Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Vill du jobba med hela världen men samtidigt ha en trygg samhörighet i ett härligt team med andra specialister där alla bidrar med värdefull kompetens, erfarenhet och glädje? Som Supplier Quality Engineer (SQE) kommer du att arbeta på ett flexibelt och kvalitetsinriktat sätt för att hjälpa kunderna till den bästa tekniska och hållbara lösningen. Majoriteten av din tid kommer du spendera hos våra kunder och då vi både har kunder i Sverige och globalt innebär rollen en del tjänsteresor. Till vårt marknadsområde Quality Engineering (QE) söker vi nu nya medarbetare till flera av våra kontor i Sverige. I vårt team är vi allt från nyexaminerade till seniora med en bred kompetens inom kvalitet, svets och material. Kvalifikationer Som person är du driven, självständig, ansvarsfull, noggrann och kan arbeta både i grupp och självständigt. Du har en ingenjörsbakgrund alternativt lämplig arbetslivserfarenhet. Huvudsakliga ansvarsområden: · Bygga och upprätthålla starka relationer med leverantörer för att säkerställa långsiktig leveranssäkerhet och kvalitet. · Aktivt arbeta med och stödja leverantörernas övergripande kvalitetsprestanda. · Assistera vid introduktion och uppstart av nya produkter för att säkerställa att kvalitetskrav och tidsplaner uppfylls. · Leda problemlösning och kvalitetsförbättringsinsatser. · Hantera produktkvalificering genom First Article Inspection och Engineering Source Substantiation hos leverantörer. · Introducera och följa upp PPAP enligt AS9145 och AS13100 hos leverantörer Kvalifikationer: · Kunskap om produkter, processer och teknologier inom flygindustrin. · Kunskap om kvalitetsverktyg och metoder, såsom FMEA, SPC, MSA och 8D. Eftersom mycket av arbetet även kan vara mot internationella kunder behärskar du både svenska och engelska i tal och skrift. För den här tjänsten behöver du vara europeisk medborgare och uppdraget kommer att kräva en säkerhetsprövning. Ytterligare information Är du intresserad av att jobba i ett teknikintresserat gäng med kunniga specialister, där vi lär av varandra och det ges goda möjligheter för utveckling? Då söker du dig till rätt team! Vi erbjuder ett varierat arbete med roliga och utmanande arbetsuppgifter. Quality Engineering erbjuder en mångfald bland kollegor med olika specialistområden, en bredd på uppdrag och en möjlighet att själv utvecklas åt det håll man vill! Vi erbjuder också en arbetsplats med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för samtliga av våra medarbetare. Vår personalklubb arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor, sjunga i kör till att spela brädspel – det finns något för alla. Har du frågor gällande tjänsten kontakta rekryterande chef Fredrik Videll, [email protected] Har du frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta rekryterare Fanny Sjödell, [email protected] Sista ansökningsdag är 8 augusti. Det går bra att skicka in din ansökan tidigare men vi kommer gå igenom majoriteten av ansökningarna först efter sommarledigheten. Välkommen med din ansökan! På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Som Plant Supplier Quality Engineer är du en nyckelperson i vår tillverkningsverksamhet med ansvar för att säkerställa att våra produkter håller hög kvalitet. Du kommer att tillhöra avdelningen för Supplier and Material Quality, med ansvar för att hantera materialavvikelser och säkerställa att våra produkter uppfyller både interna och externa kvalitetskrav. Du arbetar nära produktion, teknik och inköp för att identifiera förbättringsområden, hantera avvikelser och driva kvalitetsförbättrande åtgärder. Rollen innebär att du: Leder teamet genom problemlösningsprocessen för leverantörsrelaterade avvikelser. Följer upp kvalitetsrelaterade nyckeltal som PPM och reklamationer. Säkerställer att processer följer standarder som ISO 9001 och IATF 16949. Arbetar proaktivt med att säkra kvaliteten från underleverantörer. Arbetar med kvalitetsverktyg som FMEA, PPAP och SPC. Driver förbättringsprojekt enligt Lean och Six Sigma. Du får möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där ständiga förbättringar står i fokus, och där du bidrar till att utveckla både processer och produkter. Kvalifikationer För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att fatta beslut, prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ, metodisk, noggrann och har en analytisk förmåga. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Teknisk utbildning, gärna inom maskinteknik eller motsvarande. Erfarenhet av kvalitetsarbete inom tillverkande industri. God kunskap om kvalitetsstandarder och verktyg (ISO 9001, IATF 16949, FMEA, PPAP, 8D, SPC). Förmåga att leda rotorsaksanalyser och driva förbättringsarbete. Erfarenhet av leverantörskontakt i kvalitetsrelaterade frågor. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet från internationell miljö. Certifiering inom Lean eller Six Sigma. Erfarenhet av elektronik och/eller mekatronik Ansökan och kontaktinformation Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta Talent Acquisition Partner, Per Lind på [email protected] eller Rekryterande chef, Susanna Tingbratt, [email protected] Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi vill informera dig om att vi just nu befinner oss i sommar- och semesterperiod, vilket innebär att våra svarstider kan vara längre än vanligt. Vi uppskattar ditt tålamod och önskar dig en riktigt fin sommar!
Du kommer att arbeta med tillverkning av olika aluminium konstruktioner, men i huvudsak tillverkning/montering av lastbilsflak och sidolämmar i varierande storlek.
Om tjänsten DFDS Logistics Contracts söker nu engagerad och noggrann tugförare till vårt lager. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter inom lager och logistik där du får chansen att utvecklas på flera områden tillsammans med ett härligt gäng. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter där du kan komma att arbeta på flera olika avdelningar. Exempel på arbetsuppgifter: Lastsäkra och stänga trailers Infackning av varor Placera trailers i tomficka Städuppgifter Arbetstiden är förlagd dagtid 06:30-15:30 och arbetsplatsen ligger i Arendal, Göteborg. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde omgående. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om dig Vi söker dig som innehar tugmaster truckkort. Du är noggrann och har förmåga att arbeta målinriktat och trivs i ett högt tempo. Du är en god lagspelare som är hjälpsam och samarbetar väl med kollegor. Vidare är du punktlig, visar respekt för arbetstider och raster samt värdesätter att arbete kontrollerat med säkerhet i åtanke. Krav för tjänsten Truckkort D2 Erfarenhet av tugmaster Erfarenhet av att hantera olika typer av laster Kunskap inom lastsäkring Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 17 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |
Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!
Vi i Gottebiten strävar efter att vara den självklara destinationen för handel av konfektyr, drycker och tobak med butiker i världsklass. Vi vill erbjuda våra kunder välkomnande butiker med fokus på upplevelse, pris, sortiment och kvalitet och vi har en målsättning att överträffa kundens förväntningar med vårt goda kundbemötande och en WOW-känsla i alla våra butiker! Som butikssäljare hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till att skapa en positiv upplevelse för alla våra besökare. Förmågor och kompetenser Vi söker dig som är glad och driven i ditt arbete med ett starkt engagemang för att ge bästa möjliga service. Du är lösningsorienterad och hittar snabbt lösningar på problem som uppstår. Som person är du handlingskraftig och agerar proaktivt, tar initiativ och arbetar målmedvetet för att nå uppsatta mål. Du bidrar aktivt till gemenskap och goda relationer med både kunder och kollegor och är lojal mot företagets värderingar och mål. Arbetsuppgifter Tillsammans med kollegor sköta den dagliga driften i butiken Se till att butiken är välfylld och inbjudande Ta emot och fylla på varor Ta betalt och hantera kassasystemet Delta i kundaktiviteter och kampanjer Exponering och kampanjskyltning Främja en bra upplevelse för alla våra besökare Krav och kvalifikationer Vi söker engagerade medarbetare som vill vara en del av vårt team. Du har en god förmåga att självständigt identifiera och utföra nödvändiga arbetsuppgifter, och du motiveras av att bidra till butikens framgång. Erfarenhet från en serviceinriktad bransch är meriterande, och du behöver behärska svenska i både tal och skrift. Hos oss får du En arbetsplats präglad av engagemang och gemenskap Möjligheter att ett steg i taget utvecklas genom nya arbetsuppgifter och ansvarsområden Möjligheten att vara en del av ett framgångsrik och växande koncern Friskvårdsbidrag Personalrabatter inom koncernen Kollektivavtal med Handelsanställdas förbund och Svensk Handel Vi erbjuder 3 stycken vikariat om 50%. Tillträde enligt överenskommelse. Redo för oss? Skicka in din ansökan redan idag, vid rätt match kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vi ser fram emot att höra från dig!
Välkommen till Lidköping! Du letar efter nya utmaningar. Vi letar efter dig! Vi hoppas att du vill vara en del av en välkomnande och hållbar kommun som drivs av engagemang. I Lidköping finns vattnet alltid nära med Vänern och skärgården runt hörnet och Lidan som ringlar fram genom staden. Det är en plats rik på historia som vi omfamnar när vi har siktet inställt på att utveckla och planera för framtidens Lidköping. Hos oss får du möjlighet att testa nytt och utvecklas samtidigt som du dagligen gör skillnad för invånare, företagare, föreningar och besökare i Lidköping. Vi behöver bli fler, varmt välkommen med din ansökan till Lidköpings kommun! Varmt välkommen till Lidköping – en hållbar och välkomnande kommun! Om jobbet I Lidköpings Kommun arbetar vi aktivt med att stödet till personer med funktionsnedsättning ska utformas så att vi stärker individens självkänsla och på så sätt möjliggör goda livsvillkor utifrån den enskildes önskan och behov. Vi söker en stödpedagog till enheten LSS 4 som vill vara med att driva utvecklingen av arbetsmetoder och pedagogiska förhållningssätt tillsammans med enhetschefen, områdets och enhetens övriga pedagoger samt verksamhetens stödassistenter/stödbiträden. Stödpedagogen ingår i arbetsgruppen och är delaktig i det dagliga arbetet. Du kommer att vara placerad på Norra Härenes gruppbostad där du ingår i en trygg och stabil arbetsgrupp. Du kommer också kunna stötta upp med din kunskap på övriga enheter inom LSS 4 vid behov. Enheten LSS 4 omfattar två gruppbostäder och en servicebostad, Norra Härenes gruppbostad Gamla Läckövägens gruppbostad samt Magasinsgatans servicebostad. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta med personer med funktionsvariationer och som har individens behov i centrum. Arbetet som stödpedagog innebär att du är en resurs och förebild när det gäller det pedagogiska arbetet. I din roll kommer du att arbeta med att utveckla, planera, utvärdera och leda det pedagogiska arbetet samtidigt som du ingår i det vardagsnära arbetet med att ge brukarna stöd i deras dagliga livsföring. Du driver metodutvecklingen på enheten samt ger dina kollegor handledning och vägledning så att stödet till de boende ges på ett fullgott sätt i enlighet med uppsatta mål, kvalitetskrav och andra riktlinjer. Du förväntas även ansvara för pedagogiska bedömningar och kartläggningar för att hitta rätt stöd och anpassningar kring varje enskild brukare. Att arbeta med uppsatta mål med övriga kollegor och vara delaktig i att upprätta genomförandeplaner ingår i din roll. Som stödpedagog har du också omvärldsbevakning och kan identifiera utvecklingsområden i den egna verksamheten. Du arbetar på uppdrag av enhetschef för att säkerställa enhetens kvalitetsarbete genom att forma arbetsbeskrivningar samt implementera metoder, arbetssätt och rutiner. Vi arbetar teambaserat och aktivt med att stärka brukarens självkänsla, självständighet med fokus på den enskildes styrkor, kunskap och tillgångar. Stödpedagogerna samverkar med andra interna och externa verksamheter. Du ingår också i ett nätverk med andra stödpedagoger inom området funktionsstöd i Lidköpings kommun. Arbetstider: Dag/kväll, sovande jour och varannan helg. Vem är du? Vi söker dig med humor och stort hjärta som med engagemang och målmedvetenhet vill vara med och utveckla vår verksamhet ytterligare. Du är trygg och självständig när det gäller att arbeta med tydliggörande pedagogik, anpassningar, kommunikation samt utmanade beteende. Det är självklart för dig att arbeta teambaserat och prestigelöst. Du har fallenhet för att planera och utvärdera samt har stor ansvarskänsla gällande att stötta kollegor och vara aktiv i det utvecklingsarbete som görs i samråd med övriga medarbetare och enhetschef. Arbetet kräver att du kan arbeta pedagogiskt på ett strukturerat och tydliggörande sätt, se helhet och har förmåga att leda/handleda andra kollegor i grupp och enskilt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där kreativitet och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper. Vidare har du ett professionellt förhållningssätt, förmåga att samverka och skapa goda relationer med den enskilde, anhöriga, kollegor och andra yrkesgrupper. Du arbetar motiverande och uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Krav: - YH utbildning som stödpedagog (200 YH poäng) eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. - B-körkort Meriterande: - Lågaffektivt arbetssätt och tydliggörande pedagogik - Välfärdsteknologi, tekniska och digitala lösningar - Erfarenhet av liknande arbete - Datavana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift - Dokumentation, Lifecare Urval sker under ansökningstiden. Provanställning 6 månader kan tillämpas. Vi kommer att begära ett utdrag från belastningsregistret före en anställning. Lidköpings kommun vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg Varbi. Du hittar en knapp längst ner i annonsen där du loggar in och söker tjänsten. Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar? Lidköping som plats utlovar ett rikt liv, det handlar inte om pengar utan om de möjligheter som finns att leva ett bra liv. Här finns nämligen gott om det som är väsentligt i livet. Bra skolor, trygga områden, ett mångsidigt näringsliv och ett aktivt idrotts- och föreningsliv. Och så förstås ett vackert och sjönära läge vid Vänern. Upptäck mer och fler möjligheter hos https://lidkoping.se/kommun-och-politik/jobba-hos-oss---lediga-jobb, /admin/settings-advertisements/Flytta%20hit%20-%20Lidköpings%20kommun och http://www.livetiskaraborg.se
Vår styrka är att Essunga är en av Sveriges minsta kommuner! Vi arbetar på ett okomplicerat sätt över verksamhetsgränser och i nätverk med andra kommuner. Detta ger helhetsperspektiv och hanterbarhet både för medarbetare och kommuninvånare. Förändringar blir synliga i en liten kommun, vilket ger oss som arbetar tillfredställelsen av att se resultat av vårt arbete. Du har stora möjligheter att påverka och våra korta beslutsvägar ger snabba resultat. Vi hälsar dig välkommen till Essunga kommun i hjärtat av Västra Götaland. Centralorten Nossebro är en timmas bilresa från Göteborg och cirka en halvtimma från Alingsås, Vårgårda, Trollhättan och Vänersborg. Vill du veta mer om vad Skaraborg har att erbjuda i form av boende, fritidsaktiviteter och upplevelser? Besök www.livetiskaraborg.se. Beskrivning Välkommen till en spännande och meningsfull tjänst som Socionom/beteendevetare i vårt nya skolsociala team. Ett team vi satsar på för att nå de allra mest utsatta eleverna med syfte att öka närvaron. Vi söker två medarbetare till teamet och denna annons riktar sig till dig som är intresserad av den tjänst som är organiserad under sektor utbildning. Din kollega kommer vara organiserad under social sektor. Som en del av det skolsociala teamet arbetar du alltid mot det långsiktiga målet att öka elevens skolnärvaro, med förståelse för att vägen dit kan kräva stor flexibilitet i ett arbete som baseras på kartläggning av elevens behov, styrkor och svårigheter. Elev och vårdnadshavare är viktiga grundstenar i arbetet för återgång till skolan, tillsammans med social sektor, skolornas elevhälsoteam och personal. Andra aktörer som du samverkar tillsammans med är BUP och socialtjänst. I arbetet ingår kartläggningar av skolmiljö, i syfte att vid behov kunna anpassa en miljö att arbeta eleven mot. Vi söker dig som är flexibel, uthållig och har en utmärkt samarbetsförmåga. Du har tidigare erfarenhet av arbetet med barn/ungdomar och dess vårdnadshavare och insett vikten av att skapa och bibehålla goda relationer med de du möter. Arbetsuppgifter - Arbeta nära med elever, vårdnadshavare och skolpersonal för att identifiera och åtgärda sociala och pedagogiska utmaningar. - Kalla till möten, leda möten, dokumentera och kartlägga - Delta och arbeta med skolans personal och arbetslag genom exempelvis handledning och samtal på individ- och gruppnivå. - Ansvara för det systematiska kvalitetsarbetet beträffande målgruppen - Återrapportera kontinuerligt hur arbetet fortskrider till: elevhälsochef, rektorer och nyckelpersoner inom utbildningssektor och socialsektor. - Fungera som en länk mellan socialtjänst, skolan och andra externa aktörer. Kvalifikationer Vi söker dig som är lärare, socionom, beteendevetare eller har likvärdig utbildning och ser att du besitter följande förmågor: - Flexibilitet: Du bör kunna anpassa dig snabbt till förändrade situationer och behov, och vara beredd på att arbeta i en dynamisk miljö. - Uthållighet: Arbetet kan ibland vara utmanande, så det är viktigt att du har styrkan och motivationen att driva projekt och relationer framåt. - Samarbetsförmåga: Du ska trivas med att samarbeta, både med kollegor i ditt team och med externa aktörer för att skapa bästa möjliga stöd för våra elever. - Relationsskapande: Förmåga att bygga och underhålla relationer med elever, föräldrar och medarbetare är en viktig del av ditt arbete. Meriterande är att du har erfarenhet från arbete inom skolan och med elever med stor frånvaro. Likaså att du har kunskap och förståelse för målgruppen elever som har problematisk skolfrånvaro samt neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Vi erbjuder Vi erbjuder en unik möjlighet att arbeta i en liten men dynamisk kommun där ditt arbete verkligen kommer göra skillnad. Som socionom/beteendevetare i vårt skolsociala team får du möjligheten att vara med och bygga upp ett nystartat team från grunden. Din arbetsinsats kommer vara mycket betydelsefull för Essunga kommuns barn och ungdomar! Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt Dataskyddsförordningen.
Gillar du event-miljöer, träffa folk och samtidigt tjäna pengar? Är du duktig på att sälja bra produkter? Då är EVENTSÄLJARE på KILLNOISE det perfekta extrajobbet för dig! Som en del av vårt team jobbar du med försäljning av öronproppar på stora konserter och festivaler! Vi söker dig som är en glad och energisk person! Du har mycket lätt för att ta kontakt med människor, du är inte det minsta blyg inte och du tycker det är kul att sälja! Tidigare erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är mycket meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise
Vår verksamhet på västkusten går som tåget och vi söker en flexibel och social Säkerhetstekniker till vårt drivna och engagerade gäng i Kungälv. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som säkerhetstekniker hos oss kommer du att arbeta med installation och driftsättning av våra säkerhetssystem. En arbetsdag är mycket varierande där du individuellt eller i team är vårt ansikte utåt mot kund. VEM DU ÄR Du är först och främst seriös, ansvarstagande, självgående och besitter en god social kompetens. Du är drivande i att bygga upp långsiktiga relationer med både medarbetare, kunder och samarbetspartners. Helst vill vi att du har erfarenhet inom driftsättning av säkerhetssystem - främst RCO och ARX . Det underlättar om du har en el- eller teleteknisk utbildningskompetens och har kunskaper inom inbrottslarmsregler. Meriterande är kunskap om andra fabrikat: Om du tar med dig en god portion humor i bagaget, kommer det vara ett plus, eftersom vi anser att vi har den bästa humorn på marknaden. B-körkort och flytande svenska i tal och skrift är ett krav för att klara tjänsten och vi ställer även höga krav på tillgänglighet och flexibilitet. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett litet, glatt och kompetent gäng, som trivs bra ihop och känner en stolthet över jobben vi efterlämnar och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt och avancerade tekniska lösningar. Vi anpassar oss efter kundens behov, vilket medför att vi lär oss något nytt varje dag. Vi satsar på vår personal och om du vill, kommer du att erbjudas goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer snabbt få chansen att ta ansvar och leverera. När du blivit varm i kläderna är vår strävan att du ska känna dig framgångsrik och stolt över att arbeta hos oss. Våra värdeord är Smart, Engagerad och Kundorienterad och det tror vi att du också är. ÖVRIGT I tjänsten ingår tjänstefordon och du rapporterar till arbetsledare. Beredskapstjänstgöring kan i framtiden komma att ingå i tjänsten. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.
Välj ett jobb för att visa detaljer