Köksbiträde
La Terrazza AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

La Terrazza är en mötesplats för den som söker sig till det italienska köket. Måltiden hos oss symboliserar som en plats där man samlas med familj och vänner i en genuin miljö. Vi på restaurang La Terrazza söker nu en Köksbiträde som är hungrig att lära sig. Du behöver ingen erfarenhet då vi lär upp dig på plats. Arbetstider innefattar mestadels kväll, helg , röda dagar och evenemangsdagar på Scandinavium och Ullevi. La Terrazza är en mötesplats för den som söker sig till det italienska köket. Måltiden hos oss symboliserar som en plats där man samlas med familj och vänner i en genuin miljö. Noggrant har det valts ut råvaror och vin för att dessa komponenter tillsammans ska bli en smakexplosion. Du ska ha intresse för yrket, hög arbetsmoral och klara av att jobba i team. Vi arbetar med en À la carte meny under året. Detta innefattar alla förekommande arbetsuppgifter som köksbiträde. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande därför ber vi dig att ansöka så snart som möjligt.

20 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Jureskogs Trollhättan Arbetsledare
Jureskogs Invest AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi älskar fastfood och speciellt burgare. Vi tror lite naivt att nästan alla gör det. Det är ju enkelt, gott och roligt! Men i vägen för denna självklarhet står en utbredd tro att snabbmat är lika med skräpmat. Och i många fall är det så. Det ska vi ändra på! För varför ska enkelt vara lika med dåligt? Dåligt för dig, för miljön och för djuren? Det är ju helt bakvänt! Det vi tycker bäst om ska också vara bäst och det ska finnas godhet i gott. Det präglar allt vi gör på Jureskogs. I allt från val av leverantörer, personalpolicy, produktutveckling och allmänt hyfs. Kultur är viktigt för oss, vi tror oss veta att vi aldrig kan bli ett schysst ställe att hänga på för våra gäster, om vi inte är ett lika schysst ställe att jobba på. Allt börjar med människorna som jobbar här och hur vi jobbar ihop. Vem orkar jobba eller äta på ett ställe med dålig stämning? Vi kallar vår kultur för High Five. Vi söker en driven och erfaren arbetsledare till vårt team i Trollhättan! Är du en problemlösare som älskar att leda och jobba i team? Hos Jureskogs tror vi att enkelt kan vara både gott och bra - för dig, för miljön och för djuren. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår resa som arbetsledare. Vad du kan förvänta dig: - En utmanande och dynamisk arbetsmiljö - Chansen att leda ett team i en innovativ snabbmatsrestaurang - Möjlighet att utvecklas inom ledarskap och restaurangbranschen - En arbetsplats som värdesätter god stämning och teamwork Vi söker dig som: - Har erfarenhet av ledarskap och problemlösning - Älskar att leda och inspirera andra - Har en positiv inställning och trivs med att arbeta i team - Är flexibel och kan hantera stressiga situationer - Delar vår passion för att göra snabbmat till något bra Arbetsuppgifter: - Leda och motivera teamet i det dagliga arbetet - Planera och fördela arbetsuppgifter - Säkerställa hög kvalitet på mat och service - Hantera och lösa problem som uppstår - Bidra till vår "High Five"-kultur - Vara en länk mellan medarbetare och restaurangchef Arbetstider: - 85% tjänst - Varierade arbetstider med dag- och kvällspass under både vardagar och helger Hos oss får du chansen att vara en del av ett företag som brinner för att förändra snabbmatsbranschen. Vi tror på godhet i gott och att allt börjar med människorna som jobbar här. Välkommen med din ansökan och bli en del av Jureskogs-familjen i Trollhättan som arbetsledare!

20 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Jureskogs Trollhättan Köksbiträde
Jureskogs Invest AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi älskar fastfood och speciellt burgare. Vi tror lite naivt att nästan alla gör det. Det är ju enkelt, gott och roligt! Men i vägen för denna självklarhet står en utbredd tro att snabbmat är lika med skräpmat. Och i många fall är det så. Det ska vi ändra på! För varför ska enkelt vara lika med dåligt? Dåligt för dig, för miljön och för djuren? Det är ju helt bakvänt! Det vi tycker bäst om ska också vara bäst och det ska finnas godhet i gott. Det präglar allt vi gör på Jureskogs. I allt från val av leverantörer, personalpolicy, produktutveckling och allmänt hyfs. Kultur är viktigt för oss, vi tror oss veta att vi aldrig kan bli ett schysst ställe att hänga på för våra gäster, om vi inte är ett lika schysst ställe att jobba på. Allt börjar med människorna som jobbar här och hur vi jobbar ihop. Vem orkar jobba eller äta på ett ställe med dålig stämning? Vi kallar vår kultur för High Five. Vi söker engagerad medarbetare till vårt team i Trollhättan! Är du en burgareälskare som vill vara med och förändra synen på snabbmat? Hos Jureskogs tror vi att enkelt kan vara både gott och bra - för dig, för miljön och för djuren. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår resa på deltid. Vad du kan förvänta dig: - En rolig och dynamisk arbetsmiljö - Chansen att arbeta med högkvalitativ snabbmat - Möjlighet att utvecklas inom restaurangbranschen - En arbetsplats som värdesätter god stämning och teamwork Vi söker dig som: - Älskar mat och service - Har en positiv inställning och gillar att arbeta i team - Är flexibel och kan hantera stressiga situationer - Delar vår passion för att göra snabbmat till något bra Arbetsuppgifter: - Tillaga våra läckra burgare och andra menyalternativ - Ge excellent service till våra gäster - Hålla restaurangen ren och inbjudande - Bidra till vår "High Five"-kultur Arbetstider: - 20 timmar i veckan - Varierade tider med fokus på lunch och kvällspass under både vardagar och helger. Hos oss får du chansen att vara en del av ett företag som brinner för att förändra snabbmatsbranschen. Vi tror på godhet i gott och att allt börjar med människorna som jobbar här. Välkommen med din ansökan och bli en del av Jureskogs-familjen i Trollhättan!

20 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Mark- och anläggningsarbetare
PEAB Sverige AB
Anläggningsarbetare

Vi söker mark- och anläggningsarbetare till vår anläggningsverksamhet i Bohuslän & Trestad Om tjänsten Peab Anläggning växer och vi söker nu fler engagerade medarbetare till våra projekt i Bohuslän & Trestad. Vi är ett team på cirka 50 personer som arbetar med spännande och varierande uppdrag inom mark och anläggning. Hos oss får du möjlighet att bidra med din kompetens i en miljö där samarbete, ansvar, delaktighet och yrkesstolthet står i centrum. Vi värdesätter laganda och ser varje medarbetares insats som avgörande för att nå våra gemensamma mål. Vi verkar inom den lokala marknaden vilket innebär att du behöver vara flexibel och kunna pendla inom det geografiska området. Din profil Vi söker dig som har ett strukturerat arbetssätt, är säkerhetsmedveten och har ett öga för kvalitet. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra men är också självgående och initiativrik. Du gillar att hitta lösningar, uppskattar variation i arbetsdagen och har lätt för att kommunicera med både kollegor och arbetsledning. Kvalifikationer: •    Minst tre års erfarenhet av mark- och anläggningsarbete (krav) •    Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift (krav) •    B-körkort (krav) •    Yrkesbevis inom mark och anläggning (meriterande) •    Kompetens inom rörläggning (meriterande) Så här söker du Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Bifoga ditt CV eller en meritförteckning samt ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför du söker tjänsten. Vid frågor är du välkommen att kontakta HR-partner Jennifer Bergman via e-post: [email protected] Under v.28-32 kommer vi inte kunna besvara mail pga. semester.   Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

20 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Trä- och betongarbetare
PEAB Sverige AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Nu söker vi på Peab Anläggning Trä- och betongarbetare till vår verksamhet på flera orter i Skaraborg   Om jobbet Vi är en arbetschefsgrupp på lokal marknad i Skaraborg på ca 50 medarbetare, fördelat på ungefär hälften tjänstepersoner och hälften yrkesarbetare. Vi har många spännande projekt i gång och på gång och behöver nu bli fler! Hos oss blir du en del av ett gott gäng med engagerade och drivna kollegor. Vi arbetar som ett team ute i våra projekt där engagemang och delaktighet är viktigt, där allas kompetens bidrar till våra gemensamma mål och lyckade projekt. Vi arbetar på lokal marknad i Skaraborg och du behöver vara flexibel och kunna dagspendla inom geografin.   Om rollen Vi söker dig som är noggrann och ansvarstagande i ditt sätt att arbeta, du är kvalitetsmedveten och förstår hur viktigt det är att jobba på ett säkert sätt i en riskfylld bransch. Du är en positiv och social person som tycker om att arbeta i team men även kan ta eget ansvar och initiativ. Du är lösningsorienterad och gillar variation i ditt arbete och har förmågan att driva ditt eget och andras arbete framåt och du förstår vikten av att ha en nära dialog och god återkoppling till arbetsledningen.    Kvalifikationer Krav på minst 5 års erfarenhet av trä- och betongarbeten inom bygg- och anläggningsprojekt Krav på goda kunskaper i svenska, kunna göra dig förstådd och förstå andra Krav på B-körkort Meriterande om du har yrkesbevis som trä- eller betongarbetare Meriterande om du har erfarenhet av markarbeten inom bygg- och anläggningsprojekt Meriteriande om du har yrkesbevis som mark- och anläggningsarbetare   Rekryteringsprocessen Vi tillämpar löpande urval för tjänsten. Skicka in CV eller meritförteckning så vi ser vilken erfarenhet du har, samt ett personligt brev där du beskriver dig som person. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta HR-partner Jennifer Bergman per mail: [email protected]  Under veckorna 28–32 kan mail inte besvaras pga. semester   Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

20 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säljare och/eller Egenvårdsrådgivare till Kronans Apotek i Göteborg
Kronans Apotek AB
Apotekstekniker

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som säljare/egenvårdsrådgivare för Kronans Apotek i GöteborgVi söker en serviceinriktad, flexibel och engagerad säljare till vårt apotek i Göteborg. Du kommer att arbeta med att hjälpa våra kunder ute i butik och kassa. Apoteket är beläget mitt på Landalatorg som är ett centrum nära Chalmers och Göteborgsuniversitet, nära till allt och med perfekta kommunikationer i stora ljusa lokaler med en fin egenvårdsavdelning. Här möter du en varierande kundkrets med såväl stamkunder som kunder på språng. Vi har även ett gott samarbete med närliggande vårdenheter. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmacevter, 1 apotekstekniker samt en apotekschef som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelse i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån att erbjuda bästa möjliga kundservice och försäljning av egenvårdsprodukter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar följande: - Kassahantering. - Påfyllning, skyltning och frontning av varor. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik med teamet där ni tillsammans skapar kundupplevelser i världsklass. - Beställning av varor och lagerhantering. Apoteket är öppet 08:00-19:00 på vardagar, 10:00-15:00 på lördagar och 11:00-15:00 på söndagar. Vi erbjuder en timanställning och du kommer tillhöra apotekschef Nahid Bahramians team. Önskad start är enligt överenskommelse. Vi söker dig som gärna har erfarenhet av service och försäljning, detta är dock inget krav då inställning och personlighet är det viktigaste. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa och erbjuda våra kunder en professionell service. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta apotekschef Nahid Bahramian, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

20 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Tandhygienist

Om oss Vi är en privat tandvårdsklinik som har vår verksamheter på Hisingen och i östra Göteborg. I dagsläget är har vi totalt fem tandläkare, fyra tandsköterskor och en tandhygienist som behandlare på våra kliniker och behöver nu förstärkning på tandhygienist sidan. På vår klinik arbetar engagerade tandläkare med allmäntandvård, estetisk tandvård och akuttandvård. På kliniken erbjuder vi vuxentandvård och barn. Våra vanligaste behandlingar är undersökningar, laga hål. Rotfyllning, dra ut tand, implantat, åtgärda problem med visdomständer samt tandblekning. Vi använder ALMA journalsystem Om profil Vi söker en legitimerad tandhygienist. Se mer information i annonstexten om vilka egenskaper vi söker efter. Utbildning *Tandhygienistutbildning Arbetslivserfarenhet 2 år eller mer Om dig Vi söker dig med tandhygienistutbildning, är en glad och positiv person som gärna vill lära dig nya saker, tycker om att arbeta i team, har en god samarbetsförmåga, utpräglad känsla för service, flexibel, har ett gott bemötande, arbetar flexibelt och deltar aktivt i klinikens dagliga verksamhet. Du ska vara kvalitetsmedveten, ansvarstagande och ha kunden i fokus. Om profil Utbildning *Tandhygienistutbildning Arbetslivserfarenhet - Lön Fast månads- vecko eller timlön Förmåner Privatsjukförsäkring Friskvård Privat pension Anställningsform Provanställning -Tillvidare Arbetsplats Göteborg Kontakt Epost: [email protected] Skicka din ansökan via mail. Vi söker dig som har en examen som tandhygienist. Du behöver inte ha lång erfarenhet om du är rätt person. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

20 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
LJUNGSKILE: Vi söker personlig assistent som älskar sitt jobb!
Kristersson, Robin
Personliga assistenter

Team Shanty ~ Här är det gott att vara!💞 Vi söker dig som är en passionerad och engagerad personliga assistent! Du söker tjänsten för att stödja en ung tjej med särskilda behov och göra skillnad på riktigt! :) I Team Shanty är vi dedikerade att erbjuda en varm och stödjande atmosfär där varje individ är uppskattad och respekterad. KRAV: Empatisk och positiv inställning Trygg och balanserad personlighet Minst 5 års erfarenhet av yrket som Personlig Assistent Färdig med VAB Beredd att delta i vår specialiserade utbildning God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja Flexibilitet och pålitlighet Vi erbjuder nu TVÅ tjänster 80-100% för att jobba med vår tjej på 17 år som behöver erfarna, mogna personer i sitt team! Arbetsplats i hemmet i nära samarbete med föräldrar och team. Ytterligare några beskrivande ord om Dig som söker: Du är 35+ och har god erfarenhet av arbete där du hjälpt någon i dennes vardag. Du är van att behandla/arbeta fysiskt med andra. Du tycker om att göra skillnad för andra. Du är stark och i balans såväl fysiskt som psykiskt med ett inre lugn. Du är frisk och arbetsvillig. Du är villig att lära nytt. Du är van vid att arbeta både ensam och tillsammans. Du tycker om lugn och ro. Du har personlig och yrkesmässig mognad och har ordning på din tillvaro! Du är färdig med VAB. Du trivs med arbete i hemmiljö/ familj. Du är villig att utvecklas långsiktigt med oss!!💫 Om detta stämmer in på dig har vi det perfekta jobbet för dig!! 👑 👑 👑 Förmåner: Konkurrenskraftig lön, utifrån individuell erfarenhet, kompetens och omfattning på tjänst. Specialiserad utbildning inom personlig assistans Möjlighet till personlig och professionell utveckling En stöttande arbetsmiljö -Anställning enligt överenskommelse och 1 månads provanställning. -Lediga tjänster nu ca 30-40h/v. Arbetstid förlagd mellan ca 7-22 vardag och helg. Schemat är anpassat efter våra varierade behov och ändras ibland. -Vi arbetar holistiskt -Vi är noga med hälsa och träning och vägleder dig gärna Katt och hund finns Vi tar endast emot kvinnliga sökande Vi håller intervjuer löpande och tillsätter tjänsterna snarast 💞 Hur du ansöker: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du tydligt beskriver din passion för att hjälpa andra och varför du söker dig just till oss! Minst 2 referenser Fullständiga kontaktuppgifter Nytaget foto Social media ex Facebook eller Instagram. Maila till: [email protected] Ange "I love my work" i ämnesraden så öppnar vi ditt mail Beställ samtidigt utdrag ur Polisens belastningsregister OBS ENDAST seriösa och kompletta ansökningar beaktas för intervju! Respektera vår önskan. Sök inte för att få godkänd a-kassa och andra ersättningar. Vi ser fram emot att välkomna nya medlemmar till vårt dedikerade Team Shanty! 💫

20 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ansvarig Receptionist i Göteborg!
Hirely AB
Maskinbefäl

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vidare kommer du att ha ett övergripande ansvar för det dagliga administrativa arbetet samt den dagliga driften av receptionen och Infocenter. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Vikariat, juli-oktober Sysselsättningsgrad: 100% Start: 18 juli Arbetstider: måndag till fredag 09:00-17:30 eller 11:45-20:10 (varannan vecka). Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

19 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Projektledare på 80% till globalt bolag
Academic Work Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker en driven Projektledare - till en administrativ och koordinerande roll inom digitalisering och interna projekt, som vill ta sig an spännande utmaningar hos vår kund. Här erbjuds du en möjlighet att utvecklas i en dynamisk och innovativ miljö. OM TJÄNSTEN Vi söker en strukturerad, självgående och orädd projektledare för ett vikariat under hösten. Rollen passar dig som gillar att hålla ihop processer, samordna människor och bidra till förändringsprojekt i en internationell och digital miljö. Du kommer att täcka upp för en kollega som är föräldraledig och arbeta nära både den svenska och internationella organisationen. Du kommer framförallt stötta en medarbetare i hennes dagliga arbete och driver interna projekt med fokus på bland annat digitalisering av kundsupporten, förbereda inför systemskiften samt koordinering av pågående globala projekt. I din roll arbetar du nära olika stakeholders och rapporterar till ansvarig chef i Tyskland samt till ansvarig i Skandinavien. Tjänsten är ett vikariat och du kommer anställas som konsult hos oss på Academic Work under denna tid. Rollen har en omfattning på 80% med arbetstid Mån–fre, kl. 8–16.45. Möjlighet till distansarbete finns. Du erbjuds - Foten in på ett marknadsledande företag inom sin bransch - Chansen är lära och växa tillsammans med många kompetenta och erfarna kollegor ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Digitalisering av kundsupport * Implementering av ny chattbot i Danmark * Förbereda inför framtida systemskiften (t.ex. telefonsystem/callcenter) * Koordinering av pågående projekt (globalt), möten, deadlines och kommunikation internt VI SÖKER DIG SOM - Har arbetslivserfarenhet och drivit egna projekt tidigare - Förståelse för helheten i en organisation, t.ex. samspel mellan sälj, kundservice och IT - Har goda systemkunskaper - Har obehindrade kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, då dessa språken används i det dagliga arbetet - Är van att ta ansvar, hålla ihop trådar och förstå processer - Har positiv inställning till förändringsarbete och gillar att få saker att hända - Kan kommunicera tydligt och vågar följa upp, jaga svar och driva på Det är meriterande om du har - Efarenhet av Salesforce, CRM-system eller liknande - Jobbat med digitala verktyg och processer För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Förändringsbenägen - Målmedveten - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

19 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025