Om tjänsten Vi på Steam Master Sweden AB söker 2 nya medarbetare som vill vara en del av vårt växande team! Som bilvårdare hos oss kommer du att arbeta både på vår anläggning och ute hos kund – med allt från invändig rengöring till utvändig tvätt och rekond. Du kommer att: Arbeta både på plats i vår anläggning och ute på fält med vår mobila utrustning Utföra bilvård, inklusive tvätt, invändig rengöring, rekond och polering. Ha daglig kundkontakt och representera företaget på ett professionellt sätt Kontrollera att fordonen är i gott skick och rapportera eventuella skador eller underhållsbehov. Hjälpa till med leverans, planering och uppföljning av arbetet Vi söker dig som: Har B-körkort. Trivs med att jobba båda självständigt och i team. Är noggrann, ansvarsfull och tycker om att jobba fysiskt. Talar svenska eller engelska på en grundläggande nivå. Stresstålig Allmän information: Du kommer alltid att få en introduktion för att bli bekväm med vår team, rutiner och arbete. Arbetet är förlagt till både dagtid, kvällar och helger. med möjlighet till övertid. Vi ser fram emot att gå igenom din ansökan och hoppas få möjlighet att välkomna dig till vårt team. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om dig Vi söker dig som med din professionella framtoning har förmågan att skapa långsiktiga relationer och leverera en kundupplevelse utöver det vanliga. Du är en lagspelare som skapar arbetsglädje och drivs av att ge våra kunder en förstklassig upplevelse. Genom din nyfikenhet och vilja att utveckla dig själv lyckas du nå dina mål, och du välkomnar feedback för att utvecklas. Du är duktig på problemlösning som skapar mervärde och du planerar din tid för att säkerställa din affärsmässighet. Att bygga och underhålla relationer med såväl kollegor som kunder motiverar dig, och du vet vikten av att sprida glädje på din arbetsplats. Du har kunskap om dagens teknik och öppenhet för framtidens. Du som söker behöver ha: B-körkort (krav) Minst 3 års erfarenhet av komplex försäljning Minst 3 års erfarenhet av relationsskapande försäljning Goda kunskaper i svenska i tal och skrift När vi rekryterar lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och väger in dessa tillsammans med dina tidigare erfarenheter och kompetenser. Vi uppmuntrar alla som uppfyller vår kravprofil att söka tjänsten - vi ser mångfald som en styrka och strävar efter en jämn representation i vårt team. Om jobbet Som säljare av BMW är du en ambassadör för Holmgrens Bil och BMW ute på marknaden, både lokalt och i regionen. Du bygger och vidareutvecklar starka affärsrelationer bland våra nuvarande och framtida kunder och arbetar mot uppsatta mål med den främsta uppgiften att ge våra kunder en förstklassig upplevelse. Individuellt och tillsammans med ditt team sköter du allt från första kundkontakt till inbytesprocess, avtalsskrivning, leverans och uppföljning. Du planerar, genomför och följer upp försäljning av bilar, tillbehör och tjänster som finansiering, serviceavtal och försäkringar. Du värdesätter att arbeta utifrån etablerade arbetssätt, och du vet att proaktiv försäljning är en viktig pusselbit i din framgång som säljare. Mer detaljerat kommer du Boka in möten med potentiella och befintliga kunder Förmedla bolagets produkter och övriga tillvalstjänster Bidra till den dagliga driften av vår anläggning såsom annonsering, skyltning och övrigt som krävs för att hålla en premiumanläggning i toppskick Omfattning: Heltid Arbetstider: Enligt schema Placeringsort: Skövde Tillträde: Snarast eller efter överenskommelse Vad Holmgrens Bil erbjuder Holmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal! Lär känna oss bättre genom att besöka vår digitala bilhall och karriärsida. Ansökan Ansök senast 31 juli 2025. Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta platschef Anders Magnusson på telefon 019-30 89 85 mail [email protected] Välkommen med din ansökan Vi ser en styrka i att själva rekrytera våra nya medarbetare, så vi avböjer kontakt från rekryterings- eller annonseringsföretag.
Infotivs Vision är att skapa En värld med fler innovativa människor som skapar en hållbar teknik för framtiden. Därför erbjuder vi konsulter, lösningar och verktyg som hjälper våra kunder att med framgång utveckla och digitalisera sina produkter och produktinformation. Våra åtaganden kännetecknas av professionialism och enkelhet vilket gör att vi tillsammans bygger ett långsiktigt förtroende. Vi är nyfikna och prövar gärna nya lösningar tillsammans med våra kunder. Vill du vara med och forma framtidens uppkopplade transportsystem? Vi söker en erfaren konsult som vill bidra till banbrytande forskning och utveckling inom fordonskommunikation, mobilnät och industriella system. Vilka är vi? Som anställd hos oss på Infotiv är du del av en gemenskap som präglas av öppenhet och god sammanhållning där vi stöttar och hjälper varandra. Våra ledord "varmt hjärta och skarp hjärna" är värderingar som genomsyrar hela företaget, vårt arbetssätt, vårt ledarskap och vår arbetsmiljö. Det varma hjärtat står för empati, tillit och samarbete, och det är viktigt för oss att du som medarbetare känner dig uppskattad, sedd och lyssnad på. Den skarpa hjärnan står för kompetens och innovation, och vi värdesätter varje individs förmågor och kompetens genom att uppmuntra nytänkande, kreativitet och initiativtagande. Tillsammans är vi Infotiv. Vi är anslutna till Almega och erbjuder kollektivavtal som ger dig trygghet och säkerhet i anställningen. Våra goda kundrelationer gör att vi kan ha en långsiktig strategi, där du kan utvecklas genom rätt uppdrag och med rätt kompetensutveckling. Hos oss kan du både testa nya saker och utvecklas samtidigt som du kan känna dig trygg i din anställning. Din framtida utmaning Vill du ta nästa steg i din karriär inom mobilkommunikation och uppkopplade system? Som senior konsult hos oss får du en nyckelroll i ett långsiktigt forsknings- och utvecklingsuppdrag inom Connectivity, där fokus ligger på integration mellan fordon och framtidens mobilnät. Uppdraget kombinerar avancerad testmiljö med innovation i praktiken - från cybersäkerhet till edge computing. Du kommer att arbeta i en högteknologisk forskningsmiljö med tillgång till avancerade mobilnätslösningar och "Roadside-Based Connectivity". Arbetet fokuserar på simulering, test och analys av kommunikation i gränsöverskridande och komplexa miljöer. Exempel på arbetsområden - Jobba i Cyber Test Lab för säkerhetsvalidering - Hantering av dataförlust och bandbreddsvariationer - Kommunikation mellan egna och kommersiella nät - Testning av roaming och internationell mobilitet - Test och simulering av olika nätverksscenarier Teknikplattformen bygger på - Edge computing för realtidsanalys nära fordon - Cloudbaserade lösningar för skalbarhet och datahantering - Cybersäkerhet och kryptering för säker fordon-till-nät-kommunikation - Augmented reality i utveckling och felsökning - Automatiserade testsystem för snabb validering Du får möjlighet att fördjupa dig inom ett eller flera av dessa områden, beroende på bakgrund och intresse, och du får arbeta med teknik i verkliga miljöer - bland fordon, drönare, kontrollsystem och industriella tillämpningar - och vara med och påverka inriktningen för framtidens uppkopplade lösningar.
Då är detta något för dig! Vem är jag? Jag är en 21-årig grabb med glimten i ögat som bor i Kareby strax norr om Kungälv. Jag gillar träning, musik och TV. Tycker också om att bada eller vara ute och titta på folk. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med kommunikation, förflyttningar och annat för att kunna ha en rolig vardag. Det är mycket bus och glädje i min vardag, flirta gör jag gärna! Hur kan en vanlig dag med mig se ut? Du hjälper mig upp och förbereder mig för DV. Jag behöver hjälp med personlig hygien, påklädnad, frulle och annat för att bli redo för dagen. Sen åker vi till DV med färdtjänsttaxi. DV-personalen planerar min dag och du som assistent hjälper mig med allt praktiskt runt omkring. När vi kommer hem från DV vankas det mellanmål och sedan någon aktivitet tex Friskis och Svettis. På kvällen blir det lite TV-tittande innan det är dags att sova. På helgerna så har jag lite aktiviteter inplanerade men möjlighet för spontana utflykter finns självklart! Vi försöker också vara ute varje dag, samt att det varje dag är någon form av träning såsom rehab eller mer allmänt. Vem är du? Jag söker dig som är social och aktiv. För att trivas hos mig så är det bra om du är självsäker och gillar att ha en öppen kommunikation och raka rör! Då jag bor i en egen lägenhet hemma hos mamma och pappa så är det toppen om du har erfarenhet av att jobba i familj. Eftersom jag bor ute på vischan så är det krav på körkort och bil. Du bör också vara hyfsat ok i kroppen. Utbildning är inte det viktigaste för oss, utan det viktigaste är att du blir en i gänget, så lär vi dig resten! Tjänstens upplägg Tjänsten omfattar cirka 75-80 % och innebär både vardags- och helgarbete. Du arbetar främst kvällar på vardagar, kl. 15.30-22.30, samt 1-2 helger i månaden med arbetspass mellan 08.00-18.00 eller 12.00-20.00. Tjänsternas tillträde är omgående. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med assistansansvarig Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Varmt välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr: 2049 Ansvarig rekryterare: David Henriksson .
Isolerab växer och söker nu en driven Försäljningschef till vår expanderande säljorganisation! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro, Östergötland, Värmland och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader. Jobbet som försäljningschef på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Göteborg - som brinner för affärer och som drivs av utmaningar. Rollen som försäljningschef innebär i huvudsak uppsökande försäljning, coaching och utbildning av personal. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet. Som försäljningschef får du: Kontinuerlig utbildning inom ledarskap, kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling. Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi, positiv inställning till livet, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag för din chans till att bli en del av vår framgångsrika organisation! Hos oss ansöker du snabbt och enkelt genom mobilen eller dator. Krav • B-körkort
Delar du vår passion att erbjuda hållbara och säkra lösningar för framtidens digitaliserade samhälle? Är du en erfaren systemingenjör som vill arbeta med kvalificerade uppdrag inom försvar och industri? Vill du stötta våra kunder i deras utmaningar samtidigt som du utvecklar dig själv genom att arbeta i teknikens absoluta framkant? Då kan du vara den vi söker! Vad vi erbjuder På Combitech satsar vi på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Det gör vi bland annat genom att satsa på din kompetensutveckling, göra det lätt för dig att kombinera jobbet med vardagen och andra schysta förmåner. På Combitech i Trollhättan bygger vi team med fokus på att stötta våra kunder med helhetsperspektivet på tillförlitliga tekniska system. Vår avsikt är att genomföra det mesta av arbetet på vårt lokala kontor men konsultrollen innebär också uppdrag på plats hos kund. Med samarbete och kompetensutveckling skapar vi tillsammans ett inkluderande klimat där du som konsult är med och bidrar till Combitechs och kundernas utveckling. Vi söker dig som är flexibel, handlingskraftig och har en ingenjörsbakgrund eller liknande med erfarenhet av komplexa system. Vad rollen innebär Arbetsuppgifterna består dels av att väga systemmässiga alternativ gentemot varandra genom att identifiera, utveckla och modellera. Du kommer också agera som analysstöd och teknisk ledare i utvecklings- och verifieringsfaserna. Vi erbjuder möjligheten att i en långsiktig dialog med din närmaste chef, utvecklas inom specifika specialområden som just du önskar. Du kanske är intresserad av process och metodutveckling för att stötta effektiv systemutveckling i kombination med ny teknologi eller av system och olika tillämpningsområden. Vad vi söker Vi söker en lyhörd och analytisk person med förmågan att identifiera behov som kan driva processer framåt med fokus på värde och resultat. Du bör vara van vid att kommunicera och presentera för både kunder och kollegor. Att skapa nya relationer är något du trivs med och du delar gärna med dig av dina kunskaper. Du har ungefär 10 år arbetslivserfarenhet inom utveckling av system och gärna haft en projektledarroll eller liknande. Du bör ha en relevant teknisk högskoleexamen inom exempelvis datorvetenskap, elektro eller mekatronik. Du får gärna ha en inriktning mot artificiell intelligens, statistik, numerisk analys eller logik. Uppdragen förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan på direkten. Urval sker först efter semestern. Välkommen till Combitech! Kontaktperson: Daniel Eriksson [email protected]
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu två personliga assistenter till en man i 70 års åldern med Parkinson som bor i Mariestad. Han har ett intresse för historia, spelar gärna schack och brädspel. Uppskattar även att vara ute på promenader och att umgås med sin familj. Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov, det finns möjlighet att arbeta ca 50%. Under juli månad finns det möjlighet att arbeta ca 75%. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stötta med dagliga rutiner, lyft, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda både vardagar och helger enligt följande: 06.30 - 14.30 14:30 - 21:30 Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, lugn, positiv och flexibel. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav att du Har kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift Det är meriterande om du Har kunskaper i Bosniska Har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg samt personlig assistent Har körkort och tillgång till bil Omfattning: Extra vid behov. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse men vi ser gärna att du har möjlighet att börja omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Har du produktionserfarenhet, ett stort intresse av teknik och drivs av att göra skillnad för människor, verksamheter och samhälle? Sök då tjänsten som produktionstekniker till vårt team i Trollhättan. På Combitech satsar vi på kompetensutveckling och erbjuder trygga anställningsvillkor och en trevlig företagskultur. Välkommen med din ansökan! Din roll som produktionstekniker Vi älskar teknik och för oss är det viktigt att ha roligt på jobbet, vi ser gärna att du delar det med oss. Combitech i Trollhättan är i dagsläget 200 anställda och vi vill nu utöka vår redan starka industrialiseringsorganisation inom försvars- och övrig industri. Din uppgift kommer primärt vara att supportera våra kunder inom produktionsteknik, men även vara med att utveckla deras nuvarande arbetssätt och bidra med din kunskap och erfarenhet. Del av arbetet kommer utföras på plats hos kund men majoriteten av arbetet utförs från vårt kontor i Trollhättan i aktuellt team. Vi kan erbjuda en kreativ arbetsmiljö och möjligheten att vara del av utvecklingsprocessen av unika högteknologiska produkter. Som konsult på Combitech är din personliga utveckling i fokus. Vem är du? Vi söker dig som är högskoleingenjör eller motsvarande med inriktning produktionsteknik och du har flera års erfarenhet. Vi ser även att du har stort eget driv och teknikintresse. Det är meriterande om du har konstruktionsbakgrund. I det dagliga arbetet visar du engagemang och driv i arbetet framåt samt är med och bidrar till ett gott arbetsklimat och en god teamkänsla. För oss är dina personliga egenskaper viktiga och vi är väldigt lyhörda för dina intressen och karriärsmål. Vi söker dig som är intresserad av nya möjligheter och vill utvecklas i din roll som konsult och ingenjör. Då din tjänst kan innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan på direkten. Urval sker först efter semestern. Välkommen till Combitech! Kom & gör skillnad På Combitech ingår vårt kompetensutvecklingsprogram Combitech GROW som en naturlig del i din anställning! Vi ger dig möjlighet att växa i en företagskultur som uppmuntrar till både personlig och professionell utveckling, samtidigt som du arbetar i spännande och givande uppdrag. Hos oss får du vara med och utveckla teknikområden för att möta kraven på framtidens digitala samhälle. Vi har flera projekt inom digitalisering, autonomi, artificiell intelligens, cyber security och 5G-utveckling. Våra konsulter utvecklar också flygande hjärtstartare, system som ökar säkerheten på flygplatser och nya stridsflygplanet Gripen E som gör samhällen trygga! Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson: [email protected], [email protected]
Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Kulturskolan är en del av barn- och utbildningsförvaltningen i Strömstads kommun. Kulturskolan har ca 500 kursplatser och vi erbjuder verksamhet för olika åldrar och stadier. Utöver ämnesundervisning har vi återkommande olika typer av prova-på verksamhet. Vi erbjuder olika ämnen och ger våra elever undervisning på olika nivåer. Vi har även orkester- och körverksamhet samt erbjuder årligen ett stort utbud av konserter, utställningar och föreställningar. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en engagerad och mångsidig musiklärare till vår kulturskola! Som musiklärare hos oss kommer du att undervisa elever i olika åldrar och på varierande nivåer, både individuellt och i grupp. Du planerar och genomför undervisningen med fokus på att skapa ett intresse och lärande hos eleverna. Du arbetar aktivt för att främja elevernas musikaliska utveckling, både tekniskt och konstnärligt, samt stimulerar deras kreativitet och uttrycksförmåga. I din roll kommer du även vara med i en del evenemang och konserter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en bred musikalisk kompetens och kan undervisa i flera instrument. Du har en pedagogisk utbildning med inriktning musik eller motsvarande erfarenhet. Det är meriterande om du har särskild erfarenhet av blåsinstrument och kan komplettera vårt nuvarande utbud. Du kommer att arbeta med elever i olika åldrar och på olika nivåer, både individuellt och i grupp. Vi söker dig som: • Är samarbetsvillig och trivs med att arbeta i team. • Har god digital kompetens. • Är kreativ, flexibel och har ett genuint intresse för barns och ungas utveckling. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du har en tydlig förmåga att entusiasmera, tillvarata och utveckla elevernas potential och lust med utgångspunkt från individens förutsättningar. Du är ansvarsfull, strukturerad och idérik. Du har ett lösningsfokuserat och ödmjukt förhållningssätt, ser till det gemensammas bästa och trivs i samarbete med andra. Du har erfarenhet av undervisning på kulturskola eller motsvarande. Du är en flexibel person som kan skapa engagemang och glädje i din undervisning. Du har ett stort elevfokus och har lätt att kommunicera med målgruppen. Vi söker en kollega som är lyhörd, engagerad och har lätt för att skapa goda relationer med både elever, vårdnadshavare och kollegor. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 20-50 % med tillträde enligt överenskommelse. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Vill du vara en del av framtiden inom avancerad tillverkning? Nu har du chansen att ansluta till ett passionerat team hos vår kund inom området Material Solutions ! I rollen som Driftsättare får du vara med på vår kunds resa mot framtiden. Material Solutions söker nu dig som vill stärka vårt team som Tekniker med många praktiska inslag och arbeta med våra nya, högteknologiska utrustningar. I rollen som Driftsättare hos vår kund får du arbeta med att driftsätta lasersvetsar och DED-applikationer för flygmotorindustrin. Du kommer att göra allt från att programmera robot, testa av funktioner, ta fram parametrar till att ta fram produktionsupplägg ihop med andra tekniker. Här får du möjlighet att: Arbeta med nya teknologier i ett innovativt klimat där ny teknik står i fokus. Ansvara för idriftagning av nya utrustningen och säkerställa att utrustningen uppfyller våra krav med avseende på säkerhet, prestanda och användarvänlighet. Om du brinner för modern teknik och framtidens tillverkningsmetoder – då är detta rätt roll för dig!. Kvalifikationer Du har utbildning/kunskap inom Robot och PLC -programmering samt automationsteknik. Du har en 3-årig teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet från verkstadsindustrin fördelaktigt inom hantering av robot och svetsning. Du kommunicerar flytande i tal och skrift på både svenska och engelska då driftsättning av utrustningar kan komma och ske på olika fabriker inom Material Solutions. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, detta även medföra krav på visst medborgarskap. Ytterligare information Vi erbjuder en flexibel arbetsmiljö med möjlighet att jobba med flera olika kunder och projekt – något som ger dig både personlig och professionell utveckling Du får möjlighet att arbeta i en inspirerande och inkluderande miljö där dina idéer och ditt perspektiv värderas Du kommer att tillhöra en härlig grupp, där man med stort engagemang utbyter erfarenhet och stöttar varandra Har du frågor kring rollen/tjänsten kontaktar du: Sektionschef Jörgen Karlsson på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Låter det som en spännande möjlighet? Skicka in din ansökan idag och ta första steget mot en utvecklande och inspirerande karriär hos oss på AFRY i Trollhättan! På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Välj ett jobb för att visa detaljer