Senior IT Business analyst
Professional Galaxy AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Assignment description For our client we are looking for a Business Analyst. Experience: Several years' experience in an equivalent position as an IT Business Analyst with proven track record in the business. Preferably with strong supply chain / logistics (customs would be an advantage) domain knowledge and experience. Experience within Automotive is a bonus. Experience with leading investigations and projects. Experience with analyzing commonly used file formats like, xml , Json, Yaml etc., Experience of PDM /Bom structures is a plus. Experience Interviewing key stakeholders and facilitating workshops for identifying business needs and process/information modelling. Experience with Data modelling, Preferable with Power BI. Skills: Excellent analytical and documentation skills. Excellent in navigating and understanding complex digital ecosystems with multiple integrations. Excellent understanding of dependencies and interfaces between processes and solutions. A good understanding of agile development. Experience of creating features and user stories and acceptance criteria's/scenarios. Location: Gothenburg, on site Please note! All CV’s must be in English. Languages: English(Proficient) Assignment period: 17 Jan 2025- 30 Sep 2025 Application deadline:14 Jan 2025

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Restaurangbiträde
Sushi Centralen AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Distributör Göteborg (Frölunda)
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Göteborg, Frölunda och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör AM eller B-körkort. Svenskt eller Europeiskt för bil (internationellt körkort är inte giltigt) Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Frölunda. Sysselsättningsgraden är mellan 37-54% de tillgängliga tjänsterna. Schema: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Senior System Tester
Techster Solutions AB
Systemtestare och testledare

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Your RoleAs a Senior System Tester, you’ll join a dynamic team dedicated to test and validating the AC-Charging functionality. Your expertise will ensure the quality, reliability, and performance of this critical system through rigorous testing and collaboration with cross-functional teams. Key Responsibilities• Test Strategy & Implementation: Develop and execute robust test plans and scripts to validate charging system functionality and performance.• Hands-on Testing: Conduct manual and automated tests using tools like test-bench, HIL and real-vehicle testing.• Fault Tracing & Resolution: Analyze test results, identify root causes, and collaborate with developers to address software and hardware issues.• Collaboration & Mentorship:o Work closely with cross-functional teams, including developers, testers, and stakeholders.o Mentor junior engineers, fostering a culture of quality and continuous improvement.• Continuous Improvement: Identify testing bottlenecks, propose process enhancements, and optimize tools and methodologies.• Documentation & Reporting: Write detailed test reports, manage fault reports, and maintain regression test suites. What You’ll Do• Define test activities and prepare equipment for testing assets and DUTs (Devices Under Test) in collaboration with requirement owners and suppliers.• Perform function verification, including acceptance and regression tests for in-house or supplier deliverables.• Conduct system-level tests using Boxcar, HIL, and vehicles.• Develop test methods and cases using tools such as Carweaver.• Independently perform fault tracing, log measurements, and analyze signals for various components.• Ensure deliverables meet defined acceptance criteria and requirements.• Participate in vehicle expeditions for real-world testing scenarios. What We’re Looking For Qualifications• Education: B.Sc. or M.Sc. in Software, Electronics, Automotive Engineering, or equivalent. Experience:o Extensive experience in system testing for embedded systems, particularly within the automotive industry.o Hands-on experience with HIL systems and real-vehicle testing.o Knowledge of automotive product development and power electronics, specifically OBC functionality.o Testing activities with different tools and measurement systems. Technical Skills:o Proficiency with tools such as: CANalyzer/CANoe INCA MDA DSA SystemWeaver DTECS DeweSoft Jira/Virao Knowledge of dSpace test rigso Familiarity with high-voltage measurement methodso Simple HW circuit analysis.o Automotive communication protocols (CAN, Ethernet, LIN).o Understanding of charging standards like IEC-61851, J1772, and SAE J3400 (NACS). • Driving License: A valid Swedish B-category driver’s license is required.• Language: Fluent in English (written and spoken) is required. Personal Traits• A drive to continually create and improve robust products, leveraging creativity to discover new ways of testing and enhancing quality.• Passion for technology, quality, and innovation.• Structured, detail-oriented, and results-driven.• Excellent communicator and a collaborative team player.• Self-motivated, curious, and eager to learn and grow professionally. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Bransch- och föreningsansvarig Skaraborg
Byggföretagen i Sverige Service AB
Personal- och HR-specialister

Byggföretagen arbetar för en attraktiv, sund och säker bygg- och anläggningsbransch där företagen konkurrerar på schyssta villkor. Nu söker vi dig som har ett stort samhällsbyggarintresse, är bra på att skapa nätverk och har ett starkt eget driv! Om jobbet Våra medlemsföretag är organiserade i lokala byggföreningar som i sin tur tillhör fem geografiska regioner. Som bransch- och föreningsansvarig i Skaraborg tillhör du region Väst och driver arbetet i den lokala byggföreningen. Det innebär att du är sammankallande till träffar och styrelsemöten, är föreningens primära kontaktperson och skapar aktiviteter för medlemmarna. Du kommer att arbeta med att fånga upp medlemmarnas prioriterade frågor genom exempelvis samverkansgrupper, nätverk och företagsträffar för att sedan lyfta dessa i relevant forum. Arbetet är omväxlande och intressant i en dynamisk organisation. Ingen dag är den andra lik och du ställs ständigt inför nya utmaningar och spännande möten med människor. Region Väst består av 15 medarbetare och du kommer att samverka med alla men särskilt nära de två andra kollegorna med motsvarande befattning. Kollegorna i regionen har olika ansvarsområden och kompetenser såsom exempelvis arbetsrätt, kompetensförsörjning, näringspolitik och hållbarhet. Dina arbetsuppgifter är att • driva föreningsarbetet genom att exempelvis kalla till och leda möten samt protokollföra och anordna stämma. Du är föredragande i Skaraborgs byggföreningsstyrelse och i de beslutade utskotten samt planerar, administrera och genomföra dess möten och aktiviteter. • skapa lokala aktiviteter kopplat till våra fokusområden som omfattar kompetensförsörjning, sund konkurrens, kollektivavtal och arbetsrätt, säkerhet och klimatomställning. • arrangerar medlemsaktiviteter så som nätverksträffar, föreläsningar och studiebesök. • omsätta nationella och regionala mål till lokala aktiviteter. • föra dialog med myndigheter och politiker kring våra fokusområden. • tillsammans med kollegorna i regionen företräda Byggföretagen, den lokala byggföreningen och medlemsföretagen gentemot myndigheter, näringsliv, media, fackförbund och lärosäten. • delta i olika samverkansgrupper och agerar tillsammans med medlemsföretagen för att driva Byggföretagens frågor lokalt. • genom påverkansarbete förbättra medlemsföretagens lokala förutsättningar. • samverka, planera aktiviteter och dela erfarenheter med andra bransch- och föreningsansvariga i organisationen. Din profil Vi ser gärna att du har erfarenhet från näringslivet, gärna byggsektorn, och av att leda och organisera grupper, möten och aktiviteter. Det är meriterande om du har kunskap om samhällsbyggnadssektorn och näringspolitik. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett strukturerat arbetssätt, har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt att du är bra på att bygga nätverk och upprätthålla goda relationer. Personliga egenskaper och tidigare uppdrag värdesätter vi högt samt en relevant utbildning inom exempelvis samhällsbyggnad, kommunikation, HR eller statsvetenskap. Som blivande medarbetare är det också viktigt att du kan identifiera dig med organisationens värdeord glädje, engagemang och professionalism. Vi erbjuder Vi tillämpar förtroendearbetstid och har ett lägre arbetstidsmått än den normala fyrtiotimmarsveckan. Utöver det erbjuder vi friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring samt gruppförsäkring.Vi har en distansarbetespolicy som innebär att du i överenskommelse med chef har möjlighet att arbeta på distans i viss utsträckning. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning och i övriga frågor gäller tjänstemannaavtalet mellan Byggföretagen och Ledarna, Sveriges Ingenjörer, Unionen. Övrigt Tjänsten är placerad på vårt regionkontor i Göteborg och/eller i Skövde. Vid regionkontoret i Göteborg sitter man tillsammans med 17 Byggföretagen kollegor som arbetar för regionen, nationellt eller vår utbildningsverksamhet. En placering i Skövde innebär att man inte sitter tillsammans med några Byggföretagen kollegor, men eventuellt i samma lokaler som samarbetspartners. Din ansökan Låter det här som jobbet för dig? Skicka då din ansökan till oss senast den 9 februari 2025. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Har du frågor angående tjänsten kan du kontakta regionchef Maria Strömberg, [email protected].

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Junior Full stack Developer
Nexer Tech Talent AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Did you recently graduated with a degree in computer science and want to work with problem solving? We are looking for a full stack developerwith an interest in coding.By starting your career with a talent programyou will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as Full stack Developer To one of our customer, we are seeking for junior full stack developerwho thinks software development is one of the most enjoyable things there is. Since our teams work broadly with the product and focus on customer value, an interest in systems development, test development, and everything else required to bring a successful product to market is also appreciated. For this position we are seeking for someone whostay updated on what is happening in your areas of expertise and like share your knowledge with others. We believe you have experience working with thetools below: Web development, React/Angular Typescript and/or JavaScripts SQL/databases Docker Node, Azure, AWS, Spring Linux environments Kubernetes Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at the client, located in Gothenburg, starting during spring. You will be coached by a mentor at the clientand by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the customer. Desired qualifications: Are at the start of your career and have a bachelor/master degreein software development Have an interest in web development As a person you are outgoing and like to work in team Good knowledge in Swedish, both verbal and written Have an interest in coding in general Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Normanat [email protected] We are looking forward to hearing from you!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Sales Manager till KRAHN NORDICS
CMMTTO AB
Företagssäljare

Vill du skapa framtidens kundlösningar inom Coatings & Construction? Hos KRAHN Nordics får du möjligheten att bygga upp marknaden och etablera långsiktiga kundrelationer inom Coatings & Construction. Vi söker en Sales Manager som vill bidra till vår tillväxtresa i Norden och Baltikum. Se hit, om du älskar försäljning, brinner för att skapa värde och gillar en flexibel arbetsmiljö! OM TJÄNSTEN Som Sales Manager hos oss har du ett helhetsansvar för affärer, strategi och produktportföljen inom segmentet Coatings & Construction. Din roll innebär att: Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer inom Norden och Baltikum. Identifiera nya affärsmöjligheter. Genomföra behovsanalyser hos kund för att erbjuda anpassade lösningar. Omvärldsbevaka och ha bra koll på både marknad och trender. Samarbeta, inte bara internt utan också med kunder och leverantörer. Delta på internationella mässor och samverka med kollegor från Europa. Rollen erbjuder stor frihet under ansvar, med flexibilitet att arbeta hemifrån vid behov, samtidigt som vi värdesätter närvaro på kontoret i Göteborg för att stärka samarbetet i teamet. Cirka 50 % av din tid är du ute på kundbesök i din region. OM DIG För att lyckas i rollen vill vi att du har: Framgångsrikt jobbat med försäljning av produkter inom Coatings & Construction. En teknisk förståelse för specialkemikalier. Förmåga att arbeta självständigt och driva affärsprocesser från start till avslut. Ett strategiskt tänk och kan ta ansvar för din marknad. Flytande engelska och svenska. Ytterligare nordiska språk är ett plus. Vi letar efter en kommunikativ och resultatorienterad person som trivs i en dynamisk miljö. Du är nyfiken, initiativrik och engagerad, och du värdesätter samarbete samtidigt som du kan ta egna beslut. ANSÖKAN Låter det här som en spännande möjlighet? I den här rekryteringen samarbetar Krahn Nordics med Committo. Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten, kontakta Linda Samuelsson på +46 702163752 eller maila [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! OM KRAHN NORDICS KRAHN Nordics is a market leading chemical distributor, supplying customised formulations and raw materials across a range of industries. We work together with our customers, utilising our know-how, expertise, innovation and technical excellence to enhance their capabilities in new and existing markets. KRAHN Nordics is part of KRAHN Chemie, a global chemical distribution company with a history spanning over 100 years. The company’s core competence is the sales, marketing and distribution of speciality chemicals, blends and formulations, working alongside world class suppliers and manufacturers to deliver the very best and most flexible solutions for its customers.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Key Account Manager till Forest Technology Group
CMMTTO AB
Företagssäljare

Är du en driven relationsbyggare med intresse för skogsindustrin? Vill du arbeta med marknadsledande produkter i en dynamisk roll där kvalitet, service och långsiktiga kundrelationer står i fokus? Då kan det här vara tjänsten för dig! Forest Technology Group (FTG), en ledande aktör inom skogsvagnar och skogskranar, söker nu en Key Account Manager med ansvar för försäljningen av Mowi-sortimentet till återförsäljare. Hos FTG får du arbeta med ett välkänt varumärke inom skogsindustrin, med produkter som är synonymt med kvalitet och innovation. Vi fortsätter att driva branschen framåt genom tekniska framsteg och starka kundrelationer. OM TJÄNSTEN Som Key Account Manager hos FTG ansvarar du för att utveckla och vårda relationer med återförsäljare och konsumenter, främst i södra Sverige. Du kombinerar operativ försäljning med strategiskt marknadsarbete, för att analysera trender och skapa tillväxtmöjligheter. I dina arbetsuppgifter ingår: Förhandla och upprätta avtal med kunder samt säkerställa kundnöjdhet och lönsamhet. Nära samarbete med interna avdelningar som sälj, marknad, produktion och R&D. Analysera marknadstrender och konkurrenter för att kunna rådgöra kunder på bästa sätt. Kundbesök och deltagande i kundaktiviteter, vilket innebär resor ca 40–50% av tiden. Stöd till återförsäljare gällande produktutvecklingar, tekniska lösningar mm. Arbetsplatsen är på kontoret i Bäckefors, där våra produkter också tillverkas. Då rollen innefattar en hel del resor finns möjlighet att utgå från hemmakontor på annan ort. Det är ett självständigt och fritt arbete där du får möjlighet att forma och utveckla framgångsrika kundrelationer själv. OM DIG Vi söker dig som är resultatorienterad och har en dokumenterad erfarenhet av försäljning inom B2B och av tyngre konstruktioner. Du bör ha stor vana vid hantering av nyckelkunder, gärna återförsäljare och en stark vilja att nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har ett tekniskt intresse och gärna kompetens inom skogsbruk och/eller skogsindustrin. Är strukturerad, självgående och har lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. Har B-körkort och är villig att resa i tjänsten. Kunskap inom skogsindustrin eller närliggande områden är meriterande men inte ett krav. KONTAKT I den här rekryteringen samarbetar Forest Technology Group med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM FTG FTG har varit synonymt med skogsvagnar och skogskranar sedan 1960-talet i Sverige och sedan början av 2010-talet även i övriga Europa, med sina tre varumärken Mowi, Moheda och Källefall. En lång tradition, hög kvalitet och teknisk kompetens har bidragit till att göra FTG till en ledande aktör inom branschen. FTG har varit en ledande aktör inom skogsvagnar och skogskranar sedan 1960-talet i Sverige och har sedan början av 2010-talet etablerat sig starkt även på den europeiska marknaden. Med sina tre välkända varumärken – Mowi, Moheda och Källefall – kombinerar FTG en lång tradition av hög kvalitet och teknisk kompetens. Detta har gjort företaget till en självklar partner för skogsindustrin. Forest Technology Group (FTG) bildades 2005 och består av de två systerbolagen FTG Cranes i Bäckefors och FTG Baltic i Litauen. I Bäckefors och Trollhättan utvecklas och tillverkas FTG Moheda och FTG Mowi produkter som tillsammans står för cirka 40 % av marknadsandelen i Sverige. I Vilnius, Litauen, tillverkas FTG Källefall som har sin främsta marknad i övriga Europa. I Bäckefors startade en gång tillverkningen av den innovativa Mowi-kranen, som uppfanns av Wiking Gunnarsson, som hade sina rötter i området. FTG Cranes och FTG Baltic är en del av Bruks Siwertell Group, en global ledare inom system för hantering av torra bulkmaterial. Gruppen erbjuder innovativa lösningar till en rad olika industrier, inklusive hamnar, sågverk, pappersbruk, biobränslefabriker och bioenergikraftverk. Sedan 2018 ägs Bruks Siwertell Group av JCE Group och Cargotec, två aktörer med starka rötter inom industrin och en tydlig vision för hållbar tillväxt.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Glad och serviceinriktad kock till Volvo Cars Torslanda
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag, somarbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Vi är ett värderingsstyrt företag där vi varje dag vill leverera en schysst måltidsupplevelse genom att servera god mat i trevliga miljöer samtidigt som vilever efter våra värderingar: sprida glädje, vara tillgängliga och överraska positivt.Vi tillhandahåller ettsystematiseratentreprenörskap vilket innebär att vi bistår med ledningssystem, inköpsrutiner och administrativa rutiner men vi kombinerar det med lokalt beslutsfattande. Vi uppmuntrar och uppskattar entreprenörsandan! På Volvo Cars Torslanda driver Nordrest flera restauranger och kiosker. Nu söker vi en duktig kock till en av våra restauranger som tillsammans med köksmästaren och övrig personal ska fortsätta att utveckla vår populära lunch och middagsservering. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Vi söker: Dig som har ett stort intresse för matlagning ochgillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. Fokus på street food och modern husman. Du har erfarenhet av kock- och serviceyrket och är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och du är respektfull mot din omgivning. Arbetstider:Främst måndag till fredag 10.30 - 19.00 Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Minst tre års arbetslivserfarenhet som kock Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort (ej krav) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både KRAV-certifierad ochmiljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Omfattning:Heltid Ansökan:Skicka din ansökan senast 26.e januari.Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön:Enligt överenskommelse Kollektivavtal:HRF Nästa steg i rekryteringsprocessenNär du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen.Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Director Regulatory Affairs
Cochlear Bone Anchored Solutions AB
Chefer inom arkitekt- och ingenjörsverksamhet

Are you a seasoned professional in Regulatory Affairs looking to make a significant impact on a global scale? Cochlear Limited, a leader in implant, sound processor, and acoustics products, is seeking a dynamic Director of Regulatory Affairs. In this pivotal role, you will lead our CBAS Regulatory team based in Gothenburg, ensuring compliance and timely approvals for acoustics products in regulated markets worldwide. Your leadership will drive cross-functional partnerships and alignments, contributing to our mission of transforming lives. Key Responsibilities: Strategic Leadership: * Shape and execute global regulatory strategies. * Mentor and guide your team to provide critical regulatory insights for Cochlear's Product Innovation Process (PIP). * Present strategic recommendations to CBAS leaders and Regional Regulatory teams. * Oversee multiple high-priority projects, ensuring successful outcomes. * Forge strong relationships and negotiate with external regulatory bodies. * Communicate effectively with all stakeholders to foster teamwork and alignment. * Deliver impactful business and technical briefings to key stakeholders. Operational Excellence: * Develop and optimize systems for tracking regulatory submissions and commitments. * Lead the team in managing change controls and submission requirements. Regulatory Compliance: * Serve as the appointed "Person Responsible for Regulatory Compliance" (PRRC). * Review and approve labelling materials. * Address European regulatory requirements for recalls and adverse event filings. * Participate in regulatory audits and inspections. * Maintain QMS procedures related to Regulatory Affairs. Team Development: * Attract, develop, and retain top talent to achieve Cochlear's business objectives. * Provide regular feedback and coaching to foster growth and success. * Champion workplace health and safety initiatives. Key Requirements: Minimum: * Bachelor's degree in a related field with extensive experience in Regulatory Affairs. * Knowledge of at least two medical device jurisdictions (e.g., FDA, TGA, EU MDR). * Proven experience in healthcare, regulatory affairs, and medical devices. * Expertise in financial mechanisms and budget management. * Demonstrated ability to lead teams and collaborate with People and Culture. * Exceptional attention to detail and proficiency in English. * Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment. Ideal: * Master's degree in a related field. * Strong negotiation and influencing skills for optimal commercial outcomes. * RAPs certification.

13 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025