Kock till Go Skolmat (morgonpigg)
Go Skolmat i Göteborg AB
Kockar och kallskänkor

Go Skolmat i Göteborg söker en morgonpigg Kock med start kl:5.00. Är du trött på att jobba sena kvällar och sena helger. Då skall du titta på Go Skolmat. Vi är ett företag som har expanderat sedan 2008 och nu är en av de ledande restaurangerna i skolmatsbranschen i Göteborg. Vi har inriktat oss helt på att göra skolmat som eleverna vill äta och som är näringsrik. Vi arbetar med att ständigt utveckla och förbättra vår mat samt finna sätt att minska konstgjorda tillsatser i maten och göra mat från grunden. Som Kock hos oss så får du hela tiden kompetensutveckling och ständigt nya utmaningar. Vårt mål är att all vår personal skall kunna allt i köket. Du får också vara med ute på skolorna och bilda dig en uppfattning vad eleverna tycker om maten. Vår mission är att skapa smakupplevelser! . Nu söker vi en driven kock. Ditt stora intresse och din kunskap för mat tar vi för givet. . Du är initiativrik och tycker om att följa med i branschens trender. . Vi är ett team som brinner för mat av hög kvalitet, lagad från grunden. . Arbetstid är i huvudsak förlagt till dagtid (måndag-fredag). Vi börjar tidigt så att vara . morgonpigg är en stor fördel. Vi vill att du har följande inställning. . Vi söker dig som har en glädje och lust för matlagning av hög kvalitet och som skulle trivas med att arbeta i vårt team. . Vi vill att du har några års yrkesvana från lunchmatlagning och att du har utbildning från restaurangskola eller likvärdigt. . Vi vill att du är en person som är flexibel, noggrann och punktlig. Vi finns i centrala Göteborg.

28 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
IQOS Field Representative - Borås/Alingsås med omnejd
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS Field Representative vara rätt för dig! Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och bolagets omställning mot en rökfri framtid. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Läs mer om produktkategorin IQOS www.iqos.com Dina arbetsuppgifter Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har fält representanter över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Swedish Match. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat. Vi erbjuder dig Produktutbildning och produktkännedom Säljträning Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare Personliga egenskaper Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig. Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen. Kvalifikationer och erfarenhet Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av försäljning (i butik är meriterande) Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika orter mellan Borås och Alingsås med omnejd. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta självständigt. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd i NRG Sweden men utföra arbetet åt kunden, Swedish Match i din ort/distrikt. Förväntad start är början av mars. Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Seger på: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

28 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Senior miljökonsult
Raksystems AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Har du minst fem års erfarenhet som miljökonsult och är licensierad BREEAM Assessor? Då kan du vara personen vi söker! Du får även möjlighet att utveckla synergier i samarbete med våra affärsområden fukt och energi som tillsammans med miljö utgör en större helhet för våra kunder och projekt. Vad förväntas du göra som miljökonsult?Som miljökonsult arbetar du i en rådgivande roll och är sakkunnig i miljöfrågor. Du kan arbeta som miljösamordnare genom att ställa och följa upp krav i byggprojekt samt miljöcertifieringar av byggnader. Vidare arbetar vi exempelvis med materialval, avfallshantering, miljöronder och klimatberäkningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: miljösamordning miljöcertifieringar livscykelanalyser För att lyckas i rollen som miljökonsult tror vi att du är: initiativtagande tekniskt kunnig kommunikativ Du är sannolikt utbildad högskole- eller civilingenjör inom relevant område samt certifierad BREEAM Assessor och har mer än fem års erfarenhet som miljökonsult eller med det liknande roller. Därutöver är det meriterande om du har ytterligare certifieringar inom BREEAM, LEED, Svanen, Miljöbyggnad eller WELL, samt tidigare erfarenhet av miljö- och materialinventeringar, inomhusmiljöutredningar eller radonutredningar. Vilka är Sustera?Sustera är ett branschledande företag med fokus på fastigheters hela livscykel. Med rötter i Norden som sträcker sig tillbaka så tidigt som till 1989 och med över 700 dedikerade experter ser vi till att byggnader ökar i värde och blir mer hållbara. Vår vision är att accelerera utvecklingen mot mer hållbar förvaltning och byggnation av fastigheter. Vi erbjuder tjänster för en byggnads hela livscykel. Våra experter besiktigar, undersöker och utför utredningar. Vi ger råd som förebygger problem och minskar kostnader för både nya och befintliga byggnader samt ser till att alltmer strikta krav på hållbarhet och energieffektivitet uppfylls. Vill du läsa mer om oss och våra verksamhetsområden? Besök gärna länken nedan: www.sustera.se Vad erbjuder vi dig? Ett arbete med stora utvecklingsmöjligheter i ett spännande tillväxtföretag. Vi befinner oss i en fortsatt expansiv fas och för rätt person finns det goda möjligheter att forma sin egen roll samt vara med och utveckla våra tjänster inom området. Du erbjuds en viktig roll på en arbetsplats som präglas av arbete med såväl hållbara medarbetare som hållbara fastigheter. Du kommer ingå i ett positivt, kompetent och starkt team som är nyfikna på dina synpunkter och vad du kan tillföra. Vi tycker oss ha en god sammanhållning där vi stöttar varandra för att gemensamt bli bättre. Du kommer få möjligheten att arbeta med många spännande kunder och projekt. Praktiska detaljerPlacering: Gårdatorget 1, Göteborg Start: Enligt överenskommelse Lön och förmåner: Individuell lönesättning, friskvårdsbidrag och försäkringar Sista ansökningsdag: 31/3-2025 Intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, så skicka gärna in din ansökan direkt!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Sommarvikariat Receptionen
Blå Stjärnans Djursjukhus AB
Kontorsreceptionister

Sök sommarens roligaste jobb – bli vår stjärna i receptionen! Älskar du kundservice, är stresstålig och har en passion för djur och människor? Då har vi sommarjobbet för dig! Vad du får göra Som receptionist på Blå Stjärnans Djursjukhus är du den första personen våra djurägare och deras fyrbenta vänner möter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och registrera både bokade och akuta besök. Hantera försäkringsärenden och övriga administrativa uppgifter. Sköta kassahantering och ge förstklassig service. Hjälpa kunder i vår butik med foderförsäljning och butiksarbete. NYA FRÄSCHA LOKALER! Vi har precis flyttat till våra moderna och välutrustade lokaler i Lackarebäck Mölndal, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö både för personal och patienter. Vem vi söker Vi letar efter dig som: Har tidigare erfarenhet av reception eller kundservice. Är en positiv, stresstålig och serviceinriktad person. Har god samarbetsförmåga och är kommunikativ. Är ansvarstagande, flexibel och snabb på att lära dig nya system. Erfarenhet inom djursjukvård är meriterande men inget krav! Arbetstider & varaktighet Vi bemannar receptionen alla dagar mellan 07.00-23.00, och arbetstiderna är varierande med dag-, kväll- och helgpass. Sommarvikariatet sträcker sig från mitten av juni till slutet av augusti. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande, så vänta inte för länge. Kontaktperson: Malin Mattsson, Arbetsledare Kundcentrum [email protected] Sista ansökningsdag: Urval sker löpande – sök direkt! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och våra nya lokaler i Lackarbäck!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Mechanical Engineers to a well known company in Gothenburg
Fordonsakademin Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Now we are looking for experienced Mechanical Engineers to a well known company in Gothenburg. Dont miss this opportunity! Are you an experienced mechanical engineer with a passion for driveline technology? Do you thrive in a dynamic, global environment where innovation and teamwork drive success? We are looking for a Senior Mechanical Engineer to join our team and play a key role in developing cutting-edge mechanical components for heavy-duty vehicles. About the role In this position, you will take ownership of mechanical component design and development, ensuring top-quality performance and seamless industrialization. You will work closely with suppliers, lead technical development projects, and collaborate with stakeholders across different functions, including Operations, Purchasing, Software Development, and Product Management. Your expertise will be crucial in shaping the future of driveline solutions. You will be responsible for designing and developing mechanical components, including essential documentation such as DFMEA, drawings, and tolerance stack-ups. CAD work will primarily be done in CREO. A key part of your role will be leading the industrialization process, working closely with suppliers to ensure successful implementation. Managing technical development projects will also be a central task, where you will define scope, timelines, and budgets while ensuring high-quality deliverables. As part of this role, you will engage with internal stakeholders to enable smooth cooperation across various departments. Additionally, you will maintain documentation and technology roadmaps, ensuring accurate and up-to-date product structures. Becoming a key expert in medium and heavy-duty driveline structures, your insights will be valuable to teams across the organization. You will also actively contribute to process improvements and be an engaged member of the engineering community. Qualifications A degree in Mechanical Engineering, Mechatronics, or a related field is required, along with a minimum of five years of experience in research and development, preferably within automotive and transmission development. Fluency in English, both written and spoken, is essential. Experience with systems such as KOLA, PDMlink, and PROTUM is an advantage. Your profile To succeed in this role, you need to be a highly driven and proactive individual who is not afraid to implement change. Strong communication and influencing skills are crucial, as you will interact with a variety of stakeholders. You should enjoy working in teams while also being comfortable taking the initiative independently. A strong customer focus, along with a commitment to quality and production efficiency, will be key to excelling in this position. Application For questions about the position, please contact Johanna via email: [email protected]. We review applications continuously, and the position may be filled before the application deadline. Therefore, submit your application in english today.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
VVS-konsult
Raksystems AB
VVS-montörer m.fl.

Vi söker dig med flera års erfarenhet från byggbranschen som vill vara med och utveckla våra tjänster inom rörläckage, rörfilmning och läckageutredningar. Du får gärna ha tidigare erfarenhet från VVS- och rörfilmningsbranschen! Vad förväntas du göra som VVS-konsult?Som VVS-konsult hos Sustera arbetar du med utredning av läckage på rör- och VVS-konstruktioner, fuktskador, filmning samt inspektion av rör och ledningar. Du ingår i gruppen som arbetar med rör men kan även arbeta med de andra grupperna inom, inläckage, besiktning eller inomhusmiljö. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: läckageutredningar inspektioner av rör och ledningar fuktskadeutredningar För att lyckas i rollen som VVS-konsult ser vi att du är: problemlösande initiativtagande utåtriktad social Du har troligtvis en relevant utbildningsbakgrund kombinerat med flera års erfarenhet inom området. Du är ansvarstagande, gillar att utvecklas samt driver gärna dina egna processer. Vidare tror vi att du är tekniskt kunnig, van vid att arbeta i en kundintensiv miljö samt är van vid att ta dig an nya utmaningar samt hantera flera pågående projekt. Arbetet innefattar resor främst inom Göteborgsregionen men även resor utanför området förekommer, således är B-körkort ett krav. Du har goda svenskkunskaper i tal och skrift samt god datorvana. Det är meriterande med tidigare erfarenhet från VVS- och rörfilmningsbranschen. Vilka är Sustera?Sustera är ett branschledande företag med fokus på fastigheters hela livscykel. Med rötter i Norden som sträcker sig tillbaka så tidigt som till 1989 och med över 700 dedikerade experter ser vi till att byggnader ökar i värde och blir mer hållbara. Vår vision är att accelerera utvecklingen mot mer hållbar förvaltning och byggnation av fastigheter. Inom divisionen Energi och Hållbarhet arbetar våra konsulter inom energi, miljö, fukt och VVS. Tjänsteerbjudandet innefattar bland annat energi- och miljösamordning i byggprojekt, fuktsäkerhet, utredningar av fukt- och inomhusmiljöproblem samt rörinspektioner. Vi ger våra kunder råd som förebygger problem och minskar kostnader för både nya och befintliga byggnader samt ser till att alltmer strikta krav på hållbarhet och energieffektivitet uppfylls. Vill du läsa mer om oss och våra verksamhetsområden? Besök gärna länken nedan: www.sustera.se Vad erbjuder vi dig?Ett arbete med stora utvecklingsmöjligheter i ett spännande tillväxtföretag. Vi befinner oss i en fortsatt expansiv fas och för rätt person finns det goda möjligheter att forma sin egen roll samt vara med och utveckla våra tjänster inom området. Du erbjuds en viktig roll på en arbetsplats som präglas av arbete med såväl hållbara medarbetare som hållbara fastigheter. Du kommer ingå i ett positivt, kompetent och starkt team som är nyfikna på dina synpunkter och vad du kan tillföra. Vi tycker oss ha en god sammanhållning där vi stöttar varandra för att gemensamt bli bättre. Du kommer få möjligheten att arbeta med många spännande kunder och projekt. Praktiska detaljerPlacering: Gårdatorget 1, Göteborg Start: Enligt överenskommelse Lön och förmåner: Individuell lönesättning, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar Sista ansökningsdag: 31/3-2025 Intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, så skicka gärna in din ansökan direkt!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Personlig assistent sökes i Tidaholm
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en 30-årig kille som bor i Tidaholm och som söker dig som vill jobba med mig. Dina egenskaper som assistent ser jag som - empatisk, driven, flexibel och att du vill hjälpa mig i min vardag. Du behöver vara rökfri. Körkort behöver du då bilen används vid aktiviteter. Mina intressen är att spela bowling, dansa rullstolsdans, ibland spela lite elhockey, skriva på datorn, “att ta en fika” och att göra utflykter. Jag studerar 1 dag i veckan och jobbar två dagar i veckan. Jag behöver hjälp det mesta som rör hushållet men även personlig omvårdnad. Låter detta intressant så skriv gärna och berätta vem du är i ett personligt brev och kom ihåg att även skicka med ett CV. Tjänsten är på ca. 50 % och fördelas på dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och under helger. Det förekommer viss dubbelassistans emellanåt och tjänsten innefattar vaken natt. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Meriterande är om du har tillgång till egen bil. Krav är att du har erfarenhet som personlig assistent, att du är rökfri, innehar B-körkort för manuell växellåda och att du har flytande kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

28 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Frontend Developer
Centiro Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Innovate, Build, Impact - Build World-Class Digital Experiences Are you ready to revolutionize the future of digital experiences in an innovative, global environment? Centiro is looking for a passionate and experienced Frontend Developer to drive the creation of world-class products that make a real impact. If you’re eager to push the boundaries of web development, collaborate with talented teams, and lead the way in shaping innovative digital solutions, Centiro is where you’ll thrive. Your role As a Frontend Developer at Centiro, you will play a key role in shaping and building high-performance web applications that deliver exceptional user experiences. You’ll collaborate closely with UX designers, backend developers, and product teams to create seamless, scalable solutions that balance functionality, performance, and design. You will take the lead in driving frontend architecture decisions, advocate for modern web development best practices, and help shape a culture of innovation and continuous learning. Additionally, you’ll guide and facilitate workshops and discussions to explore new technologies and improve development workflows. Your influence will help elevate the team, ensuring we push the boundaries of digital experiences while fostering a collaborative and forward-thinking environment. Your responsibilities Build and optimize responsive, scalable, and accessible web applications. Collaborate with UX designers and backend developers to create intuitive user interfaces. Drive frontend architecture and ensure code quality through best practices and testing. Lead workshops to explore new technologies and improve workflows. Stay ahead of frontend trends and advocate for performance and usability improvements. Who you are Experienced: 5+ years in frontend development, ideally with complex systems. Tech-savvy: Expertise in JavaScript frameworks (React, Vue, Angular) and modern web tech. Analytical: Strategic thinker who delivers long-term value through effective solutions. Collaborative: Thrive in agile teams where feedback and teamwork drive success. User-focused: Passionate about performance, usability, and delivering outstanding digital experiences. Why Centiro? Embark on an exciting journey in a successful and growing tech company serving the best brands in the world. Be part of a value-driven organization that thrives on collaboration, innovation, and personal growth. Collaborate with a passionate, forward-thinking team where experimentation and development are encouraged. Contribute directly to our shared success, shaping the future of digital experiences. Enjoy the flexibility and agility of a fast-moving, dynamic organization that offers opportunities for growth and evolution. So. Are you ready to build the future of digital experiences? Apply now Centiro is an award-winning Swedish tech company with more than 650employees, founded in 1998. Our solutions enable and empower commerce for marquee brands and finer supply chains in 175+ countries. With our human-centric strategy, the company has rankedat the top 10 as a Great Place to Work for 15 years. Offices in Sweden, India, US, Canada, Spain andthe UK.Read more atcentiro.com.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Trainee till Falköping!
REMONDIS Sweden AB
Övriga ekonomer

Välkommen till REMONDIS Traineeprogram 2025 Är du redo att forma din framtid och göra skillnad? REMONDIS, en av världens ledande företag inom återvinning och avfallshantering, söker nu engagerade och ambitiösa talanger till vårt traineeprogram. Om Traineeprogrammet Vårt 1,5-åriga traineeprogram erbjuder en unik möjlighet att utvecklas och forma din roll inom företaget. Under programmets gång kommer du att få arbeta på uppdrag av framtiden och bidra till vår vision om en hållbar värld. Du kommer att ha en dedikerad mentor i en ledande position som stöttar dig och ger ett bolagsövergripande perspektiv under hela programmet. Trainee i Falköping Vi söker nu en trainee till vår anläggning i Falköping. Här får du möjlighet att i tätt samarbete med regionchef utveckla och förbättra verksamheten. Som trainee får du en unik möjlighet att växa in i din roll samtidigt som du får djup insyn i branschen. Genom ett tvärfunktionellt arbetssätt bidrar du till bolagets tillväxt och framgång. Huvudsakliga ansvarsområden: Analysera och utveckla verksamheten. Utveckla försäljning och marknadsföring. Samarbeta med olika avdelningar för att förstå behov och driva förbättringar inom verksamheten. Dokumentera och presentera insikter och projektresultat på ett tydligt och strukturerat sätt. Delta i utvecklingen av affärsmodeller och strategier för att optimera tillväxt. Understödja utveckling av affärssystem och införande av nya lösningar. Kompetenskrav: Examen inom ekonomi, industriell ekonomi eller likvärdigt område. God förståelse för affärsprocesser och affärsutveckling. God förståelse för marknadsföring. Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Personliga egenskaper: Resultatinriktad Lyhörd Engagerad Orädd God samarbetsförmåga Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Placering: Falköping Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placeringsort är Falköping. Start: September 2025. I den här rekryteringen kommer arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025