Shift Leader
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York  söker nya ledare till Alingsås   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över!   Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet.    Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg.  Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Assistant Manager Alingsås
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker en Assistant Manager till Alingsås   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker?  Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen.   Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad.  Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda.   Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg)        Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personlig assistent sökes till Göteborgs södra skärgård 75 %

Vi söker dig som vill arbetar som personlig assistent. Du måste kunna tala och förstå svenska bra, eftersom många tjänster kräver att du skall tolka den personen du arbetar för. Just nu har vi en 75 % tjänst där man arbetar dagar, kvällar och varannan helg. Det är ofta 12 timmarspass, som är anpassade efter färjetiderna.. Vi på rekryteringsavdelningen kommer att göra ett urval bland inkomna ansökningar och matcha lämpliga kandidater med de assistansberättigade i GIL som just nu söker personal. Att arbeta som personlig assistent kan många gånger vara olikt andra arbeten. Hur det blir beror på vem du jobbar hos och vem du är. Ni väljer varandra och bygger upp en relation som känns bra för båda. För många är tidigare arbetslivserfarenhet och utbildningar ganska ointressant, utan oftast handlar det om personkemi. Att arbeta på en ö i Göteborgs södra skärgård innebär färja från Saltholmen. Därför är det viktigt att du innan du gör en ansökan, kollar upp så att denna resväg fungerar för dig. Tjänsten börjar som en timanställning så snart vi har hittat rätt assistent, med möjlighet att övergå till en visstidsanställning så länge assistansuppdraget varar med en tjänstgöringsgrad om 75 %. Om du är intresserad av att jobba som personlig assistent i GIL, så skickar du in ett personligt brev, ditt CV och svarar på videofrågorna samt urvalsfrågorna. Tjänsterna tillsätts sp snart vi har hittat rätt assistent!   GIL samordnar personlig assistans sedan 1989. Kooperativet har arv från Independent Living-rörelsen, som utgår från principen att den som har en funktionsnedsättning själv bäst vet hur den vill leva sitt liv. I normalfallet är den assistansberättigade själv assistenternas närmsta chef, eller så utses en person som har särskilt ingående kunskaper om den assistansberättigade. Som personlig assistent stödjer du en person med funktionsnedsättning att leva det liv hen själv vill leva. För att få och behålla kompetenta och nöjda assistenter satsar vi på utbildning och event. Vi tror att utveckling och att möta andra leder till motiverade och trygga assistenter som trivs och tycker att det är roligt att arbeta hos oss. - GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. - GIL erbjuder sina anställda upp till 2 500 kr/år i bidrag för friskvård och hälsa.  - GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande! Lycka till!

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Enhetschef till förfogande inom Socialförvaltningen
FALKÖPINGS KOMMUN
Chefer inom äldreomsorg

Har du lätt för att sätta dig in i nya saker och är bra på att arbeta lösningsfokuserat och strukturerat? Då har vi jobbet för dig! Vad kan vi erbjuda dig? Som enhetschef till förfogande inom Socialförvaltningen i Falköpings kommun ska du under ledning av verksamhetschef och tillsammans med övriga medarbetare utveckla och driva Socialförvaltningen in i en spännande framtid. Tjänsten innebär att du som enhetschef till förfogande vanligtvis ersätter ordinarie enhetschef vid dennes frånvaro som kan vara under både kortare och längre perioder. Du arbetar medarbetarnära och med ett hälsofrämjande och tillitsabaserat ledarskap, har fullt budget-, personal- och arbetsmiljöansvar, vanligtvis vid längre uppdrag. Tjänsten som enhetschef till förfogande finns organisatoriskt inom verksamhet Hemstöd men placering blir där behov finns inom förvaltningen. Vad söker vi hos dig? Vi ser gärna att du har högskoleutbildning, socionom, social omsorg eller annan likvärdig utbildning, alternativt erfarenhet/utbildning som arbetsgivaren värderar som likvärdig. Arbetet ställer stora krav i att kunna arbeta självständigt. Att arbeta som enhetschef till förfogande ställer krav på utbildning och erfarenhet från flera olika verksamhetsområden då tjänsten innebär arbete inom äldreomsorg, funktionsnedsättning samt individ och familjeomsorg som ersättare vid ordinarie enhetschefs frånvaro. Vi förutsätter att du har god datavana då vi använder oss av olika datoriserade verksamhetssystem. Vi söker dig med erfarenhet och goda vitsord/referenser av arbete som chef, gärna från verksamheter med politisk styrning. Du ska vara en tydlig ledare, en person som är praktisk, strukturerad och har gott sinne för logik och pedagogisk förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbete som enhetschef till förfogande innebär att hantera ett flertal olika arbetsuppgifter samtidigt, arbetet kräver därför att du kan hantera stressande situationer och att du kan prioritera. Körkort behörighet B är ett krav. Upplysningar Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten kan du under semesterperioden kontakta verksamhetschef Ulf Johansson under vecka 26-29 och Marie Gustafson under vecka 30-33. Falköpings kommun Du hittar oss mellan Sveriges två största sjöar, vid foten av unika platåberg och böljande kultur- och jordbrukslandskap. Här lever vi härligt småstadsliv med storstadens utbud bara en timme bort med tåg. Ja, vi har det bästa av två världar i en tid då de flesta av oss söker balans. Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss? Gå in på https://www.livetiskaraborg.se/och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Övrigt För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Om du av något skäl inte kan söka via Varbi (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

23 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Kökspersonal till Lisebergs restauranger sommaren 2025 (säsongsanställning)
Liseberg AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker kökspersonal till våra restauranger på Liseberg sommaren 2025! Nu söker vi  dig som har erfarenhet av köksarbete och intresse för matlagning, och dig med erfarenhet av disk som brinner för att ge service i världsklass till våra gäster. Som Lisebergare får du vara dig själv samtidigt som du bidrar till att möta våra gästers förväntningar på restaurangupplevelse. Hos oss på Liseberg arbetar du alltid avtalsenligt vad gäller arbetstid och lön. Vill du veta mer om våra restauranger, klicka på följande länk: https://www.liseberg.se/parken/mat-dryck/ Arbetsuppgifter och kvalifikationer Våra köksmästare är duktiga ledare och förebilder. Vi arbetar aktivt med hållbarhetsfrågan och har flera KRAV-märkta restauranger samt en matsmart personalrestaurang. Du behöver relevant yrkeserfarenhet för att arbeta som kock. Har du restaurangutbildning är det en merit. Har du inte utbildning men har ett brinnande intresse för matlagning eller annat köksarbete? Inga problem! Skicka in en ansökan så lär vi dig det du behöver kunna. Det värdesätts om du är en stolt yrkesmänniska som är uthållig och gillar ett högt tempo! Hos oss är inte ensam stark, och vi tror att det är lagarbetet som genomsyrar vårt arbetssätt som leder till att gästernas upplevelser blir något utöver det vanliga. Villkor Tjänsterna är säsongsanställning eller särskild visstidsanställning med varierande arbetstidsomfattning. Arbetstiden är förlagd enligt verksamhetens behov, vilket betyder både dagar, kvällar och helger. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]  Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Åmåls kommun söker lärare i hem- och konsumentkunskap
Åmåls kommun
Grundskollärare

Vad erbjuder vi Kristinebergskolan i Åmål samlar alla elever i årskurs 7-9 i och omkring Åmål. Här råder ett gott arbetsklimat mellan skolans 420 elever och 50-talet personal. I samband med nästa läsårs början inleds arbetet i de nya ämnesövergripande arbetslagen och som ny medarbetare är du med från start.  Skolan leds av rektor och biträdande rektor. Här finns elevhälsa på plats varje dag med specialpedagoger, kuratorer och skolsköterska samt speciallärare och socialpedagoger. Ett antal lärarassistenter stöttar såväl elever som personal i de olika arbetslagen. Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste tillgång. Personalförmåner som du erbjuds är bra friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, tjänstepension, försäkringar, cykelförmån och möjlighet att leasa miljöbil. Du har även möjligheter till vidareutbildning inom ditt kompetensområde för att du ska kunna utvecklas hos oss. Läs mer om förmåner som medarbetare hos Åmåls kommun här: Vårt erbjudande! Vem är du Vi söker dig som tycker om att arbeta tillsammans med kollegor för att sätta elevens lärande och sociala utveckling i fokus. Förutom att aktivt bidra till ämnenas och skolans utveckling ser vi att du lägger stor vikt vid ett nära samarbete med elevhälsa, skolledning och övrig personal.  Ditt uppdrag Undervisning i hem- och konsumentkunskap i årskurs 6-9. Du anpassar undervisningen utifrån elevers behov och har kontakt med vårdnadshavare kring elevers kunskapsutveckling och behov. Du samarbetar med dina två kollegor i ämnet hem- och konsumentkunskap och med andra kollegor i praktisk-estetiska ämnen samt med dina kollegor i arbetslaget. I tjänsten ingår undervisning för elever i årskurs 7-9 på Kristinebergskolan och för elever i årskurs 6 från våra två mellanstadieskolor. Eleverna i årskurs 6 kommer till Kristinebergskolan. Du är också mentor för en klass i årskurs 7 tillsammans med en kollega och du ingår i ett ämnesövergripande arbetslag. Formella kompetenskrav -Behörig och legitimerad lärare i hem- och konsumentkunskap -Digital identifikation med Bank ID  - Anställningen förutsätter att du har B-körkort Meriterande -Erfarenhet från tidigare undervisning -Erfarenhet från tidigare arbete med extra anpassningar och särskilt stöd Vid anställningen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningen Tillsvidareanställning på 100 procent med tillträde den 11 augusti. Tjänsten är för närvarande placerad på Kristinebergskolan i Verksamhet Grundskola, Område C inom Kultur- och utbildningsförvaltningen. Närmaste chef är rektor på Kristinebergskolan. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Så vem du än är - varmt välkommen med din ansökan i form av personligt brev och cv. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan!      (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
CNC-operatörer sökes i Vårgårda-området
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Är du en noggrann och driven CNC-operatör som vill utvecklas i ett stabilt företag? Ikett Personalpartner söker nu en medarbetare till vår kund i närheten av Vårgårda. Här får du möjlighet att växa i din yrkesroll och arbeta i en tekniskt avancerad miljö. Om tjänsten: Som CNC-operatör ansvarar du för att förbereda och övervaka fleroperationsmaskiner under produktion samt genomföra enklare justeringar i program vid behov. Kan du redan, eller är du villig att lära dig programmering kan den möjligheten finnas. Tjänsten kan till viss del anpassas efter din kompetens. Rollen som CNC-operatör är flexibel då både stora och små serier förekommer. Din profil: Vi söker dig som har ett genuint intresse för teknik och är motiverad till att utvecklas i din roll. På arbetsplatsen är du noggrann och värdesätter kvalitet i allt du gör. Du trivs också med att samarbeta med kollegor i en positiv arbetsmiljö. Krav: • Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom CNC-bearbetning • Kunskap i ritningsläsning • Körkort & bil Önskad starttid: Omgående Arbetstider: Dagtid Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Städare till Veterankraft i Göteborg!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Göteborg. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Klass- och elevresurs
Stift Montessori För Alla Barn
Elevassistenter m.fl.

KUNGÄLV Kungälv är en charmig småstad, belägen cirka 20 km norr om Göteborg. Här kombineras stadens utbud med närhet till natur och hav. Stadskärnan bjuder på flera fina parker och den historiska Bohus fästning. SKOLAN Montessoriskolan Älvkullen ligger mitt i centrala Kungälv, halvvägs upp på Fontinberget, vilket ger en vacker utsikt över staden och Nordre Älv. Närheten till Fontins motionscentral och naturområde ger oss goda möjligheter till naturstudier och friluftsdagar. Vi har ett eget kök där maten lagas från grunden varje dag. Eleverna äter i sina klassrum för att skapa en lugn och harmonisk måltid. Skolan präglas av en varm och hemtrevlig atmosfär där alla blir sedda. Montessoriskolan Älvkullen har cirka 140 elever, 24 förskolebarn och omkring 30 medarbetare. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad klass- och elevresurs som under skoldagen arbetar i vår åldersintegrerade årskurs 2-3 och övrig tid på fritids. Praktiskt under skoldagen är du med och stöttar 1-2 elever som har ett särskilt behov av extra stöd. Under pass då detta inte behövs eller vid frånvaro är du också med som resurs för hela gruppen eller andra elever. Tjänsten omfattar 100 % och innebär arbete både i skolan och på fritids. Som medarbetare hos oss är man en självklar del av arbetslaget, där vi delar på ansvaret och stöttar varandra. Du får självklart stöd i att komma in i rollen och i hur vi arbetar på skolan. MONTESSORI Vi arbetar enligt Maria Montessoris pedagogik. Det innebär att vi kombinerar montessorimaterial med traditionella läromedel för att stödja elevernas utveckling mot självständighet, utifrån ålder och mognad. Vi har små årskullar med maximalt 18 elever per årskull. Undervisningen sker åldersblandat i de yngre åren och övergår successivt till årskursvis undervisning. Våra pedagoger samarbetar nära över stadiegränserna och vi lägger stor vikt vid att alla får komma till tals i en god arbetsmiljö. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som tar ansvar för elevernas utveckling och kan möta varje barn utifrån dess behov, både enskilt och i grupp. Du har lätt för att samarbeta, bygger goda relationer med kollegor och vårdnadshavare och har alltid eleven i fokus. Vår mindre skola ställer krav på samarbete och gemensamt ansvar i arbetslaget. Det är positivt om du tidigare har haft liknande roller. ANSTÄLLNINGSVILLKOR Till att börja med är tjänsten ett vikariat under höstterminen. Tjänsten omfattar 100 %. Lön enligt avtal. Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag. ANSÖKAN Vi rekryterar löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Ikett söker laseroperatrörer i Trollhättan
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker laseroperatör till kund belägen lokalt i Trollhättan. Arbetsbeskrivning Som laseroperatör kommer du att arbeta med en 3D-laser för bearbetning av produkter som sedan går vidare i produktionsflödet. Efter bearbetningen ansvarar du för att säkerställa produktens kvalitet innan den skickas vidare. Du kommer att arbeta med olika produkter i både små och stora serier, och i flera olika material. Vi söker dig som: – Har relevant utbildning och/eller erfarenhet för att arbeta som laseroperatör. – Är noggrann och ansvarsfull med ett öga för detaljer. – Har en problemlösande och flexibel inställning till arbetet. – Har erfarenhet av justering och programmering (meriterande). – Innehar B-körkort och har tillgång till bil. Vi erbjuder: En spännande tjänst med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. I rollen som laseroperatör kommer du få möjlighet att bygga vidare på din kompetens. Du blir en del av ett engagerat team där utveckling och kvalitet är högsta prioritet. Önskad start: Omgående Arbetstider: Dagtid och 2-skift förekommer. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025