Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. I din roll utgår du från vårt kontor tillsammans med teamet som består av engagerade familjehemskonsulenter och din närmsta chef. Detta för att på bästa sätt kunna finnas till för dels teamet och våra familjehem, som alla arbetar för att alla barn ska ha ett hem att längta hem till. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap eller som samordnare är detta ett plus. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Utbildning inom kälvestensutredning är meriterande. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Nu söker vi extrapersonal till vårt härligt morgonpigga frukostteam! Vi letar efter dig som är positiv, har glimten i ögat och älskar att ge god service. Radisson Blu Riverside Hotel, Lindholmen är en arbetsplats där vi gillar att ha ordning och reda med en stor dos glädje. Vi älskar att ge service i världsklass så att vi kan ge våra gäster härliga upplevelser. Vi söker nu dig som är ansvarstagande och självgående, vill jobba tidiga morgonpass där vi välkomnar våra gäster med ett stort leende och glatt humör. Vi söker dig som vill jobba lite extra på helger samt under sommarperioden. Lön enligt kollektivavtal. Arbetet kräver att du talar flytande svenska och engelska. Hotellet ingår i Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur och dina utvecklingsmöjligheter här.
Nu söker vi en Frukost Supervisor till vårt härligt morgonpigga frukostteam! Vi letar efter dig som är positiv, har glimten i ögat och älskar att ge god service. Radisson Blu Riverside Hotel, Lindholmen är en arbetsplats där vi gillar att ha ordning och reda med en stor dos glädje. Vi älskar att ge service i världsklass så att vi kan ge våra gäster härliga upplevelser. Vi söker nu dig som har flera års erfarenhet av frukostarbete eller restaurangverksamhet, du ska vara ansvarstagande och leda teamet på bästa sätt, vill jobba tidiga morgonpass där vi välkomnar våra gäster med ett stort leende och glatt humör. Sök redan idag, intervjuer sker löpande. Tjänsten är 80% vikariat. Vi söker dig som leder frukostteamet och ser till att vi erbjuder bästa kvalitet och service till våra gäster. Arbetstiden är vardagar som helger. Lön enligt kollektivavtal. Arbetet kräver att du talar flytande svenska och engelska. Du skall ha fyllt 18år. Hotellet ingår i Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur och dina utvecklingsmöjligheter här.
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri grundades med en vision om att revolutionera psykiatrin och behandling av psykiska ohälsa. Vi strävar efter att erbjuda en modern och patientcentrerad vårdupplevelse. För närvarande fokuserar vi främst på utredningar av ADHD och Autism, samt medicinsk behandling efter diagnos. Vår ambition är dock att bredda vårt utbud och hjälpa så många patienter som möjligt genom innovativa och evidensbaserade metoder inom psykiatri och mental hälsa. Dagens psykiatri präglas av traditionella metoder och ett ofta långsamt arbetssätt, där tekniska framsteg och patientens behov sällan står i fokus. Många patienter har svårt att navigera i ett komplext offentligt system eller vänder sig till stora vårdgivare där de riskerar att bli en anonym siffra i mängden. Vi har valt att göra saker annorlunda genom att sätta patienten i centrum och erbjuda psykiatrisk vård med en femstjärnig service. Vår strategi bygger på patientupplevelse, kvalitet och effektivitet, där vi använder modern teknik och innovativa arbetsmetoder för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Vårt engagerade team är kärnan i vår verksamhet och består främst av psykologer, läkare och sjuksköterskor. Nova Psykiatri grundades i januari 2024 och har idag cirka 20 medarbetare – och vi växer snabbt. Nu söker vi fler drivna personer som vill vara med och forma framtidens psykiatri tillsammans med oss. Vi lägger mycket fokus på att anställa Sveriges duktigaste medarbetare, samt att alla här ska trivas bättre hos oss än någon annanstans. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt kontor i Göteborg som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att börja arbeta någon gång i perioden juni-augusti. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Göteborg Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter och ladda upp ditt cv. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–3 st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter. Vi kallar till intervjuer löpande, ansök senast 31 mars.
Är du en erfaren inköpare som älskar att hitta förbättringar och besparingar? Som Inköpschef hos FTG erbjuds du en roll med både strategiskt och operativt ansvar för inköp. Det här är rollen för dig som gillar att kunna påverka och att jobba både globalt och lokalt. Varför inte söka rollen redan idag!? Hos FTG får du arbeta med ett välkänt varumärke inom skogsindustrin, med produkter som är synonymt med kvalitet och innovation. FTG driver branschen framåt genom tekniska framsteg och starka kundrelationer. Om rollen I rollen som Inköpschef kommer du att ha ett övergripande ansvar för både det operativa och strategiska inköpsarbetet på företaget. Du kommer att leda en inköps-medarbetare, ansvara för förhandlingar och avtal samt driva förbättringsprojekt med fokus på kostnadsbesparingar och effektiva leverantörssamarbeten. Du utgår antingen från kontoret i Trollhättan eller Bäckefors, rapporterar till VD och ingår i ledningsgruppen. Övriga arbetsuppgifter: Förhandla och ingå nya avtal samt säkerställa kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med systerbolaget FTG Baltic, vidareutveckla och optimera det strategiska inköpsarbetet genom att se över befintliga leverantörer och avtal. Säkerställa ett kontinuerligt och långsiktigt hållbart leverantörsarbete. Ansvara för budget- och prognosarbete relaterat till inköp och leverantörsrelationer. Leda och förhandla transportavtal för att säkerställa kostnadseffektiva och effektiva logistiklösningar. Om dig För att lyckas i rollen som Inköpschef är du en person som trivs med att ta initiativ och har en stark drivkraft för att skapa värde och förbättringar. Du är orädd och har lätt att kommunicera på både svenska och engelska. Vi ser att du är en person som trivs med att vara delaktig i alla delar av inköpsprocessen, från att hantera det dagliga operativa arbetet till att driva långsiktiga strategiska initiativ. Du har en passion för att utmana och utveckla leverantörsrelationer och är en nyfiken och engagerad ledare som alltid strävar efter att hitta förbättringspotential. Vi söker dig som har: En relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet från arbetslivet. Erfarenhet av både strategiskt och operativt inköpsarbetet. God kunskap i sourcing-processer och inköpsmetodik/förhandlingar, gärna från en internationell miljö. Erfarenhet av budget- och prognosarbete. Meriterande: Förståelse för logistik och materialplanering. Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Forest Technology Group med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om FTG FTG (Forest Technology Group) har genom kontinuerlig innovation levererat hållbara och driftsäkra produkter som varit banbrytande inom utvecklingen av skogsvagnar och skogskranar i Sverige sedan 1950-talet. Våra tre välrenommerade varumärken – Mowi, Moheda och Källefall – förenar en gedigen tradition av hög kvalitet, teknisk innovation och pålitliga lösningar för skogsindustrin. Sedan början av 2010-talet har vi framgångsrikt vuxit också på den europeiska marknaden och är idag en etablerad partner för skogsbrukare över hela kontinenten. FTG grundades 2005 och består av två systerbolag: FTG Cranes i Sverige och FTG Baltic i Litauen. Vi är en del av Bruks Siwertell Group, en global ledare inom system för hantering av torra bulkmaterial. Gruppen levererar innovativa lösningar till industrier som hamnar, sågverk, pappersbruk, biobränslefabriker och bioenergikraftverk. Sedan 2018 ägs Bruks Siwertell Group av JCE Group och Kalmar (tidigareCargotec), två starka aktörer med djupa rötter inom industrin och en tydlig vision för hållbar tillväxt. Vill du bli en del av vårt team? Välkommen till en arbetsplats där innovation, kvalitet och engagemang står i fokus!
Senior Forskning- och Mjukvaruutvecklare – Forma framtidens trafiksäkerhet! Är du en passionerad mjukvaruutvecklare med intresse för forskning och innovation? Vill du vara en del av en världsledande testmiljö där framtidens automatiserade och uppkopplade transportsystem formas? Då kan detta vara rollen för dig! På denna arbetsplats blir du en del av ett välrenommerat forsknings- och utvecklingsbolag. Det första i sitt slag med fullskalig testning och utveckling av framtidens trafiksäkerhet. Det som gör företaget unikt är deras realistiska trafikmiljöer, där det testas och utvecklas avancerade säkerhetssystem för alla typer av trafik- och trafiksituationer. Här erbjuds en internationell plattform för fordonstillverkare, leverantörer, lagstiftare, universitet och högskolor – en arena där innovation blir verklighet! Om rollen Vi söker en erfaren forskning- och mjukvaruutvecklare till utvecklingsteamet. Du kommer att spela en nyckelroll i utvecklingen av testutrustning, testmetodik och testmiljöer, vilket säkerställer att vi fortsätter att ligga i framkant av verifiering och testning av framtidens automatiserade och uppkopplade fordon. Placeringen är på kontor på Lindholmen i Göteborg, med viss tid på bolagets testbana utanför Borås. Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta med forskning och utveckling av testutrustning och testmiljöer för att möjliggöra avancerade tester av automatiserade fordon. Du kommer att programmera i C++ och Python samt hantera olika Linux-distributioner i utvecklingsprocessen. Genom att delta i spännande forskningsprojekt bidrar du aktivt till utvecklingen av framtidens säkra och hållbara trafiksystem. Kravprofil MSc inom elektro, mekatronik eller motsvarande. Minst 5 års erfarenhet som mjukvaruutvecklare. Stark analytisk förmåga och intresse för forskning. Gedigna kunskaper i C++ och Python. Erfarenhet av att arbeta med olika Linux-distributioner. B-körkort. Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift. God samarbetsförmåga och ansvarstagande. Meriterande Erfarenhet av Matlab. Kunskaper inom sensorutveckling, gärna med fokus på radarsensorer. Uppdragsperiod Start omgående enligt överenskommelse. Uppdraget löper i 1 år med möjlighet till förlängning (3 x 1 år). Vill du vara med och skapa framtidens trafiksäkerhet? Sök idag och bli en del av företaget – där innovation och teknik möts för en säkrare värld! Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
Har du erfarenhet av sjöspedition och ett intresse för ekonomi? Trivs du med att arbeta strukturerat och se tydliga resultat av ditt arbete? Vi söker dig som är analytisk, noggrann och har lätt för att identifiera mönster och samband. Här får du en central roll inom sjöspedition, där du hanterar ekonomiska uppgifter kopplade till företagets godsflöden och bidrar till en effektiv transportkedja. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster. De söker dig som vill bidra till effektivisering av deras sjölogistiska flöden och nöjda kunder. Tjänsten är placerad på deras kontor i Göteborg Arbetsuppgifter I denna roll kommer du främst arbeta med olika administrativa ekonomiska uppgifter kopplat till företagets godsflöden inom sjölogistik. Du ansvarar för löpande registrering och manuell hantering av inkommande och utgående faktureringar. Du registrerar fakturor löpande och säkerställer att informationen stämmer. I ditt arbete kommer du ha en tät kontakt med övriga avdelningar inom sjölogistik. Samtidigt har du daglig kontakt med leverantörer och analyserar resultaten på varje skeppning. • Löpande fakturering och kostnadskontroll • Nära kontakt med andra avdelningar inom sjölogistik • Analysering av resultat på varje skeppning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst ett års erfarenhet av sjöspedition • Erfarenhet av att analysera resultat och dra slutsatser baserat på data • Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal samt skrift • God dator- och systemvana inklusive Excel • Meriterande med utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom sjölogistik Vi söker dig som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och som drivs av att få saker gjorda. För dig är noggrannhet en självklarhet – du dubbelkollar alltid ditt arbete och ser till att allt blir rätt från början. Med din analytiska förmåga identifierar du snabbt vad som behöver göras, även i mer komplexa situationer, och du upptäcker fel innan de hinner bli problem. Att arbeta med siffror och ekonomiska termer känns naturligt för dig, liksom att se logiska mönster och samband. Du har även en god kommunikativ förmåga, vilket är viktigt då du kommer att ha löpande kontakt med både interna avdelningar och externa leverantörer. Slutligen trivs du med att arbeta självständigt, samtidigt som du är en engagerad lagspelare som bidrar till ett effektivt samarbete. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-11. #Nextgen
Är du vår nästa stjärninstruktör som trivs lika bra på hög höjd som på marken? Vi tar även emot engelsktalande ansökningar. Om Upzone Upzone är idag ett vältjänt äventyrsbolag med flera äventyrsparker runt om i landet. Vi erbjuder aktiviteter och event för privatpersoner, grupper och företag i alla dess former. Både på höjden och på marken. Din roll - Äventyrs/eventguide med räddningsansvar behöver vara myndig för att kunna genomföra specifika arbetsuppgifter inom säkerhet. Att jobba som äventyrsguide med räddningsansvar, är ofta spännande och fartfyllda dagar som aldrig är den andra likt. Du arbetar utomhus i våra höghöjdsbanor och att klättra på hög höjd blir din vardag. Arbetet består till stor del av att coacha och instruera våra gäster i hur man använder vår utrustning och tar sig igenom våra banor. Ett stort ansvar du som äventyrsguide har är att vid behov hjälpa de deltagare som behöver, att ta sig ner från banan till marken igen. Utöver att jobba i vår höghöjdsbana kommer du också att bli utbildad i att hålla i våra andra upplevelser, såsom Escape games och andra lagaktiviteter detta ingår i din roll när du får jobb hos Upzone. Så därför är det extra viktigt att du tycker det är kul att hålla i spel och event för våra gäster. Det går att söka denna tjänst även om du ännu inte är 18 år, men du blir det under våren/ tidig sommar. För er under 18år kommer vi gå ut med en annons närmare sommaren där du kan söka till vår andra roll instructure utan räddningsansvar. Vi erbjuder En trivsam arbetsmiljö ute i naturen med glada och engagerade kollegor Ett omväxlande arbete med varierande arbetsuppgifter Ett utvecklande jobb i en spännande bransch Utbildning IAPA (International Adventure Park Association) Din profil Bekväm med att jobba på hög höjd och vill ha naturen som en arbetsplats, oavsett väder Ansvarstagande, har en god samarbetsförmåga och ser lösningar istället för problem Bekväm med att prata framför en grupp Serviceinriktad och vill ge det där lilla extra till våra gäster Fysisk aktiv Låter det här som en roll för dig? Vill du få möjligheten att både kunna påverka och bidra till Upzones framgång? Ansök idag! Arbetstid Vi erbjuder jobb från och med 1 april - till oktober. Vi har alltid öppet helger och röda dagar. Under lågsäsong April-Juni/September-Oktober Behöver vi dig även på vissa vardagar, när vi fått in bokningar från skolor/föreningar och företag. Därför är det bra att förbereda sig på att vara flexibel i sina arbetstider. Högsäsong Midsommar-Slutet på Augusti Efter midsommar är parken öppet varje dag och här kommer vi behöva dig tillgänglig minst 50-75%, men även här är det bra att kunna vara flexibel med sina arbetstider då vi öppnar upp parken efter behov från våra gäster. Vi kommer presentera ett färdigt grundschema, så du redan vet hur mycket du kommer få jobba som minst. Sen kan det självklart tillkomma fler arbetspass beroende på bokningsläge under säsongen. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du kan vara med på följande datum: Utbildning till Äventyrsguide: 29 och 30 Mars 2025 Anställningsdetaljer När: April 2025 - Oktober 2025 Omfattning: Säsongsanställning
Är du en driven nätverkstekniker som vill vara med och utveckla framtidens nätverkslösningar? Vi söker dig som vill vara en central del av vårt team och arbeta med drift och implementering av vårt nätverk i över 2 500 byggnader. Hos oss får du möjlighet att påverka och utveckla framtidens tekniska lösningar för smarta fastigheter. Låter detta som en spännande utmaning? Då vill vi höra från dig! Om tjänsten Ansvara för den dagliga driften av vårt fastighetsnätverk och säkerställa att det fungerar optimalt Delta aktivt i design och implementation av nya nätverkslösningar Arbeta med Ubiquiti/Unifi-produkter och hantera konfiguration av brandväggar, VPN och IPsec-tunnlar Stötta förvaltningen med installation och felsökning av tekniska lösningar i våra fastigheter Bidra till att utveckla och förbättra våra nätverkslösningar för att möta framtida behov Din profil Erfarenhet av nätverksdrift, routing, switching och säkerhet En god förståelse för nätverksprotokoll som TCP/IP och teknologier som WireGuard Praktisk erfarenhet av Ubiquiti/Unifi-produkter (meriterande) Stark problemlösningsförmåga och erfarenhet av felsökning Förmåga att kommunicera tekniska lösningar till både tekniska och icke-tekniska personer Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av passagesystem, styr- och reglerteknik, kamerabevakning eller IoT-enheter Vi erbjuder dig: Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida Victoriahem - Jobba hos oss. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg, Lövgärdet Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansök idag! Tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi tillämpar löpande urval. Vid frågor om tjänsten kontakta vår IT chef Abraham Dingizian på [email protected].
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Du måste ha fyllt 18 år. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer