Volvo Car Retail söker en Plåtslagare/Skadetekniker!
Ad Acto Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en person som har stor passion för bilar, är lösnings orienterad mångsysslare med gedigen erfarenhet ? Då är det dig vi söker! Som Skadetekniker kommer du att arbeta med både stora och små reparationsarbeten tillsammans med andra i ditt arbetslag. Detta genom att demontera, rikta, slipa, spackla samt montera bilar. Du kommer även att återställa bilar till sitt originalskick i alla tänkbara utsträckningar, såsom riktning, dragriktning, spackling, svetsning, byte av vindrutor och byte/lagning av elsystem, allt enligt Volvos reparationsanvisningar. Du arbetar enligt Volvos skadeprocess och reparationsanvisningar, vilket innebär att du både kommer befinna dig i och bidra till en god och trygg arbetsmiljö. Tillsammans i teamet strävar ni alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Din erfarenhet: För att kunna leverera, så ser Volvo att du har en gedigen erfarenhet och utbildning. Stor fördel är om du har gått någon typ utav fordons/karossinriktad utbildning. Man ser gärna att du är en plåtslagare i grunden. Ett plus är om du kan svetts. B- körkort är ett krav. Tidigare erfarenhet av Cabas är meriterande lika så är det meriterande om du tidigare arbetat i några av våra märkesstyrda system inom Volvo. Vem är du? För att trivas i denna roll och med resten av teamet, tror vi att du är engagerad och självgående med en stor passion för bilar och ett stort intresse för teknik. Du sätter alltid kundens behov i fokus och har lätt för att hantera flera moment samtidigt. Du är en person som gärna kavlar upp ärmarna när det behövs, trivs med ett högt tempo och tycker om att arbeta i en grupp där ni bryr er om och hjälper varandra, samtidigt som du också kan jobba självständigt när det krävs. Du erbjuds: Ett spännande arbete som ger stimulans och där du kan vara med och påverka. En trygg och förmånlig anställning som omfattas både av kollektivavtal och generösa personalförmåner. Ett företag som tror på mångfald. Du får arbeta med människor med olika erfarenheter och med olika perspektiv. En arbetsplats där du får vara med och bidra till att driva innovation, utveckla nya koncept och skapa en miljö där alla trivs och vill vara. Där idéer skapas och innovationskraften är påtaglig. Om anställningen: Anställningen är en så kallad direktrekrytering där du kommer att bli anställd direkt av Volvo Car Tuve. Anställningen är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse samt med 6 månaders provanställning. Om Volvo Car Retail Vi erbjuder verkstadstjänster samt nya och begagnade bilar från Volvo. Vi är över 700 medarbetare på 12 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping. Vår ambition är att ligga i absolut framkant och skapa framtidens kundupplevelse. Det är en hög ambition, ett viktigt löfte och det ställer höga krav på oss som företag. Vi vill kunna leverera en sammanhängande kundresa både online och genom fysiska möten. De nya digitala förutsättningarna skapar en ökad kravbild och den vill vi som företag kunna leva upp till. Vi vill även kunna möta kundens ökade krav genom att erbjuda framtidens hållbara mobilitetslösningar och på så sätt göra vardagen enklare för människor, oavsett vem man är. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! adacto people är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag. Passar beskrivningen in på dig tveka inte på att söka, vi ser fram emot din ansökan. För mer info om företaget kan du läsa mer om på vår hemsida: www.adactopeople.se We are adacto people.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Scrum Master till Pulsen Omsorg
M.R Partner AB
Systemförvaltare m.fl.

Om Pulsen Omsorg: Pulsen Omsorg tänker större än enskilda tjänster. Vi vill erbjuda verktyg som skapar mer tid för omsorg i omsorgen. För att möjliggöra ett effektivt digitalt ekosystem ligger fokus på standardisering och sömlös integration där olika tjänster knyts samman och kan förvaltas på ett långsiktigt hållbart sätt. Pulsen Omsorgs målbild för framtidens välfärd täcker hela omsorgskedjan – från behov och aktualiseringar till åtgärder och information som hjälper den enskilde i dess specifika livssituation. Denna hjälp skapas med individen i centrum och med dennes aktiva deltagande i processen. Genom att tillhandahålla plattformen Combine som ett nav i det digitala ekosystemet är vårt strategiska mål att vara den naturliga partnern för alla samhällets aktörer inom omsorg och välfärd. Vi har experterna som knyter ihop verksamhetskunskap med realisering av tjänster för den sociala välfärden. Vi besitter unik kunskap och förståelse för omsorgens utmaningar samt möjligheterna som tekniken ger oss. Digital omsorg är vår nisch. Vi har 30 års erfarenhet och är en organisation bestående av passionerade medarbetare med vitt skilda specialistkunskaper. Vi kan säkert tyckas olika. Men vi har alla sökt oss hit av samma anledning: För att få chansen att göra skillnad. Riktig skillnad, för andra människor. Det är därför vi har både viljan, kunskapen och kapaciteten att realisera den digitala omsorgen idag. Och imorgon. En välfungerande, smart och medmänsklig välfärd är viktigt för alla: För den enskilda individen i behov av stöd. För anhöriga. För personal. Och för samhället i stort. Scrum Master: Vi söker nu en erfaren Scrum Master som har erfarenhet av att arbeta i en produktutvecklande organisation. Det agila arbetssättet är för oss en självklarhet men vi ser också att det agila måste samexistera med ett projekttänk med leveransfokus, tidplaner och realiserad kundnytta. Hos oss gör du skillnad varje dag. Vi levererar verktygen som varje dag möjliggör att klienter i Sveriges kommuner får sin hemtjänst och att det ytterska skyddsnätet fungerar. Krav: Erfaren, gärna certifierad, Scrum Master Projektledarbakgrund Van att leda mot resultat i en agil process Förmåga att sätta förväntningar, följa upp och leda team Van att arbeta i en internationell miljö då vi arbetar på engelska i teamen Flytande i att kommunicera på engelska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet att förflytta en organisation från utvecklingsteam till DevSecOps där teamet äger produkten ända ut till kund. Erfarenhet av att arbeta i ett mjukvarubolag Erfarenhet av omsorgssektorn Bakrund: Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har tidigare arbetat med mjukvaruutveckling. Har god vana av att arbeta med agila metoder. Din kommunikationsförmåga är en av dina största styrkor, vilket gör att du lätt kan diskutera både möjligheter och utmaningar med såväl verksamheten som IT-organisationen. Du är en person som kan hantera konflikter på ett konstruktivt sätt och har ett stort engagemang för att bygga effektiva team och optimera arbetsflöden. Du är passionerad för det du gör och har förmågan att inspirera och motivera andra, även när ni arbetar på distans. Vi tror att du levererar genom att vara handlingskraftig, orädd och stödjande, samtidigt som du, precis som vi, anser att det är viktigt att ha roligt på jobbet och inte vara rädd att bjuda på dig själv. Erfarenhet är självklart viktigt, men personlighet och teamanda är lika viktiga för oss! I den här rekrytering samarbetar Pulsen Omsorg med M-R Partner och har du frågor eller funderingar gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta Marc Magnusson på 0707-972718 alt [email protected] Vi intervjuar löpande så tveka inte på att höra av dig!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Driftchef till Platzer Fastigheter
Platzer Fastigheter AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter. Vår resa är både kul och utmanande och för rätt person finns stora möjligheter att påverka och att vidareutvecklas. Vårt fastighetsbestånd är idag koncentrerat till ett antal spännande områden i och omkring Göteborg. Vi äger och utvecklar omkring 86 fastigheter med en total yta om cirka 1 000 000 kvm. Vi utvecklar vår organisation och rekryterar en driftchef som vill utveckla verksamhet och medarbetare! Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av kommersiell fastighetsdrift i kombination med ett kommunikativt och utvecklande ledarskap. Ditt uppdrag I rollen som driftchef ansvarar du för att leda, stödja och utveckla teamet för att säkerställa en framgångsrik och effektiv fastighetsdrift. Du drivs av målsättningen att göra värdebevarande och värdehöjande insatser samt hålla en hög servicenivå gentemot våra kunder. Rollen är ny och du både förväntas och ges möjligheter att driva utveckling av verksamheten och du blir en stor del i utformning av driftstrategier och planer. Huvudsakligt ansvar och arbetsuppgifter är: Leda, coacha och utveckla cirka tio direktrapporterande medarbetare med grund i Platzers ledarskapspolicy Främja gruppen till att ta egna initiativ och beslut i vardagen samt bidra till ett gott samarbetsklimat där variation och bredd i gruppens kompetensområden nyttjas Utveckla och implementera strategiska planer för driften tillsammans med teknisk chef och fastighetschefer för att säkerställa önskad nivå enligt bolagets uppsatta mål Hantera och fördela resurser inklusive inhyrd personal för att optimera driften och produktiviteten samt ansvara för företagets nutida och framtida behov Ansvara för leverantörsavtal inom service och skötsel Ta en aktiv roll i ledningen för affärsområde kontor Främja ett gott samarbete mellan medarbetare och övriga funktioner, exempelvis kommersiella förvaltare och tekniska förvaltare. Du och ditt team har ett nära samarbete med andra avdelningar inom Platzer där du fungerar som länk mellan huvudsakligen drift, teknisk förvaltning och kommersiell förvaltning. I rollen om driftchef rapporterar du till affärsområdeschef kontor. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare som vet hur en driver förändring och bygger starka team. Du har erfarenhet av förvaltning av kommersiella fastigheter och en mycket god förståelse för såväl den kommersiella delen av förvaltning, som teknisk förvaltning och drift, samt ekonomisk planering och uppföljning. Din tekniska kompetens gällande daglig drift, installationer och skötsel har du troligen skaffat dig genom egen praktisk bakgrund. Du har upphandlingskompetens och kan säkerställa kostnadseffektiva leverantörsavtal och har insikt i hyresavtal för att kunna bemöta hyresgästfrågor på ett professionellt sätt. Vi ser gärna att du har en relevant utbildningsbakgrund i botten, exempelvis eftergymnasial examen inom fastighetsförvaltning, teknisk ingenjör eller motsvarande. Du är en initiativrik och självgående ledare med stark problemlösningsförmåga och flexibilitet att hantera förändringar. Du har ett strategiskt och analytiskt tänkande, vilket gör att du kan fatta välgrundade beslut för en hållbar och effektiv fastighetsdrift. Med utmärkta kommunikationsförmågor skapar du goda samarbeten både internt och externt. Varför Platzer? Vi är ett bolag som bygger långsiktiga relationer och vill vara en drivande aktör för att utveckla Göteborg. Hållbarhet präglar allt vi gör, och vi söker dig som delar vår passion för att skapa värde för staden, kunderna och våra fastigheter. Hur är Platzer som arbetsplats? Vi vet att det är hård konkurrens om bra medarbetare idag och det kan vara svårt att med några få ord beskriva vad som utmärker just oss som arbetsgivare. Så hur är Platzer som arbetsplats? Vi ska vara ärliga – vi är inte perfekta. Men det finns några saker som vi tycker utmärker oss: En av våra största styrkor som arbetsgivare är ett gäng ambitiösa, kompetenta men samtidigt avslappnade och schyssta kollegor. Vi är bra på det vi gör och vi vill verkligen lyckas tillsammans. Vår vision är att göra Göteborg till Europas bästa stad att arbeta i. Det gör att vi tänker långsiktigt. Och att vi gärna samarbetar med andra företag och organisationer som vill samma sak. Vi vill alltid bli bättre, vi vill alltid utvecklas och varje ny person som kommer till oss har alla chanser att vara med och hjälpa oss i det. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara dig själv, där du har möjlighet att påverka och får frihet i ditt jobb, där du kan se resultatet av det du gör och långsiktigt bidra till att utveckla Göteborg – då ska du söka dig till oss! Hos oss får du goda möjligheter till att må bra och att utvecklas. Vi erbjuder stor flexibilitet såväl som kollektivavtal och marknadsmässiga villkor. Vi arbetar aktivt med hälsofrämjande aktiviteter och initiativ samt hittar på roliga saker tillsammans både under och efter arbetstid. Vi är idag runt 90 personer på Platzer med olika bakgrund, erfarenhet och kompetens. Gemensamt har vi en stark drivkraft att vara med och utveckla vår stad – Göteborg! Din ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Jerrie. Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Helena Bruman, tel. 0735-405262 för frågor och funderingar kring rollen eller processen. Vi använder oss av ett löpande urval så ansök gärna så snart som möjligt. Så länge annonsen ligger ute är tjänsten inte tillsatt. Var med och forma framtidens fastighetsdrift, varmt välkommen med din ansökan!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Account Manager till Våning 18
Go Sales Gothenburg AB
Företagssäljare

Vi söker nu åt vår kund två drivna Account Managers! Våning 18 är en av Sveriges snabbast växande byråer inom digital marknadsföring. Vi söker nu 2st Account Managers som vill vara med och växa Våning 18 i Göteborg och ta ytterligare marknadsandelar! Vi har sedan 2017 varit Premier Partner till Google vilket endast 3% av de mest framgångsrika byråerna i Sverige är. Vi är proffs på både SEO & Google Ads helt enkelt! Oavsett om du är i början av din säljkarriär eller har en längre dokumenterad erfarenhet så är det viktigt att du trivs med att arbeta i en miljö med hög aktivitetsnivå. Är du Driven – Engagerad – Målfokuserad? Då kommer du att lyckas i rollen som Account Manager på Våning 18 AB! Drivs du av att arbeta självständigt? Trivs du på en arbetsplats där teamarbetet också utgör en viktig grundpelare? Gillar du att tillsammans pusha varandra för att nå målen? Är det check i boxen så här långt kommer du att gilla att arbeta hos oss! Vi erbjuder dig en rolig och utvecklande roll som AM, där du får möjlighet att bidra till- och påverka utvecklingen i ett växande företag. Din ambition och dina goda resultat ger dig därför stora utvecklingsmöjligheter. I rollen som AM arbetar du mot en individuell budget och rapporterar till försäljningschefen. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet utav uppsökande men det är inget krav för att söka tjänsten. Försäljningen vi driver är till stor del via telefon (s.k. ”kalla samtal”) som följs upp av demomöten med kund. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Dina arbetsuppgifter: Du har förmågan att på ett pedagogiskt sätt beskriva nyttan och värdet i att investera i de digitala kanalerna som vi erbjuder. Försäljning av digitala tjänster som ex: Google Ads, Sökmotoroptimering (SEO) och Hemsidor m.m. Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga relationer. Ansvara för hela säljprocessen: införsäljning – uppföljning av resultat och löpande kundvård. Om oss Våning 18 grundades 2016 och vi har på snabb tid etablerat oss som en av landets mest framgångsrika byråer inom ”Performance Marketing”. Idag hjälper vi hundratals företag i olika branscher med att öka deras trafik från sökmotorer som Google. Bland våra kunder finns några av Sveriges starkaste varumärken. Vi har kontor i Halmstad och Göteborg, men våra kunder finns utspridda i hela Sverige. Sedan våren 2022 ägs Våning 18 AB utav Lyvia Group. Lyvia grundades 2020 med visionen att skapa en bolagsgrupp där en kund kan hitta de bästa leverantörerna av alla digitala lösningar, för hela sitt digitala ekosystem. Lyvia har vuxit snabbt och är nu etablerade i hela Europa med ca. 45st nischade ”best in class bolag”, ca. 2000 anställda och en omsättning på strax över 2 mdkr. I denna rekryteringsprocess samarbetar Våning 18 med Sales Collective. Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan, vi ser fram emot att träffa dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg (Jayc-z hotell) OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön och provision KONTAKT: Rekryteringsansvarig Anders Welander Ansökning sker via formuläret SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-03-15 - löpande intervjuer - ansökningar bearbetas och tillsätts löpande, ansök idag!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Consumer Sales Agent - Sommarjobb Göteborg
Collector Bank AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ha en fartfylld sommar? Gillar du att både sätta upp och nå egna mål? Vill du jobba prestationsinriktat och tycker det är viktigt med goda kundrelationer? OM ROLLEN I rollen somConsumer Sales Agentinom vårt affärsområde Consumer är din huvudsakliga arbetsuppgift att värna om relationen till våra kunder. Du ringer ut till kunder i proaktivt syfte för att se över deras generella lånesituation och undersöka om och i så fall på vilket sätt vi kan hjälpa dem att sänka sina generella kostnader. Du ansvarar och planerar för att nå dina månadsmål som följs upp i tät dialog med din närmsta chef. Här lönar sig prestation och självledarskap! Som Consumer Sales Agent är du en del av vårt Outbound team på Consumer som består av ett gäng drivna, härliga och energifulla kollegor. Vill du läsa mer om våra produkter till privatpersoner och om Norion Bank som bolag? KlickaHÄR. Tjänsten är ett vikariat med placering centralt i Göteborg över sommaren 2025 (juni - augusti), med eventuell möjlighet till fortsatt anställning efter periodens slut. OM DIG Vi söker dig som är målmedveten, resultatinriktad och framåtlutad! Du är engagerad teamspelare med ett positivt förhållningssätt, som motiveras av att få arbeta efter egna uppsatta mål. För att trivas hos oss ska du sporras av nya utmaningar och ett högt arbetstempo där fokus ligger på kunden och kvaliteten i dina resultat. För att lyckas i den här rollen har du: God kommunikativ förmåga och är lyhörd Lätt för att skapa relationer och förtroende över telefon Ett professionellt bemötande Vana av att arbeta kundfokuserat Ett noggrant och lösningsorienterat arbetssätt Du som söker har ett genuint intresse av försäljning ocherfarenhet av en liknande roll. Vi ser det som meriterande om du också har en pågående utbildning inom ekonomi och har arbetat inom bank eller försäkring. AFFÄRSOMRÅDET COLLECTOR Collector erbjuder lån, sparande samt kreditkortet Easyliving till privatpersoner. Med fokus på sund och hållbar kreditgivning är målet att på bästa sätt hjälpa kunder att tänka smart kring sin ekonomi och fatta genomtänkta ekonomiska beslut. Collector finns i Sverige, Norge och Finland på den nordiska marknaden. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten. Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen, kontakta gärna Sofia Hellström, Team Manager på [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner på [email protected]

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Arkivarie till ArkivIT - Göteborg
ArkivIT AB
Bibliotekarier och arkivarier

ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Vi fortsätter att växa och därför söker vi dig som är erfaren arkivarie och nyfiken på digitalisering! Om rollen Som arkivarie hos oss arbetar du i kunduppdrag som innebär ett mycket varierande arbete med uppgifter inom arkiv och digital informationsförvaltning. Det förekommer exempelvis arbetsuppgifter som att ordna och förteckna, genomföra gallringsutredningar, revidering och framtagande av informationshanteringsplaner, se över kundens arkiv- och registratorsfunktion samt komma med effektivisering- och förbättringsförslag och ibland även att hålla utbildningar inom området. Som konsult har du en rådgivande roll och stöttar kunderna i olika frågor och bidrar även med strategiskt arbete. Du kommer att ingå i vårt konsultteam inom Informationshantering Sydväst som idag består av 8 medarbetare. Denna roll är placerad i Göteborg och du arbetar på plats hos kunden med möjlighet att arbeta hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap. (minst 60 hp) Minst 2 års erfarenhet av praktiskt och strategiskt arbete i arkivarieyrket God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem, e-arkiv eller liknande Svenska flytande i tal och skrift Personliga förmågor Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har även förmåga att arbeta självständigt och har en känsla för service samt tar egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel, vilket är viktigt i en omväxlande arbetsmiljö. Vårt erbjudande till dig ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egna arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Göteborg Välkommen in med din ansökan!

21 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

21 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025