Service Center Coordinator sökes!
Perido AB
Inköps- och orderassistenter

Är du en lösningsorienterad lagspelare med ett intresse för logistik och kundrelationer? Nu har du chansen att kliva in i en nyckelroll där du blir navet mellan återförsäljare, lager och leverantörer. Som Service Center Coordinator blir du en viktig del av ett internationellt team som säkrar att rätt produkt når rätt plats i rätt tid - med fokus på kommunikation, struktur och ständig förbättring. Om tjänsten Vi på Perido söker en Service Center Coordinator till vår kund, en stor och välkänd aktör inom fordonsbranschen. Tjänsten är placerad i Göteborg. Dina arbetsuppgifter Du kommer att vara en del av Customer Services and Transport Solutions avdelningen, de ansvarar för distributionen av eftermarknadsprodukter – från leverantör, till företagets lager och hela vägen till kund. Servicecenterkoordinatorn ansvarar för att hantera en portfölj av återförsäljare i olika länder för tre av bolagets varumärken. I återförsäljares dagliga verksamhet är timing avgörande. Dina ansvarsområden i denna roll: Skapa direkt kommunikation internt och externt Etablera processer och rutiner Vara en viktig intressent i projekt Lösa problem och stödja återförsäljare med icke-standardfrågor Arbeta med ett lean-tänk för att undvika återkommande problem Stödja utvecklingen för att förbättra End2End-flöden Ha en ledande roll i återförsäljarnas orderprocess Dina egenskaper Du är en person som gärna antar utmaningar med ett positivt synsätt och ett leende. Du är engagerad, har en god problemlösningsförmåga och kommunicerar kundvänligt. Som en lagspelare samarbetar du lätt med andra intressenter och trivs i miljöer där samarbete står i fokus. Du är passionerad när det gäller att utveckla dina kunskaper och har ett starkt intresse för, eller en tydlig koppling till, automation och digitalisering. Med dina analytiska färdigheter har du lätt för att hantera stora datamängder och har förmågan att förstå och presentera data på ett tydligt och begripligt sätt. Låter detta som en beskrivning av dig? Då tycker vi att du ska skicka in din ansökan redan idag! Kvalifikationer: Kandidatexamen eller masterexamen, eller motsvarande erfarenhet inom logistik och/eller kundservice Kunskap i Excel Flytande i Svenska och Engelska, i tal och skrift Meriterande: Meriterande är om du talar finska, andra nordiska eller baltiska språk Kunskap i PowerPoint, Power BI och Power Automate Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till och med 2025-12-01. Start 2025-09-01. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35327 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Butiksmedarbetare
Svantesson Butiks AB
Butikssäljare, dagligvaror

PLOQ- Din matdestination för dig på väg! Vi behöver förstärka vårt trevliga team med ytterligare en person! Är du ett proffs på försäljning? Är du serviceinriktad och världens trevligaste? -Då är du kanske den vi letar efter! Vi behöver ytterligare en engagerad medarbetare som tillsammans med oss i vårt härliga gäng lyfter vår försäljning och ger toppservice till våra kunder! Du har minst 5 års erfarenhet som kallskänka, eller i kök, butik, hotell, restaurang eller inom försäljning och vill utvecklas ihop med oss. Du älskar att möta kunder i ett intensivt tempo, drivs av merförsäljning och gillar att baka och bereda våra goda mackor, sallad och allt annat fräscht i vår delikatess som vi lägger mycket engagemang i att hålla i absolut toppskick. Helt enkelt ett proffs på service & försäljning! Startdatum efter ök, tjänstens omfattning är 75 %. Intervjuer sker löpande. Arbetstiden är varierad dag/kväll/ helg. Kollektivavtal finns. Varmt välkommen att maila din personliga ansökan: Anna Svantesson [email protected] Vi ses! Jag ser fram emot din ansökan! PLOQ vid Shell Gärdhemsvägen 25 Trollhättan

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Farmaceut till Apotek Hjärtat, Bengtsfors

Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Vårt apotek ligger i centrala Bengtsfors i samma hus som Vårdcentralen. Teamet som välkomnar dig består av trygga och erfarna kollegor som bildar en arbetsgrupp med fin sammanhållning och stabilitet. Din arbetsvardag kommer att präglas av stor variation och ett högt kundflöde och vi söker därför dig som vill utvecklas Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Kontaktperson: Ann Olsson, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Byggnadsantikvarier till kulturmiljöenheten

Länsstyrelsen är en drivande kraft för det hållbara samhället. Vi arbetar tillsammans med myndigheter, kommuner, näringsliv och andra aktörer med fokus på Västra Götalands län och våra 1,7 miljoner invånare. Länsstyrelsen har en bred verksamhet och en mycket viktig roll inom flera samhällsområden. Det gäller inte minst de högaktuella utmaningarna med regional tillväxt och att genomföra den gröna omställningen, utveckla det civila försvaret och vårda demokratin. Länsstyrelsen är en regional statlig myndighet med cirka 1 000 trevliga och kompetenta medarbetare. Vi har verksamhet på flera orter i Västra Götaland men även i övriga Sverige i och med att vi ansvarar för IT-verksamheten till alla länsstyrelser. Arbetsbeskrivning Kort om oss: Kulturmiljöenheten består av funktionen för kulturmiljöprövning och funktionen för kulturmiljöförvaltning och ingår som en av fem enheter i samhällsavdelningen. Kulturmiljöenheten har drygt 20 medarbetare med placering på kontoren i Göteborg, Vänersborg och Mariestad. Vi söker nu två byggnadsantikvarier för placering på någon av våra kontorsorter, men hela länet kommer vara ditt arbetsfält. Anställningen är tidsbegränsad fram till 2025-12-31, men kan komma att förlängas. Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Du kommer arbeta tillsammans med enhetens handläggargrupp inom byggnadsvård. Rollen passar dig som är relativt ny i arbetslivet och behöver bygga upp dina erfarenheter. Exempel på arbetsuppgifter är enklare handläggning av ärenden, registerföring, dokumentation och sammanställningar. Uppgifterna kan anpassas efter din bakgrund och kompetens. Placeringsort: Mariestad, Göteborg eller Vänersborg Vi erbjuder goda möjligheter till distansarbete under en del av arbetstiden. Resor ingår i tjänsten. Kvalifikationer Länsstyrelsen eftersträvar att ha medarbetare med olika egenskaper, förutsättningar och livserfarenheter. Det är samspelet mellan medarbetarnas olikheter och likheter som utgör en av Länsstyrelsens framgångsfaktorer. Krav: - Du har en relevant akademisk utbildning med inriktning mot bebyggelse/byggnadsvård. Vi ser gärna att du har: - Erfarenhet från arbete med byggnadsvård. - B-körkort. Personliga egenskaper - Som person är du ansvarstagande, strukturerad och flexibel. - Du har förmåga att prioritera, hålla dig till satta tidsramar och komma till avslut med det du har påbörjat. - Du är bra på att samarbeta och kommunicera med andra men kan även arbeta under eget ansvar med tilldelade uppgifter. Sist men inte minst: du har en positiv grundinställning och öppet sinne gentemot andra i din omgivning. Vi fäster stor vikt vid den personliga lämpligheten och ser det som självklart att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi tror på allas lika möjligheter och ett av våra huvuduppdrag är att verka för mångfald och en personalsammansättning på Länsstyrelsen som speglar länets befolkning. Så, sist men inte minst, hoppas vi därför att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Välkommen med din ansökan! Du ansöker till jobbet via denna länk: https://lansstyrelsen.varbi.com/what:job/jobID:838497/ Bra att veta Anställningsform: Visstid Din ansökan blir en allmän handling när du söker tjänster hos oss. Därför är det viktigt att du med skyddade personuppgifter inte registrerar dig via vårt rekryteringssystem. Posta din ansökan till HR-enheten, Länsstyrelsen Västra Götaland, 403 40 Göteborg. Delge inte några känsliga uppgifter i din ansökan men ange någon form av kontaktuppgift så att vi kan kontakta dig om du är aktuell för tjänsten. Vid frågor, ta kontakt med HR via e-post [email protected]

19 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kock dagtid
Landvetter Airport Hotel AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker en kock som främst arbetar dagtid. Du älskar matlagning och bakning från grunden! Brinner du för att skapa mat med hjärta – där varje lunch, varje kaka och varje detalj känns genomtänkt och gjort med omsorg? Hos oss får du arbeta i en varm och personlig miljö där du ansvarar för helheten i kök och matsal under dagtid. Landvetter Airport Hotel är ett 4-stjärnigt familjeägt hotell med 184 trivsamma rum, 10 konferenslokaler, gym och relax. I vår uppskattade restaurang upplever gästerna en hemtrevlig atmosfär med god mat och utmärkt service. På Landvetter Airport Hotel är vårt mål att överträffa gästens förväntningar. Vi har stort fokus på kvalité och följer veckovis upp vad våra gäster tycker, detta för att kontinuerligt utveckla och förbättra vårt utbud och service. Siktet är inställt på att bli Sveriges allra bästa flygplatshotell. Vad vi erbjuder: En varierad och självständig roll där du är en nyckelperson i den dagliga driften. Dina dagar kan innehålla: Vällagade luncher som förgyller upplevelsen för våra gäster Servering och kontakt med gästerna – du är ansiktet utåt dagtid Fikabröd och bakverk till både hotellgäster och kollegor Ansvar för personalmat som är näringsrik och god Förberedelser av konferensprodukter Fredagsfika som blir veckans höjdpunkt Stöttning av frukostteamet i prepp och logistik Planering, beställningar och inventering vid behov Vem vi tror att du är: Du kan laga mat och har känsla för smaker och presentation Bakning är något du tycker om och gärna utvecklar Du är självgående, strukturerad och tar ansvar för helheten Du tycker om att ge god service och skapa en trivsam upplevelse Du är lösningsorienterad och ser vad som behöver göras Du trivs i en roll där du har både ansvar och frihet Hos oss får du: En trygg arbetsplats där kvalitet och omtanke står i fokus En social och uppskattad roll där du möter både gäster och kollegor Stöd från ett team som samarbetar och ställer upp för varandra Förmåner: Arbetsskor Förmånliga priser på hotellrum och restaurang på hotellet Fri parkering Friskvårdsbidrag Krav: Körkort B Känner du igen dig? Då ser vi fram emot att höra från dig! Skicka in ditt CV och personliga brev till [email protected] märk ansökan med "Kock dagtid”. Varmt välkommen med din ansökan! Manuel ”Manolo” Bartrina F&B Manager

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Stödpedagog/stödassistent på Lss boende i Svanesund.
Orust kommun
Vårdare, boendestödjare

Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv. Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare. Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun. Välkommen till oss! Om arbetsplatsen Befattning/Tjänst: Stödassistent Referensnummer: 20250123 Placering: LSS-boende, Svanesund Arbetsplatsens grundplacering är på en LSS-bostad i Svanesund men vi stöttar även upp på andra LSS-bostäder inom kommunen om det behövs. Bostaden ligger centralt i Svanesund med närhet till hav, skog, affär och fina promenadvägar samt kollektivtrafik. Det bor fem personer på boendet och arbetsgruppens uppgifter är att finnas där och stötta personerna och ge dem goda levnadsvillkor och utifrån varje individs enskilda behov. Vi arbetar för personernas självbestämmande, delaktighet, integritet och lika villkor i samhället. Vi söker nu 1-2 nya stödassistenter då vi har förändringar i personalstyrkan. Dina arbetsuppgifter  Dina arbetsuppgifter är att se till så personerna på boendet får sina behov tillgodosedda. Det innebär bland annat att hjälpa till och stötta individen med det som individen själv inte klarar av att utföra samt att arbeta motiverande till delaktighet på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att hjälpa den enskilde i sin vardag med att stötta vid matsituationer, tvätta, städa, personlig hygien samt bidra med att stötta den enskilde att komma iväg på jobb och fritidsaktiviteter. Vi vill skapa en meningsfull vardag för personerna som bor på boendet. Vi strävar efter ett gott samarbete med alla personer kopplade till den enskilde individen, så dina arbetsuppgifter kommer innebära mycket samarbete och samverkan. En stor del i arbetet är även att dokumentera, arbeta utifrån och följa upp genomförandeplaner. Vi arbetar utifrån målarbete kring den enskilde samt från kommunens uppsatta mål. Att vara medarbetare i Orust kommun innebär ständig utveckling, vi förutsätter att du är engagerad i både utveckling av din egen yrkesroll såväl som i verksamhetsutveckling. Som stödassistent arbetar du på schema dag, kväll och varannan helg. Målet med arbetet är att få den enskilde att leva som andra! Vi arbetar utefter ett lågaffektivt bemötande. Personalen på gruppbostaden har blivit utbildade inom PERMA som står för: Positiva känslor, Engagemang, Relationer, Meningsfullhet och Att lyckas. PERMA är ett fokusområde som vi ständigt eftersträvar. Målgrupperna du kommer att arbeta med kan komma att variera över tid. På boendet finns personer med intellektuell funktionsnedsättning och/eller neuropsykiatriska diagnoser. Om dig  Vi söker dig som ser arbetet med människor som meningsfullt, klarar att jobba både självständigt och ihop med kollegor samt kan ta egna initiativ. Vi ser gärna att du har kunskaper om låg affektivt bemötande. Meriterande är också om du har kunskaper om AKK samt att du har ett intresse för olika digitala hjälpmedel. Stödassistent: Vi söker dig som har grundutbildning på gymnasienivå, motsvarande barn- och fritids- eller vård- och omsorgsprogrammet med fördjupning inom funktionshinder- eller psykiatriområdet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som lämplig. Det krävs även att du har en god kunskap inom Social dokumentation samt erfarenhet från dokumentationssystem, Orust kommun använder sig av Lifecare. Tidigare erfarenhet och kunskap inom nedanstående kompetensområden värderas som starka meriter. · AKK (Alternativ och kompletterande kommunikation) · Tydliggörande pedagogik med inriktning för personer med kognitiva nedsättningar. · Hjälpmedel till personer med kognitiva nedsättningar. · Bildstöd - gärna erfarenhet från bildstödsprogrammen Inprint & Symwriter. · Seriesamtal & sociala berättelser · Lågaffektivt bemötande · Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar · ESL (ett självständigt liv) · MI (motiverande samtal). Tjänsten kräver god kunskap och erfarenhet av arbete med målgruppen. Övriga upplysningar:   Arbetstid/varaktighet:  Heltid, tillsvidare  Lön:  Individuell lönesättning  Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-07-20 Körkort: B  För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Inom vissa yrken i Orust kommun krävs utdrag ur belastningsregistret eller säkerhetsprövning. Det gäller alla som ska arbeta inom skolan, HR-, Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom sektor omsorg. Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: Orust.se Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

19 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Assistent sökes för ett givande arbete till 17-årig tjej i Göteborg!
Passal AB
Personliga assistenter

Vem är jag? Jag är en tjej på 17 år som bor med min familj i centrala Göteborg, nära Liseberg. På grund av CP (cerebral pares) använder jag rullstol och behöver din hjälp för att göra min vardag smidigare. Jag har ett lite otydligt tal, men med tid och tålamod kommer vi att förstå varandra bra! Du startar och slutar ditt arbetspass hemma hos mig. Jag tycker om att spela på min iPad eller hitta på någon annan aktivitet. Jag gillar att umgås med min assistent - vi kommer att ha kul tillsammans! Vem är du? Jag söker dig som är social, initiativrik och gärna i bra fysisk form eftersom vissa manuella förflyttningar kan behövas. Det är ett plus om du har erfarenhet som personlig assistent eller liknande, men det viktigaste är att vi trivs ihop och har roligt tillsammans! Eftersom jag gärna ser att du kan arbeta heldagar under skollov, passar detta jobb perfekt för en student. Tjänstens upplägg: Vardagar: tisdagar, torsdagar och varannan fredag Arbetstid: kl 15.00-20:30 Du behöver inte kunna jobba alla arbetsdagar. Ange gärna i din ansökan vilka dagar som passar dig! Tjänstens tillträde är omgående. Passal Assistans erbjuder alla anställda anpassade utbildningar, friskvårdsbidrag mm. Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr: 2079 Ansvarig rekryterare: David Henriksson

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
ST-läkare i Palliativ medicin

NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Vill du vara med och göra skillnad för människor i livets slutskede? Är du redo att möta både glädje och sorg i ditt dagliga arbete? Vill du arbeta i en miljö där kollegialt stöd är en självklarhet och där du får möjlighet att göra en verklig skillnad för patienter och deras närstående? Söker du en tjänst som berör på djupet, där du får känna en stor tillfredsställelse av att hjälpa andra, då är detta rätt tjänst för dig. Om verksamheten Palliativ medicin är en av de yngsta tilläggsspecialiteterna. Detta innebär att specialistläkare inom en klinisk basspecialitet bygger på med en specialistutbildning inom palliativ medicin. Behovet av läkare inom palliativ vård ökar, dels på grund av utbyggnad av de specialiserade palliativa enheterna och dels på grund av att andelen äldre kroniskt sjuka patienter ökar. Vi har vårdansvar för de patienter som fått remiss till enheten och blivit inskrivna. Att bli inskriven i vårt team innebär erbjudande om öppen retur till slutenvårdsavdelning när behov av slutenvård uppstår och tillgång till mobilt stöd- och råd team. Vi söker nu dig som brinner för det goda slutet och som redan är specialistläkare men som vill bli ST-läkare i Palliativa medicin, vid den Palliativa Enheten i NU-sjukvården med lokalisation på Uddevalla sjukhus. För varje ST-läkare upprättas en individuell utbildningsplan där hänsyn tas till tidigare erfarenheter och intressen. I planen ingår: Individuell handledning Avsatt tid för självstudier SK-kurs eller motsvarande extern utbildning 1 – 2 ggr/år. Deltagande i internationell kongress minst en gång under utbildningen. Utbildningen till specialist inom palliativ medicin sker under ca 2,5 år och innebär att uppfylla de av Socialstyrelsen fastställda målen för specialiseringen. Utbildningens innehåll beror delvis på sökandes basspecialitet men innebär bland annat ett antal obligatoriska kurser på C-nivå samt randutbildning på andra avdelningar såsom exempelvis hospice, smärtenhet och onkologi. Tjänstgöringen ger en bred kunskap inom det palliativa fältet då enheten består av både mobilt team, palliativ vårdavdelning med 10 vårdplatser, palliativ mottagning och konsultverksamhet. Arbetsuppgifter Arbetet innebär sedvanligt vårdavdelningsarbete som att varje dag ex ronda patienterna, ordinera läkemedel, samtala med patient och närstående och dokumentation i journalsystemet. Därutöver har vi teamrond en gång i veckan, där patienten själv deltar utifrån sin möjlighet och ork och där alla yrkeskategorier samlas gemensamt kring patienten. På teamronden sker strategiarbete för att utifrån patientens resurser och förmågor uppfylla patientens behov. I tjänsten ingår regelbunden beredskapstjänstgöring på helg kl 9-14.  Del av arbetstiden förläggs inom öppenvården och innebär hembesök och mottagningsbesök. Den palliativa enheten har för närvarande ca 200 patienter inskrivna på enheten, men bara 10 slutenvårdsplatser för specialiserad palliativ vård vid vår enhet Avdelning 14 vid Uddevalla sjukhus. Det betyder att de allra flesta patienterna som är inskrivna i vårt team bor hemma eller på kommunalt boende. De flesta har någon form av kommunal omsorg och hemsjukvård. Kvalifikationer Legitimerad läkare med genomgången basspecialitet i annan klinisk relevant specialitet. Övrigt:  Tjänsten kräver körkort för bil. Säkerhetsklassning Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kan komma att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen före anställning. Välkommen med din ansökan Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

19 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Personlig servicetekniker till Lysekil
Brandt Personbilar AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du arbeta i en spännande bransch där det händer mycket? Är du tekniskt kunnig, bilintresserad och brinner för service?  Då kan du vara den vi söker som Personlig Servicetekniker till vår anläggning i Lysekil! Om tjänsten Som Personlig Servicetekniker på Brandt får du en central roll i kundens verkstadsupplevelse. Du arbetar med några av bilvärldens mest välkända märken - Volvo, Polestar, Renault och Dacia - och ansvarar för hela kundresan: från första mötet och arbetsplanering till service, reparation, återlämning av bilen och slutligen betalning. Vi arbetar för att göra verkstadsbesöket enklare, snabbare och mer personligt för kunden.  Vem är du? Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och trivs i en roll där du får arbeta ut mot kund. Du är engagerad, lyhörd och tydlig för att kunna förstå kundens behov och beskriva hur dessa ska lösas. Du arbetar strukturerat och har lätt för att följa rutiner och processer, men är också flexibel och stresstålig när planeringen förändras. Du strävar alltid efter att leverera service i världsklass och skapa supernöjda kunder!.   Kvalifikationer Du har - Gymnasiekompetens, gärna fordonsteknisk utbildning - Minst B-körkort - Goda datakunskaper Meriterande - Erfarenhet av liknande arbete Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande.  Välkommen med din ansökan! Vilka är vi? Brandt Bil AB grundades år 1929 av Stanley Brandt och är en av Sveriges första Volvo-handlare. Genom åren har familjeföretaget Brandt vuxit och består idag av moderbolaget Brandt Bil och fyra dotterbolag Brandt Personbilar AB, Brandt Fordon AB, Brandt Lastvagnar AB och Brandt Båt AB. Vi har 34 anläggningar på 26 orter och är cirka 800 medansvariga. Genom våra värdeord Engagerade, Personliga och Ansvarstagande – strävar vi tillsammans mot vår vision Rörelsefrihet i världsklass, genom generationer! Vi erbjuder På Brandt erbjuder vi en trygg och förmånlig anställning som omfattas av lön och försäkring enligt kollektivavtal. Utöver detta ingår förmåner såsom friskvårdsbidrag, en mängd personalrabatter och förmåner. På Brandt kan du förvänta dig ett utvecklande och stimulerande arbete med stora möjligheter till kompetensutveckling. Vi utbildar inom den senaste tekniken både internt och genom våra generalagenter. Vi investerar i våra anläggningar och erbjuder en trivsam arbetsmiljö.   Brandt månar om en säker arbetsmiljö och verkar för en drogfri arbetsplats, drogtest kan därför förekomma slumpvis under anställningen. Välkommen att bli en Brandtare! Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Erfaren Skadetekniker - Toveks Borås
Toveks Personbilar AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi är ett familjeföretag i första generationen med verksamhet inom bilhandel och service. Toveks Bil grundades 1994 av Gregor Tovek, som fortfarande är huvudägare. Vi är totalt ca 850 anställda inom koncernen och omsätter ca 5 MDR. Vi har anläggningar på 18 orter till huvudsak i Västsverige och är återförsäljare för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Transportbilar samt Scania. Vi bedriver verksamhet inom tre olika bolag, men under ett gemensamt varumärke – Toveks Bil. Som skadetekniker kommer du vara en del av skadeverkstadsteamet med ett gäng trevliga kollegor, som dagligen utför reparationer på kunders bilar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av att reparera, rikta (riktbänksarbeten), demontera, justera och montera karosseridetaljer mm. Vi söker dig som är utbildad skadetekniker samt har några års arbetslivserfarenhet av yrket. Det är meriterande om du kan rikta, utföra strukturreparationer och du bör ha arbetat med riktbänk. Som anställd hos oss på skadeverkstaden så finns det goda möjligheter att utvecklas och utbildas, utbildning och certifieringen sker både internt och externt. För att trivas i rollen så tror vi att du har ett praktiskt handlag, stort bilintresse och tycker om att lära dig nya saker. Vi söker dig som är noggrann, med god känsla för passform och kvalitet. Hos oss får du tryggheten av att vara en del i ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder förmåner i form av uppskattade personalrabatter och friskvårdsbidrag. Tillsammans på Toveks Bil vill vi vara våra kunders naturliga val samtidigt som vi har roligt på jobbet och trivs med det vi gör. Vi tror att du som passar in hos oss är en lagspelare och mån om att både du och dina kollegor gör ett bra jobb tillsammans. Tillträde: enligt överenskommelse Arbetsort: Borås Omfattning: heltid OM FÖRETAGET Vi är ett familjeföretag med ett motto – Hela vägen! Vi ser vår personal som vår framgångsfaktor och hos oss ska du utvecklas och utmanas i din yrkesroll. Du har ett välmående företag och starka varumärken i ryggen och kompetenta kollegor att jobba sida vid sida med. Vi är en stor, men samtidigt enkel, okomplicerad och familjär organisation där vi är nära till beslut. Vår verksamhet präglas och styrs mycket av våra oerhört starka varumärken, som alla är marknadsledande inom sina segment. Bra egenskaper för att trivas hos oss är positivitet, initiativtagande, sunt förnuft och vilja att vara en del i det vinnande laget.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025