Vi söker massörer! Massage salong i centrala Göteborg med stor kundkrets. Hör gärna av dig och berätta om dina kunskaper! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om Oss: Är du en erfaren Product Owner med teknisk bakgrund och passion för automotive? Vi söker en driven och tekniskt kunnig Product Owner för spännande konsultuppdrag inom bilindustrin. Hos oss får du arbeta med innovativa projekt och vara en nyckelperson i att skapa hållbara och framtidssäkra lösningar för våra kunder. Ansvarsområden för Produktägare inom Bilindustrin Utveckla och underhålla produktroadmaps för långsiktig planering. Översätta affärsbehov till tekniska lösningar och säkerställa kvalitet genom hela projektet. Arbeta i tvärfunktionella team och säkerställa effektiva leveranser. Hantera intressenters krav och säkerställa framgångsrik projektgenomförande. Arbeta med för arkitekturfrågor och tekniska lösningar. Kommunicera tekniska och affärsmässiga aspekter tydligt till alla parter. Hantera förändringar och kravjusteringar strukturerat. Vi söker dig som har Teknisk bakgrund, gärna inom automotive. Erfarenhet av produktroadmaps och att översätta affärsbehov till tekniska lösningar. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av arkitekturfrågor. Ledaregenskaper och förmåga att leda tvärfunktionella team. Förmåga att kommunicera tydligt med både tekniska och affärsmässiga målgrupper. Fördelar med att Arbeta hos Techcon Konkurrenskraftig lön och förmånspaket. Möjligheter till yrkesmässig och personlig utveckling. Arbeta i en innovativ och dynamisk arbetsmiljö. Hur du Ansöker Skicka ditt CV och personliga brev via ansökningsknappen nedan. Techcon Insight är en arbetsgivare som främjar mångfald och inkludering. Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom automotive? Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du göra skillnad genom att utnyttja dina tekniska färdigheter för att skapa innovativa betallösningar? På TF Bank och Avarda har du chansen att vara en del av en spännande resa där vi bygger en toppmodern plattform som förändrar hur e-handlare hanterar betalningar. Som Senior Backend Engineer kommer du att ha en nyckelroll i design och utveckling av våra backend-system med fokus på skalbarhet och prestanda. Varför ska du joina oss?Vi erbjuder mer än bara en teknisk utmaning – du blir en del av ett team som bygger framtidens betallösningar med modern och enhetlig teknik. Hos oss kan du växa både tekniskt och kulturellt, då vi formar starkare arbetsprocesser och utvecklar innovativa lösningar för framtida produkter. Vi bygger en modern plattform som stöder både befintliga och framtida produkter, och du kommer att vara med och skapa en starkare företagskultur och effektivare arbetssätt. Vår backend-plattform är baserad på .NET-mikrotjänster, huvudsakligen driftad i Azure. Kärnan i vårt system är Corniche, ett API-drivet kärnbanksystem som hanterar alla finansiella transaktioner. Vi har ett distribuerat teknikteam med medarbetare i Borås, Stockholm, Gdansk, Malaga samt en partner i Tjeckien. Våra betal- och korttjänster används på 13 europeiska marknader, och resor kan förekomma. Dina ansvarsområden: Designa och utveckla mikrotjänster och deras arkitektur med .NET Core. Arbeta med molnbaserade lösningar och säkerställ robusta och tillförlitliga tjänster med hjälp av Azure Cloud Native. Säkerställ kontinuerlig integration, leverans och distribution med Kubernetes, Docker och Azure Pipelines. Optimera system och applikationer för hög prestanda och tillförlitlighet. Implementera logging och observability med OpenTelemetry. Coacha juniora utvecklare och delta aktivt i tekniska och arkitektiska beslut. Vi tror att du har: Minst 7 års erfarenhet av mjukvaruutveckling, särskilt inom C#, .NET Core, och Azure. Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med transaktionsintensiva system och agila utvecklingsprocesser. Djup kompetens inom systemarkitektur, med erfarenhet av att designa och underhålla mikrotjänster. Erfarenhet av att arbeta med distribuerade team och integration av komplexa tekniska system. Erfarenhet inom e-handel, betalningslösningar eller finans är meriterande, samt kännedom om system som Corniche, Mambu eller liknande.
Om jobbet Är du Avardas nya Customer Service AdvisorAvarda är en del av TF Bank AB, noterat på Nasdaq OMX, med kontor i Sverige, Norge, Finland, och Tyskland. Vi är en utmanare i betalbranschen, där vi sticker ut genom att erbjuda butiker möjligheten att marknadsföra sitt eget varumärke under hela kundresan. Med vår ”real white label”-strategi hjälper vi butiker att stärka sin varumärkesidentitet och bygga långsiktiga kundrelationer. Bland våra kunder hittar du ledande varumärken som Boozt.com, Bubbleroom, Beijer Bygg, Däck 365 och Wakakuu. Avarda växer snabbt i Norden och söker nu lösningsorienterade och serviceinriktade medarbetare för att stärka vårt Customer Service Team. Vi söker dig som behärskar finska, norska eller svenska och är intresserad av heltid, deltid eller tidsbestämd anställning Varför Avarda? På Avarda erbjuder vi en unik möjlighet att arbeta i ett företag i stark tillväxt, där du blir en viktig del av vår resa mot att leverera "Best In Class" kundupplevelser. Vårt kontor i ljusa och moderna lokaler i centrala Boråserbjuder en inspirerande arbetsmiljö med närhet till andra avdelningar, vilket ger dig en djupare förståelse för e-handel och hur en verksamhet fungerar som helhet. För rätt kandidat finns goda möjligheter till både utveckling och inflytande i rollen, samt att arbeta brett inom Customer Operations. Vad innebär rollen? Som Customer Service Advisor kommer du att: Besvara kundärenden via e-post, telefon och chatt. Utföra administrativa uppgifter kopplade till kundärenden. Aktivt arbeta med att förbättra kundupplevelser och säkerställa hög servicekvalitet. Identifiera och föreslå förbättringar för att effektivisera arbetssätt och processer. Stötta andra avdelningar och bidra till samarbete inom organisationen. Vem söker vi? Vi söker dig som är: Serviceinriktad med en förmåga att hantera olika kundsituationer med professionalism. Lösningsorienterad, målinriktad och orädd att ta dig an nya utmaningar. En stark kommunikatör med god förmåga att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Flytande kunskaper i finska eller norska. Övriga kvalifikationer: Grundläggande kunskaper inom e-handel och ekonomi. Ett genuint intresse för att lära dig nya saker och utvecklas. Vad erbjuder vi? Möjligheten att bli en del av ett snabbt växande företag med starkt fokus på innovation och service. En arbetsmiljö som präglas av samarbete och utveckling. Möjlighet att bidra med idéer och påverka arbetet i en dynamisk miljö. Flexibla anställningsformer: heltid, deltid eller tidsbegränsad anställning. Låter det som något för dig?Ansök redan idag och bli en del av Avardas framgångssaga!
Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap eller som samordnare är detta ett plus. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Utbildning inom kälvestensutredning är meriterande. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Om DREM Vi hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar. Vi vill vara med och bidra i den gröna omställningen. Visste du att 12% av Europas koldioxidutsläpp kommer från uppvärmning av våra hus? Det är lika mycket som alla bilutsläpp tillsammans. Därför vill vi hjälpa husägare minska sin energiförbrukning, både för sin plånbok och för klimatets skull. Vi gör det genom att leverera en lösning som är Trygg, Prisvärd och Enkel för husägaren. Vi tror på den enkla devisen att en nöjd kund ger tre nya kunder. Därför är jobbar vi stenhårt för att alla våra kunder ska vara nöjda med de lösningar vi levererar. Vårt mål är 100% nöjda kunder så att vi får chansen att förmedla fler energilösningar till kunden och dennes bekanta. DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat! Om rollen Du kommer att ha en varierande och självständig roll där du arbetar med olika typer av värmepumpinstallationer och är ansvarig för din egen servicebil. Som serviceelektriker hos oss har du stor frihet under ansvar och arbetar med hela flödet mot dina kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra elvärmepumpinstallationer enligt gällande standarder och föreskrifter, självständigt genomföra service och underhåll av installerade system samt identifiera och lösa eventuella tekniska problem som kan uppstå under installation eller drift. I ditt arbete samarbetar du nära med våra värmepumpsinstallatörer för att säkerställa smidiga projektgenomföranden. Krav Erfarenhet av elinstallationer, särskilt inom elvärmepumpar. Behörighet som tredje eller fjärde års montör. Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar för projekt. Starkt engagemang för kundservice och att leverera högkvalitiga resultat.' Körkort B Vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till personlig och professionell utveckling Chansen att vara en del av ett framstående företag med en stark arbetsgemenskap Attraktiv lön och förmåner Att bli del av ett härligt team som bryr sig och vill göra en skillnad för klimatet Möjligheten att vara med på en riktigt spännande tillväxtresa med utvecklingsmöjligheter Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Göteborg Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Förändra världen med oss Bli en del av DREM och förändra världen – ett hem åt gången. Skicka in din ansökan idag! *Vi vill informera dig om att det för närvarande är semesterperiod, vilket kan innebära att vår återkoppling dröjer något längre än vanligt. Vi uppskattar ditt tålamod och kommer att återkomma till dig så snart som möjligt.
Vill du jobba som timvikarie eller sommarvikarie inom vård och omsorg? Välkommen att lämna in din intresseanmälan till oss! Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett meningsfullt jobb där vårt huvuduppdrag är att ge bra service och trygghet till våra brukare genom att aktivera, stötta och ge dem god omvårdnad. Som vikarie har du inflytande över dina arbetstider och möjlighet att kombinera studier med jobb. Inom vård och omsorg har vi flera olika verksamheter som behöver timvikarier. Funktionsnedsättning Vill du vara en del av en verksamhet där brukarnas röster är kärnan i allt vi gör? Ta chansen att bli en del av vårt team! Vi erbjuder inte bara ett jobb, utan en möjlighet till meningsfullt arbete som påverkar människors liv på riktigt. Du kommer att vara en del av ett team där vi tillsammans strävar efter att stödja, stärka och motivera varje individ att ta kontroll över sin egen vardag och sitt liv. Hos oss får du inte bara en plats att arbeta på, utan en plattform för personlig och professionell utveckling. I ett engagerat arbetsklimat kommer du att få möjlighet att växa både som individ och som del av vårt samspelta team. Så om du vill vara en del av något större och göra verklig skillnad i människors liv, väntar vi spänt på din ansökan! Hemstöd Inom detta område finns flera omväxlande arbeten och vi använder oss av välfärdsteknik av olika slag som ett stöd för att strukturera dagen. Verksamheterna som finns är: - Hemtjänst/Trygg hemgång - Nattpatrull/Trygghetslarm, - Dag/Fritidsverksamhet, - Korttids/Växelvårdsverksamhet - Boendestöd. Inom verksamheterna sker större delen av arbetet i den enskildes hem. Därför krävs körkort. Äldreboende Inom äldreboende möter du äldre brukare som behöver vård och omsorg och som bor på en avdelning tillsammans med andra brukare. Du ingår i ett arbetslag som tillsammans hjälps åt med de dagliga sysslorna och ordnar aktiviteter för brukarna. Det finns äldreboende och demensboende där vi använder välfärdsteknik som ett stöd i vardagen. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som trivs att jobba med människor. Som person är du serviceinriktad och har ett positivt förhållningssätt. Det är en förutsättning att du är flexibel eftersom dina arbetstider kan variera och ibland får du dina arbetspass med kort varsel. Våra verksamheter pågår dygnet runt, året om. Våra arbetstider är därför förlagda måndag till söndag, alla dygnets tider. Oavsett inom vilken verksamhet du kommer att jobba är det viktigt att du har ett intresse för att arbeta med människor som är i behov av vård och omsorg. För att vara aktuell som timvikarie måste du - ha fyllt 18 år - ha en god förmåga att uttrycka dig på och förstå svenska, i både tal och skrift. Har du flerspråkig bakgrund rekommenderar vi att dina kunskaper i svenska motsvarar behörighet att läsa SVA Grund delkurs 2. Bifoga gärna intyg/betyg. - kunna visa upp fotolegitimation Vi ser gärna att du har körkort. Upplysningar Den inledande kommunikationen med dig kommer ske via mail och telefon-var därför extra vaksam på att dessa uppgifter blir rätt när du fyller i din ansökan! Det är också viktigt att du fyller i intresseanmälan korrekt för att den ska kunna bedömas utifrån våra kriterier. Om uppgifter saknas eller är felaktiga finns en risk att din intresseanmälan inte beaktas. För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Om du av något skäl inte kan söka så (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med socialförvaltningens resursförmedling för alternativ sökväg. Falköpings kommun Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor.
Om DREM Vi hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar. Vi vill vara med och bidra i den gröna omställningen. Visste du att 12% av Europas koldioxidutsläpp kommer från uppvärmning av våra hus? Det är lika mycket som alla bilutsläpp tillsammans. Därför vill vi hjälpa husägare minska sin energiförbrukning, både för sin plånbok och för klimatets skull. Vi gör det genom att leverera en lösning som är Trygg, Prisvärd och Enkel för husägaren. Vi tror på den enkla devisen att en nöjd kund ger tre nya kunder. Därför är jobbar vi stenhårt för att alla våra kunder ska vara nöjda med de lösningar vi levererar. Vårt mål är 100% nöjda kunder så att vi får chansen att förmedla fler energilösningar till kunden och dennes bekanta. DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat! Om rollen Vi söker nu en värmepumpstekniker med placering på plats i Göteborg. Kontoret är helt nyetablerat, och inledningsvis kommer du att behöva utgå hemifrån. Som Värmepumpstekniker kommer du att ansvara för installation av värmepumpssystem för våra privatkunder. Du kommer att få möjlighet att arbeta med ett dynamiskt team av proffs med chans till utvecklingsmöjligheter internt. Ditt arbete kommer att bidra till att påverka branschen för förnybar energi och bidra till en mer hållbar värld. Kvalifikationer Erfarenhet av installation, service och reparation av VVS-system, med särskild expertis inom värmepumpar. Gedigen kunskap inom både el- och VVS-system samt certifiering inom VVS. Du bör ha god kommunikationsförmåga och en professionell inställning i kundbemötande. Förmåga att arbeta både självständigt och i team, med effektiv hantering av tid och arbetsuppgifter. För att söka tjänsten behöver du ha ett giltigt körkort, fysisk förmåga att lyfta tung utrustning och arbeta i trånga utrymmen. Det är särskilt meriterande om du har Kyl-certifikat, Säker vatten-behörighet. Vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till personlig och professionell utveckling Chansen att vara en del av ett framstående företag med en stark arbetsgemenskap Attraktiv lön och förmåner Att bli del av ett härligt team som bryr sig och vill göra en skillnad för klimatet Möjligheten att vara med på en riktigt spännande tillväxtresa med utvecklingsmöjligheter Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Göteborg Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Förändra världen med oss Bli en del av DREM och förändra världen – ett hem åt gången. Skicka in din ansökan idag!
HSB är en medlemsägd bostadsorganisation. Vi är Sveriges ledande företag inom förvaltning och byggande av bostadsrätter. HSB Norra Götaland förvaltar cirka 18 000 bostadsrätter och 280 bostadsrättsföreningar. Utöver våra medlemsföreningar har vi även en rad privata bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som nöjda kunder. Vi förvaltar också ett eget fastighetsbestånd på 1100 lägenheter samt kommersiella lokaler. I tjänsteutbudet ingår fastighetsservice, fastighetsekonomi, entreprenad och teknik. Trivs du att jobba med service och har stort intresse för trädgård och grönyteskötsel ska du söka dig till oss på HSB Norra Götaland. Jobbet som fastighetsskötare är både roligt och utvecklande och för dig som gillar att ta ansvar är det den perfekta utmaningen. ArbetsuppgifterI din roll som fastighetsskötare tar du ansvar för den dagliga planeringen tillsammans med din grupp där ni arbetar med inre och yttre fastighetsskötsel vilket består av bland annat av mindre reparationer, trädgårds- och grönyteskötsel.Du ansvarar för att det är ordning och reda inom ditt ansvarsområde. Kvalifikationer Vi söker dig som har följande erfarenhet och kompetens: God förmåga att möta kunder och andra samarbetspartners på ett trivsamt och personligt sätt Fastighetsskötarutbildning eller annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig Är van vid maskiner som används vid yttre fastighetsarbete Vana av att utföra enklare reparationer Meriterande är om du har röjsågs-, och motorsågscertifikat, trädbeskärningskurs med mera Datorvana Det är ett krav att du behärskar det svenska språket flytande samt innehar B-körkort.Personliga egenskaper Vi ser gärna att du är lugn, strukturerad och serviceinriktad i ditt arbetssätt. Du ska vara en lagspelare med förmåga att hjälpa andra. Arbetet är varierande och passar dig som har viljan och engagemanget att ge professionell service åt våra kunder. Stor del av tiden arbetar du i områden där du möter kunder varför din sociala kompetens är viktig. Vi erbjuder Tjänsten är en säsongsanställning som sträcker sig från maj till oktober. Placeringsort är Skövde. HSB har kollektivavtal där din anställning följer avtalsenliga löner och villkor. För frågor och ytterligare information kontakta rekryterande chef Conny Prytz via mail, [email protected]. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vänligen ansök via vårt rekryteringsverktyg med ett jobbspecifikt CV. Vi bryr oss om dina personuppgifter (GDPR) därför tar vi inte emot ansökningar via e-post, dessa ansökningar har vi inte möjlighet att hantera. Välkommen med din ansökan senast 2025-02-28
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Beskrivning: Vi söker nu personliga assistenter för olika uppdrag i Trollhättan. Som personlig assistent på OmsorgsCompagniet förväntar vi oss att du ärpålitlig, engagerad och en varm person. Du bör vara flexibel och tillgänglig att arbeta både dagtid och kvällstid. Arbetsuppgifter: Assistera med dagliga sysslor såsom matlagning, tvätt, städning och inköp Hjälpa till med att planera och genomföra aktiviteter utanför hemmet Assistera med personliga ärenden såsom läkarbesök med mera Krav: Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ B-körkort En god förmåga att planera och prioritera uppgifter Meriterande om du arbetat som assistent eller liknande tidigare Vi erbjuder: En meningsfull och givande roll En unik möjlighet att göra en skillnad i någon annans liv En stöttande och engagerad arbetsgrupp som arbetar tillsammans för att möta våra kunders behov Kollektivavtal Uppdragen tillsätts löpande så skicka in din ansökan redan idag! För våra kunders och anställdas säkerhet begär vi in registerutdrag på samtliga personer som anställs hos bolaget. Du hittar och beställer utdraget själv på polisens hemsida,utdraget heter kontrollera egna uppgifter.
Välj ett jobb för att visa detaljer