och kvalitet. Vad vi kan erbjuda dig: En kreativ och stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta med ledande teknologier En dynamisk arbetsplats med engagerade kollegor och en stark gemenskap där vi både utvecklar och utmanar varandra att bli bättre Stimulerande uppdrag som matchar din kompetens och utveckling – Både på kort- och långsikt Vi letar efter dig som gärna har någon av följande erfarenheter: Kravhantering och framställning av nya krav Samarbetat med intressenter och balansen mellan affärs- och kundkrav Erfarenhet av CANoe, CANalyzer eller CANape, samt logg- och diagnostikverktyg för bilar som t.ex. DSA Erfarenhet av kravhanteringsverktyg, t.ex. SystemWeaver Erfarenhet av ADAS/AD inklusive lagkrav inom EU, Euro NCAP och ISO26262 Intresse av testledning och produktutveckling Har teknisk högskole-/civilingenjörsutbildning eller annan universitetsutbildning Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Innehar B körkort Kontakt: För frågor om tjänsten kontakta: Taimaz Begdjani, [email protected] Vår långsiktiga syn på våra medarbetare har bidragit till att Consat för tolfte året i rad har utsetts till ett av Sveriges 100 Karriärsföretag! Läs mer på:www.consat.se &Din karriär börjar här - Consat (teamtailor.com)
Välkommen till Werksta Göteborg - Högsbo! Vi söker nu en entusiastisk och noggrann Skadeberäknare som vill bli en del av vårt engagerade team och bidra till vår fortsatta framgång. Om rollenSom Skadeberäknare hos Werksta Göteborg - Högsbo kommer du spela en avgörande roll i vår skadehanteringsprocess. Du ansvarar för att genomföra skadebesiktningar och arbetar nära med våra tekniker för att säkerställa att reparationer utförs snabbt och med hög kvalitet. Krav och kvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av arbete som skadeberäknare och en stark koppling till bilskadebranschen. För att lyckas i rollen vill vi att du har följande kvalifikationer: Erfarenhet av skadebesiktningar och skadeberäkningar. Kompetens att använda kalkyleringsprogram som Cabas. Förmåga att erbjuda utmärkt kundservice och tydlig kommunikation med olika parter. B-körkort är ett krav. Goda språkkunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: Genomföra skadebesiktningar på fordon, inklusive fotobesiktningar och hantering av både drop-in och bärgade fordon. Samarbeta med försäkringsbolag för att säkerställa korrekta beräkningar. Administrativa uppgifter relaterade till hantering av skador. Stödja andra avdelningar vid behov för att optimera arbetsflödet. Vi erbjuder dig På Werksta erbjuder vi en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Du kommer att arbeta tillsammans med ett team av engagerade kollegor och vi erbjuder ständiga möjligheter för professionell utveckling. Upptäck mer om oss och vad vi har att erbjuda på vår karriärsida. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Platschef Faouzi Semmou 072-0774109. Välkommen med din ansökan! Om koncernen WerkstaWerksta är en ledande skadeverkstadskedja i Sverige med 39 verkstäder och cirka 700 anställda. Vi strävar efter att erbjuda högsta möjliga service och kundnöjdhet och vill vara det självklara valet vid bilskador. Werksta-gruppen inkluderar också Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja, samt 13 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.
Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Tycker du om att stå i händelsernas centrum, vara ute på fältet och göra skillnad i andra människors vardag? Då kan du bli en del av oss och Sveriges snabbast växande slangservice – SlangExpress. Nu söker vi en servicetekniker till Skövde! Arbetsuppgifter SlangExpress är Hydroscands mobila slangservice, där vi tillverkar och byter slang på plats hos kunden. Som servicetekniker för SlangExpress kommer du att serva kunder på plats ute i fält med en av våra servicebussar. I rollen ingår även kundbearbetning och merförsäljning. Ditt primära upptagningsområde blir Skaraborg med omnejd, där du arbetar i nära samarbete med andra servicetekniker i distriktet. Du utgår från vår filial i Skövde. Du kommer att arbeta med förebyggande underhåll, besiktning och tillverkning av hydraulslang samt service och montage av centralsmörjning. När du inte är ute på arbete i fält, hjälper du istället till med det dagliga arbetet på filialen. Tjänsten som servicetekniker är väldigt varierad där ingen dag är den andra lik. Arbetet kan innefatta allt ifrån ett byte av en trasig hydraulslang på en grävmaskin ute i fält, till förebyggande underhåll vid planerade driftstopp på industrier. På sikt kommer tjänsten även innefatta beredskapsarbete. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Du får stor frihet under ansvar med chans att hitta nya införsäljningsmöjligheter av våra produkter och tjänster. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder olika interna produktutbildningar samt kompetensutveckling. Som ny servicetekniker på Hydroscand får du inledningsvis åka med en erfaren kollega. Du får även genomgå grundläggande säkerhetsutbildningar såsom Säkerhet hydraulik, Arbete på väg och Fallskyddsutbildning. Hos oss får du ett omväxlande arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt Din profil Vi söker dig som har ett tekniskt intresse, gärna med hydraulik- och/eller fordonsteknisk bakgrund. Erfarenhet av fältmekanikerarbete och felsökning är meriterande. För att trivas i rollen bör du vara stresstålig, uppskatta en varierande vardag och vara serviceinriktad. B-körkort och en vana av att skruva och meka är krav. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Andreas Jonsson (distriktschef) på telefon: 0500-41 60 64 Sista ansökningsdag är den 10 februari 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se.
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Mölndal Galleria. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenApoteket Mölndal Galleria är centralt beläget i Mölndals populära galleria och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med ett jämnt kundflöde hela dagen. Apoteket är medelstort och består av ett engagerat team på åtta medarbetare – fyra farmaceuter, tre egenvårdsrådgivare och en apotekschef – som tillsammans säkerställer hög service och professionell rådgivning. Vi ingår i en apoteksgrupp tillsammans med Apoteket Mölndals sjukhus, vilket möjliggör ett tätt samarbete och en flexibel bemanning mellan enheterna. Nu söker vi dig som vill arbeta som farmaceut på 75% med möjlighet att även ta rollen som farmaciledare. Här har du chansen att bidra med din kompetens och utvecklas i en stimulerande och samarbetsinriktad miljö. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: 10:00-20:00 och helger 10:00-17:00. Välkommen till Apoteket!
DFDS Professionals söker nu lastbilschaufförer för arbete hos systerbolagetDFDS Logistics Services AB,ett åkeri inom fordonsindustrin beläget i Arendal. Åkeriet är i drift dygnet runt, sex dagar i veckan och sysselsätter omkring 250 personer på heltid. I fordonsflottan ingårca 300st fordon, varav 80st lastbilar och 220st trailers. Om tjänstenSom lastbilschaufför hos DFDS Professionals kommer du köra transporter åt kund. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär lastning, transport och lossning av gods i olika flöden, både långa och korta turer.Arbetet utförs i Göteborg och är fördelat på skiftunder hela dygnet. Om digFöratt passa i rollen som lastbilschaufför hos DFDS Professionals är du framför allttrygg bakom ratten och har ett säkert och ansvarsfulltförhållningsätt när du framför fordonet. Eftersom att du dagligen möter kunder i ditt arbete tror vi också att du är serviceinriktad, van vid kundbemötande och trivs med det inslaget i din arbetsdag. Du har förmågan att arbetasjälvständigt och är noggrann,samtidigt som du kommer behöva samarbeta med andra chaufförer och arbeta effektivt för att hålla dig inom angivna tidsramar. Anställningen innebär en konsultanställning hos bemanningsföretaget DFDS Professionals med uppdrag hos DFDS Logistics Services. För att vara rätt person för oss krävs även att du är flexibel gällande arbetstider, arbetsuppgifter och ibland kan även det innebära uppdrag hos andra kunder. Krav för tjänsten CE- körkort Digitalt färdskrivarkort Giltigt YKB Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Arbetserfarenhet från liknande uppdrag är meriterande Giltigt ADR intyg är meriterande Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Lastbilschaufför
Rolfs Travel Group är i snabb tillväxt och söker nu en operativ och driven affärsområdeschef till vårt varumärke Solresor. I denna roll rapporterar du direkt till VD och ansvarar för att driva tillväxt och utveckling av vårt erbjudande. Solresor startade sin resa 1989 och blev en del av Rolfs Travel Group 2020. Solresor drivs som en egen affärsenhet inom Rolfs Flyg och Buss AB. Vi erbjuder resor till hundratals destinationer med fokus påklassiska sol- och badresor men erbjuder ävenvandringsresor, storstadsupplevelser och exotiska resmål. Om Rollen Som affärsområdeschef leder du teamet och utvecklar verksamheten med högsta fokus på tillväxt.Solresors team består av försäljningsansvarig, reseproducenter, resesäljare, administratör och reseledare. Vi har bådein-house IT och marketing vilketmöjliggör att vi kan ta snabb action kring förbättringar, idéer och affärsdrivande åtgärder. Primära arbetsuppgifter Produktion och kontraktering, säkerställ att vi erbjuder de bästa hotellen och flygen till marknadens bästa priser. Produktutveckling och kundupplevelse, ansvara för att våra produkter på plats håller hög kvalitet, inklusive reseledare, program och barnklubbar. Marknadsföring och synlighet, se till att vi marknadsför oss på bästa och mest effektiva sätt. Operativ drift och personalansvar, trygga att den dagliga verksamheten fungerar smidigt, inklusive personalhantering och operativt stöd. Vi söker dig som Har gedigen erfarenhet av att arbeta i en senior kommersiell rollinom resebranschen, charter eller dynamisk paketering med bevisade godaresultat. Ärtävlingsinriktad, snabbfotad och gillar när det händer mycket. Har en förmåga att hålla fokus påatt nå kortsiktiga målsättningaroch samtidigt förankra och skapa merlångsiktiga strategier. Är en öppen, ödmjuk ochinspirerande ledare som kan utveckla, coacha ochmotivera sitt team. Brinner för att skapa soliga ochminnesvärda reseupplevelser där kunden står i centrum. Om oss Rolfs Travel Group som inkluderar Rolfs Buss och Flyg samt Solresor är i kraftig tillväxt. Vårt mission är att erbjuda oförglömliga resor av högsta kvalitet. Det finns något för alla city breaks, innehållsrika rundresor, avkopplande solresor, vandrings- och cykelresor, kryssningar, vin- och matupplevelser och mycket mer till fler än 450 olika destinationer över världen. Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsmiljö mitt i centrala Göteborg med fler än 120 kompetenta och hjälpsammakollegor och fler än 350 reseledare.Vår framgång är din framgång, det finns mycket goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling. Här kan du läsa mer om Rolfs Flyg och Buss och om Solresor
Underhållstekniker rekryteras till Precomp Solutions AB i Ulricehamn! ArbetsuppgifterNär du arbetar som Underhållstekniker på Precomp Solutions AB ingår du i ett team av erfarna underhållstekniker. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att underhålla, felsöka, reparera, installera och förbättra vår produktionsutrustning. Arbetet är i huvudsak förlagt till dagtid men beredskap på annan tid kan förekomma. Bakgrund och personliga egenskaperDu som söker dig till oss har minst fem års erfarenhet av arbete som underhållstekniker samt har en teknisk utbildning i grunden. Erfarenhet av pneumatik, hydraulik, elektronik och plc programmering är egenskaper som värderas högt. Grundläggande datakunskaper samt goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift. Du har ett tekniskt intresse och trivs med att leverera god kvalitet och har ledaregenskaper. Noggrannhet och service är ord som du identifierar dig själv med då du förstår att det finns en slutkund som eftersöker en kvalitetssäkrad produkt. Då du mestadels kommer att arbeta självständigt har du inga problem med att driva och planer dina egna projekt, dock inser du värdet av att dela information med dina arbetskamrater. Detta gör att du måste vara samarbetsinriktad och är öppen för att delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter samt ta in synpunkter från kollegor och leverantörer. Om bolagetPrecomp Solutions AB är en av Europas ledande tillverkare av precisionskomponenter till fordons- och verkstadsindustrin. Vår kärnkompetens är finklippning, vi erbjuder även konventionell stansning, pressning samt montering. Genom vår unika kompetens är vi ofta med tidigt i kundens produktutvecklingsprojekt för at få komponenten designad för finklippning då deta ofta är den överlägset mest kostnadseffektiva tillverkningsmetoden då höga precisionskrav gäller för komponenten. Bolaget är noterat på NASDAQ First North Growth Market. Läs mer om oss på vår hemsida, www.precomp.se Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast, dock senast 2025-02-15. Vi samarbetar med Hudson Nordic i denna rekrytering. Har du frågor är du välkommen att kontakta henne på [email protected].
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: About the assignmentWithin Manufacturing Engineering, we are now looking for a Software Manufacturing Engineer. You will be joining a highly competent team with a strong team spirit. In Car development programs we design and verify process, methods and scripts to download Software, activate and test car electrical functions and components. It is also within your role to ensure product and process feedback to Research and Development (R&D) in order to fulfil the manufacturing attributes: quality, assembly time, cost efficiency, environment, change over and flexibility.You will part of a global test team with a global backlog. Responsible for coordinating and executing test activities on production testing. Creating plans for testing and test objects. Planning of test scope and what to be tested when. Consolidating test results and make sure issues found are handshaked. About youWe are looking for a committed, positive and proactive Engineer who is passionate about cars. The right candidate is an analytical and target-oriented person with an open-minded attitude. Thanks to your communication skills you have the ability to create strong and trustful relationships. You have a holistic perspective and have a good understanding of what compromises to make. High customer service focus and flexible/agile mindset.Your background is a Bachelor degree or similar practical experience.We are looking for a candidate with previous experience from production processes and product development, preferably from automotive. Software knowledge, vehicle control systems as well experience within automation assembly is meritorious. In addition, your personality will be of outmost importance.If you have competence within electrical communication concepts (Wireless, CAN/FlexRay, IP/UDP, Software Download, Diagnostic), it is a big bonus. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Description We invite applications for the role of Product Quality Assurance Manager, an exciting opportunity to lead and elevate product quality standards. As part of the team, you will ensure that products meet both company and customer expectations, and drive initiatives for continuous improvement in quality management systems. Key Responsibilities • Process Definition – documentation of process flow diagrams including process steps description, guidelines, templates & checklists. Candidate Requirements:• 8 – 10 years of work experience in Automotive domain specifically quality, processes and standards areas.• Experience in Quality Management practices supporting Automotive embedded mechatronics system projects and in multi-disciplinary projects.• Experience in preparing process documentation.• Analytical skills to diagnose & resolve process issues.• Experience in Quality process improvement and implementation.• Experience auditing quality management system.• Independently interface with various stake holders.• Exposure to Product development with System approach.
Är du en Legitimerad Optiker med passion för ögonhälsa som vill arbeta i ett utvecklande team på ett växande företag, med kundens behov i fokus? Som Legitimerad Optiker hos Direkt Optik är du hjärtat av vår verksamhet. Din förmåga att vara lyhörd inför varje kunds unika behov är avgörande för att säkerställa den absolut bästa upplevelsen. Ditt huvudsakliga ansvar som Legitimerad Optiker innebär att på en hög klinisk nivå utföra synundersökningar och ordinera skräddarsydda synhjälpmedel, med målet att erbjuda varje kund den mest optimala lösningen. Hos Direkt Optik arbetar du i harmoni med Butikschef, Säljare och Optikerassistenter för att bygga långsiktiga kundrelationer med våra kunder. Direkt Optik är en del av Nexeye, en framgångsrik och ambitiös koncern av detaljhandelsföretag som idag består av tre prisvärda optiska varumärken verksamma i fem europeiska länder. Ansvarsområden utföra omfattande syn- och kontaktlinsundersökningar; upptäcka avvikelser i ögat och vid behov remittera kunder till ögonläkare; informera dina kunder om vilka glas och bågar som lämpar sig bäst för deras styrkor, hur man använder kontaktlinser och vid behov göra efterkontroller; erbjuda bästa möjliga kundservice, så att våra kunder ser fram emot nästa möte med oss vara en ambassadör för DirektOptiks mål att leva efter våra värdeord Din syn - Vår styrka Krav för tjänsten Legitimerad optiker, oavsett om du har en DO/magisterexamen eller inte. Utmärkt kommunikationsförmåga Högt värdesätta det personliga mötet med kunden och sträva efter att bygga långsiktiga relationer Vem är du? För att trivas i rollen som optiker hos oss på DirektOptikkrävs att du är självgående men också en teamplayer med en positiv attityd och inte rädd för att dela med dig av din kunskap till dina kollegor.Som optiker tillbringar du större delen av din arbetstid med patienter, därför lägger vi stor vikt på att man har lätt till att skapa goda relationer och inge förtroende. Dessutom ser vi gärna att du är social, serviceinriktad, pedagogisk och proaktiv. Då arbetet är kliniskt krävs det att man är strukturerad, detaljorienterad och mycketnoggrann. Vad erbjuder vi dig? Utöver en konkurrenskraftig lön så erbjuder vi även Friskvårdsbidrag Bonussystem Årligen personalrabatt på glasögon eller solglasögon Vi erbjuder dessutom alla våra optiker att årligendelta på Optometridagarna, med resa och boende inkluderat. Kostnaden står självklart Direkt Optik för. Fantastiska kollegor Tjänsten är heltid Intervjuer sker löpandeoch tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Vi ser fram emot att höra ifrån dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer