Samordnare till Hemnovia // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Socialsekreterare

Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap eller som samordnare är detta ett plus. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Utbildning inom kälvestensutredning är meriterande. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Mättekniker | Precomp Solutions
H International Search & Executive Management AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Precomp Solutions AB är en av Europas ledande tillverkare av precisionskomponenter till fordons- och verkstadsindustrin. Vår kärnkompetens är finklippning, vi erbjuder även konventionell stansning, pressning samt montering. Vi har två produktionsanläggningar – en i Ulricehamn, där huvudkontoret ligger och specialistkunskapen är samlad, samt en i Sofia, Bulgarien. Genom vår unika kompetens är vi ofta med tidigt i kundens produktutvecklingsprojekt för att få komponenten designad för finklippning då detta ofta är den överlägset mest kostnadseffektiva tillverkningsmetoden då höga precisionskrav gäller för komponenten. Bolaget är noterat på NASDAQ First North Growth Market. Läs mer om oss påvår hemsida, www.precomp.se Precomp Solutions får in nya projekt och vill förstärka teamet med en Mättekniker. I den här rollen rapporterar du direkt till Kvalitets- och Miljöchefen och ingår i ett team om 5 personer. Som Mättekniker har du en viktig roll och bidrar till produktkvalitet och överensstämmelser med tekniska specifikationer. I denna roll kommer du också vara med i utvecklingen av mätmetoder och processer för att ytterligare förbättra effektivitet och noggrannhet i produktionen. Du kommer att arbeta både i projektform, stötta verktygsavdelningen med mätunderlag och verifiera serieproduktion med mer avancerade mätmetoder. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden i korthet: Ansvara för mättekniska uppgifter inom Precomp Solutions Utföra mätkontroller, ritnings- och fixturöversikt Delta i olika projekt av nya produkter eller ändringar av produkter Arbeta med programmering och mätning i koordinatmätmaskiner Dokumentera mätresultat och rapportera avvikelser till berörda avdelningar Kalibrering, underhåll och felsökning av mätinstrument samt säkerställa att de uppfyller kvalitetskraven För att lyckas och trivas i rollen som Mättekniker på Precomp Solutions ser vi att du har minst fem års erfarenhet inom mätteknik. Vi söker dig som självständigt kan genomföra mätuppdrag och fatta beslut om mätmetoder och utrustning. Vidare tror vi att du motiveras av att driva igenom förbättringar som bidrar till att öka noggrannheten och effektiviteten. I den här rekryteringen samarbetar Precomp Solutions med Hudson Nordic som rekryteringspartner. Vi arbetar löpande med ansökningar, därmed är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Helen Förnemark, Senior Konsultant & Partner at Hudson Nordic; e-mail; [email protected]

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kvalitets- & teknikchef till Plasman i Göteborg
Pokayoke AB
Produktionschefer inom tillverkning

Vill du bli en nyckelspelare hos Plasman Sverige AB? Nu söker vi en engagerad och driven kvalitets- och teknikchef till vår verksamhet Plasman i Göteborg! Detta är ett vikariat på fyra månader med start i mars, vilket gör det till en perfekt möjlighet för dig som vill bidra till och utveckla kvalitets- och teknikområdet inom en framgångsrik och dynamisk organisation. Om tjänsten Som kvalitets- och teknikchef kommer du att vara en central del av Plasman Arendals ledningsgrupp och arbeta strategiskt för att utveckla både ditt ansvarsområde och organisationen i stort. Du leder ett dedikerat team som inkluderar beredare, PME, mätrumsansvariga samt kvalitets- och färglaboratoriepersonal. Du kommer att arbeta nära både interna och externa kontakter – från kollegor inom Plasman Europa till kunder och leverantörer – med fokus på att skapa långsiktiga lösningar, driva förbättringsarbete och säkerställa att vi levererar högsta kvalitet till våra kunder. I rollen ingår bland annat att: Delta aktivt i ledningsgruppens arbete och bidra till strategiska beslut. Säkerställa att organisationen når uppsatta mål gällande kvalitet, leverans och kostnadseffektivitet. Ta ansvar för att avvikelser hanteras effektivt genom grundorsaksanalys och åtgärdsplaner. Leda och utveckla personal inom ditt ansvarsområde och säkerställa rätt kompetens i teamet. Utveckla och underhålla företagets ledningssystem samt driva projekt med fokus på kvalitet och teknik. Företräda fabriken i kvalitets- och teknikfrågor både internt och externt. Bidra till förbättrad kundnöjdhet och lönsamhet genom ständiga förbättringar. Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du har: Relevant högskoleutbildning inom teknik och kvalitet, eller motsvarande erfarenhet. Minst 5 års erfarenhet av arbete inom kvalitet och teknik i en större produktionsorganisation. Gedigen erfarenhet av att leda och utveckla andra. Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God datorvana och stark analytisk förmåga. Vi söker dig som är lösningsorienterad, drivande och har ett starkt fokus på samarbete. Du trivs i en dynamisk miljö och ser utveckling och förbättring som en naturlig del av arbetet. Om Plasman Plasman är en ledande aktör inom fordonsindustrin med fokus på innovativa lösningar inom plastkomponenter. Vi är stolta över vår starka teamkultur och vår strävan att alltid ligga i framkant när det gäller kvalitet och teknik. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vill bli en del av vårt team? Skicka din ansökan redan idag! Du kommer att bli anställd konsult hos oss på Pokayoke med en visstidsanställning under fyra månader med start i mars. Urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Felicia Pettersson på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Projektledare till Swede Ship Composite
Jobwise AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Projektledare till Swede Ship Composite i Hunnebostrand Vill du arbeta med världsledande innovation inom kompositbåtar och bli en del av ett engagerat team i en naturskön miljö? Swede Ship Composite söker nu en driven och engagerad projektledare som vill vara med och utveckla framtidens båtar! Om Swede Ship Composite Swede Ship Composite är ett företag beläget i Hunnebostrand som specialiserar sig på utveckling och produktion av högkvalitativa kompositbåtar. Vi är ett världsledande företag som arbetar med hela båtbyggnadsprocessen, inklusive kompositlaminering, motorinstallation och -utbyte, elinstallationer, interiörarbeten, ombyggnationer och ytbehandling. Vår arbetskultur genomsyras av ödmjukhet, yrkesstolthet och samarbete. Vi strävar efter att skapa de bästa projekten genom stark teamkänsla och delaktighet i hela produktionskedjan. Vill du få en inblick i vårt arbete? Se vår koncernvideo här: Swede Ship Composite Är du nyfiken på Hunnebostrand och vill veta mer om den vackra platsen där vi verkar? Läs mer här: Upplev Hunnebostrand Om rollen som projektledare Som projektledare hos oss får du en varierad vardag där du ansvarar för projektens framgång, leder och fördelar arbetet samt bidrar operativt i produktionen. Du kommer att ha en central roll där du driver projekt från start till mål, hanterar kundkontakter och säkerställer att tidsplaner och budgetar hålls. Du är inte rädd för att dra på dig blåstället och delta i produktionen för att motivera och engagera teamet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Leda och samordna projektmöten samt dokumentationsarbete Sköta ekonomi, budget och tidsplanering Delta operativt i produktionen för att säkerställa kvalitet och effektivitet Ansvara för kundkontakter och leveransuppföljning Vem är du? Vi söker dig som har en bakgrund inom projektledning, gärna med erfarenhet från skeppsbyggnad eller byggbranschen. Du har ett stort marint intresse och uppskattar att vara nära produktionen. För att lyckas i rollen ser vi att du är en flexibel och prestigelös ledare med en naturlig förmåga att motivera och engagera teamet. Du är strukturerad och kommunikativ samt har förmågan att ta hjälp när det behövs. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av att arbeta i projektform Kunskap inom båtbyggnad och kompositmaterial Förmåga att hantera flera projekt samtidigt Ritningsläsning och grundläggande CAD-kunskaper (meriterande) Goda språkkunskaper i svenska och engelska B-körkort Vad erbjuder vi dig? Hos Swede Ship Composite blir du en del av ett engagerat och samarbetsinriktat team i en naturskön miljö nära havet. Vi erbjuder en spännande roll i ett företag som ligger i framkant inom kompositteknologi, där du får möjlighet att vara delaktig i hela produktionsprocessen. Du kommer att få de verktyg du behöver för att lyckas i rollen, inklusive dator, telefon och arbetskläder. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal och en arbetsplats där du kan utvecklas både personligt och professionellt. Placering: Hunnebostrand Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Swede Ship Composite! Notera att bilden är ifrån ett annat varv inom koncernen. Om Jobwise Vi tror att ledarskap är kärnan i att attrahera, behålla och noggrant vårda begåvade individer. Att avancera i våra rekryteringsprocesser ger dig möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv i en utvecklande miljö där vi, som rekryteringsföretag, ger chefer och ledare insikter för en effektiv onboarding och värdefulla verktyg för arbetstagarens långsiktighet. Därav blir omsorgsfulla samarbeten med duktiga ledare nyckeln till din, vår partners och vår framgång. Med denna filosofi och metodik, erbjuder vi de optimala förutsättningarna för din framgång och utveckling. Vi fokuserar inte enbart på rekrytering av kompetens, utan även på att skapa rätt villkor när våra kandidater tar nästa karriärsteg och hittar den nivå som ger nya anställda känslan av att hela tiden utvecklas.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Business Analyst
Logikfabriken AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Är du en Business Analyst som älskar att analysera, förstå och lösa komplexa utmaningar? Perfekt! Vi söker dig som brinner för att skapa kundvärde genom analys, har en förmåga att sätta dig in i verksamhetsprocesser och drivs av att hitta lösningar som gör skillnad. Du är bra på att samarbeta i team och trivs med att vara länken mellan affär och teknik. Det är ett extra plus om du har erfarenhet från retail, finans eller automotive , men det viktigaste är att du är nyfiken, engagerad och vill leverera värde för våra kunder. ERFARENHET • Minst 4+ års erfarenhet som Business Analyst eller liknande roll • Erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella team • God förståelse för verksamhetsprocesser och kravinsamling ---- Logikfabriken är ett konsultbolag av och för talangfulla, engagerade och roliga personer inom tech.Ambitionen är att bli Sveriges bästa och mest inspirerande arbetsgivare.Tillsammans skapar vi förutsättningar och driver företaget framåt.Att umgås är något vi värdesätter och därför åker vi på två konferenser per år, anordnar talks, afterwork och mycket annat skoj.Förutom ovanstående tror vi på schyst ersättning och transparens.Därför har alla på Logikfabriken samma villkor, sätter sin egen lön, pension, föräldraersättning, antal semesterdagar och andra förmåner.Vår modell är flexibel, trygg och ger i de flesta fall en ordentlig löneökning.Här kan du själv se vad du skulle kunna tjäna: Räkna ut din lönVi brinner även för hållbarhet. Därför är Logikfabriken sedan 2017 klimatneutralt och jobbar ständigt för att minska vårt avtryck.Här hittar du hela vårt erbjudande: Logikfabrikens FAQ

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Pricing and Revenue Analyst till Ford Sverige

Vill du bli en nyckelperson inom reservdelar? Ford Sverige, Hedin Motor Company AB, söker nu en Pricing and Revenue Analyst inom reservdelar som vill vara med och forma framtiden inom bilbranschen. Vi är stolta över att vara generalagent för Ford i Sverige och erbjuder allt från personbilar till transportbilar genom ett omfattande nätverk av återförsäljare och servicepunkter. Med flytt till vårt nya, toppmoderna huvudkontor i Mölndal våren 2025 och med en stark tillväxtambition är vi redo för nästa steg – är du det också? ArbetsuppgifterSom Pricing and Revenue Analyst har du en central roll i att säkerställa att Fords återförsäljare i Sverige har de bästa förutsättningarna för att upprätthålla effektiva reservdelsprocesser. Du kommer att ansvara för att prisbilden är korrekt och att alla systemfunktioner fungerar optimalt. Detta innebär bland annat att hantera priser, systemövervakning, fakturering av utgångna bytesartiklar och uppdatering av prislistor. I rollen ingår att: Säkerställa korrekt prissättning genom uppdateringar av prislistor, månadsvisa justeringar och övervakning av priser på försäljningsrader. Hantera fakturering av stomavgifter, serviceavtal och bytesprocesser, samt följa upp och åtgärda eventuella avvikelser. Koordinera systemuppsättning för återförsäljare och ge stöd vid frågor kopplade till prissättning och inköp. Analysera data för att identifiera trender, utveckla lösningar som förbättrar lönsamheten och säkerställa att vår prissättning förblir konkurrenskraftig. Samarbeta med Ford Europa och lokala återförsäljare för att förbättra processer och säkerställa effektiva flöden. Din profil Vi söker en noggrann, serviceinriktad och lagspelare som är i början av karriären och trivs i en dynamisk och föränderlig miljö. Du har ett intresse för affärsprocesser och en god förmåga att samarbeta och kommunicera med andra. Genom din nyfikenhet och vilja att lära dig bidrar du till att förbättra våra processer och skapa värde för verksamheten. Vidare ser vi att du har: Erfarenhet av att hantera prissättningsfrågor, fakturering och administration av affärsprocesser. Du har en stark analytisk förmåga och kan identifiera mönster och trender i data, fatta välgrundade beslut och hitta lösningar som bidrar till ökad lönsamhet. God datorvana, särskilt i Excel där du är bekväm med funktioner som pivottabeller, datavisualisering, diagram och formler. Förmåga att hålla ordning och hantera flera administrativa uppgifter samtidigt, med noggrannhet och effektivitet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet inom en teknisk eller fordonsrelaterad bransch, ser vi det som ett plus! Varför jobba med oss?Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. På huvudkontoret finns även ett fullt utrustat gym. Hos oss värdesätter vi drivna och engagerade medarbetare, och vi är stolta över att erbjuda många olika karriärvägar. Vår inställning är att individer med rätt potential ska få växa och utvecklas tillsammans med oss. Vi tar ansvar för att erbjuda schyssta och rättvisa anställningsvillkor, och alla våra verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och satsar på ett långsiktigt och hållbart arbetsliv – något vi ser som en av våra största styrkor Övrigt Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Adam Hamilton, Projektledare. Tel: 031-790 03 22 Omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en inledande provanställning på sex månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Placeringsort: Hedin Group HQ i Mölndal Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdatum. Skicka därför din ansökan redan idag!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Tandläkare till våran fina klinik i Munkebäck.

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: Munkebäck, GöteborgKontaktperson: Leg tandläkareMazdak Eyrumlu, [email protected]:Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Tandläkare till liten personlig klinik i centrala Vasastaden

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: VasaKontaktperson: Leg tandläkareMazdak Eyrumlu, [email protected]:Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Specialistsäljare till SSG Standard Solutions Group
Ps Partner AB
Företagssäljare

Med säkerhet och kompetens i fokus I över 60 års tid har SSG samlat svensk industris främsta experter i kommittéer och nätverk för att hitta lösningar på branschens gemensamma utmaningar. Idag är vi Nordens ledande leverantör av digitala tjänster för säkrare och mer hållbara arbetsplatser. Bland våra kunder finns över 400 av de största internationella industriföretagen, mer än 50 000 entreprenörer och vi levererar cirka 500 000 digitala säkerhetsutbildningar - varje år. Vi välkomnar framtidens utmaningar och möjligheter. Med innovativ teknik lägger vi grunden för nya tjänster som gör internationell industri konkurrenskraftig. https://www.ssgsolutions.com/ Som Specialist Säljare på SSG Standard Solutions Group kommer du att fokusera på att sälja våra tekniska och mjukvarubaserade lösningar till industrin. Rollen innebär djupgående kunskap om våra tjänster och förmågan att kommunicera tekniska detaljer på ett enkelt och förståeligt sätt. Du kommer att arbeta nära kunder och hjälpa dem att se värdet av våra lösningar för att förbättra deras produktivitet, säkerhet och hållbarhet. Arbetsuppgifter Identifiera och bearbeta nya och befintliga kunder med fokus på tekniska lösningar och mjukvarutjänster. Förklara och demonstrera våra tjänsters tekniska och affärsmässiga fördelar på ett enkelt och tydligt sätt. Arbeta i nära samarbete med utvecklingsteamet för att anpassa lösningar efter kundernas specifika behov. Driva hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Bidra till utvecklingen av marknadsföringsmaterial och tekniska presentationer för att stödja försäljningsarbetet. Kvalifikationer 2–5 års erfarenhet av teknisk försäljning eller försäljning av mjukvarubaserade lösningar. Stark teknisk förståelse och förmåga att kommunicera tekniska detaljer på ett begripligt sätt. Erfarenhet av att sälja komplexa lösningar eller produkter som kräver teknisk förståelse. Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för att driva affärer framåt. Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper Noggrann och lösningsorienterad med en förmåga att förstå och möta kundens behov. Nyfiken och engagerad, med en vilja att kontinuerligt lära sig om nya tekniska lösningar. Kommunikativ och relationsbyggande med ett affärsmässigt fokus. Teamorienterad och samarbetsvillig med förmåga att arbeta tvärfunktionellt. Låter det intressant? Perfekt. Sänd in din CV och svara på några frågor. Sista ansökningsdag är den 14 feb.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
KAM till SSG Standard Solutions Group
Ps Partner AB
Företagssäljare

Med säkerhet och kompetens i fokus I över 60 års tid har SSG samlat svensk industris främsta experter i kommittéer och nätverk för att hitta lösningar på branschens gemensamma utmaningar. Idag är vi Nordens ledande leverantör av digitala tjänster för säkrare och mer hållbara arbetsplatser. Bland våra kunder finns över 400 av de största internationella industriföretagen, mer än 50 000 entreprenörer och vi levererar cirka 500 000 digitala säkerhetsutbildningar - varje år. Vi välkomnar framtidens utmaningar och möjligheter. Med innovativ teknik lägger vi grunden för nya tjänster som gör internationell industri konkurrenskraftig. https://www.ssgsolutions.com/ Som Key Account Manager (KAM) på SSG Standard Solutions Group blir du en central del i arbetet att stärka och utveckla relationerna med våra nyckelkunder inom industrin. Rollen innebär att du ansvarar för att förstå kundernas behov och utmaningar samt att positionera SSG:s standardiserade tjänster som det självklara valet för industrin. Du kommer att arbeta med komplexa förhandlingsprocesser och vara en strategisk partner för våra kunder för att säkerställa deras långsiktiga framgång och förtroende för SSG. Arbetsuppgifter Bygga och utveckla starka, långsiktiga relationer med nyckelkunder inom industrin. Identifiera och förstå kundernas behov och utveckla lösningar som möter deras krav. Utveckla och implementera strategier för att driva försäljningstillväxt inom nyckelkunder. Förhandla och slutföra avtal med fokus på långsiktiga affärsmöjligheter. Samarbeta nära interna team för att säkerställa att kundernas krav och förväntningar uppfylls. Representera SSG Standard Solutions Group på kundmöten, konferenser och andra branschrelaterade evenemang. Kvalifikationer Minst 5 års erfarenhet av försäljning, med dokumenterat goda resultat, gärna inom större organisationer. Erfarenhet av att arbeta med nyckelkunder och hantera komplexa försäljningsprocesser. Stark förhandlingsförmåga och erfarenhet av att teckna avtal. Gärna erfarenhet från industrin eller närliggande områden. Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper Resultatorienterad med förmåga att bygga långsiktiga relationer baserade på förtroende. Strategisk och analytisk med stark problemlösningsförmåga. Självständig och initiativrik, med en förmåga att driva projekt framåt. Engagerad, affärsmässig och passionerad för att skapa värde för kunden. Låter det intressant?Perfekt! Svara på några frågor och sänd in din CV. Sista ansökningsdag är den 14 feb.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025